abonnement Unibet Coolblue
pi_169271816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:10 schreef Monolith het volgende:
Maar waar blijven je bronnen nou?
Obama slush fund.
Have fun.
pi_169271858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Obama slush fund.
Have fun.
Je komt hier dus een beetje zwakzinnig trollen en agressief doen zoals gebruikelijk dus. Helder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169271864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Obama slush fund.
Have fun.
Ga eens lekker ergens anders baggeren, kleuter.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:13:14 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169271882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Obama slush fund.
Have fun.
Bronnen posten bitte.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 maart 2017 @ 21:13:58 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169271903
Ik denk dat hij zelf de bron is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169271912
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je komt hier dus een beetje zwakzinnig trollen en agressief doen zoals gebruikelijk dus. Helder.
Je weet toch hoe je google moet gebruiken, of niet?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 maart 2017 @ 21:17:49 #83
862 Arcee
Look closer
pi_169272023
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je weet toch hoe je google moet gebruiken, of niet?
Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169272144
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
Je moet echt eens stoppen met je constante gescheld, staat je niet.
Wat er aan de hand is... Obama sluist DoJ settlement geld (ten minste 3miljard dollar) door naar linkse activisten clubjes waarmee hij vervolgens voor, maar ook na de verkiezingen de GOP en Trump wil blijven bestrijden.

Leuk detail, Obama had beloofd dit soort slushfund constructies aan te pakken, maar maakt er vervolgens volop gebruik van.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 maart 2017 @ 21:23:29 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169272189
Dus als Obama dat niet zou hebben gedaan was de regering van Trump nu een geoliede machine geweest of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:23:59 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169272205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je moet echt eens stoppen met je constante gescheld, staat je niet.
Welk woordje van onderstaande reply is een scheldwoord?

quote:
Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169272215
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef Ulx het volgende:
Dus als Obama dat niet zou hebben gedaan was de regering van Trump nu een geoliede machine geweest of zo?
Ja dat is precies wat ik zeg! Wat ben je toch slim Ulx!
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 maart 2017 @ 21:24:28 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169272219
discussie
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169272239
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Tricky Dick moest halverwege zijn tweede termijn opstappen. The Donald gaat dat record ruimschoots verbeteren. Het is pas dag 43...
Verschil is dat de tapes van Trump en co. al maandenlang beluisterd en geanalyseerd worden, met tot nu toe "no indications or evidence of wrongdoing found", of iets gelijkaardigs.
Bij Nixon was het na vrijgeven van de smoking gun tape meteen duidelijk, 3 dagen later trad hij af.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:26:07 #91
192592 SureD1
------------------------------
pi_169272271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Verschil is dat de tapes van Trump en co. al maandenlang beluisterd en geanalyseerd worden, met tot nu toe "no indications or evidence of wrongdoing found", of iets gelijkaardigs.
Bij Nixon was het na vrijgeven van de smoking gun tape meteen duidelijk, 3 dagen later trad hij af.
Geduld Meth, geduld ;)
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 maart 2017 @ 21:26:20 #92
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169272279
Zodra de Russen last van hem krijgen lozen die hun info wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169272284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je moet echt eens stoppen met je constante gescheld, staat je niet.
Wat er aan de hand is... Obama sluist DoJ settlement geld (ten minste 3miljard dollar) door naar linkse activisten clubjes waarmee hij vervolgens voor, maar ook na de verkiezingen de GOP en Trump wil blijven bestrijden.

Leuk detail, Obama had beloofd dit soort slushfund constructies aan te pakken, maar maakt er vervolgens volop gebruik van.
Er staat geen gescheld in mijn post hoor, enkel wat uitleg over de basale spelregels van een discussieforum.
Er staat ook nergens dat het naar dubieuze linkse activisten clubjes gaat. Het Fox artikel geeft wel een redelijk beeld en zoals daar ook in staat:

"Both the Government Accountability Office and Congressional Research Service have concluded that the settlement agreements do not violate Congress’ power of the purse. "
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169272307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Verschil is dat de tapes van Trump en co. al maandenlang beluisterd en geanalyseerd worden, met tot nu toe "no indications or evidence of wrongdoing found", of iets gelijkaardigs.
Bij Nixon was het na vrijgeven van de smoking gun tape meteen duidelijk, 3 dagen later trad hij af.
Dat hele Rusland verhaal is dan ook onzin. Democraten worden steeds nerveuzer, zie je aan hun wanhopige pogingen, zoals vandaag weer de email van Pence.
Binnen 4 jaar is er niks meer over van de democraten als Trump ook maar een kwart van zijn beloftes waar kan maken.
pi_169272337
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er staat geen gescheld in mijn post hoor, enkel wat uitleg over de basale spelregels van een discussieforum.
Het is niet de eerste of laatste keer dat je scheld. Ben er een beetje klaar mee.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:29:22 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169272363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet de eerste of laatste keer dat je scheld. Ben er een beetje klaar mee.
Kun je met bold een of meerdere scheldwoorden in onderstaande reply aangeven :?

quote:
Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169272453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet de eerste of laatste keer dat je scheld. Ben er een beetje klaar mee.
Je lokt zelf een terechtwijzing uit door je wijze van optreden hier. Als je gewoon normaal discussieert, dan word je niet gewezen op roeptoeteren zonder onderbouwing. Geen gescheld, gewoon even wat uitleg. Maar kom, ik heb ook een inhoudelijke reactie gegeven. Je doet echt wat veel users doen, de inhoud snel mijden en weer een tirade houden over randzaken.
Dus hup, terug naar de inhoud.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169272505
De inhoud is dat Obama hier op een onjuiste manier met dat geld is omgegaan en hem dit duur kan komen te staan. Geld doorsluizen naar clubjes zodat dit na de verkiezingen gebruikt kan worden om de overheid dwars te liggen, dat valt niet in goede aard.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:37:19 #99
192592 SureD1
------------------------------
pi_169272575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef Refragmental het volgende:
De inhoud is dat Obama hier op een onjuiste manier met dat geld is omgegaan en hem dit duur kan komen te staan. Geld doorsluizen naar clubjes zodat dit na de verkiezingen gebruikt kan worden om de overheid dwars te liggen, dat valt niet in goede aard.
Zoals Monolith al quote uit een Fox artikel:

"Both the Government Accountability Office and Congressional Research Service have concluded that the settlement agreements do not violate Congress’ power of the purse. "

Volgende punt...
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 maart 2017 @ 21:37:21 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169272577
Volgens mij heeft de regering van de VS wel wat beters te doen. De gruwelijke chaos oplossen bijvoorbeeld. De hordes brandschattende en verkrachtende mexcaanse moslims aanpakken. En de toiletten. Vooral die.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')