abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 februari 2017 @ 23:55:47 #1
862 Arcee
Look closer
pi_168886296


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 9!

Op 28 augustus 2016 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2016/20175 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO-NCRV).



Boer Olke:


Boer Herman:


Boer Marc:


Boer Riks:


Boer David:


quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_168886483
Dussss, we zien 1 foto van een dame die kennelijk model is en velen hebben hun oordeel al weer klaar dat ze op tv wil om zelf bekend te worden..... Misschien gewoon even de uitzendingen afwachten waar je wellicht wat meer over haar te weten komt?

Misschien heeft ze ooit 1x model gestaan voor de boerinnen kalender en droomt ze van een boerderij leven in Frankrijk
pi_168886669
Deze internationale serie is wel beter opgezet dan de vorige. Herinner me hoe Jan op Schiphol aan een zijtafeltje de brieven in handen geduwd kreeg, moest lezen en reageren en vervolgens de nacht met bril op de brieven doorwortelde. Natuurlijk zal het in het echt fatsoenlijker gegaan zijn, maar is dat in je eentje je draai moeten zien te vinden in een erg ongewone ambiance.

Nu hebben de boeren eerst elkaar ontmoet, met elkaar van ideëen uitgewisseld. Op hetzelfde adres ondergebracht zijn, is goed voor de band en de contacten naderhand. Het maakt ook de brievenstart al veel gunstiger. David liep gelijk naar Riks (ja toch?) om over een brief te praten. Het is echt een enorm verschil met de eerste keer.
pi_168886674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 00:10 schreef edraket31 het volgende:
Dussss, we zien 1 foto van een dame die kennelijk model is en velen hebben hun oordeel al weer klaar dat ze op tv wil om zelf bekend te worden..... Misschien gewoon even de uitzendingen afwachten waar je wellicht wat meer over haar te weten komt?

Misschien heeft ze ooit 1x model gestaan voor de boerinnen kalender en droomt ze van een boerderij leven in Frankrijk
Is de boerinnenkalender zoeentje met halfnaakte vrouwen? En kijken ze boos?
pi_168888005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 00:41 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Is de boerinnenkalender zoeentje met halfnaakte vrouwen? En kijken ze boos?
Nee.
Voor wie de kalenderdames in het echt wil bewonderen: https://www.facebook.com/events/767846090063773/
pi_168889240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 00:40 schreef Teslynd het volgende:
David liep gelijk naar Riks (ja toch?) om over een brief te praten. Het is echt een enorm verschil met de eerste keer.
Ik denk niet dat David dat zelf had bedacht :')
pi_168890423
De nieuwe baan van Ingrid-van-Johèn-in-Denemarken: bloggen voor vrouw
https://vrouw.nl/artikel/(...)-krijg-een-flashback

Radio 10 vat BzV op eigen wijze samen :+
pi_168892077
http://boerzoektvrouw.kro(...)ionaal-aflevering-2/

Op 39:56, vraagt Yvon aan Herman: "Hoe lig jou nou vanavond in je bedje?"

Tja, met al die foto's van die meiden kan dat maar op 1 manier zijn... _O- *fap fap fap*
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:37:54 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168895118
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:07 schreef Walter81 het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)ionaal-aflevering-2/

Op 39:56, vraagt Yvon aan Herman: "Hoe lig jou nou vanavond in je bedje?"

Tja, met al die foto's van die meiden kan dat maar op 1 manier zijn... _O- *fap fap fap*
Ik zei gelijk hardop hetzelfde. Ik ben benieuwd of er bij hem vrouwen straks teleurgesteld weer rechtsomkeert maken, als ik hem ook zie lopen is het wel echt een autistje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168897305
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:07 schreef Walter81 het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)ionaal-aflevering-2/

Op 39:56, vraagt Yvon aan Herman: "Hoe lig jou nou vanavond in je bedje?"

Tja, met al die foto's van die meiden kan dat maar op 1 manier zijn... _O- *fap fap fap*
Hij heeft igg een paar mooie foto,s XD
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 18:46:32 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_168898953
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:37 schreef Mani89 het volgende:
is het wel echt een autistje.
Hij is onzeker, dat is echt wel even wat anders :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168910672
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hij is onzeker, dat is echt wel even wat anders :')
En daardoor creëert hij een atmosfeer alsof hij in een andere dimensie zit.
pi_168915861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:36 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En daardoor creëert hij een atmosfeer alsof hij in een andere dimensie zit.
Dan zal ik wel in diezelfde dimensie zitten. Gewoon een onzekere/verlegen/bescheiden/introverte/you name it jongen, maar vond er verder niet zo veel raars aan. Voor "zo iemand" vond ik hem zelfs nog wel vrij vlot (en vrolijk), kreeg het idee dat er best wat potentie in die jongen zit.

(maar goed, 1e indruk, wie weet vergis ik me).
Tails tell tales
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 19:16:30 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_168923626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dan zal ik wel in diezelfde dimensie zitten. Gewoon een onzekere/verlegen/bescheiden/introverte/you name it jongen, maar vond er verder niet zo veel raars aan. Voor "zo iemand" vond ik hem zelfs nog wel vrij vlot (en vrolijk), kreeg het idee dat er best wat potentie in die jongen zit.

(maar goed, 1e indruk, wie weet vergis ik me).
Ik vond het ook echt wel meevallen hoor!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168931317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dan zal ik wel in diezelfde dimensie zitten. Gewoon een onzekere/verlegen/bescheiden/introverte/you name it jongen, maar vond er verder niet zo veel raars aan. Voor "zo iemand" vond ik hem zelfs nog wel vrij vlot (en vrolijk), kreeg het idee dat er best wat potentie in die jongen zit.

(maar goed, 1e indruk, wie weet vergis ik me).
Ik vond hem er wel beter en actiever uitzien dan tijdens het voorstelfilmpje. Nu was hij mannen onder elkaar, toen man onder de vrouwen.
pi_168938012
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:45 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik vond hem er wel beter en actiever uitzien dan tijdens het voorstelfilmpje. Nu was hij mannen onder elkaar, toen man onder de vrouwen.
Niet gezien, dus dat zou kunnen. Misschien nog maar eens naar kijken...
Tails tell tales
pi_168996024
Yes, vanavond zijn we er weer *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168996319
*O*
pi_169003584
Ik zit verdorie nu al klaar. :')
Dat zou jij wel willen weten.
  roze zondag 19 februari 2017 @ 16:08:54 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169003697
*O*

Was het serieus al bijna vergeten omdat ik ook enthousiast ben dat Floortje naar het einde van de wereld weer begint na BzV. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_169005444
Mijn alarm voor vanavond staat ook al klaar. Ik kijk nu al uit naar de awkward situaties en de boer die van verlegenheid en ongemakkelijkheid niet weet wat hij moet zeggen. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hij is onzeker, dat is echt wel even wat anders :')
Ja, ik dacht eerst ook aan een autistje, maar volgens mij is ie gewoon onzeker, plus zijn gebrek aan ervaring met vrouwen helpt hem ook niet echt. Zal vast wel goedkomen ergens.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 17:24:25 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_169005623
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:17 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja, ik dacht eerst ook aan een autistje, maar volgens mij is ie gewoon onzeker, plus zijn gebrek aan ervaring met vrouwen helpt hem ook niet echt. Zal vast wel goedkomen ergens.
Ik denk dat het nog best een lieve jongen is :Y van de vijf misschien wel de charmantste, wie weet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169008095
Geert nu bij Carlo's TV café _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_169008186
Dat ene blonde meisje van Herman is wel heel schattig.
pi_169008279
Haha boer Geert bij Carlo.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')