abonnement Unibet Coolblue
pi_167979423

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 januari 2017 @ 16:27:40 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167979554
@DoubleDip: das vaag en onduidelijk. Wie is ze? Trainster? Of volg je iets evy achtigs?
Wel weer mooi gedaan in ieder geval!

@DeLuna: als dat een flink lagere hartslag Is dan normaal bij trainingen is het perfect!
Ik had 136 gemiddeld, ook heel tevreden mee, mijn max is tussen 180 en 190 denk ik.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167979602
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
1.33.50 volgens mijn horloge, 4.26 gemiddeld, negatieve split en écht genoten onderweg! Het is ook zo gaaf om alleen dat harde strand op te komen, met maar weinig vrouwen voor je, overal zeesterren en vogels. En dan ingehaald worden door gebreselassie!
Wow, dat is een nette snelheid voor dat parkoers! Wat was je echte tijd?

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:32 schreef GotC het volgende:
Ik liep net 10km :o
Really well done! *G*

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:35 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik ben alweer thuis :) Dat starten in het wedstrijdvak maakt het wel een leukere loop, dat je minder last hebt van de mensenmassa's. M'n hazen waren echt super! 2 mannen die ik in het startvak tegenkwam, en ook ongeveer 55 minuten wilden gaan lopen. Ze liepen eigenlijk iets te snel, en de 1e 5 gingen in 23:55 :'), maar hebben de hele loop in de gaten gehouden of ik wel aangehaakt bleef, en gingen af en toe op me wachten en me aansporen om door te lopen. Dat was echt zo tof :D M'n voornaamste doel was ook om mentaal sterk te lopen (dus niet: ik ben moe, ik mag daar straks een stukje wandelen), en dat is best goed gelukt. Ik kon m'n hazen natuurlijk ook niet teleurstellen, ze deden zo hun best!

Wel best veel echt chagrijnige vrijwilligers tegengekomen. Vrijwillig dan niet..
Echt geweldig leuk om te lezen dat je weer helemaal terug bent en er plezier in hebt.

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:29 schreef Murmeli het volgende:
Vanmorgen fijn geduurloopt met de club. Het tempo begint te wennen merk ik. Sterker nog: we liepen op een gegeven moment 6.10/km en dat voelde duidelijk minder prettig. 6.30-6.40 voelt het fijnste. Fijn om dat nu een beetje te kunnen voelen.
Na de training komt een van de trainers vragen of het goed ging. Dus ik zei dat het veel beter ging dan de vorige keren. Zegt ie: ja, dat dacht ik al, je ziet er niet moe uit.
Toch leuk om te horen. En ook fijn dat ze dus echt wel kijken naar hoe je erbij staat/loopt. Een van de andere trainers maakte tussendoor een vergelijkbare opmerking.
Doet me goed & geeft vertrouwen.
^O^
En ook mooi dat je deze omvang aankunt zonder dat je knie moeilijk gaat doen.
pi_167979814
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wow, dat is een nette snelheid voor dat parkoers! Wat was je echte tijd?

[..]

Really well done! *G*

[..]

Echt geweldig leuk om te lezen dat je weer helemaal terug bent en er plezier in hebt.

[..]

^O^
En ook mooi dat je deze omvang aankunt zonder dat je knie moeilijk gaat doen.
Weet ik nog niet, staat er niet op. Maar zal niet veel verschillen denk ik. De omstandigheden waren ook wel echt super eigenlijk, hard strand met licht windje mee, klein beetje tegen op de terugweg maar dan loop je beschutter. Waar ik alleen wel van 'schrok' was het stuk onverhard nadat je het strand af kwam met heel wat steile heuvels, dat was echt rul en ook veel langer onverhard dan in het oude parcours..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167980014
Murmeli, wat fijn dat het lekker ging! Lijkt me idd een wat pittiger tempo voor een duurloopje :)

DeLuna, wat een mooie lage hartslag zeg :o Nice!
pi_167980068
Wat een mooie geluiden en supertijden vanuit Egmond. Goed gedaan allemaal ^O^ *O*

Mijn nieuwe jaar begon met een verkoudheid en keelpijn, dus ik heb vandaag het nieuwe loopjaar pas afgetrapt met een leuke 21km. Mijn eerste HM afstand sinds 11 maanden, dus ik ben er wel erg blij mee :D
Al kon ik wel merken dat ik nog niet 100% fit ben: Erg moe, ondanks een redelijk rustig tempo.
pi_167980071
Ja lekker bezig murmeli en deluna en foetre!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 8 januari 2017 @ 16:51:54 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_167980094
Egmond was mooi! Geen heroïsche omstandigheden helaas, maar wel weer mooi! Sub 2 leek me leuk, en dat is gelukt met 1.59.59 (zelf geklokt) ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_167980162
Fijn Glen, helemaal lekker na zo'n tijd :).

DW, wel heel netjes sub2 :D
  Redactie Sport zondag 8 januari 2017 @ 16:56:19 #10
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167980198
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:27 schreef Murmeli het volgende:
@DoubleDip: das vaag en onduidelijk. Wie is ze? Trainster? Of volg je iets evy achtigs?
Wel weer mooi gedaan in ieder geval!

@DeLuna: als dat een flink lagere hartslag Is dan normaal bij trainingen is het perfect!
Ik had 136 gemiddeld, ook heel tevreden mee, mijn max is tussen 180 en 190 denk ik.
Ja normaal zit ik toch echt wel op 160+ bij dat soort afstanden en snelheden. Maar het ging ook super makkelijk dus het gevoel erbij klopt ook wel. Blij mee *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167980249
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:27 schreef Murmeli het volgende:
@DoubleDip: das vaag en onduidelijk. Wie is ze? Trainster? Of volg je iets evy achtigs?
Wel weer mooi gedaan in ieder geval!

@DeLuna: als dat een flink lagere hartslag Is dan normaal bij trainingen is het perfect!
Ik had 136 gemiddeld, ook heel tevreden mee, mijn max is tussen 180 en 190 denk ik.
Het was Evy met Keep Running.
pi_167980343
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het was Evy met Keep Running.
Gewoon doen wat lekkerder voelt :). Ik herstel wat sneller als ik rustig jog ipv wandel.
  zondag 8 januari 2017 @ 17:40:59 #13
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167981270
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het was Evy met Keep Running.
Okee Ja, die ken ik en snapte ik ook niet :@ raar schema :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 8 januari 2017 @ 17:43:16 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167981320
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:48 schreef GotC het volgende:
Murmeli, wat fijn dat het lekker ging! Lijkt me idd een wat pittiger tempo voor een duurloopje :)

DeLuna, wat een mooie lage hartslag zeg :o Nice!
Haha ja, 6.10 was niet fijn ;)
Jij bent ook weer lekker op dreef *O*

LT: mooie tijd zeg!
En dw ook maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 8 januari 2017 @ 17:45:29 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167981381
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:56 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja normaal zit ik toch echt wel op 160+ bij dat soort afstanden en snelheden. Maar het ging ook super makkelijk dus het gevoel erbij klopt ook wel. Blij mee *O*
Dan ben je echt conditie aan het opbouwen, volgens mij.
Mijn hartslag kwam voorheen nooit onder de 140 met lopen en nu opeens wel.
We zijn echt goed bezig!

Volgens mij hing er vandaag iets goeds in de lucht, ik hoor veel positieve verhalen over loopjes vandaag O+

Oh en ik heb gewoon alweer zin om te lopen :o

Morgen weer *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 8 januari 2017 @ 17:57:59 #16
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167981626
Vandaag was echt fantastisch loopweer. Na 8 van mijn 10 kilometer had ik het gevoel dat ik nog rustig een uur door kon lopen als ik dat had gewild. Gewoon een echte authentieke runners high. Normaal zit ik op dat moment alleen maar met "bijna thuis, bijna thuis, nog even doorzetten" in mijn hoofd. En dat ondanks dat ik gisteren nog een lange sneeuwwandeling had gemaakt waarvan ik vermoed had dat ik die vandaag nog wel zou voelen. Vreemd hoe dat soms gaat. Nou ja, van de week zal het dan wel weer gewoon ouderwets kut gaan. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167983601
Wow wat een fantastische tijd LT. Ik vond het echt heel zwaar. De stukken in de duinen kostten me heel veel kracht. Met 2.01.55 boven de beoogde 2 uur.

Heb wel met verbazing gekeken naar hoe warm veel lopers gekleed waren. Zag veel mensen op het strand al kleding uitdoen. Ik kreeg het in kort-kort al snel warm.
pi_167983682
Ah, mijn nettotijd is ook 1.33.50 precies. En 29e vrouw, al waren er bij de recreanten ook nog een handjevol sneller. @voccar bedankt, jammer dat sub2 net niet gelukt is. En ja ik heb uiteindelijk in hemdje en korte broek gelopen en dat was een prima keuze, heb nog flink gezweet!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167983845
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar ik alleen wel van 'schrok' was het stuk onverhard nadat je het strand af kwam met heel wat steile heuvels, dat was echt rul en ook veel langer onverhard dan in het oude parcours..
Daar schrok ik ook van. ;(
Uiteindelijk net niet in een pr tijd weten uit te lopen vanmiddag in 2 uur 01 min 47 sec.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_167983991
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, mijn nettotijd is ook 1.33.50 precies. En 29e vrouw, al waren er bij de recreanten ook nog een handjevol sneller. @voccar bedankt, jammer dat sub2 net niet gelukt is. En ja ik heb uiteindelijk in hemdje en korte broek gelopen en dat was een prima keuze, heb nog flink gezweet!
Ik had ook graag een korte broek aan gehad :P En misschien ook wel een shirt met korte mouwen.

Net nieuwjaarsborrel op de AV gehad, en ben nu echt gaar :') Volgende keer misschien toch iets rustiger lopen ;)
  zondag 8 januari 2017 @ 19:38:19 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167984192
Ik heb dit te lang niet gezegd....


Heldentopic! _O_
F means you're fucked
  Forum Admin zondag 8 januari 2017 @ 19:39:19 #22
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167984224
Goed bezig iedereen!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167984250
Netjes mensen _O_

Toch extra rustdag gepakt hier, al was het heel aanlokkelijk om maar een klein eindje te gaan op de nieuwe pattas, maar m'n rug voelt nu dan ook wel echt heel goed. Wolve is ook weer helemaal hersteld van zijn val, dus we gaan weer voor ma-wo-vrij deze week!
Ja doei.
pi_167984313
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik had ook graag een korte broek aan gehad :P En misschien ook wel een shirt met korte mouwen.

Net nieuwjaarsborrel op de AV gehad, en ben nu echt gaar :') Volgende keer misschien toch iets rustiger lopen ;)
Onzin, volgende keer zo hard lopen dat je al in slaap valt vóór de nieuwjaarsborrel ;) desalniettemin heel fijn dat je weer op de pr én plezier track bent!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport zondag 8 januari 2017 @ 20:00:39 #25
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167985016
Wat een topic dit inderdaad :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167985168
Goed gelopen mensen. Overmorgen pre-operatieve intake voor een kijkoperatie.
pi_167985322
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Goed gelopen mensen. Overmorgen pre-operatieve intake voor een kijkoperatie.
Spannend man. Is er nog ergens een kleine kans dat het weer 'goed' komt?
Ja doei.
pi_167986455
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Spannend man. Is er nog ergens een kleine kans dat het weer 'goed' komt?
Dat denk ik niet. De kijkoperatie is primair om een stuk meniscus weg te halen. Dan gebruiken ze de gelegenheid meteen voor een visuele inspectie van de rest van het gewricht. Niet om te kijken of er iets op te lappen is, maar wel om een beter beeld te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2017 20:35:18 ]
pi_167986899
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. De kijkoperatie is primair om een stuk meniscus weg te halen. Dan gebruiken ze de gelegenheid meteen voor een visuele inspectie van de rest van het gewricht. Niet om te kijken of er iets op te lappen is, maar wel om een beter beeld te krijgen.
Bestaat er dan wel de kans dat je nog kan hardlopen in de toekomst, in enigerlei vorm? Of is daar geen sprake meer van?
pi_167986956
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:46 schreef BlueT het volgende:

[..]

Bestaat er dan wel de kans dat je nog kan hardlopen in de toekomst, in enigerlei vorm? Of is daar geen sprake meer van?
De toekomst laat zich moeilijk voorspellen, maar zoals het er nu naar uit ziet is die kans heel klein.
pi_167987191
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De toekomst laat zich moeilijk voorspellen, maar zoals het er nu naar uit ziet is die kans heel klein.
Dan sterkte gewenst; hopelijk pakt het gunstig uit en anders succes in het vinden van een andere invulling. Gaat je vast lukken!
pi_167988985
Hatsa, ik heb je nog voorbij zien lopen, vlak voor de finish! Heb je naam geroepen, maar ik denk niet dat je het hebt gehoord. Je zag er blij en fris uit.

Net zoals bij de Bruggenloop werd ik weer in het laatste startvak geplaatst, toch maar twee of drie vakken naar voren gegaan. Ook nu was ik veel aan het inhalen. En in de duinen was er best weinig ruimte voor.
Op het strand kwam Daywalk3r nog even bij me lopen. Hij liep een mooi tempo.
Het was echt ideaal weer, zelfs zo warm dat ik beter een hempje aan had kunnen trekken. Op het strand hoorde ik nog iemand tegen een ander zeggen dat ze bij de start nog mensen in korte broek uitlachte, maar dat het helemaal geen gek idee was. :D
Ik heb goed gelopen, de laatste 4 kilometers tanden op elkaar en gaan met die banaan. Wel wat last van de darmen gehad, maar gelukkig geen vervanging voor dé racekakfoto, daar was ik echt bang voor. Waarschijnlijk omdat ik toch wat te veel melkproducten heb gehad. En nog een PR gelopen ook (en parcoursverbetering van bijna 20 min :') ).

Alleen vergeten te stretchen na afloop. Toen ik terugdribbelde schoot er een krampje in de kuit en ik voel nu een enorme knoop.
pi_167989056
En wát een mooie verhalen om te lezen! Iedereen gaat zo lekker.
Goed begin van dit jaar. O+

Behalve dan voor Stipstreep. Ik duim voor jou voor een wonder. :*
pi_167990957
Goed gedaan iedereen! Was een mooie dag ervoor.

Ik kan mijn hoofdlampje niet vinden. Zonder durf ik op het moment niet de straat op. Jammer, had vanavond nog even er op uit willen gaan.
  maandag 9 januari 2017 @ 08:40:49 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167996727
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:41 schreef wyccie het volgende:
En wát een mooie verhalen om te lezen! Iedereen gaat zo lekker.
Goed begin van dit jaar. O+

Behalve dan voor Stipstreep. Ik duim voor jou voor een wonder. :*
Ja he? Iedereen is weer lekker positief bezig.
En voor stippelstreep hoop ik ook op een wonder. Of op een sport die net zo gaaf is als hardlopen.

Hoe voelt jouw kuit vandaag?

Ik heb vanmorgen om 6.15 weer een rondje gedaan. Dat was het beste moment vandaag omdat ik na een werkdag van 9 uur anders te gaar ben en het dan ingewikkeld wordt met avondeten. Vrijdag mag ik ook weer vroeg, eigenlijk nog vroeger want dan is het loopje 12 ipv 10 km.

Voor degenen die vaker smorgens lopen:
Waren jullie altijd al fris en fruitig smorgens?
Zo nee (avondmensen dus): went het lichaam aan inspanning op de vroege ochtend? En wordt het dan ook tijdens het lopen leuk?

De eerste kms was mijn lijf echt nog in slaapmodus in ieder geval, hihi. En daarna alleen nog gewoon moeie benen, waarschijnlijk ook door de training van gisteren, al was daarvan de intensiteit errug laag.

Toch vind ik de marathontraining nog steeds leuk *O*

En nu tot woensdagavond rust O+
Morgen lekker uit eten O+
Het leven is best mooi O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167996905
Nee als ik 's ochtends ga lopen ben ik meestal niet fris en fruitig, maar dan doe ik ook meestal een relaxt duurloopje om de stijfheid er een beetje uit te lopen. Als ik ga intervallen of zo moet ik echt wel 2 uur wakker zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 januari 2017 @ 09:07:07 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167997003
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee als ik 's ochtends ga lopen ben ik meestal niet fris en fruitig, maar dan doe ik ook meestal een relaxt duurloopje om de stijfheid er een beetje uit te lopen. Als ik ga intervallen of zo moet ik echt wel 2 uur wakker zijn.
Dat kan ik me voorstellen. Bij mij zijn het ook alleen duurloopjes/z2 loopjes met evt een paar versnellingen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167997397
Ik moet zowel 's morgens als 's avonds eerst altijd 3 kilometer wakker worden :') . Het gaat vaak pas na 5 kilometer lekker lopen. Dat is ook de reden dat ik in de ochtend nooit iets met snelheid doe. Ik trek dat gewoon niet, tenzij het een wedstrijddag is. Dan heb ik veel minder moeite om alles te activeren.
pi_167998931
Ik heb vannacht wel weer lekkere post-HM insomnia gehad :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 januari 2017 @ 11:37:00 #40
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167999673
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vannacht wel weer lekkere post-HM insomnia gehad :P
Lekker brak @ work dus :)
Sterkte en proost met de koffie ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167999745
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Lekker brak @ work dus :)
Sterkte en proost met de koffie ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167999843
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond toch echt eindelijk de nieuwe pattas testen O+ *O*
Ja doei.
  maandag 9 januari 2017 @ 11:52:16 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167999955
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh spannend! Goed bezig.

Ik stond toen dus op voor hardlopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168000050
Ik weet wel dat de Sayonaras niet mijn patta's voor lange wedstrijden gaan worden trouwens, gisteren vanaf km 8 een slapende voet gehad :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168000199
Zo hierbij ook mijn korte verslagje van gisteren.

Nadat ik vorig jaar veel gelezen had dat de Halve van Egmond een mooie loop was wist ik dat ik deze ooit nog een keer wilde lopen. Tijdens het opzetten van mijn trainingsrichtlijn voor de Marathon van Rotterdam bleek dat deze op een mooi moment viel. 1 en 1 is soms nog 2 dus gelijk maar inschrijven.

Zoals zo vaak ben ik heel enthousiast over zaken maar verdiep ik mij amper in wat voor wedstrijd het precies is. Het scheen een zware loop te zijn De teksten van de organisatie waren wel een tikje overdreven en aanstellerij dus ik zou wel zien.

Met een vriend afgesproken om te meeten in Heiloo om daar samen de bus te pakken. Dat ging niet geheel soepel, uiteindelijk in Alkmaar mijn auto geparkeerd en daar op de bus gesprongen (bovenop een vuilnisbak bij een bagage plaats, soms is klein zijn best handig). Uiteindelijk bleek dit per ongeluk een betere keuze dan Heiloo, mijn vriend heeft er zowel heen als terug langer over gedaan.

Dan de wedstrijd zelf. Ik begreep dat er ca 6 km strand zou zijn en dan een stuk duinen. Omdat dit binnen mijn training valt was het plan om hem tussen de 1.55 en 2.00 lopen. Het eerste stuk damen met mijn vriend gelopen, zo rond de 5.20 per km. Het strand was heel goed te doen aangezien het water al weer aan het zakken was. Mijn bedoelde loopmaatje van de dag ging het tempo niet volhouden daar zijn knie opspeelde, ik voelde mij juist prima. Afgesproken waar we na de finish weer zouden meeten en bij km 4 ben ik iets gaan versnellen. Gelijk een natte voet omdat ik te dicht bij de waterlijn liep maar dat mocht niet deren.

Nadat km 7,3 draaien we het strand af. Daar begon het slingeren tussen de mensen wat door bleef gaan tot ca km 17. Mensen snappen rechts aanhouden echt niet.

De duinen waren wel even een stuk pittiger dan vantevoren verwacht. De eerste kilometers waren onverhard! Alles puur op ademhaling gelopen en kamikaze stijl afgedaald. Nadat de route weer verhard werd gekeken hoe snel ik nu eigenlijk liep. Dat bleek rond de 5.08 te liggen, een stuk sneller dan verwacht! Nieuw plan werd dit tempo proberen vol te houden tot wanneer realistisch was. Dat bleek tot km 21.1 te zijn, waarbij de laatste 400 m wel heel zwaar waren door dat smerige heuveltje.

Met 1.47.41 netto een veel snellere tijd gelopen dan verwacht. Slechts 41 seconden boven mijn pr gelopen in Den Haag. Daarnaast heb ik niet eens echt in het rood gelopen (buiten mogelijk km 8).de training betaalt zich duidelijk uit :)
pi_168000331
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet wel dat de Sayonaras niet mijn patta's voor lange wedstrijden gaan worden trouwens, gisteren vanaf km 8 een slapende voet gehad :P
Weer een voorbeeld hoe iedere voet anders is.
Ik ben al bezig aan paartje 3 en 4 van de Sayonara's en ik vind ze heerlijk voor de lange afstanden (alles boven de HM zeg maar).
Ik heb nergens last van in die schoenen, blaren of wat dan ook en dat na ruim 4000km op de verschillende sayonara's gelopen te hebben O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168000407
Zeg maar Sayonara tegen die Sayonoras....
Ja doei.
pi_168001557
https://www.runnersweb.nl(...)&utm_campaign=buffer

RD, ik vrees dat je een extra tripje naar Nederland moet boeken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168001620
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:40 schreef wyccie het volgende:
Net zoals bij de Bruggenloop werd ik weer in het laatste startvak geplaatst, toch maar twee of drie vakken naar voren gegaan. Ook nu was ik veel aan het inhalen. En in de duinen was er best weinig ruimte voor.
Dat kan toch alleen je eigen schuld zijn? Dan was je opgegeven tijd veel te hoog. Nee, dan Tante Sjaan uit Ruurlo, die geeft gewoon altijd 30 minuten sneller op dan haar PR, zodat ze niet zoveel hoeft in te halen.
pi_168001942
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:40 schreef wyccie het volgende:
Hatsa, ik heb je nog voorbij zien lopen, vlak voor de finish! Heb je naam geroepen, maar ik denk niet dat je het hebt gehoord. Je zag er blij en fris uit.

Net zoals bij de Bruggenloop werd ik weer in het laatste startvak geplaatst, toch maar twee of drie vakken naar voren gegaan. Ook nu was ik veel aan het inhalen. En in de duinen was er best weinig ruimte voor.
Op het strand kwam Daywalk3r nog even bij me lopen. Hij liep een mooi tempo.
Het was echt ideaal weer, zelfs zo warm dat ik beter een hempje aan had kunnen trekken. Op het strand hoorde ik nog iemand tegen een ander zeggen dat ze bij de start nog mensen in korte broek uitlachte, maar dat het helemaal geen gek idee was. :D
Ik heb goed gelopen, de laatste 4 kilometers tanden op elkaar en gaan met die banaan. Wel wat last van de darmen gehad, maar gelukkig geen vervanging voor dé racekakfoto, daar was ik echt bang voor. Waarschijnlijk omdat ik toch wat te veel melkproducten heb gehad. En nog een PR gelopen ook (en parcoursverbetering van bijna 20 min :') ).

Alleen vergeten te stretchen na afloop. Toen ik terugdribbelde schoot er een krampje in de kuit en ik voel nu een enorme knoop.
Nee, niet dat ik weet :) Ik voelde me niet meer fris en blij, maar probeerde in de laatste meters wel zo te doen voor m'n finishfoto. Voor m'n gevoel was de omroeper ook een heel verhaal aan het houden bij mijn naam, maar dat kon ik niet zo goed verstaan. Ik ben heel benieuwd naar m'n finishfilmpje. En de foto's. Hopelijk komen ze een beetje snel online.

En jij gewoon weer een PR _O_ Heel veel mensen hebben echt goed gelopen in Egmond. De omstandigheden waren dan ook on-Egmonds, wat ergens ook wel weer jammer is. Met het strand en de duinen blijft het wel een zwaardere loop, maar wind/sneeuw/kou voegen altijd wel iets heroïsch toe.
pi_168002115
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat kan toch alleen je eigen schuld zijn? Dan was je opgegeven tijd veel te hoog. Nee, dan Tante Sjaan uit Ruurlo, die geeft gewoon altijd 30 minuten sneller op dan haar PR, zodat ze niet zoveel hoeft in te halen.
Ik weet niet of dat wel helemaal zo was. Had samen met mijn loopmaat dezelfde tijd doorgegeven. Hij mocht srarten in recreantenvak 1 en ik in 3..
pi_168002126
Toen ik mijn veters stond te strikken in het startvak werd er nog van mega dichtbij op ingezoomd met een grote camera, dus misschien krijgen de Sayonara's nog wel hun moment of fame in het sfeerverslag.

Ik zag trouwens het bordje van de Bloedweg niet staan, dus toen ik omhoog liep dacht ik; is dit nou de bloedweg of komt die nog?? :P Dus aan de ene kant wel een goed teken dat ik de heuvels goed op kwam. Maar ik ging dus ook pas rijkelijk laat eindsprinten haha..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168002275
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Toen ik mijn veters stond te strikken in het startvak werd er nog van mega dichtbij op ingezoomd met een grote camera, dus misschien krijgen de Sayonara's nog wel hun moment of fame in het sfeerverslag.

Ik zag trouwens het bordje van de Bloedweg niet staan, dus toen ik omhoog liep dacht ik; is dit nou de bloedweg of komt die nog?? :P Dus aan de ene kant wel een goed teken dat ik de heuvels goed op kwam. Maar ik ging dus ook pas rijkelijk laat eindsprinten haha..
De Bloedweg valt ook best wel mee, tenzij je op eerdere heuvels al je benen de verzuring in hebt geholpen. Dan valt het toch opeens nog even vies tegen :')
pi_168002554
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.runnersweb.nl(...)&utm_campaign=buffer

RD, ik vrees dat je een extra tripje naar Nederland moet boeken!
Heel vet! Het zou niets voor mij zijn (veel te vlak :P ) maar er zijn vast wel 75 gekken te vinden die dit wel zouden doen ;) . Ik doe dan nog liever de Transalpine Run :9~ .
pi_168003105
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:39 schreef Pharkus het volgende:
Goed bezig iedereen!
https://imgur.com/a/wWh8e
Ja doei.
  Forum Admin maandag 9 januari 2017 @ 14:26:54 #56
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168003306
quote:
Thanks a lot. Dat ga ik eens combineren tot een leuk setje voor iedere avond en een setje als warming up.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 9 januari 2017 @ 16:55:00 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168006553
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:26 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat wel helemaal zo was. Had samen met mijn loopmaat dezelfde tijd doorgegeven. Hij mocht srarten in recreantenvak 1 en ik in 3..
Bij de cpc werd het afgelopen jaar ook niet helemaal op de tijd ingedeeld.
Bij de bruggenloop overigens wel, dus daar klopt het wel wat zwabbert zei.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168006728
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168006743
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:26 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat wel helemaal zo was. Had samen met mijn loopmaat dezelfde tijd doorgegeven. Hij mocht srarten in recreantenvak 1 en ik in 3..
Misschien waren vak 1 en 3 wel dezelfde startgolf?
pi_168006901
Ik twijfel een beetje of ik vanavond al ga uitlopen (dat staat eigenlijk in het schema en dan morgen rust), of morgenochtend. Ben best wel gaar met behoorlijk veel spierpijn en af en toe buikpijn. Maar voor die spierpijn kan het juist ook weer helpen om nu heel rustig te bewegen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168007063
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Misschien waren vak 1 en 3 wel dezelfde startgolf?
Nope. Al was dat sowieso apart. Mijn vak/golf (werd aangegeven met startnummer van/tot) zou 13.00 starten maar werden al om 12.48 afgeschoten.
  maandag 9 januari 2017 @ 17:25:16 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168007094
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik vanavond al ga uitlopen (dat staat eigenlijk in het schema en dan morgen rust), of morgenochtend. Ben best wel gaar met behoorlijk veel spierpijn en af en toe buikpijn. Maar voor die spierpijn kan het juist ook weer helpen om nu heel rustig te bewegen.
Ik zou dan niet gaan hardlopen maar iets anders beweegachtigs
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168007163
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij de cpc werd het afgelopen jaar ook niet helemaal op de tijd ingedeeld.
Bij de bruggenloop overigens wel, dus daar klopt het wel wat zwabbert zei.
Dat klopt
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij de cpc werd het afgelopen jaar ook niet helemaal op de tijd ingedeeld.
Bij de bruggenloop overigens wel, dus daar klopt het wel wat zwabbert zei.
Bruggenloop liep ik niet, geloof je dus gelijk. Die startvakkenindeling blijft verder altijd wat.
  Redactie Sport maandag 9 januari 2017 @ 17:29:33 #64
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168007211
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.runnersweb.nl(...)&utm_campaign=buffer

RD, ik vrees dat je een extra tripje naar Nederland moet boeken!
Ik zou dat zo graag willen doen, maar ik ben nog lang geen marathonloper, laat staan dat je ooit zulke afstanden gaat doen :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168007245
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zou dat zo graag willen doen, maar ik ben nog lang geen marathonloper, laat staan dat je ooit zulke afstanden gaat doen :D
Je kan hem ook fietsen.. dat is prima haalbaar met wat weekendjes trainen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport maandag 9 januari 2017 @ 17:32:06 #66
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168007286
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je kan hem ook fietsen.. dat is prima haalbaar met wat weekendjes trainen ;)
Dat klopt, maar op een of andere manier trekt me dat toch minder. Ach sommige dingen blijven gewoon dromen en voer je misschien wel nooit uit :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168007671
Is de bloedweg het laatste stuk naar de finish toe?

Vandaag op meerdere plaatsen wat lichte pijn in m'n benen. Heb wel eens kramp in hamstring gehad, maar gisteren schoot op 300m van de finish de kramp in m'n kuiten. Zal vast door de duinen komen.
pi_168007725
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:47 schreef Voccar het volgende:
Is de bloedweg het laatste stuk naar de finish toe?

Vandaag op meerdere plaatsen wat lichte pijn in m'n benen. Heb wel eens kramp in hamstring gehad, maar gisteren schoot op 300m van de finish de kramp in m'n kuiten. Zal vast door de duinen komen.
Nee, eerder al, net na km 19 als ik het goed heb, waar je een heuvel omloopt die een haakse bocht maakt. Is 8% geloof ik. Maar ik vond die heuvels van 6 en 7% op 8-9km door het losse zand vervelender. Dat zijn ook de enige kilometers van mij waar ik echt tijd verloren heb.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168007805
Is de finish van de 21 zoveel verder? De bloedweg is als je voorbij de veeroosters en na een klein parkeerplaatsje linksaf gaat. Die bult draait een beetje links weg, en als je eenmaal
boven bent, ben je zo goed als in het dorp. Voor de kwart is het dan nog 500 meter ofzo.
pi_168007860
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
Is de finish van de 21 zoveel verder? De bloedweg is als je voorbij de veeroosters en na een klein parkeerplaatsje linksaf gaat. Die bult draait een beetje links weg, en als je eenmaal
boven bent, ben je zo goed als in het dorp. Voor de kwart is het dan nog 500 meter ofzo.
http://www.sauconyegmondhalvemarathon.nl/halvemarathon/parcours/

Ja, kijk maar op het kaartje, wat je zegt klopt ook ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168008086
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

http://www.sauconyegmondhalvemarathon.nl/halvemarathon/parcours/

Ja, kijk maar op het kaartje, wat je zegt klopt ook ;)
Wat een eind dan nog naar de finish :P
Tijdens trainingen vind ik de bloedweg altijd heel leuk als afsluitertje, dus ik kan 'm dromen.
  maandag 9 januari 2017 @ 18:31:45 #72
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_168008739
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.runnersweb.nl(...)&utm_campaign=buffer

RD, ik vrees dat je een extra tripje naar Nederland moet boeken!
Ik kwam het op FB ook al tegen!
IK heb me er al eerder over verbaast dat het nog geen ultra was, want het is een mooie afstand.
Maar ik zelf kan niet komen, mei is een van de drukste periodes in het jaar voor ons, de periode waarin we onze bollen weer planten. Een maandje later en ik had me er waarschijnlijk aan gewaagd :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_168009129
Finishfilmpjes! Over het algemeen ben ik echt een gigantisch blij-ei :P Bij 10km wat minder, maar bij de finish ben ik wel weer heel blij. Het valt de omroepmeneer ook op :D
pi_168010509
De Bloedweg vond ik minder vervelend dan dat laatste bochtje bij de vuurtoren. Ook van de stukken in de duinen eigenlijk weinig gemerkt, behalve dat het muller was dan vorig jaar.
Ik merkte het naderhand een beetje aan mijn enkel, maar vandaag geen last gehad. Ook de kuit doet het nog, maar ik heb zo nog uitlooptraining, dus ik ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat kan toch alleen je eigen schuld zijn? Dan was je opgegeven tijd veel te hoog. Nee, dan Tante Sjaan uit Ruurlo, die geeft gewoon altijd 30 minuten sneller op dan haar PR, zodat ze niet zoveel hoeft in te halen.
Mijn eigen schuld omdat ik een eerlijke tijd opgeef, dan wel. ;(
Een beetje te hoog zal het wel zijn geweest. Ik denk dat ik een tijd rond 2 uur heb opgegeven, maar het was alweer 2-3 maanden geleden. Toen wist ik nog niet dat ik zoveel sneller zou worden.
pi_168010521
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Finishfilmpjes! Over het algemeen ben ik echt een gigantisch blij-ei :P Bij 10km wat minder, maar bij de finish ben ik wel weer heel blij. Het valt de omroepmeneer ook op :D
Ah wow die zijn goede kwaliteit! En op veel plekken ook! Mijn been zwabbert wel wat erger dan ik dacht en ik snap nu ook waarom ik spierpijn had in mijn linkerschouder, maar ach.. Er komen trouwens (tenminste) 3 Nederlands kampioenen in mijn filmpje voor 8-) Wie herkent ze?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 januari 2017 @ 20:01:36 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168011861
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:26 schreef wyccie het volgende:
De Bloedweg vond ik minder vervelend dan dat laatste bochtje bij de vuurtoren. Ook van de stukken in de duinen eigenlijk weinig gemerkt, behalve dat het muller was dan vorig jaar.
Ik merkte het naderhand een beetje aan mijn enkel, maar vandaag geen last gehad. Ook de kuit doet het nog, maar ik heb zo nog uitlooptraining, dus ik ben benieuwd.

[..]

Mijn eigen schuld omdat ik een eerlijke tijd opgeef, dan wel. ;(
Een beetje te hoog zal het wel zijn geweest. Ik denk dat ik een tijd rond 2 uur heb opgegeven, maar het was alweer 2-3 maanden geleden. Toen wist ik nog niet dat ik zoveel sneller zou worden.
Daarom geef ik, sinds ik bij de cpc in 2014 pas na 7 km eigen tempo kon lopen, een streeftijd op ipv een tijd die ik zeker weten haal. Soms zit ik dan nog te ruim, maar dat verschil is zo klein dat ik gewoon lekker kan lopen nog :)

Misschien voor jou als medezelfonderschatter ook wel een idee ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168011872
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah wow die zijn goede kwaliteit! En op veel plekken ook! Mijn been zwabbert wel wat erger dan ik dacht en ik snap nu ook waarom ik spierpijn had in mijn linkerschouder, maar ach.. Er komen trouwens (tenminste) 3 Nederlands kampioenen in mijn filmpje voor 8-) Wie herkent ze?
De finishfoto's daarentegen :')
pi_168012260
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De finishfoto's daarentegen :')
Haha oeioeioei.. één foto is leuk bij mij en op één lijk ik net een deelneemster van de specialympics die haar buddy verloren is, volle tong uit de mond.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168013026
4x Egmond:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168013099
Mooie serie! Ik snap alleen echt niet hoe je wedstrijden kunt lopen met zoveel kleren aan :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168013100
Hats O+ Wat een toffe fotoserie en om je progressie te zien.

En spibelt doe ik op m'n rug ;)
pi_168017037
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooie serie! Ik snap alleen echt niet hoe je wedstrijden kunt lopen met zoveel kleren aan :P
Ik ga niet zo hard, dus produceer ook minder warmte. Een korte broek was gisteren alleen wel een betere keuze geweest :P
  maandag 9 januari 2017 @ 22:21:49 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_168017389
FINISHED 21.1 KM
1:59:55
Speed 10.56 km/h
Pace 05:41 min/km
NAME SPLITS KM. PACE TIME
10km 10 km 05:44 min/km 0:57:19
15km 15 km 05:40 min/km 1:25:41
Finish 21.1 km 05:37 min/km 1:59:55

Voor mijn gevoel liep ik een positieve split, maar heb 'm keurig negatief gelopen *O*




Ik was een stuk vrolijker dan ik keek ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_168018014
Goed gedaan DW!!

Ik heb net m'n schoenen getest met de club handicap. 7 seconden sneller dan de vorige keer op de 4 mijl :) *O*
Ja doei.
pi_168018129
Gaat wel beetje achteruit qua vrolijkheid als je eerst naar foto van Hats kijkt, daarna naar Daywalker en dan mijn foto ziet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168018134
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooie serie! Ik snap alleen echt niet hoe je wedstrijden kunt lopen met zoveel kleren aan :P
Jij ziet hats liever met minder kleren?

Toffe foto's blije DW en hats!
  maandag 9 januari 2017 @ 22:46:15 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168018300
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:41 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij ziet hats liever met minder kleren?

Toffe foto's blije DW en hats!
Jij niet dan?
F means you're fucked
pi_168018677
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:41 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij ziet hats liever met minder kleren?

Toffe foto's blije DW en hats!
Dat sowieso!

Bij de finish stond trouwens ook een schunnige vrijwilliger, die hield die poncho zo open zodat je hem zo over je heen kreeg, dus ik zei, wat een service jullie kleden ons zelfs aan! En toen zei hij 'ik kleed je liever uit maarja huhuhu'.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168019212
Huuuu.… ;( eikel :')
Ja doei.
  maandag 9 januari 2017 @ 23:18:45 #90
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_168019216
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat sowieso!

Bij de finish stond trouwens ook een schunnige vrijwilliger, die hield die poncho zo open zodat je hem zo over je heen kreeg, dus ik zei, wat een service jullie kleden ons zelfs aan! En toen zei hij 'ik kleed je liever uit maarja huhuhu'.
OMFG :')
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_168019669
_O- :')

Leuk overzicht, hatsa. Jullie staan zo mooi solo op de foto.
Mijn foto's zijn duofoto's. Sprintje met een lange kerel. En een met mijn ogen bijna dicht.
pi_168021127
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Huuuu.… ;( eikel :')
geheel terecht, LT liep rond als een flirt-smilie ( de welbekende knipoogtong ;P )
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 07:50:18 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168022725
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat sowieso!

Bij de finish stond trouwens ook een schunnige vrijwilliger, die hield die poncho zo open zodat je hem zo over je heen kreeg, dus ik zei, wat een service jullie kleden ons zelfs aan! En toen zei hij 'ik kleed je liever uit maarja huhuhu'.
Gatver :( dat zeg je toch niet :o
Smeerlap.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168022914
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:52 schreef CaLeX het volgende:

[..]

geheel terecht, LT liep rond als een flirt-smilie ( de welbekende knipoogtong ;P )

Haha nou als dat voor flirten wordt aangezien moet ik toch eens mijn tactiek gaan aanpassen in de kroeg..

Gelukkig heb ik ook een leuke blije finishfoto!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 10 januari 2017 @ 08:29:38 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168022962
Komt door dat mooie shirt natuurlijk, duhhhh. Gebeurt mij ook altijd.
F means you're fucked
pi_168022997
Ochtend-na-je-best-doen-met-rennen-spierpijn O+

Maar niet te erg. Die magnesiumspray lijkt toch goed te helpen.
Ja doei.
pi_168023010
Ennnn gefeliciteerd Zwabberli!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168023087
En dat.
Ja doei.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 08:51:24 #99
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168023127
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ochtend-na-je-best-doen-met-rennen-spierpijn O+

Maar niet te erg. Die magnesiumspray lijkt toch goed te helpen.
*O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 08:53:40 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168023151
En ook hier dan maar gefeliciteerd van mij voor Zwabbert *O*

Gelukkig ben ik over een kleine 3 weken weer ouder, anders wordt ie veel te bijdehand :o
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168025217
Ik heb volgens mij nog nooit zo weinig spierpijn gehad na een wedstrijd. Ik voel wel dat ik iets heb gedaan als ik de trap oploop, maar dat is ook echt het enige :o

Misschien toch minder hard m'n best gedaan dan ik dacht :')
pi_168025224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 08:29 schreef YUR het volgende:
Komt door dat mooie shirt natuurlijk, duhhhh. Gebeurt mij ook altijd.
hmm staat geel mij dan zo slecht?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_168025285
Gefeliciteerd Zwabber!

ik mis nog wel een paar goede foto's van Egmond, die ik elders al voorbij zag komen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:26:04 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168025318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef McTwente het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber!

ik mis nog wel een paar goede foto's van Egmond, die ik elders al voorbij zag komen.
Maar dan heb je ze toch al gezien :?
F means you're fucked
pi_168025420
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar dan heb je ze toch al gezien :?
Klopt, ik bedoelde dat ik ze HIER nog niet voorbij heb zien komen.
pi_168025426
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:32 schreef McTwente het volgende:

[..]

Klopt, ik bedoelde dat ik ze HIER nog niet voorbij heb zien komen.
Dat hoeft toch ook niet? Ik heb geen idee wie hier allemaal kijkt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:46:29 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168025633
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:32 schreef McTwente het volgende:

[..]

Klopt, ik bedoelde dat ik ze HIER nog niet voorbij heb zien komen.
Als je ze zo graag nog een keer wilt zien, kijk je toch gewoon nog een keer op de plek waar de foto wel staat
F means you're fucked
pi_168025926
Het waren gewoon leuke foto's van mensen die actief zijn in dit topic. Vandaar mijn opmerking, ik had verwacht dat ze hier wel gepost zouden worden. Maar uiteraard hoeft niemand hier zijn of haar foto's te delen. Nevermind...
pi_168026018
Geen foto gepost = niet gelopen is het nieuwe niet gelogd = niet gelopen 8-)
Ja doei.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:24:35 #110
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_168026279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Geen foto gepost = niet gelopen is het nieuwe niet gelogd = niet gelopen 8-)
Word toch lastig.
De genomen foto's op mijn Egmond account ben ik helemaal niet .
Waarschijnlijk was ik sneller dan het licht.
pi_168027288
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DavetheNL op 10-01-2017 13:27:56 ]
pi_168028544
Is iedereen er zich van bewust trouwens dat je spoilers op een tablet of telefoon ook kunt openen als je niet ingelogd bent?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 15:57:19 #113
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_168030610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Is iedereen er zich van bewust trouwens dat je spoilers op een tablet of telefoon ook kunt openen als je niet ingelogd bent?
Nee, dat ben ik niet, dank je voor deze informatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier eerste dag met mijn nieuwe Tomtom, gisteren meteen maar een interval training mee gedaan. Dat viel niet tegen, het is wat simpeler dan in mijn 405 en je kan geen doelsnelheid aangeven, maar verder wel prima. En de activity tracker heeft ook wel wat, beetje bijhouden hoeveel ik slaap en hoeveel stappen ik neem.
Het enige rare is dat mijn hartslag tijdens mijn run veel hoger was dan bij mijn 405...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_168032447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Is iedereen er zich van bewust trouwens dat je spoilers op een tablet of telefoon ook kunt openen als je niet ingelogd bent?
Mja dat is niet de reden dat ik foto's in een spoiler zet, meer omdat ik vind dat anders de leesbaarheid van het topic een beetje verstoord wordt ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168032567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja dat is niet de reden dat ik foto's in een spoiler zet, meer omdat ik vind dat anders de leesbaarheid van het topic een beetje verstoord wordt ;)
Jouw foto's zijn over het algemeen leesbaar genoeg.

Het rondje van vanmiddag ging weer moeizaam. Het was ook weer veel te koud. En dat terwijl de ldl zo fijn ging dit weekend.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:19:18 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168032592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Jouw foto's zijn over het algemeen leesbaar genoeg.

Het rondje van vanmiddag ging weer moeizaam. Het was ook weer veel te koud. En dat terwijl de ldl zo fijn ging dit weekend.
Je moet weer een beetje opbouwen, komt wel goed.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168033663
Ik denk dat McTwente mijn foto bedoelt. Nu ik dat van die spoiler weet heb ik nog minder de neiging 'm hier te plaatsen.
Helaas zal ik dus nooit lopen. ;(

Gisteren was mijn hartslag op duurlooptempo hoger dan op marathontempo terwijl ik aan het praten was. Ik ben een beetje raar.
pi_168033854
Leuke foto's! En gefeliciteerd Zwabber *O*

Ik heb gisteravond voor het eerst sinds lange tijd weer meegetraind. En het was heeerlijk O+ . Ging ook best goed en de knie deed het ook goed :)

Nu heb ik alleen wèèr een blaar aan de zijkant van mijn linkervoet.. Gelukkig is het maar even maar wel elke keer en heel irritant pijnlijk.. Helpt vaseline of andere (duurdere sokken?)(Schoenen ligt het niet aan heb het ook met mijn eerste paar schoenen)
pi_168034372
Minder ruwe sokken helpen bij mij wel, maar dat is ook geen garantie.
MoBlo heeft een goedje dat prima werkt, iets met ... Goo.
Zelf smeerde ik met Gehwol voetcrème extra en kamferspiritus als ik ging duurwandelen.
pi_168035458
Late reactie, maar weer goede prestaties gelopen tijdens Egmond! ^O^ Zag op Facebook en Whatsapp ook de nodige gave foto's langskomen, erg leuk.
Ik zit nog steeds in mijn dipje, vandaag eindelijk wel weer eens lekker gelopen. Hartslag veel te hoog, maar gewoon niet op letten. Lekker met hoofdlampje op over de heide crossen. Was er ook heerlijk weertje voor. O+
Als ik dat gewoon vaker ga doen krijg ik er misschien wel weer plezier in... :P

Dit jaar al 24km gelopen, laatste 2 maanden was 20km de langste duurloop, gelukkig heb ik nog een maand tot de Petzl Night trail marathon. :+
pi_168039484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Late reactie, maar weer goede prestaties gelopen tijdens Egmond! ^O^ Zag op Facebook en Whatsapp ook de nodige gave foto's langskomen, erg leuk.
Ik zit nog steeds in mijn dipje, vandaag eindelijk wel weer eens lekker gelopen. Hartslag veel te hoog, maar gewoon niet op letten. Lekker met hoofdlampje op over de heide crossen. Was er ook heerlijk weertje voor. O+
Als ik dat gewoon vaker ga doen krijg ik er misschien wel weer plezier in... :P

Dit jaar al 24km gelopen, laatste 2 maanden was 20km de langste duurloop, gelukkig heb ik nog een maand tot de Petzl Night trail marathon. :+
Had je vorig jaar niet ook zo'n dipje voor je eerste lange wedstrijd van het jaar? Misschien heb jij gewoon elke winter een rustmaand nodig of zo om al die kilometers te verteren?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168042366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Had je vorig jaar niet ook zo'n dipje voor je eerste lange wedstrijd van het jaar? Misschien heb jij gewoon elke winter een rustmaand nodig of zo om al die kilometers te verteren?
Haha ja dat klopt wel.
Maar dat was vooral na de marathon dat het een tijd echt niet lekker liep inderdaad.
Hoop dat het vanaf nu weer vooruit gaat anders haal ik al mijn doelen niet dit jaar... :X
pi_168045288
Er is hier toch wel eens iemand geweest die de UHT 's nachts heeft gelopen? We hebben het plan om dit ook te doen maar nu had ik begrepen dat het verboden is om bepaalde gebieden van de UHT na inval van de avond te betreden. We gaan natuurlijk gewoon een poging wagen maar ik vroeg mij af of iemand nog wat tips kan geven om onder de radar te blijven.
pi_168045320
Of je houdt je gewoon aan de regels?
Ja doei.
pi_168045381
Ik heb er even over nagedacht, maar nee. Er zijn al genoeg regels om je aan te houden in het leven. En we gaan echt niet met honderd man schreeuwend door de bossen rennen. PM mag ook, want blijkbaar is het een gevoelig onderwerp.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 07:23:06 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_168046216
Niet zozeer een gevoelig onderwerp, maar die regels zijn er met een reden. 's Nachts is het bos voor de dieren. Die rekenen dan niet op mensen in het bos, schrikken en vluchten vaak zo de weg op, met alle gevolgen van dien. En dat is nog maar één voorbeeld van waarom ze het niet willen hebben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 07:52:14 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168046360
2 jaar geleden begon ik met hardlopen, 3.5km :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168046593
Eens met MoBlo en Gup.
Buiten de regels en de rust van de dieren, er zitten best een paar lastige stukjes in het parcours. Je wilt er niet 's nachts in the middle of nowhere vallen en een been breken. Dus gewoon niet doen.
pi_168046604
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2017 07:52 schreef DeLuna het volgende:
2 jaar geleden begon ik met hardlopen, 3.5km :D
En nu ben je aan het trainen voor je eerste marathon. Dat gaat snel!
pi_168047239
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 00:40 schreef Devv het volgende:
Er is hier toch wel eens iemand geweest die de UHT 's nachts heeft gelopen? We hebben het plan om dit ook te doen maar nu had ik begrepen dat het verboden is om bepaalde gebieden van de UHT na inval van de avond te betreden. We gaan natuurlijk gewoon een poging wagen maar ik vroeg mij af of iemand nog wat tips kan geven om onder de radar te blijven.
Niet een beetje zonde dat je niks van je omgeving meekrijgt in het donker?
pi_168047265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Late reactie, maar weer goede prestaties gelopen tijdens Egmond! ^O^ Zag op Facebook en Whatsapp ook de nodige gave foto's langskomen, erg leuk.
Ik zit nog steeds in mijn dipje, vandaag eindelijk wel weer eens lekker gelopen. Hartslag veel te hoog, maar gewoon niet op letten. Lekker met hoofdlampje op over de heide crossen. Was er ook heerlijk weertje voor. O+
Als ik dat gewoon vaker ga doen krijg ik er misschien wel weer plezier in... :P

Dit jaar al 24km gelopen, laatste 2 maanden was 20km de langste duurloop, gelukkig heb ik nog een maand tot de Petzl Night trail marathon. :+
Heel herkenbaar dit, wil bij mij ook voor geen meter lukken. Horloge geeft hilarische herstelperiodes aan voor eenvoudige loopjes op langzaam tempo.
pi_168047371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet zozeer een gevoelig onderwerp, maar die regels zijn er met een reden. 's Nachts is het bos voor de dieren. Die rekenen dan niet op mensen in het bos, schrikken en vluchten vaak zo de weg op, met alle gevolgen van dien. En dat is nog maar één voorbeeld van waarom ze het niet willen hebben
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 08:25 schreef McTwente het volgende:
Eens met MoBlo en Gup.
Buiten de regels en de rust van de dieren, er zitten best een paar lastige stukjes in het parcours. Je wilt er niet 's nachts in the middle of nowhere vallen en een been breken. Dus gewoon niet doen.
Dat. Plus je brengt het houden van trailevenementen in gevaar met jezelf boven de regels stellen. Oh, maar ík kan het wel, want we zijn met niet zoveel! Of Oh, maar ik houd me al aan genoeg regels, deze hoeft niet ( :') ).

Wij hebben hier ook een loopje dat regelmatig wordt georganiseerd dat nu onder druk staat om aangepast te moeten worden of zelfs gecancelled omdat mensen vinden dat 'zij het wel even kunnen doen die ene keer met maar een paar man': een deel van de race gaat over een stuk eigen terrein, een stuk weiland/akkerland. Voor de race, een keer in de maand gedurende 9 maanden van het jaar, geven de eigenaren toestemming, maar verder is het algemeen zéér bekend dat de route off-limits is buiten de race om. Maar néé hoor, mensen vinden dat 'zij wel even kunnen', want 'ze houden zich verder altijd aan de regels', en het zijn 'maar een paar man', en 'de route is zo leuk'. Ja, fijn, maar daarmee breng je een heel fucking evenement waar maandelijks 400 man met veel plezier aan meedoet, maar £1.50 kost en waar Nicky Spinks O+ je zelf je nummer uitdeelt.

:r
Ja doei.
pi_168047579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 08:25 schreef McTwente het volgende:
Eens met MoBlo en Gup.
Buiten de regels en de rust van de dieren, er zitten best een paar lastige stukjes in het parcours. Je wilt er niet 's nachts in the middle of nowhere vallen en een been breken. Dus gewoon niet doen.
Dat valt wel mee hoor. Ik heb de UHT al vaker gelopen en ik kan alleen zeggen dat ik lastiger heb meegemaakt dan de Nederlandse bossen. De kans dat je in Amsterdam omver wordt gereden is groter dan dat je daar je been breekt.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Niet een beetje zonde dat je niks van je omgeving meekrijgt in het donker?
Het is een nachttraining. Het terrein is dus belangrijker dan de omgeving.

Laat verder ook maar zitten. We komen er verder zelf wel uit. Ik heb geen zin om mij hier verder te gaan verdedigen voor zoiets onzinnigs :) .
pi_168047648
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit, wil bij mij ook voor geen meter lukken. Horloge geeft hilarische herstelperiodes aan voor eenvoudige loopjes op langzaam tempo.
En wat geeft je gevoel aan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168048429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:53 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Ik heb de UHT al vaker gelopen en ik kan alleen zeggen dat ik lastiger heb meegemaakt dan de Nederlandse bossen. De kans dat je in Amsterdam omver wordt gereden is groter dan dat je daar je been breekt.

[..]

Het is een nachttraining. Het terrein is dus belangrijker dan de omgeving.

Laat verder ook maar zitten. We komen er verder zelf wel uit. Ik heb geen zin om mij hier verder te gaan verdedigen voor zoiets onzinnigs :) .
Prima, maar je vroeg zelf om tips. Wat je daar verder mee doet (of blijkbaar vooral niet doet) is verder jouw zaak. Zou alleen jammer zijn als dit soort evenementen niet meer kunnen gaan door een klein groepje dat het voor "de massa" verpest.
pi_168048504
De UHT is sowieso nooit een evenement toch?
Maar ik vind eigenlijk dat je zeker als trailliefhebber de regels van de spaarzame natuurgebieden die we nog hebben in Nederland moet respecteren. Je hebt geen idee wat voor impact je hebt op de ecosystemen daar, ook zonder te schreeuwen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168048612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:53 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Ik heb de UHT al vaker gelopen en ik kan alleen zeggen dat ik lastiger heb meegemaakt dan de Nederlandse bossen. De kans dat je in Amsterdam omver wordt gereden is groter dan dat je daar je been breekt.

[..]

Het is een nachttraining. Het terrein is dus belangrijker dan de omgeving.

Laat verder ook maar zitten. We komen er verder zelf wel uit. Ik heb geen zin om mij hier verder te gaan verdedigen voor zoiets onzinnigs :) .
Ik vind de uht overdag al af en toe lastig te navigeren, s'nachts zal het er niet beter op worden houd daar rekening mee.
pi_168048685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En wat geeft je gevoel aan?
Het gaat zeker een stuk moeizamer. Net nog even een rondje gedaan, ging al wat beter. *O* De eerste 3 km tegen de wind in ging voor mijn gevoel erg langzaam en moeizaam. Garmin geeft ook aan dat de trainingen ondanks het relatief lage tempo inspannend waren.
pi_168048826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik vind eigenlijk dat je zeker als trailliefhebber de regels van de spaarzame natuurgebieden die we nog hebben in Nederland moet respecteren. Je hebt geen idee wat voor impact je hebt op de ecosystemen daar, ook zonder te schreeuwen.
_O_
Ja doei.
pi_168048954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
De UHT is sowieso nooit een evenement toch?
Maar ik vind eigenlijk dat je zeker als trailliefhebber de regels van de spaarzame natuurgebieden die we nog hebben in Nederland moet respecteren. Je hebt geen idee wat voor impact je hebt op de ecosystemen daar, ook zonder te schreeuwen.
Als je een evenement definieert als "op dag x en tijdstip y wordt er gelopen", dan niet nee.
Maar er is een bepaalde tijd (uit mijn hoofd november-maart) waarin je mee kunt doen voor de competitie en prijzen kunt verdienen.

Je kunt uiteraard ook buiten deze periode lopen. Maar dat geldt evengoed voor het parcours van de Zevenheuvelenloop bijvoorbeeld. Alleen is er dan geen verzorging en is het parcours niet autovrij.
pi_168049018
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik vind de uht overdag al af en toe lastig te navigeren, s'nachts zal het er niet beter op worden houd daar rekening mee.
Ik was zo blij dat je meeliep de laatste keer dat ik hem gelopen heb. Eerst om onze andere navigator terug te fluiten als we verkeerd liepen en later dat je bij me bent blijven lopen toen de groep uit elkaar viel. Het is zonder goede navigatie echt niet te doen.
pi_168049089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
De UHT is sowieso nooit een evenement toch?
Maar ik vind eigenlijk dat je zeker als trailliefhebber de regels van de spaarzame natuurgebieden die we nog hebben in Nederland moet respecteren. Je hebt geen idee wat voor impact je hebt op de ecosystemen daar, ook zonder te schreeuwen.
Dit ja. Dat is toch waar je als trailrunner -mag ik hopen- voor staat?
pi_168049175
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Dit ja. Dat is toch waar je als trailrunner -mag ik hopen- voor staat?

Wat mij betreft regel 1: heb respect voor de natuur, te allen tijde (houd je aan de regels van het trail/de race, leave nothing behind but foot prints).
Ja doei.
pi_168049210
Er wordt gelukkig ook nog op asfalt gelopen :) . Dit jaar is goed begonnen en ik wil binnenkort kijken of ik van drie dagen- naar vier dagen in de week kan gaan. Dus dinsdag duurloop, woensdag korte duurloop, donderdag tempo of interval en zondag lange duurloop. Het blijft toch nog steeds een beetje aanvoelen hoe het gaat want ik werk niet volgens een trainingsschema. Dat geeft wel weer de vrijheid om de komende weken een beetje te schuiven. Ik wil in Londen proberen een snelle tijd neer te zetten maar niet ten koste van alles. Het echte doel blijft toch nog steeds om UTMB-punten te halen voor CCC 2018.
pi_168049274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 00:50 schreef Devv het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar nee. Er zijn al genoeg regels om je aan te houden in het leven. En we gaan echt niet met honderd man schreeuwend door de bossen rennen. PM mag ook, want blijkbaar is het een gevoelig onderwerp.
:') triest gedoe.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_168049357
De regeltjesfetish zit hier blijkbaar erg diep :+ .
pi_168049652
:|W
Ja doei.
pi_168049670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Devv het volgende:
De regeltjesfetish zit hier blijkbaar erg diep :+ .
Neuh, dat niet. Respect voor de natuur wel.
pi_168049702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Devv het volgende:
De regeltjesfetish zit hier blijkbaar erg diep :+ .
Als je nu nog niet snapt dat het niet om de regels an sich gaat, maar om de achterliggende gedachte en meer nog respect voor de natuur in het algemeen, heb je heel slecht gelezen.
pi_168049715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Devv het volgende:
De regeltjesfetish zit hier blijkbaar erg diep :+ .
Je als een klein kind gedragen zit bij jou nogal diepgeworteld blijkbaar :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_168049781
Nou nou, rustig blijven ademen mensen. We hebben allemaal wel eens buiten de lijntjes getekend en het was niet gelijk het einde van de wereld.
pi_168049826
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:59 schreef Devv het volgende:
Nou nou, rustig blijven ademen mensen. We hebben allemaal wel eens buiten de lijntjes getekend en het was niet gelijk het einde van de wereld.
Klopt,

Maar jij bent nu met een permanent marker de tafel aan het bijwerken :{
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_168049847
Je kunt ook overdrijven.
pi_168049867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef Devv het volgende:
Er wordt gelukkig ook nog op asfalt gelopen :) . Dit jaar is goed begonnen en ik wil binnenkort kijken of ik van drie dagen- naar vier dagen in de week kan gaan. Dus dinsdag duurloop, woensdag korte duurloop, donderdag tempo of interval en zondag lange duurloop. Het blijft toch nog steeds een beetje aanvoelen hoe het gaat want ik werk niet volgens een trainingsschema. Dat geeft wel weer de vrijheid om de komende weken een beetje te schuiven. Ik wil in Londen proberen een snelle tijd neer te zetten maar niet ten koste van alles. Het echte doel blijft toch nog steeds om UTMB-punten te halen voor CCC 2018.
Trail des phanthomes 100 km gaan lopen dan heb jer meteen 4 punten te pakken. Plak er de zaterdag dag ervoor de 27 km aanvast en je hebt er 5.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 12:04:59 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_168049890
Het gaat niet om 'de regels'.

Het is hetzelfde als de slechte naam die wielrenners hebben, omdat er een groepje is die het verpest voor de rest. Als ik ga racefietsen, stop ik gewoon voor een stoplicht en steek ik m'n hand uit. Maar zodra ik op de racer stap ben ik een 'aso'. Tja.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168049908
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:17 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik was zo blij dat je meeliep de laatste keer dat ik hem gelopen heb. Eerst om onze andere navigator terug te fluiten als we verkeerd liepen en later dat je bij me bent blijven lopen toen de groep uit elkaar viel. Het is zonder goede navigatie echt niet te doen.
Ze iepen dan ook harder dan ze zouden doen. Ook met navigatie is het lastig. Drie keer elopen nu en alle drie de keer toch wel ergens fout gelopen.
pi_168049998
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ze iepen dan ook harder dan ze zouden doen. Ook met navigatie is het lastig. Drie keer elopen nu en alle drie de keer toch wel ergens fout gelopen.
Ja, het ging wel hard. Als jongens zoals Guard en mijn trainer op kop gaan lopen... die lopen dat tempo fluitend.
pi_168050090
UHT nodigt ook wel uit om flink door te lopen. Ik heb het alleen nog nooit vanuit Rhenen gelopen.
pi_168050093
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:10 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ja, het ging wel hard. Als jongens zoals Guard en mijn trainer op kop gaan lopen... die lopen dat tempo fluitend.
Jawel maar als je een tempo afspreekt hoor je je daar naar mijn idee wel aan te houden.
pi_168050488
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Jawel maar als je een tempo afspreekt hoor je je daar naar mijn idee wel aan te houden.
Mee eens. Dat het tempo voor sommigen te hoog was bleek dus ook wel aan de mensen die onderweg uit de snellere groep moesten lossen. Met name de enige dame die kapot was na 25 km.
pi_168050660
Ik heb dit jaar nog helemaal niet gelopen, laatste keer was 2e kerstdag geloof ik.
Afgelopen weekend de run in Beltrum ook overgeslagen (zonde, want toch de mooiste run van het seizoen) in het kader van "luisteren naar je lichaam".
De knie begint net weer wat beter te voelen, en volgend weekend is ook het NK in Westerbork en daar wil ik het wel weer gaan proberen.
Als het daarna weer helemaal mis is toch maar eens kijken of ik niet beter een week of 6-8 helemaal niks kan doen.

Tja, hoort erbij.
Wel mooi om te lezen dat bijna iedereen hier verder wel fit is. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_168050852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:47 schreef Cynic het volgende:

[..]

Als het daarna weer helemaal mis is toch maar eens kijken of ik niet beter een week of 6-8 helemaal niks kan doen.

[..]

Ik heb best wel veel baat gehad bij wandelen toen ik blessures had. Ik heb altijd het gevoel dat ik sneller herstel van blessures als ik blijf bewegen (natuurlijk wel veel minder intensief).
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 14:00:39 #163
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168051950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 08:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

En nu ben je aan het trainen voor je eerste marathon. Dat gaat snel!
Ja hè :D heb er al zo'n zin in
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168052002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Devv het volgende:
De regeltjesfetish zit hier blijkbaar erg diep :+ .
Het is de schuld van de elite.

Trailen met een groep is per definitie slecht voor natuurgebieden. Er gaat gewas kapot en beesten worden weggejaagd als er een grote kudde met afzichtelijke kleding door een struik of sloot komt sjokken.

Ik was vandaag trouwens in een trailwinkel.
En ik wil in november de Dovedaledash gaan lopen.
pi_168052021
http://www.dovedaledash.co.uk/ ?


Dan doe ik wel mee.
Ja doei.
pi_168052067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.dovedaledash.co.uk/ ?


Dan doe ik wel mee.
Yep. Daar hoopte ik al op.
pi_168052091
Hij staat in de kalender!
Ja doei.
pi_168052116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het is de schuld van de elite.

Trailen met een groep is per definitie slecht voor natuurgebieden. Er gaat gewas kapot en beesten worden weggejaagd als er een grote kudde met afzichtelijke kleding door een struik of sloot komt sjokken.

Ik was vandaag trouwens in een trailwinkel.
En ik wil in november de Dovedaledash gaan lopen.
Dat laatste lijkt me dan weer de schuld van Murmelhark...
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:23:29 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168052331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het is de schuld van de elite.

Trailen met een groep is per definitie slecht voor natuurgebieden. Er gaat gewas kapot en beesten worden weggejaagd als er een grote kudde met afzichtelijke kleding door een struik of sloot komt sjokken.

Ik was vandaag trouwens in een trailwinkel.
En ik wil in november de Dovedaledash gaan lopen.
:o :o :o :o :o
F means you're fucked
pi_168052347
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:10 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me dan weer de schuld van Murmelhark...
Nee, er zit een verhaal achter dat 16 jaar teruggaat...
Dat bezoek aan de MST-winkel was wel haar schuld.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:44:39 #171
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_168052714
Vandaag even 3 rondjes puinduinen getrained.
Dat parcours word echt nooit makkelijk.
Ik dacht doe het rustig aan zit je nog met een gemiddelde hr van 165 met max 189😱

Hoop dat yur zondag wat tips heeft.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:47:31 #172
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168052775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee, er zit een verhaal achter dat 16 jaar teruggaat...
Dat bezoek aan de MST-winkel was wel haar schuld.
Heul niet!
Zwabber: wil je nog naar de mst winkel?
Murmeli: Nee hoor, hoeft niet
Zwabber: maar ik wil wanten kopen
Murmeli: okee dan

Dus.

Neemt niet weg dat ik het wel tof vond daar :Y

En ik heb nieuwe patta's gekocht. Gewoon bij de starshoe. New Balance. Mooie blauwe O+ Zaten heerlijk!

@mo: gezellig, ik ga ook mee, zegt Zwabber.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168052795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is de schuld van de elite.
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:52:49 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168052881
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:10 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me dan weer de schuld van Murmelhark...
Ik ben zwabberli. Murmelhark is die andere.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168053244
Ik woon op loopafstand van een grote trailwinkel :')
pi_168053354
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:52 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ben zwabberli. Murmelhark is die andere.
Maar wie is dan Zwabberwijf?
pi_168053793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee, er zit een verhaal achter dat 16 jaar teruggaat...
Namelijk...
pi_168053826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:38 schreef pijll het volgende:

[..]

Namelijk...
Je zult het niet geloven, maar zelfs SQRT(pijll) kent dit verhaal.
pi_168053867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je zult het niet geloven, maar zelfs SQRT(pijll) kent dit verhaal.
Ik stel voor geen bijnamen uit onze gezamenlijke studententijd naar Fok te exporteren :)

En ik was al op zoek naar jullie oude reisverslagen van 16 jaar geleden, maar kon nog niets vinden. Dus vertel!
pi_168054093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:41 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik stel voor geen bijnamen uit onze gezamenlijke studententijd naar Fok te exporteren :)

En ik was al op zoek naar jullie oude reisverslagen van 16 jaar geleden, maar kon nog niets vinden. Dus vertel!
Zaten ooit in Derby in een B&B. Ik raakte geanimeerd aan de praat met de eigenaar, die een ontbijt aan het maken was voor ons. Het ging over Nederland. Omdat het destijds aardig winters was in Derby vertelde ik over de Elfstedentocht. Hij wilde meer weten en ik vertelde wat het inhield. Toen zei hij dat het hem deed denken aan de Dovedaledash. En hij vertelde daar weer over. Het klonk mij krankzinnig in de oren en is me altijd bijgebleven. Ik wist toen nog niet dat ik zelf ooit zou gaan hardlopen, het was eind 2001 (en ik startte in augustus 2010).

En nu wil ik die Dovedaledash dus echt doen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:51:24 #181
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168054102
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:18 schreef McTwente het volgende:

[..]

Maar wie is dan Zwabberwijf?
Zwabberhark als ie de dramaqueen uithangt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168054110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zaten ooit in Derby in een B&B. Ik raakte geanimeerd aan de praat met de eigenaar, die een ontbijt aan het maken was voor ons. Het ging over Nederland. Omdat het destijds aardig winters was in Derby vertelde ik over de Elfstedentocht. Hij wilde meer weten en ik vertelde wat het inhield. Toen zei hij dat het hem deed denken aan de Dovedaledash. En hij vertelde daar weer over. Het klonk mij krankzinnig in de oren en is me altijd bijgebleven. Ik wist toen nog niet dat ik zelf ooit zou gaan hardlopen, het was eind 2001 (en ik startte in augustus 2010).

En nu wil ik die Dovedaledash dus echt doen.
Dit verhaal heb ik zelfs al een keer gehoord.
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:52:07 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168054118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik woon op loopafstand van een grote trailwinkel :')
Geef nou maar gewoon toe dat je dat heel erg gaaf vindt. Je houdt van trailen O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168054608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef Devv het volgende:
Er wordt gelukkig ook nog op asfalt gelopen :) . Dit jaar is goed begonnen en ik wil binnenkort kijken of ik van drie dagen- naar vier dagen in de week kan gaan. Dus dinsdag duurloop, woensdag korte duurloop, donderdag tempo of interval en zondag lange duurloop. Het blijft toch nog steeds een beetje aanvoelen hoe het gaat want ik werk niet volgens een trainingsschema. Dat geeft wel weer de vrijheid om de komende weken een beetje te schuiven. Ik wil in Londen proberen een snelle tijd neer te zetten maar niet ten koste van alles. Het echte doel blijft toch nog steeds om UTMB-punten te halen voor CCC 2018.
Devv, wat betreft je schema: is het misschien niet handiger om de woensdag en donderdag om te draaien? Dus dinsdag duurloop, woensdag interval, donderdag korte duurloop, zondag lange duurloop. Anders heb je de twee intensieve trainingen (de interval en de lange duurloop) na elkaar. Dan kan je de dinsdag en donderdag gebruiken als actief herstel. In mijn schema wordt trouwens ook nog aangeraden om tijdens het duurloopje voor de intervaldag een paar versnellingen van 20 tot 30 seconden in te bouwen (op 5k tempo), met 60-90 seconden rust. Dat schijnt ook goed te zijn voor je neuro-musculair systeem (of zoiets).

Misschien dat anderen daar ook een mening over hebben?
pi_168054721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zaten ooit in Derby in een B&B. Ik raakte geanimeerd aan de praat met de eigenaar, die een ontbijt aan het maken was voor ons. Het ging over Nederland. Omdat het destijds aardig winters was in Derby vertelde ik over de Elfstedentocht. Hij wilde meer weten en ik vertelde wat het inhield. Toen zei hij dat het hem deed denken aan de Dovedaledash. En hij vertelde daar weer over. Het klonk mij krankzinnig in de oren en is me altijd bijgebleven. Ik wist toen nog niet dat ik zelf ooit zou gaan hardlopen, het was eind 2001 (en ik startte in augustus 2010).

En nu wil ik die Dovedaledash dus echt doen.
Qua afstand lijkt het me wel te doen. Qua omgeving lijkt het me ook heel mooi. Maar dat water....
pi_168055581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:20 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ja, dat zou ook kunnen. Het kwam nu gewoon zo uit, want op die dagen loop ik altijd met anderen. Dat maakt het toch wat makkelijker en leuker :P . Ik heb zelf nooit echt problemen gehad met twee zware "trainingen" kort na elkaar maar ik zal eens wat anders proberen. Dus interval op dinsdag en "herstel" op donderdag en dan wekelijks wisselen.
pi_168055618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:26 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Qua afstand lijkt het me wel te doen. Qua omgeving lijkt het me ook heel mooi. Maar dat water....
Rivieroversteken _O_ O+
Ja doei.
pi_168055688
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Rivieroversteken _O_ O+
Brrrr, natte glibberige stenen
pi_168055759
Ik doe dat puur voor de foto's.
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 17:27:51 #190
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168056026
Aan deze posts te zien kennen jullie elkaar al langer dan vandaag
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168056434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik doe dat puur voor de foto's.
Uiteraard.
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2017 @ 17:49:53 #192
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168056457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Rivieroversteken _O_ O+
Dit O+
Al lijkt het me in november best fris :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168056476
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dit O+
Al lijkt het me in november best fris :@
Je krijgt 't wel warm van rennen op zo'n route :D
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2017 @ 17:52:31 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168056499
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je krijgt 't wel warm van rennen op zo'n route :D
Oja!!
Bij de fantomes heb ik echt 18 km naar die oversteek lopen verlangen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168056540
Ik had geloof ik last van supercompensatie vandaag, ging de deur uit voor een easy duurloopje en moest me echt inhouden om niet sneller dan 4.55/km te gaan..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168056761
http://losseveter.nl/2017(...)bij-leiden-marathon/

Walg walg kots kots.

Al is het idee van je tas veilig achter kunnen laten wel fijn. Maar toen ik wel een 'partner' had ging die ook niet mee naar hardloopwedstrijden om op mijn tas te passen :P En van die gelegenheden waar je geforceerd andere singles gaat ontmoeten, brrr.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168056935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2017(...)bij-leiden-marathon/

Walg walg kots kots.

Al is het idee van je tas veilig achter kunnen laten wel fijn. Maar toen ik wel een 'partner' had ging die ook niet mee naar hardloopwedstrijden om op mijn tas te passen :P En van die gelegenheden waar je geforceerd andere singles gaat ontmoeten, brrr.
Zo'n singles café is toch niet verplicht? Dus alleen gaan als je wilt zou ik zeggen.
pi_168056994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:13 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Zo'n singles café is toch niet verplicht? Dus alleen gaan als je wilt zou ik zeggen.
Haha dat zou wel erg zijn, als alle singles na de finish verplicht naar het cafe gestuurd werden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168057313
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:37 schreef McTwente het volgende:

[..]

Mee eens. Dat het tempo voor sommigen te hoog was bleek dus ook wel aan de mensen die onderweg uit de snellere groep moesten lossen. Met name de enige dame die kapot was na 25 km.
Maar dat was ook de eerste keer dat ze überhaupt verder dan 20 km liep toch?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168059147
Eigenlijk had ik gisteren al moeten lopen, maar daar mijn schenen een beetje geïrriteerd waren heb ik die training vandaag maar opgepakt. Was echt zoń training die je morgen al vergeten ben, niet goed en ook niet slecht. Ben wel lekker uitgewaaid, de wind trekt flink aan!

Zwabberhark, die loop ziet er echt heel tof uit!
pi_168059568
Welk tempo liepen jullie dan?
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:03:33 #202
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_168059617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik doe dat puur voor de foto's.
Al zwevend met je ogen dicht?

Wel beetje gek dat je op die foto's van de natte tocht niemand via die stepping stones ziet lopen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_168059645
Toch maar eens beter lezen wat dat Dovedaledash is. Ik zag 4 mile staan en klikte het toen al weg. :@
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:06:26 #204
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_168059689
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef wyccie het volgende:
Toch maar eens beter lezen wat dat Dovedaledash is. Ik zag 4 mile staan en klikte het toen al weg. :@
Ghehe, daardoor bleef ik toch doorlezen :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_168060087
Gelezen. Het is niks voor mij.

Wel opvallend dat de lopers zo zomers gekleed gaan in tegenstelling tot de meeste Nederlandse lopers die in November al 3 lagen dragen.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 20:22:16 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_168060131
Gewoon Baggerlopen joh. Veel dichterbij :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168061400
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:20 schreef wyccie het volgende:
Gelezen. Het is niks voor mij.

Wel opvallend dat de lopers zo zomers gekleed gaan in tegenstelling tot de meeste Nederlandse lopers die in November al 3 lagen dragen.
Dat is ook wel bijzonder ja. Kwam vandaag meerdere lopers regen die helemaal ingepakt waren met dik vest en alles.
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 21:05:17 #208
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168061499
Zo ik heb gedoucht en gelopen tegelijk _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:30:49 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168062289
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Zo ik heb gedoucht en gelopen tegelijk _O-
Regen bij jullie?

Bij ons was het droog en winderig. De hele groep liep lekker, en dat maakte dat het ook echt een relaxte training was. Echt heel leuk!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:23:09 #210
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168064014
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Regen bij jullie?

Bij ons was het droog en winderig. De hele groep liep lekker, en dat maakte dat het ook echt een relaxte training was. Echt heel leuk!
Ja nogal. En een wind :D maargoed ik ben gegaan! 8-)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168064096
Ik ben niet gegaan. :{
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:33:00 #212
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168064353
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben niet gegaan. :{
Iedere keer als ik denk dat ik niet ga visualiseer ik een DNF tijdens de marathon. Dan sta ik heel gauw buiten kan ik je vertellen :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168064551
Snelheidstraining vanavond! Was wel lekker! O+
Ja doei.
pi_168064660
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:33 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Iedere keer als ik denk dat ik niet ga visualiseer ik een DNF tijdens de marathon. Dan sta ik heel gauw buiten kan ik je vertellen :D
Prima tactiek!
Ik mis zo'n stok achter de deur soms een beetje. Mijn volgende wedstrijd is een hm, en die moet ik wel kunnen uitlopen. Ook met een paar gemiste trainingen.
En mijn schema gaat uit van 5 keer per week. Dat redt ik blijkbaar gewoon niet in de praktijk.
pi_168064797
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Prima tactiek!
Ik mis zo'n stok achter de deur soms een beetje. Mijn volgende wedstrijd is een hm, en die moet ik wel kunnen uitlopen. Ook met een paar gemiste trainingen.
En mijn schema gaat uit van 5 keer per week. Dat redt ik blijkbaar gewoon niet in de praktijk.
Ik vond dat ook al wel een erg ambitieus schema.
Maar je hebt toch al heel lang een tijd in je hoofd die je op die HM wilt halen? Dan moet je wel trainen ;)

En ja het waaide hard hier, ik waaide op de fiets bijna de gracht in.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:49:45 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168064969
Ik moest vanavond sprintjes trekken tijdens de bootcamptraining :') Lekkere opbouw. Zouden ze gelezen hebben over de 50m verder sprinten elke dag?
pi_168065030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Quoi het volgende:
Ik moest vanavond sprintjes trekken tijdens de bootcamptraining :') Lekkere opbouw. Zouden ze gelezen hebben over de 50m verder sprinten elke dag?
Ze hebben gewoon vernomen dat jij Dafne Schippers-achtige sprinttalenten hebt. Wat was het ook alweer, 200m in 38 seconden of zo?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:56:05 #218
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168065256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon vernomen dat jij Dafne Schippers-achtige sprinttalenten hebt. Wat was het ook alweer, 200m in 38 seconden of zo?
Vast! Ik zie er misschien al heel fit uit, maar het gevoel in mijn liezen na het aanzetten van de sprint was tamelijk deprimerend :{ Afijn, niet een heel slim begin.
pi_168065286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Quoi het volgende:
Ik moest vanavond sprintjes trekken tijdens de bootcamptraining :') Lekkere opbouw. Zouden ze gelezen hebben over de 50m verder sprinten elke dag?
_O-
Ja doei.
pi_168065850
Thelaudprince post hier niet meer, hè?
Ik was benieuwd of hij de Scheldeloop in Terneuzen kent en me kan vertellen of dat zwaar is om zo langs het water te lopen.
pi_168066068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar dat was ook de eerste keer dat ze überhaupt verder dan 20 km liep toch?
Ja, ze was nooit verder geweest dan een HM. Eén van de weinige keren dat ik sneller was.
pi_168066122
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:02 schreef wyccie het volgende:
Welk tempo liepen jullie dan?
Als je ons bedoelt, we zouden geloof ik rond de 5.30/km lopen. Maar dat werd al snel 5.00/km.
pi_168066507
Maar 5:30 is ook al snel. :o
pi_168066862
Twee goede loopjes gehad. Mijn hartslag is nog veel te hoog, maar het voelt weer goed om weer met wat tempo te kunnen lopen.

Nu uitkijken dat ik niet te snel ga, moet weer zakken naar de 5:00/km.
  donderdag 12 januari 2017 @ 06:48:18 #225
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168068920
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:32 schreef wyccie het volgende:
Maar 5:30 is ook al snel. :o
Ja, inderdaad. Zeker op de paadjes.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168068939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vond dat ook al wel een erg ambitieus schema.
Maar je hebt toch al heel lang een tijd in je hoofd die je op die HM wilt halen? Dan moet je wel trainen ;)

En ja het waaide hard hier, ik waaide op de fiets bijna de gracht in.
Ja, ik heb wel een tijd in gedachten voor de HM. En ik train ook wel, maar het voelt nog te ver weg en kennelijk vind ik die tijd niet het aller belangrijkste ter wereld op dit moment. En dan ga ik me niet in super bochten wringen om toch te kunnen lopen. Het positieve is dat ik al wel meer heb gelopen dan vorig jaar om deze tijd.
pi_168068949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:42 schreef MiG31 het volgende:
Twee goede loopjes gehad. Mijn hartslag is nog veel te hoog, maar het voelt weer goed om weer met wat tempo te kunnen lopen.

Nu uitkijken dat ik niet te snel ga, moet weer zakken naar de 5:00/km.
Goed nieuws! En het is wel handig om niet al je loopjes voluit te lopen.
  donderdag 12 januari 2017 @ 07:48:59 #228
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168069079
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 07:02 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel een tijd in gedachten voor de HM. En ik train ook wel, maar het voelt nog te ver weg en kennelijk vind ik die tijd niet het aller belangrijkste ter wereld op dit moment. En dan ga ik me niet in super bochten wringen om toch te kunnen lopen. Het positieve is dat ik al wel meer heb gelopen dan vorig jaar om deze tijd.
Neem gewoon een schema voor 3x in de week en doe wat leuke loopjes. Evt een 4e training die je vrij kan invullen (andere sport, ander terrein, iets fartlekachtigs....).
5x móeten lopen lijkt me echt niet leuk.

Ik heb ook trainingen in mijn schema staan die ik niet ga doen of inkort. Het moet ook leuk blijven
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168069805
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:20 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ja, ze was nooit verder geweest dan een HM. Eén van de weinige keren dat ik sneller was.
Snel is ze zeker, zou me niks verbazen als er binnenkort een sub 20 5k voorbij komt op Strava.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168069921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Snel is ze zeker, zou me niks verbazen als er binnenkort een sub 20 5k voorbij komt op Strava.
Ze heeft een sprintverleden en traint nu weer bij een AV. Dus ik reken er ook wel een beetje op.
  Forum Admin donderdag 12 januari 2017 @ 09:37:04 #231
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168070263
Zo'n anderhalve week rust heeft kuitproblematiek 'goed' gedaan, althans volgens mij kom ik dichterbij de oorzaak. Zal het verhaal in de spoiler zetten voor de mensen die nog niet gegeten hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_168070276
Hè, lekker -O-
Ja doei.
  Forum Admin donderdag 12 januari 2017 @ 09:55:51 #233
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168070599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hè, lekker -O-
Heerlijk, ik verheug me nu al op de huisarts/dermatoloog.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_168070606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:55 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Heerlijk, ik verheug me nu al op de huisarts/dermatoloog.
*splat*
Ja doei.
  donderdag 12 januari 2017 @ 10:16:24 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168070954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Snel is ze zeker, zou me niks verbazen als er binnenkort een sub 20 5k voorbij komt op Strava.
Wie is dat? Of Is ze niet van hier?

@Pharkus: lekkerrrrrrr!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168071138
Ik ben helaas uitgeloot voor UTMB OCC.
pi_168071171
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wie is dat? Of Is ze niet van hier?

@Pharkus: lekkerrrrrrr!
nope, niet van hier
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168071192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:27 schreef Devv het volgende:
Ik ben helaas uitgeloot voor UTMB OCC.
Edit: refusé, was te verwachten. Op naar 2018 dus...

[ Bericht 10% gewijzigd door Guard op 12-01-2017 10:45:20 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168071585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Edit: refusé, was te verwachten. Op naar 2018 dus...
Ja, balen. Wil je volgend jaar weer voor OCC gaan of ga je door voor CCC? De kans om ingeloot te worden is bij OCC gewoon het laagst. Het is natuurlijk wel de "instapafstand" van UTMB.
pi_168071764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Edit: refusé, was te verwachten. Op naar 2018 dus...
Jammer man!
Ja doei.
pi_168071875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:53 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, balen. Wil je volgend jaar weer voor OCC gaan of ga je door voor CCC? De kans om ingeloot te worden is bij OCC gewoon het laagst. Het is natuurlijk wel de "instapafstand" van UTMB.
Ja het is de "kidstrail" ja :P
ik heb volgend jaar de punten (nog) niet voor de CCC.
Bovendien krijg ik een weging van 2 voor de 2018 loting als ik weer inschrijf voor de OCC, dus dubbele kansen :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168071983
Nou ja, je kunt dit jaar ook punten halen voor CCC en in december voor beide wedstrijden inschrijven. Dan is de kans toch wel erg groot dat je in 2018 in ieder geval een wedstrijd mag lopen :P . En anders een maatje zoeken voor PTL. Ik had vernomen dat de kans om ingeloot te worden dit jaar nagenoeg 100% was.
pi_168072322
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:14 schreef Devv het volgende:
Nou ja, je kunt dit jaar ook punten halen voor CCC en in december voor beide wedstrijden inschrijven. Dan is de kans toch wel erg groot dat je in 2018 in ieder geval een wedstrijd mag lopen :P . En anders een maatje zoeken voor PTL. Ik had vernomen dat de kans om ingeloot te worden dit jaar nagenoeg 100% was.
ik heb dit jaar niet echt wedstrijden op het programma staan waar ik voldoende IRTA punten in één race ga halen om te kwalificeren voor de CCC.
Volgend jaar wel, dan staat de E101 op het programma, dan kan een paar maanden later wel een 55 km trail gelopen worden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 12-01-2017 12:14:57 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Forum Admin donderdag 12 januari 2017 @ 11:53:17 #244
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168072790
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:27 schreef Devv het volgende:
Ik ben helaas uitgeloot voor UTMB OCC.
Balen zeg
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_168074192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Guard het volgende:

[..]

ik heb dit jaar niet echt wedstrijden op het programma staan waar ik voldoende IRTA punten in één race ga halen om te kwalificeren voor de CCC.
Volgend jaar wel, dan staat de E101 op het programma, dan kan een paar maanden later wel een 55 km trail gelopen worden :P
E101? Is dat de Eiger, en dan 101 km??? Dat is dan wel echt een serieus (mooie en zware) wedstrijd! Hoe lang doe je over zoiets eigenlijk?
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:11:39 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168074374
Sterkte aan de uitgelotenen ;)

Ik besef me ineens dat ik nieuwe hardloopschoenen nodig heb! w/
Na jarenlang de Asics Nimbus klomp te hebben gedragen (dit jaar wéér in prijs gestegen, wat een peperdure schoen is dat geworden!), wil ik toch eens verder gaan kijken. Straks maar eens effkes een stukje lopen in de winkel.
pi_168074377
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 07:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Neem gewoon een schema voor 3x in de week en doe wat leuke loopjes. Evt een 4e training die je vrij kan invullen (andere sport, ander terrein, iets fartlekachtigs....).
5x móeten lopen lijkt me echt niet leuk.

Ik heb ook trainingen in mijn schema staan die ik niet ga doen of inkort. Het moet ook leuk blijven
Tja, misschien wissel ik wel van schema. Maar ik wil het toch wel een kans geven. Het idee is juist dat al die trainingen één totaalpakket vormen, wat zorgt dat je stap voor stap fitter/sneller wordt, met een zo laag mogelijke kans op blessures. En van die 5x zijn er al 3 relatief eenvoudig/kort. Ik denk wel dat ik hierdoor flinke stappen vooruit kan zetten. En bij elk loopje hoort trouwens ook nog een setje core/hipmobility oefeningen.

De maandag is een voorbereiding op de zwaardere dinsdag (intervallen); de woensdag is om de benen weer fris te maken, donderdag crosstrainen, vrijdag dient ter voorbereiding op de lange duurloop van zaterdag en zondag staat er een stevige wandeling op het programma om de benen weer op orde te krijgen voor de week erop.

Dat is het ideaalplaatje (volgens dit schema). Maar in de praktijk zal het vaak voorkomen dat er wat geschoven wordt en dat er het e.e.a. komt te vervallen. Dat is ook niet erg, ik ga er trouwens ook niet echt gebukt onder.
pi_168074497
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef steffelonio het volgende:

[..]

E101? Is dat de Eiger, en dan 101 km??? Dat is dan wel echt een serieus (mooie en zware) wedstrijd! Hoe lang doe je over zoiets eigenlijk?
Ik verwacht zeker 20 uur onderweg te zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:34:43 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168074943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Tja, misschien wissel ik wel van schema. Maar ik wil het toch wel een kans geven. Het idee is juist dat al die trainingen één totaalpakket vormen, wat zorgt dat je stap voor stap fitter/sneller wordt, met een zo laag mogelijke kans op blessures. En van die 5x zijn er al 3 relatief eenvoudig/kort. Ik denk wel dat ik hierdoor flinke stappen vooruit kan zetten. En bij elk loopje hoort trouwens ook nog een setje core/hipmobility oefeningen.

De maandag is een voorbereiding op de zwaardere dinsdag (intervallen); de woensdag is om de benen weer fris te maken, donderdag crosstrainen, vrijdag dient ter voorbereiding op de lange duurloop van zaterdag en zondag staat er een stevige wandeling op het programma om de benen weer op orde te krijgen voor de week erop.

Dat is het ideaalplaatje (volgens dit schema). Maar in de praktijk zal het vaak voorkomen dat er wat geschoven wordt en dat er het e.e.a. komt te vervallen. Dat is ook niet erg, ik ga er trouwens ook niet echt gebukt onder.
Ik zie 7 dagen die min of meer een moet-dingetje hebben. Daar zou ik gek van worden. Ik vind 4x moeten al veel. Dat houd ik vol omdat ik hardlopen echt heel leuk vind, maar als ik meer zou moeten zou ik het gaan haten denk ik.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168075357
Als het als moeten aanvoelt, is het niet goed nee.

Ik wil het schema gewoon eens proberen, kijken of het bevalt. Maar als het niet leuk meer is, stop ik gewoon met het schema. Net zo makkelijk.

@Murmeli: ik heb trouwens het idee dat je tot nu toe fluitend door je marathontrainingen gaat. Gaat lekker volgens mij!
pi_168075542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli: ik heb trouwens het idee dat je tot nu toe fluitend door je marathontrainingen gaat. Gaat lekker volgens mij!
Als ik Zwabberli moet geloven loopt Murmelhark alleen maar te klagen, en vice versa.
  donderdag 12 januari 2017 @ 14:28:07 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168076379
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef steffelonio het volgende:
Als het als moeten aanvoelt, is het niet goed nee.

Ik wil het schema gewoon eens proberen, kijken of het bevalt. Maar als het niet leuk meer is, stop ik gewoon met het schema. Net zo makkelijk.

@Murmeli: ik heb trouwens het idee dat je tot nu toe fluitend door je marathontrainingen gaat. Gaat lekker volgens mij!
Ja, het gaat heel goed O+
Afentoe lekker klagen :P maar de pootjes verteren de 50 km per week prima!

En lijkt me een prima instelling, schema volgen zolang het leuk is en anders iets nieuws zoeken :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 12 januari 2017 @ 14:28:47 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168076401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef pijll het volgende:

[..]

Als ik Zwabberli moet geloven loopt Murmelhark alleen maar te klagen, en vice versa.
Hoax, jij spreekt Zwabber bijna nooit :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:34:58 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168078094
Volgens mij gaat dat idd goed met team Zwabber-Murmel ^O^

Nou, op deze patta's moet het dan gaan gebeuren dit jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit Brooks gelopen, maar ze zitten heeeeerlijk. Persoonlijk had ik liever een ander kleurtje gehad, maarja, dit waren de schoentjes die het best zaten. Jaren met neutrale schoenen gelopen, nu met antipronatie. Toch iets in dat kaartenhuis dat is ingestort waarschijnlijk :+

PS. Ik was nu al in 2 hardloopwinkels waar ze Asics als Eesiks uitspraken. Zeg ik het dan mijn hele (hardloop)leven al fout? (nl. Èsiks) :@
  Redactie Sport donderdag 12 januari 2017 @ 15:40:39 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168078223
Boh, weer een intervaltraining achter de rug. Ging weer heerlijk. En ik heb nu een segment op mijn naam staan waar ik als enige vrouw (met een Strava-account) heb gelopen. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168078294
Mooi paars is niet lelijk, Quoi!

Ik twijfel een beetje tussen een rustdag, of een spinningsessie. Ik laat het maar even afhangen van m'n Skype meeting, als dat een beetje voorspoedig gaat. Morgen wil ik krijgen of ik een wat langer loopje kan doen 's avonds, met de hoofdlamp op m'n knar O+
Ja doei.
pi_168078301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:34 schreef Quoi het volgende:
Ik was nu al in 2 hardloopwinkels waar ze Asics als Eesiks uitspraken. Zeg ik het dan mijn hele (hardloop)leven al fout? (nl. Èsiks) :@
Aangezien het een Latijnse naam is, is de uitspraak Aa-siks de enig juiste. En Asices is het correcte meervoud.
  Redactie Sport donderdag 12 januari 2017 @ 15:46:32 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168078384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Aangezien het een Latijnse naam is, is de uitspraak Aa-siks de enig juiste. En Asices is het correcte meervoud.
Ik spreek het al die jaren al goed uit dus, dat komt niet vaak voor :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:53:22 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168078566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Aangezien het een Latijnse naam is, is de uitspraak Aa-siks de enig juiste. En Asices is het correcte meervoud.
Waar haal je vandaan dat het een Latijnse naam is?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168078616
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat het een Latijnse naam is?
Ik meen te herinneren (en ben te lui om te googlen) dat het een afko is van "Anima sana in corpore sano" (gezonde geest in een gezond lichaam).
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:55:45 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168078634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:34 schreef Quoi het volgende:
Volgens mij gaat dat idd goed met team Zwabber-Murmel ^O^

Nou, op deze patta's moet het dan gaan gebeuren dit jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit Brooks gelopen, maar ze zitten heeeeerlijk. Persoonlijk had ik liever een ander kleurtje gehad, maarja, dit waren de schoentjes die het best zaten. Jaren met neutrale schoenen gelopen, nu met antipronatie. Toch iets in dat kaartenhuis dat is ingestort waarschijnlijk :+

PS. Ik was nu al in 2 hardloopwinkels waar ze Asics als Eesiks uitspraken. Zeg ik het dan mijn hele (hardloop)leven al fout? (nl. Èsiks) :@
Paars O+

En ik ben nog blij met mijn teamgenoot hoor *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:58:22 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168078724
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:55 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik meen te herinneren (en ben te lui om te googlen) dat het een afko is van "Anima sana in corpore sano" (gezonde geest in een gezond lichaam).
Acronym. "The name is an acronym for the Latin phrase anima sana in corpore sano which translates as "a healthy soul in a healthy body"." (wikipedia) Maar dan is Eesiks zeggen best raar, vind ik.

Afijn, ik heb dus Brooks :+
  donderdag 12 januari 2017 @ 16:15:47 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168079194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Acronym. "The name is an acronym for the Latin phrase anima sana in corpore sano which translates as "a healthy soul in a healthy body"." (wikipedia) Maar dan is Eesiks zeggen best raar, vind ik.

Afijn, ik heb dus Brooks :+
Wanneer ga je erop rennen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168080194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Aangezien het een Latijnse naam is, is de uitspraak Aa-siks de enig juiste. En Asices is het correcte meervoud.
De afkorting zelf is dan toch niet per se Latijn?
De uitspraak op youtube ligt tussen a en è in heb ik het idee.
pi_168080250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De afkorting zelf is dan toch niet per se Latijn?
Misschien niet. Maar het alternatief is Japans, en ik spreek geen Japans.
(Het merk Asics komt uit het land van de ekiden.)
  donderdag 12 januari 2017 @ 16:58:52 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168080314
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wanneer ga je erop rennen?
Zaterdag! >:O
  donderdag 12 januari 2017 @ 17:10:58 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168080558
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zaterdag! >:O
*O* jippieeee!!!!! Veel plezier alvast :)
Ik mag morgen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168080590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Aangezien het een Latijnse naam is, is de uitspraak Aa-siks de enig juiste. En Asices is het correcte meervoud.
Het is een afkorting van latijnse woorden.. niet per se een latijnse naam.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168080623
Er bestaat trouwens ook wel twijfel over die uitspraak, soms zie je ook Mens sana in corpore sano, maarja Msics bekt minder lekker waarschijnlijk.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168080635
Ze noemen het hier gewoon 'eesiks'. Prima toch?
Ja doei.
pi_168080731
Ik ben wel benieuwd of we nog zonder gladheid en sneeuw kunnen trainen vanavond en de komende dagen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168081104
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ze noemen het hier gewoon 'eesiks'. Prima toch?
Maar bij jullie is Amsterdam ook Emsterdem :P

Ik heb in NL nog nooit eesiks gehoord. Maar het uitspreken als èsiks is eigenlijk ook gek. Gekeken naar hoe klanken in het Nederlands doorgaans werken zou je juist Aasics verwachten. Maargoed /care. Mooie sloffen Q!
pi_168081121
"Als ik er kom, dan wijs ik het wel an"

(c) Jekkers
Ja doei.
pi_168081398
Er staat eigenlijk dasics. Met het symbool van de partiële afgeleide als eerste letter.
pi_168081458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Er staat eigenlijk dasics. Met het symbool van de partiële afgeleide als eerste letter.
delsics dan..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168081535
Anima wierdo in corpore sano, dit.
pi_168081783
Ceterum censeo plus currendam essent

Of zo!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168081840
Ja, laten we het weer over rennen gaan hebben! Al dan niet op Asics.

Kijken of m'n benen alweer meer zin hebben dan dinsdag. Die squats met 40kg van gisteren hebben vast geholpen :')
  donderdag 12 januari 2017 @ 18:20:24 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168082271
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, laten we het weer over rennen gaan hebben! Al dan niet op Asics.

Kijken of m'n benen alweer meer zin hebben dan dinsdag. Die squats met 40kg van gisteren hebben vast geholpen :')
Morgen, op de New Balance *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168084483
Straks door de regen... Even een mentaal stempeltje over en dan intervallen lopen.

10min inlopen, dan 4*(8min snel, 3min stevig tempo), 10min uitlopen.

Eens kijken wat voor tempo's lukken vandaag. De bedoeling is dat de pauzestukjes nog steeds in een vlot tempo gaan, dus niet wandelen tussendoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door steffelonio op 12-01-2017 19:34:40 ]
pi_168084513
En ik ben van plan een inspanningsverplichting met ademgasmeting te doen bij het sport medisch centrum. Blijkt vergoedt te worden door mijn verzekering.

Iemand ervaring mee?
pi_168084752
Spinnen, ook fijn. Uurtje, equivalent van 23km gefietst. O+ was lekker na de training van gisteren.
Ja doei.
pi_168085327
Morgenochtend 6:30 lokale tijd een wedstrijd. :D

Terwijl het 'maar' een graad of 18 is, zo heet zal het niet worden dus in de loop van de ochtend. Al zijn de koelere temperaturen vooral voor de marathonlopers wel fijn! Zelf ga ik voor 10 kilometer, benieuwd. Laatste race was afgelopen maand en offroad, nu zien of de snelheid er nog enigszins is. :D
Jack does it in real time...
pi_168085660
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:02 schreef DeeBee het volgende:
Morgenochtend 6:30 lokale tijd een wedstrijd. :D

Terwijl het 'maar' een graad of 18 is, zo heet zal het niet worden dus in de loop van de ochtend. Al zijn de koelere temperaturen vooral voor de marathonlopers wel fijn! Zelf ga ik voor 10 kilometer, benieuwd. Laatste race was afgelopen maand en offroad, nu zien of de snelheid er nog enigszins is. :D
Lekker koel, 18 graden! :P
Succes morgen!!
pi_168087067
Succes DeeBee!

En wat een zeikweer hier zeg. Gelukkig stond er maar een korte training op het programma.
Als ik kijk hoe m'n trainingen de afgelopen tijd gaan, wil ik misschien in april al eens gaan proberen om m'n 5km-pr te gaan verscherpen. Zou wel heel cool zijn :+ En een mooie start van het baanseizoen.
pi_168087172
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:31 schreef steffelonio het volgende:
En ik ben van plan een inspanningsverplichting met ademgasmeting te doen bij het sport medisch centrum. Blijkt vergoedt te worden door mijn verzekering.

Iemand ervaring mee?
Ik niet, maar wat voor verzekering heb je dan dat zoiets vergoed wordt?
pi_168087330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik niet, maar wat voor verzekering heb je dan dat zoiets vergoed wordt?
Ik heb een verzekering bij Besured, en in het aanvullende pakket wordt een sportmedisch onderzoek tot een bepaald bedrag vergoed.
pi_168087452
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb een verzekering bij Besured, en in het aanvullende pakket wordt een sportmedisch onderzoek tot een bepaald bedrag vergoed.
Ik heb geen aanvullend pakket. Zou ook niet weten waarom. Zou ook niet weten waarom zoiets vergoed wordt als er geen medische noodzaak voor is.
pi_168087464
Er is niets heerlijkers dan voelen dat je weer in de marathonvorm begint te groeien O+ Bijna 19km aftikken in een slordige 1.5 uur en dat dat gewoon makkelijk voelt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168087561
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is niets heerlijkers dan voelen dat je weer in de marathonvorm begint te groeien O+ Bijna 19km aftikken in een slordige 1.5 uur en dat dat gewoon makkelijk voelt!
^O^
Wat fijn! Dat had je een paar weken geleden niet gedacht. Maar er zit iets in de lucht denk ik. Ik heb deze week ook al twee trainingen gehad die erg lekker gingen.
pi_168087619
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:31 schreef steffelonio het volgende:
En ik ben van plan een inspanningsverplichting met ademgasmeting te doen bij het sport medisch centrum. Blijkt vergoedt te worden door mijn verzekering.

Iemand ervaring mee?
Wat is een inspanningsverplichting?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168087671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

^O^
Wat fijn! Dat had je een paar weken geleden niet gedacht. Maar er zit iets in de lucht denk ik. Ik heb deze week ook al twee trainingen gehad die erg lekker gingen.
Ik heb ook wel echt het idee dat het een soort van supercompensatie is van Egmond of zo, want het is bijna absurd. Ik reageer sowieso altijd goed op veel kilometers maken, mits ik heel blijf. Marathonseizoen voorjaar '17 wordt een mooie ;) (*afkloppen want we moeten wel allemaal heel blijven)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168087682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat is een inspanningsverplichting?
Dat je bij de test belooft je best te doen...:)
pi_168087775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb geen aanvullend pakket. Zou ook niet weten waarom. Zou ook niet weten waarom zoiets vergoed wordt als er geen medische noodzaak voor is.
Ik heb m vooral voor de brillen/lenzen-vergoeding, daarmee heb ik 'm er al bijna uit. Voor 5 euro per jaar heb ik dan ook nog wat vergoeding voor een eventuele fysio.
pi_168087780
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb ook wel echt het idee dat het een soort van supercompensatie is van Egmond of zo, want het is bijna absurd. Ik reageer sowieso altijd goed op veel kilometers maken, mits ik heel blijf. Marathonseizoen voorjaar '17 wordt een mooie ;) (*afkloppen want we moeten wel allemaal heel blijven)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb ook wel echt het idee dat het een soort van supercompensatie is van Egmond of zo, want het is bijna absurd. Ik reageer sowieso altijd goed op veel kilometers maken, mits ik heel blijf. Marathonseizoen voorjaar '17 wordt een mooie ;) (*afkloppen want we moeten wel allemaal heel blijven)
Ik had vorige week 57 km. Daar lach jij om, maar voor mij een record. En ik begin ook het griepje en hoestje kwijt te raken en dat loopt meteen een stuk lekkerder. Afgelopen zondag ben ik gewoon maar door blijven lopen omdat het zo goed ging. Ik moest denken aan Paula Radcliffe. Die stelde altijd dat ze trainingen afbrak als het niet liep. Omdat ze alleen kwaliteitskilometers wilde maken. Nou, dat kan ik niet doen omdat ik dan de 100 km per jaar niet haal, maar ik kan natuurlijk wel doorlopen als het eens lekker gaat.
pi_168087996
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:17 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Ik had vorige week 57 km. Daar lach jij om, maar voor mij een record. En ik begin ook het griepje en hoestje kwijt te raken en dat loopt meteen een stuk lekkerder. Afgelopen zondag ben ik gewoon maar door blijven lopen omdat het zo goed ging. Ik moest denken aan Paula Radcliffe. Die stelde altijd dat ze trainingen afbrak als het niet liep. Omdat ze alleen kwaliteitskilometers wilde maken. Nou, dat kan ik niet doen omdat ik dan de 100 km per jaar niet haal, maar ik kan natuurlijk wel doorlopen als het eens lekker gaat.
Is toch ook een hartstikke mooi km-tal in het begin van de marathontraining? :o Ik zit niet eens op zoveel meer nu hoor, rond de 65-70!
En ja ik ben het er wel mee eens, als je een pijntje voelt kun je altijd beter stoppen dan geforceerd doorgaan, maar ik heb vandaag ook meer kms gemaakt dan op het schema komt door wat langer in en uitlopen, maar dat is alleen maar mooi meegenomen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168088056
65-70, dat loop ik per maand :D
Nouja, nu gaat het iets beter, maar vorig jaar had ik meer maanden die niet boven de 65 uitkwamen dan andersom :')
pi_168088097
Gisteren woei het nog al hard en moesten we precies op een stuk met wind mee op D3 lopen. Dat was wel even zoeffffff (iets langzamer dan jouw hm-tempo). Met wind tegen moest dat ook en dat ging 20 s/km langzamer.
pi_168089225
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef steffelonio het volgende:
Straks door de regen... Even een mentaal stempeltje over en dan intervallen lopen.

10min inlopen, dan 4*(8min snel, 3min stevig tempo), 10min uitlopen.

Eens kijken wat voor tempo's lukken vandaag. De bedoeling is dat de pauzestukjes nog steeds in een vlot tempo gaan, dus niet wandelen tussendoor.
Soortgelijke training. 10min inlopen, dan 4x(6 snel, 1,5 traag), 5min uitlopen.
Na enkele moeizamere loopjes vandaag heerlijk gelopen, ondanks de felle regen/wind. Heerlijk gevoel aan overgehouden, ondanks het mentale drempeltje vooraf (trainingspartner gaf vooraf al verstek...).
  donderdag 12 januari 2017 @ 21:59:37 #300
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168089365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is toch ook een hartstikke mooi km-tal in het begin van de marathontraining? :o Ik zit niet eens op zoveel meer nu hoor, rond de 65-70!
En ja ik ben het er wel mee eens, als je een pijntje voelt kun je altijd beter stoppen dan geforceerd doorgaan, maar ik heb vandaag ook meer kms gemaakt dan op het schema komt door wat langer in en uitlopen, maar dat is alleen maar mooi meegenomen!
Heel veel meer dan dit wordt het niet. Denk dat de grootste afstand 65 km per week is in het schema dat we hebben gekregen.

Maarre: mooi dat je weer in vorm raakt!!! Loop jij trouwens 4X in de week? Of meer?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168089486
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heel veel meer dan dit wordt het niet. Denk dat de grootste afstand 65 km per week is in het schema dat we hebben gekregen.

Maarre: mooi dat je weer in vorm raakt!!! Loop jij trouwens 4X in de week? Of meer?
5 of 6 :o Maar de 6e training is altijd optioneel, als ik rust nodig heb kan ik rust nemen. Of fietsen ofzo. Daarnaast nog wel 1 a 2x per week een wat uitgebreider kracht/core circuitje. Ik heb het er maar druk mee. Gelukkig heb ik verder weinig hobby's :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')