abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 6 januari 2017 @ 19:00:47 #1
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167930578
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.


[ Bericht 12% gewijzigd door t4600c op 06-01-2017 19:09:59 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 6 januari 2017 @ 19:02:38 #2
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167930637
The Optimist: The glass is half full
The Pessimist: The glass is half empty
The Engineer: The glass is twice as big as it needs to be
BNW'er: The glass is fake because its too big!
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 6 januari 2017 @ 19:04:54 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_167930701
het enige waar ik een beetje waarheid inziet zijn de jaarlijkse bilderberg conferenties "wereldregering"
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_167935625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ISIL wilt zich overal inmengen.Maar met welke doel?
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Angst verspreiden. Stel dat we weer grenscontroles krijgen bereiken ze al hun doel: angst en terugval van het heden.
Jaaaa dat is precies wat ISIS wil. Je bent toch niet serieus of praat je de media na?
Ik hoorde ook dat ISIS wil dat er een burgeroorlog in Nederland ( of elders in het Westen) uitbreekt tussen bevolkingsgroepen, toch? Want ISIS maakt ons ( = Westen) bang en dan gaan mensen denk in termen als 'wij vs zij'

Maar ISIS maakt het geen fuck uit hoe Nederland of Frankrijk of Amerika in termen als 'wij vs zij' denkt. Dit omdat ISIS al zo denkt

De media en Westerlingen lijken net op kinderen:

"Want als het Westen die landen bombarderen dan , dan doen we precies wat ze willen! En als jij die bombardementen steunt hé dan help jij ISIS"

"Die Trump hé dat hij moslims wil tegenhouden dat is precies wat ISIS wil. Want als er 1 ding is wat ISIS echt wil is het wel dat er terroristen tegengehouden worden die Amerika binnen willen komen. Echt wel"

" ISIS wil dat Europa en USA grondtroepen sturen"

" ISIS wil dat jullie moslims haten. Echt wel want als je moslims haat dan help jij ISIS om groter te worden."

"ISIS wil dat wij onze grenzen sluiten. Dat is echt"

"ISIS wil dat de wereld hen haat . echt"

"ISIS wil dat Wilders wint in Nederland " of : "ISIS wil dat LePen wint in Frankrijk"

Dan kan ik er persoonlijk ook nog aan toevoegen dat ISIS wil dat jij je abo van de NRC krant opzegt. Nee echt waar. Als jij de abo van je krant op zeg dan speel jij de terroristen in de kaart.

Dit niveau heerst er dus.
Maar laten we gewoon kijken wat ISIS zelf zegt wat ze willen niet? Want anders dan Bin Laden laat ISIS echt gewoon duidelijk merken wat ze willen
Maar goed dat is té voor de hand liggend natuurlijk voor Links die geobsedeerd is en de realiteit net zolang verdraaid totdat ze kunnen aantonen dat de enige manier om ISIS te kunnen verslaan is door miljoenen moslims migranten binnen te laten
Of de domheid die hier heerst door te roepen dat ISIS = CIA is

Als je ISIS wil begrijpen moet je het verschil tussen terrorisme en Islamitsch terroisme weten.
Gewone terroristen hebben 2 doelen namelijk:

1: de vijand dwingen om aan hun politieke eisen te voldoen
2: hun groep ( ras of nationaliteit) achterhen te krijgen

Maar Islamitische terroristen zijn niet geintereerd in nummer 1 de politieke eisen gedeelte. Zij kunnen dan wel af en toe de hudna aanbieden maar een permanente stabiele vrede kan nooit worden bereikt met hen. Kijk maar naar Israel die al 10 tal jaren een vredesproces met terroristen ( moest) aangaat en dat lukt niet
Maar het is ook bvb de reden waarom Khadaffi's poging om vrede te bereiken de Al-Jama'a al-Islamiyyah al-Muqatilah bi-Libya geeindigd is in een burger oorlog en uitinedelijk resulteerde in zijn dood
kijk maar wat de doelstelling van Al-Jama'a_al-Islamiyyah_al-Muqatilah_bi-Libya is :

Omverwerpen van het regime van Khadaffi in Libië en het vestigen van een Islamitisch regime aldaar.Wereldwijde Jihad tegen het Westen

bron : wiki

ISIS maar ook Al Qauda en Boko Haram zijn geen bewegingen die opgericht zijn als reactie op ons buitenlandse beleid Chris
Dat is een domme idee van de dwaze Westerlingen. ISIS Al Quada en Boko Harom zijn organisaties die naar grote religieuze doelen streven dat volledig los van ons , het Westen, staat
Islamitische terroristen richten zich niet op ons maar op de Koran en de duizenden jaren van geschiedenis.
Die Osama Bin laden deed vlietuigen op 11 september de gebouwen doorboren en niet Amerikaanse burgers pijn te doen hoor. Dat was een bijbehorende doel want zijn echte doel was: moslims verzamelen door een kalifaat te bouwen door hen aan te moedigen om Amerika aan te vallen

De vraag waarom haten islamitische terroristen ons is dus niet vanwege Trump of Bush of angst.
De Al Quada haat Amerika en het Westen omdat wij niet-moslims zijn. Maar , Al Quada gebruikte deze haat om een moslim identiteit krijgen. Snappie? Nee?

Zie het zo: het Westen is voor de Islamitisten wat de Joden waren voor Hitler , een zondebok om zo het Arische ras zuiver te krijgen
Islamitische terroristen willen een zuiver islamitische identiteit krijgen. Geen enkel dialoog met dit ideologie is mogelijk die jou ziet als puur kwaadaardig
Je kan niet onderhandelen met terroristen je kan het wel proberen maar moet je niet doen want Islamitische terrotristen nemen nooit de moeite om te onderhandelen want hun grote doel is om de lokale moslims te verzamelen / verenigen en de oemma
Ze interesseren dus niet in grenzen zoals wij die kennen en dus is hopen op een blijvende vrede achter erkende grenzen echt een utopie

Zo werkt Islam niet. Islamitische terrorisme is een wedstrijd zeg maar tussen groepen over de gehele wereld om zo hun eigen islamitishe staat te krijgen. En dit is een springplank voor hen naar een kalifaat

En ISIS is dus dat eindstadium van Islamitische terreur. Hun leider is dus een Kalief waar alle moslims verplicht zijn om zich aan hem te onderwerpen.
De Islamitishe staat is niet alleen in Irak en Syrie maar overal waar moslims trouw zweren aan de kalief
VOor de Islamitische staat bevat hun staat delen van Libië Nigeria Saudi Arabie Egypte en Rusland bijvoorbeeld
Maar hoe meer de lokale terreur groepen een samenwerking aangaan met ISIS hoe groter het wordt

ISIS wil Amerika en Europa niet verslaan doormiddel van terrorische aanslagen maar hun plan is om Amerika en Europa (en elk land of het nu islamitisch is of niet) te verslaan door moslims organisatie(s) van binnenuit ( dus een binnelandse organisatie) te bouwen. Een moslims organistie die in staat is om grondgebied te behouwen en trouw zweert aan de Islamitische staat

Een idee van een Europese of Amerikaanse emirate https://en.wikipedia.org/wiki/Emirate klinkt mischien dom en velen zullen erom lachen maar kijk naar Molenbeek
Een buurt in de gemeente van Brussel dat bekend staat om de Jihadistische hoofdstad van Europa. Een gemeente dat gezien wordt als een no go gebied bij de lokale autoriteiten
Molenbeek zit in de hoofdstad van de Europese Unie! Je kan dus vanuit de NAVO hoofdkwartier met de auto rijden naar een Islamitische mini staat die gelinkt is aan vele recente islamitische aanslagen in Europa. Zie de aanslag in Parijs

Molenbeek biedt ISIS kracht voor zijn oorlog en ene poort voor aanslagen in Europa

De media en de dwaze westelingen is dus bezig met vragen en artikelen over wat ISIS nou echt wil. Nou Molenbeek is wat ISIS dus wil
En aleen een moslim immigratie naar Europa maakt een basis voor ISIS ,zoals Molenbeek , dus mogelijk.

ISIS heeft een korte en een lange termijn nodig. De korte termijn is dat ISIS zoveel mogelijk krachten nodig heeft
En het is juist in het Westen waar de traditionele moslim familiebanden en de gemeenshap eigenlijk uiteen gevallen zijn. Hierdoor is het vechten voor een kalifaat in een buitelandse land zo aantrekkelijk voor ze ( de jongeren) Het spreekt hen aan
En daarom is ISIS zo hard bezig om jonge moslims uit het Westen te werven omdat deze moslims het geld de vaardigheden en naiviteit hebben. Allemaal dingen die nuttig zijn voor de Islamitische staat

Maar dit is op korte termijn. Op lange termijn heeft ISIS meer moslim immigratie nodig om constante aanvoer van slachtvoer ( zo noem ik het)
Sterker nog ISIS moet een Westerse emirate krijgen voor hun doel. Want stel dat ISIS Nederland ( of Frankrijk ) wil dan heeft men een enorme moslim populatie nodig. En het maakt niet uit of deze vluchtelingen voor ISIS is gevlucht want de kinderen van deze vluchtelingen zijn nog steeds Soenitische moslims in een buitenlandse land. En dan ontdekken deze kinderen van de vluchtelingen dat de bijv de Algerijnse en Syrische en Pakistaanse en Somalische en Syrische mede moslims meer gemeen met elkaar hebben dan met de autochtone Nederlandse bevolking.

En het is deze Westerse idee van multicultuur dat ervoor zorgt dat de rivaliteit tussen de stammen wordt vergeten en dus plaats maakt voor een verlangen voor islamitische kalifaat
Dus ISIS is niet van plan om Europa en Amerika te verslaan met terreur aanslagen maar het idee hierachter zal uiteindelijk leiden tot een goed georganiseerde binnenlandse organisatie. Dus in Amerika en Europa een stad of gemeente creeeren met volledige meerheid van moslims met een eigen leider die trouw zweert aan de kalief van de Islamitische staat

Het doel van ISIS of welk andere organistatie dan ook al wat zij nodig hebben is : mankracht. En op korte termijn kan je dat krijgen van de lokale moslims uit het Westen door hun hoge geboorte cijfers en omdat ze makkelijker vatbaarder zijn om voor je te vechten in het buitenland maar het is niet genoeg om Europa of Amerika over te nemen of omver te werpen. Verre van. Daarvoor heb je een veel groter aantal moslims voor nodig. En dat krijgen ze dus door moslims immigratie

Maar er wordt ons verteld dat iedereen die een halt wil toeroepen van de moslim immigratie door grenzen dicht te gooien een PVV stemmer is of een islamofoob. Of een extreem rechts. Ook wordt er ons verteld dat als we de grenzen dichtgooien we juist de islamitische terrorisme aanmoedigen, niet waar ? :) Maar onze " welkom allemaal" politiek heeft helemaal niet de terreur gestopt
Sterker nog het is juist toegenomen

Als we de moslim terrorisme op dit moment niet kunnen stoppenm met de aantal moslims die we nu hebben hoe gaat het Westen dat dan doen als ze te maken hebben met het dubbel of 3x zoveel moslims?
En zelfs al zou we (het Westen) ISIS morgen verslaan dan zal Al Qauda of welk ander Islamitische groepen doorgaan met de zelfde doel. En zullen zij het vertrouwen van Europese en AMerikaanse moslims winnen door ze geld en bescherming geven voor terrorisme

ISIS kan ons niet verslaan met terroritische aanslagen. Dat sowieso. De enige hoop voor een Islamitsche overwinning op het Westen is door de opkomst van binnenlandse ( van binnenuit) organistaties die dan trouw zweren aan het kalifaat.
Want ISIS kan Europa of Amerika niet binnen vallen. Het moet uitgenodigd worden. En laat dat juist wat onze asiel en migratie beleid zijn ( grenzen wijd open zetten)

Die Wilders of Trump is niet het gevaar voor de nationale veligheid. Moslim immigratie is dat
En de islamitische terroristen kunnen Europa en Amerika echt niet verslaan door aanslagen te plegen met bommen of vliegtuigen ( ze kunnen zoveel vliegtuigen de gebouwen in boren)
Nee ze kunnen Europa en Amerika wel verslaan door tien duizenden en meer migranten te laten vestigen. En deze bevolking is de basis voor hun oorlog tegen het Westen

Islamitische immigratie is de enige hoop van de Islamitische staat voor een overwinning op het Westen
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:47:54 #5
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167936560
Dus wat moeten we doen met ISIS trouwe mensen hier? laten gaan en hopen dat ze dood worden geknald. Hier houden zodat ze niet ISIS kunnen helpen maar dan wel risceren dat ze hier een aanslag plegen, of taxplayer geld opzuigen in de gevangenis. Uit het land gooien? en waar dan? Of hier vermoorden maar dat mag niet in Nederland.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_167938235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:47 schreef t4600c het volgende:
Dus wat moeten we doen met ISIS trouwe mensen hier? laten gaan en hopen dat ze dood worden geknald. Hier houden zodat ze niet ISIS kunnen helpen maar dan wel risceren dat ze hier een aanslag plegen, of taxplayer geld opzuigen in de gevangenis. Uit het land gooien? en waar dan? Of hier vermoorden maar dat mag niet in Nederland.
Nee natuurlijk niet. Ik weet niet wat je eraan kan tegen doen. Vroeger ( toen ik tiener was) werd aangemoedigd om de jongeren naar de moskee te leiden. Ontspoorde jongeren konden zo op het rechte pad gebracht worden
Nu weet ik dat niet meer zo zeker.

Ik ken persoonlijk iemand die naar Syrië is gegaan. Je wil niet weten hoeveel verdriet deze familie heeft. Het is hartverscheurend om te zien. Ik ben zelf geen moslim maar voel mij persoonlijk wel vaak betrokken vanwege mijn geschiedenis en afkomst.
Ik weet niet echt niet. Laatste wat ik wil is een soort gitmo

Tja als ik het zou weten. Ik hoop op de volgende generatie eigenlijk.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 22:54:38 #7
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167938806
Het zal wel vreselijk zijn ja, hele steden en dropen van de kaart geveegd door bommen, tanken, kogels en dat soort rottigheid. Je helen leven op z'n kop, tig veel gezichten die je kenden dood.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:16:43 #8
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167939365
Was Neil Armstrong de eerste mens op de maan?

Dat zullen we nooit zeker weten, de Vikingen waren van plan om er heen te gaan, echter hadden het vermoeden dat er geen mooie vrouwen en weinig buit te vinden was. Dat bleek wel makkelijk te vinden te zijn in bijvoorbeeld Engeland en de landen aan de Noordzee. En lui als de Vikingen waren hebben ze voor de makkelijke weg gekozen en aldus de terreur rond 800.

De Maya waren het daarvoor ook van plan, echter net op het punt dat ze wilden vertrekken liep de derde kalender cyclus af en werden ze vernietigd. De cyclus erna werd helaas door de Spanjaarden verstoord waardoor de Maya nooit meer de kans gehad hebben. Leuk detail is dat de Nazca lijnen in werkelijkheid gemaakt zijn door de Maya omdat ze bang waren dat ze op de terugreis van de maan hun huis niet meer konden vinden en met die reden hebben ze grote tekeningen in de woestijn gemaakt. Soort van Hans en Grietjes spoor van broodkruim.

Maar wie was dan de eerste op de maan? Daar is veel onduidelijkheid over, algemeen geaccepteerd in de wetenschappelijke kringen is dat de tempeliers in staat waren om op de maan te komen, onduidelijk is of ze dat ook werkelijk gedaan hebben of dat de verbanning van de tempeliers net op tijd kwam om dit te voorkomen.

Wat wel duidelijk is, is dat Hitler er een basis gebouwd heeft en dat zowel Elvis als Tupac er al een tijdje zitten. Anders dan wijds aangenomen, is Michael Jackson er niet, die zit in de basis onder Antarctica, dat bleek een beter klimaat te zijn voor zijn vele cosmetische ingrepen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_167941550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:23 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

[..]

De beste manier om de Islam te verslaan en uiteindelijk te vernietigen is juist door de meeste moslims te laten ontwaken. Het overweldigende deel van de mensheid denkt niet bewust egoïstisch, maar laat zich in plaats daarvan onderwerpen aan hogere machten, oftewel zogenoemde ''spoken.'' Feitelijk alle ellende in de geschiedenis is ontstaan omdat mensen niet hun eigen geluk najoegen, maar omdat zij zich onderworpen aan hogere machten.

Precies hetzelfde vind in de Islam plaats. Islam betekent letterlijk onderwerping, wat weer een ontkenning van het individueel ego inhoudt. Als ik bekijk naar de Islam en de islamitische maatschappij dan zie ik inderdaad een grote mate van onderdrukking, vooral bij de vrouw(die zowel door de man, als door het spook genaamd religie onderdrukt wordt). Verder is de moskee slechts een constructie, de imam slechts een man(die zich boven de anderen plaatst via een spook genaamd ''autoriteit'') en Allah slechts een gedachte. Mensen volgen deze, zonder zelf enige vraagtekens te zetten.

Het probleem ligt dieper dan de Islam zelf, welke slechts een stuk gereedschap voor onderdrukking is(hoewel alsnog zeer gevaarlijk en onderdrukkend). De ware vorm van onderdrukking komt uit het concept autoriteit en verdringing van het eigen individueel ego zelf. De werkelijke oplossing voor de ellende is om autoriteit compleet te verwerpen en bewust egoïstisch te worden. Vooral voor moslims is dit een zéér belangrijke stap om te zetten, aangezien de islam een van de meest autoritaire en collectivistische ideologieën is die er bestaan. Zodra zij wakker geworden zijn zal de islam vanzelf uit elkaar vallen en een reliek van een donker verleden worden.

Heeft het zin om de grenzen te sluiten? Misschien. Aan de ene kant wordt er voorkomen dat er meer islam Europa inkomt, waardoor de invloed van islam wordt tegengegaan. Aan de andere kant zijn grenzen slechts lijnen op de kaart en maken zij de overheid machtiger. Geloof in overheid is ook een ziekte, een onderwerping aan een spook dat in feite geen enkele macht heeft. Macht is namelijk maar een illusie.

De beste oplossing om de islam te stoppen is d.m.v een insurrectie tegen elke vorm van autoriteit en hiërarchie. Vanzelf zullen de spoken als geloof, overheid, privaat bezit, groepsdruk etc. verdwijnen en vernietigd worden.

Ik zal vrij zijn.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 02:10:28 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167942102
Communisme werkt niet.
pi_167943882
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef t4600c het volgende:
Was Neil Armstrong de eerste mens op de maan?

Dat zullen we nooit zeker weten, de Vikingen waren van plan om er heen te gaan, echter hadden het vermoeden dat er geen mooie vrouwen en weinig buit te vinden was. Dat bleek wel makkelijk te vinden te zijn in bijvoorbeeld Engeland en de landen aan de Noordzee. En lui als de Vikingen waren hebben ze voor de makkelijke weg gekozen en aldus de terreur rond 800.

De Maya waren het daarvoor ook van plan, echter net op het punt dat ze wilden vertrekken liep de derde kalender cyclus af en werden ze vernietigd. De cyclus erna werd helaas door de Spanjaarden verstoord waardoor de Maya nooit meer de kans gehad hebben. Leuk detail is dat de Nazca lijnen in werkelijkheid gemaakt zijn door de Maya omdat ze bang waren dat ze op de terugreis van de maan hun huis niet meer konden vinden en met die reden hebben ze grote tekeningen in de woestijn gemaakt. Soort van Hans en Grietjes spoor van broodkruim.

Maar wie was dan de eerste op de maan? Daar is veel onduidelijkheid over, algemeen geaccepteerd in de wetenschappelijke kringen is dat de tempeliers in staat waren om op de maan te komen, onduidelijk is of ze dat ook werkelijk gedaan hebben of dat de verbanning van de tempeliers net op tijd kwam om dit te voorkomen.

Wat wel duidelijk is, is dat Hitler er een basis gebouwd heeft en dat zowel Elvis als Tupac er al een tijdje zitten. Anders dan wijds aangenomen, is Michael Jackson er niet, die zit in de basis onder Antarctica, dat bleek een beter klimaat te zijn voor zijn vele cosmetische ingrepen.
Uit welke bron komt dit?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 13:23:15 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167948172
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:23 schreef Szikha2 het volgende:

[..]


[..]

Jaaaa dat is precies wat ISIS wil. Je bent toch niet serieus of praat je de media na?
Ik hoorde ook dat ISIS wil dat er een burgeroorlog in Nederland ( of elders in het Westen) uitbreekt tussen bevolkingsgroepen, toch? Want ISIS maakt ons ( = Westen) bang en dan gaan mensen denk in termen als 'wij vs zij'

Maar ISIS maakt het geen fuck uit hoe Nederland of Frankrijk of Amerika in termen als 'wij vs zij' denkt. Dit omdat ISIS al zo denkt

De media en Westerlingen lijken net op kinderen:

"Want als het Westen die landen bombarderen dan , dan doen we precies wat ze willen! En als jij die bombardementen steunt hé dan help jij ISIS"

"Die Trump hé dat hij moslims wil tegenhouden dat is precies wat ISIS wil. Want als er 1 ding is wat ISIS echt wil is het wel dat er terroristen tegengehouden worden die Amerika binnen willen komen. Echt wel"

" ISIS wil dat Europa en USA grondtroepen sturen"

" ISIS wil dat jullie moslims haten. Echt wel want als je moslims haat dan help jij ISIS om groter te worden."

"ISIS wil dat wij onze grenzen sluiten. Dat is echt"

"ISIS wil dat de wereld hen haat . echt"

"ISIS wil dat Wilders wint in Nederland " of : "ISIS wil dat LePen wint in Frankrijk"

Dan kan ik er persoonlijk ook nog aan toevoegen dat ISIS wil dat jij je abo van de NRC krant opzegt. Nee echt waar. Als jij de abo van je krant op zeg dan speel jij de terroristen in de kaart.

Dit niveau heerst er dus.
Maar laten we gewoon kijken wat ISIS zelf zegt wat ze willen niet? Want anders dan Bin Laden laat ISIS echt gewoon duidelijk merken wat ze willen
Maar goed dat is té voor de hand liggend natuurlijk voor Links die geobsedeerd is en de realiteit net zolang verdraaid totdat ze kunnen aantonen dat de enige manier om ISIS te kunnen verslaan is door miljoenen moslims migranten binnen te laten
Of de domheid die hier heerst door te roepen dat ISIS = CIA is

Als je ISIS wil begrijpen moet je het verschil tussen terrorisme en Islamitsch terroisme weten.
Gewone terroristen hebben 2 doelen namelijk:

1: de vijand dwingen om aan hun politieke eisen te voldoen
2: hun groep ( ras of nationaliteit) achterhen te krijgen

Maar Islamitische terroristen zijn niet geintereerd in nummer 1 de politieke eisen gedeelte. Zij kunnen dan wel af en toe de hudna aanbieden maar een permanente stabiele vrede kan nooit worden bereikt met hen. Kijk maar naar Israel die al 10 tal jaren een vredesproces met terroristen ( moest) aangaat en dat lukt niet
Maar het is ook bvb de reden waarom Khadaffi's poging om vrede te bereiken de Al-Jama'a al-Islamiyyah al-Muqatilah bi-Libya geeindigd is in een burger oorlog en uitinedelijk resulteerde in zijn dood
kijk maar wat de doelstelling van Al-Jama'a_al-Islamiyyah_al-Muqatilah_bi-Libya is :

Omverwerpen van het regime van Khadaffi in Libië en het vestigen van een Islamitisch regime aldaar.Wereldwijde Jihad tegen het Westen

bron : wiki

ISIS maar ook Al Qauda en Boko Haram zijn geen bewegingen die opgericht zijn als reactie op ons buitenlandse beleid Chris
Dat is een domme idee van de dwaze Westerlingen. ISIS Al Quada en Boko Harom zijn organisaties die naar grote religieuze doelen streven dat volledig los van ons , het Westen, staat
Islamitische terroristen richten zich niet op ons maar op de Koran en de duizenden jaren van geschiedenis.
Die Osama Bin laden deed vlietuigen op 11 september de gebouwen doorboren en niet Amerikaanse burgers pijn te doen hoor. Dat was een bijbehorende doel want zijn echte doel was: moslims verzamelen door een kalifaat te bouwen door hen aan te moedigen om Amerika aan te vallen

De vraag waarom haten islamitische terroristen ons is dus niet vanwege Trump of Bush of angst.
De Al Quada haat Amerika en het Westen omdat wij niet-moslims zijn. Maar , Al Quada gebruikte deze haat om een moslim identiteit krijgen. Snappie? Nee?

Zie het zo: het Westen is voor de Islamitisten wat de Joden waren voor Hitler , een zondebok om zo het Arische ras zuiver te krijgen
Islamitische terroristen willen een zuiver islamitische identiteit krijgen. Geen enkel dialoog met dit ideologie is mogelijk die jou ziet als puur kwaadaardig
Je kan niet onderhandelen met terroristen je kan het wel proberen maar moet je niet doen want Islamitische terrotristen nemen nooit de moeite om te onderhandelen want hun grote doel is om de lokale moslims te verzamelen / verenigen en de oemma
Ze interesseren dus niet in grenzen zoals wij die kennen en dus is hopen op een blijvende vrede achter erkende grenzen echt een utopie

Zo werkt Islam niet. Islamitische terrorisme is een wedstrijd zeg maar tussen groepen over de gehele wereld om zo hun eigen islamitishe staat te krijgen. En dit is een springplank voor hen naar een kalifaat

En ISIS is dus dat eindstadium van Islamitische terreur. Hun leider is dus een Kalief waar alle moslims verplicht zijn om zich aan hem te onderwerpen.
De Islamitishe staat is niet alleen in Irak en Syrie maar overal waar moslims trouw zweren aan de kalief
VOor de Islamitische staat bevat hun staat delen van Libië Nigeria Saudi Arabie Egypte en Rusland bijvoorbeeld
Maar hoe meer de lokale terreur groepen een samenwerking aangaan met ISIS hoe groter het wordt

ISIS wil Amerika en Europa niet verslaan doormiddel van terrorische aanslagen maar hun plan is om Amerika en Europa (en elk land of het nu islamitisch is of niet) te verslaan door moslims organisatie(s) van binnenuit ( dus een binnelandse organisatie) te bouwen. Een moslims organistie die in staat is om grondgebied te behouwen en trouw zweert aan de Islamitische staat

Een idee van een Europese of Amerikaanse emirate https://en.wikipedia.org/wiki/Emirate klinkt mischien dom en velen zullen erom lachen maar kijk naar Molenbeek
Een buurt in de gemeente van Brussel dat bekend staat om de Jihadistische hoofdstad van Europa. Een gemeente dat gezien wordt als een no go gebied bij de lokale autoriteiten
Molenbeek zit in de hoofdstad van de Europese Unie! Je kan dus vanuit de NAVO hoofdkwartier met de auto rijden naar een Islamitische mini staat die gelinkt is aan vele recente islamitische aanslagen in Europa. Zie de aanslag in Parijs

Molenbeek biedt ISIS kracht voor zijn oorlog en ene poort voor aanslagen in Europa

De media en de dwaze westelingen is dus bezig met vragen en artikelen over wat ISIS nou echt wil. Nou Molenbeek is wat ISIS dus wil
En aleen een moslim immigratie naar Europa maakt een basis voor ISIS ,zoals Molenbeek , dus mogelijk.

ISIS heeft een korte en een lange termijn nodig. De korte termijn is dat ISIS zoveel mogelijk krachten nodig heeft
En het is juist in het Westen waar de traditionele moslim familiebanden en de gemeenshap eigenlijk uiteen gevallen zijn. Hierdoor is het vechten voor een kalifaat in een buitelandse land zo aantrekkelijk voor ze ( de jongeren) Het spreekt hen aan
En daarom is ISIS zo hard bezig om jonge moslims uit het Westen te werven omdat deze moslims het geld de vaardigheden en naiviteit hebben. Allemaal dingen die nuttig zijn voor de Islamitische staat

Maar dit is op korte termijn. Op lange termijn heeft ISIS meer moslim immigratie nodig om constante aanvoer van slachtvoer ( zo noem ik het)
Sterker nog ISIS moet een Westerse emirate krijgen voor hun doel. Want stel dat ISIS Nederland ( of Frankrijk ) wil dan heeft men een enorme moslim populatie nodig. En het maakt niet uit of deze vluchtelingen voor ISIS is gevlucht want de kinderen van deze vluchtelingen zijn nog steeds Soenitische moslims in een buitenlandse land. En dan ontdekken deze kinderen van de vluchtelingen dat de bijv de Algerijnse en Syrische en Pakistaanse en Somalische en Syrische mede moslims meer gemeen met elkaar hebben dan met de autochtone Nederlandse bevolking.

En het is deze Westerse idee van multicultuur dat ervoor zorgt dat de rivaliteit tussen de stammen wordt vergeten en dus plaats maakt voor een verlangen voor islamitische kalifaat
Dus ISIS is niet van plan om Europa en Amerika te verslaan met terreur aanslagen maar het idee hierachter zal uiteindelijk leiden tot een goed georganiseerde binnenlandse organisatie. Dus in Amerika en Europa een stad of gemeente creeeren met volledige meerheid van moslims met een eigen leider die trouw zweert aan de kalief van de Islamitische staat

Het doel van ISIS of welk andere organistatie dan ook al wat zij nodig hebben is : mankracht. En op korte termijn kan je dat krijgen van de lokale moslims uit het Westen door hun hoge geboorte cijfers en omdat ze makkelijker vatbaarder zijn om voor je te vechten in het buitenland maar het is niet genoeg om Europa of Amerika over te nemen of omver te werpen. Verre van. Daarvoor heb je een veel groter aantal moslims voor nodig. En dat krijgen ze dus door moslims immigratie

Maar er wordt ons verteld dat iedereen die een halt wil toeroepen van de moslim immigratie door grenzen dicht te gooien een PVV stemmer is of een islamofoob. Of een extreem rechts. Ook wordt er ons verteld dat als we de grenzen dichtgooien we juist de islamitische terrorisme aanmoedigen, niet waar ? :) Maar onze " welkom allemaal" politiek heeft helemaal niet de terreur gestopt
Sterker nog het is juist toegenomen

Als we de moslim terrorisme op dit moment niet kunnen stoppenm met de aantal moslims die we nu hebben hoe gaat het Westen dat dan doen als ze te maken hebben met het dubbel of 3x zoveel moslims?
En zelfs al zou we (het Westen) ISIS morgen verslaan dan zal Al Qauda of welk ander Islamitische groepen doorgaan met de zelfde doel. En zullen zij het vertrouwen van Europese en AMerikaanse moslims winnen door ze geld en bescherming geven voor terrorisme

ISIS kan ons niet verslaan met terroritische aanslagen. Dat sowieso. De enige hoop voor een Islamitsche overwinning op het Westen is door de opkomst van binnenlandse ( van binnenuit) organistaties die dan trouw zweren aan het kalifaat.
Want ISIS kan Europa of Amerika niet binnen vallen. Het moet uitgenodigd worden. En laat dat juist wat onze asiel en migratie beleid zijn ( grenzen wijd open zetten)

Die Wilders of Trump is niet het gevaar voor de nationale veligheid. Moslim immigratie is dat
En de islamitische terroristen kunnen Europa en Amerika echt niet verslaan door aanslagen te plegen met bommen of vliegtuigen ( ze kunnen zoveel vliegtuigen de gebouwen in boren)
Nee ze kunnen Europa en Amerika wel verslaan door tien duizenden en meer migranten te laten vestigen. En deze bevolking is de basis voor hun oorlog tegen het Westen

Islamitische immigratie is de enige hoop van de Islamitische staat voor een overwinning op het Westen
Het is niet dom om IS = CIA te stellen. Overigens is het gewoon feit.

Is het is juist gevaarlijk en kwalijk dat men het niet erkent.

Diegene die anders beweert is een dom persoon. Een achterlijke imbeciel.

Het toneelstuk IS en de hoax terroraanslagen is een agenda om ultrafascisme uit te rollen over Europa.

Het plan is dus niet alleen je paspoort tonen in bus of trein. Je hele doorgegevens, socmedia accounts, doel en duur reis en minimaal 24u van te voren dat je van plan bent te reizen.

Het mongole is dat de de vermeende terroristacteurs gewoon langs beveiliging komt. Het gaat dus niet om de acteurs. Het gaat erom dat het domme volk denkt veiliger te zijn en vervolgens nog meer persoonlijke data afgeeft. Ergo hyperfascisme.

Sneue leeghoofden van de EU-CDA claimt dat het land veliger wordt met de ov maatregelen. Hoe fucking stupide is dat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 13:25:54 #13
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167948246
Dus mensen die kapot geschoten worden door IS op video zijn acteurs? Lijkt mij niet dat je een shotgun tegen je kop overleeft, aangezien je schedel helemaal open knalt.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_167949775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 13:25 schreef t4600c het volgende:
Dus mensen die kapot geschoten worden door IS op video zijn acteurs? Lijkt mij niet dat je een shotgun tegen je kop overleeft, aangezien je schedel helemaal open knalt.
Dat is dan volgens sommigen gedaan met CGI ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 7 januari 2017 @ 14:36:44 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167950444
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 14:44:35 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167950678

Al die extra miljarden in onderwijs zijn wijs besteed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:05:25 #17
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167951236
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

Al die extra miljarden in onderwijs zijn wijs besteed.
Die antwoorden zijn wel heeeel stom.

Conclusie: Belgen
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:06:10 #18
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167951260
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

Al die extra miljarden in onderwijs zijn wijs besteed.
Ja die miljarden gaan ook in het nederlandse onderwijs he, worden ook niet aan vlamingen besteed.
Misschien moet je je schoolgeld terugvragen. _O-
There is only one religion
pi_167951433
quote:
Error 404, pagina niet gevonden?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167952320
quote:
Welke bedoel je? Die van dat miljonairszoontje?
pi_167975187
Is this the worst crisis actor?

Berlin Truck hoax – more corrupt journalists :

Elke nep aanslag – altijd journalisten die er bij zijn.

Emotions
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 8 januari 2017 @ 13:46:04 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167975290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:05 schreef t4600c het volgende:

[..]

Die antwoorden zijn wel heeeel stom.

Conclusie: Belgen
Belgen zijn een paar levels slimmer dan Nederlanders.

Onderwijs heet niet voor niets onderwijs. Nadruk op onder. Setup van school is stupiditeit afleveren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 8 januari 2017 @ 16:40:22 #23
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167979798
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Belgen zijn een paar levels slimmer dan Nederlanders.

Onderwijs heet niet voor niets onderwijs. Nadruk op onder. Setup van school is stupiditeit afleveren.
Hoe lever ik eigenlijk stupiditeit af dan?
pi_167981064
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

Al die extra miljarden in onderwijs zijn wijs besteed.
Heel representatief ook vooral. Paar randoms op straat vragen hoe het zit ----> concluderen dat onderwijs zuigt :')

Volgens mij ben je gewoon bitter omdat je school niet mocht afmaken.
Conscience do cost.
pi_167985849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 02:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Communisme werkt niet.
Niet met overheid nee
pi_168051900
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Belgen zijn een paar levels slimmer dan Nederlanders.

Onderwijs heet niet voor niets onderwijs. Nadruk op onder. Setup van school is stupiditeit afleveren.
Dus jij denkt dat er bewust slecht onderwijs in Nederland wordt gegeven?
Dat zou betekenen dat er een complot achter zit. Met welk doel dan?
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:50:48 #27
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_168052841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat er bewust slecht onderwijs in Nederland wordt gegeven?
Dat zou betekenen dat er een complot achter zit. Met welk doel dan?
Het is meer hoe het systeem is ingericht. Geen groot leraren complot ofzo.
Vanaf 4 jaar oud wordt je geleerd stil te zitten, je mond te houden en te gehoorzamen. Feitjes uit het hoofd leren en opdreunen.
Kortom er worden gehoorzame werkers gecreëerd.
Echt nadenken wordt ontmoedigd, behalve in gespecialiseerde instituten.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:51:36 #28
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168052860
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:50 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Het is meer hoe het systeem is ingericht. Geen groot leraren complot ofzo.
Vanaf 4 jaar oud wordt je geleerd stil te zitten, je mond te houden en te gehoorzamen. Feitjes uit het hoofd leren en opdreunen.
Kortom er worden gehoorzame werkers gecreëerd.
Echt nadenken wordt ontmoedigd, behalve in gespecialiseerde instituten.
Eh nee. :)

Jij hebt duidelijk niet bij mij in de klas gezeten ;)
pi_168055054
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:50 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Het is meer hoe het systeem is ingericht. Geen groot leraren complot ofzo.
Vanaf 4 jaar oud wordt je geleerd stil te zitten, je mond te houden en te gehoorzamen. Feitjes uit het hoofd leren en opdreunen.
Kortom er worden gehoorzame werkers gecreëerd.
Echt nadenken wordt ontmoedigd, behalve in gespecialiseerde instituten.
Het is toch prima als kinderen geleerd wordt om een poosje stil te zitten en kennis tot zich te nemen. Ze blijven geen kind wat aan elke impuls gehoor kan geven. Discipline is ook belangrijk. Heb je ook nodig in de maatschappij.
pi_168055681
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:50 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Het is meer hoe het systeem is ingericht. Geen groot leraren complot ofzo.
Vanaf 4 jaar oud wordt je geleerd stil te zitten, je mond te houden en te gehoorzamen. Feitjes uit het hoofd leren en opdreunen.
Kortom er worden gehoorzame werkers gecreëerd.
Echt nadenken wordt ontmoedigd, behalve in gespecialiseerde instituten.
bij belgen duurt dat tot 18 jaar
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:08:49 #31
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168056840
De laatste maanden lijkt er een compleet nieuwe of in ieder geval geïntensiveerde oorlog te zijn uitgebroken in Amerika gericht tegen de daklozen.

Mensen die hongerige medemensen eten geven, worden gearresteerd en de politie gaat middenin de nacht op pad om daklozen hun dekens af te pakken.

Het is misschien bij ons nog wat minder duidelijk, maar in een land als Amerika is een oorlog uitgebroken en wel tegen dakloze en hongerige mensen.

Lokale overheden doen vaak zo moeilijk mogelijk voor wat betreft het helpen van hun minder gefortuneerde medeburgers, want “Ordnung muss sein”.

http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Welkom in de ultrafascistische Equilibrium-Skynet maatschappij

Du bist terrorist.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:09:57 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168056866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat er bewust slecht onderwijs in Nederland wordt gegeven?
Dat zou betekenen dat er een complot achter zit. Met welk doel dan?
Niet alleen Nederland. Alleen nl is wat erger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:23:35 #33
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168057123
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet alleen Nederland. Alleen nl is wat erger.
BNW / Algemeen Complotten-topic #33: The CT Awakens
pi_168057170
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 13:23 schreef Lambiekje het volgende:
Het plan is dus niet alleen je paspoort tonen in bus of trein. Je hele doorgegevens, socmedia accounts, doel en duur reis en minimaal 24u van te voren dat je van plan bent te reizen.
Ha ha je loopt achter, moet me al identificeren voordat ik op reis ga , moet een maand van te voren toestemming vragen om 2 weken naar spanje op vakantie te mogen, bewijs tonen van het verblijf aldaar/ of de reis en me melden binnen 1 dag na terugkomst met wederom legitimatie.
There is only one religion
pi_168083294
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

Al die extra miljarden in onderwijs zijn wijs besteed.
hoax
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168083427
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:50 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Het is meer hoe het systeem is ingericht. Geen groot leraren complot ofzo.
Vanaf 4 jaar oud wordt je geleerd stil te zitten, je mond te houden en te gehoorzamen. Feitjes uit het hoofd leren en opdreunen.
Kortom er worden gehoorzame werkers gecreëerd.
Echt nadenken wordt ontmoedigd, behalve in gespecialiseerde instituten.
het is al een tijdje geleden zeker dat je naar school bent geweest ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168083583
Bovendien is het regelmatig juist vrij wenselijke dat leerlingen gewoon hun bek houden en leren wat ze moeten leren.
Conscience do cost.
pi_168084268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:59 schreef ems. het volgende:
Bovendien is het regelmatig juist vrij wenselijke dat leerlingen gewoon hun bek houden en leren wat ze moeten leren.
Nou dat. Zou best wat strenger mogen wmb.
pi_168084917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ha ha je loopt achter, moet me al identificeren voordat ik op reis ga , moet een maand van te voren toestemming vragen om 2 weken naar spanje op vakantie te mogen, bewijs tonen van het verblijf aldaar/ of de reis en me melden binnen 1 dag na terugkomst met wederom legitimatie.
Gokje, je hebt een strenge moeder?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168092725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Gokje, je hebt een strenge moeder?
Nee zijn de regels omtrent verblijf in het buitenland (vakantie) van de WWB :Y
Ik kan niet eens last minute boeken! gvd.

Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, mijn zoon ging een weekje op familiebezoek aan de andere kant van het land (in nederland dus) werd zijn uitkering stopgezet omdat hij ongeoorloofd op vakantie was gegaan, is uiteindelijk teruggedraaid maar het gebeurde wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 12-01-2017 23:54:44 ]
There is only one religion
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:23:27 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168104608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee zijn de regels omtrent verblijf in het buitenland (vakantie) van de WWB :Y
Ik kan niet eens last minute boeken! gvd.

Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, mijn zoon ging een weekje op familiebezoek aan de andere kant van het land (in nederland dus) werd zijn uitkering stopgezet omdat hij ongeoorloofd op vakantie was gegaan, is uiteindelijk teruggedraaid maar het gebeurde wel.

Dus de wetgeving in de bijstand is dan vrij streng? Maar hoe weten ze dan dat hij er niet is op zo'n moment? Komen er controleurs aan je deur? :?
pi_168104730

:')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:31:26 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168104805
quote:
Ouders die hun kind willen dwingen tot iets zijn wat ze niet zijn. :N
pi_168104857
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ouders die hun kind willen dwingen tot iets zijn wat ze niet zijn. :N
Ik hoop ook dat het een troll actie is.
Het kwam voorbij op 9Gag, dus ga er ook wel van uit dat het niet echt is.

Maar aangezien er hier ook wel eens gepraat is over dat ze bezig zijn alle kinderen "homo" te maken dacht ik dat ht wel hier paste ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168104920
Ik weet vrij zeker dat het een grap is.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:42:04 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168105036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:36 schreef ems. het volgende:
Ik weet vrij zeker dat het een grap is.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:07:02 #47
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168106857
http://www.nu.nl/buitenla(...)gratie-verleent.html

quote:
Wikileaks-oprichter Julian Assange stemt in met uitlevering aan de VS als Barack Obama in zijn laatste dagen als president gratie verleent aan Chelsea Manning, die een gevangenisstraf uitzit van 35 jaar voor het lekken van geheime documenten aan Wikileaks.
Een vreemde zet of juist een schaakzet om nog op de valreep een soort van troefkaart te spelen?
  vrijdag 13 januari 2017 @ 19:48:35 #48
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_168110237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus de wetgeving in de bijstand is dan vrij streng?
Ja buiten proportioneel, het is niet dat ze niet mogen weten dat je op vakantie gaat en dat er beperkingen zijn (max.4 weken), maar het feit dat je toestemming moet vragen om op vakantie te mogen is van de zotte, ook de aanvraagtermijn van een maand is idioot te noemen, ieder weekendje weg(of dat nou naar zee is of naar luxemburg) moet je melden als zijnde vakantie.

quote:
Maar hoe weten ze dan dat hij er niet is op zo'n moment? Komen er controleurs aan je deur? :?
Hij doet vrijwilligers= werk voor 1 dag per week en had zich daar tijdig voor afgemeld.
Dan gaat er gelijk automatisch een berichtje naar de WWB.

Of alles te controleren is? ja het kan en is mogelijk, alleen tot nu toe niet altijd legitiem.
De total control=state is dichterbij dan je denkt.
There is only one religion
  vrijdag 13 januari 2017 @ 19:59:16 #49
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168110516
Dat gaat met actieve AI alleen nog maar erger worden.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:11:18 #50
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_168110843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat gaat met actieve AI alleen nog maar erger worden.
Daar hebben ze actieve AI nog niet eens voor nodig.
Ga jij met het vliegtuig dan wordt je gelijk doorgelicht, openstaande onherroepelijke boetes, of je gesingaleerd staat als gezocht, belastingen wel betaald hebt enz.
Op de snelwegen staan veel camera's die zeer nauwkeurig bijhouden wie de snelweg opgaat afgaat het land in-komt en uitgaat, bestuurder foto, bijrijdersfoto (HD), of je wegenbelasting betaald , verzekerd rondrijd , boetes hebt enz.
Tot nu toe mogen die beelden niet zomaar gedeeld worden maar dat kan zo maar veranderen.
Straks ook nog slimme straat lantarens.....
En dat tot nu toe zonder AI!

Als ik het ergens mee moet vergelijken dan ben je net een pakje van UPS met track en trace *)

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 13-01-2017 20:16:31 ]
There is only one religion
  zaterdag 14 januari 2017 @ 11:03:20 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168124837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:11 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Daar hebben ze actieve AI nog niet eens voor nodig.
Ga jij met het vliegtuig dan wordt je gelijk doorgelicht, openstaande onherroepelijke boetes, of je gesingaleerd staat als gezocht, belastingen wel betaald hebt enz.
Op de snelwegen staan veel camera's die zeer nauwkeurig bijhouden wie de snelweg opgaat afgaat het land in-komt en uitgaat, bestuurder foto, bijrijdersfoto (HD), of je wegenbelasting betaald , verzekerd rondrijd , boetes hebt enz.
Tot nu toe mogen die beelden niet zomaar gedeeld worden maar dat kan zo maar veranderen.
Straks ook nog slimme straat lantarens.....
En dat tot nu toe zonder AI!

Als ik het ergens mee moet vergelijken dan ben je net een pakje van UPS met track en trace *)
Denk dat dat wel een goede vergelijking is ja :9

Met AI wordt het wel makkelijker om patronen van mensen te gaan voorspellen. Wat mensen doen. Nog meer gerichtte marketing (dan nu al plaatsvindt) enzovoorts.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:18:18 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168125954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Denk dat dat wel een goede vergelijking is ja :9

Met AI wordt het wel makkelijker om patronen van mensen te gaan voorspellen. Wat mensen doen. Nog meer gerichtte marketing (dan nu al plaatsvindt) enzovoorts.
premieverhogingen omdat je vriezer en koelkast klikt bij zorgverzekeraar
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:25:17 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168126067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is toch prima als kinderen geleerd wordt om een poosje stil te zitten en kennis tot zich te nemen. Ze blijven geen kind wat aan elke impuls gehoor kan geven. Discipline is ook belangrijk. Heb je ook nodig in de maatschappij.
kijk naar Finland. Het is juist essentieel dat ze wel aan impuls doen. Veel spelen. En absoluut geen huiswerk. Wie dat ooit heeft bedacht is een fout persoon. En nog bespottelijker is het dat dagelijks is ingevoerd. Dat geeft al aan hoe fout onderwijs is.

Nederland levert grosso modo 'lekker slim' snuiters en trutjes af.

Vmbo naar havo wordt nog makkelijker gemaakt.

Kennisniveau van bruggers is erbarmelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:29:01 #54
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168126139
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk naar Finland. Het is juist essentieel dat ze wel aan impuls doen. Veel spelen. En absoluut geen huiswerk. Wie dat ooit heeft bedacht is een fout persoon. En nog bespottelijker is het dat dagelijks is ingevoerd. Dat geeft al aan hoe fout onderwijs is.

Nederland levert grosso modo 'lekker slim' snuiters en trutjes af.

Vmbo naar havo wordt nog makkelijker gemaakt.

Kennisniveau van bruggers is erbarmelijk.
Eh nee hoor. Ik weet niet wat je referentiekader is maar dat strookt niet met de werkelijkheid. Waar baseer je dit zelf op? Ik zie deze kinderen dagelijks ;)
pi_168126165
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk naar Finland. Het is juist essentieel dat ze wel aan impuls doen. Veel spelen. En absoluut geen huiswerk. Wie dat ooit heeft bedacht is een fout persoon. En nog bespottelijker is het dat dagelijks is ingevoerd. Dat geeft al aan hoe fout onderwijs is.

Nederland levert grosso modo 'lekker slim' snuiters en trutjes af.

Vmbo naar havo wordt nog makkelijker gemaakt.

Kennisniveau van bruggers is erbarmelijk.
Je spreekt jezelf tegen in deze post.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 23:22:03 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168144134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen in deze post.
nope
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 23:28:07 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168144319
http://blikopnosjournaal.(...)hun-spullen.html?m=1

Het laatste stukje zijn we dus ook kwijt.

Wat een fout fout land is Nederland. En waag het niet te editten. Wat dan ben je precies waarom Nederland misdadig, corrupt, fascistisch land is. Hypercensuur voor politieke correctheid. Blech wat is Nederland fout.

Nederland by far het foutste land ter wereld.

[ Bericht 10% gewijzigd door ChrisCarter op 14-01-2017 23:47:44 (Mensen doodwensen doen we niet.) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 23:46:07 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168145073
Waarom ga je niet gewoon weg uit dit land?

[ Bericht 17% gewijzigd door ChrisCarter op 14-01-2017 23:48:08 (Even een sopje doorheen gehaald :)) ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168191916
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_bij_aanslag__.html
ANKARA - De schietpartij in een nachtclub in de Turkse stad Istanbul tijdens de jaarwisseling is professioneel uitgevoerd. Bij de aanslag was bovendien een inlichtingendienst betrokken. Dat zei de Turkse vicepremier Numan Kurtulmus maandag.

,,Het lijkt erop dat de aanslag in nachtclub Reina niet slechts een terreuraanslag was, maar een aanslag waarbij ook een inlichtingendienst betrokken was. Het was een extreem goed voorbereide en georganiseerde aanslag", zei de vicepremier in een interview met zender A Haber. Verdere details werden niet gegeven.

De aanslag, waarbij 39 doden vielen, werd opgeëist door Islamitische Staat en zou een vergelding zijn voor de Turkse betrokkenheid bij de strijd in Syrië.


Was de aanslag in Istanbul ten tijde van nieuwjaarsdag een false flag om gemakkelijker de militaire operaties in Syrië uit te breiden? Erdogan is niet vies van false flags(zie die coup of de ''IS aanslag'' op die Koerdische demonstratie in Ankara)
  maandag 16 januari 2017 @ 15:17:25 #60
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168192219
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:06 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_bij_aanslag__.html
ANKARA - De schietpartij in een nachtclub in de Turkse stad Istanbul tijdens de jaarwisseling is professioneel uitgevoerd. Bij de aanslag was bovendien een inlichtingendienst betrokken. Dat zei de Turkse vicepremier Numan Kurtulmus maandag.

,,Het lijkt erop dat de aanslag in nachtclub Reina niet slechts een terreuraanslag was, maar een aanslag waarbij ook een inlichtingendienst betrokken was. Het was een extreem goed voorbereide en georganiseerde aanslag", zei de vicepremier in een interview met zender A Haber. Verdere details werden niet gegeven.

De aanslag, waarbij 39 doden vielen, werd opgeëist door Islamitische Staat en zou een vergelding zijn voor de Turkse betrokkenheid bij de strijd in Syrië.


Was de aanslag in Istanbul ten tijde van nieuwjaarsdag een false flag om gemakkelijker de militaire operaties in Syrië uit te breiden? Erdogan is niet vies van false flags(zie die coup of de ''IS aanslag'' op die Koerdische demonstratie in Ankara)
Hm, dat haal ik niet echt uit dit artikel.

Punt is dat erdogan inderdaad niet vies zal zijn van een false flag. Ik geloof niet dat de coup door Gulen is gepleegd bijvoorbeeld. Veel te veel gekke foutjes in.

Alleen dan zou de uitspraak van deze vice-premier niet logisch zijn nu. Bovendien hebben zij geen echt goede reden nodig om hun aanwezigheid daar uit te breiden.
pi_168192255
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:28 schreef Lambiekje het volgende:
http://blikopnosjournaal.(...)hun-spullen.html?m=1

Het laatste stukje zijn we dus ook kwijt.

Wat een fout fout land is Nederland. En waag het niet te editten. Wat dan ben je precies waarom Nederland misdadig, corrupt, fascistisch land is. Hypercensuur voor politieke correctheid. Blech wat is Nederland fout.

Nederland by far het foutste land ter wereld.

:') verder commentaar overbodig
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:29:50 #62
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168239290
NWS / Zanger Eagles Of Death Metal beschuldigd van doodsbedreiging

Zou hij altijd al zo mal in de kop zijn geweest of is dit sinds parijs allemaal verergerd?
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:42:53 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168259733
https://matrixbob.wordpre(...)l-probably-murdered/

Dat was toch niet zo moeilijk. Het was de Queen zoals Elton John was verkondigd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:46:39 #64
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168259785
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:42 schreef Lambiekje het volgende:
https://matrixbob.wordpre(...)l-probably-murdered/

Dat was toch niet zo moeilijk. Het was de Queen zoals Elton John was verkondigd.
Wat zou het motief van de Queen zijn dan?
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:55:56 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168259939
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Kijk wat vet al die verkrachtende kutvluchtelingen en vrijheid van meningsuiting is al obsoleet aan het worden. EU is nu in hogere versnelling tot ultrafascisme.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:57:25 #66
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168259962
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Kijk wat vet al die verkrachtende kutvluchtelingen en vrijheid van meningsuiting is al obsoleet aan het worden. EU is nu in hogere versnelling tot ultrafascisme.
Hoe is vrijheid van meningsuiting obsoleet aan het worden?
  donderdag 19 januari 2017 @ 00:12:21 #67
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168260175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe is vrijheid van meningsuiting obsoleet aan het worden?
politiek correctheid. Iets zeggen over vluchtelingen is racistisch.

Het nepnieuws op MSM.

Klokkenluiders die gedood en monddood gemaakt worden.

Staged aanslagen in bios, theater, kerstmarkt.

Zwarte piet en kerst onderdrukking.
Ergo verdrukking ons cultuur

En dat dat lelijke schijtwijf sylvana zoveel aandacht, podium en zendtijd krijgt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_168260777
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

politiek correctheid. Iets zeggen over vluchtelingen is racistisch.
Professioneel slachtofferschap. Zoveel mensen klagen over vluchtelingen, net als dat zoveel mensen klagen over racisme. Jouw probleem is dat je je er blijkbaar iets van aantrekt.
quote:
Het nepnieuws op MSM.

Klokkenluiders die gedood en monddood gemaakt worden.

Staged aanslagen in bios, theater, kerstmarkt.

Zwarte piet en kerst onderdrukking.
Ergo verdrukking ons cultuur

En dat dat lelijke schijtwijf sylvana zoveel aandacht, podium en zendtijd krijgt.
Ja, allemaal complotten natuurlijk. Want alles waar je het niet mee eens bent is een complot.
Conscience do cost.
pi_168294617
quote:
Hier een live stream van een soort van Amerikaanse BNW'er

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 16:31:06 #71
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_168295009
Is Trump al doodgeschoten?
There is only one religion
  vrijdag 20 januari 2017 @ 16:32:22 #72
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168295030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 16:31 schreef Dance99Vv het volgende:
Is Trump al doodgeschoten?
Wat een rare vraag.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 21:15:41 #73
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168305469
Reeks #33 ~O>
  dinsdag 24 januari 2017 @ 19:47:52 #74
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168401672
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:15 schreef Manke het volgende:
Reeks #33 ~O>
Is dat een speciaal getal binnen iets? :@
  dinsdag 24 januari 2017 @ 19:54:16 #75
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168401839
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Is dat een speciaal getal binnen iets? :@
vrijmetselarij
  dinsdag 24 januari 2017 @ 19:57:58 #76
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168401927
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:54 schreef Manke het volgende:

[..]

vrijmetselarij
Daar is het aardig stil omheen de laatste tijd.

Zit Trump bij de vrijmetselaars? Of een ander geheim clubje?
  woensdag 25 januari 2017 @ 00:33:44 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168410668

Dacht je dat Nederland niet triester kan. He kan dus wel. Wat voor onderontwikkeld jostiland is Nederland.

Kennelijk zijn de examenvragen voor inburgeren echt. Wat een blamage is dat zeg.

Verbaast me niets dat pvda dat bedacht heeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_168435227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

Dacht je dat Nederland niet triester kan. He kan dus wel. Wat voor onderontwikkeld jostiland is Nederland.

Kennelijk zijn de examenvragen voor inburgeren echt. Wat een blamage is dat zeg.

Verbaast me niets dat pvda dat bedacht heeft.
Behoorlijk beschamend item inderdaad. Typische politieke gedachte.
pi_168437015
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

Dacht je dat Nederland niet triester kan. He kan dus wel. Wat voor onderontwikkeld jostiland is Nederland.

Kennelijk zijn de examenvragen voor inburgeren echt. Wat een blamage is dat zeg.

Verbaast me niets dat pvda dat bedacht heeft.
Ik vind het filmpje van Lubach briljant _O_
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:11:56 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168437049
https://www.washingtonpos(...)m_term=.57bbf5875f21

Ben benieuwd wat hier uiteindelijk uit komt na al de onzekerheid nu. Begint toch wel erg op ministry of truth praktijken te lijken :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168437100
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Behoorlijk beschamend item inderdaad. Typische politieke gedachte.
Het is alleen wel een voorbeeld van een falende overheid, niet zozeer van een complot.

Overigens ook niet echt nieuw, mijn vriendin kreeg vragen zoals "wat is het grootste gebouw in een stad". Ik wist het antwoord ook niet en het juiste antwoord slaat ook nergens op.

Andere leuke was "buren/mensen in je straat die je verder niet kent hebben een baby gekregen, wat doe je?" Euh niks? (maar dat is blijkbaar niet goed)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2017 11:16:30 ]
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:22:57 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168437292
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is alleen wel een voorbeeld van een falende overheid, niet zozeer van een complot.

Overigens ook niet echt nieuw, mijn vriendin kreeg vragen zoals "wat is het grootste gebouw in een stad". Ik wist het antwoord ook niet en het juiste antwoord slaat ook nergens op.

Andere leuke was "buren/mensen in je straat die je verder niet kent hebben een baby gekregen, wat doe je?" Euh niks? (maar dat is blijkbaar niet goed)
Die test slaat ook helemaal nergens op ja :D Intelligente, in Nederland opgegroeide mensen van Nederlandse ouders die die test falen etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168437341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het filmpje van Lubach briljant _O_
het is leuk om te kijken maar geeft wel een eenzijdig beeld imo, je zou zelf onderzoek moeten uitvoeren maar dat zie ik niet zitten, gewoon feel good show kijkcijferkanon
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168437518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:26 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

het is leuk om te kijken maar geeft wel een eenzijdig beeld imo, je zou zelf onderzoek moeten uitvoeren maar dat zie ik niet zitten, gewoon feel good show kijkcijferkanon
Klopt. Moest vreselijk lachen en soms is dat ook weleens lekker.
pi_168437567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Moest vreselijk lachen en soms is dat ook weleens lekker.
klopt schat, daar is het voor gemaakt
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:43:47 #87
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_168438605
De flat-earth topic is wel erg stil. Nog steeds geen reactie op mijn vragen ):

Gaat alles wel goed met Francorex?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_168439226
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:43 schreef t4600c het volgende:
De flat-earth topic is wel erg stil. Nog steeds geen reactie op mijn vragen ):

Gaat alles wel goed met Francorex?
Vraag het hem maar op betreffend topic t4600c :)
pi_168453874
Tefal, Teflon en Dupont, schitterend topic in NWS met een duidelijk BNW smaakje,
NWS / Vogels dood door pannen Albert Heijn
Maar het ligt echt niet aan die pannen hoor (8>
There is only one religion
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:16:18 #90
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_168459494
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:17:44 #91
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_168459519
Bayer.......monsanto
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 27 januari 2017 @ 10:10:04 #92
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168461988
ems. zo is het wel weer genoeg, doe maar via PM/DM of gewoon helemaal niet. Of zet een TR als je iets ergens niet vindt horen.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:12:15 #93
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_168463002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die test slaat ook helemaal nergens op ja :D Intelligente, in Nederland opgegroeide mensen van Nederlandse ouders die die test falen etc.
Misschien ligt dat meer aan de rare manier hoe de vragen zijn gesteld, dan aan hoe lastig de vragen uiteindelijk zijn?

Ik heb te test trouwens even gedaan... vragen die neerkwamen op "Zijn vrouwen minder minderwaardig? zijn homo's slecht? moet iederen geloven in dezelfde godsdienst?" vielen mij op. Zijn er echt mensen die dat soort vragen 'fout' beantwoorden? want dan weet je sowiezo dat je niet in nederland komt. Beetje nuteloze vragen dus?

[ Bericht 9% gewijzigd door t4600c op 27-01-2017 11:17:40 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:28:20 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168469404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:12 schreef t4600c het volgende:

[..]

Misschien ligt dat meer aan de rare manier hoe de vragen zijn gesteld, dan aan hoe lastig de vragen uiteindelijk zijn?

Ik heb te test trouwens even gedaan... vragen die neerkwamen op "Zijn vrouwen minder minderwaardig? zijn homo's slecht? moet iederen geloven in dezelfde godsdienst?" vielen mij op. Zijn er echt mensen die dat soort vragen 'fout' beantwoorden? want dan weet je sowiezo dat je niet in nederland komt. Beetje nuteloze vragen dus?
Wellicht is er sindsdien toch wat ten goede veranderd :) Voorheen kreeg je ook veel vragen over de VOC. Welk eiland de grootste producent van kruid X was etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168480145
Martin Bryant(IQ van 65) die een Beirut Triple heeft gedaan!!

Hoe ongeloofwaardig is de Port Arthur schietincident wel niet!

_O- :')
  zaterdag 28 januari 2017 @ 10:20:49 #96
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168486585
NWS / Ex-KGB generaal van MI6 Trump dossier dood

In je kofferbak gevonden worden klinkt mij anders als een heel natuurlijke dood toch?


:')
pi_168488031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Martin Bryant(IQ van 65) die een Beirut Triple heeft gedaan!!

Hoe ongeloofwaardig is de Port Arthur schietincident wel niet!

_O- :')
Heb je dit interview met hem gezien?
https://au.news.yahoo.com(...)erview-part-1/#page1
pi_168501137
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 11:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je dit interview met hem gezien?
https://au.news.yahoo.com(...)erview-part-1/#page1
Hij was toch in een isoleercel? Waar zelfs zijn eigen advocaat niet erbij kon? 8)7
pi_168503019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 21:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hij was toch in een isoleercel? Waar zelfs zijn eigen advocaat niet erbij kon? 8)7
Niet meer. Hij verblijft nu in een soort open gevangenis waar hij overdag uit zijn cel mag en allerlei activiteiten mag doen. Niet dat hij zo actief is want hij is tonnetjerond geworden. Weegt 160kg.
pi_168503804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 22:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet meer. Hij verblijft nu in een soort open gevangenis waar hij overdag uit zijn cel mag en allerlei activiteiten mag doen. Niet dat hij zo actief is want hij is tonnetjerond geworden. Weegt 160kg.
The fuck!!
pi_168504702
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 22:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

The fuck!!
Ja, hij heeft een prima leventje eigenlijk.
pi_168504906
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, hij heeft een prima leventje eigenlijk.
Terwijl hij eigenlijk een erfenis had gekregen. :') :X
pi_168505038
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Terwijl hij eigenlijk een erfenis had gekregen. :') :X
ja, dus hij had het prima voor elkaar maar de man had een stoornis dus kon geen vrienden maken en begon mensen zo te haten dat hij uiteindelijk tot deze vreselijke massamoord gekomen is.
pi_168508900
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ja, dus hij had het prima voor elkaar maar de man had een stoornis dus kon geen vrienden maken en begon mensen zo te haten dat hij uiteindelijk tot deze vreselijke massamoord gekomen is.
Aldus Australische fake news MSM. ;)
  zondag 29 januari 2017 @ 10:35:44 #105
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168509144
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Aldus Australische fake news MSM. ;)
Dan heb je vast een bron die dit zo bevestigd? Fake News is echt net het woord racisme. Wordt nu te pas en te onpas gebruikt.
pi_168635124
Joe Rogan en Alex Jones aan één tafel!
Pak de popcorn er maar bij vanavond :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 10:12:16 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_168635431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
Joe Rogan en Alex Jones aan één tafel!
Pak de popcorn er maar bij vanavond :P
Wow, dat wordt wat c_/
pi_168635961
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wow, dat wordt wat c_/
Vanavond eens een stukje kijken.
In de comments staat dat ze wiskey drinken en wiet roken.
Alex jones zal wss los gaan zoals we hem van info wars kennen :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 10:50:41 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_168636054
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vanavond eens een stukje kijken.
In de comments staat dat ze wiskey drinken en wiet roken.
Alex jones zal wss los gaan zoals we hem van info wars kennen :P
Hoop het wel ja *O* .
pi_168667310
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vanavond eens een stukje kijken.
In de comments staat dat ze wiskey drinken en wiet roken.
Alex jones zal wss los gaan zoals we hem van info wars kennen :P
het gaat veel over elite, NWO, NASA. en zoals altijd grijpt Alex de macht en controle van de podcast, zo is hij gewoon
pi_168667858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het gaat veel over elite, NWO, NASA. en zoals altijd grijpt Alex de macht en controle van de podcast, zo is hij gewoon
Hij kán niet anders :D
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:20:38 #112
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_168668316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het gaat veel over elite, NWO, NASA. en zoals altijd grijpt Alex de macht en controle van de podcast, zo is hij gewoon
Wat is er met NASA dan?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 13:33:43 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_168708984
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
Joe Rogan en Alex Jones aan één tafel!
Pak de popcorn er maar bij vanavond :P
Ik weet echt niet waarom mensen hun tijd op dit soort gatekeeping,disinfo BS verspillen.
Ik dacht dat iedereen hier wist 't allang dat Alex Jones 'n lul is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168709127
Daarom verbaast het me ook des te meer dat jij geen fan bent.
Conscience do cost.
pi_168710823
Als er ’n oorlogs situatie is in een of ander deel van het wereld en het lijkt dat bewerkte fotos,verhaaltjes(leugens) over vreselijke,horrifieke misdaden zijn gebruikt om de hele situatie nog erger te maken en als de aantal slachtoffers enorm overgeschat zijn – ik denk dat we zouden het recht hebben om iets over te zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168711763
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:28 schreef Tingo het volgende:
Als er ’n oorlogs situatie is in een of ander deel van het wereld en het lijkt dat bewerkte fotos,verhaaltjes(leugens) over vreselijke,horrifieke misdaden zijn gebruikt om de hele situatie nog erger te maken en als de aantal slachtoffers enorm overgeschat zijn – ik denk dat we zouden het recht hebben om iets over te zeggen.
Alex Jones doet toch precies hetzelfde?
Wat doet hij verkeerd in jou ogen?

Ook vraag ik mij af of je de video überhaupt hebt bekeken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 6 februari 2017 @ 16:01:03 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_168712816
Vreemd waarom wordt dit niet verwijderd door YT zou je denken? Educatie ten behoeve van de LGBTP-acceptatie? YT verwijdert tegenwoordig vids die stukken minder aanstootgevend zijn, ondanks de vele dislikes kan dit gewoon door de beugel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 15:41:28 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_168713092
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemd waarom wordt dit niet verwijderd door YT zou je denken? Educatie ten behoeve van de LGBTP-acceptatie? YT verwijdert tegenwoordig vids die stukken minder aanstootgevend zijn, ondanks de vele dislikes kan dit gewoon door de beugel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, na 50 seconden gelijk weer gesloten.


Youtube lijkt de zelfde weg in te slaan zoals Buzzfeed.
Het AIDS van het internet tegenwoordig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 15:41:48 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168713497
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemd waarom wordt dit niet verwijderd door YT zou je denken? Educatie ten behoeve van de LGBTP-acceptatie? YT verwijdert tegenwoordig vids die stukken minder aanstootgevend zijn, ondanks de vele dislikes kan dit gewoon door de beugel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kijk jij dit soort dingen? Ik kom dit nou nooit tegen :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 15:42:07 ]
Conscience do cost.
pi_168719772
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Alex Jones doet toch precies hetzelfde?
Wat doet hij verkeerd in jou ogen?

Ook vraag ik mij af of je de video überhaupt hebt bekeken.
Wat doet hij hetzelfde precies?
Alex Jones kan gewoon blijven blaffen. Hij is gewoon nog 'n rolspeler (vreselijk 'loud and proud' stereotypische Amerikaan). Hij is 'n deelnemer van 't hele toneel. Hij kan waarschijnlijk zijn eigen dood faken wanneer hij niet meer gebruikelijk is.

Nee sorry ik heb de video niet gezien. Over de jaren heb ik in totaal misschien 'n uurtje of twee van de gast gezien en dat zeker genoeg is.

Ik ben nooit fan van Alex Jones geweest.Dat heb ik hier 'n aantal keren geschreven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168722514
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemd waarom wordt dit niet verwijderd door YT zou je denken? Educatie ten behoeve van de LGBTP-acceptatie? YT verwijdert tegenwoordig vids die stukken minder aanstootgevend zijn, ondanks de vele dislikes kan dit gewoon door de beugel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kap eens met je homofobe opmerkingen

Gelukkig zijn er mensen met gezond verstand in de comments

Wie o Wie zit achter deze vid ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 15:42:31 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168722553
Er is trouwens nog nooit een video van youtube verwijderd door "veel dislikes".
Conscience do cost.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:44:36 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168724037
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemd waarom wordt dit niet verwijderd door YT zou je denken? Educatie ten behoeve van de LGBTP-acceptatie? YT verwijdert tegenwoordig vids die stukken minder aanstootgevend zijn, ondanks de vele dislikes kan dit gewoon door de beugel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaken die jouw interesse niet hebben moeten maar van internet verwijderd worden?

Edit: nu heb ik dit in mijn geschiedenis staan :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 15:42:46 ]
pi_168724135
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zaken die jouw interesse niet hebben moeten maar van internet verwijderd worden?
CAD overdrijft en probeert er meteen weer iets van te maken dat het niet is maar zoals gewoonlijk faalt ze daar weer in. Dat de video nog online is ondanks de leeftijdsrestrictie is natuurlijk wel opmerkelijk met oog op de inhoud.

Maar dat heeft verder niets met BNW te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 07-02-2017 17:07:27 (Hou het eens lief. Geen nicknames voor elkaar) ]
Conscience do cost.
pi_168758643
Wist zo snel niet welk topic ik dit moest plaatsen dus maar in algemeen:

De kans dat Ziggo en Xs4all torrentsite The Pirate Bay moeten blokkeren is een stuk groter geworden. Het Europees Hof van Justitie buigt zich momenteel over de vraag of de site zich schuldig maakt aan copyrightschending. Het antwoord op die vraag is van belang voor de afweging of de site moet worden geblokkeerd.

Die copyrightschending is er inderdaad, schrijft een adviseur van het Hof. Volgens die adviseur, de advocaat-generaal, kan het niet anders dan dat de downloadsite ervan op de hoogte is dat op zijn platform illegale content wordt gedeeld. Dat advies is niet bindend, maar wordt vaak opgevolgd. Als het Europees Hof dat advies overneemt, is de kans dat de Hoge Raad de blokkade instelt, een stuk groter. Het kan nog maanden duren voordat daar duidelijkheid over is.

Bron: http://nos.nl/artikel/215(...)-bay-dichterbij.html

Wat vinden de BNW'ers hiervan?
pi_168770182
Aw - wat leuk!

Child finds 100 million year old dinosaur
http://www.nbcdfw.com/new(...)field-298914371.html

I like the bit at 1:44 "They looked something like this though they were 15feet (5 metres!) long..."

What a complete load of bollocks.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 februari 2017 @ 00:18:55 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168770660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:43 schreef Tingo het volgende:
Aw - wat leuk!

Child finds 100 million year old dinosaur
http://www.nbcdfw.com/new(...)field-298914371.html

I like the bit at 1:44 "They looked something like this though they were 15feet (5 metres!) long..."

What a complete load of bollocks.
What is? Is het bestaan van dino botten een complot?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:50:18 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168771683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:43 schreef Tingo het volgende:
Aw - wat leuk!

Child finds 100 million year old dinosaur
http://www.nbcdfw.com/new(...)field-298914371.html

I like the bit at 1:44 "They looked something like this though they were 15feet (5 metres!) long..."

What a complete load of bollocks.
100 miljoen is niets


http://www.lifecoachcode.(...)on-years-old-woman/#
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:52:14 #131
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168771691
En sinds gister is Nederland weer een stap ultrafascistischer geworden.

Zeer waarschijnlijk zal de internetsleepnet geïnstalleerd worden

https://geensleep.net/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:58:49 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168771726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Wist zo snel niet welk topic ik dit moest plaatsen dus maar in algemeen:

De kans dat Ziggo en Xs4all torrentsite The Pirate Bay moeten blokkeren is een stuk groter geworden. Het Europees Hof van Justitie buigt zich momenteel over de vraag of de site zich schuldig maakt aan copyrightschending. Het antwoord op die vraag is van belang voor de afweging of de site moet worden geblokkeerd.

Die copyrightschending is er inderdaad, schrijft een adviseur van het Hof. Volgens die adviseur, de advocaat-generaal, kan het niet anders dan dat de downloadsite ervan op de hoogte is dat op zijn platform illegale content wordt gedeeld. Dat advies is niet bindend, maar wordt vaak opgevolgd. Als het Europees Hof dat advies overneemt, is de kans dat de Hoge Raad de blokkade instelt, een stuk groter. Het kan nog maanden duren voordat daar duidelijkheid over is.

Bron: http://nos.nl/artikel/215(...)-bay-dichterbij.html

Wat vinden de BNW'ers hiervan?
Volslagen krankjorum.

Zo kun je ook stellen dat geld moorden pleegt. Banken faciliteren moord en doodslag.

En zo zouden we elk gereedschap moeten verbieden. Inclusief balpennen en vulpennen. Met een priem, schroevendraaier of vulpen kun je makkelijk iemand vermoorden

Dat geldt dus ook voor de gamma.


En daarnaast uit elk onderzoek blijkt dat downloaden meer in het laatje komt. En de downloader is een frequent biosbezoeker, en Netflixer en en en

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 09-02-2017 09:28:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:27:09 #133
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168772617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:43 schreef Tingo het volgende:
Aw - wat leuk!

Child finds 100 million year old dinosaur
http://www.nbcdfw.com/new(...)field-298914371.html

I like the bit at 1:44 "They looked something like this though they were 15feet (5 metres!) long..."

What a complete load of bollocks.
Wat is er onzin aan dan?
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:29:31 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168772656
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:52 schreef Lambiekje het volgende:
En sinds gister is Nederland weer een stap ultrafascistischer geworden.

Zeer waarschijnlijk zal de internetsleepnet geïnstalleerd worden

https://geensleep.net/
Die sleepwet in combinatie met falende overheids IT is sowieso een slecht idee.
pi_168775185
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 februari 2017 @ 12:26:48 #136
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_168775923
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_168776631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

What is? Is het bestaan van dino botten een complot?
Tis 'n 150 year old 'wetenschappelijk' hoax, vind ik.
Wel toevallig dat 't 'n stel evolutionisten die hebben de eerste 'dinosaur' botten gevonden.
De native americans hebben nooit niks gevonden.
Tis wel bekend dat de 'dinosaur' skelletten in musea modellen/replikas zijn.

Maar ja - er komt weer 'n leuke Hollywood film (Bone Wars) over dus dan moet het allemaal zeker waar zijn. :)
Er zijn net zoveel fraudsters en criminelen in het wetenschap industrie als alle anderen professies.IMO.
University educatIon does not make someone more or less honest than anyone else.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168776682
Lekker boos zijn op mensen met een opleiding die waanbeelden tegenspreken 8-)
Conscience do cost.
pi_168776801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis 'n 150 year old 'wetenschappelijk' hoax, vind ik.
Wel toevallig dat 't 'n stel evolutionisten die hebben de eerste 'dinosaur' botten gevonden.
De native americans hebben nooit niks gevonden.
Tis wel bekend dat de 'dinosaur' skelletten in musea modellen/replikas zijn.

Maar ja - er komt weer 'n leuke Hollywood film (Bone Wars) over dus dan moet het allemaal zeker waar zijn. :)
Er zijn net zoveel fraudsters en criminelen in het wetenschap industrie als alle anderen professies.IMO.
University educatIon does not make someone more or less honest than anyone else.
Chinezen verkochten in de oudheid al "drakentanden" en botten wat gewoon dinosaurus fossielen bleken te zijn.

De eerste zekere dinosaurus vondst staat beschreven in een boek over de natuurgeschiedenis van Oxfordshire uit 1676, ver voor Darwin dus.

Jammer dat je je wederom weer eens niet wil verdiepen en er liever voor kiest om alleen je onkunde te tonen.
  donderdag 9 februari 2017 @ 13:45:35 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168777429
Wat Chewie zegt: fossielen worden al heel lang gevonden. Niet alleen van dinosaurussen overigens.

Bovendien: wat zou in hemelsnaam het complot achter nep dino's zijn? Dan kom je enkel weer bij de conservatieve christenen uit. Zoals al die hoaxtheorieen.
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:57:45 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168782812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis 'n 150 year old 'wetenschappelijk' hoax, vind ik.
Wel toevallig dat 't 'n stel evolutionisten die hebben de eerste 'dinosaur' botten gevonden.
De native americans hebben nooit niks gevonden.
Tis wel bekend dat de 'dinosaur' skelletten in musea modellen/replikas zijn.

Maar ja - er komt weer 'n leuke Hollywood film (Bone Wars) over dus dan moet het allemaal zeker waar zijn. :)
Er zijn net zoveel fraudsters en criminelen in het wetenschap industrie als alle anderen professies.IMO.
University educatIon does not make someone more or less honest than anyone else.
Ok, ik hap wel. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen? Wat in musea staat zijn inderdaad vaak (gipsen) afgietsels van echte botten. Dat maakt het niet gelijk nep. En gaat dit voor alle fossielen op, of alleen dino's?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168825317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

De eerste zekere dinosaurus vondst staat beschreven in een boek over de natuurgeschiedenis van Oxfordshire uit 1676, ver voor Darwin dus.

Jammer dat je je wederom weer eens niet wil verdiepen en er liever voor kiest om alleen je onkunde te tonen.
Deze bedoel je dus:
'The first known illustration of a dinosaur bone was published in Robert Plot’s book The Natural History of Oxfordshire in 1677.
The bone was found in a limestone quarry near Chipping Norton, and was thought by Plot to be the bone of a giant. Sadly, the specimen itself has never been discovered in the Oxford University collections, but palaeontologists have been able to identify it from the original drawing as part of the thighbone of the carnivorous dinosaur Megalosaurus.'
http://www.boswells.co.uk/article/44-dinosaurs-are-back-in-oxford

Dus ze zeggen dat er 'dinosaur' bot gevonden was maar die hebben ze niet meer maar er is wel 'n tekening van. Right.

Lijkt me dat 't meer mythologisch dan wetenschappelijk is.
Dan sommige hier flauwe connecties over 'conservatieve christendom' maken.
Als je niet de evolutie THEORIE geloven dan ben je 'n conservatief christen? Grappig.

Misschien leuk voor sommige hier:
If you are in the mood for more dinosaurs have a look at our great selection of dinosaur themed toys.
http://www.boswells.co.uk/toys/dinosaurs/c1098
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168825342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok, ik hap wel. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen? Wat in musea staat zijn inderdaad vaak (gipsen) afgietsels van echte botten. Dat maakt het niet gelijk nep. En gaat dit voor alle fossielen op, of alleen dino's?
Het maakt 't zeker niet echt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168825751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat Chewie zegt: fossielen worden al heel lang gevonden. Niet alleen van dinosaurussen overigens.

Bovendien: wat zou in hemelsnaam het complot achter nep dino's zijn? Dan kom je enkel weer bij de conservatieve christenen uit. Zoals al die hoaxtheorieen.
Die vat ik niet zo goed?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 16:30:56 #145
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168827418
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 15:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die vat ik niet zo goed?
Dat veel van de "grote" theorieen uit conservatieve christenen hoek komen vandaag de dag.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 16:49:45 #146
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168827696
Hoe kunnen ze de ouderdom van de fossielen weten als er geen materiaal van het dier zelf over is?
pi_168828097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 16:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat veel van de "grote" theorieen uit conservatieve christenen hoek komen vandaag de dag.
Oh is dat zo? Je bedoelt het scheppingsverhaal bijv?
pi_168828099
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 16:49 schreef Manke het volgende:
Hoe kunnen ze de ouderdom van de fossielen weten als er geen materiaal van het dier zelf over is?
Goeie vraag.
pi_168828115
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 16:49 schreef Manke het volgende:
Hoe kunnen ze de ouderdom van de fossielen weten als er geen materiaal van het dier zelf over is?
Door te kijken naar de grond/bodem waar ze het gevonden hebben dacht.
Weet ik niet geheel zeker.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 11 februari 2017 @ 17:25:30 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168828303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het maakt 't zeker niet echt.
Even echt als een foto.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 februari 2017 @ 17:30:06 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168828380
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 17:15 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Door te kijken naar de grond/bodem waar ze het gevonden hebben dacht.
Weet ik niet geheel zeker.
Dat is dacht ik inderdaad door naar de aardlagen te kijken gedaan. Deze zijn bijvoorbeeld te dateren door naar radioactieve stoffen te kijken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168829038
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Even echt als een foto.
Fotos van illustraties, neppe botten en replikas. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:30:02 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168829408
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fotos van illustraties, neppe botten en replikas. :)
Wat is je bewijs daarvoor? Hoe kom je tot je conclusies?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168916465
Er is veel over de dinosaur hoax te vinden.
Helaas heb ik niet erg veel tijd momenteel...maar hier is 'n aardig korte filmpje over:

Dinosaurs debunked in 3 minutes

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168916657
Flink wat ongefundeerde aannames met een lekker zwaar muziekje erbij en dat allemaal in een hapklare brok van 3 minuten. Het wordt vermeende "truth seekers" zo wel erg makkelijk gemaakt _O-

Maargoed, helaas is er dus niet 'debunked' er zijn hoogstens wat beweringen gedaan. Wel de juiste termen gebruiken mannetje.
Conscience do cost.
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:30:27 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168918223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:04 schreef Tingo het volgende:
Er is veel over de dinosaur hoax te vinden.
Helaas heb ik niet erg veel tijd momenteel...maar hier is 'n aardig korte filmpje over:

Dinosaurs debunked in 3 minutes

En jij trapt daar in? Neem dat eerste punt nou, over de stap van tanden naar volledig skelet. Heb je er niet aan gedacht dat die eerste vinding niet de laatste is geweest? Ze hebben later ook grotendeels complete skeletten gevonden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 februari 2017 @ 15:59:20 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168920047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:04 schreef Tingo het volgende:
Er is veel over de dinosaur hoax te vinden.
Helaas heb ik niet erg veel tijd momenteel...maar hier is 'n aardig korte filmpje over:

Dinosaurs debunked in 3 minutes

Wie heeft die fossielen in de grond gestopt?

Tijd om weer de underpants gnomes voor de dag te halen!

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_168920262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:04 schreef Tingo het volgende:
Er is veel over de dinosaur hoax te vinden.
Helaas heb ik niet erg veel tijd momenteel...maar hier is 'n aardig korte filmpje over:

Dinosaurs debunked in 3 minutes

Maar de hoeveelheid aan video's doet er niet toe.
Dat maakt iets toch niet meer "echt".
Er zijn ook genoeg video's te vinden van mensen die beweren dat de dinosaurus nooit is uitgestorven en in het geheim er nog altijd zijn.


Denk jij dat de dinosaurus helemaal nooit heeft bestaan?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168931457
Meer over de geschiedenis van de dinosaur hoax/scam....

http://news.bbc.co.uk/loc(...)_8484000/8484720.stm

"The earliest account we have a proper record of is in Robert Plot's Natural History of Oxfordshire that was published in 1677, and in that he illustrated what we would now recognise as the end of a dinosaur limb bone," Professor Kennedy said.

"He then debated in his account at length what it might be, whether it may be the remains of a giant or giantess, or whether it might be the remains of an elephant.

"Somewhat later in 1699 a man called Edward Lhwyd illustrated and described a tooth of a dinosaur but both he and Plot had no idea what fossils were."
The bones were identified much later as a Megalosaurus bucklandi.
It takes its title from William Buckland, who has the distinction of being the first man to assign a name to a dinosaur.
Professor Jim Kennedy, Director of the Oxford University Museum of Natural History:

"We have for instance two slabs from roofs. When people were doing house repairs they noticed little dinosaur footprints on the surfaces of their roofing slates."

"In 1825 near Chipping Norton bones of a huge animal were recovered and early workers thought they might be the remains of whales.

http://www.strangescience.net/plot.htm

Practicing alchemy for a profit, Robert Plot claimed to find the secret of "first matter," the holy grail of alchemy.

Plot's dinosaur-bone-bearing Natural History of Oxfordshire was printed in 1676 or 1677 (accounts vary). Almost a century later, another English historian, Richard Brookes, copied the figure and gave it a name highlighting its resemblance to a piece of manly anatomy. Historians in the throes of arrested adolescence have ever since snickered that the first known illustration of a dinosaur bone bears a salacious name. As for the bone itself, it was long ago lost, as were Plot's other formed stones.

Scrotum Humanum notwithstanding , Megalosaurus represents the first dinosaur genus to be described and validly named. In 1824, William Buckland gave the genus the name Megalosaurus in his article "Notice on the Megalosaurus or Great Fossil Lizard of Stonesfield," describing it as an extinct giant reptile. The lithograph of the Megalosaurus jaw that accompanied the description was based on drawings done by Buckland's wife, Mary Morland. Later in 1827, Gideon Mantell, in his The Geology of the southeast of England, assigned the type specimen its current valid binomial: Megalosaurus bucklandii.

http://blog.biodiversityl(...)d-validly-named.html

Dus helaas de dinosaur bot al 400 jaar verloren of nooit bestaat heeft. Misschien 'n bot van 'n heel andere grote,maar iets kleinere beest was. Het lijkt dat de dinosaur scam allemaal begonnen van 'n 450 jaar oud tekening is. Dan 150 jaar later er 'n gedoe over is toen Richard Brookes 'n tekening van 'n tekening heeft gemaakt. Lekker vaag.

Het lijkt dat de hele dinosaur scam (scientiffifantastische dinosaur boeken,illustraties,artistic impressions,artifacts,documentaren,films,themeparks,leuke merchandise,speelgoed,fantasie enz.) in Oxford UK begonnen is.

Wow ,Oxford University just happens to be in that 'dinosaur rich' environment.
Al die evolutionist theoristen allemaal uit Oxford Uni komen.
Lijkt op een of ander vriendjes of 'ja-knikkers' clubje te zijn.

'Scrotum humanum' inderdaad.

Aldous Huxley,ook familie van Thomas Henry Huxley dinosaur/evolutionist was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 16 februari 2017 @ 00:13:31 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168931631
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:55 schreef Tingo het volgende:
Meer over de geschiedenis van de dinosaur hoax/scam....

http://news.bbc.co.uk/loc(...)_8484000/8484720.stm

"The earliest account we have a proper record of is in Robert Plot's Natural History of Oxfordshire that was published in 1677, and in that he illustrated what we would now recognise as the end of a dinosaur limb bone," Professor Kennedy said.

"He then debated in his account at length what it might be, whether it may be the remains of a giant or giantess, or whether it might be the remains of an elephant.

"Somewhat later in 1699 a man called Edward Lhwyd illustrated and described a tooth of a dinosaur but both he and Plot had no idea what fossils were."
The bones were identified much later as a Megalosaurus bucklandi.
It takes its title from William Buckland, who has the distinction of being the first man to assign a name to a dinosaur.
Professor Jim Kennedy, Director of the Oxford University Museum of Natural History:

"We have for instance two slabs from roofs. When people were doing house repairs they noticed little dinosaur footprints on the surfaces of their roofing slates."

"In 1825 near Chipping Norton bones of a huge animal were recovered and early workers thought they might be the remains of whales.

http://www.strangescience.net/plot.htm

Practicing alchemy for a profit, Robert Plot claimed to find the secret of "first matter," the holy grail of alchemy.

Plot's dinosaur-bone-bearing Natural History of Oxfordshire was printed in 1676 or 1677 (accounts vary). Almost a century later, another English historian, Richard Brookes, copied the figure and gave it a name highlighting its resemblance to a piece of manly anatomy. Historians in the throes of arrested adolescence have ever since snickered that the first known illustration of a dinosaur bone bears a salacious name. As for the bone itself, it was long ago lost, as were Plot's other formed stones.

Scrotum Humanum notwithstanding , Megalosaurus represents the first dinosaur genus to be described and validly named. In 1824, William Buckland gave the genus the name Megalosaurus in his article "Notice on the Megalosaurus or Great Fossil Lizard of Stonesfield," describing it as an extinct giant reptile. The lithograph of the Megalosaurus jaw that accompanied the description was based on drawings done by Buckland's wife, Mary Morland. Later in 1827, Gideon Mantell, in his The Geology of the southeast of England, assigned the type specimen its current valid binomial: Megalosaurus bucklandii.

http://blog.biodiversityl(...)d-validly-named.html

Dus helaas de dinosaur bot al 400 jaar verloren of nooit bestaat heeft. Misschien 'n bot van 'n heel andere grote,maar iets kleinere beest was. Het lijkt dat de dinosaur scam allemaal begonnen van 'n 450 jaar oud tekening is. Dan 150 jaar later er 'n gedoe over is toen Richard Brookes 'n tekening van 'n tekening heeft gemaakt. Lekker vaag.

Het lijkt dat de hele dinosaur scam (scientiffifantastische dinosaur boeken,illustraties,artistic impressions,artifacts,documentaren,films,themeparks,leuke merchandise,speelgoed,fantasie enz.) in Oxford UK begonnen is.

Wow ,Oxford University just happens to be in that 'dinosaur rich' environment.
Al die evolutionist theoristen allemaal uit Oxford Uni komen.
Lijkt op een of ander vriendjes of 'ja-knikkers' clubje te zijn.

'Scrotum humanum' inderdaad.

Aldous Huxley,ook familie van Thomas Henry Huxley dinosaur/evolutionist was.
So what? Dat het begin wat blurry was is en te verwachten, en het zegt helemaal niets negatiefs over alle andere duizenden vindingen sindsdien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 februari 2017 @ 13:01:41 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168959095
Kijk hier wil ik de CIA nog wel eens aan linken!!

http://nos.nl/artikel/215(...)as-geen-heilige.html

Kim Jong-nam overleed dinsdag nadat hij onwel was geworden op het vliegveld van Kuala Lumpur. Hij zei tegen luchthavenpersoneel dat hij met een chemische stof was besproeid.

"Wat er precies is gebeurd is niet duidelijk", vertelt Marieke de Vries. "De politie laat nog niet veel los. Op dit moment wordt er nog forensisch onderzoek gedaan naar het lichaam."

Wel zijn verschillende getuigen gehoord. "Zij zeggen allemaal dat hij nog voordat hij de douane bereikte, in het winkelgedeelte van de luchthaven van achteren aangevallen is."

Maar daarna lopen de verhalen uiteen. "De één zegt dat er iets in zijn gezicht is gespoten, de ander dat hij is aangevallen met een spuit en is geïnjecteerd. Weer een ander verklaart dat hij is aangevallen met een doek die besprenkeld was met een giftige stof."
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 februari 2017 @ 13:05:56 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168959183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:55 schreef Tingo het volgende:
Meer over de geschiedenis van de dinosaur hoax/scam....

http://news.bbc.co.uk/loc(...)_8484000/8484720.stm

"The earliest account we have a proper record of is in Robert Plot's Natural History of Oxfordshire that was published in 1677, and in that he illustrated what we would now recognise as the end of a dinosaur limb bone," Professor Kennedy said.

"He then debated in his account at length what it might be, whether it may be the remains of a giant or giantess, or whether it might be the remains of an elephant.

"Somewhat later in 1699 a man called Edward Lhwyd illustrated and described a tooth of a dinosaur but both he and Plot had no idea what fossils were."
The bones were identified much later as a Megalosaurus bucklandi.
It takes its title from William Buckland, who has the distinction of being the first man to assign a name to a dinosaur.
Professor Jim Kennedy, Director of the Oxford University Museum of Natural History:

"We have for instance two slabs from roofs. When people were doing house repairs they noticed little dinosaur footprints on the surfaces of their roofing slates."

"In 1825 near Chipping Norton bones of a huge animal were recovered and early workers thought they might be the remains of whales.

http://www.strangescience.net/plot.htm

Practicing alchemy for a profit, Robert Plot claimed to find the secret of "first matter," the holy grail of alchemy.

Plot's dinosaur-bone-bearing Natural History of Oxfordshire was printed in 1676 or 1677 (accounts vary). Almost a century later, another English historian, Richard Brookes, copied the figure and gave it a name highlighting its resemblance to a piece of manly anatomy. Historians in the throes of arrested adolescence have ever since snickered that the first known illustration of a dinosaur bone bears a salacious name. As for the bone itself, it was long ago lost, as were Plot's other formed stones.

Scrotum Humanum notwithstanding , Megalosaurus represents the first dinosaur genus to be described and validly named. In 1824, William Buckland gave the genus the name Megalosaurus in his article "Notice on the Megalosaurus or Great Fossil Lizard of Stonesfield," describing it as an extinct giant reptile. The lithograph of the Megalosaurus jaw that accompanied the description was based on drawings done by Buckland's wife, Mary Morland. Later in 1827, Gideon Mantell, in his The Geology of the southeast of England, assigned the type specimen its current valid binomial: Megalosaurus bucklandii.

http://blog.biodiversityl(...)d-validly-named.html

Dus helaas de dinosaur bot al 400 jaar verloren of nooit bestaat heeft. Misschien 'n bot van 'n heel andere grote,maar iets kleinere beest was. Het lijkt dat de dinosaur scam allemaal begonnen van 'n 450 jaar oud tekening is. Dan 150 jaar later er 'n gedoe over is toen Richard Brookes 'n tekening van 'n tekening heeft gemaakt. Lekker vaag.

Het lijkt dat de hele dinosaur scam (scientiffifantastische dinosaur boeken,illustraties,artistic impressions,artifacts,documentaren,films,themeparks,leuke merchandise,speelgoed,fantasie enz.) in Oxford UK begonnen is.

Wow ,Oxford University just happens to be in that 'dinosaur rich' environment.
Al die evolutionist theoristen allemaal uit Oxford Uni komen.
Lijkt op een of ander vriendjes of 'ja-knikkers' clubje te zijn.

'Scrotum humanum' inderdaad.

Aldous Huxley,ook familie van Thomas Henry Huxley dinosaur/evolutionist was.
Verklaard ook niet hoe ik uit een steen bij Dover (GB), een aantal foesiellen heb kunnen halen.
Ook ben ik bij opgravingen geweest van mamoet botten en van een mosasaurus!
https://www.nrc.nl/nieuws/2012/09/20/320774-a1441565
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_168970639
Het blijft meer dan 'n beetje 'blurry'.
http://www.bbc.com/earth/(...)at-gave-us-dinosaurs

“It's anyone's guess exactly where and when humans first stumbled upon the fossilised remains of ancient giant beasts. But according to Hugh Torrens of Keele University in the UK, we know exactly where the first dinosaur was discovered.

Anyones guess indeed!

It was found in the centre of London: to be precise, at 15 Aldersgate Street, a few hundred metres north of St Paul's Cathedral.
Sometime in late 1841 or early 1842, Richard Owen – a brilliant anatomist and, by many accounts, a spectacularly unlikeable man – paid a visit to William Devonshire Saull's geological collection. There, Owen came across a rather ordinary-looking fossil: a chunk of bone from the spine of a large prehistoric animal that had been named Iguanodon a few decades earlier.”


Wat meer over Robert Plot de 'dinosaur' bot vinder.

Even so, when Plot came across a fossil that looked uncannily like a fragment from an unusually large thigh bone, he had to admit that it probably once belonged to an animal. In his 1677 Natural History of Oxford-shire, he discussed the find at great length, finally concluding that it might have come from a gigantic ancient human. After all, he argued, "Goliath for certain was nine foot nine inches high".

Exactly which animal his large thigh bone belonged to must remain a mystery, because the fossil was lost long ago.


But Plot did describe how it had been "dug out of a quarry in the Parish of Cornwell": an area of Oxfordshire that was mined for limestone, which we now know dates back to the Jurassic.
From the fossil's age, and from its appearance in Plot's illustration, palaeontologists now suspect that it belonged to a large predatory dinosaur that terrorised Britain about 165 million years ago.


"Educated at the Free School in Wye, in 1658 he matriculated at Magdalen Hall, Oxford, where subsequently he served as dean and as vice-principal, before moving to University College in 1676. It was initially as a student ...."
http://emlo-portal.bodlei(...)atalogue=robert-plot

Gaat ie naar Oxford Uni 1676 en dan maar binnen 'n jaartje heeft ie de rare 'bot' gevonden.
Beetje vreemd dat er niks over de fantastische 'dinosuar bot' ontdekking van 1677 in deze biographie te vinden is.
Oprichter van de Ashmolean Museum en de 'eerste dino bot' nergens meer te vinden is....maar gelukkig er 'n tekening van is die wetenschappers dat de (tekening van de) bot
' belonged to a large predatory dinosaur that terrorised Britain about 165 million years ago' kunnen concluderen.

[ Bericht 48% gewijzigd door Tingo op 17-02-2017 21:50:29 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168971699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef Tingo het volgende:
Het blijft meer dan 'n beetje 'blurry'.
http://www.bbc.com/earth/(...)at-gave-us-dinosaurs

“It's anyone's guess exactly where and when humans first stumbled upon the fossilised remains of ancient giant beasts. But according to Hugh Torrens of Keele University in the UK, we know exactly where the first dinosaur was discovered.

Anyones guess indeed!

It was found in the centre of London: to be precise, at 15 Aldersgate Street, a few hundred metres north of St Paul's Cathedral.
Sometime in late 1841 or early 1842, Richard Owen – a brilliant anatomist and, by many accounts, a spectacularly unlikeable man – paid a visit to William Devonshire Saull's geological collection. There, Owen came across a rather ordinary-looking fossil: a chunk of bone from the spine of a large prehistoric animal that had been named Iguanodon a few decades earlier.”

Wat meer over Robert Plot de 'dinosaur' bot vinder.

Even so, when Plot came across a fossil that looked uncannily like a fragment from an unusually large thigh bone, he had to admit that it probably once belonged to an animal. In his 1677 Natural History of Oxford-shire, he discussed the find at great length, finally concluding that it might have come from a gigantic ancient human. After all, he argued, "Goliath for certain was nine foot nine inches high".

Exactly which animal his large thigh bone belonged to must remain a mystery, because the fossil was lost long ago.


But Plot did describe how it had been "dug out of a quarry in the Parish of Cornwell": an area of Oxfordshire that was mined for limestone, which we now know dates back to the Jurassic.
From the fossil's age, and from its appearance in Plot's illustration, palaeontologists now suspect that it belonged to a large predatory dinosaur that terrorised Britain about 165 million years ago.


"Educated at the Free School in Wye, in 1658 he matriculated at Magdalen Hall, Oxford, where subsequently he served as dean and as vice-principal, before moving to University College in 1676. It was initially as a student ...."
http://emlo-portal.bodlei(...)atalogue=robert-plot

Gaat ie naar Oxford Uni 1676 en dan maar binnen 'n jaartje heeft ie de rare 'bot' gevonden.
Beetje vreemd dat er niks over de fantastische 'dinosuar bot' ontdekking van 1677 in deze biographie te vinden is.
Oprichter van de Ashmolean Museum en de 'eerste dino bot' nergens meer te vinden is....maar gelukkig er 'n tekening van is die wetenschappers dat de (tekening van de) bot
' belonged to a large predatory dinosaur that terrorised Britain about 165 million years ago' kunnen concluderen.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook een schatting die op zijn minst discutabel is. 165 million years! Hoe weten ze dat nou?
pi_168972247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik eerlijk gezegd ook een schatting die op zijn minst discutabel is. 165 million years! Hoe weten ze dat nou?
A large predatory dinosaur that terrorised Britain? Hoe komen ze daar bij?
En dan van 'n 300+ jaar oud tekening dat er als 'n pair of bollocks uitziet?
Misschien 'n in-joke van de tijd.

Robert Plot 27 was toen hij de 'dinosuar' bot getekende heeft.
in 1677 was 't 'ballocks' en niet 'bollocks' :) Heel interessante woord.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 17-02-2017 22:33:56 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:24:52 #166
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_168997094
Het lijkt dat 't allemaal vrijmetselaren en/of 'enlightened ones' achter de eerste 'dinosaur' bot waren.

To further underscore the strong links between the scientists of the day and their membership of the Craft, in 1723, of the 200 members of the Royal Society, 40 were masons. In 1725, 47 members of the Royal Society were masons, and in 1730, 97 members of the Grand Lodge of London (Moderns) were members of the Royal Society, or were future members of that society.
This showed the strong links between the scientists who ushered in the Age of Enlightenment and the Craft.
http://www.freemasons-fre(...)y_enlightenment.html
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 februari 2017 @ 11:20:37 #168
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168997269
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:07 schreef Tingo het volgende:
Het lijkt dat 't allemaal vrijmetselaren en/of 'enlightened ones' achter de eerste 'dinosaur' bot waren.

To further underscore the strong links between the scientists of the day and their membership of the Craft, in 1723, of the 200 members of the Royal Society, 40 were masons. In 1725, 47 members of the Royal Society were masons, and in 1730, 97 members of the Grand Lodge of London (Moderns) were members of the Royal Society, or were future members of that society.
This showed the strong links between the scientists who ushered in the Age of Enlightenment and the Craft.
http://www.freemasons-fre(...)y_enlightenment.html
Allemaal = 40/200? Ruim begrip dan.
pi_168998864
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Allemaal = 40/200? Ruim begrip dan.
In 1730 waren er 97 van 200.Waarschijnlijk dat veel meer was toen de evolution theoristen over begonnen.
Robert Plot ( tekenaar van de 'bot' ) ook vrijmetselaar was.
Kan zijn dat de dinosaur gedoe door vrijmetselaren verzonnen was.

En dan
https://en.wikipedia.org/wiki/Elias_Ashmole
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 februari 2017 @ 14:56:07 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169001496
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:07 schreef Tingo het volgende:
Het lijkt dat 't allemaal vrijmetselaren en/of 'enlightened ones' achter de eerste 'dinosaur' bot waren.

To further underscore the strong links between the scientists of the day and their membership of the Craft, in 1723, of the 200 members of the Royal Society, 40 were masons. In 1725, 47 members of the Royal Society were masons, and in 1730, 97 members of the Grand Lodge of London (Moderns) were members of the Royal Society, or were future members of that society.
This showed the strong links between the scientists who ushered in the Age of Enlightenment and the Craft.
http://www.freemasons-fre(...)y_enlightenment.html
So what? Hoe zit dat dan met de duizenden botten die daarna zijn gevonden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169002596
Ocean Art China - for all your dinosaur needs....

https://zgdy.en.alibaba.c(...)keleton_Replica.html

Het is welbekend dat er veel neppe (maar verkocht en gepubliciseerd als echt) dinosaur fossielen uit China komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 februari 2017 @ 15:40:09 #172
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169002865
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:30 schreef Tingo het volgende:
Ocean Art China - for all your dinosaur needs....

https://zgdy.en.alibaba.c(...)keleton_Replica.html

Het is welbekend dat er veel neppe (maar verkocht en gepubliciseerd als echt) dinosaur fossielen uit China komen.
Maar opgegraven fossielen dan?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:55:49 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169005017
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:30 schreef Tingo het volgende:
Ocean Art China - for all your dinosaur needs....

https://zgdy.en.alibaba.c(...)keleton_Replica.html

Het is welbekend dat er veel neppe (maar verkocht en gepubliciseerd als echt) dinosaur fossielen uit China komen.
En dat maakt alle fossielen fake?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169005225
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:30 schreef Tingo het volgende:
Ocean Art China - for all your dinosaur needs....

https://zgdy.en.alibaba.c(...)keleton_Replica.html

Het is welbekend dat er veel neppe (maar verkocht en gepubliciseerd als echt) dinosaur fossielen uit China komen.
China staat bekend om zijn neppe producten, wat dus in feite betekent dat het land zelf nep is, oftewel niet bestaat.
Dat zou ook veel verklaren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169009509
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar opgegraven fossielen dan?
Ik heb 't over 'dinosauren' .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 februari 2017 @ 20:07:59 #176
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169009570
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 't over 'dinosauren' .
Er zijn nog een hoop fossielen die veel ouder zijn nog dan dinosaurussen. Waarom zouden die dan nep zijn en de andere, oudere niet?
pi_169009573
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat maakt alle fossielen fake?
Nee. heb ik nergens geschreven.
Moet je met je sidekick 'n 'part-time geschiedenis' bezoekje bij Dover doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169009619
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

China staat bekend om zijn neppe producten, wat dus in feite betekent dat het land zelf nep is, oftewel niet bestaat.
Dat zou ook veel verklaren.
Hey ho ! Grapjas met de saaie 'grapjes' !
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169009648
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 't over 'dinosauren' .
Maar dinosaurus botten die worden gevonden zijn toch ook fossielen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 19 februari 2017 @ 20:14:49 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169009773
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. heb ik nergens geschreven.
Moet je met je sidekick 'n 'part-time geschiedenis' bezoekje bij Dover doen.
Fair enough, ik bedoelde dino fossielen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169012367
Q: At their peak, how many dinosaurs roamed the earth?

A : There are around a thousand different genera of dinosaurs known. We can’t directly measure the size of populations because we don’t know what percentage of individuals are preserved in the fossil record. Twenty million bison roamed America in the 18th Century and dinosaurs, being egg layers, could have reproduced faster. Assuming that the availability of plants was the limiting factor, large dinosaurs probably reached comparable population sizes in the Jurassic, 60 million years ago.
- Luis Villazon. BBC science writer.
http://www.sciencefocus.c(...)nosaurs-roamed-earth

--------------------------------
http://news.nationalgeogr(...)ng-asteroid-science/

End times

While most accounts focus on the spectacular violence of those first few minutes to days after the impact, it was the long-term environmental effects that ultimately wiped out most dinosaurs and much of the rest of life on Earth.
The prevailing dimness caused by the dust cloud meant photosynthesis would have been dramatically reduced. The soot and ash would have taken months to wash out of the atmosphere, and when it did, the rain would have fallen as acidic mud. Massive fires would have produced huge amounts of toxins that temporarily destroyed the planet’s protective ozone layer.
Then there was the carbon footprint of the impact itself, which released an estimated 10,000 billion tons of carbon dioxide, 100 billion tons of carbon monoxide, and another 100 billion tons of methane in one fell swoop, according to geologist David Kring of the Lunar and Planetary Institute.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 februari 2017 @ 21:26:23 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169012612
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:19 schreef Tingo het volgende:
Q: At their peak, how many dinosaurs roamed the earth?

A : There are around a thousand different genera of dinosaurs known. We can’t directly measure the size of populations because we don’t know what percentage of individuals are preserved in the fossil record. Twenty million bison roamed America in the 18th Century and dinosaurs, being egg layers, could have reproduced faster. Assuming that the availability of plants was the limiting factor, large dinosaurs probably reached comparable population sizes in the Jurassic, 60 million years ago.
- Luis Villazon. BBC science writer.
http://www.sciencefocus.c(...)nosaurs-roamed-earth

--------------------------------
http://news.nationalgeogr(...)ng-asteroid-science/

End times

While most accounts focus on the spectacular violence of those first few minutes to days after the impact, it was the long-term environmental effects that ultimately wiped out most dinosaurs and much of the rest of life on Earth.
The prevailing dimness caused by the dust cloud meant photosynthesis would have been dramatically reduced. The soot and ash would have taken months to wash out of the atmosphere, and when it did, the rain would have fallen as acidic mud. Massive fires would have produced huge amounts of toxins that temporarily destroyed the planet’s protective ozone layer.
Then there was the carbon footprint of the impact itself, which released an estimated 10,000 billion tons of carbon dioxide, 100 billion tons of carbon monoxide, and another 100 billion tons of methane in one fell swoop, according to geologist David Kring of the Lunar and Planetary Institute.
Your point being?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169012630
Top Ten Scientific Flaws in the Theory Of Prehistoric Dinosaurs
http://thetechreader.com/(...)ehistoric-dinosaurs/
2. There is more evidence for the presupposition of dinosaurs than the other way around.

Presupposition is a philosophical term which means that you create the evidence based on an assumed premise. In philosophy, any presupposed arguments are usually dismissed.

To be more clear, the idea of dinosaurs was first imagined, and then scientists attempted to search for evidence that they existed. However, this is not how science works. This is anti-science, or pseudo-science. The scientific method dictates that in order to assume a valid scientific notion, it must first be discovered, and only then create the theories based only on the scientific fact.

Instead, however, dinosaurs were first imagined, and then entire skeletons were designed by creative artists; and then after they had what they thought might exist, they went out and tried to find evidence that their theory existed. They would find a bone, and think, "well, this might be similar to what I imagined a dinosaur bone would look like", while holding a cow or whale bone.

It is like drawing a picture of an imaginary creature that you think might be able to exist and then trying to find the imaginary creature in real life. It's not going to happen unless you make it happen. That's exactly what happened with Dinosaur theory. Could dinosaurs exist? Maybe. But is it probable? Not based on science as we know it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169017330
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hey ho ! Grapjas met de saaie 'grapjes' !
Oh, ik dacht dat je het serieus bedoelde..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169053338
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Maar dinosaurus botten die worden gevonden zijn toch ook fossielen?
Fossielen ook binnen jaren (decennia) kunnen vormeren.
Misschien botten fossielen van 'n heel andere beest zijn.
In 'n laboratory kunnen ze ook fossielen binnen dagen maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169054891
Nog meer over de dinosaur scam.
Amusante manier van schrijven vind ik..

Voor de geinteresseerde:

http://thetechreader.com/(...)at-may-surprise-you/

5. Dinosaurs were not huge at all

In the early 1900s, museums were in competition to get the biggest skulls possible. This period known as the Bone Wars or the Great Dinosaur Rush was fueled by bribery, theft, and fraud in order to get the biggest bones possible and outdo the other museums [ 13 ].

So they filled up their museums with the biggest skulls they could find or make out of chicken bones and plaster. Soon, people started to think giant monolithic dinosaurs once roamed the earth. However, this is simply a result of competition among museums, and not an accurate depiction of any extinct animals that may have existed.

Jack Horner said in a Google Talk that our perceived size of dinosaurs is far larger than they really were (if they existed at all) as a result of this "dinosaur rush". In reality, says Horner, most of the bones found infer much smaller dinosaurs .

4. Dinosaurs likely did not exist all in one "period"

If you find a skull of an extinct animal, that doesn't make it a dinosaur. But paleontologists love to call it a dinosaur, and to name it as a dinosaur, because, in the words of Jack Horner, "scientists love to name things" [ 15 ]. It doesn't matter whether it's accurate or not. It makes them feel important.

If the giraffe went extinct a couple centuries ago and there wasn't a record of the animal previously, paleontologists would be quick to call the fossil of the giraffe as a new form of "brontasaurus" or something similar, and say that it "undeniably" went extinct something like 65 million years ago. Pfft. Even though it not only was a giraffe and not a dinosaur, and even though it would have only went extinct recently.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:10:41 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169055258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef Tingo het volgende:
Nog meer over de dinosaur scam.
Amusante manier van schrijven vind ik..

Voor de geinteresseerde:

http://thetechreader.com/(...)at-may-surprise-you/

5. Dinosaurs were not huge at all

In the early 1900s, museums were in competition to get the biggest skulls possible. This period known as the Bone Wars or the Great Dinosaur Rush was fueled by bribery, theft, and fraud in order to get the biggest bones possible and outdo the other museums [ 13 ].

So they filled up their museums with the biggest skulls they could find or make out of chicken bones and plaster. Soon, people started to think giant monolithic dinosaurs once roamed the earth. However, this is simply a result of competition among museums, and not an accurate depiction of any extinct animals that may have existed.

Jack Horner said in a Google Talk that our perceived size of dinosaurs is far larger than they really were (if they existed at all) as a result of this "dinosaur rush". In reality, says Horner, most of the bones found infer much smaller dinosaurs .
Dat ze in competitie waren voor de grootste skeletten betekend niet dat die nep waren...

quote:
4. Dinosaurs likely did not exist all in one "period"
Dat is bekend ja, voor de mensen die ook maar iets van dit onderwerp afweten.

quote:
If you find a skull of an extinct animal, that doesn't make it a dinosaur. But paleontologists love to call it a dinosaur, and to name it as a dinosaur, because, in the words of Jack Horner, "scientists love to name things" [ 15 ]. It doesn't matter whether it's accurate or not. It makes them feel important.

If the giraffe went extinct a couple centuries ago and there wasn't a record of the animal previously, paleontologists would be quick to call the fossil of the giraffe as a new form of "brontasaurus" or something similar, and say that it "undeniably" went extinct something like 65 million years ago. Pfft. Even though it not only was a giraffe and not a dinosaur, and even though it would have only went extinct recently.
Keiharde leugen. Dino's en zoogdieren hebben hele andere anatomie, inclusief de vorm en samenstelling van de botten. Die zouden nooit op die manier door elkaar gehaald worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169068621
Even serieuze vraag aan Tingo.
Ben jij van mening dat dino's nooit hebben bestaan?

En hoe oud is de aarde?
En denk jij dat dino's samen hebben geleefd met de mensen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 22 februari 2017 @ 14:29:09 #189
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169068685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat ze in competitie waren voor de grootste skeletten betekend niet dat die nep waren...

[..]

Dat is bekend ja, voor de mensen die ook maar iets van dit onderwerp afweten.

[..]

Keiharde leugen. Dino's en zoogdieren hebben hele andere anatomie, inclusief de vorm en samenstelling van de botten. Die zouden nooit op die manier door elkaar gehaald worden.
En 'couple of centuries ago' dan kan je botten nog prima carbon-14 daten, daar zal dan uit blijken hoe oud die giraffe botten zijn.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:07:02 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169069555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:29 schreef t4600c het volgende:

[..]

En 'couple of centuries ago' dan kan je botten nog prima carbon-14 daten, daar zal dan uit blijken hoe oud die giraffe botten zijn.
Makkelijk ja. C14 gaat tot iets van 40-50k jaar, en voor langer terug heb je weer andere methoden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:57:13 #191
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:57:54 #192
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169079485
Is dit het nieuwe SWATten? :?
pi_169091405
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dit het nieuwe SWATten? :?
Ja en het is niet alleen bekende succesvolle yt-ers, al is dit geen nieuws meer maar twitter is ook targeting onwelgevallige meningen.
;)
There is only one religion
pi_169092097
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dit het nieuwe SWATten? :?
Twitter en youtube hebben de laatste paar maand de neiging om mensen te blocken of niet meer te ondersteunen als die mensen een andere mening hebben dan links.

En daarbij is pewdiepie zijn youtube 'partner' kwijt door fout knip en plak werk van The Washington post.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169092294
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Twitter en youtube hebben de laatste paar maand de neiging om mensen te blocken of niet meer te ondersteunen als die mensen een andere mening hebben dan links.
Waar blijkt dat precies uit?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja en het is niet alleen bekende succesvolle yt-ers, al is dit geen nieuws meer maar twitter is ook targeting onwelgevallige meningen.
Dat websites bepaalde meningen liever kwijt dan rijk zijn lijkt me sowieso niet opmerkelijk. Dat is net zo goed het geval op fok.
Conscience do cost.
pi_169092411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Waar blijkt dat precies uit?

[..]

Dat websites bepaalde meningen liever kwijt dan rijk zijn lijkt me sowieso niet opmerkelijk. Dat is net zo goed het geval op fok.
Uit pewdiepie zijn wegvallen van inkomsten van zijn youtube partner.

The Washington post heeft een volkomen verkeerd/verknipt bericht over hem geplaatst.
Selectief knip en plak werk waardoor het leek alsof hij een nazi was.


Milo Yiannopoulos op bijna zelfde manier van Twitter geblokkeerd door neppen retweets.


Media is zo links als de pest en grijpen alles aan om iemand die niet dezelfde gedachten heeft om die blocken of belachelijk te maken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169092556
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Uit pewdiepie zijn wegvallen van inkomsten van zijn youtube partner.
Welke youtube partner? Als ik het goed begrijp is er een project van samenwerking met Disney in het water gevallen. De reden daarvoor had niets met links of rechts te maken.
quote:
The Washington post heeft een volkomen verkeerd/verknipt bericht over hem geplaatst.
Selectief knip en plak werk waardoor het leek alsof hij een nazi was.
Dat weet ik, en daarom heeft Disney enigszins terecht afstand van hem genomen. TWP is verder trash uiteraard, maar Disney kan zich simpelweg niet associëren met iemand die op zo'n manier in een artikel verschijnt. Ongeacht of dat artikel 100% onzin is.

quote:
Media is zo links als de pest en grijpen alles aan om iemand die niet dezelfde gedachten heeft om die blocken of belachelijk te maken.
Nogmaals: Wat heeft dit met links of rechts te maken? En wat heeft youtube vermeend gecensureerd?
Conscience do cost.
pi_169092713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Welke youtube partner? Als ik het goed begrijp is er een project van samenwerking met Disney in het water gevallen. De reden daarvoor had niets met links of rechts te maken.

[..]

Dat weet ik, en daarom heeft Disney enigszins terecht afstand van hem genomen. TWP is verder trash uiteraard, maar Disney kan zich simpelweg niet associëren met iemand die op zo'n manier in een artikel verschijnt. Ongeacht of dat artikel 100% onzin is.

[..]

Nogmaals: Wat heeft dit met links of rechts te maken? En wat heeft youtube vermeend gecensureerd?
Zet de tv eens aan of lees een krant/online krant.
Alles is links georiënteerd.
Vooral oude media is een heksen jacht begonnen tegen mensen met andere meningen.

De humor die zelfs te rechts schijnt te zijn kan niet meer.
En ik heb pewdiepie nooit als "lid" van Disney gezien, dat was ook nergens terug te zien in zijn videos.

The Washington post heeft misbruik gemaakt van hun positie om hem te benadelen.

En over milo yiannopoulos schreeuwen mensen dat hij homofoob is en nazi.
Hij is zelf een homo en jood..
Hij is het niet eens met de nieuwe feministen en sjw'ers
Dus zal hij wel een homofoob zijn.
Hij heeft een duidelijke mening over asielzoekers dus zal het wel een xenofoob zijn ect ect


Maar waarschijnlijk staan jou neus en mijn neus beide een andere richting op, dat is geen probleem natuurlijk.
Zo lang er maar normaal over gesproken kan worden ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169092864
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zet de tv eens aan of lees een krant/online krant.
Alles is links georiënteerd.
Vooral oude media is een heksen jacht begonnen tegen mensen met andere meningen.
Dat valt nogal mee. Bovendien kan je via internet eenvoudig allerlei soorten bronnen aanspreken. De macht van de TV en krant is sterk overschat. Gros van de wereld haalt z'n nieuws van internet, met alle problemen die daaruit voortkomen.
quote:
De humor die zelfs te rechts schijnt te zijn kan niet meer.
Hoe kom je daarbij? Wat voor soort (rechtse) humor bedoel je dan en heb je een voorbeeld van een gelegenheid waar dat niet meer kon?
quote:
En ik heb pewdiepie nooit als "lid" van Disney gezien, dat was ook nergens terug te zien in zijn videos.
Hij is ook niet lid van Disney. Hij zou samen met Disney een project gaan doen. Toen Disney te horen kreeg over dat domme artikel heeft Disney zich teruggetrokken van dat project. Daar ging dat hele filmpje van pewdiepie over. Weet je zeker dat je het wel gezien hebt?
quote:
The Washington post heeft misbruik gemaakt van hun positie om hem te benadelen.
Dat zeker.

quote:
Maar waarschijnlijk staan jou neus en mijn neus beide een andere richting op, dat is geen probleem natuurlijk.
Zo lang er maar noraal over gesproken kan worden ;)
Maar kan je dan nog antwoord geven op mijn eerdere vragen? Welke youtube partner heb jij het over? En wat heeft dat hele verhaal rondom pew te maken met links, rechts of censuur?

Ik heb het trouwens over deze video van hem. (nooit gedacht dat ik nog eens uitgerekend pewdiepie zou gaan adverteren ;( )

Conscience do cost.
pi_169092959
De term "partner" was in het verleden, dat als jij groot genoeg was geworden op youtube je geld kan verdienen met de video's die jij upload op de website.

Zo zag ik Disney als een "partner" voor pewdiepie.

Zoals veel Nederlandse YouTubers bij MSI zijn aangesloten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169093112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
De term "partner" was in het verleden, dat als jij groot genoeg was geworden op youtube je geld kan verdienen met de video's die jij upload op de website.
Daarvoor hoef je niet groot te zijn. Ook als je 2 subscribers hebt en ~100 views kan je geld verdienen met youtube, al is het weinig. Hetgeen wat er met Pew is gebeurt is dat hij niet langer tot de preferred partners behoort wat vooral van invloed is op eventuele reclame inkomsten van bedrijven die zich het liefst willen associeren met 'veilige' content.

Hij kan trouwens nog steeds geld verdienen met youtube hoor. Ook met reclame.

In deze vind ik het ook een beetje de schuld van pew zelf. Hij had best kunnen weten dat dergelijke holocaust-grapjes in het verkeerde keelgat kunnen schieten bij bedrijven, ongeacht of hij serieus is of niet. Disney is een goed voorbeeld daarvan. Zij -kunnen- zich simpelweg niet associëren met Pew na dat artikel, ongeacht of dat artikel ook maar enige kern van waarheid bevat.
quote:
Zo zag ik Disney als een "partner" voor pewdiepie.
Mwa. Het was meer een samenwerkingsverband waarbij ze een show gingen maken. Partner klinkt toch iets diepgaander vind ik.

Maareh, links en rechts? En verboden rechtse grapjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 23-02-2017 16:23:52 ]
Conscience do cost.
pi_169097657
en nu is het smullen geblazen......

More is coming :Y)
There is only one religion
pi_169098226
Nu nog afwachten tot de youtubers al hun misinterpretaties en halve verhalen in hapklare brokken online zetten want niemand hier is BNW genoeg om zelf 100 uur aan audio te gaan luisteren 8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:48:23 #204
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_169115545
Een ramp voor lambiekje :o

Google has engaged in by wiping NaturalNews.com off the internet.


Rara wanneer komen ze voor mij?
Rara wanneer komen ze voor jou?
There is only one religion
pi_169116826
Wederom simpelweg niet waar. Google heeft helemaal de macht niet om websites van internet te halen.

Wat post je een hoop sensationele bullshit dance. Geloof jij het ook maar allemaal zo?
Conscience do cost.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:04:47 #206
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_169124617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:44 schreef ems. het volgende:
Geloof jij het ook maar allemaal zo?
:Y
There is only one religion
pi_169197532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef ATuin-hek het volgende:


Keiharde leugen
. Dino's en zoogdieren hebben hele andere anatomie, inclusief de vorm en samenstelling van de botten. Die zouden nooit op die manier door elkaar gehaald worden.
Dat ligt eraan hoeveel vertouw in paleontologie je hebt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169197557
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
Even serieuze vraag aan Tingo.
Ben jij van mening dat dino's nooit hebben bestaan?

En hoe oud is de aarde?
En denk jij dat dino's samen hebben geleefd met de mensen?
Ja.
Weet ik niet.
Nee.Ik ben ook geen creationist.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:55:23 #209
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169198370
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:47:12 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169199162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoeveel vertouw in paleontologie je hebt.
Nee dat doet het niet. Dat heeft veel meer met biologie te maken, gezien je die verschillen ook in hedendaagse dieren kan zien. Een zoogdier wijkt op meerdere punten af van een vogel, die weer anders is dan een reptiel etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169205359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat doet het niet. Dat heeft veel meer met biologie te maken, gezien je die verschillen ook in hedendaagse dieren kan zien. Een zoogdier wijkt op meerdere punten af van een vogel, die weer anders is dan een reptiel etc.
Dat doet 't wel.
De uitvinders van de 'dinosaur' scam bijna allemaal evolutionisten en vrijmetselaars waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:06:43 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169205508
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat doet 't wel.
De uitvinders van de 'dinosaur' scam bijna allemaal evolutionisten en vrijmetselaars waren.
Waarom ligt het dan aan paleontologen? Waarom kan een bioloog een fossiel bot niet vergelijken met die van een modern dier?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169205742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom ligt het dan aan paleontologen? Waarom kan een bioloog een fossiel bot niet vergelijken met die van een modern dier?
Waarschijnlijk kunnen ze dat wel maar durven ze niet - anders ze de dino maffia en evolutioniste vrienden aan hun nek krijgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:20:52 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169205848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kunnen ze dat wel maar durven ze niet - anders ze de dino maffia en evolutioniste vrienden aan hun nek krijgen.
Fijn dat je het dus iig met me eens bent dat je niet afhankelijk bent van paleontologen ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169205979
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Fijn dat je het dus iig met me eens bent dat je niet afhankelijk bent van paleontologen ^O^
Als dino botten bestaat natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:26:50 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169205994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als dino botten bestaat natuurlijk.
:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:27:07 #217
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169206001
Goed topic
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169206291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

:|W
De 'dino' skeletten in musea niet van botten zijn. Het zijn replikas en kunstwerken.
Mensen misleid zijn om te geloven dat 't echte skeletten zijn.
Het feit dat Hollywood/Disney meer dan honderd jaar bezig zijn met de dino hoax te pushen zegt ook wel wat. IMO.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169206366
Disney pushed ook altijd pratende dieren en die ben ik ook nog niet tegengekomen. Tingo heeft een punt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2017 20:58:10 ]
Conscience do cost.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:00:19 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169206872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

De 'dino' skeletten in musea niet van botten zijn. Het zijn replikas en kunstwerken.
Mensen misleid zijn om te geloven dat 't echte skeletten zijn.
Het feit dat Hollywood/Disney meer dan honderd jaar bezig zijn met de dino hoax te pushen zegt ook wel wat. IMO.
Sommige =! alle. En bij degene waar het niet de echte botten zijn is het een afdruk van die botten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:56:14 #221
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169217941
http://www.geenstijl.nl/m(...)ulancepersoneel.html

Ik vind Geenstijl; niet altijd even sterk, dan druk ik het zacht uit. Maar hoe bagatelliserend men in Nederland over Zweden en het huidige klimaat daar praat valt mij wel op. Vooral ook omdat ik veel vrienden in Zweden heb, ook buiten de wat grotere steden, die dit gewoon herkennen.

Ik vind het opmerkelijk dat dit in onze media wegblijft.
pi_169218346
Simpele vraagje:
Als ‘n vluchteling komt met ’n schitterende overlevings verhaal,schrijft ’n boek, prestaties in scholen,universiteiten enz.doet en dan later het blijkt dat ’t allemaal verzonnen is, dan is het toch terecht dat die vluchteling moet uit ’t land gezet en naar z’n land van afkomst terug verstuurd?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169218433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:18 schreef Tingo het volgende:
Simpele vraagje:
Als ‘n vluchteling komt met ’n schitterende overlevings verhaal,schrijft ’n boek, prestaties in scholen,universiteiten enz.doet en dan later het blijkt dat ’t allemaal verzonnen is, dan is het toch terecht dat die vluchteling moet uit ’t land gezet en naar z’n land van afkomst terug verstuurd?
Als een vluchteling zoveel weet te vertellen over zijn leven, zeker met oog op universiteiten, dan valt dat doorgaans vrij makkelijk te achterhalen door het IND of dat waar is of niet. Verder zijn de overwegingen niet zozeer of iemand 'liegt' maar eerder of diegene veilig is in het land van herkomst. Het is ook helemaal niet zo makkelijk te bewijzen of iemand liegt, te meer omdat de landen waar ze vandaan komen overhoop liggen door oorlog of waar administratie simpelweg niet is wat het hoort te zijn.

Dat wordt allemaal overwogen en aan de hand daarvan laat de IND dus die mensen binnen of start het een proces om ze weer uit te zetten.
Conscience do cost.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:27:43 #224
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169218491
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Als een vluchteling zoveel weet te vertellen over zijn leven, zeker met oog op universiteiten, dan valt dat doorgaans vrij makkelijk te achterhalen door het IND of dat waar is of niet. Verder zijn de overwegingen niet zozeer of iemand 'liegt' maar eerder of diegene veilig is in het land van herkomst. Het is ook helemaal niet zo makkelijk te bewijzen of iemand liegt, te meer omdat de landen waar ze vandaan komen overhoop liggen door oorlog of waar administratie simpelweg niet is wat het hoort te zijn.

Dat wordt allemaal overwogen en aan de hand daarvan laat de IND dus die mensen binnen of start het een proces om ze weer uit te zetten.
Mwoah ;)

http://www.ad.nl/show/moe(...)ndelde-hem~a385797e/

Hier lijken toch wel wat haken en ogen aan verhalen te zitten. Toch kwamen ze het land binnen onder de Syrié noemer. Terwijl het dus blijkbaar relatief eenvoudig gecontroleerd is nu ineens.

Al denk ik dat het voorbeeld van Tingo wel wat extremer is; tegen die tijd zal er toch meer uitgezocht zijn mag men hopen.
pi_169218581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mwoah ;)

http://www.ad.nl/show/moe(...)ndelde-hem~a385797e/

Hier lijken toch wel wat haken en ogen aan verhalen te zitten. Toch kwamen ze het land binnen onder de Syrié noemer. Terwijl het dus blijkbaar relatief eenvoudig gecontroleerd is nu ineens.
Wat bedoel je precies? Ze kwamen toch inderdaad uit Syrië? Ongeacht de waarheid van de rest van het verhaal :?
quote:
Dus moest de moeder met haar kinderen terug naar Syrië. ,,Ze is zelf Syrische en haar ouders wonen daar ook. Vanwege hun financiële situatie zijn ze bij hen ingetrokken. Het gezin was arm. Toen brak de oorlog uit. Ze zijn daar nog drieënhalf jaar gebleven, vervolgens heeft ze besloten om met haar kinderen via een smokkelaar naar Europa te gaan.” Volgens de neef van de vader betaalden ze daar 3000 euro per persoon voor.
Conscience do cost.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:45:45 #226
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169218838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Ze kwamen toch inderdaad uit Syrië? Ongeacht de waarheid van de rest van het verhaal :?

[..]

Oh dan heb ik mijn bron niet goed gelezen. Ik las elders (zal even zoeken waar) dat ze niet vanuit Syrie zijn gekomen maar vanuit Libanon :o
pi_169219633
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oh dan heb ik mijn bron niet goed gelezen. Ik las elders (zal even zoeken waar) dat ze niet vanuit Syrie zijn gekomen maar vanuit Libanon :o
In hetzelfde artikel staat dat ze ook in Libanon hebben gewoond en dus van daaruit naar Syrië zijn gegaan.
Conscience do cost.
pi_169250341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mwoah ;)

http://www.ad.nl/show/moe(...)ndelde-hem~a385797e/

Hier lijken toch wel wat haken en ogen aan verhalen te zitten. Toch kwamen ze het land binnen onder de Syrié noemer. Terwijl het dus blijkbaar relatief eenvoudig gecontroleerd is nu ineens.

Al denk ik dat het voorbeeld van Tingo wel wat extremer is; tegen die tijd zal er toch meer uitgezocht zijn mag men hopen.
Truth does not fear investigation - lies do.
Censorship makes things worse.
Just stay hiding behind the crappy censorship Chris! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169251739
Youtube filmpjes zijn geen investigation hm.
Conscience do cost.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 00:27:41 #230
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169277730
De V2 was nep, een conspiracy tussen nazi-duitsland en UK:
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 5 maart 2017 @ 18:38:03 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169311213
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:27 schreef t4600c het volgende:
De V2 was nep, een conspiracy tussen nazi-duitsland en UK:
:')
Ik verzin iets, het slaat totaal nergens op.. maar er zijn ook nog mensen die het geloven.
even kijken....
eeeeh de ice bucket challange was eigenlijk een satanistisch ritueel!!
oh wacht... mensen denken dat al
http://dailycaller.com/20(...)ins-troubled-writer/

bedenk maar iets zo gek als je kan en ik verzeker je mensen geloven je!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 5 maart 2017 @ 19:04:32 #232
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169311815
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

:')
Ik verzin iets, het slaat totaal nergens op.. maar er zijn ook nog mensen die het geloven.
even kijken....
eeeeh de ice bucket challange was eigenlijk een satanistisch ritueel!!
oh wacht... mensen denken dat al
http://dailycaller.com/20(...)ins-troubled-writer/

bedenk maar iets zo gek als je kan en ik verzeker je mensen geloven je!!
Pewdiepie = babie van Hitler:
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  maandag 6 maart 2017 @ 10:23:03 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169325799
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:04 schreef t4600c het volgende:

[..]

Pewdiepie = babie van Hitler:
:D

eh leeftijd?
En Merkel was toch al een dochter van hem, Merkel is zijn zus?
http://www.bovendien.com/(...)e-dochter-van-hitler
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_169326143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef ems. het volgende:
Youtube filmpjes zijn geen investigation hm.
Er zijn investigaties sinds 1945.
De 6m cijfer over 100 jaar geleden vaak vermelden was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 maart 2017 @ 10:53:39 #235
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169326226
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D

eh leeftijd?
En Merkel was toch al een dochter van hem, Merkel is zijn zus?
http://www.bovendien.com/(...)e-dochter-van-hitler
Dat staat op een website... dus dan is het automatisch de waarheid.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  maandag 6 maart 2017 @ 11:53:02 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169327027
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn investigaties sinds 1945.
De 6m cijfer over 100 jaar geleden vaak vermelden was.
sorry wat bedoel je precies?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_169327115
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn investigaties sinds 1945.
Naar Syriërs die Nederland betreden ja? Interessant!
quote:
De 6m cijfer over 100 jaar geleden vaak vermelden was.
Geen idee wat de fuck dit betekent.
Conscience do cost.
pi_169328087
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Naar Syriërs die Nederland betreden ja? Interessant!

[..]

Geen idee wat de fuck dit betekent.
Truth does not fear investigation - lies do.
Censorship makes things worse.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169328148
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry wat bedoel je precies?
Dat meer dan 100 jaar geleden er veel meldingen in de media van joodse organisaties dat er 6 miljoenen joodse mensen in Europa aan 't sterven waren.
Ik dacht dat geschiedenis leraren iets over zullen weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169328193
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Truth does not fear investigation - lies do.
Censorship makes things worse.
Heb je dat op je bil getatoeëerd?
Conscience do cost.
  maandag 6 maart 2017 @ 13:05:04 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169328198
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat meer dan 100 jaar geleden er veel meldingen in de media van joodse organisaties dat er 6 miljoenen joodse mensen in Europa aan 't sterven waren.
Ik dacht dat geschiedenis leraren iets over zullen weten.
Waar stierven al die joden 100 jaar geleden aan? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169328211
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar stierven al die joden 100 jaar geleden aan? :?
Ik denk dat je kan beter effe zelf zoeken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169328237
100 jaar geleden waren het vooral Fransen en Duitsers die het loodje aan het leggen waren. Of ze joods waren interesseerde men weinig.
Conscience do cost.
  maandag 6 maart 2017 @ 13:10:25 #244
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169328261
Trying to reason with Tingo :')

Heb ik een keer geprobeerd, hij krabbelde terug en was snel uitgeluld _O-
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  maandag 6 maart 2017 @ 13:13:47 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169328311
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat je kan beter effe zelf zoeken.
Ik denk dat jij de eerste en tweede wereld oorlog door elkaar aan het halen bent.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169328393
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de eerste en tweede wereld oorlog door elkaar aan het halen bent.
Helemaal niet.De meldingen specifiek over joodse mensen waren. De eerste meldingen in de NY Times meer dan 100 jaar geleden waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169328461
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:10 schreef t4600c het volgende:
Trying to reason with Tingo :')

Heb ik een keer geprobeerd, hij krabbelde terug en was snel uitgeluld _O-
Wa heb je 't nou over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 maart 2017 @ 13:42:11 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169328745
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet.De meldingen specifiek over joodse mensen waren. De eerste meldingen in de NY Times meer dan 100 jaar geleden waren.
Waar heb je het over en hoe is dat relevant voor het topic?
  maandag 6 maart 2017 @ 13:59:17 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169329017
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat meer dan 100 jaar geleden er veel meldingen in de media van joodse organisaties dat er 6 miljoenen joodse mensen in Europa aan 't sterven waren.
Ik dacht dat geschiedenis leraren iets over zullen weten.
Spaanse griep of ww1?
Of beide?

Het aantal Russen Hongaren Oosterijkers Duitsers Turken Engelsen ( gemene best ) Fransen en Belgen.
Lagen vele malen hoger!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 6 maart 2017 @ 14:11:40 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169329175
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet.De meldingen specifiek over joodse mensen waren. De eerste meldingen in de NY Times meer dan 100 jaar geleden waren.
Bron?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169329616
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat je kan beter effe zelf zoeken.
Dus je weet het niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 maart 2017 @ 14:59:58 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169330030
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je weet het niet...
Daar lijkt het wel op ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 6 maart 2017 @ 15:05:54 #253
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_169330215
Hij heeft natuurlijk gelijk tot iemand bewijst dat er geen bronnen zijn voor zijn bewering. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_169330299
Volgens mij is Dunning–Kruger in vol effect.
Conscience do cost.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:10:49 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169330354
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Spaanse griep of ww1?
Of beide?

Het aantal Russen Hongaren Oosterijkers Duitsers Turken Engelsen ( gemene best ) Fransen en Belgen.
Lagen vele malen hoger!
Oeh die gemene best, what a bitch :s)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:18:22 #256
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169330524
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oeh die gemene best, what a bitch :s)
Gemene Best = Commonwealth = het Britse Rijk + kolonien enzo.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:22:32 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169330605
Oh die.. het Gemenebest :P
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:23:38 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169330628
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh die.. het Gemenebest :P
Flauw :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 6 maart 2017 @ 15:34:44 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169330890
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh die.. het Gemenebest :P


Als het Gemenebest aan een oorlog mee doet, kan je gelijk spreken van een wereld oorlog!

Golfoorlog van 1990-1991 en Irak oorlog 2003 en 2004 kan je ook bestempelen als ww3 als waren er bij de 2e oorlog minder landen bij betrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 06-03-2017 15:41:31 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 6 maart 2017 @ 17:21:00 #260
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169333071
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wa heb je 't nou over?
Zo'n beetje alles wat jij in de Apollo hoax topic lulde was onzin.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169393843
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fossielen ook binnen jaren (decennia) kunnen vormeren.
Misschien botten fossielen van 'n heel andere beest zijn.
In 'n laboratory kunnen ze ook fossielen binnen dagen maken.
Deze al eens voorbij gekomen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:48:32 #262
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169400136
Nogmaals dat onderwerp is niet gewenst op Fok. Al die meuk verwijst naar sites waar in Nederland niet toegestane zaken staan. Klaar nu.
pi_169404314
quote:
Ik heb 5 minuten gekeken. Bijna net zo 'n aantrekkelijke,indrukwekkende figuur als Alex Jones(maatje van Joe Rogan) is.
Looks like he could do with going on a strenuous dinosaur dig in the middle of nowhere.He might also lose some weight....

Building built of dinosaur bones
http://www.odditycentral.(...)-dinosaur-bones.html
Believe it or not.
Indeed.

Thanks to hoaxbustercall.
http://hoaxbusterscall.blogspot.nl/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169404461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef ChrisCarter het volgende:
Nogmaals dat onderwerp is niet gewenst op Fok. Al die meuk verwijst naar sites waar in Nederland niet toegestane zaken staan. Klaar nu.
Ouwe artikelen van de NY Times niet gewenst!
Ik snap niet wat 't probleem is. Het is toch geschiedenis?
Of wil je gewoon bepaalde stukjes van geschiedenis verboden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 maart 2017 @ 23:44:11 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169404618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ouwe artikelen van de NY Times niet gewenst!
Ik snap niet wat 't probleem is. Het is toch geschiedenis?
Of wil je gewoon bepaalde stukjes van geschiedenis verboden?
Heb je dat artikel al geplaatst dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169404897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je dat artikel al geplaatst dan?
Nee. Het heel veel verschillende artikelen waren. Er is 'n hele lange lijst maar zoals je ziet - we mogen over bepaalde cijfers niet praten....ondanks het feit dat er heel veel meldingen over voor de Nuremberg trials waren. Ik snap wel waarom sommige mensen niet op z'n gemak met bepaalde issues zijn.
I honestly don't understand censorship - certainly not in this case.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 maart 2017 @ 00:00:41 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169404940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Het heel veel verschillende artikelen waren. Er is 'n hele lange lijst maar zoals je ziet - we mogen over bepaalde cijfers niet praten....ondanks het feit dat er heel veel meldingen over voor de Nuremberg trials waren. Ik snap wel waarom sommige mensen niet op z'n gemak met bepaalde issues zijn.
I honestly don't understand censorship - certainly not in this case.
Hoe dan ook, dat is nog lang niet 100 jaar geleden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 10 maart 2017 @ 00:13:26 #268
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
  vrijdag 10 maart 2017 @ 00:14:54 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169405128
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169407339
Er is ook een reptillian topic.
Was ook leuk om die een boost/kick te geven met dat bericht.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169409180
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:56 schreef schommelstoel het volgende:
Er is ook een reptillian topic.
Was ook leuk om die een boost/kick te geven met dat bericht.
Een boost zal wel meevallen. Het lijkt hier behoorlijk dood te zijn.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 11:42:25 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169409236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:39 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Een boost zal wel meevallen. Het lijkt hier behoorlijk dood te zijn.
Ik weet niet wie jou gestuurd/aangespoord heeft maar dat is grote nonsens. De cijfers laten iets anders zien.

Je bent verder welkom om inhoudelijk mee te posten hoor :Y
pi_169409253
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jou gestuurd/aangespoord heeft maar dat is grote nonsens. De cijfers laten iets anders zien.

Je bent verder welkom om inhoudelijk mee te posten hoor :Y
Justin Bieber
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 11:45:56 #274
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169409276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:43 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Justin Bieber
Ik wist niet dat zijn reptielenklauwen zo ver reikten ;(

Wat wel opmerkelijk is is dat het artikel dus op die nieuwssite heeft gestaan maar nu echt weg is.
pi_169410015
'Radioflitsen zijn energie voor buitenaardse ruimteschepen'

Mysterieuze radiosignalen uit de ruimte kunnen afkomstig zijn van buitenaards leven. Zogeheten ‘snelle radioflitsen’ worden mogelijk gebruikt om ruimteschepen van energie te voorzien, oppert de Harvard-universiteit in een studie.



Meer onder de link ;)

http://www.ad.nl/wetensch(...)mteschepen~abb01ec7/

Volgens sommigen zou er toch een fake alien invasion zijn/gebeuren?
Iemand iets gezien wat ik gemist heb?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:33:29 #276
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169410100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
'Radioflitsen zijn energie voor buitenaardse ruimteschepen'

Mysterieuze radiosignalen uit de ruimte kunnen afkomstig zijn van buitenaards leven. Zogeheten ‘snelle radioflitsen’ worden mogelijk gebruikt om ruimteschepen van energie te voorzien, oppert de Harvard-universiteit in een studie.


Meer onder de link ;)

http://www.ad.nl/wetensch(...)mteschepen~abb01ec7/

Volgens sommigen zou er toch een fake alien invasion zijn/gebeuren?
Iemand iets gezien wat ik gemist heb?
Zit wat in, wij denken immers licht te kunnen gebruiken als voortstuwing van ruimte zeilen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:33:38 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169410107
Qua techniek zou dat zomaar.kunnen. wij zijn geneigd om alles naar onze standaarden te trekken maar wie weet zijn de aliens alleen zichtbaar in het infra rode spectrum.
pi_169410179
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Qua techniek zou dat zomaar.kunnen. wij zijn geneigd om alles naar onze standaarden te trekken maar wie weet zijn de aliens alleen zichtbaar in het infra rode spectrum.
Dit is ook de fout die veel personen maken tijdens een discussie of onderzoek over leven op andere planeten.

Het probleem is namelijk dat ze alles benaderen met "aardse" kennis/wetenschap.
Puur en alleen omdat we nog niet anders weten.

Het onderzoek bij yellowstone park heeft daar trouwens wel wat verandering in gebracht.
Ze vonden namelijk "leven" op een plaatst waar ze voor heen dachten dat het onmogelijk zou zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:39:04 #279
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169410218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is ook de fout die veel personen maken tijdens een discussie of onderzoek over leven op andere planeten.

Het probleem is namelijk dat ze alles benaderen met "aardse" kennis/wetenschap.
Puur en alleen omdat we nog niet anders weten.

Het onderzoek bij yellowstone park heeft daar trouwens wel wat verandering in gebracht.
Ze vonden namelijk "leven" op een plaatst waar ze voor heen dachten dat het onmogelijk zou zijn.
Mooi voorbeeld vind ik olifantberen of hoe ze ook heten. :@
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:42:06 #280
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169410270
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld vind ik olifantberen of hoe ze ook heten. :@
waterbeertjes/beerdiertjes
O+
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169410310
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld vind ik olifantberen of hoe ze ook heten. :@
Op die term zie ik alleen maar tekenfilm plaatjes met Google.

Doel jij op het "beestje" dat ongeschonden door de ruimte mee kan reizen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:44:15 #282
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169410318
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:42 schreef t4600c het volgende:

[..]

waterbeertjes/beerdiertjes
O+
Tardigrades. Wat een docent he :')
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:44:28 #283
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169410324
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Op die term zie ik alleen maar tekenfilm plaatjes met Google.

Doel jij op het "beestje" dat ongeschonden door de ruimte mee kan reizen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes#Experiment

Nature finds a way.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169410351
quote:
Ah thanks!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:49:44 #285
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169410427
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah thanks!
Wie weet vinden we wel beerdiertjes op Mars of op Europa. Of afdrukken daar van. Zou wereldnieuws zijn.

Mars 2020 Rover (als het door gaat) zou veel instrumenten hebben on vroeger leven op Mars te ontdekken.

Een ander belangrijk experiment is testen of het mogelijk is om zuurstuf te maken van de Mars atmosfeer.

[ Bericht 8% gewijzigd door t4600c op 10-03-2017 12:55:57 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169410538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe dan ook, dat is nog lang niet 100 jaar geleden.
Hier is maar eentje. Er zijn heel veel meer.

1912
Originally Posted by American Jewish Year Book 5672 (23 Sep 1911 - 11 Sep 1912), page 308:

Russia has since 1890 adopted a deliberate plan to expell or exterminate six millions of its people for no other reason than that they refuse to become members of the Greek Church, but prefer to remain Jews.

http://balder.org/judea/b(...)h-Year-Book-1911.jpg
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169410593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:49 schreef t4600c het volgende:

[..]

Wie weet vinden we wel beerdiertjes op Mars of op Europa. Of afdrukken daar van. Zou wereldnieuws zijn.

Mars 2020 Rover (als het door gaat) zou veel instrumenten hebben on vroeger leven op Mars te ontdekken.

Een ander belangrijk experiment is testen of het mogelijk is om zuurstuf te maken van de Mars atmosfeer.
Het diertje kan wel eens het antwoord zijn op vele vragen, mocht hij elders gevonden worden.


Het plan van een atmosfeer op Mars kende ik al, iets met kassen plaatsen dacht ik ooit gelezen te hebben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:00:25 #288
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169410620
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het diertje kan wel eens het antwoord zijn op vele vragen, mocht hij elders gevonden worden.

Het plan van een atmosfeer op Mars kende ik al, iets met kassen plaatsen dacht ik ooit gelezen te hebben.
Met de Mars 2020 Rover kassen? nee, het is een klein onderdeel van de rover, niet iets wat ze neer hoeven zetten. zie hier:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mars_Oxygen_ISRU_Experiment

"MOXIE (Mars OXygen In situ resource utilization Experiment) is an exploration technology experiment that will produce oxygen from Martian atmospheric carbon dioxide (CO2) in a process called solid oxide electrolysis.

MOXIE is a 1% scale model aboard the planned Mars 2020 rover.[3] The Principal Investigator of the MOXIE instrument is Michael Hecht from the Massachusetts Institute of Technology (MIT). The Niels Bohr Institute at the University of Copenhagen is collaborating with MIT to develop this prototype."

Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:03:45 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169410694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier is maar eentje. Er zijn heel veel meer.

1912
Originally Posted by American Jewish Year Book 5672 (23 Sep 1911 - 11 Sep 1912), page 308:

Russia has since 1890 adopted a deliberate plan to expell or exterminate six millions of its people for no other reason than that they refuse to become members of the Greek Church, but prefer to remain Jews.

http://balder.org/judea/b(...)h-Year-Book-1911.jpg
En al die 6 miljoen zijn toen vermoord?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169410759
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:00 schreef t4600c het volgende:

[..]

Met de Mars 2020 Rover kassen? nee, het is een klein onderdeel van de rover, niet iets wat ze neer hoeven zetten. zie hier:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mars_Oxygen_ISRU_Experiment

"MOXIE (Mars OXygen In situ resource utilization Experiment) is an exploration technology experiment that will produce oxygen from Martian atmospheric carbon dioxide (CO2) in a process called solid oxide electrolysis.

MOXIE is a 1% scale model aboard the planned Mars 2020 rover.[3] The Principal Investigator of the MOXIE instrument is Michael Hecht from the Massachusetts Institute of Technology (MIT). The Niels Bohr Institute at the University of Copenhagen is collaborating with MIT to develop this prototype."

[ afbeelding ]
Dat is wel wat anders dan het gene wat ik jaren terug las.
Waarschijnlijk ook een stuk effectiever.

Toch denk ik ook dat er wel voorzichtig moet worden omgegaan met terraforming.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:11:12 #291
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169410810
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is wel wat anders dan het gene wat ik jaren terug las.
Waarschijnlijk ook een stuk effectiever.

Toch denk ik ook dat er wel voorzichtig moet worden omgegaan met terraforming.
Het is niet bedoeld voor terraforming. Het is bedoeld om onafhankelijk van cargo missies zuurstof, water en misschien raketbrandstof te maken.

Dan kunnen cargo missies goedkoper zijn, en zijn astronauten er ook minder van afhankelijk.

Laten we beginnen met een luchtdichte koepel, terraforming zie ik nog ver weg. Alles met stapjes.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:35:36 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169411353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:11 schreef t4600c het volgende:

[..]

Het is niet bedoeld voor terraforming. Het is bedoeld om onafhankelijk van cargo missies zuurstof, water en misschien raketbrandstof te maken.

Dan kunnen cargo missies goedkoper zijn, en zijn astronauten er ook minder van afhankelijk.

Laten we beginnen met een luchtdichte koepel, terraforming zie ik nog ver weg. Alles met stapjes.
Terraforming wordt zeeeer lastig. Mars heeft niet bijzonder veel atmosfeer om mee te werken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:51:26 #293
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169411681
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Terraforming wordt zeeeer lastig. Mars heeft niet bijzonder veel atmosfeer om mee te werken.
Er is ook minder zwaartekracht en geen magnetosfeer tegen straling.

Ik weet niet hoe dik je leefkoepel moet zijn om voldoende tegen straling te beschermen. De meeste missie spraten over een zo dun mogelijke habitat.

In theorie kan je met spoelen een kunstmatig magnetisch veld maken tegen straling.
Of ondergronds je leefruimte hebben.
Of speciale pakken ontwikkelen die extreem goed straling tegenhouden als je buiten komt. Laatst las ik iets over dat NASA pakken gaat testen die erg goed tegen ruimte straling beschermen. Voor de heen een terug reis.

[ Bericht 1% gewijzigd door t4600c op 10-03-2017 13:57:20 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:38:55 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169432155
Update 12:59
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zaterdag hard uitgehaald naar Nederland. Hij sprak over "nazi-overblijfselen en fascisten".


Hey Lambiekje Erdogan is het met je eens *O* je krijgt mentale steun uit Turkije
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 22:53:37 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_169445857
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:38 schreef theguyver het volgende:
Update 12:59
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zaterdag hard uitgehaald naar Nederland. Hij sprak over "nazi-overblijfselen en fascisten".


Hey Lambiekje Erdogan is het met je eens *O* je krijgt mentale steun uit Turkije
En inmiddels loopt het in Rotterdam helemaal uit de klauwen.
Wat een zootje. Dit kon weleens een heel vervelend staartje krijgen. Een burgeroorlog wellicht. Een oorlog die hier wordt uitgevochten ipv in Turkije.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:04:55 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169446341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En inmiddels loopt het in Rotterdam helemaal uit de klauwen.
Wat een zootje. Dit kon weleens een heel vervelend staartje krijgen. Een burgeroorlog wellicht. Een oorlog die hier wordt uitgevochten ipv in Turkije.
Toch wel mooi dat een Turkse minister klaagt over het schenden van mensenrechten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:05:13 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169446352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En inmiddels loopt het in Rotterdam helemaal uit de klauwen.
Wat een zootje. Dit kon weleens een heel vervelend staartje krijgen. Een burgeroorlog wellicht. Een oorlog die hier wordt uitgevochten ipv in Turkije.
Nederland kegelt dan liever die mensen er uit.
Ben het niet vaak eens met Rutte maar dit was wel een mooie dikke middelvinger tegen turkije ..

Een dictator die ons fascistisch noemt... donder toch op gek!
Me heeft ze al aardig het centrum uigeveegd, ik ken heel wat turken en die hebben een schurft hekel aan die man.
Gross in Nederland heeft een veel duidelijker beeld gekregen van die mislukte coup dan de mensen die in turkije wonen.
van de half miljoen turken kwam er 1500 man, dat is niks, in rotje knor wonen er echt heel veel.

De achterban van Artikel 1 is nog groter..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 23:08:07 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_169446469
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Toch wel mooi dat een Turkse minister klaagt over het schenden van mensenrechten.
Ja, dat is helemaal een gotspe :')
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:15:20 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169446721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nederland kegelt dan liever die mensen er uit.
Ben het niet vaak eens met Rutte maar dit was wel een mooie dikke middelvinger tegen turkije ..

Een dictator die ons fascistisch noemt... donder toch op gek!
Me heeft ze al aardig het centrum uigeveegd, ik ken heel wat turken en die hebben een schurft hekel aan die man.
Gross in Nederland heeft een veel duidelijker beeld gekregen van die mislukte coup dan de mensen die in turkije wonen.
van de half miljoen turken kwam er 1500 man, dat is niks, in rotje knor wonen er echt heel veel.

De achterban van Artikel 1 is nog groter..
Mee eens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:17:13 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169446804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is helemaal een gotspe :')
hij kreeg geen water.

GODVERDOMME GA NAAR TANKSTATION KOOP OE WATER MAFKEES!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:18:09 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169446848
the end
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')