Grote high density commercial zones zullen altijd een probleem zijn, dat zijn ze voor mij ook. Simpelweg omdat die zowel bezoekers, werknemers als supply nodig hebben en dus heel veel verkeer aantrekken. Als ik zulke zones aanleg, probeer ik de eerste twee, de burgers, zoveel mogelijk met het OV te laten komen. In mijn huidige stad ben ik enigszins gefocused op fietsen en dat helpt ook een hoop.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder moet ik echt een keer bij je in de leer. Heb altijd wel het idee dat ik het wegennetwerk redelijk inplan, maar puntje bij paaltje loopt het toch erg regelmatig in de soep, vooral in specifieke high density commercial zones
Beste leermeester: google mapsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder moet ik echt een keer bij je in de leer. Heb altijd wel het idee dat ik het wegennetwerk redelijk inplan, maar puntje bij paaltje loopt het toch erg regelmatig in de soep, vooral in specifieke high density commercial zones
Helpt het om een cargotreinstation (en evt distributiecentrum) aan de rand van je commercial zone te plaatsen? Of zelfs een cargo-ring van spoor te maken?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grote high density commercial zones zullen altijd een probleem zijn, dat zijn ze voor mij ook. Simpelweg omdat die zowel bezoekers, werknemers als supply nodig hebben en dus heel veel verkeer aantrekken. Als ik zulke zones aanleg, probeer ik de eerste twee, de burgers, zoveel mogelijk met het OV te laten komen. In mijn huidige stad ben ik enigszins gefocused op fietsen en dat helpt ook een hoop.
Oh ja, dat helpt zeker, maar dan nog moet je zorgen dat de vracht vanuit het cargostation goed wordt verdeeld. Zelf vind ik het niet heel realistisch om meer dan 1 vrachtstation te hebben per "gebied", maar game-technisch kan het best lonen om er meer dan 1 te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Beste leermeester: google mapsechter dan dat krijg je het niet
[..]
Helpt het om een cargotreinstation (en evt distributiecentrum) aan de rand van je commercial zone te plaatsen? Of zelfs een cargo-ring van spoor te maken?
Daar zit ik ook een beetje mee... Als je prima functionerende steden 1-op-1 zou kunnen nabouwen in Cities, wordt het een chaos. Ieder dorpje ~20.000 inwoners heeft vaak al een tweede brandweer/kliniek/politiebureau nodig...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelf vind ik het niet heel realistisch om meer dan 1 vrachtstation te hebben per "gebied", maar game-technisch kan het best lonen om er meer dan 1 te hebben.
Geen idee! Welke?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:46 schreef Leonos het volgende:
Welke mod gebruik ik voor de NS treinen?
Die kan je uit de Workshop plukken:quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:46 schreef Leonos het volgende:
Welke mod gebruik ik voor de NS treinen?
Thanks.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die kan je uit de Workshop plukken:
https://steamcommunity.co(...)edtags%5B%5D=Vehicle
Hoe kut zou dat spelen met een controller?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:41 schreef Rezania het volgende:
Blijkbaar komt CS naar Xbox One volgende maand?
Ik lees het ja. Zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:41 schreef Rezania het volgende:
Blijkbaar komt CS naar Xbox One volgende maand?
Ik heb er ook last van bij opstarten nieuw spel of laden games zijn allerlei mods die ik had weg. Alles lijkt weer op standaard te staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Had ik gisteravond ook, ook na reboot gewoon gefixed.
Mn hele pc opnieuw opgestart.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van bij opstarten nieuw spel of laden games zijn allerlei mods die ik had weg. Alles lijkt weer op standaard te staan.
Wat is een reboot? Want ik kan het spel uit en weer ingaan, maar heb dan nog steeds hetzelfde probleem...
Al gedaan.quote:
Doet het ook niet, het zelfde probleem had ik 2 weken ook al en kreeg ik het ook niet opgelost. In de tussentijd niet gespeeld.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En de hele computer herstarten; iig dat hielp hier
probeer de traffic report tool eens uit te zetten?quote:Op zondag 22 januari 2017 13:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok PC opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds maar halvenbak.
Het lijkt erop dat assets van colossal zelf niet werken.
Dat heb ik altijd al bij het pretpark gehad wat van hun afkwam maar nu ook bij wegen.
[ afbeelding ]
Die heb ik niet. Echt basic straten doen het niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer de traffic report tool eens uit te zetten?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408092246
cities verwijderen en opnieuw binnen hengelen werkt ook om de workshop content te refreshen, alleen wat rigoreus, echter lijkt de melding te duiden op een mod die kapot is: dan alle mods uitzetten en 1 voor 1 aanzetten...quote:Op zondag 22 januari 2017 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Echt basic straten doen het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |