abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2017 @ 13:27:13 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168541351
ik vind Trump eigenlijk meer een soort Mugabe maar ja...die hitler vergelijkingen maken de discussie alleen maar reactief
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168541356
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:24 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Gaat Trump de bible belt schoonvegen dan? :D
Dat zal Mike Pence niet zo leuk vinden.
Iedereen die zich bezighoudt wie iemand wel of niet zou mogen neuken is per definitie :')
Maar wanneer is er in de VS een homo om het homo zijn vermoord?
pi_168541373
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:24 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Gaat Trump de bible belt schoonvegen dan? :D
Dat zal Mike Pence niet zo leuk vinden.
Dit. Alle republikeinen terug naar hun eigen land!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168541378
Ook nog wel weer een mooi voorbeeldje van het verschil tussen woord en daad, de zogenaamde lobbying ban van Trump verzwakt veel regels van Obama juist in plaats van ze aan te scherpen. Zie dit stuk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168541435
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:15 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Nee, niet op basis van geloof of op basis van huidskleur. Wel op basis van bepaalde meningen welke vergaand indruisen tegen de wetten en rechten van de bevolking die in dat land woont.
Als je bijvoorbeeld de overtuiging hebt dat homo's van daken gegooid moeten worden of oproept om aanslagen te plegen uit naam god, allah, het vliegend spaghettimonster. Een praktisch voorbeeld is bijvoorbeeld het goedkeuren van eerwraak of het in willen voeren van de sharia (in de breedste zin).
Dan lijkt het mij volstrekt logisch dat het land in kwestie zegt dat er een mismatch is en die persoon weigert.
Zeker, maar nu worden gewoon alle moslims uit bepaalde landen geweigerd terwijl christenen een voorkeursbehandeling kringen zonder te kijken naar de 'bepaalde meningen' waar jij het over hebt. Dat lijkt me dan niet de bedoeling.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 30 januari 2017 @ 13:32:47 #206
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168541490
Jullie maken je veel te druk. Nog voor wij in Nederland een nieuw kabinet hebben is Trump alweer weg.

Dit is de wake-up call die Amerika nodig had en waarschijnlijk zal het ook het oprukkend populisme in Europa schaden.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_168541522
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:32 schreef kladderadatsch het volgende:
Jullie maken je veel te druk. Nog voor wij in Nederland een nieuw kabinet hebben is Trump alweer weg.

Dit is de wake-up call die Amerika nodig had en waarschijnlijk zal het ook het oprukkend populisme in Europa schaden.
Daar wil ik best een kratje (of tien) op zetten. Waarom denk je dat hij weg gaat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168541542
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker, maar nu worden gewoon alle moslims uit bepaalde landen geweigerd terwijl christenen een voorkeursbehandeling kringen zonder te kijken naar de 'bepaalde meningen' waar jij het over hebt. Dat lijkt me dan niet de bedoeling.
Daar is wel een makkelijke oplossing voor natuurlijk

"If there is a Muslim ban, refugees can pretend they're Christians. You know, just like Republicans do."
  maandag 30 januari 2017 @ 13:36:29 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168541576
je zou maar homo zijn en die landen willen ontvluchten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168541578
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:27 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Iedereen die zich bezighoudt wie iemand wel of niet zou mogen neuken is per definitie :')
Maar wanneer is er in de VS een homo om het homo zijn vermoord?
Da's een hele lange lijst. Ik kan je er zo twee noemen, Harvey Milk, politicus in San Francisco en Matthew Shepard.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168541610
quote:
3s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:36 schreef Re het volgende:
je zou maar homo zijn en die landen willen ontvluchten...
Dan krijg je eerst een test, extreme petting, om te controleren of je wel echt homo bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168541616
quote:
5s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar wil ik best een kratje (of tien) op zetten. Waarom denk je dat hij weg gaat?
Als ze op hem schieten krijg je
- heel veel mensen die gaan feesten
- mensen die boos worden en gaan schieten op de feestende meute
- barricades in de straten
- Mike Pence die de noodtoestand uitroept
standaarddrinker
pi_168541622
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:27 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Iedereen die zich bezighoudt wie iemand wel of niet zou mogen neuken is per definitie :')
Maar wanneer is er in de VS een homo om het homo zijn vermoord?
Er was zelfs een refi die het legal wilde maken!

http://metro.co.uk/2015/0(...)-gay-people-5117125/
  maandag 30 januari 2017 @ 13:40:46 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168541675
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als ze op hem schieten krijg je
- heel veel mensen die gaan feesten
- mensen die boos worden en gaan schieten op de feestende meute
- barricades in de straten
- Mike Pence die de noodtoestand uitroept
Het hele idee dat mensen op hem gaan schieten lijkt me vergezocht. Of het nou linksen/Soros/de wapenindustrie/de Russen zijn hem willen omleggen, de kans daarop is zo mogelijk nog kleiner dan dat hij afgezet wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 30 januari 2017 @ 13:41:46 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168541688
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan krijg je eerst een test, extreme petting, om te controleren of je wel echt homo bent.
en dan regelrecht naar het homocorrectiekamp van Pence zeker...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168541690
quote:
/Kellyanne aan/ zie je wel, die emigranten! /Kellyanne uit/
pi_168541718
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:15 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Nee, niet op basis van geloof of op basis van huidskleur. Wel op basis van bepaalde meningen welke vergaand indruisen tegen de wetten en rechten van de bevolking die in dat land woont.
Als je bijvoorbeeld de overtuiging hebt dat homo's van daken gegooid moeten worden of oproept om aanslagen te plegen uit naam god, allah, het vliegend spaghettimonster. Een praktisch voorbeeld is bijvoorbeeld het goedkeuren van eerwraak of het in willen voeren van de sharia (in de breedste zin).
Dan lijkt het mij volstrekt logisch dat het land in kwestie zegt dat er een mismatch is en die persoon weigert.
Op persoonlijk niveau inderdaad. Nooit op nationaal niveau.

Ik ben zelf een enorme progressief en de overtuigingen van de moslims gaan lijnrecht in tegen mijn persoonlijke overtuigingen. Ik zou er niet om moeten malen als er geen moslims meer in het land zouden zijn, maar toch zou ik tegen een dergelijk verbod de straat op gaan. Omdat wat ze bij moslims doen, ook bij mij gedaan kan worden met mijn progressieve gedachten. En dat wil ik niet. Daarom zal ik tot het uiterste het recht van moslims om moslim te zijn verdedigen, of het recht van mensen om toevallig ergens anders geboren te zijn en toch hier te wonen.

Dat je op individueel niveau uitermate kritisch bent en kansloze gelukszoekers de deur weigert heb ik geen probleem mee. Maar dat is niet wat hier nu gebeurt, helaas.
pi_168541722
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het hele idee dat mensen op hem gaan schieten lijkt me vergezocht. Of het nou linksen/Soros/de wapenindustrie/de Russen zijn hem willen omleggen, de kans daarop is zo mogelijk nog kleiner dan dat hij afgezet wordt.
In de VS is dat niet zo ver gezocht, ze schieten op al hun presidenten
standaarddrinker
pi_168541729
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In de VS is dat niet zo ver gezocht, ze schieten op al hun presidenten
Niet op Obama ;)
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168541763
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In de VS is dat niet zo ver gezocht, ze schieten op al hun presidenten
Leeft de vader van Cruz eigenlijk nog, van een alternative fact kan je natuurlijk altijd nog een true fact maken?

(uberhaupt bizar dat een Cruz als een mak schaap achter Trump aanloopt ......)
pi_168541775
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:43 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Niet op Obama ;)
Er is wel op het Witte Huis geschoten
standaarddrinker
pi_168541804
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In de VS is dat niet zo ver gezocht, ze schieten op al hun presidenten
De laatste waar echt op geschoten was is volgens mij Reagan? Voor de rest af en toe een paar gekken die op het Witte Huis zelf schieten, maar goed, ik neem aan dat zij ook wel snappen dat daar geen normaal glas in zit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168541813
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan krijg je eerst een test, extreme petting, om te controleren of je wel echt homo bent.
Ook in Nederland schijnt de procedure voor asielaanvragende homoseksuelen nogal vernederend te zijn of in ieder geval zo ervaren te worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168541823
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:39 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Er was zelfs een refi die het legal wilde maken!

http://metro.co.uk/2015/0(...)-gay-people-5117125/
Knettergek :{w

Punt blijft wat ik met het voorbeeld wil maken. Je wilt niet nog meer van dat soort mensen je land binnen halen. Wat je al wel in het land hebt moet je indammen en straffen wanneer het over de schreef gaat.
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op persoonlijk niveau inderdaad. Nooit op nationaal niveau.

Ik ben zelf een enorme progressief en de overtuigingen van de moslims gaan lijnrecht in tegen mijn persoonlijke overtuigingen. Ik zou er niet om moeten malen als er geen moslims meer in het land zouden zijn, maar toch zou ik tegen een dergelijk verbod de straat op gaan. Omdat wat ze bij moslims doen, ook bij mij gedaan kan worden met mijn progressieve gedachten. En dat wil ik niet. Daarom zal ik tot het uiterste het recht van moslims om moslim te zijn verdedigen, of het recht van mensen om toevallig ergens anders geboren te zijn en toch hier te wonen.

Dat je op individueel niveau uitermate kritisch bent en kansloze gelukszoekers de deur weigert heb ik geen probleem mee. Maar dat is niet wat hier nu gebeurt, helaas.
Dit dus!

Ik ga nu weer verder studeren trouwens!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')