gelijkvloerse instap scheelt een hoop. Qua rijtijden tussen stations zal het niet al te veel schelen, behalve tussen Akkrum en Grou. Daar is het d-mat echt sneller vanwege de tractieonderbreking voor het e-mat bij de bruggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Volgens het rapport van ProRail ( bij de overbelastverklaring) is een D-GTW zelfs sneller dan ICM. Ander dieselmaterieel zou de rijtijden niet halen.
De eerste Nederlandse intercity met gelijkvloerse instap is binnenkort een feit!quote:Op woensdag 14 september 2016 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gelijkvloerse instap scheelt een hoop.
Telt SLT als een vervangende IC wel?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
De eerste Nederlandse intercity met gelijkvloerse instap is binnenkort een feit!
Nee, SLT in de Oerolexpress telt niet
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:43 schreef James1988 het volgende:
Reken maar dat Arriva de hoofdprijs vraagt.
Gaat weer lekker, mensen "chillen" in de zon op het spoor...twitter:mleisink twitterde op woensdag 14-09-2016 om 15:38:15 Nog 500m en ik was in Den Haag. Ik wens @NS_online veel succes met de dienstregeling! https://t.co/dHu0MaGpNF reageer retweet
Daar ga ik niet van uit. Ik verwacht dat er niet veel meer wordt gedaan dan een paar stickers met vishaken over de logo's plakkenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zullen de Gtw's ook in NS kleuren worden gespoten?
Het is wat met kamerleden die met het ov komen. Gisteren profiteerde D66 daar nog vanquote:Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Gitarist het volgende:Gaat weer lekker, mensen "chillen" in de zon op het spoor...twitter:mleisink twitterde op woensdag 14-09-2016 om 15:38:15 Nog 500m en ik was in Den Haag. Ik wens @NS_online veel succes met de dienstregeling! https://t.co/dHu0MaGpNF reageer retweet
Waar vind ik die? Ik neig ernaar dit verhaal fucking bullshit te vinden, maar goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Volgens het rapport van ProRail ( bij de overbelastverklaring) is een D-GTW zelfs sneller dan ICM. Ander dieselmaterieel zou de rijtijden niet halen.
Oosterhaven.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee wat de naam van het rechter deel is
Dan wisten ze niet eerderquote:Op woensdag 14 september 2016 17:24 schreef ReisT het volgende:
Volgens prorail is er een "gerede kans" dat de tractievoorziening tekort schiet als er meer elektrische treinen gaan rijden.
Waarbij ze wel uit lijken te gaan van het worst- case scenario.
https://www.prorail.nl/si(...)lastverklaring_2.pdf
Wat heeft een verkeerde agendaplanning met het ov te maken?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wat met kamerleden die met het ov komen. Gisteren profiteerde D66 daar nog van
dat werd in eerste instantie toch gezegd?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat heeft een verkeerde agendaplanning met het ov te maken?
Die gast zei zelf al "Ik ben gewoon te laat van mijn vorige afspraak vertrokken".quote:Op woensdag 14 september 2016 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat werd in eerste instantie toch gezegd?
quote:
Ja, verkeerde agendaplanning werd DIRECT gezegd ja. Ik weet niet waar je je nonsens verder vandaan haalt maar dit is wel een van de redenen waarom dingen snel tot buiten alle proporties opgeblazen worden. Ik bedoel, zelfs nu.nl had dit gewoon direct goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat werd in eerste instantie toch gezegd?
Stel je eens voor, even 5 minuutjes lopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Gitarist het volgende:Gaat weer lekker, mensen "chillen" in de zon op het spoor...twitter:mleisink twitterde op woensdag 14-09-2016 om 15:38:15 Nog 500m en ik was in Den Haag. Ik wens @NS_online veel succes met de dienstregeling! https://t.co/dHu0MaGpNF reageer retweet
Kan. Voor minstens 10 jaar. #pokerface.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat de NS bij concurrent Arriva wat D-GTW's wil leasen om zich aan de belofte te houden dat er tussen Leeuwarden en Meppel een extra stoptrein zal gaan rijden.
De reden dat het geen elektrische treinen zijn is dat er twijfels zijn of de stroomvoorziening het zal gaan houden bij het rijden van extra treinen. Enkele onderstations zouden hiervoor uitgebreid moeten worden. Probleem zou vooral tussen Heerenveen en Meppel spelen.
http://www.lc.nl/frieslan(...)leasen-21629211.html
(y)quote:Op woensdag 14 september 2016 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. Voor minstens 10 jaar. #pokerface.
Testritten door half NL.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:32 schreef Goverman het volgende:
ik vertrok zojuist uit Zwolle. Er staan daar op het RGS-terrein best veel bakken (stuk of acht ofzo) aan RNET-beschilderde treinen. Ik ben geen treintypekenner, maar ik meende albellio op de voorkant te zien staan. Waarom staan die daar? Net geleverd? Of vanwege het afgesloten opstelterrein Lelystad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |