abonnement Unibet Coolblue
pi_169010025
Al bekend wat er gisteravond in Zweden is gebeurd? Of waarom Trump überhaupt nu al campagne aan het voeren is? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169010084
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Assange lekte dat de CIA een contract voor $600 000 000 heeft met The Washington Post. Aangezien dit krantje regelmatig als bron hier wordt gebruikt is het wel goed om dit even in je achterhoofd te houden. ;)
https://twitter.com/wikileaks/status/809534686888394752
Amazon, ‘The Washington Post’ and That $600 MIllion CIA Contract (2013, The Nation)
"Meanwhile, a petition campaign was launched related to news that Amazon, under the Post’s new owner, Jeff Bezos, recently secured a $600 million contract from the CIA. That’s at least twice what Bezos paid for the Post this year. Bezos recently disclosed that the company’s Web-services business is building a “private cloud” for the CIA to use for its data needs."

Ze hebben dus een contract met Amazon. Valt me een beetje van je tegen Bram, dat je die bron niet eens even leest.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169010189
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:25 schreef Rezania het volgende:
Al bekend wat er gisteravond in Zweden is gebeurd? Of waarom Trump überhaupt nu al campagne aan het voeren is? :')
Omdat hij zo de verkiezingen gewonnen heeft. Fuck de media, fuck de politici. Tonen dat ie mensen op de been krijgt, misschien een waarschuwing aan de republikeinen in congres, dat hij ook kiezers tegen hen kan opzetten indien ze hem afvallen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169010203
Trump voert campagne omdat hij even lekker toegejuicht wilde worden. Die arme man krijgt bakken stront over zich heen. Dat zal wel flink pijn doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 19 februari 2017 @ 20:32:11 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010254
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat hij zo de verkiezingen gewonnen heeft. Fuck de media, fuck de politici. Tonen dat ie mensen op de been krijgt, misschien een waarschuwing aan de republikeinen in congres, dat hij ook kiezers tegen hen kan opzetten indien ze hem afvallen?
Omdat zijn ego dat nodig heeft. Niks meer of minder dan dat.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169010270
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is jammer dat je niet wenst te discussiëren. Wat dat betreft ben je niet anders dan veel van de Trumpaanhangers niet.
Het is toch een politiek discussieforum hier, geen forum voor inhoudsloze oneliners.
Ik heb je een voorbeeld van een rechtszaak gegeven. Ik heb van jouw kant nog nul argumenten gezien.
Nou doe je weer een Trumpje, nummer 3 in opvolging. Nummer 2 was lekker agressief proberen af te bluffen, en nu nummer 3 gewoon net doen of je niet kan lezen en zeggen nul argumenten.

You can lead a Monolith to the water, you can't make it drink. We spreken wel weer als je normaal kan discussieren.

Ik heb duidelijk aangegeven waarom ik de historie van de judge nominee relevant vind.
pi_169010318
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat hij zo de verkiezingen gewonnen heeft. Fuck de media, fuck de politici. Tonen dat ie mensen op de been krijgt, misschien een waarschuwing aan de republikeinen in congres, dat hij ook kiezers tegen hen kan opzetten indien ze hem afvallen?
Ik dacht eigenlijk dat Bannon hem gewoon even zat was.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 februari 2017 @ 20:33:47 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010326
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:25 schreef Rezania het volgende:
Al bekend wat er gisteravond in Zweden is gebeurd? Of waarom Trump überhaupt nu al campagne aan het voeren is? :')
Ja, dat is bekend. Meneer heeft een oude docu over Zweden gezien op Fox afgelopen vrijdagavond. Waar overigens geen terroristische aanslag aan te pas kwam (als ik het goed begrepen heb).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169010351
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat Bannon hem gewoon even zat was.
Dat het een idee van Bannon was denk ik ook.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 19 februari 2017 @ 20:34:45 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010368
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat Bannon hem gewoon even zat was.
Die is hem nog lang niet zat.
Nee, het draait allemaal om het ego van meneer Trump..
Bannon ian hem wel aangemoedigd hebben overigens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 19 februari 2017 @ 20:35:14 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169010390
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ja, dat is bekend. Meneer heeft een oude docu over Zweden gezien op Fox afgelopen vrijdagavond. Waar overigens geen terroristische aanslag aan te pas kwam (al ik het goed begrepen heb).
quote:
Ook de Amerikaanse media opperden mogelijkheden. Zo had The New York Timeshet over een interview dat is uitgezonden op Fox News. Daarin vertelde een filmmaker dat migranten in Zweden verantwoordelijk zouden zijn voor een stijging in de criminaliteit. De filmmaker zei dat Zweden "onlangs zijn eerste terreuraanslag heeft gehad, dus zij krijgen nu wat we in heel Europa zien".

Het was ook niet duidelijk waar deze filmmaker op doelde; mogelijk op een zelfmoordaanslag in Stockholm in 2010. "Maar dat was lang voordat de migranten- en vluchtelingenstromen naar Europa op gang kwamen", schreef de Amerikaanse krant.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 19 februari 2017 @ 20:36:14 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010429
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:35 schreef Copycat het volgende:

[..]


[..]

Toch wel dus (wellicht). Dank voor de aanvulling ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 19 februari 2017 @ 20:36:32 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169010441
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169010478
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:35 schreef Copycat het volgende:

[..]


[..]

New York Times zeg je? Oh oh oh. INB4 de tweets. :+

Maar zal dat wel zijn dus. Combinatie van Fox News en Alzheimer's of zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 februari 2017 @ 20:37:30 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169010491
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je impliceert, je zegt dat het de bedoeling van dat artikel was om de WaPo met de CIA in verband te brengen, en dat Assange door ernaar te linken zich liet kennen als onbetrouwbaar.
Oh, als daar je verwarring zit, dan kan ik er kort over zijn: dat heb ik te gehaast geschreven. Haal "en" of "en van het artikel" weg. Geen idee of er wel een motief achter dat thenation artikel zit anders dan informatievoorziening.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 19 februari 2017 @ 20:39:21 #191
426493 crew  PippenScottie
pi_169010553
De Zweedse ambassadeur in de VS heeft het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken om opheldering gevraagd over Trumps uitspraken.

Lijkt me prima, we moeten dit niet normaal gaan vinden of afdoen als een verspreking van een oude man. Deze man is president, zijn woorden dragen extra gewicht en daar dient hij zich ook naar te gedragen.

https://apnews.com/095b07(...)ratch-heads-at-Trump
  zondag 19 februari 2017 @ 20:40:42 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010613
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

New York Times zeg je? Oh oh oh. INB4 de tweets. :+

Maar zal dat wel zijn dus. Combinatie van Fox News en Alzheimer's of zo.
Zoals gezegd is dat typisch Trump. Er is bekend dat hij tweet nav zijn dagelijkse rondje ochtendshows. Dat ook eens in de avond doen past daar prima bij.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 19 februari 2017 @ 20:41:53 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010662
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
De Zweedse ambassadeur in de VS heeft het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken om opheldering gevraagd over Trumps uitspraken.

Lijkt me prima, we moeten dit niet normaal gaan vinden of afdoen als een verspreking van een oude man. Deze man is president, zijn woorden dragen extra gewicht en daar dient hij zich ook naar te gedragen.

https://apnews.com/095b07(...)ratch-heads-at-Trump
Hmm, daar is het staartje al.. :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169010677
Maar als Trump denkt dat er gisteravond een aanslag is geweest door een docu op Fox News, dan moet je je toch wel gaan afvragen of hij echte inlichtingen überhaupt kan snappen? Dat is toch enorm eng? Die vent staat aan het hoofd van het machtigste leger ter wereld en snapt nuances op het nieuws niet eens.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 februari 2017 @ 20:43:38 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169010749
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:42 schreef Rezania het volgende:
Maar als Trump denkt dat er gisteravond een aanslag is geweest door een docu op Fox News, dan moet je je toch wel gaan afvragen of hij echte inlichtingen überhaupt kan snappen? Dat is toch enorm eng? Die vent staat aan het hoofd van het machtigste leger ter wereld en snapt nuances op het nieuws niet eens.
Kom je daar nu pas achter? :D
En het was geen "nieuws". ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169010798
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kom je daar nu pas achter? :D
En het was geen "nieuws".
Was eerst alleen maar aan het lachen om alle faalacties van Trump, maar als je er even langer bij stilstaat krijg je er bijna paniekaanvallen van. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 februari 2017 @ 20:45:30 #197
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169010865
LØL

pi_169010877
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:32 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Nou doe je weer een Trumpje, nummer 3 in opvolging. Nummer 2 was lekker agressief proberen af te bluffen, en nu nummer 3 gewoon net doen of je niet kan lezen en zeggen nul argumenten.

You can lead a Monolith to the water, you can't make it drink. We spreken wel weer als je normaal kan discussieren.

Ik heb duidelijk aangegeven waarom ik de historie van de judge nominee relevant vind.
Ik zal de argumenten even voor je resumeren. Ik stel dat wat iemand op zestienjarige leeftijd zegt geen maatstaf is voor zijn juridische uitspraken in zijn carrière en dat je naar zijn juridische uitspraken moet kijken.

Jij claimt dat er zaken zijn waaruit blijkt dat die opvattingen nog steeds bestaan. Ik vraag me om voorbeelden van zaken, maar krijg enkel drogredenen. Ik geef je nota bene een voorbeeld van het tegenovergestelde. Wederom is de respons enkel een lading slappe ad hominems.

De vraag is heel simpel. In welke rechtszaken blijkt uit het vonnis van Gorsuch dat hij er een 'befehl Istanbul befehl'-mentaliteit op nahoudt?
Probeer het eens op de inhoud, niet op de man.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169010933
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zal de argumenten even voor je resumeren. Ik stel dat wat iemand op zestienjarige leeftijd zegt geen maatstaf is voor zijn juridische uitspraken in zijn carrière en dat je naar zijn juridische uitspraken moet kijken.

Jij claimt dat er zaken zijn waaruit blijkt dat die opvattingen nog steeds bestaan. Ik vraag me om voorbeelden van zaken, maar krijg enkel drogredenen. Ik geef je nota bene een voorbeeld van het tegenovergestelde. Wederom is de respons enkel een lading slappe ad hominems.

De vraag is heel simpel. In welke rechtszaken blijkt uit het vonnis van Gorsuch dat hij er een 'befehl Istanbul befehl'-mentaliteit op nahoudt?
Probeer het eens op de inhoud, niet op de man.
Probeer het zelf eens opgewonden meneertje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')