Ja zoiets, maar dat kost allebei 40-50 euro, en ik ben op zoek naar een goedkope dagkaart (max ¤20-25 per dag ofzo)quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.treinreiswinke(...)es-wochenende-ticket
http://www.belgianrail.be(...)rten/go-pass-10.aspx
Je kunt ze delen, die prijzen zijn niet per persoon.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:56 schreef Jappie111 het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dat kost allebei 40-50 euro, en ik ben op zoek naar een goedkope dagkaart (max ¤20-25 per dag ofzo)
Trainz is het programma.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik Train Simulator speel vind ik de "netwerk"-achtige routes wel het leukste om te spelen. Van A naar B en weer terug naar A gaat vervelen.
East Croydon naar Brighton ken ik inmiddels op m'n duimpje, maar de routes via Peckham Rye enzo blijven me verbazen
[..]
Ik vroeg "waar", niet "wat"
Train Simulator? Of een ander stuk software?
Jij, fan van Engeland?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb zelf iets meer met Engeland, maar ik kan me zeker vinden in wat je zegt. Ze hebben echt wel mooie trajecten en materieel in Frankrijk
[..]
Waar doe je dat dan mee?
Ja, gek hè? Had je niet verwacht zeker?quote:
Clapham junction? Het verbaasd me wel dat die oude puinhoop nog werkt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, gek hè? Had je niet verwacht zeker?
Not the slightestquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, gek hè? Had je niet verwacht zeker?
Clapham Junction, één van de drukste stations van het spoorwegnet. Met van die heerlijk krappe tunnels en smalle perrons.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Clapham junction? Het verbaasd me wel dat die oude puinhoop nog werkt.
Bekend van een mooi boemeluk tijdje terug.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Clapham Junction, één van de drukste stations van het spoorwegnet. Met van die heerlijk krappe tunnels en smalle perrons.
28 jaar terug alweer. De oorzaak was nog wel het meest tenenkrommend aan het hele ongeval: slecht afgewerkte bedrading.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekend van een mooi boemeluk tijdje terug.
Wat ik jammer vind is dat bijsturing nooit in de discussie word meegenomen. Die zijn onderbezet bij een verstoring. Al heb je een rondje om de kerk dan nog los je hiermee de problemen niet op. Bovendien is er nog wel een nadeel te benoemen. Het personeel is op andere lijnen niet in te zetten waardoor je met verlof ook problemen gaat krijgen. Zelf hebben we een tijd gehad dat machinisten die pas geslaagd waren maar op een traject konden rijden. Die waren dus niet inzetbaar op andere trajecten waadoor er een tekort ontstond.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
We gaan er ook niet uitkomen vrees ik. Ik vind de argumenten van het betreffende deel van het rijdend personeel op z'n minst niet sterk, jij staat aan de andere kant. So be it.
Noem je ook wel een standplaats op zeg, Eindhoven.....quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:19 schreef Cherna het volgende:
Al jaren zijn de trajecten Weert-Tilburg en Deurne-Nijmegen de hoofdzakelijke trajecten die je bijna dagelijks rijd vanaf mijn standplaats. Ligt natuurlijk ook aan het rooster waar je in zit.
Dit. Denk maar aan Arie Slob die voorstelde om machinisten weer zelf een vastgevroren wissel te laten loswrikken. Dat plan werd in de Kamercommissie gelijk in de pan gehakt omdat het niet in de meer-dan-nul-risico-voor-spoorwegpersoneel-is-onacceptabel-strategie past.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou... het heeft ook te maken met de algemene trend dat er niet meer wordt geaccepteerd dat aan sommige activiteiten risico's kleven. Dan wordt al snel gekozen voor "niet" in plaats van het (geringe) risico te accepteren
Als de wissel vastgevroren is er toch geen treinverkeer toch? Kan een machinist hem best even lostikkenquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit. Denk maar aan Arie Slob die voorstelde om machinisten weer zelf een vastgevroren wissel te laten loswrikken. Dat plan werd in de Kamercommissie gelijk in de pan gehakt omdat het niet in de meer-dan-nul-risico-voor-spoorwegpersoneel-is-onacceptabel-strategie past.
Ik denk meer de roosters die per standplaats natuurlijk verschillen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:11 schreef Duvel het volgende:
Goed verhaal wel...
Maar als het zoals je zegt al bijna zo is dat er rondjes rond de kerk gereden wordt, wat is dan het probleem van de VVMC?
Inderdaad, vandaag trekt men ook daarwerlijk alles uit de kast om Den Stokbroodvreter niet of niet op tijd bij Den Kalkoen te laten komen...quote:
Zou het graag willen doen. Kijk ik heb meer moeite met de inhoud van het vak dan de trajecten waar ik op moet rijden. Maar dat is persoonlijk. Met inhoud bedoel ik de uitholling. Ik blijf het jammer vinden dat ik niet eens meer een loc. mag aanhangen terwijl ik dat voorheen jaren lang gedaan heb. En zo zijn er meer zaken. Ik wil meer maar door de strenge regelgeving kan het doodeenvoudig niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de wissel vastgevroren is er toch geen treinverkeer toch? Kan een machinist hem best even lostikken
Dat gaat al niet meer telefonischquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:21 schreef b2py het volgende:
De crime van de bijsturing is de onwetendheid waar pietje is en waar jantje is. Als ieder personeelslid een zendertje heeft en zijn actuele locatie deelt kan je daar wat mee. Sterker nog, dat kan je als input in een model gebruiken dat je direct kan laten rekenen wat een (beste) oplossing is. Nu moet jantje eerst gebeld worden waar hij is, daarna kan er pas actie worden ondernomen. Ja, de bijsturing is een knelpunt, nee dat is imo niet de schuld van de bijsturing
Twee weken voor 30 euro in NRW: https://www.ots-nrw.de/index.php/product/34/show/0/0/0/0/buyquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:33 schreef Jappie111 het volgende:
Weet iemand of er een met de tienertoer vergelijkbaar ticket is voor Duitsland (NRW en/of Nedersachsen) of België?
Verplicht een chip implanteren bij de sollicitatiequote:Op zaterdag 24 december 2016 09:21 schreef b2py het volgende:
De crime van de bijsturing is de onwetendheid waar pietje is en waar jantje is. Als ieder personeelslid een zendertje heeft
Die railpocket kan als zender fungeren, of bedrijfstelefoonquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verplicht een chip implanteren bij de sollicitatie
Want fuck privacy
genoeg collega's van NSR die een dag in de week bij ons bijklussenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:26 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zou het graag willen doen. Kijk ik heb meer moeite met de inhoud van het vak dan de trajecten waar ik op moet rijden. Maar dat is persoonlijk. Met inhoud bedoel ik de uitholling. Ik blijf het jammer vinden dat ik niet eens meer een loc. mag aanhangen terwijl ik dat voorheen jaren lang gedaan heb. En zo zijn er meer zaken. Ik wil meer maar door de strenge regelgeving kan het doodeenvoudig niet.
Maar zo zal iedere machinist daar anders over denken. Zo draai ik ontzettend graag Ret diensten waar je juist veel met materieel bezig bent terwijl een andere collega daar een hekel aan heeft. Ieder zo zijn voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |