abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2017 @ 20:27:05 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168551524
quote:
Ik vind het nogal meevallen. Maar dat heb ik elders al toegelicht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 30 januari 2017 @ 20:28:36 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168551584
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

man man man man man :r

Wat ik hiervan wel vreemd vind is wat ze op deze manier op de lange termijn van hun relatie met Israël verwachten eigenlijk. Ik kan me niet voorstellen dat ome Benjamin staat te springen van plezier bij zulke uitspraken.
Lees het originele statement eens. Is weinig mee mis in mijn optiek.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2017 @ 20:28:49 #128
230491 Zith
pls tip
pi_168551597
Hebben jullie weer iets gevonden om over opgewonden te raken? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_168551630
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:22 schreef invalidusername het volgende:
Iedereen binnen het diplomatieke en ambtelijke apparaat die het niet met Trump eens is qua inreisrbeperkingen moet maar oprotten (get with the program or go), aldus Spicer.
Hij wil die federale rechter die Trump heeft teruggefloten het land uitzetten?
  maandag 30 januari 2017 @ 20:29:46 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168551634
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:28 schreef Zith het volgende:
Hebben jullie weer iets gevonden om over opgewonden te raken? :')
Nuh, het is een beetje saai als de oranje maniak zich stil houdt.

Dit heb je: Sources: Trump executive order allowing anti-LGBTQ discrimination is coming soon

Maar geen idee hoe betrouwbaar dat is.
pi_168551660
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees het originele statement eens. Is weinig mee mis in mijn optiek.
ik zag het al ja ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 januari 2017 @ 20:30:39 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168551664
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit geeft mijn gevoel erover wel redelijk weer:

M2thaCo twitterde op zondag 29-01-2017 om 03:24:15 @JHWeissmann @cnnbrk so he just "All lives mattered" the holocaust?!?!?!?? reageer retweet
Onschuldigen is m.i. Een prima term om ALLE slachtoffers vd Holocaust te benoemen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 30 januari 2017 @ 20:33:04 #133
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168551762
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Onschuldigen is m.i. Een prima term om ALLE slachtoffers vd Holocaust te benoemen.
Je kunt ook prima alle slachtoffers herdenken en daarbij wel de joden noemen. Ik zie het een beetje als die mensen die beginnen over "all lives matter" als het over "black lives matter" gaat. Verder maakt het me niet bijzonder veel uit, ik vind het alleen wel typisch dat uitgerekend Trump/Bannon het doen.
pi_168551865
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

Met dank aan Bannon.
Waar kijk ik naar?
  maandag 30 januari 2017 @ 20:38:02 #135
192592 SureD1
------------------------------
pi_168551960
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Onschuldigen is m.i. Een prima term om ALLE slachtoffers vd Holocaust te benoemen.
Waar... De onrust zit hem in de breuk met de traditie, en de mogelijkheid tot interpretatie. Dat is al genoeg.
pi_168552006
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar?
Reactie op de verklaring van het Witte Huis naar aanleiding van de Holocaustherdenking.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 30 januari 2017 @ 20:39:19 #137
192592 SureD1
------------------------------
pi_168552010
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar?
Nvm
pi_168552064
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:07 schreef J.B. het volgende:

[..]

Arabische landen erkennen Israël niet als staat, dat is een heel ander verhaal. Omdat ze het land niet erkennen worden de reisdocumenten dus ook niet erkend, ze beschouwen het hele gebied namelijk als Palestina.

Dat is overigens niet zo ongebruikelijk. Zo erkent bijvoorbeeld Oekraïne Kosovo niet, daarom is een interland tussen die twee landen in Polen afgewerkt omdat Kosovaarse reisdocumenten dus ook niet worden erkend in Oekraïne.

Al bij al is het onvergelijkbaar met wat de VS doet, want zij erkennen de zeven landen op de lijst wel gewoon als staat.
Als jij met je Nederlands paspoort Israel hebt bezocht, mag je daarna ook niet die landen inkomen. M.a.w, het is heel bizar dat daar niets over wordt gezegd. Mogen islamitische landen wel bij de vleet discrimineren?
pi_168552103
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Reactie op de verklaring van het Witte Huis naar aanleiding van de Holocaustherdenking.
Je kunt ook achter elke boom een vijand zien, denk ik dan.
pi_168552165
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je kunt ook achter elke boom een vijand zien, denk ik dan.
Och, het is in ieder geval opvallend dat onze nazistische vrienden zo blij zijn met de verklaring.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168552197
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, het is in ieder geval opvallend dat onze nazistische vrienden zo blij zijn met de verklaring.
Je kunt ook achter elke boom een vriend zien, denk ik dan.
pi_168552214
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:40 schreef Homey het volgende:

[..]

Als jij met je Nederlands paspoort Israel hebt bezocht, mag je daarna ook niet die landen inkomen. M.a.w, het is heel bizar dat daar niets over wordt gezegd. Mogen islamitische landen wel bij de vleet discrimineren?
Natuurlijk niet. Maar waarom zou ik de straat op gaan om te demonstreren tegen landen die een bewezen abominabel track record hebben als het om burgerrechten gaat? Dan kan ik de hele dag wel met een bordje #FreeNorthKorea op het Malieveld gaan staan.

Waar de onvrede over gaat is dat de VS een land is waar doorgaans iedereen welkom is, of in elk geval niet wordt uitgesloten op basis van land van herkomst. Zeker geen mensen met een dubbel paspoort die dus ook gewoon Amerikaans staatsburger zijn. Als Nederland ineens zo'n regel in zou stellen zou ik ook de straat op gaan. Niet dat ik nu zo zit te springen om import uit Iran, maar het opheffen van rechten voor de ene burger leidt al snel tot opheffen van rechten van de andere burger. Ik wil die andere burger niet zijn, dus verdedig ik de rechten van de ene burger.
pi_168552318
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar waarom zou ik de straat op gaan om te demonstreren tegen landen die een bewezen abominabel track record hebben als het om burgerrechten gaat? Dan kan ik de hele dag wel met een bordje #FreeNorthKorea op het Malieveld gaan staan.

Waar de onvrede over gaat is dat de VS een land is waar doorgaans iedereen welkom is, of in elk geval niet wordt uitgesloten op basis van land van herkomst. Zeker geen mensen met een dubbel paspoort die dus ook gewoon Amerikaans staatsburger zijn. Als Nederland ineens zo'n regel in zou stellen zou ik ook de straat op gaan. Niet dat ik nu zo zit te springen om import uit Iran, maar het opheffen van rechten voor de ene burger leidt al snel tot opheffen van rechten van de andere burger. Ik wil die andere burger niet zijn, dus verdedig ik de rechten van de ene burger.
For the record, ik vind de maatregel van Trump belachelijk, maar eveneens belachelijk dat al tientallen jaren wordt toegestaan dat tig andere landen eenzelfde maatregel op dagelijkse basis bezigen. Want nu kan Trump zeggen, kijk andere landen doen het ook en daar zeggen jullie niets over. Maakt het uit dat de VS een rechtsstaat is en andere landen niet? Kan je er zomaar mee wegkomen als je zegt dat je juist niet een rechtsstaat bent? Hele kromme redenering om zomaar mensenrechten bij het grofvuil te zetten.
pi_168552497
quote:
12s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je kunt ook achter elke boom een vriend zien, denk ik dan.
We gaan het meemaken de komende jaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168552568
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:47 schreef Homey het volgende:

[..]

For the record, ik vind de maatregel van Trump belachelijk, maar eveneens belachelijk dat al tientallen jaren wordt toegestaan dat tig andere landen eenzelfde maatregel op dagelijkse basis bezigen. Want nu kan Trump zeggen, kijk andere landen doen het ook en daar zeggen jullie niets over. Maakt het uit dat de VS een rechtsstaat is en andere landen niet? Kan je er zomaar mee wegkomen als je zegt dat je juist niet een rechtsstaat bent? Hele kromme redenering om zomaar mensenrechten bij het grofvuil te zetten.
Ik denk dat het vooral eigenbelang is. Ik ben althans eerlijk genoeg om te zeggen dat het mijn beweegreden zou zijn om in actie te komen. Angst om zelf het volgende slachtoffer te zijn van een repressieve maatregel.

Ik snap je redenering wel, maar dat is het leed van de wereld op je schouders willen dragen. Wat mij betreft stoppen we met zaken doen met Saudi-Arabië, maar ik ga er geen persoonlijke kruistocht van maken en je krijgt er hooguit een paar honderd mensen mee de straat op. Dat komt omdat dat regime zo verkankerd is dat iedereen zijn schouders er over ophaalt. Net als over hongernegers in Afrika. Dat is verschrikkelijk schrijnend maar zo normaal dat we alleen gedachteloos nog geld in de collectebus stoppen.

Ik denk dus dat het vooral angst is dat bepaalde rechten in eigen land weg gaan vallen.
  maandag 30 januari 2017 @ 20:54:11 #146
192592 SureD1
------------------------------
pi_168552614
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:47 schreef Homey het volgende:

[..]

For the record, ik vind de maatregel van Trump belachelijk, maar eveneens belachelijk dat al tientallen jaren wordt toegestaan dat tig andere landen eenzelfde maatregel op dagelijkse basis bezigen. Want nu kan Trump zeggen, kijk andere landen doen het ook en daar zeggen jullie niets over. Maakt het uit dat de VS een rechtsstaat is en andere landen niet? Kan je er zomaar mee wegkomen als je zegt dat je juist niet een rechtsstaat bent? Hele kromme redenering om zomaar mensenrechten bij het grofvuil te zetten.
We hold these rights to be inalienable and indivisible... Na de Franse revolutie (die onder andere qua gedachtengoed zijn oorsprong vond in de 'open door policy' van de Republiek der Verenigde Nederlanden ten aan zien van vluchtelingen die vervolgd werden om hun religie) waren de Founding Fathers toch een beetje de hoeders van de Westerse visie op mensenrechten... Het is op zijn minst zorgwekkend dat die narcist dat in een week te grabbel gooit...
pi_168552702
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral eigenbelang is. Ik ben althans eerlijk genoeg om te zeggen dat het mijn beweegreden zou zijn om in actie te komen. Angst om zelf het volgende slachtoffer te zijn van een repressieve maatregel.

Ik snap je redenering wel, maar dat is het leed van de wereld op je schouders willen dragen. Wat mij betreft stoppen we met zaken doen met Saudi-Arabië, maar ik ga er geen persoonlijke kruistocht van maken en je krijgt er hooguit een paar honderd mensen mee de straat op. Dat komt omdat dat regime zo verkankerd is dat iedereen zijn schouders er over ophaalt. Net als over hongernegers in Afrika. Dat is verschrikkelijk schrijnend maar zo normaal dat we alleen gedachteloos nog geld in de collectebus stoppen.

Ik denk dus dat het vooral angst is dat bepaalde rechten in eigen land weg gaan vallen.
Ok. Wel ergens met 2 maten nemen.

'oh het zijn moslimlanden, natuurlijk mogen joden die landen niet in. Who cares! Dat is gewoon hun cultuur, ben je soms islamofoob?"

vs

"wat?? de VS gaat mensen van bepaalde landen tijdelijk weigeren? Belachelijk! de straten op met z'n allen! Weg met die hitler!!"
pi_168552775
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:54 schreef SureD1 het volgende:

[..]

We hold these rights to be inalienable and indivisible... Na de Franse revolutie (die onder andere qua gedachtengoed zijn oorsprong vond in de 'open door policy' van de Republiek der Verenigde Nederlanden ten aan zien van vluchtelingen die vervolgd werden om hun religie) waren de Founding Fathers toch een beetje de hoeders van de Westerse visie op mensenrechten... Het is op zijn minst zorgwekkend dat die narcist dat in een week te grabbel gooit...
Mwhoa...denk toch dat de slavernij veel erger was dan deze maatregel van Trump. Trouwens, de democraten hebben in de jaren '60 ook tijdelijk mensen geweigerd uit Vietnam. Wat Trump doet is opvallend, maar niet uniek in de Amerikaanse geschiedenis.
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2017 @ 20:59:08 #149
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  maandag 30 januari 2017 @ 21:03:17 #150
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168552957
In het kader van "hoe kun je met narcisten omgaan"?

tl;dr:

* Don’t. Think haunted house. Get out of there first chance you can.
* Kiss Up or Shut Up. If they’re your boss or they have power over you, fighting makes it worse.
* Know What You Want and Get Payment Up Front. Don’t assume they’ll play fair.
* Ask, “What Would People Think?”They want to look good. If they think they’ll look bad, they’ll behave.
* Be Dexter. If the dark side of The Force has you, channel your need to look awesome into helping others.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')