Ja datquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:16 schreef Toto69 het volgende:
Nergens, maar ik ben dan ook graflelijk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:06 schreef Enowapi het volgende:
Toen ik nog een bijbaantje bij de AH had tot mijn 22e, dat was echt veruit de beste plek![]()
Werkte gigantisch veel jongeren tussen de 14-24 zo'n beetje, en man / vrouw verhouding ongeveer 50 %..
Was echt zo makkelijk om daar met iemand een beetje te kloten / flirten als je dan samen op het gangpad Chips stond ofzoPersoneel werd ook een soort van 'vrienden' groep en toen kwamen er ook regelmatig personeelsfeestjes, verjaardagen van collega's en dergelijke.
Heb er twee relaties aan overgehouden en heb in totaal met zes Albert Heijsters seks gehad.. Werkte prima![]()
Later natuurlijk nog de studentenvereniging. Dat is als je even door de maskeringen heen kijkt eigenlijk één grote orgie.
Dan is vanavond dé avond van het jaar voor jou! Happy Halloween!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:16 schreef Toto69 het volgende:
Nergens, maar ik ben dan ook graflelijk
Jaloers?quote:
Nee ik geloof letterlijk elk woord op Fok!quote:
Niet weten dat de Lidl de beste sinaasappelen heeftquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:49 schreef srapnel het volgende:
Albert Heijnsters hahahahahahaha
Bespraken jullie tijdens de se de bonusaanbiedingen?
whahahahaha
Die van pruimen op sap denk ik....quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:49 schreef srapnel het volgende:
Albert Heijnsters hahahahahahaha
Bespraken jullie tijdens de se de bonusaanbiedingen?
whahahahaha
Goed te doen hoor, maar dan wel liever die chicks die ook daadwerkelijk in Amsterdam wonen. Ik heb nooit zin om ze op de trein te zetten of achterop de fiets mee te zeulen.quote:Op maandag 7 november 2016 14:16 schreef corehype het volgende:
O ja ligt het aan mij of zijn hookups vrijwel onmogelijk in de clubs van Amsterdam
Het is de enige stad op de wereld waar chicks meer geïnteresseerd zijn dan sigaretten dan een leuke boy aan het eind van de avond.
Chicks die op kosten van rijke papa in het centrum gaan wonen en alles innemen en dan denken heel wat te zijn na hun boerenleven in the middle of nowherequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |