abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 februari 2017 @ 00:17:48 #51
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169146438
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en je bent zeker uit wanhoop nog ff langs de MC drive gegaan zeker?
Ja. Honger. Jammer dat er niks te eten was.
pi_169146442
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:16 schreef Maarten het volgende:
Thuis!

Vond er geen reet aan. Stomme mensen, veel dieren en lawaai.

:7.
:( ... :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_169147080
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:57 schreef fietsie het volgende:
SPOILER: Taart in progress...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
_O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169147567
:O
Tot half elf op straat bloedfanatiek verstoppertje gespeeld, toen moesten de kinderen naar huis. Verjaardag verder binnen voortgezet. Was een specifiek leuk meisje bij (vriendin van mijn schoonzusje, blijkbaar) en die gaf haar nummer aan me voordat ze naar huis ging. Oei. :') Nu zo'n beetje klaar hier, zowaar best een vroegertje! :) Nou ja, prima - heb ondertussen wel wat slaap..
Morgen bijlezen, telefoon is bijkans leeg.

Fijne nacht allemaal! :W
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 februari 2017 @ 01:37:21 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169147687
Groeten uit The Wolfhound :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_169147698
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 01:26 schreef minilot het volgende:
:O
Tot half elf op straat bloedfanatiek verstoppertje gespeeld, toen moesten de kinderen naar huis. Verjaardag verder binnen voortgezet. Was een specifiek leuk meisje bij (vriendin van mijn schoonzusje, blijkbaar) en die gaf haar nummer aan me voordat ze naar huis ging. Oei. :') Nu zo'n beetje klaar hier, zowaar best een vroegertje! :) Nou ja, prima - heb ondertussen wel wat slaap..
Morgen bijlezen, telefoon is bijkans leeg.

Fijne nacht allemaal! :W
Verstoppertje spelen. Had het er vandaag over met mijn nichtje

Wij deden dat in onze grootouders huis en dat was zo groot dat je dus ook gewoonweg niet gevonden werd :')

Slaap lkkr lieve Lot :😘
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169147807
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:03 schreef RobinOok het volgende:

Ik heb nog helemaal nooit in mijn leven hoeven blazen.
Nog nooit zelfs maar aangehouden.
Bij mij was het feest op de dag dat ik mijn rijbewijs had gekregen :') Ik was zelfs een beetje bang dat ik de auto niet netjes aan de kant zou zetten ivm weinig rijervaring :D

Kan er nog iets van de rijsttafel hier langs worden gebracht? Mijn collega's en ik lusten wel wat :+ Of is alles schoon op gegaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169147844
Ben ook wel benieuwd of er veel over is van die enorme rijsttafel :Y

En aww Isa, dat was vast schrikken, zo op je eerste dag! :D Had je er nog iets over gezegd bij degene die jou had aangehouden? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169147851
Zo, thuis. :O
Morgen bijlezen. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169147928
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 01:53 schreef minilot het volgende:
Ben ook wel benieuwd of er veel over is van die enorme rijsttafel :Y

En aww Isa, dat was vast schrikken, zo op je eerste dag! :D Had je er nog iets over gezegd bij degene die jou had aangehouden? :)
Nee, maar ik herinner me nog wel dat ik wèl 1 shotje had gehad omdat ik er nog niet aan gewend was dat alcohol en rijden niet samen gaan :+ Want ik reed natuurlijk nooit, dus hoefde ik er ook niet aan te denken om niet te drinken. Dus ik was toch een beetje nerveus bij het blazen :D Alles was in orde, dus kon gewoon weer weg rijden (ook nerveus, want straks sloeg de motor af oid :o ze vroegen overigens niet eens naar mijn gloednieuwe rijbewijs :( )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169147964
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, maar ik herinner me nog wel dat ik wèl 1 shotje had gehad omdat ik er nog niet aan gewend was dat alcohol en rijden niet samen gaan :+ Want ik reed natuurlijk nooit, dus hoefde ik er ook niet aan te denken om niet te drinken. Dus ik was toch een beetje nerveus bij het blazen :D Alles was in orde, dus kon gewoon weer weg rijden (ook nerveus, want straks sloeg de motor af oid :o ze vroegen overigens niet eens naar mijn gloednieuwe rijbewijs :( )
Ik heb serieus besloten om voor mijn rijbewijs te gaan. Ontzettend eng vind ik dat. De mede-weggebruikers wrs ook :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169148103
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:05 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik heb serieus besloten om voor mijn rijbewijs te gaan. Ontzettend eng vind ik dat. De mede-weggebruikers wrs ook :')
Zolang je ze nog mede-weggebruikers en niet tegenstanders noemt komt het vast wel goed 8-)

:*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169148136
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zolang je ze nog mede-weggebruikers en niet tegenstanders noemt komt het vast wel goed 8-)

:*
Ik kan nieteens fietsen als ik ergens onbekend ben. Laat staan wat ik met een auto doe/kan aanrichten.

Ik schat trouwens wel in dat ik mijn rijbewijs in 1x haal en daarna de weg niet op durf in mijn Barbie-auto :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169148151
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan nieteens fietsen als ik ergens onbekend ben. Laat staan wat ik met een auto doe/kan aanrichten.

Ik schat trouwens wel in dat ik mijn rijbewijs in 1x haal en daarna de weg niet op durf in mijn Barbie-auto :7
Ja, dat kan :D Maar dan kan en mag je wel auto rijden als het echt noodzakelijk is ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169148192
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat kan :D Maar dan kan en mag je wel auto rijden als het echt noodzakelijk is ;)
Dat is mijn idee ook dus :7

En eindelijk een goede reden om een Barbie-auto te kopen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 26 februari 2017 @ 02:40:13 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169148262
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik heb serieus besloten om voor mijn rijbewijs te gaan. Ontzettend eng vind ik dat. De mede-weggebruikers wrs ook :')
Als je een goede rijschool hebt is het zodra je dat pasje hebt een stuk minder eng.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169148286
Als je een goeie rijschool hebt begint dat hopelijk ruim voor je je pasje hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169148337
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je een goede rijschool hebt is het zodra je dat pasje hebt een stuk minder eng.
Ik ga denk ik wel voor zo'n versnelde cursus.
Het gaat mij geloof ik erom dat ik een Barbie-auto kan kopen en er ook daadwerkelijk in mag rijden.

Beetje showen op de Boulevard enzo :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169148391
En wat dat richting vinden aan gaat gewoon een tomtom of soortgelijk ding gebruiken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169148394
Nou, vooruit dan maar...
Ja doei.
pi_169148396
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, vooruit dan maar...
:o

Ik dacht, diedoetdatniet! Is het de drank?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169148397
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 03:08 schreef Isabeau het volgende:
En wat dat richting vinden aan gaat gewoon een tomtom of soortgelijk ding gebruiken :7
Ik heb een cabrio. Ik steek mijn vinger wel uit :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169148399
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 03:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o

Ik dacht, diedoetdatniet! Is het de drank?
Ja, ik schenk nog maar een whisky bij...
Ja doei.
pi_169148400
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, vooruit dan maar...
Whahaha :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169148404
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 03:11 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, ik schenk nog maar een whisky bij...
Ja, ook wel zin in, maar ik word en moe van drank en dat is niet handig. En oh ja, mag op mijn werk geloof ik geen alcohol. Al kreeg ik héél lang geleden wel alcohol tijdens kerst en oud en nieuw diensten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')