abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 05:48:02 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168932601
quote:
En Poetin krijgt dat alles voor een habbekrats. Trump de Dealmaker-in-Chief? Mijn reet!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168932632
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 05:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

En Poetin krijgt dat alles voor een habbekrats. Trump de Dealmaker-in-Chief? Mijn reet!
Lees jij van rechts naar links of ben je gewoon aan 't trolllen o|O
pi_168932642
Of jij kunt niet lezen. Zou ook zomaar kunnen. Voor de 483827e keer.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168932644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:20 schreef OMG het volgende:
Of jij kunt niet lezen. Zou ook zomaar kunnen. Voor de 483827e keer.
Kom jij al terug naar Nederland?
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 06:49:01 #105
3928 Ulx
pi_168932688
Trump gaat zit dit weekend ook weer laten toejuichen. Benieuwd wanneer hij de opdracht geeft zijn hoofd in Mount Rushmore te laten hakken.
Volgens mij heeft de man we wat beters te doen dan een egomassage te krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168932695
Oh jeej! Nu blijk Flynn ook nog illegaal te zijn afgeluisterd door Obama. Dat gaat nog een staartje krijgen :D
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 06:59:32 #107
3928 Ulx
pi_168932712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:51 schreef Refragmental het volgende:
Oh jeej! Nu blijk Flynn ook nog illegaal te zijn afgeluisterd door Obama. Dat gaat nog een staartje krijgen :D
Ja, Trump mag het gaan afschaffen. Zal hij leuk vinden.
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:11:49 #108
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168932759
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 04:54 schreef Peace99 het volgende:
Piers Morgan over de media hypocratie:

http://insider.foxnews.co(...)ency-are-un-american
Fake news, Bull Shit Media.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 07:29:34 #109
3928 Ulx
pi_168932899
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Fake news, Bull Shit Media.
SAD!
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:31:06 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168932907
Ik kan niet wachten op de volgende ochtend tweets. Vooral als hij een slecht humeur heeft is het smullen geblazen.

Oja; SAD!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168932949
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, Trump mag het gaan afschaffen. Zal hij leuk vinden.
Denk dat hij het inderdaad leuk gaat vinden. Trump wordt zoals vaker weer ontzettend onderschat, en dat is misschien ook een sterk punt van hem.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 07:49:39 #112
3928 Ulx
pi_168932999
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 04:54 schreef Peace99 het volgende:
Piers Morgan over de media hypocratie:

http://insider.foxnews.co(...)ency-are-un-american
Kritiek op de Grote Roerganger is onamerikaans. Goed argument van die engelsman.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:07:06 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168933124
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kritiek op de Grote Roerganger is onamerikaans. Goed argument van die engelsman.
Bovendien doen Trump en zijn circus eigenlijk al het werk zelf, wat betreft 'de-legitimizing'
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 08:12:55 #114
3928 Ulx
pi_168933155
http://www.politico.com/m(...)-are-american-214785

quote:
Dear Baby Donald: Leaks Are as American as Apple Pie

Stop whining about the leakers, Mr. President, and get your own house in order

Will somebody please introduce Donald Trump the candidate to Donald Trump the president?

Such was his enthusiasm for unauthorized, unlawful leaks last summer that while on the hustings, he made mighty bales of hay over the hacked Democratic National Committee emails, even going so far as to urge Russia’s hackers to release Hillary Clinton’s “missing” emails if they had them. In the fall, he gloried in WikiLeaks’ sluicing of John Podesta’s emails into the public domain, using them to score political points against Clinton. The Trump camp, said Podesta, had advance knowledge of the hack.

On Wednesday morning, Trump’s tongue-clucking supplanted his previous cheerleading of leaks. In a pair of seminal tweets, he first bawled that “Information is being illegally given to the failing @nytimes & @washingtonpost by the intelligence community (NSA and FBI?). Just like Russia.” A few hours later he reiterated that position, stating that “classified information [being] illegally given out by ‘intelligence’ like candy. Very un-American!”

Un-American? Why, there is nothing more All-American than a leak! The Pentagon Papers, for example, which revealed the inner machinations of U.S. war policy and were published by the New York Times, the Washington Post and elsewhere. The Iran-Contra revelations. The diplomatic and military documents liberated by Chelsea Manning and disseminated by WikiLeaks. The Snowden cache. The Panama Papers leaks and the day-by-day leaking of classified and confidential information upon which the foundation of Page One journalism rests.

To a one, these leaks helped citizens and officeholders learn what powers were being flexed behind the scenes in their names but without their sanction. Now that he’s president and not a mere campaigner, Trump has taken the convenient position that leaks are dangerous and illegal things and that secrets should be kept secret in the name of national security. But as Sen. Daniel Patrick Moynihan noted long ago, excessive secrecy harms national security by blocking policymakers from the information that aids informed decision-making. For example, the U.S. Army and FBI denied President Harry Truman access to the “Venona decryptions”—the intercepts that documented Soviet espionage in the United States, because they deemed his White House too leaky!

The leaks that have just exposed the lies of former national security adviser Michael Flynn have done the nation—and Vice President Mike Pence—a great mitzvah by unmasking his subterfuges. Flynn, you’ll recall, lied to Pence’s face about his pre-inauguration contacts with the Russians, and Pence carried those lies onto TV, where he shared them in January. It wasn’t until he read a Washington Post report about Flynn’s lies that he began his inquiries and learned what other White House officials had learned a couple of weeks earlier. Thus did Pence avoid becoming his generation’s Truman.

Elements of the conservative media (Daily Beacon and Daily Caller, for example) have attempted to sketch the Flynn leaks as a counterintelligence operation by the “Deep State” and former Obama officials to undermine the Trump presidency, a theory the president himself appears to endorse in his tweets. Without a doubt, the sharp knives of the existing and exiled bureaucracy can hobble and gimp the incoming administrations they oppose. It’s called obstruction, and both parties play the game, denying the Flynn leaks any status as exceptional.

Information is power, which is why bureaucracies hoard and declare it secret. Leaks, as the history books, memoirs and newspaper archives show us, are one of the most important ways government bureaucracies inform government bureaucracies what the government bureaucracies are doing. Only somebody who lived on an island of naiveté would ever move into the White House and think the Deep State won’t leak against him. Likewise, every president dispenses privileged information to the press and political allies to assist in his policymaking. Once—and if—he gets his bearings, President Trump will help himself to these behaviors. This is leaking, too, and it’s All-American, too.

The motives behind the Flynn leaks deserve our scrutiny. Did the intelligence officials who collected Flynn’s conversations with the Russian ambassador and then, as has been hypothesized, leak them do so to undermine the president and boost their own stock? Possibly, and worthy of a Page One story. Did FBI investigators tell the press about Flynn’s lies for similar self-aggrandizing reasons? Again, I’d both assign and read that story. But I’m less shocked about bureaucracies leaking truthful and civically valuable information about a powerful and dangerous liar in government than I am in learning they aren’t robots who are slaves to a key that Baby Donald sticks into their back and winds them up with.

Long ago, media scholar Stephen Hess built out a taxonomy of leaks that should guide our thinking in reading the news. (Warning, I’m cribbing myself here.) Leakers leak for a reason, and not always to preserve the Constitution. Deep Throat—aka Mark Felt—leaked because he thought he was unjustly being passed over for the directorship of the FBI and wanted to injure President Richard Nixon, an “Animus Leak” in the Hess parlance. Leakers leak to boost their own egos; they leak as goodwill deposits with a reporter, hoping they can make a withdrawal later. They leak to advance their policy initiative to destroy a rival’s policy initiative or to gauge public reaction to an idea or to blow the whistle on wrongdoing.

If Trump hopes to tame the leak monster—something no other leak-hating president has ever done—he might want to stop lying first so as not to antagonize the leakers. But you know how likely that is.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:14:56 #115
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168933161
quote:
Ik vraag me stiekem toch af voor wie deze artikelen geschreven worden. Donalds reactie zal toch hetzelfde zijn SAD, FAKE NEWS, etc. En de mensen die tegen hem zijn weten dit al...
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:18:41 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168933183
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:41 schreef Refragmental het volgende:
Denk dat hij het inderdaad leuk gaat vinden.
En dat hij vervolgens het martelen weer invoert omdat ie toch ergens z'n inlichtingen vandaan moet halen.
quote:
Trump wordt zoals vaker weer ontzettend onderschat, en dat is misschien ook een sterk punt van hem.
Als je je tegenstander weet te verrassen met onvermoede talenten, is dat natuurlijk een kracht. Het probleem met Trump is dat hij groot is geworden door big talk en bluf, hij overschat en overschreeuwt zichzelf eerder dan dat hij in stilte aan een overwinningsstrategie werkt. Als iets hem gaat opbreken in het presidentschap is het zijn on-talent om tijdens het politieke spel de kaarten op tafel te houden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:21:46 #117
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168933202
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik vraag me stiekem toch af voor wie deze artikelen geschreven worden. Donalds reactie zal toch hetzelfde zijn SAD, FAKE NEWS, etc. En de mensen die tegen hem zijn weten dit al...
De truuk is nochtans simpel. Je schrijft een vernietigend artikel over Trump, maar je gebruikt een misleidend positieve of mogelijk verkeerd te interpreteren quote als titel. Hij leest het toch niet en zal gewoon op twitter linken naar je artikel.

Minpunt is wel dat 95% van zijn volgelingen ook niet meer dan die titel gaan lezen. Maar je bereikt die overige 5% wel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:24:29 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168933228
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]

Gewoon voor iedereen. Zijn ook artikelen die gewoon geschreven moeten worden.Ben dus ook blij dat ze (nog steeds) geschreven worden. ^O^

Zou fraai worden als artikelen niet meer geschreven worden omdat de reactie vh onderwerp voorspelbaar is zeg... -O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-02-2017 08:29:34 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:28:07 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168933256
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gewoon voor iedereen. Zijn ook artikelen die gewoon geschreven moeten worden.Ben dus ook blij dat ze (nog steeds) geschreven worden. ^O^

Zou fraai worden als artikelen niet meer geschreven worden omdat de reactie vh onderwerp voorspelbaar is zeg... -O- ^O^
True.
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:31:05 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_168933275
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:27 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Rusland heeft kortgeleden radarbeelden naar Nederland gestuurd waarin volgens de Russen zij en en de vrijheidstrijders in Oost Oekraine vrijgepleit worden van het neerschieten van het vliegtuig. Dat kan natuurlijk niet, dus de Nederlandse overheid heeft gezegd dat de beelden niet helemaal duidelijk zijn en ze verdere informatie (lees computercodes) van de Russen wensen. Ik zou die beelden van de Russen wel eens willen zien, zonder dat de regering in Den Haag denkt dat het gewone volk die beelden niet kan lezen of interpreteren. Dat vliegtuig is gewoon door een Oekraiens vliegtuig neergeschoten. Alle kogelgaten wijzen daarop. Als er echt overtuigende bewijzen waren dat de Russen het hadden gedaan hadden we de bewijzen gewoon dagen achter elkaar op TV gezien in de vorm van radarbeelden.
Ah we hebben hier ook een Russische trol, wat leuk!

Betaalt het Kremlin goed voor de poep die je hier post?
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:36:45 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_168933341
quote:
Dat gaat heel veel bodybags opleveren die terug naar de VS moeten.
pi_168933385
quote:
Lijkt mij stug, Donald is een vredelievende president die geen oorlog wil.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 08:43:00 #124
3928 Ulx
pi_168933420
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt mij stug, Donald is een vredelievende president die geen oorlog wil.
Inderdaad. Killary gaat dat soort dingen doen. Trumpgod niet!
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:47:01 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168933464
quote:
Waarom wordt alle nieuws hier tegenwoordig in de herhaling gepost? 2 of 3 of meer keer? Dat was gisterenavond al bekend en is ook gepost in deze reeks. .. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')