Je niet anders voor doen, maar wel flirten. Meiden willen nou eenmaal wel versierd worden, ze gaan nooit voor de nice guy. Ik experimenteerde in het verleden met pesterig gedrag, uitdagen enz. En dat werkte juist goed, terwijl dat helemaal niet in mijn aard zit..quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik show in een of 2 foto's me spieren, en er zijn meiden die dat niks vinden en meiden die het wel wat vinden hebben.
Uiteindelijk is de sleutel tot succes dat je niks forceert (belangrijkste tip die ik kan meegeven aan alle mannen die succes willen bij vrouwen is het niet voordoen als iets of iemand die je niet bent), ik had die foto's voor mezelf genomen om voortgang te zien en niet om daarmee chicks te scoren.
Ok.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:12 schreef zovty het volgende:
Zusjes, en moeders, van FOK!kers.
Ik wijs ze, subtiel, op m'n lage IQ en dan is het meestal wel kat in het bakkie.
Gebruik je UIquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb weer ns tinder genomen maar kan geen geschikte foto vinden.. iemand tips?
Sletquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb geen tinder maar mijn meeste scharrels zijn toch mensen die ik van "vroeger" ken en via Facebook of uitgaan weer eens tegen kom, leuk gesprek voeren, keertje afspreken en van het 1 komt het ander. En met uitgaan is het meestal ook niet zo moeilijk te regelen en als ze een beetje in de buurt wonen blijven ze ook wel vaker langskomen.
En ook wel eens via fok een scharrel opgedaan.
Ga jij zelf op de heren of laat je het aan de heren over?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb geen tinder maar mijn meeste scharrels zijn toch mensen die ik van "vroeger" ken en via Facebook of uitgaan weer eens tegen kom, leuk gesprek voeren, keertje afspreken en van het 1 komt het ander. En met uitgaan is het meestal ook niet zo moeilijk te regelen en als ze een beetje in de buurt wonen blijven ze ook wel vaker langskomen.
Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
Gewoon je lul in KPD posten en je hebt een volle PM inboxquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
gewoon beetje ouwehoeren en zo tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hoe kun je überhaupt via FOK een scharrel opdoen? Benader je hem gewoon op basis van zijn posts ofzo? Of ga jij gewoon rond zitten kijken in de Userfoto's secties?
Ik wacht meestal tot de man het initiatief neemt, maar ik laat wel merken dat ik "geïnteresseerd" ben, en dan is het aan hem om er wel of niet wat mee te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:29 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ga jij zelf op de heren of laat je het aan de heren over?
Wat dacht je van net zoals in het echt? Met iemand aan de praat raken en als dat klikt op dat vlak ga je ervoor? Is mij in het verleden vaak zat overkomen hierquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Waarom is dat een vereiste? Zijn toch maar scharrels?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat dacht je van net zoals in het echt? Met iemand aan de praat raken en als dat klikt op dat vlak ga je ervoor? Is mij in het verleden vaak zat overkomen hier
Vereiste is wel dat je instaat bent een normaal gesprek te voeren!
Omdat FOK! geen tinder is, hier begin je doorgaans met woorden in plaats van een fotoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:41 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waarom is dat een vereiste? Zijn toch maar scharrels?
Fok! meets lopen standaard uit op neukpartijen.. heb mijzelf ook eens laten hosselen bij een meetquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:55 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Logisch als je in een sinterklaaskostuum gaat, iedereen wil de goedheiligman wel doen. Valsspeler.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fok! meets lopen standaard uit op neukpartijen.. heb mijzelf ook eens laten hosselen bij een meet
Dus ze passeren de multibanaan voor de sinterklaas?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:03 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Logisch als je in een sinterklaaskostuum gaat, iedereen wil de goedheiligman wel doen. Valsspeler.
Het is de snoeiharde waarheid, maar inderdaad, jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dus ze passeren de multibanaan voor de sinterklaas?
Leuk voor je, meneer Casanova.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:09 schreef HulkHeld het volgende:
Tinder is zo armoedig, dat getuigd gewoon van weinig skills..
SEX / Waar vinden jullie je hook-ups/scharrels?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zelfs daar scoor je niet op zeker?
Ah, mag ik jou danken voor je horkerige haantjesgedrag?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven: letterlijk elke chick aanspreken. Kan me niet schelen of ze met haar vriend is of in een groep. Ik drink ook niet omdat ik scherp wil blijven en geen cent uit wil geven als ik niet 100% kans heb om te neuken (zoals bij de hoeren).
Ik ben meerdere keren de club uitgezet, maar dat kan mij niets schelen. Ik kom uit een omgeving waar de meerderheid van mijn vrienden tegen de 30 is en nog steeds maagd. Er is een overschot aan pik en mij boeit het niet of ik 30, 40 of 50 keer afgewezen word op een avond en direct voor een chick die me net heeft afgewezen haar vriendin open.
Ken zo maten die 30 chicks op een jaar neuken. Het boeit hen letterlijk niet wat anderen over hen denken en terecht; als een chick haar kut niet wil openen voor de een, doet ze het wel voor een ander. Dus waarom niet gelijk door naar de volgende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |