abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:21:47 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164870019
Deel 2 (??)
Geloof dat een eerste deel vol is, vandaar deel 2, onder voorbehoud dat ik alles goed heb begrepen en ook goed heb gedaan. Anders graag wat hulp van een moderator!

_O_ _O_ _O_

Ik lees vaker hier over mensen die erover denken, overwegen een partner in het buitenland te zoeken. Azie, Afrika, Amerika, Zuid Amerika, Rusland, Oost Europa, wel of niet EU land, die partner hierheen halen, of naar je partner toegaan en daar leven.
Wil het graag hebben over alles wat hiermee te maken heeft (in de ruimste zin des woords), van kennismaken, dating sites tot vereisten voor visum etc etc.

*; ^O^ ^)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:23:10 #2
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164870063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:20 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Da's lastig he, als de wereld niet meer alleen draait om het de mannen naar de zin te maken. Maar voor ons vrouwen is dit een stuk lekkerder, dus bekijk het lekker :) Die aziatische vrouwen komen op een bepaald moment heus ook wel op dit punt terecht.
De wereld draait om de duit en de fluit ( het geld en de vagina) is al heel lang bekend.
En het is nog altijd een mannenwereld. Met duiten kun je fluiten kopen, met fluiten kun je geen duiten krijgen, of die fluit moet aan een mooie vrouw zitten, en nog een aantal mitsen en voorwaarden voldoen (Geen SOA etc etc). Geld hoeft nergens aan te voldoen (Geld stinkt niet).

In Nederland is het alleen bij de overheid waar vrouwen nog een beetje doorkomen. Het onderwijs, de verzorging en verpleging enz. "Echte" vrouwelijke carrieremakers in andere sectoren zijn op 1 hand te tellen. (Angela Merkel). De andere vrouwen worden voor minimaal 90% betaald en gekozen en aangesteld door ambtenaren DIE HET NIET UIT EIGEN ZAK HOEVEN TE BETALEN. In de zin van laat ik het dom blondje maar aannemen want dat ze niks waard is maakt niet uit (betalen we toch uit belastinggeld) en misschien kan ik haar nog een keur neuken.

Ik heb sterk de indruk dat de vrouw net hard aan het verliezen is, dus niet dat ene individu maar als gehele groep. Dat het stukken minder leuk en gemakkelijk is geworden in de (zeg maar) 50 jaren dat ik bewust op deze dingen let. In Oost Europa, in West europa, Afrika (heel erg !!). Rusland en China. de Arabische wereld. Zuid Amerika en Zuid Oost Azie zijn eigenlijk de 2 gebieden waarvan ik vind dat de vrouwen het langzaam beter aan het krijgen zijn. Vooral vanwege het feit dat er zoveel blanken heengaan voor een vriendin varierend van een middag tot levenslang.

Maar zelfs als het de Aziatische vrouwen ooit "ook" gaat lukken ( zie laatste alineas van het door mij gequote) denk ik niet dat iedereen die zo oud is dat hij / zij dit NU kan lezen, het nog zal meemaken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:25:17 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164870116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef LeesFoknl het volgende:
Deel 2 (??)
Geloof dat een eerste deel vol is, vandaar deel 2, onder voorbehoud dat ik alles goed heb begrepen en ook goed heb gedaan. Anders graag wat hulp van een moderator!

_O_ _O_ _O_

Ik lees vaker hier over mensen die erover denken, overwegen een partner in het buitenland te zoeken. Azie, Afrika, Amerika, Zuid Amerika, Rusland, Oost Europa, wel of niet EU land, die partner hierheen halen, of naar je partner toegaan en daar leven.
Wil het graag hebben over alles wat hiermee te maken heeft (in de ruimste zin des woords), van kennismaken, dating sites tot vereisten voor visum etc etc.

*; ^O^ ^)
slecht voor de puurheid van het arische ras.. begrijp je dat? ga voor een blonde tokkie.. gaat om de voortplanting
snap dat dan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:33:27 #4
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164870285
Matigeuser schrijft (in deel 1): -------------------------------------------------------------

Wist je dat we in het westen nog maar 1.6 kind gemiddeld per koppel krijgen? Aangezien er 2 mensen per koppel zullen sterven, zijn we dus langzaam maar zeker onszelf aan het laten uitsterven.

En zo lekker is het allemaal niet voor jullie vrouwen. Hoeveel vrouwen hebben er nou echt diep van binnen de ambitie om een carrière boven alles te stellen?
En is het nou echt zo zaligmakend om op je 40e te realiseren dat je nog maar amper vruchtbaar bent en dat je te lang gewacht hebt met kinderen maken, maar dat je wel een mooie carriere hebt? Lekker tot je 65e werken en kindloos blijven? Geeft dat je als vrouw nou echt voldoening?

En voor de vrouwen die denken dat het uiteraard, zoals altijd, weer allemaal aan de mannen ligt. Die zelf gewoon 'sociale nerds' en sukkeltjes zijn geworden... Ja, jullie hebben deels gelijk. Wij hebben het zover laten komen. Omdat we zo graag willen neuken hebben we maar alles op zijn beloop gelaten en de 'white knight' lopen spelen. Maar nu plukken we daar zelf nou niet bepaald de vruchten van.

Er zijn geen mannenplekken meer. Veel kinderen worden opgevoed door alleenstaande moeders of gescheiden ouders. Relaties lopen stuk omdat de traditionele rolverdeling zoek is geraakt en het respect voor elkaar verdwenen is. Daarbij is scheiden voor een vrouw de gewoonste zaak van de wereld want zij krijgen de kinderen in 90% van de gevallen toch standaard. Op het onderwijs zijn geen mannelijke leerkrachten meer te vinden dus mannelijke rolmodellen hebben kinderen niet meer. Mannelijk gedrag wordt continu verboden en veroordeeld in zowel het echte leven als in de media. Kijk maar naar alle reclames en films waarin de man de sukkel is en de vrouw het wel weer even oplost. Mannen krijgen continu commentaar op hun oerdriften en gedrag van zowel andere white knights als vrouwen. Mannen mogen niet meer flirten, niet meer hun stem verheffen, geen andere man meer op hun bek slaan, etc.
Mannelijkheid is een zonde geworden. Vrouwen zijn de nieuwe mannen die zogenaamd alles net zo goed kunnen, of zelfs beter.

Met als gevolg dat mannen inderdaad slappe zakken zijn geworden in dit land. Het gemiddelde 40 jarige koppel bestaat nu uit een kortharige pittige tante die voorop loopt met daarachter een slappe zak met een hoog stemmetje en verslagen gezichtsuitdrukking op zijn gezicht. Als ze geluk hebben loopt er nog een kindje bij, maar dat komt ook al steeds minder voor.

Lekker he, je hele gezinssituatie om zeep helpen omdat jullie zogenaamd willen werken om nog meer rotzooi te kunnen kopen die we niet eens nodig hebben? Iedereen weet dat de meeste vrouwen niet eens fulltime willen werken hun hele leven. Daarbij komen ze maar in 20% van alle beroepen voor.
Lekker he, om moederloos te blijven of er nog nét een kindje te kunnen uitpoepen op je 38e? Lekker he, om niet meer 'als vrouw' te worden behandeld door al die slappe zakken om je heen. En maar klagen waar de 'echte mannen' gebleven zijn. Dan zul je eerst een echte vrouw moeten worden.

Jullie vrouwen dromen van mannelijke mannen die jullie eens goed verwennen maar ook tegengas geven. En dus dromen jullie niet meer van Nederlandse mannen.
Mannen dromen van vrouwelijke vrouwen die graag moeder willen worden van zijn kinderen en hem steunen en verzorgen waar nodig zodat hij als broodwinner iets kan betekenen voor zijn gezin. En dus dromen mannen niet meer van Nederlandse vrouwen.

Die verdienen namelijk hun eigen centjes wel! You go girl! Ze kunnen je niks maken! Lekker overal pikken zuigen en carriere maken! Je verdient het! Big girls you are beautiful! Je bent geen slet! Zelfontwikkeling is het belangrijkste!

Kijk naar onze samenleving gek. Het is er nou niet bepaald beter op geworden sinds al deze zogenaamd 'moderne vooruitgang'.
Mannen en vrouwen zijn massaal ongelukkig. We krijgen nog amper kinderen. Ons consumentisme rijst de pan uit. Mannen voelen zich geen man meer. Vrouwen voelen zich geen vrouw meer. We kunnen ons niet meer langdurig binden aan elkaar. We dumpen onze kindjes bij daycare instellingen en laten ze opvoeden door iemand anders (andere vrouwen).

Als je niet ziet dat we als diersoort totaal ziekelijk bezig zijn en alles doen wat tegen de natuur is, dan heb je een plaat voor je kop.
Maar ja, ik zal wel weer een conservatieve seksist zijn. You go girls!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neen, matigeuser, jij bent helemaal geen conservatieve seksist. Jij hebt een heel goede en duidelijke kijk op de zaken, en vooral (!!) je weet het ook nog heel duidelijk te maken, te vertellen. Daarom heb ik deze post van jou ook gehaald naar deel 2, omdat ie werkelijk zo diepgaand en allesomvattend is.

Inderdaad, jongens van groep 6 die de eerste keer een "meester" kregen, en die oh zo blij waren, die konden en mochten nu ook eens eindelijk zichzelf zijn.
Als zo een jongen een ander hard stompte dan kreeg ie een stomp van mij. Dan wist ie duidelijk dat dat niet door de beugel kon. Heel wat anders als een twee ouder gesprek en doorsturen naar de psycholoog om hem daar wat traumatische schuldgevoelens en frustraties aan te praten.
Zijn hier moeders van kinderen, dus die zowel een paar jongens als meisjes hebben?
Van veel moeders hoor ik dat de jongens veel liever zijn als de meisjes (vaak tegen de verwachting want clichee is dat de meisjes zo lief en leuk zijn onder mekaar). Dus hier aanwezige moeders, is dat zo, is dat ook jullie ervaring.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 27-08-2016 08:42:30 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164870357
Maar waarom zou het mij überhaupt wat uit moeten maken of er over 400 jaar of zo nog mensen zijn?
Welke kleur dan ook
pi_164870613
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef LeesFoknl het volgende:

In Nederland is het alleen bij de overheid waar vrouwen nog een beetje doorkomen. Het onderwijs, de verzorging en verpleging enz. "Echte" vrouwelijke carrieremakers in andere sectoren zijn op 1 hand te tellen. (Angela Merkel). De andere vrouwen worden voor minimaal 90% betaald en gekozen en aangesteld door ambtenaren DIE HET NIET UIT EIGEN ZAK HOEVEN TE BETALEN. In de zin van laat ik het dom blondje maar aannemen want dat ze niks waard is maakt niet uit (betalen we toch uit belastinggeld) en misschien kan ik haar nog een keur neuken.

Sorry, ik heb een managementsfunctie in een commercieel bedrijf. Mijn zus overigens ook. Het klopt dat het als vrouw soms lastiger is (met name omdat vrouwen soms nu eenmaal zwanger worden), maar er zijn steeds meer mogelijkheden om hogere en betere functies te bekleden.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik hoogopgeleid ben en uit de randstad kom, dat is waarschijnlijk anders dan voor een laagopgeleide vrouw uit Limburg.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:49:21 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164870615
Juist Allures, dat bedoel ik. Die over 400 jaar leven ken ik sowieso toch niet. Bovendien is de kans dan groot dat ze dan op Proxyma B leven en dat er geen geslachtgemeenschap meer is en alleen maar klonen of een spermabank waar eicellen kunstmatig worden bevrucht.
Als het zover komt, draai ik mij in mijn urn om van ellende.

:'( :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:41:44 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_164871746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Matigeuser schrijft (in deel 1): -------------------------------------------------------------

Wist je dat we in het westen nog maar 1.6 kind gemiddeld per koppel krijgen? Aangezien er 2 mensen per koppel zullen sterven, zijn we dus langzaam maar zeker onszelf aan het laten uitsterven.

En zo lekker is het allemaal niet voor jullie vrouwen. Hoeveel vrouwen hebben er nou echt diep van binnen de ambitie om een carrière boven alles te stellen?
En is het nou echt zo zaligmakend om op je 40e te realiseren dat je nog maar amper vruchtbaar bent en dat je te lang gewacht hebt met kinderen maken, maar dat je wel een mooie carriere hebt? Lekker tot je 65e werken en kindloos blijven? Geeft dat je als vrouw nou echt voldoening?

En voor de vrouwen die denken dat het uiteraard, zoals altijd, weer allemaal aan de mannen ligt. Die zelf gewoon 'sociale nerds' en sukkeltjes zijn geworden... Ja, jullie hebben deels gelijk. Wij hebben het zover laten komen. Omdat we zo graag willen neuken hebben we maar alles op zijn beloop gelaten en de 'white knight' lopen spelen. Maar nu plukken we daar zelf nou niet bepaald de vruchten van.

Er zijn geen mannenplekken meer. Veel kinderen worden opgevoed door alleenstaande moeders of gescheiden ouders. Relaties lopen stuk omdat de traditionele rolverdeling zoek is geraakt en het respect voor elkaar verdwenen is. Daarbij is scheiden voor een vrouw de gewoonste zaak van de wereld want zij krijgen de kinderen in 90% van de gevallen toch standaard. Op het onderwijs zijn geen mannelijke leerkrachten meer te vinden dus mannelijke rolmodellen hebben kinderen niet meer. Mannelijk gedrag wordt continu verboden en veroordeeld in zowel het echte leven als in de media. Kijk maar naar alle reclames en films waarin de man de sukkel is en de vrouw het wel weer even oplost. Mannen krijgen continu commentaar op hun oerdriften en gedrag van zowel andere white knights als vrouwen. Mannen mogen niet meer flirten, niet meer hun stem verheffen, geen andere man meer op hun bek slaan, etc.
Mannelijkheid is een zonde geworden. Vrouwen zijn de nieuwe mannen die zogenaamd alles net zo goed kunnen, of zelfs beter.

Met als gevolg dat mannen inderdaad slappe zakken zijn geworden in dit land. Het gemiddelde 40 jarige koppel bestaat nu uit een kortharige pittige tante die voorop loopt met daarachter een slappe zak met een hoog stemmetje en verslagen gezichtsuitdrukking op zijn gezicht. Als ze geluk hebben loopt er nog een kindje bij, maar dat komt ook al steeds minder voor.

Lekker he, je hele gezinssituatie om zeep helpen omdat jullie zogenaamd willen werken om nog meer rotzooi te kunnen kopen die we niet eens nodig hebben? Iedereen weet dat de meeste vrouwen niet eens fulltime willen werken hun hele leven. Daarbij komen ze maar in 20% van alle beroepen voor.
Lekker he, om moederloos te blijven of er nog nét een kindje te kunnen uitpoepen op je 38e? Lekker he, om niet meer 'als vrouw' te worden behandeld door al die slappe zakken om je heen. En maar klagen waar de 'echte mannen' gebleven zijn. Dan zul je eerst een echte vrouw moeten worden.

Jullie vrouwen dromen van mannelijke mannen die jullie eens goed verwennen maar ook tegengas geven. En dus dromen jullie niet meer van Nederlandse mannen.
Mannen dromen van vrouwelijke vrouwen die graag moeder willen worden van zijn kinderen en hem steunen en verzorgen waar nodig zodat hij als broodwinner iets kan betekenen voor zijn gezin. En dus dromen mannen niet meer van Nederlandse vrouwen.

Die verdienen namelijk hun eigen centjes wel! You go girl! Ze kunnen je niks maken! Lekker overal pikken zuigen en carriere maken! Je verdient het! Big girls you are beautiful! Je bent geen slet! Zelfontwikkeling is het belangrijkste!

Kijk naar onze samenleving gek. Het is er nou niet bepaald beter op geworden sinds al deze zogenaamd 'moderne vooruitgang'.
Mannen en vrouwen zijn massaal ongelukkig. We krijgen nog amper kinderen. Ons consumentisme rijst de pan uit. Mannen voelen zich geen man meer. Vrouwen voelen zich geen vrouw meer. We kunnen ons niet meer langdurig binden aan elkaar. We dumpen onze kindjes bij daycare instellingen en laten ze opvoeden door iemand anders (andere vrouwen).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je niet ziet dat we als diersoort totaal ziekelijk bezig zijn en alles doen wat tegen de natuur is, dan heb je een plaat voor je kop.
Maar ja, ik zal wel weer een conservatieve seksist zijn. You go girls!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neen, matigeuser, jij bent helemaal geen conservatieve seksist. Jij hebt een heel goede en duidelijke kijk op de zaken, en vooral (!!) je weet het ook nog heel duidelijk te maken, te vertellen. Daarom heb ik deze post van jou ook gehaald naar deel 2, omdat ie werkelijk zo diepgaand en allesomvattend is.

Inderdaad, jongens van groep 6 die de eerste keer een "meester" kregen, en die oh zo blij waren, die konden en mochten nu ook eens eindelijk zichzelf zijn.
Als zo een jongen een ander hard stompte dan kreeg ie een stomp van mij. Dan wist ie duidelijk dat dat niet door de beugel kon. Heel wat anders als een twee ouder gesprek en doorsturen naar de psycholoog om hem daar wat traumatische schuldgevoelens en frustraties aan te praten.
Zijn hier moeders van kinderen, dus die zowel een paar jongens als meisjes hebben?
Van veel moeders hoor ik dat de jongens veel liever zijn als de meisjes (vaak tegen de verwachting want clichee is dat de meisjes zo lief en leuk zijn onder mekaar). Dus hier aanwezige moeders, is dat zo, is dat ook jullie ervaring.
Het is allemaal de schuld van de vrouwen. :'( :'(

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_164872420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef StoneNorton2 het volgende:

[..]

De post van Koral staat lijnrecht tegenover de uitkomsten van Hofstede. Mijn ervaringen sluiten inderdaad beter aan op Hofstede dan de ervaringen van Koral. Dat rechtvaardigt mijn reactie. Dat er verschillen zijn tussen China en de Filipijnen is ook duidelijk geciteerd: hostile outside groups resp. familie centraal. Die verschillen had die Koral beter moeten aanstippen en het is prima dus dat ik hem erop wees. Daarnaast kan je wereldspeler als China niet vergelijken met een kermisland, zie mijn post over university rankings ongeacht wat de absolute aantallen zijn. Een land met relatief weinig inwoners als NL staat ook hoog op de uni rankings, dus jouw redenatie slaat nergens op. Het was inderdaad een simpele post van zijn kant. Lekker rooskleurig en eenzijdig.
Laten we even bij het begin beginnen.

Ik schreef dat TS en zijn Aziatische vrouw vermoedelijk gelukkiger samen zijn dan menig user hier.

Jij valt over 1 woord. Een bijvoegelijk naamwoord. Dat notabene correct is, want zijn vrouw is Aziatisch! Dus donder op met wat ik beter had moeten aanstippen. Leer eerst zelf eens essenties te snappen ipv details uit zijn verband te halen, en ander kader om heen te gooien en (mijn tekst ging voornamelijk over ik en wij culturen, en dan kom jij na heel veel gezwam met een correctie aan dat je mannelijk vs vrouwelijk bedoeld :') ) dan te roepen dat het niet goed is. En zelfs daar faal je in met een opmerking dat China meer individualistisch is dan wij :')

En dan hebben we nog niet over het continue schofferen van een hele natie door een heel land een kermisland te noemen. Waar je mentaliteit nu om beter te duiden en niet hele groepen onterecht over een kam te scheren? Lekker hypocriet.

En dan nog iets: als je dingen zelf niet eenvoudig kunt uitleggen dan betekend dat dat je het allemaal zelf nog niet helemaal goed begrepen hebt. Dus blijf jij maar met heel veel woorden uitleggen wat ik allemaal niet goed doe. :W

[ Bericht 7% gewijzigd door Hineni op 26-08-2016 18:22:04 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:22:30 #10
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_164872594
* MikeGSM Leest deze teksten allemaal eens door...

Ik denk dat menigeen zich van tevoren goed moet bedenken wat er komt kijken bij een vriendin uit het buitenland. Dat is meer dan je je nu bedenkt.
Here I Am !!!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:26:24 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_164872655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 18:05 schreef Dven het volgende:
Dit topic :')
Echt. Zoveel triestheid. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_164872680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 18:12 schreef Koral het volgende:

[..]

Laten we even bij het begin beginnen.

Ik schreef dat TS en zijn Aziatische vrouw vermoedelijk gelukkiger samen zijn dan menig user hier.

Jij valt over 1 woord. Een bijvoegelijk naamwoord. Dat notabene correct is, want zijn vrouw is Aziatisch! Dus donder op met wat ik beter had moeten aanstippen. Leer eerst zelf eens essenties te snappen ipv details uit zijn verband te halen, en ander kader om heen te gooien en dan te roepen dat het niet goed is. En zelfs daar faal je in met een opmerking dat China meer individualistisch is dan wij :')

En dan hebben we nog niet over het continue schofferen van een hele natie door een heel land een kermisland te noemen. Waar je mentaliteit nu om beter te duiden en niet hele groepen onterecht over een kam te scheren? Lekker hypocriet.

En dan nog iets: als je dingen zelf niet eenvoudig kunt uitleggen dan betekend dat dat je het allemaal zelf nog niet helemaal goed begrepen hebt. Dus blijf jij maar met heel veel woorden uitleggen wat ik allemaal niet goed doe. :W
Belabberde spelling heb je nog steeds. Nog nooit een student van de FIlipijnen hier gezien, nog nooit een op LinkedIn tegengekomen, lage uni rankings. Dus ja, Filipijnen is een bananenrepubliek. Ga maar lekker door met verdedigen van je importbruidje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 18:12 schreef Koral het volgende:
(mijn tekst ging voornamelijk over ik en wij culturen, en dan kom jij na heel veel gezwam met een correctie aan dat je mannelijk vs vrouwelijk bedoeld :')
Als je enigszins die zes drivers had gelezen (waarvan ik de quotes heb gepakt), had je gelezen dat het niet louter om de man-vrouw verhouding ging. Was veel breder dan dat, maar jij komt niet verder dan de woorden masculine en feminine. Overigens ben jij daarentegen de nostalgische jankerd over de rolverdeling tussen man en vrouw:
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:19 schreef Koral het volgende:Er is ook steeds minder toegevoegde waarde tussen personen omdat man en vrouw steeds meer op elkaar lijken. Alles wordt steeds vanzelfsprekender en daarmee (geestelijk) steeds armoediger. Een poos geleden ben ik dit artikel tegen gekomen. Het verwoord aardig waar ik op doel. https://www.newstart.nl/blog/ik-voel-niet-verbonden-met-anderen/

En ja TS drukt zich soms niet al te best uit misschien, maar de weerstand die het oproept komt toch echt door de focus op gebreken, door het Ik denken. Het kan ook anders. Het zal mij niets verbazen als zowel TS als zijn Aziatische vrouw een stuk gelukkiger samen zijn dan de gemiddelde persoon die hier reageert. Er is meer WIJ, er is meer wederzijdse ACCEPTATIE, er is meer WAARDERING juist omdat MEER ROLVERDELING en minder ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:32 schreef Koral het volgende:
Dingen die men aan jouw wil geven zijn geen pedante waarheid, evenals dat jou subjectieve waarneming dat is. Je voorbeelden zijn exemplarisch, maar zeker niet universeel.

Ik had gehoopt dat je door je serieus te verdiepen in NLP af en toe wat meer afstand van jezelf (en anderen kan nemen), en dingen wat minder gekleurd ziet. Hierdoor kan je hopelijk genuanceerder de dingen zien die wel voldoen, en die meenemen en de minder relevante dingen laten voor wat ze zijn. Herkaderen, zodat je niet in een state of mind raakt waarin je alles afschiet.
Nu blijkt dus waar jouw verheven attitude vandaan komt. Een pseudo-wetenschappelijke cursus genaamd Neuro Linguistic Programming ... In wat voor een onzin geloof jij?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:56 schreef Koral het volgende:
Schrijf je eens in voor de spreuk van de dag http://www.voorpositiviteit.nl/spreuken/
Dat is inderdaad meer van jouw niveau. Lekker vage dichotomieën en simplificaties rondspuien en die als zg. universele waarheid opvoeren.
R&P / Wat verwacht je van je partner? Prachtig topic dit. Zelfs je importbruidje luistert niet meer naar je.
pi_164873210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 18:27 schreef StoneNorton2 het volgende:

[..]

Belabberde spelling heb je nog steeds. Nog nooit een student van de FIlipijnen hier gezien, nog nooit een op LinkedIn tegengekomen, lage uni rankings. Dus ja, Filipijnen is een bananenrepubliek. Ga maar lekker door met verdedigen van je importbruidje.

[..]

Als je enigszins die zes drivers had gelezen (waarvan ik de quotes heb gepakt), had je gelezen dat het niet louter om de man-vrouw verhouding ging. Was veel breder dan dat, maar jij komt niet verder dan de woorden masculine en feminine. Overigens ben jij daarentegen de nostalgische jankerd over de rolverdeling tussen man en vrouw:

[..]

[..]

Nu blijkt dus waar jouw verheven attitude vandaan komt. Een pseudo-wetenschappelijke cursus genaamd Neuro Linguistic Programming ... In wat voor een onzin geloof jij?

[..]

Dat is inderdaad meer van jouw niveau. Lekker vage dichotomieën en simplificaties rondspuien en die als zg. universele waarheid opvoeren.
R&P / Wat verwacht je van je partner? Prachtig topic dit. Zelfs je importbruidje luistert niet meer naar je.
1. Ik heb geen importbruidje. En ze komt ook niet uit de Filippijnen.
2. Je bent zo zwak dat je posten van uit mij Pohi van 2013 moet zoeken om iets te vinden? Freak!
3. Wederom herkader je dingen. Mijn stuk ging over ik vs wij culturen als aanvulling op dit topic. Jij reageert daarop dus ga jezelf nu niet belachelijk maken over andere drivers (die je nota bene door iemand anders zijn aangereikt).
4. De wereld is meer dan alleen jouw universiteit en een fucking ranking. Op basis daarvan bepalen hoe goed of slecht een land wel niet is is ronduit zwakzinnig!
En nogmaals, als je al wil pochen met hoe goed je eigen uni is, vertel even je eigen prestatie erbij. Dit is nu de tweede keer dat ik het vraag. Als er iets noemenswaardig te melden wat had je het vast al verteld. Maar een ander verwijten in algemeenheden te praten :')
5. Je blijft mijn spelling maar aanhalen, maar kijk eens naar je grammatica? Snap je al wat een bijvoegelijk naamwoord is? Wat een enorme amateur ben jij voor een pretentieuze academicus :r
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_164873530
Goede kennis van mij had ook een vrouwtje uit Azië. 20 jaar hij 40 ofzo. Lekker kontje had ze en je weet wel zo'n ongeëmancipeerde vrouw. Die nog gewoon lekker ondergeschikt was. Dat was het helemaal volgens hem.

6 jaar later is ze vreemd gegaan zwanger geworden tijdens vreemd gaan en zit hij met een dochtertje alleen :')

Die vrouwen zijn echt niet gek ofzo hoor
pi_164873568
En nog een kennis: fillipijnse. Die zit nu 50 procent te claimen van zo'n Nederlandse tokkie...

Weet waar je aan begint mensen
pi_164874242
Tja, is toch niet zo heel gek? Een ongeëmancipeerde vrouw kan zelf geen carrière maken en moet dus proberen ervoor te zorgen dat de carrière aan de kant van de man een beetje goed loopt.
pi_164874515
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef StoneNorton2 het volgende:

woorden die je aan elkaar schrijft (samenhangen bv) etc. Lijkt wel basisschool niveautje met jou.
Juist ja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:52:35 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164874541
Even schoongemaakt. Houd t op de bal, niet op de persoon.

TS, eerste en laatste waarschuwing. Anders gaat er hier een slot op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164875186
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Hineni op 26-08-2016 20:26:24 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_164875486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:36 schreef Allures het volgende:
Maar waarom zou het mij überhaupt wat uit moeten maken of er over 400 jaar of zo nog mensen zijn?
Welke kleur dan ook
instinct?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:39:31 #21
451005 Grems
Clown World
pi_164877552
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef SOG het volgende:
Goede kennis van mij had ook een vrouwtje uit Azië. 20 jaar hij 40 ofzo. Lekker kontje had ze en je weet wel zo'n ongeëmancipeerde vrouw. Die nog gewoon lekker ondergeschikt was. Dat was het helemaal volgens hem.

6 jaar later is ze vreemd gegaan zwanger geworden tijdens vreemd gaan en zit hij met een dochtertje alleen :')

Die vrouwen zijn echt niet gek ofzo hoor
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef SOG het volgende:
En nog een kennis: fillipijnse. Die zit nu 50 procent te claimen van zo'n Nederlandse tokkie...

Weet waar je aan begint mensen
Hele Nederlandse volksstammen die 50% claimen van hun ex man, totaal niet bijzonder dus.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:54:45 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164881565
Ik lees hier alleen maar over Aziatische vrouwen en hele discussies over zelfstandigheid en onderdanigheid, hoe denken jullie eigenlijk over vrouwen uit een ander westers land?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164881774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef yats het volgende:
Ik lees hier alleen maar over Aziatische vrouwen en hele discussies over zelfstandigheid en onderdanigheid, hoe denken jullie eigenlijk over vrouwen uit een ander westers land?
Vele mensen gebruiken het woord onderdanig niet, maar zachtaardig of warmhartig. Het is maar hoe je het bekijkt en of je als vrouw stiekem onbewust niet afgunstig bent op dit vlak.
pi_164881836
Ik heb een braziliaanse vrouw.
Val ik nu ook in de categorie kansloze tokkie ?
zonnig Brasil
pi_164882006
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef yats het volgende:
Ik lees hier alleen maar over Aziatische vrouwen en hele discussies over zelfstandigheid en onderdanigheid, hoe denken jullie eigenlijk over vrouwen uit een ander westers land?
Dat ligt geheel aan het westerse land.
pi_164883270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Grems het volgende:

[..]


[..]

Hele Nederlandse volksstammen die 50% claimen van hun ex man, totaal niet bijzonder dus.
Nee totaal niet, behalve dat ik zeg maar wat 50 ruggen voor bv een Indonesiër een godsvermogen is. En ze daar staan te zwoegen voor een gemiddeld loon van 250$. En dat ze daarom misschien met hele volksstammen staan te springen om een westerse man aan de haak te slaan. Nee dat is totaal niet bijzonder.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:11:45 #27
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164883310
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat ligt geheel aan het westerse land.
Maakt dat veel uit?

Maar in mijn geval de VS
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164883327
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:09 schreef SOG het volgende:

[..]

Nee totaal niet, behalve dat ik zeg maar wat 50 ruggen voor bv een Indonesiër een godsvermogen is. En ze daar staan te zwoegen voor een gemiddeld loon van 250$. En dat ze daarom misschien met hele volksstammen staan te springen om een westerse man aan de haak te slaan. Nee dat is totaal niet bijzonder.
Of je nu je euro's moet afstaan aan een Indonesische of aan een Nederlandse vrouw lijkt mij niet zo bijzonder veel uitmaken inderdaad.
pi_164883344
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:11 schreef yats het volgende:

[..]

Maakt dat veel uit?

Maar in mijn geval de VS
Ja, er zit een wereld van verschil tussen Spaanse vrouwen en Britse vrouwen, bijvoorbeeld.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:15:15 #30
74056 crew  ToT
pi_164883367
Ik heb een Filipijns/Afrikaanse vriendin die over een maandje voor 3 maand hier naar toe komt, en als alles goed gaat, beginnen we volgend jaar met de immigratieprocedure! *O*
We hebben al 2 vakanties daar samen gehad en nu komt ze voor het eerst hierheen. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:17:43 #31
74056 crew  ToT
pi_164883405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 18:22 schreef MikeGSM het volgende:
* MikeGSM Leest deze teksten allemaal eens door...

Ik denk dat menigeen zich van tevoren goed moet bedenken wat er komt kijken bij een vriendin uit het buitenland. Dat is meer dan je je nu bedenkt.
Gaat zo'n 12 mille kosten, heb ik begrepen? En heel, HEEL erg veel frustraties met talloze formulieren invullen waar ze keer op keer om de zelfde informatie vragen en waarbij je van andere partijen afhankelijk bent om bepaalde papieren op tijd aan te leven zodat je geen boete krijgt.
pi_164883424
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Gaat zo'n 12 mille kosten, heb ik begrepen? En heel, HEEL erg veel frustraties met talloze formulieren invullen waar ze keer op keer om de zelfde informatie vragen en waarbij je van andere partijen afhankelijk bent om bepaalde papieren op tijd aan te leven zodat je geen boete krijgt.
Is het een moslima? Kan ze een beetje zwemmen?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:23:12 #33
74056 crew  ToT
pi_164883468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:18 schreef Grems het volgende:

[..]

Is het een moslima? Kan ze een beetje zwemmen?
_O- Je weet hoe ik in het algemeen over moslims denk he! ;)

Nee dus. :P Ze is katholiek, maar ze moet niks van preken en missen en meneer pastoor hebben. :)
pi_164883483
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:23 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Je weet hoe ik in het algemeen over moslims denk he! ;)

Nee dus. :P Ze is katholiek, maar ze moet niks van preken en missen en meneer pastoor hebben. :)
Kan ze een beetje overtuigend een moslima spelen? :9~
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:24:42 #35
74056 crew  ToT
pi_164883488
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Kan ze een beetje overtuigend een moslima spelen? :9~
_O- Dude! :D
pi_164883496
Succes, je zult het nodig hebben.
Gezinshereniging geldt voor iedereen, behalve voor Nederlanders.

Iedereen is welkom, behalve mensen die een toegevoegde waarde hebben.
zonnig Brasil
pi_164883501
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:24 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Dude! :D
http://www.opblaasbootshop.nl/ ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:26:06 #38
74056 crew  ToT
pi_164883504
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef qwerty_x het volgende:
Succes, je zult het nodig hebben.
Gezinshereniging geldt voor iedereen, behalve voor Nederlanders.

Iedereen is welkom, behalve mensen die een toegevoegde waarde hebben.
Klopt, en dat is echt zo fucking wrang gewoon! :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:26:42 #39
74056 crew  ToT
pi_164883510
quote:
Dobberneger spelen om gratis het land in te kunnen? :P
pi_164883526
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Dobberneger spelen om gratis het land in te kunnen? :P
Moet je niet willen inderdaad :D

Hoop voor jullie dat het een beetje soepel gaat allemaal ^O^
pi_164883538
Wel een aparte combo trouwens, Filipijns en Afrikaans _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:29:49 #42
74056 crew  ToT
pi_164883556
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:27 schreef Grems het volgende:

[..]

Moet je niet willen inderdaad :D

Hoop voor jullie dat het een beetje soepel gaat allemaal ^O^
Thanks man! ^O^
Ja we hebben al uhhhh....een aantal vervelende tegenslagen gehad. :X Mar ja, dat is even slikken en weer doorgaan. Hopelijk verloopt de immigratie beter.
Qua geld wordt het wel moeilijk; ik heb al van alles via Marktplaats verkocht.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:30:05 #43
74056 crew  ToT
pi_164883560
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:28 schreef Grems het volgende:
Wel een aparte combo trouwens, Filipijns en Afrikaans _O_
Zeker ja! :D En het resultaat mag er zeer zeker wezen. hehehe! :D :D :D
pi_164883581
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Zeker ja! :D En het resultaat mag er zeer zeker wezen. hehehe! :D :D :D
Bij mij op de middelbare zat een Pools-Japanse O+ O+ O+ O+ :9~

Gruwelijk gewoon _O_
pi_164883586
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Thanks man! ^O^
Ja we hebben al uhhhh....een aantal vervelende tegenslagen gehad. :X Mar ja, dat is even slikken en weer doorgaan. Hopelijk verloopt de immigratie beter.
Qua geld wordt het wel moeilijk; ik heb al van alles via Marktplaats verkocht.
Dat is wel vervelend, 12k is ook niet niks -O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:34:56 #46
74056 crew  ToT
pi_164883610
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:33 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is wel vervelend, 12k is ook niet niks -O-
o.a. mijn Nikon camera met bijbehorende Nikon lenzen, waaronder een 70 - 200mm 2.8 VR.

Maar ja; de vrouw van je dromen versus een leuke hobby; kwestie van prioriteiten! ^O^
pi_164883620
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Thanks man! ^O^
Ja we hebben al uhhhh....een aantal vervelende tegenslagen gehad. :X Mar ja, dat is even slikken en weer doorgaan. Hopelijk verloopt de immigratie beter.
Qua geld wordt het wel moeilijk; ik heb al van alles via Marktplaats verkocht.
Ik heb ooit eens een zeer interessante aanbieding gekregen om in Nederland te werken.
Na vele bezoeken aan het consulaat en met alle achterlijke regels om een verblijfsvergunning te krijgen, heb ik de aanbieding tenslotte afgeslagen.
En wij zijn nota bene al jaren getrouwd en hebben kinderen (met ook een nederlands paspoort).

Nogmaals: sterkte toegewenst !
zonnig Brasil
pi_164883638
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:34 schreef ToT het volgende:

[..]

o.a. mijn Nikon camera met bijbehorende Nikon lenzen, waaronder een 70 - 200mm 2.8 VR.

Maar ja; de vrouw van je dromen versus een leuke hobby; kwestie van prioriteiten! ^O^
Ja dat is zeker zo, spullen kun je altijd opnieuw aanschaffen ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:39:14 #49
74056 crew  ToT
pi_164883652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:35 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een zeer interessante aanbieding gekregen om in Nederland te werken.
Na vele bezoeken aan het consulaat en met alle achterlijke regels om een verblijfsvergunning te krijgen, heb ik de aanbieding tenslotte afgeslagen.
En wij zijn nota bene al jaren getrouwd en hebben kinderen (met ook een nederlands paspoort).

Nogmaals: sterkte toegewenst !
Thanks! ^O^

Ja achterlijke regels, dat kan wel kloppen ja.
Of gewoon onterecht gezeik: ik ken iemand die ook een Filipijnse partner had en die partner moest naar Manila vliegen om een bepaald formulier te halen. Weer terug naar de woonplaats gevlogen boel ingescanned, opgestuurd......en ze kregen te horen dat een bepaald stempeltje ontbrak. NERGENS was aangegeven dat die stempel nodig was, maar TOCH moest de partner weer terug naar Manila vliegen voor dat ene rotstempeltje!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:39:40 #50
74056 crew  ToT
pi_164883657
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Ja dat is zeker zo, spullen kun je altijd opnieuw aanschaffen ^O^
Iemand nog een Nikon 105 2.8 en een Tamron 28-75 2.8 kopen? _O-

Doet me overigens wel verrot pijn, om eerlijk te zijn. Het pakket met de camera en mijn favoriete lens bij de pakketdienst van de supermarkt afleveren was even goed kut.
Maar na de immigratie ga ik gewoon voor een nieuwer model sparen! ^O^ Ik had de D300, straks wordt het de D500. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door ToT op 27-08-2016 01:45:51 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')