abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:15:08 #26
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_168936647
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

RTL heeft ooit eens gedreigd een levensgrote kartonnen versie van Wilders op het podium te plaatsen toen die af zou haken bij een debat. Zouden ze nu ook weer moeten doen met Wilders en Rutte :P
Als RTL slim is doen ze dat inderdaad.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_168936654
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:

[..]

Als RTL slim is doen ze dat inderdaad.
Zou wel vermaak opleveren.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:17:02 #28
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_168936688
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zou wel vermaak opleveren.
Blijkt aan het einde van het debat dat de bordkartonnen Wilders alsnog door het publiek tot beste debater wordt gekozen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_168936727
Kijk, mensen, zo pak je die luie donders aan, zijn ze gelijk goed voorbereid op hun studententijd en prestatie beurzen:

quote:
Een 10-jarig voetballertje uit het Brabantse Bladel hoeft niet meer terug te komen bij zijn club, omdat hij te weinig loten verkocht voor de Nieuwjaarsloterij van de club. Het jongetje heeft niet de gewenste 25, maar tien lootjes à 1 euro verkocht. ,,Ook twee andere jongens zijn om deze reden geroyeerd'', vertelt zijn moeder Maaike aan Omroep Brabant.

Bestuurslid Jeugdzaken van de club, Pim Lavrijsen, laat aan de regionale omroep weten dat in totaal vier kinderen zijn geroyeerd om dezelfde reden. ,,We hebben regels en daarop maken we geen uitzondering. Dat zou ook niet eerlijk zijn richting andere leden en ouders.''

http://www.ad.nl/binnenla(...)-meespelen~a9d72bbe/
Regels zijn regels, ja!

:'( _O-
In the beginning there was nothing, which exploded.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:26:13 #30
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168936853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
Kijk, mensen, zo pak je die luie donders aan, zijn ze gelijk goed voorbereid op hun studententijd en prestatie beurzen:

[..]

Regels zijn regels, ja!

:'( _O-
Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies. :{
pi_168936950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies. :{
Enorme treurigheid is een goede omschrijving zou ik zeggen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168936957
Vrijwilligersorganisaties als sportclubs hebben veel moeite hun besturen te vullen. Dan wordt het ook moeilijker om geschikte en tactvolle bestuursleden te vinden.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:34:38 #33
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_168937000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies. :{
15 euro te weinig dus. Dan houdt het op.Had moeders er maar een krantenwijkje bij moeten nemen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_168937019
Oh, en de club gaat een hartig woordje spreken met de KNVB omdat deze het gewaagd heeft om kritiek op de gang van zaken te leveren :D

Nou, dat zal een interessant gesprek worden.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168937101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
Kijk, mensen, zo pak je die luie donders aan, zijn ze gelijk goed voorbereid op hun studententijd en prestatie beurzen:

[..]

Regels zijn regels, ja!

:'( _O-
Ik heb gehoord dat het iets genuanceerder lag en dat de ouders gevraagd was om te kiezen tussen de contributie verhogen met 25 euro of de lootjes verkopen voor 25 euro. Eventueel niet opgehaald geld met de lootjes zou moeten worden bijgelegd door de ouders. Dat hebben ze blijkbaar verzuimd.
pi_168937103
quote:
Is dat Boze_Appel?
pi_168937141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat het iets genuanceerder lag en dat de ouders gevraagd was om te kiezen tussen de contributie verhogen met 25 euro of de lootjes verkopen voor 25 euro. Eventueel niet opgehaald geld met de lootjes zou moeten worden bijgelegd door de ouders. Dat hebben ze blijkbaar verzuimd.
Dat lijkt mij dan weer een vreemd verhaal omdat de penningmeester eerder vandaag zegt dat ze het al jaren zo doen.

Maar als het verplicht is dan IS het natuurlijk gewoon een contributie verhoging, met name het royements deel wijst daar op.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168937164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, en de club gaat een hartig woordje spreken met de KNVB omdat deze het gewaagd heeft om kritiek op de gang van zaken te leveren :D

Nou, dat zal een interessant gesprek worden.
Ze maken in hun reacties echt alle verkeerde keuzes.
Gewoon verontschuldigen voor alle commotie, zeggen dat je met de ouders en je eigen bestuur in overleg gaat en wachten tot de storm overwaait. Zoals nu de confrontatie zoeken is dom, dat win je toch niet tegen de publieke opinie.
pi_168937168
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:43 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dan weer een vreemd verhaal omdat de penningmeester eerder vandaag zegt dat ze het al jaren zo doen.

Maar als het verplicht is dan IS het natuurlijk gewoon een contributie verhoging, met name het royements deel wijst daar op.
Er was dan ook de keuze tussen of die 25 euro uit eigen zak betalen, of het met 25 lootjes uit de zak van anderen kloppen. Ik weet niet hoe wettig dat is, maar ik zou er geen zaak van maken en gewoon naar een andere club gaan :D
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 12:45:48 #40
230491 Zith
pls tip
pi_168937174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, en de club gaat een hartig woordje spreken met de KNVB omdat deze het gewaagd heeft om kritiek op de gang van zaken te leveren :D

Nou, dat zal een interessant gesprek worden.
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_168937187
quote:
Door het beeld schuift Esma, zijn vrouw, ze is vijftien weken zwanger, 'een kleine Nederlandse Turk erbij'. Michael heeft veel Turks-Nederlandse vrienden, het ergste wat je hem kunt zeggen is dat hij een racist is. Hij bekeerde zich negen jaar geleden tot de islam, 'het soefisme is echt heel mooi', maar sinds kort is hij weer moslim af. 'Ik werd gewoon moe van al die aanslagen.' Het is ook ingewikkeld, moslim zijn in de hardrechtse kerk. Maar Michael zal dus nooit Geert Wilders stemmen. 'Moskeeën sluiten, de koran verbieden, dat is mensonterend. Dat is hartstikke gek.'
Goed, die kerel spoort niet helemaal.
pi_168937194
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Goed, die kerel spoort niet helemaal.
Dat lijkt mij nog zeer genereus uitgedrukt :D
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168937217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er was dan ook de keuze tussen of die 25 euro uit eigen zak betalen, of het met 25 lootjes uit de zak van anderen kloppen. Ik weet niet hoe wettig dat is, maar ik zou er geen zaak van maken en gewoon naar een andere club gaan :D
Het gaat niet om wettig, het is de manier waarop en de arrogantie die er uit spreekt, drie kinderen zijn geroyeerd omdat ze niet genoeg lootjes hadden verkocht...waar ben je dan mee bezig?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168937251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Het gaat niet om wettig, het is de manier waarop en de arrogantie die er uit spreekt, drie kinderen zijn geroyeerd omdat ze niet genoeg lootjes hadden verkocht...waar ben je dan mee bezig?
Nee, de kinderen zijn geroyeerd omdat de ouders het verschil niet bij wilden leggen, zoals eerder afgesproken was omdat men af had gezien van de contributieverhoging van 25 euro en in plaats daarvan lootjes was gaan verkopen. Dat is wat ik heb begrepen.
pi_168937263
Het waren gewoon Tokkies.
pi_168937272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, de kinderen zijn geroyeerd omdat de ouders het verschil niet bij wilden leggen, zoals eerder afgesproken was omdat men af had gezien van de contributieverhoging van 25 euro en in plaats daarvan lootjes was gaan verkopen. Dat is wat ik heb begrepen.
Dat komt nergens naar voren in de artikelen die ik heb gezien, ook niet in de uitspraken van de club, maar goed, dan is het dus gewoon een verplichte contributie verhoging en noem je het ook zo.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168937273
Zijn er hier al mensen actief geweest op waaromkiesjij.nl?
pi_168937291
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn er hier al mensen actief geweest op waaromkiesjij.nl?
Nee, we zitten toch al op FOK ;)
In the beginning there was nothing, which exploded.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:53:47 #49
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_168937297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Het gaat niet om wettig, het is de manier waarop en de arrogantie die er uit spreekt, drie kinderen zijn geroyeerd omdat ze niet genoeg lootjes hadden verkocht...waar ben je dan mee bezig?
Dan moet je niet voor het lage contributiegeld opteren.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_168937306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies. :{
Die arme jochies kon wel eens omslaan in die arme club.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')