En het personeel naar de locatie brengen waar wél een Flirt stond behoorde niet tot de opties?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:12 schreef greavy het volgende:
Kent u het verhaal van instructie Flirt in Zutphen die deze week zou gebeuren voor een aantal machinisten? Nou, die is er niet, 'want er is geen treinstel beschikbaar'. Personeel was uitgeroosterd om te rijden ed, maar dit waren zw vergeten.
Van wat ik heb gelezen is de instructiedag van gisteren gewoon doorgegaan...quote:Op woensdag 28 december 2016 11:12 schreef greavy het volgende:
Kent u het verhaal van instructie Flirt in Zutphen die deze week zou gebeuren voor een aantal machinisten? Nou, die is er niet, 'want er is geen treinstel beschikbaar'. Personeel was uitgeroosterd om te rijden ed, maar dit waren zw vergeten.
bij de buren van S***a las ik al zoiets, ik vraag me af wat er zo specifiek is aan dit deel van het traject dat een 4tje niet zou mogen rijden.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:40 schreef MTL het volgende:
Vandaag zijn de drietjes die op Zutphen voor de instructie stonden ingezet in de reizigersdienst, omdat de viertjes nog een inzetbeperking hebben op een specifiek deel van het traject Arnhem - Deurne. Dus moeten alle drietjes opeens aan de bak, waar gepland was ook met de viertjes te rijden.
Shit happens. Er zal ongetwijfeld in Eindhoven nog wel een viertje staan te niksen voor instructie.
S***a = ?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
bij de buren van S***a las ik al zoiets, ik vraag me af wat er zo specifiek is aan dit deel van het traject dat een 4tje niet zou mogen rijden.
Top. Gefeliciteerd .quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
Keurig op tijd, zitplaats zat. Alleen dat bijdehante omroepje over de toeslag mogen ze best achterwege laten als het toch teveel gevraagd is om even een rondje door de trein te maken.quote:
er is dus helemaal geen capaciteitsprobleem en flash is gewoon een zeurpietquote:Op woensdag 28 december 2016 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Keurig op tijd, zitplaats zat. Alleen dat bijdehante omroepje over de toeslag mogen ze best achterwege laten als het toch teveel gevraagd is om even een rondje door de trein te maken.
In de aansluitende trein naar Bijlmer Arena ook geen gebrek aan plek met 12 bakken VIRM.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
De trein naar Schiphol lijkt me uitdaging genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
Waar rijden ze met mat van Ansaldo?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
Heen via Zaragoza, terug via Kiev en Stockholm?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
Amsterdam - Keulenquote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
ICE 105 rijdt in 1 keer van Amsterdam naar Basel?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Amsterdam - Keulen
Keulen - Basel
Basel - Milano
Milano - S. Maria Novella
Zoiets?
We hadden het over een creative route toch ?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:14 schreef b2py het volgende:
[..]
ICE 105 rijdt in 1 keer van Amsterdam naar Basel?
Weinig creatief aan..quote:Op woensdag 28 december 2016 22:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hadden het over een creative route toch ?
Of je nou overstapt of niet, die route verandert niet echt.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hadden het over een creative route toch ?
Doe dan via Finland, nu reis je een flink stuk Hamburg - Kopenhagen dubbelquote:Op donderdag 29 december 2016 00:11 schreef James1988 het volgende:
Amsterdam - Lille - Parijs - Irun (via Bordeaux) - Barcelona - Lyon - Milaan - Florence - Innsbruck - Hamburg - Kopenhagen - Stockholm - Narvik - (bus) Bodø - Oslo - Kopenhagen - Hamburg - Osnabrück - Amsterdam?
Roestrijden.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:23 schreef FredvZ het volgende:
Interessesante move van de IC tussen Rotterdam en Delft: bij de wissels van Delft Zuid naar linkerspoor en gelijk weer terug. Extra schommelen in een schommelboot.
Wordt lastig, Tornio - Haparanda is cargo-only. Al rijdt er wel een bus.quote:Op donderdag 29 december 2016 07:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Doe dan via Finland, nu reis je een flink stuk Hamburg - Kopenhagen dubbel
Bij het lezen van dit soort verhalen zie ik altijd een schuimbekkende Fles op weg naar Den Helder voor mij...quote:Op donderdag 29 december 2016 09:23 schreef FredvZ het volgende:
Interessesante move van de IC tussen Rotterdam en Delft: bij de wissels van Delft Zuid naar linkerspoor en gelijk weer terug. Extra schommelen in een schommelboot.
Nog niet in detail. Welke pagina is het?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar Dennis, heb je de nieuwe kalender al bekeken? Er is een pagina ondersteboven afgedrukt bij mij
mei/juniquote:Op donderdag 29 december 2016 12:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nog niet in detail. Welke pagina is het?
Wat ze willen zeggen is dat je eigenlijk net zo goed kunt gaan lopen. blijven er ook weer meer zitplaatsen over voor de overige reizigers. win win situatiequote:Kenmerken van de nieuwe Sprinter
- 200 meter in 17 à 18 seconden (Dafne Schippers liep deze afstand op de Olympische Spelen in Rio in 21,88 seconden).
Oh! Die heb ik ook! Geen drukfout kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
De kalender van het Nederlands Verbond voor Blinddammers en -Schakers.
quote:Op woensdag 28 december 2016 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
De trein naar Schiphol lijkt me uitdaging genoeg.
Jij hebt niet dit?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Die heb ik ook! Geen drukfout kunnen ontdekken.
Treinen onder de rails zijn geen bijzonderheid meer....quote:
quote:
quote:
Dank dankquote:
Nee, bij mij klopt ie wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt niet dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |