abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:09:55 #226
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_168320356
Nvm, na een reboot doet ie het weer
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_168320422
Had ik gisteravond ook, ook na reboot gewoon gefixed.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_168320737
zijn er nog graphics improvement mods die werken nadat de engine is geupdate naar 1.6 ?

Ben een maand of 8 uit CS geweest en mods zoals sun shafts doen het niet meer
pi_168333397
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Had ik gisteravond ook, ook na reboot gewoon gefixed.
Ik heb er ook last van bij opstarten nieuw spel of laden games zijn allerlei mods die ik had weg. Alles lijkt weer op standaard te staan.

Wat is een reboot? Want ik kan het spel uit en weer ingaan, maar heb dan nog steeds hetzelfde probleem...
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 00:30:30 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168333696
Haalde daarnet +100k inwoners in m'n eilandenstad en vind het wel weer mooi geweest. De volgende stad zal wel weer puur grid worden en ga kijken hoeveel volk ik in die stad kan rammen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 22 januari 2017 @ 10:13:40 #231
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_168336744
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van bij opstarten nieuw spel of laden games zijn allerlei mods die ik had weg. Alles lijkt weer op standaard te staan.

Wat is een reboot? Want ik kan het spel uit en weer ingaan, maar heb dan nog steeds hetzelfde probleem...
Mn hele pc opnieuw opgestart.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_168340487
Laatst zei ik dat ik wegen miste nu zag ik dat ik ook treinstations mis.
Het lijkt erop dat al mijn assets weg zijn :|W .

Als ik bij content manager op assets klik is alles leeg :?.
Ook zijn alle mods weg. Kijk ik bij steam workshop zie ik dat ik wel geabboneerd ben op nog steeds alles.

Hebben meer mensen daar last van?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168340737
Steam herstarten/updaten!
pi_168340808
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef DJKoster het volgende:
Steam herstarten/updaten!
Al gedaan.
Overigens als ik nieuwe assets download komen ze er ook niet bij te staan. de cimtographer mod krijg ik ook niet werkend.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 13:23:23 #235
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_168340832
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef DJKoster het volgende:
Steam herstarten/updaten!
En de hele computer herstarten; iig dat hielp hier :)
pi_168340916
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

En de hele computer herstarten; iig dat hielp hier :)
Doet het ook niet, het zelfde probleem had ik 2 weken ook al en kreeg ik het ook niet opgelost. In de tussentijd niet gespeeld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168341400
Ok PC opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds maar halvenbak.
Het lijkt erop dat assets van colossal zelf niet werken.
Dat heb ik altijd al bij het pretpark gehad wat van hun afkwam maar nu ook bij wegen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168341472
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok PC opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds maar halvenbak.
Het lijkt erop dat assets van colossal zelf niet werken.
Dat heb ik altijd al bij het pretpark gehad wat van hun afkwam maar nu ook bij wegen.
[ afbeelding ]
probeer de traffic report tool eens uit te zetten?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408092246
pi_168341713
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:46 schreef mschol het volgende:

[..]

probeer de traffic report tool eens uit te zetten?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408092246
Die heb ik niet. Echt basic straten doen het niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168341775
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die heb ik niet. Echt basic straten doen het niet.
cities verwijderen en opnieuw binnen hengelen werkt ook om de workshop content te refreshen, alleen wat rigoreus, echter lijkt de melding te duiden op een mod die kapot is: dan alle mods uitzetten en 1 voor 1 aanzetten...
pi_168342301
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:55 schreef mschol het volgende:

[..]

cities verwijderen en opnieuw binnen hengelen werkt ook om de workshop content te refreshen, alleen wat rigoreus, echter lijkt de melding te duiden op een mod die kapot is: dan alle mods uitzetten en 1 voor 1 aanzetten...
Dat zou je denken idd maar het rare is dat de assets die verdwijnen geen externe assets zijn.
Heb steam trouwens een cache check laten doen maar dat hielp ook niet.

A Mod caused an error [ModException]

Details:
System.TypeLoadException: Could not load type 'ColossalFramework.Steamworks.Achievement' from assembly 'ColossalManaged, Version=0.3.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null'.
at EntryData.GenerateData () [0x00000] in <filename unknown>:0
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168342326
Hoi. Ik heb een vraagje.

Ik heb in de map editor een map aangepast naar mijn wensen. Ik heb strakke kades gemaakt voor een haven bijvoorbeeld. Echter als ik deze map laad om in te spelen, dan staan de randen van de kades omhoog, en zijn dus niet meer vlak als eerst. Het gevolg is dat wanneer in quays gebruik of er wegen langs leg, het terrein dus ongelijk is en je dit blijft zien met bouwen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Met de terrain tools krijg ik het niet voor elkaar.
Trotse Twentenaar
pi_168342528
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat zou je denken idd maar het rare is dat de assets die verdwijnen geen externe assets zijn.
Heb steam trouwens een cache check laten doen maar dat hielp ook niet.

A Mod caused an error [ModException]

Details:
System.TypeLoadException: Could not load type 'ColossalFramework.Steamworks.Achievement' from assembly 'ColossalManaged, Version=0.3.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null'.
at EntryData.GenerateData () [0x00000] in <filename unknown>:0
als je cache check goed gaat is het dus een incompatible mod/asset, en dat kan uiteraard hele vreemde bijwerkingen hebben (zoals stockitems die het dus niet meer doen) dus:
check je mods/assets

ik heb die fout ook wel eens gehad en het was, in mijn geval, wel de traffic report tool, maar dus een incompatible mod..
pi_168342834
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:20 schreef mschol het volgende:

[..]

als je cache check goed gaat is het dus een incompatible mod/asset, en dat kan uiteraard hele vreemde bijwerkingen hebben (zoals stockitems die het dus niet meer doen) dus:
check je mods/assets

ik heb die fout ook wel eens gehad en het was, in mijn geval, wel de traffic report tool, maar dus een incompatible mod..
Ik heb alle mods en assets uitgezet en nog steeds hetzelfde probleem.

Waar worden screenshots opgeslagen? Misschien dat ik dan kan achterhalen welke het niet doet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168342911
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik heb alle mods en assets uitgezet en nog steeds hetzelfde probleem.

Waar worden screenshots opgeslagen? Misschien dat ik dan kan achterhalen welke het niet doet.
vreemd hoor..

in steam -> view -> screenshots -> selecteer game/last session -> show on disk
pi_168344233
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:32 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd hoor..

in steam -> view -> screenshots -> selecteer game/last session -> show on disk
Hij mist op sommige stukken gewoon de standaard 3x3 avenues met bomen. Ik snap er niets van.
Op grote delen van het speelveld zijn ze wel zichtbaar.

Cimtograph werkt trouwens ook niet krijg telkens een export error. Hoe doe ik een reinstal met behoud van saves en dergelijke?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 23:08:32 #247
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168358330
Ben opnieuw begonnen op de "ideal"-map, waar al een heel rasterwerk aan snelwegen ligt zodat je er mooi tusseen kan bouwen in de tiles. Verder ruim voldoende farmland, oil fields, ore fields en forests, dus dat gaat allemaal specifiek geregeld worden.

Het idee is om overal kleine dorpjes neer te zetten die uiteindelijk uit zullen breiden en op het einde een gigantische metropool moeten vormen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168358427
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hij mist op sommige stukken gewoon de standaard 3x3 avenues met bomen. Ik snap er niets van.
Op grote delen van het speelveld zijn ze wel zichtbaar.

Cimtograph werkt trouwens ook niet krijg telkens een export error. Hoe doe ik een reinstal met behoud van saves en dergelijke?
je saves staan als het goed is in de cloud, check bij de eigenschappen van de game in steam, daar ergens staat dan vinkje use steam cloud oid

assets en mods worden automatisch weer gedownload
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 00:44:56 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168361782
Hmm, ik krijg hier na een uurtje spelen ineens een foutmelding die niet weg te halen is, hoevaak ik ook op OK of X klik. De enige manier om er van af te zijn is helaas Alt F4 te doen ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168365153
Al die errors die iedereen heeft... Hebben jullie gecheckt of na de 1.6 update (ten tijde van Natural Disasters) jullie alleen maar geüpdatete mods gebruiken?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')