abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166119861
Ik denk dat de TT voor zich spreekt. Hoe en waar vinden jullie je hook-ups/scharrels? Hoe pakken jullie dat aan?
pi_166119884
Tinder toch
pi_166119927
Klinkt afgezaagd maar: tinder.

Vandaag nog een vriend z'n profiel gezien. Hij is niet bijzonder knap, maar heeft wel een aantal erg goede foto's.

Was bijna gechoqueerd toen hij z'n inbox liet zien. Tientallen meisjes die hem als eerste een berichtje sturen. 9/10 uit op een flirt/seksdate. Ook de meisjes waarmee hij als eerste contact zocht, gingen allemaal gretig op hem in.

Weet om eerlijk te zijn wel niet hoe desbetreffende meisjes eruit zien. Maar zullen toch niet allemaal van die monsters zijn neem ik aan.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 04:19:39 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166120258
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 01:51 schreef Jane1997 het volgende:

Vandaag nog een vriend z'n profiel gezien. Hij is niet bijzonder knap, maar heeft wel een aantal erg goede foto's.

Was bijna gechoqueerd toen hij z'n inbox liet zien. Tientallen meisjes die hem als eerste een berichtje sturen. 9/10 uit op een flirt/seksdate. Ook de meisjes waarmee hij als eerste contact zocht, gingen allemaal gretig op hem in.

Weet om eerlijk te zijn wel niet hoe desbetreffende meisjes eruit zien. Maar zullen toch niet allemaal van die monsters zijn neem ik aan.
Ik wil wel een date met je. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166120269
Ns
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 07:09:18 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166120393
Kroeg.

Babbeltje maken en dan mee naar huis.

'normaal doe ik dit nooit, is de eerste keer' is een veelgehoorde uitspraak.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166120607
Supermarkt, fitness, bioscoop, kroeg, familie camping, dochter van de baas. Het is zo makkelijk als je geld heb.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 09:01:30 #8
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_166120733
Al homo zij dit soort dingen vrij makkelijk. Maar vraag mij af hoe makkelijk het is voor hetero mannen en meisje te vinden voor een seks date
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_166120739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:01 schreef hierissieweer het volgende:
Al homo zij dit soort dingen vrij makkelijk. Maar vraag mij af hoe makkelijk het is voor hetero mannen en meisje te vinden voor een seks date
super moeilijk
pi_166121038
quote:
Ligt aan je uiterlijk en social skills. Als je beide hebt, is het makkelijk.
pi_166122052
quote:

Op basis van wat swipe jij naar links? Vind ne de bio ook belangrijk of alleen de foto's en wat voor guys?

Ik gebruik het al een week en had maar 2 matches...
pi_166122498
quote:
Voor de gemiddelde man erg moeilijk, die hebben vooral seks binnen een relatie.
pi_166122554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde man erg moeilijk, die hebben vooral seks binnen een relatie.
Dat valt wel mee, als je wil kan je makkelijk wat krijgen met een beetje moeite.

Al zul je dan wellicht je eisen wat moeten bij schroeven.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2016 11:46:07 ]
pi_166129393
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 04:19 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik wil wel een date met je. :)
Vertel me eens waarom? *O*
pi_166129724
Tinder, Okcupid, de kroeg, via via
pi_166129962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:33 schreef Koettie het volgende:
Tinder, Okcupid, de kroeg, via via
Op basis van wat like je? Bij wat voor soort (personen/foto's) like en dislike je voornamelijk? Kijk je ook naar bio?
pi_166129971
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Op basis van wat swipe jij naar links? Vind ne de bio ook belangrijk of alleen de foto's en wat voor guys?

Ik gebruik het al een week en had maar 2 matches...
Bio is toch redelijk belangrijk, zeker als je foto's niet zo knap zijn. Zet hier niet alleen je naam, leeftijd, hobby en van die algemene dingen. Iets leuks en origineels maakt je profiel meteen een stuk aantrekkelijker en kan soms toch wel het verschil maken.

Wat voor guys, tja. Moeilijk te beantwoorden aangezien dit grotendeels toch echt persoonlijk is. Ik swipe bijvoorbeeld jongens naar links die m'n zus (tweeling zelfs) nog geen seconde zou overwegen. Andersom precies hetzelfde. Maar goed, ik swipe iemand naar links als diegene:
- Meer dan 1 foto heeft (!)
- Een beetje leuke foto's heeft, en daarmee bedoel ik niet per se ontzettend knap is. Goede setting kan ook veel doen. Duidelijke foto's waaraan je ziet dat hij geen downie is die spiegelfoto's maakt met z'n tandenborstel in z'n bek.
- Een stijl heeft die me aanspreekt, maar dit is dus heel persoonlijk denk ik.
- Een leuke/grappige/originele bio heeft die uitnodigt om met hem te praten/af te spreken

Twee matches op een week lijkt me wel heel weinig. Misschien eens kijken of je alles wel juist ingesteld hebt? Toen ik Tinder gebruikte, had ik dagelijks een heleboel matches terwijl ik zelf eigenlijk amper swipete. Maar dat zal bij vrouwelijke gebruikers wel heel anders liggen als bij mannelijke. Misschien moet je zelf wat meer swipen? Of eens nagaan of je leuke en vooral duidelijke foto's gebruikt hebt. Je bio kan je ook eens wat aanpassen.

Hou ons op de hoogte ^O^
pi_166130096
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:43 schreef Jane1997 het volgende:

[..]

Bio is toch redelijk belangrijk, zeker als je foto's niet zo knap zijn. Zet hier niet alleen je naam, leeftijd, hobby en van die algemene dingen. Iets leuks en origineels maakt je profiel meteen een stuk aantrekkelijker en kan soms toch wel het verschil maken.

Wat voor guys, tja. Moeilijk te beantwoorden aangezien dit grotendeels toch echt persoonlijk is. Ik swipe bijvoorbeeld jongens naar links die m'n zus (tweeling zelfs) nog geen seconde zou overwegen. Andersom precies hetzelfde. Maar goed, ik swipe iemand naar links als diegene:
- Meer dan 1 foto heeft (!)
- Een beetje leuke foto's heeft, en daarmee bedoel ik niet per se ontzettend knap is. Goede setting kan ook veel doen. Duidelijke foto's waaraan je ziet dat hij geen downie is die spiegelfoto's maakt met z'n tandenborstel in z'n bek.
- Een stijl heeft die me aanspreekt, maar dit is dus heel persoonlijk denk ik.
- Een leuke/grappige/originele bio heeft die uitnodigt om met hem te praten/af te spreken

Twee matches op een week lijkt me wel heel weinig. Misschien eens kijken of je alles wel juist ingesteld hebt? Toen ik Tinder gebruikte, had ik dagelijks een heleboel matches terwijl ik zelf eigenlijk amper swipete. Maar dat zal bij vrouwelijke gebruikers wel heel anders liggen als bij mannelijke. Misschien moet je zelf wat meer swipen? Of eens nagaan of je leuke en vooral duidelijke foto's gebruikt hebt. Je bio kan je ook eens wat aanpassen.

Hou ons op de hoogte ^O^
Ik heb 4 a 5 foto's... 2 minder leuke.... Heb 1 foto waarvoor ik wel complimenten had gekregen onder bekenden (zo van: leuke foto). Die staat op 1.. De rest ben ik niet zeker van dus random..

In mijn bio staat voornamelijk alleen dat ik studeer en waar, hetzelfde over mijn werk(bijbaan). Verder niets... Heb geen idee voor een leuke bio.. :(
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:53:15 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166130141
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:15 schreef Jane1997 het volgende:

[..]

Vertel me eens waarom? *O*
Ik denk dat mijn tinderprofiel je wel aanspreekt. Misschien kom je me tegen, even doorswipen nog
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166130668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Op basis van wat like je? Bij wat voor soort (personen/foto's) like en dislike je voornamelijk? Kijk je ook naar bio?
Niet: Sportschool types, mannen met vissen, enkel groepsfoto's op een feest, wcselfies.
Wel: Mannen met krullen, duidelijke foto's en als ik ze knap vind. :+
Bio sowieso. Soms denk ik ja en staat er iets van 'ik hou van lekker eten en leuke liedjes en zoek een vriendinnetje' en dan haak ik weer af.
pi_166130689
quote:
Woon je in Utrecht ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_166130782
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 19:25 schreef Koettie het volgende:

[..]

Niet: Sportschool types, mannen met vissen, enkel groepsfoto's op een feest, wcselfies.
Wel: Mannen met krullen, duidelijke foto's en als ik ze knap vind. :+
Bio sowieso. Soms denk ik ja en staat er iets van 'ik hou van lekker eten en leuke liedjes en zoek een vriendinnetje' en dan haak ik weer af.
Alles onder 'niet' voldoe ik helaas niet aan. Bio heb ik even aangepast en voor de zoveelste keer de app weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu eens proberen met een gave 'funny sentence' en vertellen wat voor bijbaan ik doe, wat ik studeer, lengte, welke sporten ik beoefen en leeftijd. Ontbreekt er ditmaal nog iets?
pi_166131505
Oh en wintersportfoto's. Als het er eentje is oke, maar als je overal opstaat met zo'n stomme bril ga ik ook weer door.
pi_166131586
Niemand gebruikt happn?
pi_166131668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:01 schreef Koettie het volgende:
Oh en wintersportfoto's. Als het er eentje is oke, maar als je overal opstaat met zo'n stomme bril ga ik ook weer door.
Heb ook geen wintersportfoto :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')