abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:19:37 #51
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169197773
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo, klinkt alsof je de hele dag aan het kauwen bent :P
Wat is daar mis mee? :+
Ik werk ook zodat ik mij even bezig kan houden tussen het eten door. ;)

Vandaag:

O: Havermout + amandelmelk + appel
T: Campina magere kwark met kokos
L: 100 gr zalm + 100 gr panga + 600 gr wokgroenten + 20gr go tan chili saus
T: Proteine pudding omdat... ja.... gewoon.
D: Appel + 2x rijstwafel met jam + Groene salade met kaas en tomaten en een balsamico dressing
S: Survival training (2,5 uur)
T: 35 gr dextro + 30 gr whey poeder (eiwitten)
T2: Spaghetti bolognese met kaas en gehakt (eigenlijk de "D" dus)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:20:24 #52
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169197788
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- cornflakes met melk
L- 2 waldkorn met yazzara
T- banaan en yoghurt
D- toscaanse aardappel partjes, bloemkool, iets van gemarineerde steak ofzo. Nog over van weekje Duitsland. Geen idee wat het precies is :')
T- verjaardag dus ik denk een puntje taart.

Ik twijfel om vandaag toch nog even naar de sportschool te gaan.
Twijfel?

quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik doe wel kracht training maar niet heel heftig enzo.

Kwark is best lekker maar heb dat zoveel gegeten dat ik het niet meer weg krijg. Ben een lastige hoor ;)

Maar meedenken is altijd goed ^O^
Thanks voor het open staan ervoor. :) Ik denk dat als je weinig sport het niet veel uitmaakt (wel letten op je macro verdeling is natuurlijk altijd voordeliger), maar mocht je fanatiek sporten dan wordt het belangrijker, omdat je wilt voorkomen dat je spieren zich opofferen voor het groter geheel.

[ Bericht 41% gewijzigd door -Splash- op 28-02-2017 13:25:46 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:22:14 #53
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169197817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Na mijn mooie verhaal gisteravond kreeg ik toch een eetbui en werden het 15 merci chocolaatjes ipv 1 :( Ik dacht echt dat ik van die buien af was, ben toch emotioneel goed stabiel nu. Misschien de moeheid van het weekend of zo. Meh.
Niet zo mee zitten. :* Volgende keer gewoon niet in huis halen, scheelt een hoop. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:23:53 #54
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169197849
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:12 schreef Status het volgende:
Waar halen jullie de motivatie vandaan?
Goede vraag, maar het antwoord ligt toch bij jezelf. Jij wilt iets bereiken toch? Waarom doe je het anders? Sociaal gewenst? Aanzien? Iets moet je toch ertoe zetten om die stap te nemen?

Kan je uitleggen waarom je die motivatie NIET hebt? Waar heb jij moeite mee op dit moment?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_169197952
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Niet zo mee zitten. :* Volgende keer gewoon niet in huis halen, scheelt een hoop. :)
Het ergste is, dit doosje had ik al in januari in mijn brievenbus gekregen :P Ik had bedacht ze te bewaren tot na mijn marathon maar toen dacht ik zondag, ah eentje per dag kan wel. In huis halen doe ik sowieso al vrijwel nooit nee.

Nouja, nieuwe dag nieuwe kansen.

O: soja yoghurt, bosbessen en muesli
T: appel, wat soepstengels, handje noten
L: 3 bth met rosbief, groentebouillon, gekookt ei, babybel
T: banaan, wortel, peijnenburg reepje
S; 90 min atletiektraining
D: wrap met Mexicaanse groente en de rest van de rosbief
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:49:59 #56
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169198296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het ergste is, dit doosje had ik al in januari in mijn brievenbus gekregen :P Ik had bedacht ze te bewaren tot na mijn marathon maar toen dacht ik zondag, ah eentje per dag kan wel. In huis halen doe ik sowieso al vrijwel nooit nee.

Nouja, nieuwe dag nieuwe kansen.

O: soja yoghurt, bosbessen en muesli
T: appel, wat soepstengels, handje noten
L: 3 bth met rosbief, groentebouillon, gekookt ei, babybel
T: banaan, wortel, peijnenburg reepje
S; 90 min atletiektraining
D: wrap met Mexicaanse groente en de rest van de rosbief
Goed bezig! En nog een marathon ook! Nice
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_169198395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:20 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Twijfel?

[..]

Thanks voor het open staan ervoor. :) Ik denk dat als je weinig sport het niet veel uitmaakt (wel letten op je macro verdeling is natuurlijk altijd voordeliger), maar mocht je fanatiek sporten dan wordt het belangrijker, omdat je wilt voorkomen dat je spieren zich opofferen voor het groter geheel.
Ik wist niet of ik het zou halen. Maar heb op zich ook wel zin om zo even te gaan sporten. Is een extra keer dus het had geen kwaad gekund als ik niet was gegaan. Ik ga wel zo na het uitlaten van de hond.

Ik heb niet het idee dat ik spieren af breek. Tot op heden alleen maar meer spier gelukkig.

Ik zou meer rekening met macro's moeten houden maar ik vind dat eerlijk gezegd best moeilijk. Überhaupt bedenken wat we deze week eens zullen eten is al lastig :D
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:11:09 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169198590
In de nieuwe allerhande staan echt veel leuke recepten. Ik ga volgende week dus weer eens uitgebreid koken in plaats van ons standaardlijstje van de 30 dingen die we regelmatig eten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169200898
Wel heerlijk rustig zo overdag
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169207605
Morgen weer fysio en sporten.

Afgelopen weekend carnaval gevierd, qua eten ging het goed, qua drank (en dus suiker) wat minder.

Privé dingen gaan vanaf vandaag weer stuk beter dus geen emo eten enzo.

Hopelijk volgende week toch wel weer 500 gram eraf minstens.
pi_169207635
http://mobiel.voedingscen(...)tenprei.aspx?q=Rijst

Ik Had deze vrijdag met mijn vriendin gemaakt, wel iets meer gehakt erin gedaan. Smaakte goed, voor herhaling vatbaar!
  woensdag 1 maart 2017 @ 08:46:30 #62
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169214097
Ik stap zo in de auto voor een paar dagen Disney. Dus fitbitters niet schrikken als er overdag geen stappen verschijnen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169214992
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:46 schreef MutedFaith het volgende:
Ik stap zo in de auto voor een paar dagen Disney. Dus fitbitters niet schrikken als er overdag geen stappen verschijnen.
Jaloers, mijn droom is echt om op de foto met Buzz te gaan.
Mijn huis staat vol met buzz poppen enzo :@

En ja, ik ben 24 haha

In ieder geval, veel plezier! :*
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:13:59 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169216056
Lijstje:

O: homemade rijstepap
T: 3 maïsboterhammen met ardenner
L: Brood of ei of de rest van de rijstepap
T: een stroopwafel
D: risotto met spekjes en champignons of soep met een broodje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169217189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:46 schreef MutedFaith het volgende:
Ik stap zo in de auto voor een paar dagen Disney. Dus fitbitters niet schrikken als er overdag geen stappen verschijnen.
Schrikken? Je bedoelt "je hoeft niet te hopen op winst deze week" ;)
Slechte week deze week sowieso... vandaag niet op kantoor vanwege een crematie, dus loop wat wandelingen mis...
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:45:36 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169218836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:16 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Schrikken? Je bedoelt "je hoeft niet te hopen op winst deze week" ;)
Slechte week deze week sowieso... vandaag niet op kantoor vanwege een crematie, dus loop wat wandelingen mis...
Ik ga er even vanuit dat er daar geen internet ofzo is, waardoor er geen stappen doorgegeven worden... Of lees ik dat verkeerd?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:25:37 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169219518
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat er daar geen internet ofzo is, waardoor er geen stappen doorgegeven worden... Of lees ik dat verkeerd?
Precies dat.

Maar ook dat andere hoor. Ik ga vast wel richting de 20k/dag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:30:11 #68
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169224021
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wist niet of ik het zou halen. Maar heb op zich ook wel zin om zo even te gaan sporten. Is een extra keer dus het had geen kwaad gekund als ik niet was gegaan. Ik ga wel zo na het uitlaten van de hond.

Ik heb niet het idee dat ik spieren af breek. Tot op heden alleen maar meer spier gelukkig.

Ik zou meer rekening met macro's moeten houden maar ik vind dat eerlijk gezegd best moeilijk. Überhaupt bedenken wat we deze week eens zullen eten is al lastig :D
Ligt een beetje aan de fase waarin je bent. Na een langere tijd krachttraining gaat het wellicht meer spelen (of je moet gewoon een fantastische metabolisme hebben waar dit niet speelt).

Hier een slechte dag.... ik heb nog teveel eten en te weinig momenten gehad om te kunnen eten.

O: -
T: -
L: 100 gr zalm + 100 gr panga + 600 gr wokgroenten + 20gr go tan chili saus
T: 400 ml ongezoete amandelmelk + 30 gr eiwitten poeder

Nu heb ik dus nog een maaltijdsalade met rijst, beetje satesaus, kip etc... over (nasi gemaakt), een pot kwark, 2 eieren, nog een salade en nog wat noten over. Gelukkig wel 3 bitterballen gescored (bitterballen O+).

Sporten wordt hem ook niet want ik ga naar de bios (Logan (hoge verwachtingen van.. Wolverine O+)). Misschien dat ik gewoon de stoute schoenen aantrek en popcorn neem. Maar meestal doe ik dat dan toch weer niet omdat ik gewoon faal.

Verder gaat alles goed. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:32:16 #69
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169224052
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat er daar geen internet ofzo is, waardoor er geen stappen doorgegeven worden... Of lees ik dat verkeerd?
Nu ben ik geen trouwe volger van jouw stappen, maar dat kan blijkbaar wel. ;) Ik zou zeggen geniet van Disney en je trekt je toch niet v eel aan van dat ene weekje toch? Een paar dagen over je calorien heenzitten na een periode van minder eten is vaak best goed. Geniet dus van die paar dagen (en die uber chille american style burger toko in Disney village O+).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_169224547
O- cornflakes met melk
L- 2 tijgerwit met yazzara
T- 2 American cookies
D- teriyaki
T-?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:15:36 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169224751
O kwark en appel
L ei/broccoli wrap met tandoori kip
D spaghetti, gehakt, tomatensaus en courgette (snelle hap)
T wijn en bitterballen (biljarten)
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:52:30 #72
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169229174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nu ben ik geen trouwe volger van jouw stappen, maar dat kan blijkbaar wel. ;) Ik zou zeggen geniet van Disney en je trekt je toch niet v eel aan van dat ene weekje toch? Een paar dagen over je calorien heenzitten na een periode van minder eten is vaak best goed. Geniet dus van die paar dagen (en die uber chille american style burger toko in Disney village O+).
Minder eten doe ik sowieso al een paar maanden niet meer. Ik zit vooral op gewicht te blijven en mezelf een gezond voedingspatroon aan te leren.

Maar deze paar dagen dus niet. Ik begon vanochtend op 72 rond, ik zie wel waar ik op uit kom. En dan doe ik wel weer een week of twee wat rustiger aan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 2 maart 2017 @ 11:27:40 #73
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_169238353
Wel een goeie eigenlijk, om qua voeding/sport tracken voor ogen te hebben waaróm je het eigenlijk doet. Iets met intrinsieke motivatie en succes en zo.

De wens bij mij om iets te willen zakken in gewicht heeft te maken met dat ik moet dealen met een gewichtsklasse in mijn sporten en de andere reden is dat ik me, wanneer ik iets lichter en dus strakker ben, ook wat prettiger voel over mijn lijf :P

Planning:
O: Havermout met blauwe bessen, amandelmelk, Griekse yoghurt
L: Taco's met avocado, paprika, kidneybonen, ui, tomaat en sla
T: Kwark
D: 2x brood met omelet van 1 ei en 3 eiwit
S: Uurtje kettlebell
T: Kwark en pindahageltosti
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 2 maart 2017 @ 11:50:40 #74
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_169238756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 11:27 schreef Artoo het volgende:
Wel een goeie eigenlijk, om qua voeding/sport tracken voor ogen te hebben waaróm je het eigenlijk doet. Iets met intrinsieke motivatie en succes en zo.

De wens bij mij om iets te willen zakken in gewicht heeft te maken met dat ik moet dealen met een gewichtsklasse in mijn sporten en de andere reden is dat ik me, wanneer ik iets lichter en dus strakker ben, ook wat prettiger voel over mijn lijf :P

Planning:
O: Havermout met blauwe bessen, amandelmelk, Griekse yoghurt
L: Taco's met avocado, paprika, kidneybonen, ui, tomaat en sla
T: Kwark
D: 2x brood met omelet van 1 ei en 3 eiwit
S: Uurtje kettlebell
T: Kwark en pindahageltosti
Dat heb ik ook ongeveer, ben niet bepaald dik. Maar elke kilo telt in mijn sport (survivalrunning).
Plus.. zomer. :+

O: Nasi van gisteren
T: Proteine pudding
L: wraps met andijvie, griekse yoghurt, choriso, kalkoekfilet
T: Appel + een paar rijstwafels met jam
D: Nog onbekend
S: Krachttraining
T: Dextro + whey
T: Kwark met gedroogde appel
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_169238794
O- cornflakes met melk
T- mandarijn
L- 2 tijgerwit met yazzara
T- mandarijn
S- ik hoop fitness en core training maar ik ben snip verkouden aan het worden
D- pasta Bolognese
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')