abonnement Unibet Coolblue
pi_166119861
Ik denk dat de TT voor zich spreekt. Hoe en waar vinden jullie je hook-ups/scharrels? Hoe pakken jullie dat aan?
pi_166119884
Tinder toch
pi_166119927
Klinkt afgezaagd maar: tinder.

Vandaag nog een vriend z'n profiel gezien. Hij is niet bijzonder knap, maar heeft wel een aantal erg goede foto's.

Was bijna gechoqueerd toen hij z'n inbox liet zien. Tientallen meisjes die hem als eerste een berichtje sturen. 9/10 uit op een flirt/seksdate. Ook de meisjes waarmee hij als eerste contact zocht, gingen allemaal gretig op hem in.

Weet om eerlijk te zijn wel niet hoe desbetreffende meisjes eruit zien. Maar zullen toch niet allemaal van die monsters zijn neem ik aan.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 04:19:39 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166120258
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 01:51 schreef Jane1997 het volgende:
Klinkt afgezaagd maar: tinder.

Vandaag nog een vriend z'n profiel gezien. Hij is niet bijzonder knap, maar heeft wel een aantal erg goede foto's.

Was bijna gechoqueerd toen hij z'n inbox liet zien. Tientallen meisjes die hem als eerste een berichtje sturen. 9/10 uit op een flirt/seksdate. Ook de meisjes waarmee hij als eerste contact zocht, gingen allemaal gretig op hem in.

Weet om eerlijk te zijn wel niet hoe desbetreffende meisjes eruit zien. Maar zullen toch niet allemaal van die monsters zijn neem ik aan.
Ik wil wel een date met je. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166120269
Ns
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 07:09:18 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166120393
Kroeg.

Babbeltje maken en dan mee naar huis.

'normaal doe ik dit nooit, is de eerste keer' is een veelgehoorde uitspraak.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166120607
Supermarkt, fitness, bioscoop, kroeg, familie camping, dochter van de baas. Het is zo makkelijk als je geld heb.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 09:01:30 #8
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_166120733
Al homo zij dit soort dingen vrij makkelijk. Maar vraag mij af hoe makkelijk het is voor hetero mannen en meisje te vinden voor een seks date
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_166120739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:01 schreef hierissieweer het volgende:
Al homo zij dit soort dingen vrij makkelijk. Maar vraag mij af hoe makkelijk het is voor hetero mannen en meisje te vinden voor een seks date
super moeilijk
pi_166121038
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:01 schreef hierissieweer het volgende:
Al homo zij dit soort dingen vrij makkelijk. Maar vraag mij af hoe makkelijk het is voor hetero mannen en meisje te vinden voor een seks date
Ligt aan je uiterlijk en social skills. Als je beide hebt, is het makkelijk.
pi_166122052
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 01:51 schreef Jane1997 het volgende:
Klinkt afgezaagd maar: tinder.

Vandaag nog een vriend z'n profiel gezien. Hij is niet bijzonder knap, maar heeft wel een aantal erg goede foto's.

Was bijna gechoqueerd toen hij z'n inbox liet zien. Tientallen meisjes die hem als eerste een berichtje sturen. 9/10 uit op een flirt/seksdate. Ook de meisjes waarmee hij als eerste contact zocht, gingen allemaal gretig op hem in.

Weet om eerlijk te zijn wel niet hoe desbetreffende meisjes eruit zien. Maar zullen toch niet allemaal van die monsters zijn neem ik aan.
Op basis van wat swipe jij naar links? Vind ne de bio ook belangrijk of alleen de foto's en wat voor guys?

Ik gebruik het al een week en had maar 2 matches...
pi_166122498
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:01 schreef hierissieweer het volgende:
Al homo zij dit soort dingen vrij makkelijk. Maar vraag mij af hoe makkelijk het is voor hetero mannen en meisje te vinden voor een seks date
Voor de gemiddelde man erg moeilijk, die hebben vooral seks binnen een relatie.
pi_166122554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde man erg moeilijk, die hebben vooral seks binnen een relatie.
Dat valt wel mee, als je wil kan je makkelijk wat krijgen met een beetje moeite.

Al zul je dan wellicht je eisen wat moeten bij schroeven.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2016 11:46:07 ]
pi_166129393
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 04:19 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik wil wel een date met je. :)
Vertel me eens waarom? *O*
pi_166129724
Tinder, Okcupid, de kroeg, via via
pi_166129962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:33 schreef Koettie het volgende:
Tinder, Okcupid, de kroeg, via via
Op basis van wat like je? Bij wat voor soort (personen/foto's) like en dislike je voornamelijk? Kijk je ook naar bio?
pi_166129971
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Op basis van wat swipe jij naar links? Vind ne de bio ook belangrijk of alleen de foto's en wat voor guys?

Ik gebruik het al een week en had maar 2 matches...
Bio is toch redelijk belangrijk, zeker als je foto's niet zo knap zijn. Zet hier niet alleen je naam, leeftijd, hobby en van die algemene dingen. Iets leuks en origineels maakt je profiel meteen een stuk aantrekkelijker en kan soms toch wel het verschil maken.

Wat voor guys, tja. Moeilijk te beantwoorden aangezien dit grotendeels toch echt persoonlijk is. Ik swipe bijvoorbeeld jongens naar links die m'n zus (tweeling zelfs) nog geen seconde zou overwegen. Andersom precies hetzelfde. Maar goed, ik swipe iemand naar links als diegene:
- Meer dan 1 foto heeft (!)
- Een beetje leuke foto's heeft, en daarmee bedoel ik niet per se ontzettend knap is. Goede setting kan ook veel doen. Duidelijke foto's waaraan je ziet dat hij geen downie is die spiegelfoto's maakt met z'n tandenborstel in z'n bek.
- Een stijl heeft die me aanspreekt, maar dit is dus heel persoonlijk denk ik.
- Een leuke/grappige/originele bio heeft die uitnodigt om met hem te praten/af te spreken

Twee matches op een week lijkt me wel heel weinig. Misschien eens kijken of je alles wel juist ingesteld hebt? Toen ik Tinder gebruikte, had ik dagelijks een heleboel matches terwijl ik zelf eigenlijk amper swipete. Maar dat zal bij vrouwelijke gebruikers wel heel anders liggen als bij mannelijke. Misschien moet je zelf wat meer swipen? Of eens nagaan of je leuke en vooral duidelijke foto's gebruikt hebt. Je bio kan je ook eens wat aanpassen.

Hou ons op de hoogte ^O^
pi_166130096
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:43 schreef Jane1997 het volgende:

[..]

Bio is toch redelijk belangrijk, zeker als je foto's niet zo knap zijn. Zet hier niet alleen je naam, leeftijd, hobby en van die algemene dingen. Iets leuks en origineels maakt je profiel meteen een stuk aantrekkelijker en kan soms toch wel het verschil maken.

Wat voor guys, tja. Moeilijk te beantwoorden aangezien dit grotendeels toch echt persoonlijk is. Ik swipe bijvoorbeeld jongens naar links die m'n zus (tweeling zelfs) nog geen seconde zou overwegen. Andersom precies hetzelfde. Maar goed, ik swipe iemand naar links als diegene:
- Meer dan 1 foto heeft (!)
- Een beetje leuke foto's heeft, en daarmee bedoel ik niet per se ontzettend knap is. Goede setting kan ook veel doen. Duidelijke foto's waaraan je ziet dat hij geen downie is die spiegelfoto's maakt met z'n tandenborstel in z'n bek.
- Een stijl heeft die me aanspreekt, maar dit is dus heel persoonlijk denk ik.
- Een leuke/grappige/originele bio heeft die uitnodigt om met hem te praten/af te spreken

Twee matches op een week lijkt me wel heel weinig. Misschien eens kijken of je alles wel juist ingesteld hebt? Toen ik Tinder gebruikte, had ik dagelijks een heleboel matches terwijl ik zelf eigenlijk amper swipete. Maar dat zal bij vrouwelijke gebruikers wel heel anders liggen als bij mannelijke. Misschien moet je zelf wat meer swipen? Of eens nagaan of je leuke en vooral duidelijke foto's gebruikt hebt. Je bio kan je ook eens wat aanpassen.

Hou ons op de hoogte ^O^
Ik heb 4 a 5 foto's... 2 minder leuke.... Heb 1 foto waarvoor ik wel complimenten had gekregen onder bekenden (zo van: leuke foto). Die staat op 1.. De rest ben ik niet zeker van dus random..

In mijn bio staat voornamelijk alleen dat ik studeer en waar, hetzelfde over mijn werk(bijbaan). Verder niets... Heb geen idee voor een leuke bio.. :(
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:53:15 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166130141
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:15 schreef Jane1997 het volgende:

[..]

Vertel me eens waarom? *O*
Ik denk dat mijn tinderprofiel je wel aanspreekt. Misschien kom je me tegen, even doorswipen nog
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166130668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Op basis van wat like je? Bij wat voor soort (personen/foto's) like en dislike je voornamelijk? Kijk je ook naar bio?
Niet: Sportschool types, mannen met vissen, enkel groepsfoto's op een feest, wcselfies.
Wel: Mannen met krullen, duidelijke foto's en als ik ze knap vind. :+
Bio sowieso. Soms denk ik ja en staat er iets van 'ik hou van lekker eten en leuke liedjes en zoek een vriendinnetje' en dan haak ik weer af.
pi_166130689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 01:51 schreef Jane1997 het volgende:
Weet om eerlijk te zijn wel niet hoe desbetreffende meisjes eruit zien. Maar zullen toch niet allemaal van die monsters zijn neem ik aan.
Woon je in Utrecht ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_166130782
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 19:25 schreef Koettie het volgende:

[..]

Niet: Sportschool types, mannen met vissen, enkel groepsfoto's op een feest, wcselfies.
Wel: Mannen met krullen, duidelijke foto's en als ik ze knap vind. :+
Bio sowieso. Soms denk ik ja en staat er iets van 'ik hou van lekker eten en leuke liedjes en zoek een vriendinnetje' en dan haak ik weer af.
Alles onder 'niet' voldoe ik helaas niet aan. Bio heb ik even aangepast en voor de zoveelste keer de app weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu eens proberen met een gave 'funny sentence' en vertellen wat voor bijbaan ik doe, wat ik studeer, lengte, welke sporten ik beoefen en leeftijd. Ontbreekt er ditmaal nog iets?
pi_166131505
Oh en wintersportfoto's. Als het er eentje is oke, maar als je overal opstaat met zo'n stomme bril ga ik ook weer door.
pi_166131586
Niemand gebruikt happn?
pi_166131668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:01 schreef Koettie het volgende:
Oh en wintersportfoto's. Als het er eentje is oke, maar als je overal opstaat met zo'n stomme bril ga ik ook weer door.
Heb ook geen wintersportfoto :P
pi_166131678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef Fenasd het volgende:
Niemand gebruikt happn?
Heb alleen WiFi... Geen internetabbo.. Dus dan werkt Happn niet volgens mij..
pi_166137434
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 07:09 schreef fathank het volgende:
Kroeg.

Babbeltje maken en dan mee naar huis.

'normaal doe ik dit nooit, is de eerste keer' is een veelgehoorde uitspraak.
Wat zeg je dan? Ik wil thuis nog ff wat drinken met je?
pi_166137438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 08:30 schreef hoechst het volgende:
Supermarkt, fitness, bioscoop, kroeg, familie camping, dochter van de baas. Het is zo makkelijk als je geld heb.
Supermarkt? Hoe dan? :')
pi_166137635
Zusjes van vrienden.
pi_166142675
Zusjes, en moeders, van FOK!kers.

Ik wijs ze, subtiel, op m'n lage userID en dan is het meestal wel kat in het bakkie.
pi_166142691
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:12 schreef zovty het volgende:
Zusjes, en moeders, van FOK!kers.

Ik wijs ze, subtiel, op m'n lage userID en dan is het meestal wel kat in het bakkie.
ik heb opgemerkt dat je een lage userID hebt. mag ik je mijn moeder aanbieden?
pi_166142700
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:14 schreef Drug het volgende:

[..]

ik heb opgemerkt dat je een lage userID hebt. mag ik je mijn moeder aanbieden?
Alleen je moeder?? De hele zondag ligt nog voor me.... Of moet je zusje weer paardrijden?
pi_166142885
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Alleen je moeder?? De hele zondag ligt nog voor me.... Of moet je zusje weer paardrijden?
heb ik nie drm

sarry
pi_166143197
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:12 schreef zovty het volgende:
Zusjes, en moeders, van FOK!kers.

Ik wijs ze, subtiel, op m'n lage userID en dan is het meestal wel kat in het bakkie.
Kat! Heb je een kat?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166143204
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kat! Heb je een kat?!
In het bakkie.
pi_166143207
OT: kroeg, paiq, club.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166143216
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:51 schreef zovty het volgende:

[..]

In het bakkie.
Like erhmhagerd, heb je een foto?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166143227
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Like erhmhagerd, heb je een foto?
pi_166143260
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:53 schreef zovty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+!!!!!!

Wat heb je trouwens een laag userid joh! Zie ik nu pas :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166143274
En zo, dames en heren, werkt het dus.
pi_166143310
* DancingPhoebe pakt tissues
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166143314
Tinder/Badoo/Okcupid/Tagged/Facebook/Instagram

Maar het limiteert zich niet alleen tot de virtuele wereld, als je ergens een drankje doet, op straat loopt, etc etc..

Zolang je maar weet hoe je een leuk gesprekje moet houden en wat lef hebt kan je redelijk makkelijk dates scoren.
Waz met jou!
pi_166143431
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tinder/Badoo/Okcupid/Tagged/Facebook/Instagram

Maar het limiteert zich niet alleen tot de virtuele wereld, als je ergens een drankje doet, op straat loopt, etc etc..

Zolang je maar weet hoe je een leuk gesprekje moet houden en wat lef hebt kan je redelijk makkelijk dates scoren.
Facebook/Instagram/Tinder? Wanna know more.. Hoe pak jij het aan? Ik heb gewoon foto's op Tinder en een bio etc.. maar toch 0 matches.. Ik SuperLike zelfs 1x per dag :')
pi_166143481
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:06 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Facebook/Instagram/Tinder? Wanna know more.. Hoe pak jij het aan? Ik heb gewoon foto's op Tinder en een bio etc.. maar toch 0 matches.. Ik SuperLike zelfs 1x per dag :')
Facebook gewoon berichtje sturen, foto liken als dat mogelijk is... of zij sturen mij een berichtje, het zelfde geld voor Instagram..

Mijn bio op tinder is heeel simpel:

"psssst, heeey you!"

en dan wat sleutelwoorden die mij beschrijven.

Wel moet ik zeggen dat ik door veel vrienden/vriendinnen wordt gezien als een player type (gespierd, bruin, en heb volgens andere altijd een leuke babbel).

je kan wel wat foto's checken op mijn fobo hier.. dan weet je een beetje hoe of wat.
Waz met jou!
pi_166143626
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Facebook gewoon berichtje sturen, foto liken als dat mogelijk is... of zij sturen mij een berichtje, het zelfde geld voor Instagram..

Mijn bio op tinder is heeel simpel:

"psssst, heeey you!"

en dan wat sleutelwoorden die mij beschrijven.

Wel moet ik zeggen dat ik door veel vrienden/vriendinnen wordt gezien als een player type (gespierd, bruin, en heb volgens andere altijd een leuke babbel).

je kan wel wat foto's checken op mijn fobo hier.. dan weet je een beetje hoe of wat.
Ik neem aan dat je bekenden bedoelt op Instagram en Facebook?

Ja ik ben dus niet gespierd, maar slank :D
  zondag 23 oktober 2016 @ 12:22:54 #46
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166143712
De jongens die ik ken en veel one night stands regelen zijn daar ook de hele avond mee bezig. Kost meestal wel 10 verschillende versierpogingen bij verschillende meiden tot ze slagen. Is ook een hobby voor ze, hoort bij het uitgaansleven.
:')
  zondag 23 oktober 2016 @ 12:28:04 #47
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166143820
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:01 schreef Koettie het volgende:
Oh en wintersportfoto's. Als het er eentje is oke, maar als je overal opstaat met zo'n stomme bril ga ik ook weer door.
Als ik bij meisjes mee kijk zie ik inderdaad (te) veel jongens die patserig doen. Spieren showen, snowboard fotos idd, sportschool, 'stoer' kijken enz.

Die scoren dan ook niet, met name omdat het er zo veel zijn.
:')
pi_166143908
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Als ik bij meisjes mee kijk zie ik inderdaad (te) veel jongens die patserig doen. Spieren showen, snowboard fotos idd, sportschool, 'stoer' kijken enz.

Die scoren dan ook niet, met name omdat het er zo veel zijn.
Ik show in een of 2 foto's me spieren, en er zijn meiden die dat niks vinden en meiden die het wel wat vinden hebben.

Uiteindelijk is de sleutel tot succes dat je niks forceert (belangrijkste tip die ik kan meegeven aan alle mannen die succes willen bij vrouwen is het niet voordoen als iets of iemand die je niet bent), ik had die foto's voor mezelf genomen om voortgang te zien en niet om daarmee chicks te scoren.
Waz met jou!
pi_166144037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Supermarkt? Hoe dan? :')
Op het tijdstip toen je dit postte had je niet op Fok! moeten zitten maar hosselen in de kroeg of club :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166144115
quote:
4s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Op het tijdstip toen je dit postte had je niet op Fok! moeten zitten maar hosselen in de kroeg of club :P
Nog nooit naar clubs/kroegen geweest. Niet echt mijn ding.
  zondag 23 oktober 2016 @ 12:58:36 #51
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166144565
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik show in een of 2 foto's me spieren, en er zijn meiden die dat niks vinden en meiden die het wel wat vinden hebben.

Uiteindelijk is de sleutel tot succes dat je niks forceert (belangrijkste tip die ik kan meegeven aan alle mannen die succes willen bij vrouwen is het niet voordoen als iets of iemand die je niet bent), ik had die foto's voor mezelf genomen om voortgang te zien en niet om daarmee chicks te scoren.
Je niet anders voor doen, maar wel flirten. Meiden willen nou eenmaal wel versierd worden, ze gaan nooit voor de nice guy. Ik experimenteerde in het verleden met pesterig gedrag, uitdagen enz. En dat werkte juist goed, terwijl dat helemaal niet in mijn aard zit..
:')
pi_166187492
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:12 schreef zovty het volgende:
Zusjes, en moeders, van FOK!kers.

Ik wijs ze, subtiel, op m'n lage IQ en dan is het meestal wel kat in het bakkie.
Ok.
U MAD?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:36:20 #53
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166187643
Ik heb weer ns tinder genomen maar kan geen geschikte foto vinden.. iemand tips?
:')
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:23:05 #54
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_166228535
Ik heb geen tinder maar mijn meeste scharrels zijn toch mensen die ik van "vroeger" ken en via Facebook of uitgaan weer eens tegen kom, leuk gesprek voeren, keertje afspreken en van het 1 komt het ander :) . En met uitgaan is het meestal ook niet zo moeilijk te regelen en als ze een beetje in de buurt wonen blijven ze ook wel vaker langskomen.

En ook wel eens via fok een scharrel opgedaan.
pi_166228589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 09:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb weer ns tinder genomen maar kan geen geschikte foto vinden.. iemand tips?
Gebruik je UI
Moeten zij weten
pi_166228598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb geen tinder maar mijn meeste scharrels zijn toch mensen die ik van "vroeger" ken en via Facebook of uitgaan weer eens tegen kom, leuk gesprek voeren, keertje afspreken en van het 1 komt het ander :) . En met uitgaan is het meestal ook niet zo moeilijk te regelen en als ze een beetje in de buurt wonen blijven ze ook wel vaker langskomen.

En ook wel eens via fok een scharrel opgedaan.
Slet
Moeten zij weten
pi_166228792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb geen tinder maar mijn meeste scharrels zijn toch mensen die ik van "vroeger" ken en via Facebook of uitgaan weer eens tegen kom, leuk gesprek voeren, keertje afspreken en van het 1 komt het ander :) . En met uitgaan is het meestal ook niet zo moeilijk te regelen en als ze een beetje in de buurt wonen blijven ze ook wel vaker langskomen.

En ook wel eens via fok een scharrel opgedaan.
Ga jij zelf op de heren of laat je het aan de heren over?
pi_166233155
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb geen tinder maar mijn meeste scharrels zijn toch mensen die ik van "vroeger" ken en via Facebook of uitgaan weer eens tegen kom, leuk gesprek voeren, keertje afspreken en van het 1 komt het ander :) . En met uitgaan is het meestal ook niet zo moeilijk te regelen en als ze een beetje in de buurt wonen blijven ze ook wel vaker langskomen.

En ook wel eens via fok een scharrel opgedaan.
Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
pi_166234513
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
Gewoon je lul in KPD posten en je hebt een volle PM inbox })
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 02:51:00 #60
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_166234606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
gewoon beetje ouwehoeren en zo toch
  donderdag 27 oktober 2016 @ 07:48:01 #61
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_166235196
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Slet
:')
  donderdag 27 oktober 2016 @ 07:51:30 #62
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_166235217
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:29 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ga jij zelf op de heren of laat je het aan de heren over?
Ik wacht meestal tot de man het initiatief neemt, maar ik laat wel merken dat ik "geïnteresseerd" ben, en dan is het aan hem om er wel of niet wat mee te doen.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 08:51:03 #63
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166235680
In het uitgaansleven: letterlijk elke chick aanspreken. Kan me niet schelen of ze met haar vriend is of in een groep. Ik drink ook niet omdat ik scherp wil blijven en geen cent uit wil geven als ik niet 100% kans heb om te neuken (zoals bij de hoeren).

Ik ben meerdere keren de club uitgezet, maar dat kan mij niets schelen. Ik kom uit een omgeving waar de meerderheid van mijn vrienden tegen de 30 is en nog steeds maagd. Er is een overschot aan pik en mij boeit het niet of ik 30, 40 of 50 keer afgewezen word op een avond en direct voor een chick die me net heeft afgewezen haar vriendin open.

Ken zo maten die 30 chicks op een jaar neuken. Het boeit hen letterlijk niet wat anderen over hen denken en terecht; als een chick haar kut niet wil openen voor de een, doet ze het wel voor een ander. Dus waarom niet gelijk door naar de volgende?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:18:14 #64
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166236010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
Wat dacht je van net zoals in het echt? Met iemand aan de praat raken en als dat klikt op dat vlak ga je ervoor? Is mij in het verleden vaak zat overkomen hier :)
Vereiste is wel dat je instaat bent een normaal gesprek te voeren!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166236312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wat dacht je van net zoals in het echt? Met iemand aan de praat raken en als dat klikt op dat vlak ga je ervoor? Is mij in het verleden vaak zat overkomen hier :)
Vereiste is wel dat je instaat bent een normaal gesprek te voeren!
Waarom is dat een vereiste? Zijn toch maar scharrels?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 09:42:09 ]
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:44:12 #66
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166236345
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:41 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom is dat een vereiste? Zijn toch maar scharrels?
Omdat FOK! geen tinder is, hier begin je doorgaans met woorden in plaats van een foto :P Ik zeg ook niet dat het moet, het is maar een advies.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:50:05 #67
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166236411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
Fok! meets lopen standaard uit op neukpartijen.. heb mijzelf ook eens laten hosselen bij een meet
:')
pi_166236607
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Fok! meets lopen standaard uit op neukpartijen.. heb mijzelf ook eens laten hosselen bij een meet
Logisch als je in een sinterklaaskostuum gaat, iedereen wil de goedheiligman wel doen. Valsspeler.

OT: Hook ups zijn letterlijk overal te vinden, ken zelfs iemand die via marktplaats heeft toegeslagen
pi_166236640
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:03 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Logisch als je in een sinterklaaskostuum gaat, iedereen wil de goedheiligman wel doen. Valsspeler.
Dus ze passeren de multibanaan voor de sinterklaas? :D
pi_166236670
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:05 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dus ze passeren de multibanaan voor de sinterklaas? :D
Het is de snoeiharde waarheid, maar inderdaad, ja
pi_166236695
Tinder is zo armoedig, dat getuigd gewoon van weinig skills..
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:22:58 #72
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166236866
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:09 schreef HulkHeld het volgende:
Tinder is zo armoedig, dat getuigd gewoon van weinig skills..
Leuk voor je, meneer Casanova.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166236917
quote:
18s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:22 schreef corehype het volgende:

[..]

Leuk voor je, meneer Casanova.
Zelfs daar scoor je niet op zeker?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:05 #74
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166236928
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zelfs daar scoor je niet op zeker?
SEX / Waar vinden jullie je hook-ups/scharrels?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166236998
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven: letterlijk elke chick aanspreken. Kan me niet schelen of ze met haar vriend is of in een groep. Ik drink ook niet omdat ik scherp wil blijven en geen cent uit wil geven als ik niet 100% kans heb om te neuken (zoals bij de hoeren).

Ik ben meerdere keren de club uitgezet, maar dat kan mij niets schelen. Ik kom uit een omgeving waar de meerderheid van mijn vrienden tegen de 30 is en nog steeds maagd. Er is een overschot aan pik en mij boeit het niet of ik 30, 40 of 50 keer afgewezen word op een avond en direct voor een chick die me net heeft afgewezen haar vriendin open.

Ken zo maten die 30 chicks op een jaar neuken. Het boeit hen letterlijk niet wat anderen over hen denken en terecht; als een chick haar kut niet wil openen voor de een, doet ze het wel voor een ander. Dus waarom niet gelijk door naar de volgende?
Ah, mag ik jou danken voor je horkerige haantjesgedrag?
De meeste echt LEUKE chicks krijgen overdreven veel aandacht van testosteronbommetjes zoals jou en vinden het walgelijk en vormen de mening dat alle mannen maar op 1 ding uit zijn.
Die leuke dames vinden het juist interessant als ze zelf ook nog een klein beetje moeite moeten doen ipv zon gastje die "ik wil neuken" op zijn voorhoofd heeft staan.
Heb al heel wat dames kunnne regelen door juist niet zo te zijn als types als jou. Thanks!

Let wel: ik heb t over echt leuke dames, niet die bakvissen uit de plaatselijke dorpsdisco die ingaan op jouw driften
pi_166237025
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:36 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ah, mag ik jou danken voor je horkerige haantjesgedrag?
De meeste echt LEUKE chicks krijgen overdreven veel aandacht van testosteronbommetjes zoals jou en vinden het walgelijk en vormen de mening dat alle mannen maar op 1 ding uit zijn.
Die leuke dames vinden het juist interessant als ze zelf ook nog een klein beetje moeite moeten doen ipv zon gastje die "ik wil neuken" op zijn voorhoofd heeft staan.
Heb al heel wat dames kunnne regelen door juist niet zo te zijn als types als jou. Thanks!

Let wel: ik heb t over echt leuke dames, niet die bakvissen uit de plaatselijke dorpsdisco die ingaan op jouw driften
_O_

Precies dit ja. Overigens hoef je helemaal niet uit te gaan om te scoren. Beetje netwerken kan al genoeg zijn, in mijn geval.
pi_166237293
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:41 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom is dat een vereiste? Zijn toch maar scharrels?
Jij hebt al vast hier scharrels gehad :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:59:41 #78
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166237305
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:36 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ah, mag ik jou danken voor je horkerige haantjesgedrag?
De meeste echt LEUKE chicks krijgen overdreven veel aandacht van testosteronbommetjes zoals jou en vinden het walgelijk en vormen de mening dat alle mannen maar op 1 ding uit zijn.
Die leuke dames vinden het juist interessant als ze zelf ook nog een klein beetje moeite moeten doen ipv zon gastje die "ik wil neuken" op zijn voorhoofd heeft staan.
Heb al heel wat dames kunnne regelen door juist niet zo te zijn als types als jou. Thanks!

Let wel: ik heb t over echt leuke dames, niet die bakvissen uit de plaatselijke dorpsdisco die ingaan op jouw driften
Oke neuk jij dan ook 30+ chicks per jaar?
Zo ja, heb je betere technieken?

zo nee: :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166238007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:59 schreef corehype het volgende:

[..]

Oke neuk jij dan ook 30+ chicks per jaar?
Zo ja, heb je betere technieken?

zo nee: :')
Ik neuk liever m'n vaste, lekkere chick 3x per week waar tussendoor niemand anders op is geweest. Zou ook handig zijn voor een sloeber als jij die zich geen drankjes kan veroorloven in een bar, want een avondje bankhangen is al genoeg om haar in bed te krijgen. :7

Bonus... ze kan koken O-)

Als of vrouwen versieren uit technieken bestaat, dat is precies waar al die versiercoaches het van moeten hebben. Aapjes trucjes aanleren, in plaats van een man zijn/worden, waar vrouwen ook echt bij willen zijn of gezien mee willen worden.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:43:10 #80
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166238050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:40 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik neuk liever m'n vaste, lekkere chick 3x per week waar tussendoor niemand anders op is geweest. Zou ook handig zijn voor een sloeber als jij die zich geen drankjes kan veroorloven in een bar, want een avondje bankhangen is al genoeg om haar in bed te krijgen. :7

Bonus... ze kan koken O-)
Erg leuk voor je, maar deze topic gaat niet over burgerlijke correctheid.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166238064
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:43 schreef corehype het volgende:

[..]

Erg leuk voor je, maar deze topic gaat niet over burgerlijke correctheid.
Gaat toch over 'skills'? Ik heb ze, jij niet. Ik heb een chick die jij nooit zal krijgen en zich te goed zou voelen voor je.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_166238198
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij hebt al vast hier scharrels gehad :')
En dat maak jij op uit die post :')
pi_166238285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:40 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik neuk liever m'n vaste, lekkere chick 3x per week waar tussendoor niemand anders op is geweest. Zou ook handig zijn voor een sloeber als jij die zich geen drankjes kan veroorloven in een bar, want een avondje bankhangen is al genoeg om haar in bed te krijgen. :7

Bonus... ze kan koken O-)

Als of vrouwen versieren uit technieken bestaat, dat is precies waar al die versiercoaches het van moeten hebben. Aapjes trucjes aanleren, in plaats van een man zijn/worden, waar vrouwen ook echt bij willen zijn of gezien mee willen worden.
Waar is je jagers gevoel?
pi_166238407
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:57 schreef hoechst het volgende:

[..]

Waar is je jagers gevoel?
Die is gericht op m'n vriendin. Als je dat als man niet meer nodig zou hebben in een relatie, is ze waarschijnlijk te makkelijk of te afhankelijk van je.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  donderdag 27 oktober 2016 @ 12:10:09 #85
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_166238486
Kroeg, club, via vrienden, fok.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_166238562
Nergens, maar ik ben dan ook graflelijk
pi_166239112
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:59 schreef corehype het volgende:

[..]

Oke neuk jij dan ook 30+ chicks per jaar?
Zo ja, heb je betere technieken?

zo nee: :')
Jij ook niet, jij hebt het over maten die dat halen :W
En daarnaast: ik had t over echt leuke chicks die hun neus ophalen voor geilbakjes zoals jij.

Ik heb t nooit geprobeerd om wekelijks zo voor lul te staan in de club met het motto "ik MOET neuken, maakt niet uit met wie, als er maar een gat aanzit" , wellicht haal ik dan de 30+ met gemak, maar ik hou liever een beetje eigenwaarde
pi_166239617
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:50 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Jij ook niet, jij hebt het over maten die dat halen :W
En daarnaast: ik had t over echt leuke chicks die hun neus ophalen voor geilbakjes zoals jij.

Ik heb t nooit geprobeerd om wekelijks zo voor lul te staan in de club met het motto "ik MOET neuken, maakt niet uit met wie, als er maar een gat aanzit" , wellicht haal ik dan de 30+ met gemak, maar ik hou liever een beetje eigenwaarde
Die tactieken resulteren ook dat je achterblijft met de 'restjes'. De ietwat wanhopige vrouwen die de hele avond niet benaderd of afgewezen worden en als enig alternatief hun tarzan in het nachtkastje :')
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  donderdag 27 oktober 2016 @ 14:10:40 #89
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166240556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:43 schreef Jane1997 het volgende:

[..]

Bio is toch redelijk belangrijk, zeker als je foto's niet zo knap zijn. Zet hier niet alleen je naam, leeftijd, hobby en van die algemene dingen. Iets leuks en origineels maakt je profiel meteen een stuk aantrekkelijker en kan soms toch wel het verschil maken.

Wat voor guys, tja. Moeilijk te beantwoorden aangezien dit grotendeels toch echt persoonlijk is. Ik swipe bijvoorbeeld jongens naar links die m'n zus (tweeling zelfs) nog geen seconde zou overwegen. Andersom precies hetzelfde. Maar goed, ik swipe iemand naar links als diegene:
- Meer dan 1 foto heeft (!)
- Een beetje leuke foto's heeft, en daarmee bedoel ik niet per se ontzettend knap is. Goede setting kan ook veel doen. Duidelijke foto's waaraan je ziet dat hij geen downie is die spiegelfoto's maakt met z'n tandenborstel in z'n bek.
- Een stijl heeft die me aanspreekt, maar dit is dus heel persoonlijk denk ik.
- Een leuke/grappige/originele bio heeft die uitnodigt om met hem te praten/af te spreken

Twee matches op een week lijkt me wel heel weinig. Misschien eens kijken of je alles wel juist ingesteld hebt? Toen ik Tinder gebruikte, had ik dagelijks een heleboel matches terwijl ik zelf eigenlijk amper swipete. Maar dat zal bij vrouwelijke gebruikers wel heel anders liggen als bij mannelijke. Misschien moet je zelf wat meer swipen? Of eens nagaan of je leuke en vooral duidelijke foto's gebruikt hebt. Je bio kan je ook eens wat aanpassen.

Hou ons op de hoogte ^O^
Ik zou zeggen naar rechts?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 14:17:35 #90
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166240696
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 14:10 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik zou zeggen naar rechts?
En Jane zich zeker maar afvragen waarom ze geen leuke matches treft. :D
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 14:22:31 #91
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166240787
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 14:17 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En Jane zich zeker maar afvragen waarom ze geen leuke matches treft. :D
-O- Nu weet ik waar het mis is gegaan... -O-
pi_166241007
Bij de lokale chinees.

Sta ik net na de ingang met een elastiek op mijn hoofd zodat ik spleetogen heb en niet opval. Zodra er een chick binnenloopt roep ik "TJONG TJIE TJAAA PUWATIETJAA" gevolgd met een nek trap en sleep ik haar me achterbak in....
Stom paard
pi_166251988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 14:10 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik zou zeggen naar rechts?
Oeps, ben er een beetje uit denk ik zo :D
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:39:39 #94
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166253510
Graag ontopic blijven en niet steeds op de man spelen.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 06:37:40 #95
438758 zeer
Opritsjniki
pi_166255858
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:01 schreef Drug het volgende:

[..]

super moeilijk
haha ben je onaantrekkelijk of zo s;
pi_166263073
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:39 schreef Flogging het volgende:
Graag ontopic blijven en niet steeds op de man spelen.
Meeste scharrels toch wel via Paiq gehad. Het slappe ouwehoeren doet het beter dan mijn profielen, kan nooit zoiets leuks out of the blue opdreunen voor een profiel.

Met kroeg/uitgaan hou ik zelden scharrels over. Meer onenight stands.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166267679
Supermarkt,andere winkels.
Vooral overdag
Kan je makkelijk geile huisvrouwen scoren bv bij de LIDL,AH,ALDI,Dirk vd Broek.
pi_166270332
Gewoon ouderwets kroeg/discotheek/concert/sport. Je ontmoet overal vrouwen, wil niet zeggen dat ze allemaal meteen seks willen. Tinder overigens nooit gedaan.
pi_166277614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 06:37 schreef zeer het volgende:

[..]

haha ben je onaantrekkelijk of zo s;
ja
pi_166279217
Toen ik nog een bijbaantje bij de AH had tot mijn 22e, dat was echt veruit de beste plek :D

Werkte gigantisch veel jongeren tussen de 14-24 zo'n beetje, en man / vrouw verhouding ongeveer 50 %..

Was echt zo makkelijk om daar met iemand een beetje te kloten / flirten als je dan samen op het gangpad Chips stond ofzo :') Personeel werd ook een soort van 'vrienden' groep en toen kwamen er ook regelmatig personeelsfeestjes, verjaardagen van collega's en dergelijke.

Heb er twee relaties aan overgehouden en heb in totaal met zes Albert Heijsters seks gehad.. Werkte prima :P

Later natuurlijk nog de studentenvereniging. Dat is als je even door de maskeringen heen kijkt eigenlijk één grote orgie.
pi_166286612
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:16 schreef Toto69 het volgende:
Nergens, maar ik ben dan ook graflelijk
Ja dat ;(
  maandag 31 oktober 2016 @ 09:20:11 #102
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166320999
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:06 schreef Enowapi het volgende:
Toen ik nog een bijbaantje bij de AH had tot mijn 22e, dat was echt veruit de beste plek :D

Werkte gigantisch veel jongeren tussen de 14-24 zo'n beetje, en man / vrouw verhouding ongeveer 50 %..

Was echt zo makkelijk om daar met iemand een beetje te kloten / flirten als je dan samen op het gangpad Chips stond ofzo :') Personeel werd ook een soort van 'vrienden' groep en toen kwamen er ook regelmatig personeelsfeestjes, verjaardagen van collega's en dergelijke.

Heb er twee relaties aan overgehouden en heb in totaal met zes Albert Heijsters seks gehad.. Werkte prima :P

Later natuurlijk nog de studentenvereniging. Dat is als je even door de maskeringen heen kijkt eigenlijk één grote orgie.
:')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 31 oktober 2016 @ 19:16:27 #103
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166331338
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:16 schreef Toto69 het volgende:
Nergens, maar ik ben dan ook graflelijk
Dan is vanavond dé avond van het jaar voor jou! Happy Halloween! })
pi_166331573
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2016 09:20 schreef corehype het volgende:

[..]

:')
Jaloers?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166332981
Ik word gevonden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 1 november 2016 @ 07:44:39 #106
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166340534
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jaloers?
Nee ik geloof letterlijk elk woord op Fok! :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166359073
Albert Heijnsters hahahahahahaha
Bespraken jullie tijdens de se de bonusaanbiedingen?
whahahahaha
  woensdag 2 november 2016 @ 02:32:46 #108
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166361950
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:49 schreef srapnel het volgende:
Albert Heijnsters hahahahahahaha
Bespraken jullie tijdens de se de bonusaanbiedingen?
whahahahaha
Niet weten dat de Lidl de beste sinaasappelen heeft :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_166361994
hahahahahaha
  maandag 7 november 2016 @ 13:56:01 #110
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_166475518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:49 schreef srapnel het volgende:
Albert Heijnsters hahahahahahaha
Bespraken jullie tijdens de se de bonusaanbiedingen?
whahahahaha
Die van pruimen op sap denk ik....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 7 november 2016 @ 14:16:00 #111
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166475932
O ja ligt het aan mij of zijn hookups vrijwel onmogelijk in de clubs van Amsterdam :P
Het is de enige stad op de wereld waar chicks meer geïnteresseerd zijn dan sigaretten dan een leuke boy aan het eind van de avond.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 7 november 2016 @ 16:45:37 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166479179
(Import)Amsterdamse wijven zijn sowieso de moeite niet. Verschrikkelijke moeimakers met hun domme gekwaak altijd.

'Oh woon je niet in amsturrrrdam dan'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 7 november 2016 @ 17:10:40 #113
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166479675
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:16 schreef corehype het volgende:
O ja ligt het aan mij of zijn hookups vrijwel onmogelijk in de clubs van Amsterdam :P
Het is de enige stad op de wereld waar chicks meer geïnteresseerd zijn dan sigaretten dan een leuke boy aan het eind van de avond.
Goed te doen hoor, maar dan wel liever die chicks die ook daadwerkelijk in Amsterdam wonen. Ik heb nooit zin om ze op de trein te zetten of achterop de fiets mee te zeulen.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_166488633
import Amsterdamse wijven?
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:02:19 #115
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166494879
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:06 schreef srapnel het volgende:
import Amsterdamse wijven?
Chicks die op kosten van rijke papa in het centrum gaan wonen en alles innemen en dan denken heel wat te zijn na hun boerenleven in the middle of nowhere
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166501068
oh van die lullo wijven die aan t appen zijn terwijl ze op de fiets zitten langs de grachten rijden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')