abonnementen ibood.com bol.com
pi_167040181
joV6JCh.jpg

Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)

Skin-1.jpg

Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

de0ccb21e0e251d2ee6448cc8bc2b630.jpg
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:25:52 #2
344250 75020
ik weet niet beter
pi_167040823
Hé. Al een paar jaar niet meer geweest hier. Toevallig dat ik het weer voorbij zie komen. Morgen weer een afspraak voor een paar uurtjes prikken. Begin van mijn tweede sleeve.
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:41:17 #3
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167051191
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:18 schreef akaQ het volgende:

[..]

Hangt allemaal samen met hoe kwaliteits gericht jij zelf bent, als ik een prijs van 50-100 Euro hoor loop ik snel verder. Aan mijn lichaam alleen mensen die hun vak verstaan, en daarvoor ben ik bereid goed te betalen. Als ik foto's zie van de goedkopere shops krijg ik toch een beetje het gevoel van verminking.
Vandaar ook mijn vraag waar ik aan moet denken, wat redelijk is

09e4c3e364185f2d6dee3ecb4d902aff.jpg

Zoiets, maar dan op m'n voet dus een stuk kleiner en wellicht minder details.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  vrijdag 2 december 2016 @ 19:18:44 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167053523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:41 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tussen de 250 en 350.
pi_167053783
dat gaat er toch helemaal niet mooi uitzien op een voet? ik gok zomaar dat er een aantal tatoeerders er niet aan willen beginnen.
  vrijdag 2 december 2016 @ 19:57:54 #6
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167054720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat gaat er toch helemaal niet mooi uitzien op een voet? ik gok zomaar dat er een aantal tatoeerders er niet aan willen beginnen.
Achterop m'n schouder zie ik hem niet en op m'n arm vind ik niet mooi. En ik ben nogal mager op het moment dus armen en benen zijn sowieso uitgesloten.

Jij raadt de voet af?
pi_167067248
Nja ik denk dat zoiets groter moet om het mooi uit te laten zien qua details.
En met minder details is het het net niet waarschijnlijk.
Maar zoek een tattoeerder waaar je een goed gevoel bij hebt en ga af op wat zij zeggen :)
pi_167199305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:41 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/emmyvandegiessen/?hl=nl
  vrijdag 9 december 2016 @ 11:25:32 #9
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167209059
quote:
Die volgt mij toevallig :P Heb een hele zwik tattoo-artists over heel de wereld die me blijven volgen op instagram :') Zitten zulke geweldige artiesten tussen... en juist daarom vind ik het lullig hen een PB te sturen wat ze rekenen. Zulke kwaliteit zal sowieso onbetaalbaar zijn (het ís ook priceless!)
pi_167210870
Ik zag deze net voorbij komen op instagram. Zag eerst niet eens dat het een tattoo was, zo mooi gedaan.

CAjc3oK.png
deux filles
qui faisaient la paire
riaient si fort que la plus belle
a bien failli mourir ... mourir de joie
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:09:30 #11
1424 Jimbo
Heeft Koekjes.
pi_167211037
*O* nog minder dan een weekje dan mag ik weer *O*
▀█▀ █■█ █ ▄█▀ █ ▄█▀ ▄█▀ █■█ █ ▀█▀
Top 100 van woensdag 29 mei 2013 : 01. 2892 Jimbo
pi_167216386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:25 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Die volgt mij toevallig :P Heb een hele zwik tattoo-artists over heel de wereld die me blijven volgen op instagram :') Zitten zulke geweldige artiesten tussen... en juist daarom vind ik het lullig hen een PB te sturen wat ze rekenen. Zulke kwaliteit zal sowieso onbetaalbaar zijn (het ís ook priceless!)
meestal tussen de 100-150 p/uur
pi_167331763
Hier ook nog een gozer uit eindhoven voor realisme https://www.instagram.com/estcado_tattoo/
  woensdag 14 december 2016 @ 21:35:53 #14
1424 Jimbo
Heeft Koekjes.
pi_167331946
3b74ea0848.jpg

vandaag laten zetten op mn borstkas (even een vreemde hoek, ik wou jullie mijn harige tepels besparen :* )
  donderdag 15 december 2016 @ 13:52:20 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_167343055
Net terug van bijkleuren. Namen van mijn dochters dwars over de ribben.

WAT EEN KUTPLEK. :(. :').

Moest ik even kwijt. :@.
And so is the past
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:43:37 #16
238141 SevD
Boventitel
pi_167470710
Ben ook weer eens geweest!!

Halve mandala afgelopen augustus gezet, 'balk' gisteren (wat een hel was dat). Romeinse cijfers stonden al wat jaartjes, beetje me uitgebreid met de 4 sterren (ouders, zusje & ik. Datum staat voor broer).

Perzik is een vriendengroep-idee :P

q9mhBgR.jpg
ko947NJ.jpg
pi_167572884
15538199_649500055238150_6724348996464148480_n.jpg?ig_cache_key=MTQxMjAwNjU4MzI0ODYyNjYyNQ%3D%3D.2

hoe snel/mooi vervaagt zoiets? best fijne lijntjes
pi_167600067
Heeft iemand hier ervaring met gold tattoo Eindhoven? Ik heb in februari een tattoo laten zetten bij Bunker Breda en degene die hem gezet heeft werkt nu dus bij gold tattoo. Ik wil graag een matching tattoo hebben..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_167600500
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 16:16 schreef superkimmi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met gold tattoo Eindhoven? Ik heb in februari een tattoo laten zetten bij Bunker Breda en degene die hem gezet heeft werkt nu dus bij gold tattoo. Ik wil graag een matching tattoo hebben..
Super shop! Vooral de eigenaar dickie is goed, 2 tattoos van hem. Welke artiest bedoel jij?
PSN/GTAO : tessaap
pi_167605681
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 16:55 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Super shop! Vooral de eigenaar dickie is goed, 2 tattoos van hem. Welke artiest bedoel jij?
Jerome Dubbeld. Zijn werk ben ik dus heel tevreden over. Dank voor de reactie!
pi_167605726
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Jerome Dubbeld. Zijn werk ben ik dus heel tevreden over. Dank voor de reactie!
Ah ja zijn werk zie ik ook wel s voorbij komen op de fb pagina van gold tattoo. Ook erg goed.
pi_167612118
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ah ja zijn werk zie ik ook wel s voorbij komen op de fb pagina van gold tattoo. Ook erg goed.
33zfqle.jpg

Ik heb deze van hem :) Wil er nu het teken van hakuna matata bij op de andere arm en zou graag weer deels dotwork willen
pi_167688022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]

hoe snel/mooi vervaagt zoiets? best fijne lijntjes
licht eraan of je zo'n tattoo de hele dag in de zon houd. Als je het goed bedekt denk ik wel 15+ jaar. Maar deze vraag kan je het best bij een tattoo artiest stellen. (lijnen worden wel dikker in de loop der tijd)
  donderdag 5 januari 2017 @ 19:19:38 #24
62053 Fixers
Princess Charming
pi_167907910
Het nieuwe jaar begonnen met een nieuwe tattoo. Hand poked dotwork is vanmiddag gezet, viel me alles mee.
pi_167908484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 19:19 schreef Fixers het volgende:
Het nieuwe jaar begonnen met een nieuwe tattoo. Hand poked dotwork is vanmiddag gezet, viel me alles mee.
bij Elske toch? En valt goed mee he maar het is wel heel anders dan machinaal
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:46:14 #26
62053 Fixers
Princess Charming
pi_167910360
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

bij Elske toch? En valt goed mee he maar het is wel heel anders dan machinaal
Bij Elske inderdaad. En het is echt heel anders dan met een machine. Je voelt de individuele prikjes van de naald, in plaats van het meer schrapende gevoel van een machine. Het is iets scherper, maar ik vind het uiteindelijk wel minder pijnlijk dan met de machine. Valt me ook op dat er veel minder bloed en plasma uit de wond lekt.Dat was met mijn been wel anders.

Alleen dat drie dagen met folie inpakken vind ik minder. Maar daarvoor zou het wel snel en jeukvrij moeten genezen.
pi_167911594
Dat was mijn ervaring ook, ook na het zetten voel je de Tattoo al niet meer bij machine wel. Ik heb dat drie dagen folie niet volgehouden.. Was dagenlang 30 graden toen ik 'm net had laten zetten, broeide enorm en was felrood, trok meteen weg toen ik 'm kon laten ademen, overigens alsnog jeukvrij en snel genezen
pi_167915090
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was mijn ervaring ook, ook na het zetten voel je de Tattoo al niet meer bij machine wel. Ik heb dat drie dagen folie niet volgehouden.. Was dagenlang 30 graden toen ik 'm net had laten zetten, broeide enorm en was felrood, trok meteen weg toen ik 'm kon laten ademen, overigens alsnog jeukvrij en snel genezen
Zodra ik thuis was, meteen de folie eraf. Een dag of 3/4 insmeren en dat was het. Geen jeuk oid.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 08:44:41 #29
62053 Fixers
Princess Charming
pi_167918262
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zodra ik thuis was, meteen de folie eraf. Een dag of 3/4 insmeren en dat was het. Geen jeuk oid.
Ook met een handpoke? Met mijn regulier gezette tattoo heb ik het ook zoveel mogelijk aan de lucht gelaten. (Eind september met blote benen onder een rok was best fris :P). Maar ik heb het er mijn tattooerder over gehad, die zei dat handpokes anders genezen.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 10:32:32 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167919707
Even voor de gein, maar vroeger hadden ze ook geen folie, wel tattoos.

In theorie zou het mooier genezen, in praktijk zorgt de combinatie van zouten, vocht uit huid en wond, vetten en andere ongein juist voor een verhoogd risico op infectie omdat dat alles nergens heen gaat maar lekker warm op zijn plek blijft. Vloeibaar pleister zou nog een optie kunnen zijn, maar aan de lucht genezen werkt verder gewoon prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167922427
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ook met een handpoke? Met mijn regulier gezette tattoo heb ik het ook zoveel mogelijk aan de lucht gelaten. (Eind september met blote benen onder een rok was best fris :P). Maar ik heb het er mijn tattooerder over gehad, die zei dat handpokes anders genezen.
Oh nee, was gewoon met masjientje. :+
pi_167937306
deze chick komt trouwens op amsterdam tattoo conventie. een hele goeie https://www.instagram.com/lizvenom/
pi_167962025
Ben nog altijd aan het zoeken naar een goeie shop voor m'n Catrina tattoo. Heb inmiddels alle inspiratie afbeeldingen geprint, hopelijk is dat voldoende voor een artiest om voor mij iets te maken. Kan zelf namelijk totaal niet tekenen, en las bij sommige shopreviews dat enkele artiesten weigeren een tattoo te zetten als je niet zelf met een duidelijke schets komt |:(

Ik overweeg om even bij Mindfull Tattoos te gaan kijken in Arnhem, die krijgen wel goeie beoordelingen en zie hele mooie dingen in de portfolio's van de verschillende artiesten daar.

In Apeldoorn (waar ik woon) weet ik verder niet veel goeie shops. Tattoomania ga ik niet meer heen i.v.m. nare ervaringen.

Misschien ook nog maar wat verder in het land kijken voor goeie artiesten :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_167965275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef Fixers het volgende:

[..]

Bij Elske inderdaad. En het is echt heel anders dan met een machine. Je voelt de individuele prikjes van de naald, in plaats van het meer schrapende gevoel van een machine. Het is iets scherper, maar ik vind het uiteindelijk wel minder pijnlijk dan met de machine. Valt me ook op dat er veel minder bloed en plasma uit de wond lekt.Dat was met mijn been wel anders.

Alleen dat drie dagen met folie inpakken vind ik minder. Maar daarvoor zou het wel snel en jeukvrij moeten genezen.
Ik ben ook erg benieuwd naar het voelt! Elske vertelde al net zoiets, maar wil het ooit zelf gaan ondervinden 😋

Ik ben in november door Daisy behandeld. Dot-work voelde ook wel even anders, maar goed te doen. Misschien is het ook de plek (bovenarm).

Ik heb wel 3dagen folie om gehad, maar alleen bij het slapen. Nauwelijks jeuk gehad of iets!! 😁

Btw mijn tattoo:
ej3ipiqztp0ye.png
  zondag 8 januari 2017 @ 12:10:35 #35
62053 Fixers
Princess Charming
pi_167973244
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:29 schreef Grace_Marks het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd naar het voelt! Elske vertelde al net zoiets, maar wil het ooit zelf gaan ondervinden 😋

Ik ben in november door Daisy behandeld. Dot-work voelde ook wel even anders, maar goed te doen. Misschien is het ook de plek (bovenarm).

Ik heb wel 3dagen folie om gehad, maar alleen bij het slapen. Nauwelijks jeuk gehad of iets!! 😁

Btw mijn tattoo:
[ afbeelding ]
Ik heb de eerste dag en nacht folie erop gehouden. De tweede dag alleen 's nachts. Het is nu nog een klein beetje gevoelig, ik sta echt versteld hoe snel dit geneest in vergelijking met mijn andere tattoo.

Deel van Elskes werk. Ik moet nog even iemand aan de mouw trekken voor goede foto's deze wrapt om mijn arm heen en krijg 'm zelf niet goed in beeld.
33otojo.jpg
  zondag 8 januari 2017 @ 12:14:52 #36
62053 Fixers
Princess Charming
pi_167973328
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Blistering het volgende:
Ben nog altijd aan het zoeken naar een goeie shop voor m'n Catrina tattoo. Heb inmiddels alle inspiratie afbeeldingen geprint, hopelijk is dat voldoende voor een artiest om voor mij iets te maken. Kan zelf namelijk totaal niet tekenen, en las bij sommige shopreviews dat enkele artiesten weigeren een tattoo te zetten als je niet zelf met een duidelijke schets komt |:(

Ik overweeg om even bij Mindfull Tattoos te gaan kijken in Arnhem, die krijgen wel goeie beoordelingen en zie hele mooie dingen in de portfolio's van de verschillende artiesten daar.

In Apeldoorn (waar ik woon) weet ik verder niet veel goeie shops. Tattoomania ga ik niet meer heen i.v.m. nare ervaringen.

Ik heb mijn beide tattoos laten ontwerpen. Voor de sakura op mijn been kwam ik met een alleen een conceptbeschrijving en wat inspiratieafbeeldingen. De dotwork (zie mijn vorige post) is wel gebaseerd op voorbeeldschets van de artiest. Maar met mijn nadrukkelijke wens dat het een eikentak moest zijn. Op basis daarvan heeft ze het ontwerp gemaakt. Allebei gezet bij The Ink Society in Utrecht.
pi_167976449
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:10 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik heb de eerste dag en nacht folie erop gehouden. De tweede dag alleen 's nachts. Het is nu nog een klein beetje gevoelig, ik sta echt versteld hoe snel dit geneest in vergelijking met mijn andere tattoo.

Deel van Elskes werk. Ik moet nog even iemand aan de mouw trekken voor goede foto's deze wrapt om mijn arm heen en krijg 'm zelf niet goed in beeld.
[ afbeelding ]
Oh hij is gaaf! Mooie plek ook! Ik heb het even opgezocht op instagram 😁 Ik vond het ook lastig om een goede foto te maken, dus had even voor het gemak de foto gebruikt die Daisy had gemaakt 😜

Het geneest inderdaad snel! Mijn vorige tattoo ook al (wel ergens anders gezet). Tattoos van mijn man vervelde telkens erg en ik niet tot nauwelijks.

Ik ben nu bezig met inspiratie op doen voor een enkelband. En sparen haha want goedkoop zijn ze niet bij de InkSociety, maar dat heb ik er wel voor over!! 😁😁
pi_168006845
Ik heb geen ervaring met het zetten van tattoo's. Wel wil ik er graag binnenkort een zetten. Het lijkt me erg vet om er een met witte inkt te laten zetten. Ik heb op verschillende sites gelezen dat witte inkt evenduur is als zwarte inkt (inkoop). Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met witte inkt, en is dit in de meeste tatooshops ook daadwerkelijk evenduur? Of vragen veel artiesten hier meer/minder voor?
pi_168007589
Waarom zou het minder duur zijn? Een tarief is op meer gebaseerd dan alleen de kostprijs van materialen.
  maandag 9 januari 2017 @ 18:53:19 #40
298315 SacreCoeur
pi_168009356
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:12 schreef FreekVonk het volgende:
Ik heb geen ervaring met het zetten van tattoo's. Wel wil ik er graag binnenkort een zetten. Het lijkt me erg vet om er een met witte inkt te laten zetten. Ik heb op verschillende sites gelezen dat witte inkt evenduur is als zwarte inkt (inkoop). Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met witte inkt, en is dit in de meeste tatooshops ook daadwerkelijk evenduur? Of vragen veel artiesten hier meer/minder voor?
Bij mijn vaste shop geen meer of minder prijs, maar even iets anders... wit blijft (vaak) niet wit.
pi_168032359
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij mijn vaste shop geen meer of minder prijs, maar even iets anders... wit blijft (vaak) niet wit.
Wat wordt het dan? 'Vervaagt' het? of wordt het een andere kleur?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:23:35 #42
298315 SacreCoeur
pi_168041918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:09 schreef FreekVonk het volgende:

[..]

Wat wordt het dan? 'Vervaagt' het? of wordt het een andere kleur?
Het vergeeld gewoon.

Ik geloof ook dat het een andere inkt is dan het wit die ze 'normaal' gebruiken.
pi_168043006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het vergeeld gewoon.

Ik geloof ook dat het een andere inkt is dan het wit die ze 'normaal' gebruiken.
Aah oké, ga ik me even verder in verdiepen en een afspraak maken, ze kunnen me vast verder helpen. Hopelijk kan ik jullie binnenkort mijn tattoo hier laten zien! :) Bedankt!
pi_168050026
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Blistering het volgende:

Ik ben ook van plan om binnenkort naar Mindfull Tattoos te gaan. Werk ziet er wel goed uit. Ik wil Trash Polka-stijl toevoeging. De naam van mijn zoon staat al op mijn been. Daar moet mijn dochter nog bij met wat verbindingselementen. Ik zit te denken aan een anker en/of een gecombineerd mannelijk/vrouwelijk teken.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Als ik eerder ga dan jou zal ik het hier ook wel delen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:10:34 #45
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_168233144
Wat doen jullie tegen de zwelling van een nieuwe tatoeage? Eerste keer dat ik er echt last van heb :')
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:50:32 #46
238141 SevD
Boventitel
pi_168237062
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat doen jullie tegen de zwelling van een nieuwe tatoeage? Eerste keer dat ik er echt last van heb :')
Ik had t met die band (zie foto eerder in topic) héél erg, ook nooit eerder gehad. Deed gewoon heel veel smeren (in t begin zeker 6-8 x per dag) en zoveel mogelijk zuurstof er bij laten komen. Werd na 2/3 dagen wel minder.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:37:42 #47
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_168239396
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 02:50 schreef SevD het volgende:

[..]

Ik had t met die band (zie foto eerder in topic) héél erg, ook nooit eerder gehad. Deed gewoon heel veel smeren (in t begin zeker 6-8 x per dag) en zoveel mogelijk zuurstof er bij laten komen. Werd na 2/3 dagen wel minder.
Dankjewel :)
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:14:01 #48
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_168244821
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Niks.. Na mijn sleeve was mijn arm dubbel zo dik. Voor ik ging slapen een shirt met lange mouwen aan en sochtends los weken onder de douche.. Kwam veel wondvocht uit.. En gewoon je huid laten helen zoals je normaal bij een tattoo doet..
Oh, some things are better left unsaid
You'll find a nice place to hide them
But days like this
There is just too much going on, yeah
pi_168249273
Bij mijn onderarm had ik veel last van zwelling en wondvocht. Niks aan te doen.
pi_168258059
Je kan eventueel een icepack erop doen.
pi_168271743
Ik mocht ook weer een keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_168288691
Afgelopen week ook weer een tattoo laten zetten..

b0QG22ojP-9xUQQ2Lbw8DHQ8NSGOg8kbSNTks3GzO2RKCw2EXZNEEgHvgJV08PPFGSoOC8aCq3mlwvnwWpERHp8KoPzJKs9f6bvMshsbDV__m9s3Vgh6b8LNT5tS2DGImVPbhkrhti1KOrC7Er0WzN3ArIJNiW8t0ZQ--aeU80qnFxlkeIEDg_iEzkyZfS46o84neN4brapNJD0LHVmViyVg1igpBlXWZVFNNNjz-KCKrQnt1IaDMwgU1jjmECpVf7zsxXa8SdAU1hHgShlkMpzL5EkbAXrLwm9soTZtpGuTpXtvgyjjG92C4IKKCU4nh0ZS7sIcVUoowAhpIdN0cjrC2lP17ngG1UFLBTY5zwsLCJi2QUoMJtyesTiFmcN2Xw43JQWPWDKqCg8Xm9Pt7F63jW059kTJhTQdtp3Q7fiQ_L3_hP8N5BpOnwK2RW_oGfMManQStu0r3DVjdfGgnClqcDpVJy8_5cELDx4jzA8iL0WDICrYi2h66EkTyDqh5Ftn4Zsp3eSHtMj56qM4jJWoBecPZ1gdGiPR0gynNViJThtCmQJKU97b6vxxNSeR8Jye2qRBG9yL1qyG1nx1lUKkU_FPNBnf4J35g5RHmA3DD54Ni3zIEaiDlIALfbxdfCJ49OIQwel4CJW-Bs8pEHwiHcFxQKLAm3xihyX0nQ4=w713-h951-no

tdxVSIWz2fiKQqGNTuNvIqcChOgfaIE1mLFjH6teCCunRepNeXCXBO9t9JPgG7GVOhhTRDI0ZpDFf5BeMQ02uEzk_FM7GuOyi5V5DC1BJs0Jg8EpROz5mxOrnfNtZoD7AFbPW2DHYekvssTC_iwK6Na7nawucv0WzNzGASXVpbFh4ddyGHrL9jHYwRCpr8yebWKi5OnTfRczfm4yX0De6g1xGTUIXCalHMAIBgGOrxgNjpzsLtSgGh9Jdr3ICV2BnPpc-vh1ixQTP9cSDmX32r03cceKew2QbSy_ZJpwvqFkFF2gpbxPCHn24r7fbycXoD_wcNrIi3GgniuUSq8LOTuRtklpfVuJMldtnPmNsYk6Sjhc-0GPYxF2XHR4gM3JBZGIEa2Uyx2Y6GoHYvhO1-CCkWsKxbmIcTHl59KTUON5yyWHFLw8480_Hpsqh_BVqpNYzSL4lH1-SWyljeiVzFALRkye7ADvXVOwZZrAd7Q9A6EzK4faqD-k7nhQOwV9rJWDettZK3eqKmyKbi46ChLkkDutwG0GOoEX8afptO1r0up8jfCHTT9NCaLg3HWo8aDHyu8qaI7tGKHzCsQZzBE1R5S3h7X3cxa9c-pwR1UzYRUpQ_62lPPs8US3XpwFljVI-H1bHki7-ifQt3Q9_bYhSUS2HQxtKweqQvS_Xbg=w1267-h950-no
  zaterdag 28 januari 2017 @ 10:33:24 #53
62053 Fixers
Princess Charming
pi_168486760
Even vraagje. Ik wil onder een zonnebank. Is het dan raadzaam/nodig mijn tattoo's te beschermen met zonnebrandcrème oid?
pi_168488289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 10:33 schreef Fixers het volgende:
Even vraagje. Ik wil onder een zonnebank. Is het dan raadzaam/nodig mijn tattoo's te beschermen met zonnebrandcrème oid?
Sowieso moet je jezelf insmeren met zonnebrandcréme, dus dan zijn je tattoo's zo meegenomen. Mij is altijd verteld dat het het beste is je tattoo's gewoon áltijd goed in te smeren bij zonnen, want dan blijven ze langer mooi, dus niet alleen als ze nog nieuw zijn. Ik doe dat dus ook echt zoveel mogelijk.

Jouw nieuwste tattoo is trouwens toch nog maar een paar weken geleden?
pi_168489902
r7Y2RDB.jpg
Kom die van mij ook nog showen. Nogsteeds super blij mee *O*
Anti....
  zaterdag 28 januari 2017 @ 18:53:12 #56
62053 Fixers
Princess Charming
pi_168497459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 11:58 schreef Chell het volgende:

[..]

Sowieso moet je jezelf insmeren met zonnebrandcréme, dus dan zijn je tattoo's zo meegenomen. Mij is altijd verteld dat het het beste is je tattoo's gewoon áltijd goed in te smeren bij zonnen, want dan blijven ze langer mooi, dus niet alleen als ze nog nieuw zijn. Ik doe dat dus ook echt zoveel mogelijk.

Jouw nieuwste tattoo is trouwens toch nog maar een paar weken geleden?
Vanaf de lente tot begin herfst smeer ik me al in als ik iets langer in de zon ga zijn dan naar mijn werk fietsen. (en in hoogzomer zelfs dan al).

Nieuwste inkt is van 3 weken geleden. Ik zie her en der al aangeraden worden om 4-8 weken te wachten of de tattoo af te dekken.

Edit:
Ik was nog niet zo helder voor de koffie. De adviezen online lopen uiteen van 10 dagen tot 2 maanden helemaal geen zonnebank (of zonnen). Ik neem het zekere voor het onzekere en ga de winterdip maar gewoon even uitzitten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fixers op 28-01-2017 23:46:18 ]
pi_168729150
Ik wil echt graag nieuwe inkt.
Beetje jammer dat het financieel niet mee zit, wil sowieso een halve sleeve op bovenarm en die was rond de 500/600. Verder nog 2 teksten, waarvan 1 zo rond de 100 is en de ander denk wel 200.

Sparen!
pi_168787029
Hoi :W

Nu nog inktloos, maar zit eigenlijk al heel lang te denken aan een tatoeage en de laatste tijd kriebelt het toch wel heel erg O+
Vroeg me af of de ervaringsdeskundigen hier wat zinnigs kunnen zeggen over de volgende vragen ;)

Ik zit te denken aan een klein zinnetje (5 woorden) in een redelijk simpel lettertype (niets krullerigs / geen kalligrafie), zonder verdere afbeeldingen.

1) Is dat iets wat de meeste tattoo artists wel goed beheersen, of loont het daarbij ook wel om echt op zoek te gaan naar iemand die dat heel vaak doet / zich daarin heeft gespecialiseerd?
Zo ja, iemand tips voor regio West-Brabant of Rotterdam? :)

2) En ik twijfel nog over de plaatsing; binnenkant bovenarm / binnenkant onderarm / zijkant ribben (zoiets)
Zijn er mensen hier die hun overwegingen voor die plekken willen delen? Ben benieuwd of er factoren zijn waar ik nog niet aan heb gedacht. (Liefst vrouwen, maar mannen zijn uiteraard ook meer dan welkom om te reageren ;) )

Alvast bedankt! O+
pi_168788048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:40 schreef twist02 het volgende:

Nu nog inktloos, maar zit eigenlijk al heel lang te denken aan een tatoeage en de laatste tijd kriebelt het toch wel heel erg O+
Vroeg me af of de ervaringsdeskundigen hier wat zinnigs kunnen zeggen over de volgende vragen ;)

Ik zit te denken aan een klein zinnetje (5 woorden) in een redelijk simpel lettertype (niets krullerigs / geen kalligrafie), zonder verdere afbeeldingen.

1) Is dat iets wat de meeste tattoo artists wel goed beheersen, of loont het daarbij ook wel om echt op zoek te gaan naar iemand die dat heel vaak doet / zich daarin heeft gespecialiseerd?

2) En ik twijfel nog over de plaatsing; binnenkant bovenarm / binnenkant onderarm / zijkant ribben (zoiets)
Zijn er mensen hier die hun overwegingen voor die plekken willen delen? Ben benieuwd of er factoren zijn waar ik nog niet aan heb gedacht. (Liefst vrouwen, maar mannen zijn uiteraard ook meer dan welkom om te reageren ;) )

Alvast bedankt! O+
1) Ik zou gewoon iemand zoeken die strakke lijnen kan zetten. Goed rondkijken in portfolio's, en heel streng kijken naar hun letterwerk.

2) Op je arm heb je veel te maken met de bolling van je arm, ribben schijnen veel pijn te doen, maar geven dus wel meer ruimte. Ik zou het vooral bespreken met de artiest waar je uiteindelijk mee in zee wil gaan, die kan je het beste vertellen hoe je je tattoo zo mooi mogelijk krijgt. Zou wel rekening houden met of je in de toekomst zwanger wil worden, dan is het misschien niet zo handig om een tattoo op je ribben te laten zetten.
pi_168788558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:40 schreef twist02 het volgende:

Alvast bedankt! O+
Ik heb binnenkant bovenarm letters laten doen bij dutch ink in Vlaardingen :D
pi_168789382
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:12 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

1) Ik zou gewoon iemand zoeken die strakke lijnen kan zetten. Goed rondkijken in portfolio's, en heel streng kijken naar hun letterwerk.

2) Op je arm heb je veel te maken met de bolling van je arm, ribben schijnen veel pijn te doen, maar geven dus wel meer ruimte. Ik zou het vooral bespreken met de artiest waar je uiteindelijk mee in zee wil gaan, die kan je het beste vertellen hoe je je tattoo zo mooi mogelijk krijgt. Zou wel rekening houden met of je in de toekomst zwanger wil worden, dan is het misschien niet zo handig om een tattoo op je ribben te laten zetten.
Dank je! ^O^

Ja, bij alleen tekst is natuurlijk vooral het lijnenwerk belangrijk :Y logisch eigenlijk wel :D

Ben al eens zwanger geweest (en hopelijk nog eens), maar over m'n ribben maak ik me dan juist eigenlijk niet zo'n zorgen; daar zit volgens mij weinig 'rek' in toch?
Zat al wel te denken dat het inderdaad een vrij pijnlijke plek is, maar omdat het 'maar' 5 woordjes zijn, hoop ik dat dat eventueel wel te doen is... :{

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:27 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik heb binnenkant bovenarm letters laten doen bij dutch ink in Vlaardingen :D
En tevreden? :)
Wat waren jouw overwegingen om 'm op die plek te laten zetten?
pi_168791177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:50 schreef twist02 het volgende:

[..]

Dank je! ^O^

Ja, bij alleen tekst is natuurlijk vooral het lijnenwerk belangrijk :Y logisch eigenlijk wel :D

Ben al eens zwanger geweest (en hopelijk nog eens), maar over m'n ribben maak ik me dan juist eigenlijk niet zo'n zorgen; daar zit volgens mij weinig 'rek' in toch?
Zat al wel te denken dat het inderdaad een vrij pijnlijke plek is, maar omdat het 'maar' 5 woordjes zijn, hoop ik dat dat eventueel wel te doen is... :{

[..]

En tevreden? :)
Wat waren jouw overwegingen om 'm op die plek te laten zetten?
Als je al eens zwanger bent geweest weet je al beter wat je lichaam dan doet natuurlijk, dat helpt al! En de pijn, tja, dat is voor sommigen een behoorlijke kluif, maar meeste mensen die ik ken die een tattoo hebben laten zetten vinden het het wel waard.
pi_168802087
Vandaag mocht ik weer, afspraak stond al sinds september, een mooi ontwerp uit 'n 50/50 serie die zij hadden ontworpen. Ontwerp en laten zetten door blackbear ink.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:44:33 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168802262
Twist02, ik heb een tekstje op mijn ribben en omdat dit vaak met een klein aantal naalden wordt gezet vanwege de fijne lijnen, valt de pijn echt wel mee. Ik vond het iig meer kriebelen dan iets anders, en ik ben een mietje :D.
Love Varnish mijn blog! | Varnish
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:45:10 #65
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168802278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag mocht ik weer, afspraak stond al sinds september, een mooi ontwerp uit 'n 50/50 serie die zij hadden ontworpen. Ontwerp en laten zetten door blackbear ink.

SPOILER
Wow, mooi O+! Echt een vet ontwerp.
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_168802487
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wow, mooi O+! Echt een vet ontwerp.
ze hadden in september een 50/50 flash series ontworpen, alles uit die serie was binnen een paar uur vergeven. Ik was meteen weg van de zandloper. Zat er overigens in 45 minuten op. Lekker vlot :+
pi_168804021
Gaaf ontwerp, Memento-Mori :Y

quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Twist02, ik heb een tekstje op mijn ribben en omdat dit vaak met een klein aantal naalden wordt gezet vanwege de fijne lijnen, valt de pijn echt wel mee. Ik vond het iig meer kriebelen dan iets anders, en ik ben een mietje :D.
Ah, dat klinkt goed ;) al hou ik mezelf sowieso voor dat de (eventuele) pijn eigenlijk niet echt een factor moet zijn. Dat is immers maar eenmalig/tijdelijk, de tattoo zelf is voor altijd O+

Op m'n ribben vind ik wel een mooie plek, maar zelf zie je 'm dan natuurlijk niet zo goed :{ vraag me af of ik dat achteraf niet jammer ga vinden.
Daarom denk ik ook na over m'n onderarm, dan is-ie een stuk zichtbaarder. Maar dat kun je natuurlijk ook weer als nadeel zien, haha! :D
Best vermoeiend, zulke discussies voeren met jezelf ;)
pi_168804599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:11 schreef twist02 het volgende:
Gaaf ontwerp, Memento-Mori :Y

[..]

Ah, dat klinkt goed ;) al hou ik mezelf sowieso voor dat de (eventuele) pijn eigenlijk niet echt een factor moet zijn. Dat is immers maar eenmalig/tijdelijk, de tattoo zelf is voor altijd O+

Op m'n ribben vind ik wel een mooie plek, maar zelf zie je 'm dan natuurlijk niet zo goed :{ vraag me af of ik dat achteraf niet jammer ga vinden.
Daarom denk ik ook na over m'n onderarm, dan is-ie een stuk zichtbaarder. Maar dat kun je natuurlijk ook weer als nadeel zien, haha! :D
Best vermoeiend, zulke discussies voeren met jezelf ;)
Ik heb een tattoo op de achterkant van mijn onderarm, dus soms vergeet ik zelfs dat ik hem heb :') Maar als ik hem dan weer zie ben ik weer helemaal blij en verliefd O+ Dus het heeft ook een voordeel als je hem op een beetje een onzichtbare plek laat zetten denk ik. Mn wel zichtbare tattoo hoort er nu gewoon bij ofzo, daar kijk ik amper nog naar (niet dat ik er niet blij mee ben, maar de andere tattoo is gewoon iedere keer een leuke verrassing ofzo ;) )
pi_168805265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:38 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik heb een tattoo op de achterkant van mijn onderarm, dus soms vergeet ik zelfs dat ik hem heb :') Maar als ik hem dan weer zie ben ik weer helemaal blij en verliefd O+ Dus het heeft ook een voordeel als je hem op een beetje een onzichtbare plek laat zetten denk ik. Mn wel zichtbare tattoo hoort er nu gewoon bij ofzo, daar kijk ik amper nog naar (niet dat ik er niet blij mee ben, maar de andere tattoo is gewoon iedere keer een leuke verrassing ofzo ;) )
Ja, daar kan ik me ook weer wel iets bij voorstellen ja :Y Hmm, wordt er alleen niet per se makkelijker op, haha! ;)
Maar dit zijn wel het soort overwegingen/ervaringen waar ik naar op zoek ben ^O^
pi_168805527
16585502_2227892300769335_8461762833628004352_n.jpg

Gisteren na een heeeeele lange tijd weer eens inkt bij laten zetten.
Nu laten genezen :)
pi_168829315
@twist02 ik heb mijn tekst laten zetten door Maroen bij Fearless in Den Haag (niet helemaal regio Rotterdam dus, maar close enough misschien?). Die tekst is echt heel strak gezet. Lettertype is bij mij een beetje typemachineachtig, dus ook geen krullen etc.

Ik kreeg ook heel goed advies over het formaat en de plek. Hij zit bij mij op m'n rug trouwens. Ik zie hem dus echt helemaal niet zelf, maar ben er wél nog steeds heel blij mee! Tis inderdaad af en toe ineens zo'n mini verrassing als iemand 'm probeert te lezen of als ik 'm op een foto of in de spiegel zie :)
pi_168830674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:25 schreef Chell het volgende:
@twist02 ik heb mijn tekst laten zetten door Maroen bij Fearless in Den Haag (niet helemaal regio Rotterdam dus, maar close enough misschien?). Die tekst is echt heel strak gezet. Lettertype is bij mij een beetje typemachineachtig, dus ook geen krullen etc.

Ik kreeg ook heel goed advies over het formaat en de plek. Hij zit bij mij op m'n rug trouwens. Ik zie hem dus echt helemaal niet zelf, maar ben er wél nog steeds heel blij mee! Tis inderdaad af en toe ineens zo'n mini verrassing als iemand 'm probeert te lezen of als ik 'm op een foto of in de spiegel zie :)
Inderdaad niet direct in de buurt, maar ben blij met alle input hoor! ^O^

Zag net dat er 4-5 shops op loopafstand van m'n werk zitten (hartje Rotterdam), dus denk dat ik daar sowieso gewoon eens binnen loop om een beetje een idee te krijgen. Ben toch niet van plan om 'm meteen te laten zetten, dus even de sfeer proeven lijkt me dan wel fijn :)

Van de website van Dutch Ink (Vlaardingen, werd eerder genoemd) kreeg ik ook wel een prettig gevoel en daar zijn de online reviews ook erg lovend over, dus da's mogelijk ook nog wel een ritje waard.
Zag bij hun foto's toevallig ook 2x 'mijn' lettertype voorbij komen en zag er wel strak uit (verder dat lettertype juist nog niet tegengekomen) :)

Qua plaatsing neig ik zelf eigenlijk juist steeds meer naar m'n onderarm, omdat ik toch denk dat ik 'm wat meer in het zicht wil hebben haha :D

SPOILER
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:58:29 #73
298315 SacreCoeur
pi_168839064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:21 schreef twist02 het volgende:

[..]

Zag net dat er 4-5 shops op loopafstand van m'n werk zitten (hartje Rotterdam), dus denk dat ik daar sowieso gewoon eens binnen loop om een beetje een idee te krijgen. Ben toch niet van plan om 'm meteen te laten zetten, dus even de sfeer proeven lijkt me dan wel fijn :)

Van de website van Dutch Ink (Vlaardingen, werd eerder genoemd) kreeg ik ook wel een prettig gevoel en daar zijn de online reviews ook erg lovend over, dus da's mogelijk ook nog wel een ritje waard.
Zag bij hun foto's toevallig ook 2x 'mijn' lettertype voorbij komen en zag er wel strak uit (verder dat lettertype juist nog niet tegengekomen) :)

Qua plaatsing neig ik zelf eigenlijk juist steeds meer naar m'n onderarm, omdat ik toch denk dat ik 'm wat meer in het zicht wil hebben haha :D

SPOILER
Ik houd persoonlijk niet van de ziekhuis tattoo Bob sfeer.

Ik heb tekst laten zetten bij Dingo tattoo (door Lisa).
Erg blij mee, staat op het onderste stukje van mijn scheenbenen.

Ik zou trouwens gewoon plaatsen waar je mooi vindt en niet nadenken over de zichtbaarheid. Ik heb getattoeerde handen en ik 'zie' het niet meer.
  zondag 12 februari 2017 @ 00:09:32 #74
1424 Jimbo
Heeft Koekjes.
pi_168841778
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:58 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik houd persoonlijk niet van de ziekhuis tattoo Bob sfeer.

Ik heb tekst laten zetten bij Dingo tattoo (door Lisa).
Erg blij mee, staat op het onderste stukje van mijn scheenbenen.

Ik zou trouwens gewoon plaatsen waar je mooi vindt en niet nadenken over de zichtbaarheid. Ik heb getattoeerde handen en ik 'zie' het niet meer.
dingo tattoo is geweldig _O_ (tevens kara <3)

Mocht je nog een keer iets anders willen dan is stay classy in schiedan ook écht een aanrader. Zelden z'n gezellige shop gehad tijdens het zetten. Sowieso dat m'n volgende daar ook weer gezet gaat worden.
  zondag 12 februari 2017 @ 00:10:07 #75
1424 Jimbo
Heeft Koekjes.
pi_168841793
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:21 schreef twist02 het volgende:

[..]

SPOILER
Moose in rotterdam is ook wel oké (wees alleen heel specifiek met wat je wil en check de blauwdruk even goed)

verder zou ik naar gouda of schiedam uitwijken voor een mooie tattoo
  zondag 12 februari 2017 @ 13:11:16 #76
298315 SacreCoeur
pi_168849742
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dingo tattoo is geweldig _O_ (tevens kara <3)

Mocht je nog een keer iets anders willen dan is stay classy in schiedan ook écht een aanrader. Zelden z'n gezellige shop gehad tijdens het zetten. Sowieso dat m'n volgende daar ook weer gezet gaat worden.
Stay Classy is niet mijn ding.

Al mijn tattoo's zijn gezet door Saskia (Shot of Ink), op een paar na die ik heb laten zetten door Lisa.
pi_168851829
In Rotterdam zit ook Inkstitution, al heb ik daar geen ervaring mee.
what am i supposed to do when the best part of me was always you?
pi_168852594
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 09:12 schreef superkimmi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb deze van hem :) Wil er nu het teken van hakuna matata bij op de andere arm en zou graag weer deels dotwork willen
Prachtig deze!
pi_168852622
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Net terug van bijkleuren. Namen van mijn dochters dwars over de ribben.

WAT EEN KUTPLEK. :(. :').

Moest ik even kwijt. :@.
Yep, mijn zoon heeft de voorletter van zijn oudste zoon op die plek, en wil al bijna 3 jaar de andere voorletter aan de andere kant, maar hij durft niet meer _O
/gelukkig houdt ie het bij 2 kinderen :D
pi_168857187
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, die naam was ik hier op Fok ook al een paar keer tegen gekomen inderdaad! :Y
Foto's daarvan zien er ook erg mooi uit O+ maar heb toch het idee dat dat meer de 'echte' kunstwerken zijn en ik wil puur tekst...
Maar kan dus totaal niet inschatten bij wat voor shop ik daarvoor het best terecht kan :?

Had al wel Snizoo gevonden voor bijv. reviews, zijn er nog meer van zulke sites?
pi_168859258
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:03 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja, die naam was ik hier op Fok ook al een paar keer tegen gekomen inderdaad! :Y
Foto's daarvan zien er ook erg mooi uit O+ maar heb toch het idee dat dat meer de 'echte' kunstwerken zijn en ik wil puur tekst...
Maar kan dus totaal niet inschatten bij wat voor shop ik daarvoor het best terecht kan :?

Had al wel Snizoo gevonden voor bijv. reviews, zijn er nog meer van zulke sites?
Wil je perse Rotterdam? In Eindhoven zit gold tattoo. Dickie de Wit zet mooie tekst tattoos. Kijk anders eens op de gold tattoo fb page.
pi_168860519
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:32 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wil je perse Rotterdam? In Eindhoven zit gold tattoo. Dickie de Wit zet mooie tekst tattoos. Kijk anders eens op de gold tattoo fb page.
Nee, niet per se hoor. Eindhoven is ook prima te doen.
Wauw, die zet inderdaad wel echt loeistrakke lijnen! :o Thanks voor de tip! ^O^
pi_168860617
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef twist02 het volgende:

[..]

Nee, niet per se hoor. Eindhoven is ook prima te doen.
Wauw, die zet inderdaad wel echt loeistrakke lijnen! :o Thanks voor de tip! ^O^
Heb er zelf 2 van hem waaronder 1 tekst. :)
pi_168861338
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
ik wel, jammer dat Kristel daar weg is.
Maar ik ga of naar Inkstitution of mijn favoriete in Tenerife :)

Maar zo heeft iedereen zijn eigen favo shop.
Maar ik zweer bij Inkstitution O+

Edit: bij Inkstitution doen ze ook gewoon teksten hoor :)
-Miauw-
pi_168871588
Wat een prachtige dingen komen er weer voorbij in dit topic O+ het begint bij mij ook weer te kriebelen voor iets nieuws. Heb er al 2 van 2 verschillende artist (mijn 2e tat is gezet door de dochter van de artist die mijn 1e tattoo zette) en vind het leuk om (kleine) kunstwerkjes te verzamelen van verschillende artists :) ik zit nu te denken aan een mandala op mijn schouder. Iemand tips voor goede artists in en om zwolle of Dordrecht? (Woon zelf in de buurt van Zwolle maar ben ook geregeld in Dordt ivm familie daar ;) )
Of iemand bekend met Nozem in Emmen?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_168871887
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:06 schreef MissStevie het volgende:
Wat een prachtige dingen komen er weer voorbij in dit topic O+ het begint bij mij ook weer te kriebelen voor iets nieuws. Heb er al 2 van 2 verschillende artist (mijn 2e tat is gezet door de dochter van de artist die mijn 1e tattoo zette) en vind het leuk om (kleine) kunstwerkjes te verzamelen van verschillende artists :) ik zit nu te denken aan een mandala op mijn schouder. Iemand tips voor goede artists in en om zwolle of Dordrecht? (Woon zelf in de buurt van Zwolle maar ben ook geregeld in Dordt ivm familie daar ;) )
Of iemand bekend met Nozem in Emmen?
Swandala in Arnhem, echt doen! Daar heb ik een maand geleden mijn dotwork hart laten zetten (wel te zien op haar instagram) O+ :7 ^O^ ^O^ Ritje vanaf Kampen was iig prima te doen.
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 12:35:19 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168872018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:26 schreef rkd het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren na een heeeeele lange tijd weer eens inkt bij laten zetten.
Nu laten genezen :)
Waarom hebben de noten een ander oriëntatie dan de tekst? Nu staat 1 van de twee op de kop?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_168872073
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waarom hebben de noten een ander oriëntatie dan de tekst? Nu staat 1 van de twee op de kop?
Is toch gewoon de F sleutel die je op die rechterfoto ziet?
deux filles
qui faisaient la paire
riaient si fort que la plus belle
a bien failli mourir ... mourir de joie
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 12:40:09 #89
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168872090
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:38 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Is toch gewoon de F sleutel die je op die rechterfoto ziet?
Ohja ik moet nodig beter leren noten lezen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_168872534
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:27 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Swandala in Arnhem, echt doen! Daar heb ik een maand geleden mijn dotwork hart laten zetten (wel te zien op haar instagram) O+ :7 ^O^ ^O^ Ritje vanaf Kampen was iig prima te doen.
Thnx! Ik ga eens even kijken naar haar website enzo :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_168873533
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ohja ik moet nodig beter leren noten lezen.
het stokje van de noot gaat vanaf het derde lijntje van de balk doorgaans omlaag ;)
pi_168873622
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs een afspraak gemaakt voor mijn 1e tattoo. Ik ga het gelijk groot aanpakken en wil een feniks op mn linkerborst/schouder tot net boven mn buikspieren zegmaar. Afspraak heb ik gemaakt met Mark bij On Edge in den Haag. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ben eigenlijk daar terecht gekomen door een kennis van mij die helemaal onder zit en zei dat hij goed was. Heb alleen niet echt gekeken naar zijn portfolio (of hij vaker feniksen heeft gemaakt bijv). Afspraak kon pas eind mei/ begin juni (twee sessies van 3,5u). Dat is opzich wel een goed teken toch? Dat het zolang duurt nog. Heb gister ook op internet beetje gekeken en gelukkig is eigenlijk iedereen wel positief geloof ik over on edge, maar vroeg me af of iemand hier er persoonlijke ervaringen mee heeft. Twee sessies van 3,5 u voor 350euro per sessie, schets zit daar gratis bij (afspraak van halfuur paar dagen voor de eerste sessie) en 50 euro aanbetaling. Opzich wel allemaal normaal dit toch? Kan echt niet wachten :D

7-Phoenix-tattoo.jpg
Dit is eigenlijk precies de stijl die ik wil maar dan in kleur dus/ en op mijn borst dus zal wel iets kleiner worden dan dit

thoughts :) ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Buffalo-Soldier op 13-02-2017 22:26:16 ]
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_168980543
10 mei beginnen aan een ribpiece!

Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de linkerkant een sleeve, en aan de rechter kant alleen m'n rechterbovenarm getatoeëerd, wat wel een sleeve gaat worden maar nog geen inspiratie. Maar zal ik het dan rechts doen of links? Ik denk zelf dat rechts mooier staat, vanwege de sleeve aan de linkerkant.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168982369
17 maart mag ik weer *O* Net als Fixers (het is haar schuld) gaat Elske van The Ink Society wat moois bij me zetten.

Wat een fijne shop dat zeg! Gisteren geweest om te kennismaken/brainstormen. Ik heb zo gelachen! En fijne manier van werken ook, Elske heeft uitgebreid met stift op m'n rug zitten kliederen, advies gevraagd aan collega, nog eens wat getekend, tot we tot een idee kwamen.

Mijn wens was lastig, omdat ik een uitbreiding wil van de bestaande tattoo op m'n rug. Dat is een tekst, in een cirkel/spiraal. Met de tekst ben ik nog altijd superblij, maar ik vind alleen die tekst zo kaal! Dus nu komt er iets bij/door/onder. Spannend!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:27:22 #95
62053 Fixers
Princess Charming
pi_168989660
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:47 schreef Chell het volgende:
17 maart mag ik weer *O* Net als Fixers (het is haar schuld) gaat Elske van The Ink Society wat moois bij me zetten.

Wat een fijne shop dat zeg! Gisteren geweest om te kennismaken/brainstormen. Ik heb zo gelachen! En fijne manier van werken ook, Elske heeft uitgebreid met stift op m'n rug zitten kliederen, advies gevraagd aan collega, nog eens wat getekend, tot we tot een idee kwamen.

Mijn wens was lastig, omdat ik een uitbreiding wil van de bestaande tattoo op m'n rug. Dat is een tekst, in een cirkel/spiraal. Met de tekst ben ik nog altijd superblij, maar ik vind alleen die tekst zo kaal! Dus nu komt er iets bij/door/onder. Spannend!
Ha! Dan ben je al de 4e die ik naar die shop heb gewerkt. Ik zou korting moeten vragen. :P Ik was er donderdag nog voor het bijwerken van mijn tak. Kortste tattoosessie ever: nog geen 15 minuten werk aan gehad.

Foto's van het resultaat zijn lastig, want wrap-around, dus dan maar een filmpje: 8-)
https://www.instagram.com/p/BQkdlbvDTjh/
pi_169031273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik ben ook van plan om binnenkort naar Mindfull Tattoos te gaan. Werk ziet er wel goed uit. Ik wil Trash Polka-stijl toevoeging. De naam van mijn zoon staat al op mijn been. Daar moet mijn dochter nog bij met wat verbindingselementen. Ik zit te denken aan een anker en/of een gecombineerd mannelijk/vrouwelijk teken.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Als ik eerder ga dan jou zal ik het hier ook wel delen.
Hele late reactie, maar vanwege wat privéissues is een tattoo er nog niet van gekomen.

Ik heb echter nog wel wat verder rondgesnuffeld, en ik denk dat ik contact ga opnemen met L'Extrémiste in Arnhem. Ziet er als ik de site zo zie buitengewoon professioneel en strak uit, en heb al een tattoo van 1 van hun artiesten toen hij bij Tattoomania werkte (Vincent).

Iemand hier ervaring met L'Extrémiste toevallig? :)

Overigens weer zeer strakke creaties hierboven, blijft toch een mooie hobby :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_169040643
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hele late reactie, maar vanwege wat privéissues is een tattoo er nog niet van gekomen.

Ik heb echter nog wel wat verder rondgesnuffeld, en ik denk dat ik contact ga opnemen met L'Extrémiste in Arnhem. Ziet er als ik de site zo zie buitengewoon professioneel en strak uit, en heb al een tattoo van 1 van hun artiesten toen hij bij Tattoomania werkte (Vincent).

Iemand hier ervaring met L'Extrémiste toevallig? :)

Overigens weer zeer strakke creaties hierboven, blijft toch een mooie hobby :Y
Ik ben geen fan van L'Extrémiste. Het voelt daar als een tattoo-fabriek. Ze zetten daar prima tatoeages hoor, maar het voelt alsof je een nummer bent.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:14:14 #98
298315 SacreCoeur
pi_169040913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van L'Extrémiste. Het voelt daar als een tattoo-fabriek. Ze zetten daar prima tatoeages hoor, maar het voelt alsof je een nummer bent.
Een soort van tattoo Bob dus.
pi_169041915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Een soort van tattoo Bob dus.
Ik dacht dat de tatoeages daar ook nog eens van slechte kwaliteit was?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:38:55 #100
298315 SacreCoeur
pi_169043058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik dacht dat de tatoeages daar ook nog eens van slechte kwaliteit was?
Geen idee, geen ervaring.

Mijn nichtje heeft script van tattoo Bob en dat ziet er gewoon oké uit.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:18:22 #101
50442 DaMook
Mac en Tosh (EN MAYBE Lisa)
pi_169050150
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dat is bij dragon in Eindhoven ook zo. (Iig het kleine werk) is lopende band, maar de kwaliteit is wel goed. Met grotere heb ik nog geen ervaring.

Moet wel zeggen dat ondanks lopende band werk ik de artist wel echt relaxed vond en goed met hem kon praten (was een Californiër die elk jaar een paar weken bij dragon zit en een eigen shop heeft ergens in Californië).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_169194503
Hoelang wachten jullie met het zetten van een nieuwe tattoo? :@
Heb in November mijn tweede gezet en de ideeen voor nummer 3 en 4 zijn er ook al.
Ben er nu over aan het denken om nummer 3 rond de zomer te laten zetten, maar vraag me af of ik er niet beter nog ff over na kan denken...
Anti....
  dinsdag 28 februari 2017 @ 09:36:51 #103
145705 LovelyLady
Zeg maar LoLa
pi_169194534
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 09:35 schreef TaMieke het volgende:
Hoelang wachten jullie met het zetten van een nieuwe tattoo? :@
Heb in November mijn tweede gezet en de ideeen voor nummer 3 en 4 zijn er ook al.
Ben er nu over aan het denken om nummer 3 rond de zomer te laten zetten, maar vraag me af of ik er niet beter nog ff over na kan denken...
Ik zou juist eerder dan de zomer doen. Voor of najaar of winter.
:@
pi_169194612
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 09:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik zou juist eerder dan de zomer doen. Voor of najaar of winter.
:@
Ik formuleer het ook verkeerd denk ik. Sowieso niet in de volle zomer. Denk toch dat ik het erna ga doen. September of Oktober ofzo.... Maar moet ook even kijken hoe dat uitkomt met andere plannen.

Wil hem op mijn bovenbeen, dan leek me het zetten met warmer weer makkelijker. Gewoon in korte broek naar de shop.
Anti....
pi_169205130
ik ben echt een extreem zeikerd als het gaat om centjes en ik ben al wezen rondkijken wat het ongeveer kost.

SPOILER
als ik ongeveer dit laat zetten wat denken jullie dan dat het kost?
“Is Mayonnaise an Instrument?”
pi_169209586
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben echt een extreem zeikerd als het gaat om centjes en ik ben al wezen rondkijken wat het ongeveer kost.

SPOILER
als ik ongeveer dit laat zetten wat denken jullie dan dat het kost?
Begin maar bij een bedrag of 800, daaronder zal het niet komen. (En dan krijg je niet de beste kwaliteit)
pi_169258494
2ag5ix3.jpg

2qxulur.jpg

Nog 6 keer 3/4 uur
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:19:36 #108
366734 dimmak
deadmeat
pi_169258765
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:54 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog 6 keer 3/4 uur
Nice.

Ik wil graag voor Mei nog wat laten zetten. Eerst even de belastingdienst afwachten wat ze in petto voor mij hebben. :P
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  maandag 6 maart 2017 @ 11:41:40 #109
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_169326892
Ink Master komt naar Nederland en Saul Masbaitoeboen uit Zevenaar is uitgenodigd. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat.
  zondag 12 maart 2017 @ 18:15:44 #110
3415 Webby
1 omhoog!
pi_169465908
Eindelijk de moed op kunnen brengen om het stuk op de zij te laten zetten. Nu is het hele Maori stuk af :)

17126751_656011141249699_6067148575597395968_n.jpg
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  zondag 12 maart 2017 @ 20:27:43 #111
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169469341
Wauw O+
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
pi_169471168
Gaaf webby!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:10:24 #113
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_169745774
Ik heb me opgegeven als canvas voor de Nederlands/Belgische versie van Ink Master. Nu afwachten. Opnames zijn al wel snel, dus ik verwacht snel antwoord.
pi_169745882
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb me opgegeven als canvas voor de Nederlands/Belgische versie van Ink Master. Nu afwachten. Opnames zijn al wel snel, dus ik verwacht snel antwoord.
Ik heb de Amerikaanse versie een paar keer gezien, maar daar zaten aardig wat miskleunen tussen. Ik zou het niet durven in elk geval :)
pi_169751803
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:15 schreef Webby het volgende:
Eindelijk de moed op kunnen brengen om het stuk op de zij te laten zetten. Nu is het hele Maori stuk af :)

[ afbeelding ]
WTF
Don't stop the party
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')