abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164891843
Maar je kunt toch ook gewoon op vakantie in zo'n land iemand ontmoeten waar het mee klikt en van daaruit verder kijken? Het is niet zo dat een westerse man met vrouw uit een niet-westers land (of vice versa) per definitie een postorderbruidje heeft. Ik vind alleen het op vakantie gaan met als doel terug te komen met een vrouw wel raar en respectloos.

Overigens, wat ik van bijvoorbeeld Tsjechische vrouwen die graag een man uit Noord- / West-Europa of Amerika willen weet is dat ze vooral zo'n man willen omdat die ze als gelijkwaardig behandelt en dus niet verwacht dat de bammetjes 's ochtends klaar staan en de was gedaan is. Staat nogal in contrast met die kerels die menen dat die vrouwen allemaal veel onderdaniger/zorgzamer/vrouwelijker e.d. zijn.
pi_164892274
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja ja, haal de pedofielen er maar weer bij. Tuurlijk, allemaal pedofielen, als wij als man geen vrouwen willen die 1mtr 85 zijn, een dikke kont en kleine tietjes hebben, tanden als een paard (let er maar eens op) kort wit of grijs haar (korter dan de doorsnee man) maar een mooie vrouw willen.
Mijn vrouw heeft BH maat 85 cup D, een goed figuur (leeftijd 60 plus, 1 mtr 60 en 60 kilo) middellang zwart haar, en meer pit en levenslust, en dus aantrekkingskracht, in een pink als de doorsnee nederlandse vrouw in haar hele lijf. Hobby´s dansen, incl buikdansen. Houdt van sex en is al sinds vanochtend 7 uur aan het koken en bakken (pruimencake). Vorige week kersencake. Met extra weinig suiker. Voor mij, omdat ik dat lekker vind. Dadelijk knipt ze me de haren (heeft ze geleerd zodat ik niet meer naar de kapper hoef) en dan douchen we samen en gaan "siesta" houden.

Het is niet voor niks dat men zegt; heb je ooit een goede buitenlandse vrouw ( (= Aziatisch, Arabisch, Oost-Europees, Russisch, Zuid amerikaans, Afrikaans) gehad wil je nooit meer terug!

Maar nogmaals, niemand hoeft een vrouw uit het buitenland te halen wat mij betreft. Moet hij / zij zelf weten. MAG hij / zij zelf weten. Godzijdank!

En de vrouwen idem dito, als jij, vrouw, niet zo een man wilt die toch echt wel graag man wil zijn en ook als man behandelt wil worden en niet als mr. suf en duf huispantoffelsloof, dan laat je het toch.
Dan neem je toch een goede vriendin (bedoel niet lesbisch) en doen jullie allemaal leuke dingen zoals dezelfde Electro fiets kopen en lekker veel fietsen, en neem je een hond want die kun je wel rond commanderen en je hebt ook nog wat warms in bed.

Sorry, ben heel erg tegen mensen die kinderen misbruiken en / of mishandelen (seksueel of anders). Dan kookt mijn bloed. Maar vind het slap als je dat gaat gebruiken in een discussie waarom mannen liever een buitenlandse vrouw willen (= Aziatisch, Arabisch, Oost europees, Russisch, Zuid amerikaans, Afrikaans). Hoeveel belanda´s (nederlandse mannen) hebben bijvoorbeeld een Indonesische vrouw? Allemaal pedofielen?
Daarom dus deze harde reaktie!

:X :X :X
Al die mannen hier op fok die aangeven een buitenlandse vrouw te prefereren en zeggen ook een relatie te hebben met een buitenlandse vrouw, maar toch met compleet debiele argumenten Nederlandse vrouwen gaan afzeiken. En dan kwaad worden als iemand met dezelfde soort argumentatie de buitenlandse vrouwen omschrijft. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_164893011
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:51 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik denk dat jij gewoon op vakantie ging in een arm land en dat ze jouw portemonnee wel aantrekkelijk vond
Stel jij hebt over een paar jaar een goede baan, en je komt een Nederlandse meid tegen die nog aan de studie is en derhalve weinig inkomen heeft? Ga je die dan ook afwijzen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:01:05 #79
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164893045
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Gaat zo'n 12 mille kosten, heb ik begrepen? En heel, HEEL erg veel frustraties met talloze formulieren invullen waar ze keer op keer om de zelfde informatie vragen en waarbij je van andere partijen afhankelijk bent om bepaalde papieren op tijd aan te leven zodat je geen boete krijgt.
12 mille? Waarvoor exact? De procedure zelf is toch niet zo duur?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164893299
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:01 schreef yats het volgende:

[..]

12 mille? Waarvoor exact? De procedure zelf is toch niet zo duur?
Dat is wat ik her en der lees en wat ik van wat vrienden gehoord heb, maar ik weet niet of dat puur voor de procedure is, of dat ze de vakanties enzo er ook bij gerekend hadden. Heb jij er ervaring mee, en zo ja; wat is dan een realistisch bedrag voor de hele procedure zelf?

Liefst ff via DM, want ik wil dit topic achter me laten.
pi_164893322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hier of daar?
Daar, dus ze heeft daar een goede toekomst die ze opgeeft om een toekomst hier met mij op te bouwen.
pi_164893427
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb hier in dit topic niemand persoonlijk aangevallen!
Nee, alleen hele bevolkingsgroepen. En elders ook.
1 + 1 = blauw
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:15:33 #83
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164893429
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is wat ik her en der lees en wat ik van wat vrienden gehoord heb, maar ik weet niet of dat puur voor de procedure is, of dat ze de vakanties enzo er ook bij gerekend hadden. Heb jij er ervaring mee, en zo ja; wat is dan een realistisch bedrag voor de hele procedure zelf?

Ik ben net de procedure aan het opstarten bij de IND. Al heeft mijn vriendin al een Franse verblijfsvergunning en gelden voor haar als Amerikaanse iets soepelere eisen. Daarnaast scheelt het wellicht dat ik zelf jurist ben. Als ik later iets meer tijd heb kan ik je wel een en ander per pm uitleggen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164893494
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:15 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nee, alleen hele bevolkingsgroepen. En elders ook.
Nou jammer joh! :W
pi_164893514
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:15 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben net de procedure aan het opstarten bij de IND. Al heeft mijn vriendin al een Franse verblijfsvergunning en gelden voor haar als Amerikaanse iets soepelere eisen. Daarnaast scheelt het wellicht dat ik zelf jurist ben. Als ik later iets meer tijd heb kan ik je wel een en ander per pm uitleggen?
^O^ Dat zou fijn zijn!
pi_164893598
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou jammer joh! :W
Vooral als het naar jou gericht is, hè?
1 + 1 = blauw
pi_164893691
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:20 schreef Kamina het volgende:

[..]

Vooral als het naar jou gericht is, hè?
Echt wel! :* :* :* :* O+
pi_164893820
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:11 schreef ToT het volgende:

[..]

5 jaar geleden heeft het me ongeveer 1000 euro gekost. Hij kon al Nederlands dus hij hoefde geen inburgeringscursus te doen. Drie maanden na de start was hij al hier met een MVV.
pi_164893929
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:30 schreef Tos_ca het volgende:

[..]

5 jaar geleden heeft het me ongeveer 1000 euro gekost. Hij kon al Nederlands dus hij hoefde geen inburgeringscursus te doen. Drie maanden na de start was hij al hier met een MVV.
Meteen trio's eisen, goed zo. Omhels die westerse vrijheid! _O_
1 + 1 = blauw
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:39:45 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164894000
Genoeg. Ik heb in het begin van dit topic gewaarschuwd niet op de man te spelen en de discussie netjes te houden. Maar blijkbaar is dat lastig.

Slotje :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')