Ha ha NS weet niet eens hoe hun eigen stations heten. Hoeveel incompetentie heb je nog meer nodig?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:39 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)nden-borden-verkeerd
Gelukkig maar een kleine serie
Dat zullen ze wel weer geoutsourced hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ha NS weet niet eens hoe hun eigen stations heten. Hoeveel incompetentie heb je nog meer nodig?
Er stond op borden ook al Roozendaal ipv Roosendaalquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:39 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)nden-borden-verkeerd
Gelukkig maar een kleine serie
Gaat lekker op het spoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:39 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)nden-borden-verkeerd
Gelukkig maar een kleine serie
Maar je mag er niks van zeggen Immers die mensen doen elke dag hun uiterste best!quote:
Die schop hebben ze natuurlijk niet verdiendquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je mag er niks van zeggen Immers die mensen doen elke dag hun uiterste best!
De Jostiband doet ook zijn bestquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk wel. De mensen op het veld kunnen het ook niet helpen dat ze het moeten doen met het feit dat de dure decision makers op hun manier hun uiterste best doen.
twitter:maarten_hero twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 16:45:22 @NS_online dit kan toch niet? Een trein die gewoon de verkeerde kant uit gaat!! Van ehv naar weert ipv Venlo. #fail reageer retweet
twitter:maarten_hero twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 16:56:29 @NS_online treinstel 9552 ging naar Venlo en de andere ri weert. Volgens conducteur schuld vd TDL. Bizar! https://t.co/NfXVtqMYbu reageer retweet
twitter:maarten_hero twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 17:04:51 @Milaimproves @NS_online mazzel, bij ons iedereen in Geldrop er uit en stap maar over en veel plezier ! #geeneensexcuses reageer retweet
Dat was toch gericht tegen iemand anders die aangaf dat in haar geval men de fout blijkbaar na 10 minuten ontdekte en keerde?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet die meneer nog even opzoeken wat "mazzel" is.
Ja, alleen had de TRDL het deel dat naar Venlo moest naar Heerlen gestuurd en andersom .quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef MTL het volgende:
Misschien moet meneer ook even de dienstregeling opzoeken. Geheel volgens plan. Iets met een treinserie waarvan een deel naar het zuiden gaat en het andere deel naar Venlo (oh wacht, dat is ook al Limburg ).
Meneer heeft er een plaatje uit de reisplanner bijgevoegd waarbij wordt aangegeven dat treinstel 9552 naar Weert zou rijden, dan is het best lullig als de werkelijkheid precies omgekeerd is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef MTL het volgende:
Misschien moet meneer ook even de dienstregeling opzoeken. Geheel volgens plan. Iets met een treinserie waarvan een deel naar het zuiden gaat en het andere deel naar Venlo (oh wacht, dat is ook al Limburg ).
Het kan in de planning verkeerd hebben gestaan, waardoor de fout niet opgemerkt is. Het gaat af en toe mis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, alleen had de TRDL het deel dat naar Venlo moest naar Heerlen gestuurd en andersom .
Ja. Alleen moet je eens ophouden met vinden dat daar begrip voor moet zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan in de planning verkeerd hebben gestaan, waardoor de fout niet opgemerkt is. Het gaat af en toe mis.
Dan interpreteer je het verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alleen moet je eens ophouden met vinden dat daar begrip voor moet zijn.
Is dit het tweede account van Rikus?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alleen moet je eens ophouden met vinden dat daar begrip voor moet zijn.
Zal even een kloonscan vragenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dit het tweede account van Rikus?
Ach weet je, de nieuwe dienstregeling wordt gewoon gezien als een mooie smoes om (vooral) met minder capaciteit te gaan rijden. Dat lijkt me toch wel duidelijk genoeg nu. En bovendien kun je dan mooi alles wat er "af en toe mis gaat" daaraan wijten. Tenminste, zo denken die mensjes. Puur qua logica is het gewoon geen geldige redenering, maar hey, misschien gelooft het plebs het welquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dan interpreteer je het verkeerd
Lagersquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, dat heb ik ook al tachtig keer gezegd Welterusten
Weten we ook waarom Zwolle vanochtend korte tijd plat heeft gelegen door een bommeldingquote:Op woensdag 14 december 2016 08:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Is een explosief net groot genoeg om een poortje op te blazen ook goed? Het zou jammer zijn als er gewonden van vallen. Oja, vergeet het afzetlint niet.
Die krengen duw je toch gemakkelijk open?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:23 schreef James1988 het volgende:
Dus... ik check netjes in, om vervolgens alsnog tegen het poortje te knallen.
Heeft er iemand een snijbrander te leen?
Als ze ontgrendelen duw je ze zo mee open. Deze ontgrendelde echter niet meteen.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die krengen duw je toch gemakkelijk open?
Nee, 3 bakken ICM in plaats van 10 bakken VIRMquote:Op woensdag 14 december 2016 09:41 schreef Dos37 het volgende:
Veel geklaag over het verdwijnen van de VIRM op Enschede - Den haag lijn. Het maakt nogal een verschil 12 bakken VIRM of 9 ICM.
Dat is inderdaad de andere kant op, die is er nog bekaaider vanaf gekomen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, 3 bakken ICM in plaats van 10 bakken VIRM
Dat was echt niet grappig op Deventer-Enschede gistermiddag...
Het is inderdaad een beetje zielig aan het worden daar, blij dat ik weg benquote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, 3 bakken ICM in plaats van 10 bakken VIRM
Dat was echt niet grappig op Deventer-Enschede gistermiddag...
'Kijk, die mevrouw laat haar cavia uit'quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vertragen we het instapproces tegenwoordig? Nou. Je zorgt als dik vet wijf ervoor dat je vooraan staat bij de deur. Met in je linkerhand een boodschappentas. En in je rechterhand een minuscuul klein kut pekineesje, dat niet van de perronrand de trein in durft te springen. Tsja. En dan sta je daar
Zulke mensen zul je toch van het perron aftrappen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vertragen we het instapproces tegenwoordig? Nou. Je zorgt als dik vet wijf ervoor dat je vooraan staat bij de deur. Met in je linkerhand een boodschappentas. En in je rechterhand een minuscuul klein kut pekineesje, dat niet van de perronrand de trein in durft te springen. Tsja. En dan sta je daar
Naar onverbrande diesel? Ik vind dat altijd wel een 'lekker' luchtje van zo'n oude dieselquote:Op woensdag 14 december 2016 11:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Het heeft wat magisch die Britse dieseltreinen die door uber smalle gebieden gaan. Deze zaterdag genomen bij Crosshill (Glasgow):
[ afbeelding ]
Die krengen stinken wel ontiegelijk.
Hoe veel uur heeft het oponthoud geduurd?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vertragen we het instapproces tegenwoordig? Nou. Je zorgt als dik vet wijf ervoor dat je vooraan staat bij de deur. Met in je linkerhand een boodschappentas. En in je rechterhand een minuscuul klein kut pekineesje, dat niet van de perronrand de trein in durft te springen. Tsja. En dan sta je daar
Tot na de crematie van dat hontje is er helaas geen treinverkeer mogelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe veel uur heeft het oponthoud geduurd?
quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar onverbrande diesel? Ik vind dat altijd wel een 'lekker' luchtje van zo'n oude diesel
Mja, obis werkt prima, maar t is triest dat t nodig is...quote:Op woensdag 14 december 2016 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Haal ik mijn overstap nog? Even op dat geweldige OBIS systeem kijken.
Ah, een virm in de mist voor de bollenvelden. Fijn. Heb ik wat aan.
Ik was dit weekend in Liverpool/Manchester. Rond Liverpool rijd je ook lange stukken door zulke uitgehakte passages.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Het heeft wat magisch die Britse dieseltreinen die door uber smalle gebieden gaan. Deze zaterdag genomen bij Crosshill (Glasgow):
[ afbeelding ]
Die krengen stinken wel ontiegelijk.
Rond Almelo ookquote:Op woensdag 14 december 2016 12:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Liverpool/Manchester. Rond Liverpool rijd je ook lange stukken door zulke uitgehakte passages.
Half eeuwtje wachten. Komt goedquote:Op woensdag 14 december 2016 12:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Vast niet met een divers habitat van kleurrijke mossen op de wanden?
Dit doet mij een beetje denken aan die vervang TGV's van vorige week in Parijs: We kunnen er nog trein doorheen frommelen maar met de laagste prioriteit...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Salatrel het volgende:
Fyn. Ik heb die extra ic van dordt naar Breda. 1 minuut voor vertrek belt de trdl dat ik niet op tijd veilig krijg omdat er nog een goederentrein voor moet
Klein detail. Volgens mijn dienstkaartje is de dienstregelingsnelheid van deze trein 85km per uur
uiteindelijk +6 vertrokken zie ik...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Salatrel het volgende:
Fyn. Ik heb die extra ic van dordt naar Breda. 1 minuut voor vertrek belt de trdl dat ik niet op tijd veilig krijg omdat er nog een goederentrein voor moet
Klein detail. Volgens mijn dienstkaartje is de dienstregelingsnelheid van deze trein 85km per uur
Het is dan ook een excuus-IC die alleen tijdelijk rijdt op een ongunstig tijdstip zodat deze later weer afgeschaft kan worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar serieus, die Intercity is ook niet sneller dan de sprinter ofzo
Hij rijdt zelfs achter de sprinter aan. Wil je van Dordrecht naar Tilburg of Den Bosch dan ben je sneller met de sprinter.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar serieus, die Intercity is ook niet sneller dan de sprinter ofzo
Ja, sorry mijn Frank is een beetje laat gevallen, maar ik zit ook niet dagelijks op de NL reisplanner...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij rijdt zelfs achter de sprinter aan. Wil je van Dordrecht naar Tilburg of Den Bosch dan ben je sneller met de sprinter.
Dat is dan wel weer tijdelijk vanwege werkzaamheden. Normaal hoort die IC 5 minuten sneller zijn dan de sprinter.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar serieus, die Intercity is ook niet sneller dan de sprinter ofzo
ik ging er uiteindelijk tussen best en Eindhoven strijp streepje S voorbij... kwam te laat aan in Breda maar vertrok op tijd en ook Tilburg was op tijd. Ook wel op tijd in Eindhoven voor mijn schaft dat is belangrijkste.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
uiteindelijk +6 vertrokken zie ik...
Dat ja. Wat er trouwens in hemelsnaam daar bij die deur gebeurd is. Neergeslagen rook?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar onverbrande diesel? Ik vind dat altijd wel een 'lekker' luchtje van zo'n oude diesel
Uit die afvoer die naar beneden staat? Geen idee, er zitten wel vakker rare vervuilingen op treinenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat ja. Wat er trouwens in hemelsnaam daar bij die deur gebeurd is. Neergeslagen rook?
twitter:AnnaMeesC twitterde op woensdag 14-12-2016 om 20:21:49 Een wagon van trein op A'dam Sloterdijk stond in brand.Geblust op weg naar H'lem.Passagiers op station uitgestapt,z… https://t.co/MyVrWFl6SF reageer retweet
Stickers, heet deze weer Ilse Delange?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
De GTW die Arriva van de kippenlijn overgenomen heeft is vandaag al in dienst gegaan op het traject Zwolle-Emmen. Arriva heeft slechts een paar aanpassingen, waaronder stickers gedaan. De volledige ombouw zal wel in de vakanties plaats gaan vinden denk ik
lijkt me niet. Wat ik begrepen heb van Somda is dit stel extra en niet ter vervanging van het Dalfsen treinstel. Over die trein is nog geen besluit genomen of deze herbouwd zal gaan worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stickers, heet deze weer Ilse Delange?
Dat zijn er gelukkig niet heel veelquote:
Is dat die troost intercity die ze er maar tussen geprakt hebben omdat breda dan echt niets anders meer had dat sprinters en soms een ICD?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Salatrel het volgende:
Fyn. Ik heb die extra ic van dordt naar Breda. 1 minuut voor vertrek belt de trdl dat ik niet op tijd veilig krijg omdat er nog een goederentrein voor moet
Klein detail. Volgens mijn dienstkaartje is de dienstregelingsnelheid van deze trein 85km per uur
jaquote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is dat die troost intercity die ze er maar tussen geprakt hebben omdat breda dan echt niets anders meer had dat sprinters en soms een ICD?
Het gaat om Breda - Dordrecht, en daar betaalt het Rijk voor.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is dat die troost intercity die ze er maar tussen geprakt hebben omdat breda dan echt niets anders meer had dat sprinters en soms een ICD?
Vragen om dienstregelingenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef OEM het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe laat ongeveer de donateursrit van www.mat54.nl zaterdag vertrekt vanuit Rotterdam richting Hoek van Holland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
overbediend stationquote:Op woensdag 14 december 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat om Breda - Dordrecht, en daar betaalt het Rijk voor.
Breda zelf krijgt alleen maar meer treinen
Volgens de laatste berichten "all systems halt"quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef derLudolf het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het treinverkeer in Albanië greavy?
De 14:00 trein van Durrës naar Kashar (Tirana) en 15:nogwat terug rijden als enige momenteel. Die van 17:00 vanuit Durrës voorlopig niet omdat het te donker 's avonds is (het is hier momenteel rond 16:20 al donker).quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten "all systems halt"
In Dordrecht alleen maar minder, en voller kunnen de treinen echt nietquote:Op woensdag 14 december 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat om Breda - Dordrecht, en daar betaalt het Rijk voor.
Breda zelf krijgt alleen maar meer treinen
bezwaar indienen voor verstoren van natuur en de vogelsquote:Op donderdag 15 december 2016 07:40 schreef b2py het volgende:
We gaan eindelijk doen wat in Polen heel normaal is: http://nos.nl/l/2148425
God god god wat weer een symboolpolitiekquote:Op donderdag 15 december 2016 07:40 schreef b2py het volgende:
We gaan eindelijk doen wat in Polen heel normaal is: http://nos.nl/l/2148425
Behalve de PiriPiri, lekkere kip daaroquote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat staphorst moet ook eens gewoon compleet van de kaart geveegd worden
Als ik dat zo bekijk ligt die overweg een beetje bol. Geen idee hoe zwaar die heipalen precies zijn, maar dat zal ook geen licht transportje zijn. Maar zo te zien gaat het ook om een heimachine (op foto), dan kan het best zijn dat de dieplader een beetje doorbuigt en de luchtvering net niet hoog genoeg kan.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn in Groningen zelfs nog een stap verder gegaan bij een onbewaakte overweg nabij Bedum waar een transport met heipalen overheen moest. Speciale begeleiding voor het transport, rubbermatten over het spoor om de rails niet te beschadigen en mocht het nodig zijn dan zou zelfs het treinverkeer stilgelegd worden.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)wegovergang-begeleid
Eerst de installatie en daarna de palen. Hoe er gewerkt is, is conform de nieuwe normen zoals ze nu gelden na het ongeval bij Dalfsen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik dat zo bekijk ligt die overweg een beetje bol. Geen idee hoe zwaar die heipalen precies zijn, maar dat zal ook geen licht transportje zijn. Maar zo te zien gaat het ook om een heimachine (op foto), dan kan het best zijn dat de dieplader een beetje doorbuigt en de luchtvering net niet hoog genoeg kan.
Oh dat ding rijdt op eigen kracht de rails over... Doe dat lekker om half 5 's ochtends dan, heb je ook geen last van treinverkeer. Bescherming van de rails snap ik wel, denk dat zo'n machine zo een spoorstaaf een paar centimeter kan verschuiven
Dat soort transporten kan je sowieso het beste 's nachts doen. Doen m'n neven ook vaak, stappen ze om 12 uur 's nachts in de vrachtwagen om een kraan of bulldozer te verplaatsen. Ben je ook niemand tot lastquote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst de installatie en daarna de palen. Hoe er gewerkt is, is conform de nieuwe normen zoals ze nu gelden na het ongeval bij Dalfsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |