twitter:XraidTeam twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 20:49:04 Who is who...? https://t.co/atDAHKeXud reageer retweet
gewoon omdat kutfransen. Is er niet een fransoos die 3de staat ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo de fuk was dat met die motor gisteren geen probleem dan?
Oh ja Zo jammer uitschot is het.quote:
tering het loopt nou wel de spuigaten uitquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:01 schreef Yreal het volgende:
EN RTL KUT EENS OP MET DIE GIGA RECLAMES...
ik bedoel echt die beeldvullende banners. De teringquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tering het loopt nou wel de spuigaten uit
Dat blijkt dus inderdaad de reden te zijn. Neukfoutenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon omdat kutfransen. Is er niet een fransoos die 3de staat ofzo?
Ja die zijn zo weer weg. Maar reclameblokken van een kwartierquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik bedoel echt die beeldvullende banners. De tering
Volvo toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor een motor zit er in de truck van Brink?
Ik neem de avonduitzending op en kijk em de volgende dag terug. Doorspoelen in reclameblokken .quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zijn zo weer weg. Maar reclameblokken van een kwartier
Raar inderdaad. En zoals je zegt als de schuld ook maar iets bij de Coronels had gelegen waren ze wel gediskwalificeerd. In het verleden zijn er wel deelnemers voor minder gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vreemd verhaal van de Coronels. Je zou toch zeggen dat zoiets bij de keuring al naar boven had moeten komen als dat een probleem zou zijn? Maar nee, ineens worden ze teruggezet nadat ze op dag 1 toch de snelsten bleken te zijn....? Kan me niet voorstellen dat dit iets wat 'stiekem' gedaan is ook, want als dat zo zou zijn, en het was niet bij de keuring enzo naar voren gekomen, dat ze gewoon gediskwalificeerd zouden zijn.... Nee, vreemd...
Anderen helpen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Sneu voor Riezebos.
[..]
Raar inderdaad. En zoals je zegt als de schuld ook maar iets bij de Coronels had gelegen waren ze wel gediskwalificeerd. In het verleden zijn er wel deelnemers voor minder gediskwalificeerd.
Ja, fijn, nu wil ik die filmpjes weer kijken. *must resist* *rent terug naar werk*quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Alsof ze De Rooy in 87 terug zouden zetten naar de auto´s, omdat ie te snel is voor de vrachtwagens
Haha inderdaad! Erg verhelderendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Ton van Genugten zijn zoon, die heb ik nog niet in dit topic zien posten
Je bent in de war met Toon van Genugten
Volgens de specs op hun site rijden de Coronels met een 1350cc Suzuki Hayabusa motor en vallen dus in de T3.3 categorie. SSV dus!quote:3) GROUP T3
:
MODIFIED CORSS-COUNTRY VEHICLES - LIGHTWEIGHT
Group T3.1: Lightweight vehicles of over 1,050 cc fitted with an engine that can be homologated
in Group N or T2;
Group T3.2: Lightweight vehicles less than 1,050 cc with an atmospheric petrol engine.
Group T3.3: Light weight vehicles over 1,050 cc equipped a motorcycle engine or an engine
derived from a motorcycle. These engines must strictly be without modifications and be from a big batch production.
Group T3 Open: Lightweight vehicles less than 1,000 cc with a turbo petrol engine. These vehicles will respect the T3.3 regulations. The engine and turbo must strictly be from a big
batch production.
T3.3 and T3.3 Open Groups will constitue the SSV category.
Die is lekker bezig jaquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef Coelho het volgende:
Vandaag al direct grote verschillen bij de motoren! Barreda Bort pakt ruim 6 minuten op de nummer 2 bij het eerste CP (na 1 uur 12 minuten), terwijl Toby Price daar al 20 minuten achterstand heeft.
het begint er wel op te lijken ...quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Zou ie Ramķn Núņez geraakt hebben dan?
Ja, 10-15, plus nog een afslagje verkeerd ofzo, als hij samen met Stacey op is gereden voor een deel...? Die is ook nog 'vermist'quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
wel meer dan dat lijkt me. Een lekke band is 10 minuten ongeveer
quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aah wat een klote manier om uit te moeten vallen zeg.
Maar wel supergaaf voor vd Brink!!
Vraag me af hoe dat zit met Coronel idd. Kan me niet voorstellen dat zij er bewust echt mee gesjoemeld hebben.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vreemd verhaal van de Coronels. Je zou toch zeggen dat zoiets bij de keuring al naar boven had moeten komen als dat een probleem zou zijn? Maar nee, ineens worden ze teruggezet nadat ze op dag 1 toch de snelsten bleken te zijn....? Kan me niet voorstellen dat dit iets wat 'stiekem' gedaan is ook, want als dat zo zou zijn, en het was niet bij de keuring enzo naar voren gekomen, dat ze gewoon gediskwalificeerd zouden zijn.... Nee, vreemd...
quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Sneu voor Riezebos.
[..]
Raar inderdaad. En zoals je zegt als de schuld ook maar iets bij de Coronels had gelegen waren ze wel gediskwalificeerd. In het verleden zijn er wel deelnemers voor minder gediskwalificeerd.
Het probleem zit hem in dat de Coronels een suzuki 1300 CC hayabusa motor hebben en de meeste andere UTVs hebben waarschijnlijk maar een 1000 of 800cc motor (waarschijnlijk 1000) dit is omdat Yamaha Can am en Polaris geen grotere motor leveren in een UTV. Can Am heeft volgens mij wel een 1000CC met Turbo in het gamma.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
Tja, Fransen. Wat kan je er van zeggen. Passen de regels aan waar je bijstaat.
Volgens de regels (pdf) horen ze in de UTV categorie thuis. Of de motor moet aangepast zijn.
[..]
Volgens de specs op hun site rijden de Coronels met een 1350cc Suzuki Hayabusa motor en vallen dus in de T3.3 categorie. SSV dus!
Maar blijkbaar hebben ze de T3.3 categorie nu uit de SSV klasse gegooid.
[ afbeelding ]
Volgens trackingdakar was hij nog niet bij WP1 terwijl hij als 7e is vertrokken, vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |