abonnement Unibet Coolblue
pi_169020701
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat de NOS dat niet doet, dus dat lijkt me zeer hypothetisch.
Ja, klopt. Is ook puur hypothetisch.
pi_169020783
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat die debatten nu gevrijwaard blijven van die platrechtse kretologie. Jammer dat Rutte er nog wel bij is, maar het is flinke een stap voorwaarts.
Dan kan je het net zo goed afblazen want dan heb je geen debat meer maar een linkse propaganda show. Meer iets voor Noord Korea of Venezuela.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169020792
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat die debatten nu gevrijwaard blijven van die platrechtse kretologie. Jammer dat Rutte er nog wel bij is, maar het is flinke een stap voorwaarts.
Ik vind dat iedere partij met een achterban van significante omvang aan het publieke debat moet deelnemen. Ook als die partij voornamelijk aan populistische volksmennerij doet. Als jouw favoriet zich aan die debatten onttrekt omdat ie zich beledigd voelt, dan ontneemt hij zijn volgers een podium om namens hen de boodschap die ze ondersteunen uit te dragen. Dat alleen al zou voldoende waarschuwing moeten zijn dat de kiezer Wilders eigenlijk maar matig interesseert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 11:11:17 ]
pi_169020794
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:09 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Dan kan je het net zo goed afblazen want dan heb je geen debat meer maar een linkse propaganda show. Meer iets voor Noord Korea of Venezuela.
Zonder platrechtse kretologie blijft er een soort Noord-Korea over?
pi_169020824
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vind dat iedere partij met een achterban van significante omvang aan het publieke debat moet deelnemen. Ook als die partij voornamelijk aan populistische volksmennerij doet. Als jouw favoriet zich aan die debatten onttrekt omdat ie zich beledigd voelt, dan ontneemt hij zijn volgers een podium om de boodschap die ze ondersteunen uit te dragen. Dat alleen al zou voldoende waarschuwing moeten zijn dat de kiezer Wilders eigenlijk maar matig interesseert.
Zeker. Maar je ziet de laatste jaren steeds meer politici gebruikmaken van dat soort trucs. Dat lijkt me nóg schadelijker. Dus als de initiatiefnemers van die debatstijl een tijdje buiten beschouwing blijven lijkt me dat helemaal niet zo slecht.
pi_169020862
Ik vind dat Geert zich wel heel makkelijk laat beïnvloeden door wat zn broer zegt.
Make my day!
pi_169021154
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:15 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Geert zich wel heel makkelijk laat beïnvloeden door wat zn broer zegt.
Omdat het hem uitkomt.
pi_169021362
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 00:26 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Kun je eens een voorbeeld geven van een debat waar Wilders uit de doeken doet hoe hij zijn plannen gaat waarmaken? Daar waar het gaat om 7 Miljard ophalen met de-islamiseren. Of de wijze waarop de Koran verboden gaat worden?

Geen idee. Laat even weten als je iets vindt. Ben ook wel benieuwd.
pi_169022181
bah :r :r :r rechtse media:

quote:
Verkeerde woorden campagneaftrap PVV
VANDAAG, 10:34
Vele reacties op onze berichtgeving over Wilders in Spijkenisse, zaterdag 18 februari 2017. Iedereen die zich erover verbaast dat wij meldden dat er een ongekende belangstelling was, heeft natuurlijk gelijk. Want in feite was het niet veel meer dan een lijsttrekker op campagne, maar wel omringd door vele tientallen of misschien een paar honderd aanhangers en vooral door een ongekende hoeveelheid pers, uit binnen- en opvallend veel uit het buitenland. Met als gevolg heel veel geduw en getrek, mede door alle veiligheidsmaatregelen rond Wilders. Alles bij elkaar nog hectischer dan veel bijeenkomsten rond Wilders in het verleden. Dat hebben we geprobeerd te omschrijven, maar daar hadden we dus andere woorden voor moeten kiezen.
http://nos.nl/herstel/
pi_169023636
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:46 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Geen idee. Laat even weten als je iets vindt. Ben ook wel benieuwd.
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:37 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ach gut, kennelijk moet deze informatie publiekelijk worden gemaakt door middel van een circustournee doorspekt met reclames onder een snelkeuze toets van de 60" OLED aandachts-absorbtiespons anders blijft het arme, arme onwetende zweefvolk natuurlijk volledig in het ongewisse van het werkelijke hart van de politieke essentie. Wat er de andere 364 dagen gebeurt is immers opvulling.

http://debatgemist.tweedekamer.nl
Maar jij verwijst toch naar de debatten in de tweede kamer? Ik denk dat die uitleg er gewoon niet is, daarom is het ook zo laf dat Wilders geen gebruik maakt van de mogelijkheid om gedurende debatten zijn progamma uit te leggen aan potentiële kiezers. Dus inderdaad, zonder uitleg en onderbouwing blijft het volk volgens mij in het ongewisse. Wij weten beide in ieder geval al niet op welke wijze Wilders 7,2 Miljard gaat ophalen middels de-islamisering. Terwijl dit wel noodzakelijk is om de plannen van de PVV financieel haalbaar te maken.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_169024639
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Maar jij verwijst toch naar de debatten in de tweede kamer? Ik denk dat die uitleg er gewoon niet is, daarom is het ook zo laf dat Wilders geen gebruik maakt van de mogelijkheid om gedurende debatten zijn progamma uit te leggen aan potentiële kiezers. Dus inderdaad, zonder uitleg en onderbouwing blijft het volk volgens mij in het ongewisse. Wij weten beide in ieder geval al niet op welke wijze Wilders 7,2 Miljard gaat ophalen middels de-islamisering. Terwijl dit wel noodzakelijk is om de plannen van de PVV financieel haalbaar te maken.
Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt. Ik vermoed van niet. Je kan Wilders op publieke TV namelijk een tutu aantrekken, kunstijs-schaatsen onderbinden en een gezichtscrème aan laten prijzen, maar de geschiedenis wijst uit dat er is geen enkele reden is om te vermoeden dat er in een debat van enkele minuten iets nieuws betreffende jouw vraagtekens wordt verteld. Wilders gaat namelijk al een paar jaartjes mee en er is een gigantische backlog aan informatie voorhanden. Of de uitleg er nu wel of niet is maakt mij (persoonlijk) op dit moment even niet uit. Daar ging het (volgens mij) niet om.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 14:49:23 ]
pi_169024683
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt. Ik vermoed van niet. Je kan Wilders op publieke TV namelijk een tutu aantrekken, kunstijs-schaatsen onderbinden en een gezichtscrème aan laten prijzen, maar de geschiedenis wijst uit dat er is geen enkele reden is om te vermoeden dat er in een debat van enkele minuten iets nieuws betreffende jouw vraagtekens wordt verteld. Wilders gaat namelijk al een paar jaartjes mee en er is een gigantische backlog aan informatie voorhanden. Of de uitleg er nu wel of niet is maakt mij (persoonlijk) op dit moment even niet uit. Daar ging het (volgens mij) niet om.
Dus er is gigantisch veel informatie voorhanden maar welke informatie dat is en waar die informatie zich bevindt weet je niet. Klinkt als een goed verhaal.
pi_169024805
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus er is gigantisch veel informatie voorhanden maar welke informatie dat is en waar die informatie zich bevindt weet je niet. Klinkt als een goed verhaal.
Dat heeft enkel betrekking op de specifieke vraagstukken van tofastTG. Ik ben hier toch zeker niet de politieke FOK! personal assistent? Volgens mij lees je maar de helft van de discussie. Maar soit, lees een krant, kijk het nieuws of bezoek https://debatgemist.tweedekamer.nl. Met die video-repository kan je de reclame-onderbrekingen voor de komende tientallen avonden zelf bepalen. Hoef je ook niet Rutte in een glitterjasje te aanschouwen. Groetjes Jeeves.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 14:58:10 ]
pi_169025449
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:36 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nog een paar weekjes en dan mag ik op Wilders gaan stemmen. *O* *O* *O*

Rust maar lekker uit, knul, want er komen drukke tijden voor je aan. :*
Precies, over 4 jaar moet het volgende A4-tje al af zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169025490
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Precies, over 4 jaar moet het volgende A4-tje al af zijn.
Gelukkig heeft hij voor het schrijven van dergelijke epistels partij-intellectueel Bosma. Het zou wel erg veel worden voor Geert als hij de productie van zo'n manifest ook nog erbij zou moeten doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169026798
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat heeft enkel betrekking op de specifieke vraagstukken van tofastTG. Ik ben hier toch zeker niet de politieke FOK! personal assistent? Volgens mij lees je maar de helft van de discussie. Maar soit, lees een krant, kijk het nieuws of bezoek https://debatgemist.tweedekamer.nl. Met die video-repository kan je de reclame-onderbrekingen voor de komende tientallen avonden zelf bepalen. Hoef je ook niet Rutte in een glitterjasje te aanschouwen. Groetjes Jeeves.
Jij verdedigt de stelling dat Wilders wel degelijk zijn programma wat uitgebreider heeft onderbouwd en doorberekend. Dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn lijkt me, anders dan "er is gigantisch veel informatie daar kun je het vast wel vinden al weet ik niet welke informatie en waar die te vinden is".
  maandag 20 februari 2017 @ 16:50:05 #242
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169026899
Wilders gaat niet naar het Nationaal Islamdebat in een Rotterdamse moskee ("No Way, tenzij ik die moskee mag sluiten" en ook de uitnodiging van BNR nieuwsradio slaat hij af.

Hij heeft duidelijk geen behoefte om te moeten uitleggen hoe hij zijn plannen ten uitvoer gaat brengen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169026972
Wilders heeft geen debatten nodig, hij kan direct communiceren met zijn achterban via social media en zo zijn gedachtegangen de wereld in helpen. TV-debatten zijn een gedateerde formule, na afloop wordt dit geanalyseerd "Klaver deed dit goed, ja maar Rutte kwam hier ook goed op terug" etc, erg op de personen gericht, hoe je overkomt is erg belangrijk maar dit zegt niets over hoe je gaat regeren. Niet leuk om naar te kijken en je wordt er niets wijzer van.
standaarddrinker
  maandag 20 februari 2017 @ 16:53:52 #244
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169026982
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:53 schreef DrDentz het volgende:
Wilders heeft geen debatten nodig, hij kan direct communiceren met zijn achterban via social media en zo zijn gedachtegangen de wereld in helpen. TV-debatten zijn een gedateerde formule, na afloop wordt dit geanalyseerd "Klaver deed dit goed, ja maar Rutte kwam hier ook goed op terug" etc, erg op de personen gericht, hoe je overkomt is erg belangrijk maar dit zegt niets over hoe je gaat regeren. Niet leuk om naar te kijken en je wordt er niets wijzer van.
Op Twitter zegt Wilders ook niet hoe hij gaat regeren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169026997
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op Twitter zegt Wilders ook niet hoe hij gaat regeren.
Alhoewel het partijprogramma wel die indruk wekt.
pi_169027795
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij verdedigt de stelling dat Wilders wel degelijk zijn programma wat uitgebreider heeft onderbouwd en doorberekend. Dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn lijkt me, anders dan "er is gigantisch veel informatie daar kun je het vast wel vinden al weet ik niet welke informatie en waar die te vinden is".
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt.
Oh god. Discussie over de discussie. Hello darkness my old friend.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 17:45:24 ]
pi_169027849
En terecht. De nieuwszenders waarop deze debatten uitgezonden worden zijn toch niets anders dan negatief over Wilders.
pi_169027877
Wilders is wild om zich heen aan het slaan op z'n twitter account. Ergens wel tragisch om te zien. Het zou met niet verbazen als hij zichzelf nog eens van kant maakt ooit.
٩๏̯͡๏)۶
  Beste debater 2022 maandag 20 februari 2017 @ 17:49:33 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_169027897
Niveau weer van onze toekomstige premier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 februari 2017 @ 17:50:03 #250
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169027901
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders is wild om zich heen aan het slaan op z'n twitter account. Ergens wel tragisch om te zien. Het zou met niet verbazen als hij zichzelf nog eens van kant maakt ooit.
Als dat gebeurt, dan is dat de schuld van links.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')