abonnement Unibet Coolblue
pi_164526316
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 augustus 2016 @ 18:29:55 #2
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164526373
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:14 schreef Poesopstokje het volgende: Hoe gaat het met jullie? :)
Goed hoor. Vannacht verschrikkelijk geslapen (zie spoiler). Al dagen hoofdpijn en nog steeds ongesteld. Maar naar verhouding wel oké. Vandaag dagje naar Rotterdam geweest. Met met jou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164526499
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Goed hoor. Vannacht verschrikkelijk geslapen (zie spoiler). Al dagen hoofdpijn en nog steeds ongesteld. Maar naar verhouding wel oké. Vandaag dagje naar Rotterdam geweest. Met met jou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat eng :X Gelukkig was je vriend bij je en was je niet alleen. Jezus wat eng..

Sterkte met je hoofdpijn en succes morgen :*

Hier ook hoofdpijn, de Lorazepam werkt wat lang door heb ik het idee. Gisteren als een zombie op de bank gelegen, wat overigens wel erg ontspannend werkte.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:17:12 #4
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164527464
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat eng :X Gelukkig was je vriend bij je en was je niet alleen. Jezus wat eng..

Sterkte met je hoofdpijn en succes morgen :*

Hier ook hoofdpijn, de Lorazepam werkt wat lang door heb ik het idee. Gisteren als een zombie op de bank gelegen, wat overigens wel erg ontspannend werkte.
Ja dankje. Was inderdaad eng :-(.
Naja dagje uitrusten kan geen kwaad toch?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:52:27 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164528478
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Goed hoor. Vannacht verschrikkelijk geslapen (zie spoiler). Al dagen hoofdpijn en nog steeds ongesteld. Maar naar verhouding wel oké. Vandaag dagje naar Rotterdam geweest. Met met jou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat eng!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:52:58 #6
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164528510
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja dankje. Was inderdaad eng :-(.
Naja dagje uitrusten kan geen kwaad toch?
Succes morgen bij de gynaecoloog trouwens!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164529069
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja dankje. Was inderdaad eng :-(.
Naja dagje uitrusten kan geen kwaad toch?
Nee, heeft me goed gedaan :Y Nog even een weekje bikkelen en dan een weekje helemaal NIKS.
Zal er wel weer op uitdraaien dat ik 3x aan het werk ga omdat ik me de tyfus verveel :')
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:14:08 #8
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164529169
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee, heeft me goed gedaan :Y Nog even een weekje bikkelen en dan een weekje helemaal NIKS.
Zal er wel weer op uitdraaien dat ik 3x aan het werk ga omdat ik me de tyfus verveel :')
Hahaha :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:16:25 #9
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164529242
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee, heeft me goed gedaan :Y Nog even een weekje bikkelen en dan een weekje helemaal NIKS.
Zal er wel weer op uitdraaien dat ik 3x aan het werk ga omdat ik me de tyfus verveel :')
Haha maar dat is niet goed. Vind een andere manier om je te vermaken ipv werk
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164529347
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:16 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Haha maar dat is niet goed. Vind een andere manier om je te vermaken ipv werk
Ik ben niet goed in alleen zijn, maar ook niet in gezelschap :+
Boek lezen, series kijken, beetje huishouden.. verder kom ik vaak niet.
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:20:45 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164529375
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben niet goed in alleen zijn, maar ook niet in gezelschap :+
Boek lezen, series kijken, beetje huishouden.. verder kom ik vaak niet.
Lekker toch? :P Wij kunnen ook wel wat leuks gaan doen als dat je leuk lijkt :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164530209
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lekker toch? :P Wij kunnen ook wel wat leuks gaan doen als dat je leuk lijkt :P
Lief O+ Kunnen we zeker doen!
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:46:38 #13
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164530223
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lief O+ Kunnen we zeker doen!
Leuk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164530477
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben niet goed in alleen zijn, maar ook niet in gezelschap :+
Boek lezen, series kijken, beetje huishouden.. verder kom ik vaak niet.
Haha, herkenbaar. Mijn vakantie van vorige week was een complete ramp. Ik kwam tot de conclusie dat ik beter gewoon mijn ritme vast kan blijven houden. Of daar kleine aanpassingen in doen, maar niet compleet iets anders, zoals vakantie.
pi_164530502
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Mijn vakantie van vorige week was een complete ramp. Ik kwam tot de conclusie dat ik beter gewoon mijn ritme vast kan blijven houden. Of daar kleine aanpassingen in doen, maar niet compleet iets anders, zoals vakantie.
Ik ben vooral erg blij dat ik rustig kan (uit)slapen, maar hoe ik de rest van de dagen moet invullen? No clue.. :N
pi_164533465
:W allemaal

Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt. O+

Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...

Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.

Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
:W
pi_164533513
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
:W allemaal
:W
:W van een lurker
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:09:08 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164533611
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
:W allemaal

Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt. O+

Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...

Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.

Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
:W
Graag gedaan! Doe lekker rustig aan! Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164534123
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
:W allemaal

Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt. O+

Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...

Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.

Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
:W
Fijn om weer wat van jezelf te horen! Graag gedaan en doe rustig aan nog maar :*

Ik ben weer terug van vakantie. Na die eerste dag gelukkig geen problemen meer gehad en mooie waardes gehad ^O^

Morgenmiddag weer naar de slaapverpleegkundige. Was aan het afbouwen met melatonine, zou van 1.5 naar 1 naar 0.3 mg gaan. Maar merk nu bij 1 mg al dat het inslapen weer slechter gaat. Dus denk dat ik toch maar hier op blijf en die vermoeidheid overdag maar voor lief neem. Anders ben ik weer moe omdat het uren duurt voor ik slaap, dat schiet ook niet op.

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 14-08-2016 22:25:43 ]
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:08:44 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164536214
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn om weer wat van jezelf te horen! Graag gedaan en doe rustig aan nog maar :*

Ik ben weer terug van vakantie. Na die eerste dag gelukkig geen problemen meer gehad en mooie waardes gehad ^O^

Morgenmiddag weer naar de slaapverpleegkundige. Was aan het afbouwen met melatonine, zou van 1.5 naar 1 naar 0.3 mg gaan. Maar merk nu bij 1 mg al dat het inslapen weer slechter gaat. Dus denk dat ik toch maar hier op blijf en die vermoeidheid overdag maar voor lief neem. Anders ben ik weer moe omdat het uren duurt voor ik slaap, dat schiet ook niet op.
Hmm nee idd. Succes morgen :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164543963
Hoi ben ik weer, ik leef nog hoor. (Helaas voor sommigen van jullie. :+)

Was een weekendje bij m'n ouders, vandaar.

Vanmorgen weer wakker met hevige buikpijn, dus maar weer op naar het kleine kamertje. :{ Zometeen weer Optimel halen voor ontbijt. ^O^ Maar eerst ff douchen.
pi_164543990
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
:W allemaal

Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt. O+

Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...

Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.

Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
:W
:W
pi_164544201
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm nee idd. Succes morgen :*
Dankje :*
  maandag 15 augustus 2016 @ 10:02:19 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_164544400
Hoi, lees de laatste tijd wel mee, maar post weinig, omdat ik jullie ook weer niet wil overvoeren met gezeik.

Maar nu kan ik even niet anders, moet even 'venten', dus excuses.

GADVERDAMME!!! Ik heb vandaag echt het kutste rothumeur sinds de uitvinding van het rothumeur :( :( :(

Na twaalf jaar met onverklaarbare pijn en klachten rond te hebben gelopen heb ik ruim anderhalf jaar geleden de diagnose fibromyalgie gekregen. Niet onprettig dat wat je mankeert een naam heeft, wel onprettig is dat er weinig aan te doen is. Chronisch, en niet progressief maar wel klierig met betere en mindere dagen.

Maar daar zijn de laatste 4-5 maanden nog wat vage klachten bij gekomen. Een vervelend kuchje (inmiddels na een paar maanden weg en vervangen door een soort kortademigheid), ernstige oververmoeidheid die maar niet overgaat, verergering van mijn spierklachten (krachtverlies in benen en armen) gezichtsspieren die niet meer helemaal fijn aanvoelen en gehannes met fijne motoriek. Daarnaast extreem vaag in mijn hoofd (gisteren nog bijna een fietser van de rotonde afgereden, wat mij nooit gebeurt) :( :( :(

Met name voor vermoeidheid en kuchje ruim twee maanden geleden bij HA geweest. Bloed laten prikken en longfoto. Toen ik belde voor de uitslag kreeg ik een vervanger (kutwijf), die 4 jaar geleden ook al mijn hernia over het hoofd had gezien) en nu op arrogante toon vertelde dat 'alles goed was'. Ja, er waren restanten Pfeiffer gevonden, maar dat kon het niet zijn (?). Gek, want anderhalf jaar geleden was dat nog niet in mijn bloed gevonden.

Magoed, heb me dus laten afschepen, maar ik merk dus achteruitgang en maak mij zorgen. Eerst waren dat kleine zorgen, nu zijn het wat grotere zorgen. Op mijn vaders longfoto's(!) was ook niks te zien, maar twee weken na de laatste overleed hij vorig jaar toch plotseling en onverwacht aan longkanker.(na maanden van een kuchje en vermoeidheid). Nou had hij een groot deel van zijn leven gerookt, en ik nooit, maar toch.

Maar dat is niet het enige: ik zou graag nog wat dingen uitgesloten willen hebben (Lyme, bijvoorbeeld en coeliakie - dit omdat mijn nichtje net die diagnose heeft gekregen, dezelfde klachten heeft en te horen heeft gekregen dat de darmkanker van mijn tante en mijn opa daar heel goed door zouden kunnen zijn veroorzaakt).

Maar ik heb al twaalf jaar af en aan het dokters- en ziekenhuistraject doorlopen en veel te vaak die diagnose 'aansteller', 'simulant', 'hypochonder' gelezen in ogen en gedrag van artsen, dat ik daar eigenlijk ook wel klaar mee ben.

Dus tussen een rots en een harde plek, om maar eens een Engels spreekwoord te verkrachten.

Ik weet het effe niet meer en dus heb ik een kuthumeur, zeker omdat de pijn in mijn lijf ook al dagen niet te harden is.

Zo! Dat wilde ik even kwijt.

Carry on!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_164544545
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
:W allemaal

Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt. O+

Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...

Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.

Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
:W
Hoi! Goed om weer wat van je te horen O+

quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Morgenmiddag weer naar de slaapverpleegkundige. Was aan het afbouwen met melatonine, zou van 1.5 naar 1 naar 0.3 mg gaan. Maar merk nu bij 1 mg al dat het inslapen weer slechter gaat. Dus denk dat ik toch maar hier op blijf en die vermoeidheid overdag maar voor lief neem. Anders ben ik weer moe omdat het uren duurt voor ik slaap, dat schiet ook niet op.
Waarom afbouwen? Als 1mg prettig is, waarom dat niet blijven gebruiken?
Melatonine is lichaamseigen, dat moet geen kwaad kunnen toch? :@

quote:
18s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:02 schreef Verbal het volgende:

V.
Zo goedemorgen :o
Even van je afschrijven kan soms al helpen, al zal dat in jouw geval niks uithalen :N Ik kan je niks anders dan sterkte wensen :*
  maandag 15 augustus 2016 @ 10:43:07 #26
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164544964
Implanon is eruit LPFAN, mu half jaar niks en dan evt mirena spiraal :{
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164545017
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]


Waarom afbouwen? Als 1mg prettig is, waarom dat niet blijven gebruiken?
Melatonine is lichaamseigen, dat moet geen kwaad kunnen toch? :@

[..]


Omdat blijkt dat mn lichaam wat ik bijslik niet goed afbreekt. Waardoor ik dus overdag teveel melatonine in mn lichaam heb en vermoeid blijf. En 's Avonds heb ik dus te weinig om in slaap te vallen. Maar nu ik dus aan het afbouwen ben duurt het weer lang voor ik in slaap kom en kom ik weer slaap tekort waardoor ik moe ben...
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:10:25 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_164545428
Iemand zei dit weekend ook 'uitgeputte bijnieren'. Ik kan Googlen, maar los daarvan ben ik benieuwd of iemand hier daar weleens wat over heeft gehoord.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_164545500
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Omdat blijkt dat mn lichaam wat ik bijslik niet goed afbreekt. Waardoor ik dus overdag teveel melatonine in mn lichaam heb en vermoeid blijf. En 's Avonds heb ik dus te weinig om in slaap te vallen. Maar nu ik dus aan het afbouwen ben duurt het weer lang voor ik in slaap kom en kom ik weer slaap tekort waardoor ik moe ben...
Oh dat kan natuurlijk ook ;(
Ga je straks wat anders proberen?
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:37:39 #30
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164546004
quote:
18s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:02 schreef Verbal het volgende:
Hoi, lees de laatste tijd wel mee, maar post weinig, omdat ik jullie ook weer niet wil overvoeren met gezeik.

Maar nu kan ik even niet anders, moet even 'venten', dus excuses.

GADVERDAMME!!! Ik heb vandaag echt het kutste rothumeur sinds de uitvinding van het rothumeur :( :( :(

Na twaalf jaar met onverklaarbare pijn en klachten rond te hebben gelopen heb ik ruim anderhalf jaar geleden de diagnose fibromyalgie gekregen. Niet onprettig dat wat je mankeert een naam heeft, wel onprettig is dat er weinig aan te doen is. Chronisch, en niet progressief maar wel klierig met betere en mindere dagen.

Maar daar zijn de laatste 4-5 maanden nog wat vage klachten bij gekomen. Een vervelend kuchje (inmiddels na een paar maanden weg en vervangen door een soort kortademigheid), ernstige oververmoeidheid die maar niet overgaat, verergering van mijn spierklachten (krachtverlies in benen en armen) gezichtsspieren die niet meer helemaal fijn aanvoelen en gehannes met fijne motoriek. Daarnaast extreem vaag in mijn hoofd (gisteren nog bijna een fietser van de rotonde afgereden, wat mij nooit gebeurt) :( :( :(

Met name voor vermoeidheid en kuchje ruim twee maanden geleden bij HA geweest. Bloed laten prikken en longfoto. Toen ik belde voor de uitslag kreeg ik een vervanger (kutwijf), die 4 jaar geleden ook al mijn hernia over het hoofd had gezien) en nu op arrogante toon vertelde dat 'alles goed was'. Ja, er waren restanten Pfeiffer gevonden, maar dat kon het niet zijn (?). Gek, want anderhalf jaar geleden was dat nog niet in mijn bloed gevonden.

Magoed, heb me dus laten afschepen, maar ik merk dus achteruitgang en maak mij zorgen. Eerst waren dat kleine zorgen, nu zijn het wat grotere zorgen. Op mijn vaders longfoto's(!) was ook niks te zien, maar twee weken na de laatste overleed hij vorig jaar toch plotseling en onverwacht aan longkanker.(na maanden van een kuchje en vermoeidheid). Nou had hij een groot deel van zijn leven gerookt, en ik nooit, maar toch.

Maar dat is niet het enige: ik zou graag nog wat dingen uitgesloten willen hebben (Lyme, bijvoorbeeld en coeliakie - dit omdat mijn nichtje net die diagnose heeft gekregen, dezelfde klachten heeft en te horen heeft gekregen dat de darmkanker van mijn tante en mijn opa daar heel goed door zouden kunnen zijn veroorzaakt).

Maar ik heb al twaalf jaar af en aan het dokters- en ziekenhuistraject doorlopen en veel te vaak die diagnose 'aansteller', 'simulant', 'hypochonder' gelezen in ogen en gedrag van artsen, dat ik daar eigenlijk ook wel klaar mee ben.

Dus tussen een rots en een harde plek, om maar eens een Engels spreekwoord te verkrachten.

Ik weet het effe niet meer en dus heb ik een kuthumeur, zeker omdat de pijn in mijn lijf ook al dagen niet te harden is.

Zo! Dat wilde ik even kwijt.

Carry on!

V.
Jeetje, ik zou wel een onderzoek eisen, zeker omdat je je zoveel zorgen maakt, wat ik me goed kan voorstellen.
Heel veel sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:38:13 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164546013
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
Implanon is eruit LPFAN, mu half jaar niks en dan evt mirena spiraal :{
Hmm oke lekker dan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:03:49 #32
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_164546562
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:10 schreef Verbal het volgende:
Iemand zei dit weekend ook 'uitgeputte bijnieren'. Ik kan Googlen, maar los daarvan ben ik benieuwd of iemand hier daar weleens wat over heeft gehoord.

V.
Uitgeputte bijnieren is geen medische term. Bijnierschorsinsufficiëntie is de juiste term en kan door middel van een ACTH-test worden aangetoond. Zelf heb ik die test ook gehad, maar bij mij was er geen afwijking. Wiki-pagina geeft een duidelijk overzicht van de symptomen en het ziektebeeld. https://nl.wikipedia.org/wiki/Bijnierschorsinsuffici%C3%ABntie
pi_164547357
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:10 schreef Verbal het volgende:
Iemand zei dit weekend ook 'uitgeputte bijnieren'. Ik kan Googlen, maar los daarvan ben ik benieuwd of iemand hier daar weleens wat over heeft gehoord.

V.
Ik heb daar van gehoord, maar enkel in verband met een Paleo lifestyle
pi_164547930
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh dat kan natuurlijk ook ;(
Ga je straks wat anders proberen?
Nouja ik ga gewoon vragen of ik toch op die 1mg mag blijven. Heb om half 4 pas die afspraak.
pi_164550834
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja ik ga gewoon vragen of ik toch op die 1mg mag blijven. Heb om half 4 pas die afspraak.
Anders even Seroquel/Quetiapine laten vallen ;) Blijkt mijn buurvrouw ook te gebruiken voor het in/door slapen. Tenminste, als dat het probleem is.
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:52:29 #36
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164552502
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 09:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hoi ben ik weer, ik leef nog hoor. Helaas voor sommigen van jullie. :+)

Was een weekendje bij m'n ouders, vandaar.

Vanmorgen weer wakker met hevige buikpijn, dus maar weer op naar het kleine kamertje. :{ Zometeen weer Optimel halen voor ontbijt. ^O^ Maar eerst ff douchen.
Lijkt me een totaal overbodige toevoeging en ook ongepast.
Ik denk wel dat er een verschil zit tussen je aan iemand ergeren en iemand doodwensen. Hou de eer aan jezelf en negeer bepaalde mensen dan gewoon.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164552929
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Anders even Seroquel/Quetiapine laten vallen ;) Blijkt mijn buurvrouw ook te gebruiken voor het in/door slapen. Tenminste, als dat het probleem is.
Seroquel heb ik als AD gehad maar daar sliep ik niet beter door ofzo.
Maar ik ben net dus geweest en ik mag het bij 1mg houden. Moet wel mn lichttherapie intensief uitbreiden :o
Van 1x per dag 's ochtends een kwartier naar 2/3 keer per dag een half uur :o
Op therapiedagen 's ochtends en tussen 17-18.30 uur en op vrije dagen ook tussen de middag. Dus hopelijk helpt dat om het beter af te breken. Over 2 maanden weer terugkomen.
pi_164553495
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Lijkt me een totaal overbodige toevoeging en ook ongepast.
Ik denk wel dat er een verschil zit tussen je aan iemand ergeren en iemand doodwensen. Hou de eer aan jezelf en negeer bepaalde mensen dan gewoon.
Ah joh, niet zo letterlijk nemen. Das gewoon mijn humor. ;)

Ik negeer niemand, ík heb namelijk geen hekel aan wie dan ook hier en blijf altijd gewoon vriendelijk - met af en toe grapje tussendoor. Iemand negeren vind ik persoonlijk wel het laagste van het laagste wat je iemand aan kan doen en hoe je jezelf daarmee te kijk zet. Zo ben ik niet...

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaimy_Luca op 15-08-2016 17:18:19 ]
pi_164555140
Zo. Heb net de 1e ronde krantenbezorgen gedaan. Neem het 1 weekje over van de buurvrouw.

Mijn moeder gelijk: "Kun je dat niet gaan doen?" (Als werk dus, toen we afgelopen weekend daar waren.) Past ook wel op de Bingokaart.
pi_164555685
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Seroquel heb ik als AD gehad maar daar sliep ik niet beter door ofzo.
Maar ik ben net dus geweest en ik mag het bij 1mg houden. Moet wel mn lichttherapie intensief uitbreiden :o
Van 1x per dag 's ochtends een kwartier naar 2/3 keer per dag een half uur :o
Op therapiedagen 's ochtends en tussen 17-18.30 uur en op vrije dagen ook tussen de middag. Dus hopelijk helpt dat om het beter af te breken. Over 2 maanden weer terugkomen.
Slikte je het toen overdag? Ik namelijk een half uur voor het slapen gaan, had voorheen ook ernstige in/door slaapproblemen, met de Seroquel niet meer.

En succes met je lichttherapie!
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:23:22 #41
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164555760
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ah joh, niet zo letterlijk nemen. Das gewoon mijn humor. ;)

Ik negeer niemand, ík heb namelijk geen hekel aan wie dan ook hier en blijf altijd gewoon vriendelijk - met af en toe grapje tussendoor. Iemand negeren vind ik persoonlijk wel het laagste van het laagste wat je iemand aan kan doen en hoe je jezelf daarmee te kijk zet. Zo ben ik niet...
Okok dan heb ik niks gezegd. Probeer je alleen te beschermen tegen negatieve dingen :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164555856
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Slikte je het toen overdag? Ik namelijk een half uur voor het slapen gaan, had voorheen ook ernstige in/door slaapproblemen, met de Seroquel niet meer.

En succes met je lichttherapie!
Hmm ja dat slikte ik toen wel bij ontbijt ja, dat zal het wel zijn :P
Dankjewel :*
pi_164556208
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Slikte je het toen overdag? Ik namelijk een half uur voor het slapen gaan, had voorheen ook ernstige in/door slaapproblemen, met de Seroquel niet meer.

En succes met je lichttherapie!
Is dan eigenlijk ook wel iets voor mij aangezien ik ook van beide last heb. Moeilijk in kunnen slapen, maar ook doorslapen.

Of wat die UWV-man voorstelde: bij Kruidvat een doosje in-/doorslaappilletjes halen. Maar dat wordt niet vergoed. Ik weet niet of Seroquel wel vergoed zou worden, bij mij, als ik dat door de dokter laat voorschrijven.

Maar zolang ik nog uit kan slapen (en dus bijslapen als het een slechte nacht is geweest) vind ik het eigenlijk niet per se nodig.
pi_164556211
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm ja dat slikte ik toen wel bij ontbijt ja, dat zal het wel zijn :P
Dankjewel :*
Hoe moe was je overdag? :D _O-

Ik hoop in ieder geval dat die extra lichttherapie wél het gewenste effect geeft!
pi_164556456
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe moe was je overdag? :D _O-

_O-

Ik nam het een keer bij het avondeten in en dronk daarna een half glaasje wijn met vriendinnen. Ik heb ze direct na het eten weggestuurd en ben met kleren en al in bed gaan liggen. Was zoooo moe. :')
pi_164556478
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

_O-

Ik nam het een keer bij het avondeten in en dronk daarna een half glaasje wijn met vriendinnen. Ik heb ze direct na het eten weggestuurd en ben met kleren en al in bed gaan liggen. Was zoooo moe. :')
_O- Dat was 1x en niet weer zeker :D

Ik ben door de Seroquel ook al aangeschoten na 2 glaasjes :')
pi_164556505
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O- Dat was 1x en niet weer zeker :D

Ik ben door de Seroquel ook al aangeschoten na 2 glaasjes :')
Duurde even voor ik de link legde, maar toen combineerde ik het niet meer nee. :P

Normaal gesproken slik ik Risperdal, maar eens in de zoveel tijd wordt mijn prolactine te hoog en dan moet ik even over op Seroquel.
pi_164556532
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Duurde even voor ik de link legde, maar toen combineerde ik het niet meer nee. :P

Normaal gesproken slik ik Risperdal, maar eens in de zoveel tijd wordt mijn prolactine te hoog en dan moet ik even over op Seroquel.
Oei ik heb héle nare ervaringen met Risperdal :X
Werkt het voor jou? En waar slik je het voor?
pi_164556566
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oei ik heb héle nare ervaringen met Risperdal :X
Werkt het voor jou? En waar slik je het voor?
Ja, enige AP die werkt ook. Slik maar 0,25mg en hoogste dosering die ik geslikt heb was 0,75mg. Ik slik het om beter te slapen en om prikkels beter te kunnen verwerken.
pi_164556570
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe moe was je overdag? :D _O-

Ik hoop in ieder geval dat die extra lichttherapie wél het gewenste effect geeft!
Ontzettend, maar ik was ook zwaar depressief en opgenomen toen, dus maakte toch niet zoveel uit verder.
Ik heb ook Risperdal geslikt, maar daar ben ik 10 kg van aangekomen :X
pi_164556580
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:58 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, enige AP die werkt ook. Slik maar 0,25mg en hoogste dosering die ik geslikt heb was 0,75mg. Ik slik het om beter te slapen en om prikkels beter te kunnen verwerken.
Okay dat is mooi :Y Heb je bijwerkingen?
pi_164556589
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ontzettend, maar ik was ook zwaar depressief en opgenomen toen, dus maakte toch niet zoveel uit verder.
Ik heb ook Risperdal geslikt, maar daar ben ik 10 kg van aangekomen :X
Ik 30, toen ik 11 was ;(
pi_164556609
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Okay dat is mooi :Y Heb je bijwerkingen?
Behalve dat te hoge prolactine niet. Maar dat is erg genoeg overigens, want daar krijg je tepelvloed van. :X
pi_164556611
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik 30, toen ik 11 was ;(
Poeh :o
pi_164556641
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:59 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Behalve dat te hoge prolactine niet. Maar dat is erg genoeg overigens, want daar krijg je tepelvloed van. :X
He bah, dat is naar..
pi_164557500
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben door de Seroquel ook al aangeschoten na 2 glaasjes :')
Oh dan laat maar. :+
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:17:00 #57
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164560333
Ik had vanmorgen voor ik naar de gyneacoloog ging een beetje keelpijn. Ondertussen lig ik ziek op de bank. Strontverkouden, spierpijn, keelpijn, koude rillingen en moe.

Echt een topdagje dus :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164560451
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik had vanmorgen voor ik naar de gyneacoloog ging een beetje keelpijn. Ondertussen lig ik ziek op de bank. Strontverkouden, spierpijn, keelpijn, koude rillingen en moe.

Echt een topdagje dus :'(
Beterschap! :*
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:21:34 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164560484
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Beterschap! :*
Dankje. Straks paracetamol erin, en onder de wol.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164560623
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dankje. Straks paracetamol erin, en onder de wol.
Goed plan! Hier ook al paracetamol ingenomen net, de hele dag al barstende koppijn. Beetje teveel spanning en emoties die nog vastzitten denk ik, want normaal nooit hoofdpijn.
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:40:57 #61
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164561257
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik had vanmorgen voor ik naar de gyneacoloog ging een beetje keelpijn. Ondertussen lig ik ziek op de bank. Strontverkouden, spierpijn, keelpijn, koude rillingen en moe.

Echt een topdagje dus :'(
Beterschap!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164561299
Beterschap Pris en Sylvana! :*
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:52:29 #63
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164561800
Dankje poes syl LPFAN.
Net gemeten maar heb ook verhoging, 38,1 met oorthermometer :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:53:17 #64
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164561838
En morgen weer werken natuurlijk

Lucky me |:(

Ik ga snel slapen.

X
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164562718
Slaap lekker Pris en als het niet gaat morgen -> ''gewoon'' ziek melden hoor..
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:06:13 #66
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164562729
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
En morgen weer werken natuurlijk

Lucky me |:(

Ik ga snel slapen.

X
Hopelijk voel je je morgen beter :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164563859
Beterschap en slaap lekker O+
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2016 @ 22:30:28 #68
137949 Disana
pi_164567787
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
En morgen weer werken natuurlijk

Lucky me |:(

Ik ga snel slapen.

X
Succes morgen (vandaag, als je dit leest) en denk erom, jezelf niet forceren met koorts want dat is niet goed.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:53:08 #69
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_164575876
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef LPFAN het volgende:
Ik vroeg me zo nog af, die momenten waarop jij dialyseert, staat dat in beton gegoten? Kan het bv. voor een bruiloft o.i.d. ook een dag verschoven worden? Hoe rigide is dat? Aangezien je wel met de opbouw van afvalstoffen zit.

Heb zelf weer een controleafspraak gehad. Nierfunctie was gelijk, maar ga wel ook naar de dietiste ( :r kutvolk) en de uroloog, omdat ik vaak plasdrang heb terwijl mijn blaas niet vol zit. Dat schijnt dan weer aan de diabetes te liggen. Zo leer je nog eens wat.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:15:26 #70
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164576977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 03:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik vroeg me zo nog af, die momenten waarop jij dialyseert, staat dat in beton gegoten? Kan het bv. voor een bruiloft o.i.d. ook een dag verschoven worden? Hoe rigide is dat? Aangezien je wel met de opbouw van afvalstoffen zit.

Heb zelf weer een controleafspraak gehad. Nierfunctie was gelijk, maar ga wel ook naar de dietiste ( :r kutvolk) en de uroloog, omdat ik vaak plasdrang heb terwijl mijn blaas niet vol zit. Dat schijnt dan weer aan de diabetes te liggen. Zo leer je nog eens wat.
Nee das niet in beton gegoten. Je hebt normaal wel een vaste tijd en dag maar als je wat hebt, kan er altijd verschoven worden. Ook kan je ergens anders dialyseren. Dit moet je wel op tijd aangeven omdat er plek gereserveerd moet worden voor je. Ik had 2 jaar geleden bijvoorbeeld een concert, normaal moet ik in de ochtend, ben toen in de middag geweest. En ik ga binnenkort een lang weekend naar Rotterdam waarschijnlijk. Wel moet je dialyse stabiel zijn voor zulke dingen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:14:16 #71
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164577191
Hallo allemaal.
Bedankt voor de zorgende woorden.
Ik ga toch naar het werk, nog beetje verhoging maar gaat wel beter.
En als het niet gaat, ga ik thuis werken, ofwel slapen haha.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164577204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee das niet in beton gegoten. Je hebt normaal wel een vaste tijd en dag maar als je wat hebt, kan er altijd verschoven worden. Ook kan je ergens anders dialyseren. Dit moet je wel op tijd aangeven omdat er plek gereserveerd moet worden voor je. Ik had 2 jaar geleden bijvoorbeeld een concert, normaal moet ik in de ochtend, ben toen in de middag geweest. En ik ga binnenkort een lang weekend naar Rotterdam waarschijnlijk. Wel moet je dialyse stabiel zijn voor zulke dingen.
Oh dat is wel handig dat dat kan! Dan zou je bijv ook een weekje op vakantie in NL kunnen en dan in het zkh daar in de buurt dialyseren?
pi_164577208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo allemaal.
Bedankt voor de zorgende woorden.
Ik ga toch naar het werk, nog beetje verhoging maar gaat wel beter.
En als het niet gaat, ga ik thuis werken, ofwel slapen haha.
Fijn dat het iets beter gaat. Maar als het toch niet gaat lekker naar huis gaan ja. Succes!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:16:54 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164577724
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh dat is wel handig dat dat kan! Dan zou je bijv ook een weekje op vakantie in NL kunnen en dan in het zkh daar in de buurt dialyseren?
:Y
Zou zelfs naar het buitenland kunnen als ik zou willen!

Prikken ging hier enorm k*t :'( Erg veel pijn terwijl ik anders nooit geen pijn heb, en de naald zat niet goed. Nu draai ik ook op een mindere flow. Bah!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164577753
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

:Y
Zou zelfs naar het buitenland kunnen als ik zou willen!

Prikken ging hier enorm k*t :'( Erg veel pijn terwijl ik anders nooit geen pijn heb, en de naald zat niet goed. Nu draai ik ook op een mindere flow. Bah!
Oke wauw ik dacht echt dat dat niet meer kon :@
En echt rot dat het prikken weer zo lastig ging :(
Zag gisteren paar filmpjes op je FB maar zijn ook wel dikke naalden :o
Sterkte vandaag :*
pi_164577757
Kalm aan Pris!

En een *; voor het prikken en de pijn LP
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:26:40 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164577845
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oke wauw ik dacht echt dat dat niet meer kon :@
En echt rot dat het prikken weer zo lastig ging :(
Zag gisteren paar filmpjes op je FB maar zijn ook wel dikke naalden :o
Sterkte vandaag :*
Jah idd, moet ook wel natuurlijk :P

:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:27:49 #78
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164577861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Kalm aan Pris!

En een *; voor het prikken en de pijn LP
:*

Schrijnt nu nog behoorlijk na :{ K*tzooi.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164577940
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 03:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

omdat ik vaak plasdrang heb terwijl mijn blaas niet vol zit. Dat schijnt dan weer aan de diabetes te liggen. Zo leer je nog eens wat.
Inderdaad weer wat geleerd. Dit heb ik namelijk ook.

Vooral kut als je in de stad loopt en weet dat je net van tevoren thuis geweest bent en je blaas dus gewoon niet vol kan zitten. :{
pi_164577954
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik had vanmorgen voor ik naar de gyneacoloog ging een beetje keelpijn. Ondertussen lig ik ziek op de bank. Strontverkouden, spierpijn, keelpijn, koude rillingen en moe.

Echt een topdagje dus :'(
Beterschap.
pi_164579541
Fuck it gewoon allemaal! :(

Die Optimel die ik ontdekt had voor ontbijt is dus uit het assortiment. Dus weet je wat? Laat maar. Ik ga gewoon lekker weer aan de choco pindanoten, kan mij het schelen! :)

Als het mij onmogelijk word gemaakt om te letten op suiker, dan hoeft het voor mij niet meer.

En ik hoop dat dat oude lijk achter me in de rij, die met z'n kar DE HELE TIJD in mijn rug aan het drukken was de schurft mag krijgen!

Zó, dat is eruit!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:02:06 #82
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164579571
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Fuck it gewoon allemaal! :(

Die Optimel die ik ontdekt had voor ontbijt is dus uit het assortiment. Dus weet je wat? Laat maar. Ik ga gewoon lekker weer aan de choco pindanoten, kan mij het schelen! :)

Als het mij onmogelijk word gemaakt om te letten op suiker, dan hoeft het voor mij niet meer.

En ik hoop dat dat oude lijk achter me in de rij, die met z'n kar DE HELE TIJD in mijn rug aan het drukken was de schurft mag krijgen!

Zó, dat is eruit!
Ja want die is uit het assortiment puur om jou te stangen :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164579708
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja want die is uit het assortiment puur om jou te stangen :')
Zeg ik dat? Zo ja: waar dan? :)
pi_164579764
Als je dat leest in die ene zin moet je toch eens terug naar school voor een lesje begrijpend lezen. :D :+
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:18:05 #85
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164579903
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je dat leest in die ene zin moet je toch eens terug naar school voor een lesje begrijpend lezen. :D :+
Tuurlijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:41 #86
137949 Disana
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:29:46 #87
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164581384
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Fuck it gewoon allemaal! :(

Die Optimel die ik ontdekt had voor ontbijt is dus uit het assortiment. Dus weet je wat? Laat maar. Ik ga gewoon lekker weer aan de choco pindanoten, kan mij het schelen! :)

Als het mij onmogelijk word gemaakt om te letten op suiker, dan hoeft het voor mij niet meer.

En ik hoop dat dat oude lijk achter me in de rij, die met z'n kar DE HELE TIJD in mijn rug aan het drukken was de schurft mag krijgen!

Zó, dat is eruit!
Is het niet meer in de winkel te krijgen of Optimel produceert het niet meer?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164581447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Ik zeg dus nergens dat ze het om mij te sarren uit het assortiment hebben gehaald (waarom zouden ze?! :?).

Ik zeg alleen dat ik het (voor nu) even aangrijp om te zeggen "fuck it". Dat kan (over)morgen alweer anders zijn. ;)

Omdat dit nou eenmaal een frustratie is bij mijn chronische ziekte.
pi_164581501
quote:
Ik vind aardbeien best duur om elke dag te eten als ik eerlijk mag zijn. Daarbij ben ik een rare, maar ik vind de meeste soorten aardbeien zuur. Iedereen verklaart me voor gek :+ maar zo proef ik het nou eenmaal. :@
pi_164581556
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:29 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Is het niet meer in de winkel te krijgen of Optimel produceert het niet meer?
Niet meer in deze winkel te verkrijgen. Alleen een andere smaak, maar die bevat ietsjes meer koolhydraten en suiker. Ik vind 'm minder lekker dan de aardbeienvariant (als aardbeien ergens in zitten verwerkt vind ik het niet zuur, niet zo zuur als gewoon zo een aardbei).
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:41:41 #91
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164581663
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Niet meer in deze winkel te verkrijgen. Alleen een andere smaak, maar die bevat ietsjes meer koolhydraten en suiker. Ik vind 'm minder lekker dan de aardbeienvariant (als aardbeien ergens in zitten verwerkt vind ik het niet zuur, niet zo zuur als gewoon zo een aardbei).
Is.het een optie om in een andere winkel te kijken? Of soms bestellen ze wel producten op verzoek..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:42:28 #92
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164581680
Onderweg naar huis... Keelpijn word erger en voel me klote. Smijt er gewoon een halve vrije dag tegenaan
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164582155
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
Onderweg naar huis... Keelpijn word erger en voel me klote. Smijt er gewoon een halve vrije dag tegenaan
Goed dat je naar huis bent gegaan. Die rustig aan :*
pi_164582307
Mijn zeer nederige excuses. *Buigt diep*

Ging net naar de winkel voor brood, en dacht: toch nog eens kijken... Blijkt dat er door een klant (wrs) 1 andere soort van Optimel teruggezet te zijn op de plaats waar de Optimel Aardbei stond. Hij is er dus nog wel (en ook besteld), alleen nog niet binnen.

Dus vanmorgen voor niks geïrriteerd. Wat dit betreft dan, want die man die met z'n karretje in mijn rug duwde was wel terecht irritant. :P
pi_164582388
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:41 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Is.het een optie om in een andere winkel te kijken? Of soms bestellen ze wel producten op verzoek..
Is zeker een optie, alleen vandaag heeft vriend de auto mee. Maar zie "update". Hij is er nog. *O*
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:44:19 #96
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164583234
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed dat je naar huis bent gegaan. Die rustig aan :*
Komt goed :Y
Lig al in bed
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:06:42 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164585465
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
Onderweg naar huis... Keelpijn word erger en voel me klote. Smijt er gewoon een halve vrije dag tegenaan
Beterschap!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164586142
Beterschap Pris, gauw beter worden! :*

Ik ga zo weer naar de fyiso en vanavond tegelijk met Billy richting bed :Z Kon gisteravond niet in slaap komen, sliep pas na 12 uur 's nachts, dat is goed te merken vandaag.

Morgen werken en alvast afzeggen voor vrijdag, dan kan ik nog even bijslapen 's morgens en dan fit het weekend in :)
pi_164586416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:44 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Komt goed :Y
Lig al in bed
Zie nu pas mn typo haha. "Die rustig aan." Ik wens je echt geen langzame pijnlijke dood toe hoor _O-
pi_164587749
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:13:48 #101
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164588421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
Probeer afleiding te zoeken :*
En ik duim met je mee, tussen het slapen door ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door KapiteinIglo op 16-08-2016 16:27:49 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164588756
Ik kan straks voor de 3e keer naar de winkel toe. :') Gehakt voor de spaghetti vergeten. Maar eerst even wachten op PostNL, die komt zo.

En later ook nog een keer met 1 of 2 blauwe dozen (Coolblue O+).
pi_164588878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
Succes. Hopen op een positieve uitslag (of juist niet aangezien positief in de medische wereld meestal niet goed is)... een goede uitslag dan maar.
pi_164590420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
Logisch, sterkte met het wachten, ik duim met je mee voor een goede uitslag ^O^
pi_164590497
Fysio heeft m'n onderrug weer flink toegetakeld :X
Ik zit gewoon élke week wéér vast, vond ze overigens niet vreemd gezien mijn slaappatroon. Je lichaam herstelt nou eenmaal slechter als je zo belabberd slaapt.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:55:46 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164590603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
Succes!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:56:20 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164590616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Fysio heeft m'n onderrug weer flink toegetakeld :X
Ik zit gewoon élke week wéér vast, vond ze overigens niet vreemd gezien mijn slaappatroon. Je lichaam herstelt nou eenmaal slechter als je zo belabberd slaapt.
Auw!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:56:51 #108
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164590635
Naalden er uithalen was trouwens ook geen pretje. ( Is het nooit) Maar bah, Heb nu nog pijn :{ En waar ligt dat aan he, zeg het maar. Niemand die het weet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164590669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:56 schreef LPFAN het volgende:
Naalden er uithalen was trouwens ook geen pretje. ( Is het nooit) Maar bah, Heb nu nog pijn :{ En waar ligt dat aan he, zeg het maar. Niemand die het weet.
Bah ;( Maar kalm aan vanavond en morgen!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:58:38 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164590686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bah ;( Maar kalm aan vanavond en morgen!
Vanavond wel ja, Ben nu bekaf door eigen schuld _O- Maar morgen hele dag weg, dus dan niet :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164590697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vanavond wel ja, Ben nu bekaf door eigen schuld _O- Maar morgen hele dag weg, dus dan niet :P
Vroeg op bed ^O^
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:59:58 #112
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164590728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vroeg op bed ^O^
Ja!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164590841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Fysio heeft m'n onderrug weer flink toegetakeld :X
Ik zit gewoon élke week wéér vast, vond ze overigens niet vreemd gezien mijn slaappatroon. Je lichaam herstelt nou eenmaal slechter als je zo belabberd slaapt.
Vast aan een stokje?! _O-, kon het niet laten :@. Hopelijk heeft de behandeling wel zin en heb je er baat bij ^O^.

Dank jullie wel, allemaal O+
pi_164590913
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vast aan een stokje?! _O-, kon het niet laten :@. Hopelijk heeft de behandeling wel zin en heb je er baat bij ^O^.

Dank jullie wel, allemaal O+
Het is pure ''lasten verlichting'', aangezien het net zo hard weer in de knoop raakt -O-
En maar goed dat je geen poep zei :') :D
pi_164591223
Nog even een algemene vraag;

Weet iemand of snel blauwe plekken krijgen een symptoom van het een of ander is?

Ik loop alweer een week met een buitenproportioneel grote blauwe plek rond omdat ik me ietsjes stootte aan een bankje. Echt bizar groot, slaat nergens op, het deed nauwelijks pijn.
Ik heb de laatste tijd gauw blauwe plekken op vreemde plaatsen, vaak zonder dat ik iets gevoeld heb van het stoten. :{
pi_164591851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog even een algemene vraag;

Weet iemand of snel blauwe plekken krijgen een symptoom van het een of ander is?

Ik loop alweer een week met een buitenproportioneel grote blauwe plek rond omdat ik me ietsjes stootte aan een bankje. Echt bizar groot, slaat nergens op, het deed nauwelijks pijn.
Ik heb de laatste tijd gauw blauwe plekken op vreemde plaatsen, vaak zonder dat ik iets gevoeld heb van het stoten. :{
Leukemie, daar ken ik het van.

Maar dat zal het wel niet zijn. (Zij had ook pijn in gewrichten.)
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:49:05 #117
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164591852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog even een algemene vraag;

Weet iemand of snel blauwe plekken krijgen een symptoom van het een of ander is?

Ik loop alweer een week met een buitenproportioneel grote blauwe plek rond omdat ik me ietsjes stootte aan een bankje. Echt bizar groot, slaat nergens op, het deed nauwelijks pijn.
Ik heb de laatste tijd gauw blauwe plekken op vreemde plaatsen, vaak zonder dat ik iets gevoeld heb van het stoten. :{
Eerst even dit: wat is een blauwe plek precies? Na een pijnlijk stoot aan de deurklink (herkenbaar?) raken de bloedvaatjes in de huid beschadigd. Deze beschadiging kan ervoor zorgen dat er bloed uit de bloedvaatjes lekt. De blauwe kleur die je vervolgens ziet zijn dus inwendige bloedingen. Ben jij iemand die vaak blauwe plekken heeft? Waarschijnlijk heeft het met onderstaande factoren te maken.


1. Je slikt bepaalde medicijnen
Bloedverdunners zoals aspirine kunnen het stollingsproces in het bloed remmen. Antistollingsmiddelen remmen de werking van vitamine K dat belangrijk is voor het stollingsproces. Hoe sneller het bloed stolt, hoe minder lang je met een blauwe plek rondloopt. Mocht je heel graag de pijn willen verdoven, kun je dus beter voor Ibuprofen kiezen omdat dat het stollingsproces niet belemmert.


2. Je hebt een dunne huid
Als jouw huid – bijvoorbeeld door veroudering – minder collageen bevat, is het meer vatbaar voor letsel stelt gezondheidspecialiste Holly Phillips. Andere reden dat ouderen vaak langer met blauwe plekken rondlopen is omdat de bloedvaten zwakker zijn.


3. Je hebt beschadiging opgelopen door de zon
Volgens verzorgingsarts Marc Leavy verliest de huid, dat beschadigd is door UV-straling, zijn soepelheid waardoor de kans op hematomen (blauwe plekken) groter is.

4. Je traint met gewichten
Ook al voel je er op dat moment niets van; het trainen met gewichten kan kleine scheurtjes in de spieren veroorzaken die eruit kunnen zien als kleine blauwe plekken. Aldus, Marc Leavy.


5. Het zit in de familie
Bedankt, mam en pap. Volgens Holly Phillips is het genetisch bepaald of je snel blauwe plekken krijgt. Bovendien krijgen vrouwen sneller blauwe plekken dan mannen. Vrouwen zouden namelijk een dunnere huid hebben waardoor blauwe plekken sneller opvallen.


6. Je hebt een lichte huid
Dit betekent niet dat je sneller blauwe plekken krijgt, maar wel dat ze sneller en duidelijker zichtbaar zijn.


7. Je hebt een ziekte
Het is heel zeldzaam, maar het kan: bij sommige ziektes krijg je sneller blauwe plekken. Als je snel blauwe plekken krijgt zou dit volgens Marc Leavy kunnen duiden op een stollingsstoornis of zelfs leukemie.


Extra weetje: Waarom verandert een blauwe plek van kleur?
Een blauwe plek wordt na enkele dagen groen, bruin en geelachtig. Dit komt omdat hemoglobine (een eiwit dat bloed zijn rode kleur geeft en zorgt voor het transport van zuurstof) wordt afgebroken en wordt omgezet in gele pigmenten. Hoe meer van dit eiwit is omgezet, hoe sneller de plek verdwijnt

Bron:
http://www.womenshealthmag.nl/Health/blauwe-plekken-oorzaak
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164591994
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:49 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Weinig herkenbaarheden, ik zal het even aankijken en dan toch maar richting huisarts.
M'n bloed van vrijdag wordt ook gecontroleerd, dus mocht daar iets mis zijn hoor ik het vast wel.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:14:17 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164592429
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Weinig herkenbaarheden, ik zal het even aankijken en dan toch maar richting huisarts.
M'n bloed van vrijdag wordt ook gecontroleerd, dus mocht daar iets mis zijn hoor ik het vast wel.
Vast wel! Kan het geen bijwerking zijn van je medicijnen? Die maken misschien je bloed dunner.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164592509
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vast wel! Kan het geen bijwerking zijn van je medicijnen? Die maken misschien je bloed dunner.
Geen idee? Als ik ergens een sneetje heb heelt het vrij snel, het blijft niet bloeden..
pi_164592538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
Sterkte met de zenuwen!
Mijn ervaring is dat hoe langer ik op een uitslag moet wachten, hoe spannender ik het vind worden.
pi_164592605
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog even een algemene vraag;

Weet iemand of snel blauwe plekken krijgen een symptoom van het een of ander is?

Ik loop alweer een week met een buitenproportioneel grote blauwe plek rond omdat ik me ietsjes stootte aan een bankje. Echt bizar groot, slaat nergens op, het deed nauwelijks pijn.
Ik heb de laatste tijd gauw blauwe plekken op vreemde plaatsen, vaak zonder dat ik iets gevoeld heb van het stoten. :{
Ik moest ook meteen aan medicijnen denken.
pi_164592803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spanning begint hier op te lopen, morgen de uitslag van het onderzoek :{, ook al heb ik vaker met het bijltje gehakt en ben ik meestal nuchter, tóch ga ik voor de bijl :'(
Succes morgen :*
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:27:58 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164592859
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geen idee? Als ik ergens een sneetje heb heelt het vrij snel, het blijft niet bloeden..
Zou er wel ff naar vragen, wondjes hoeven niet perse lang te blijven bloeden als je bloed dun is, tenminste, bij mij stolt het ook wel snel, (wel langzamer dan eerst) en ik wordt ook enorm snel blauw door medicijnen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164592922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
Onderweg naar huis... Keelpijn word erger en voel me klote. Smijt er gewoon een halve vrije dag tegenaan
Balen! Wel verstandig van je dat je naar huis bent gegaan.
Ik snap wel dat je je niet ziekgemeld hebt, terwijl je dat wel bent.

Ik doe dat zelf ook.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:31:26 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164593000
Ik heb een afspraak bij de kaakchirurg gemaakt, er moeten 2 verstandskiezen uit. Kan pas in November terecht :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164593029
Ik heb net vakantie gehad en voelde me best prima. Ik heb nu 2 halve dagen gewerkt en heb weer ontzettende rugpijn en ben bekaf :(. Ik ben pas op de helft van de week
Ik kan wel janken. Ik twijfel of ik me maar weer gedeeltelijk ziekmeld. ;(

Ik heb contact gehad met de zorgcoördinator en als het goed is ben ik over een paar weken eindelijk aan de beurt voor de operatie. Ik ben het zoooo beu! En ik vind het nu ook echt spannend worden.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:33:13 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164593104
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:32 schreef Adriane het volgende:
Ik heb net vakantie gehad en voelde me best prima. Ik heb nu 2 halve dagen gewerkt en heb weer ontzettende rugpijn en ben bekaf :(. Ik ben pas op de helft van de week
Ik kan wel janken. Ik twijfel of ik me maar weer gedeeltelijk ziekmeld. ;(

Ik heb contact gehad met de zorgcoördinator en als het goed is ben ik over een paar weken eindelijk aan de beurt voor de operatie. Ik ben het zoooo beu! En ik vind het nu ook echt spannend worden.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164593562
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:20 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik moest ook meteen aan medicijnen denken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou er wel ff naar vragen, wondjes hoeven niet perse lang te blijven bloeden als je bloed dun is, tenminste, bij mij stolt het ook wel snel, (wel langzamer dan eerst) en ik wordt ook enorm snel blauw door medicijnen.
Ik heb het laatste jaar heul wat gehad, maar ben nu al een tijdje stabiel met alleen de Seroquel.
Ik zal binnenkort wel even vragen hoe en wat, vind het maar raar allemaal :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:32 schreef Adriane het volgende:
Ik heb net vakantie gehad en voelde me best prima. Ik heb nu 2 halve dagen gewerkt en heb weer ontzettende rugpijn en ben bekaf :(. Ik ben pas op de helft van de week
Ik kan wel janken. Ik twijfel of ik me maar weer gedeeltelijk ziekmeld. ;(

Ik heb contact gehad met de zorgcoördinator en als het goed is ben ik over een paar weken eindelijk aan de beurt voor de operatie. Ik ben het zoooo beu! En ik vind het nu ook echt spannend worden.
Bij twijfel -> doen.
Makkelijk gezegd misschien, maar je wilt niet gelijk wéér over je grenzen gaan. Heb je goed contacft met je leidinggevende? Misschien morgen even aanspreken met je klachten, wie weet heeft hij/zij een goede tussenweg in gedachten.
Sterkte!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:49:23 #130
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164593621
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:29 schreef Adriane het volgende:

[..]

Balen! Wel verstandig van je dat je naar huis bent gegaan.
Ik snap wel dat je je niet ziekgemeld hebt, terwijl je dat wel bent.

Ik doe dat zelf ook.
Ja en morgen werk ik een dagje thuis. :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:11:28 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164594215
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:49 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja en morgen werk ik een dagje thuis. :@
Groot gelijk, lekker rustig aan doen :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:16:42 #132
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164594372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Groot gelijk, lekker rustig aan doen :*
Meer dan rustig komt er nu ook niet uit mijn adhd lichaam haha. Ben gesloopt.
Van het weekend dat gezeik van een feestje en de deurbeller, maandag gyneacoloog en implanon eruit en nu de griep :@ (of verkoudheid)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:18:33 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164594417
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:16 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Meer dan rustig komt er nu ook niet uit mijn adhd lichaam haha. Ben gesloopt.
Van het weekend dat gezeik van een feestje en de deurbeller, maandag gyneacoloog en implanon eruit en nu de griep :@ (of verkoudheid)
Ja idd, nu tijd voor rust ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:52:57 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164597823
Verwissel net de pleisters op mijn arm en het is mooi blauw. Dacht ik al wel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164601108
Dank jullie :* mijn leidinggevende is nog op vakantie. Ik weet wel dat zij niet wil dat ik over mijn grenzen ga.
Ik vind het alleen zo frustrerend.
Sorry voor mijn klaagzang.

Hopelijk gaat het morgen beter.
pi_164601544
Terug thuis! *O*

Beterschap Pris en Adriane!
Poes, quetiapine kan wel zorgen dat je meer blauwe plekken krijgt, misschien eens melden bij de dokter als er toch bloed wordt genomen?
LPFAN, rot zo'n blauwe arm...
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:59:50 #137
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164601572
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
Terug thuis! *O*

Beterschap Pris en Adriane!
Poes, quetiapine kan wel zorgen dat je meer blauwe plekken krijgt, misschien eens melden bij de dokter als er toch bloed wordt genomen?
LPFAN, rot zo'n blauwe arm...
Fijn dat je thuis bent!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:13:48 #138
3542 Gia
User under construction
pi_164602249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou er wel ff naar vragen, wondjes hoeven niet perse lang te blijven bloeden als je bloed dun is, tenminste, bij mij stolt het ook wel snel, (wel langzamer dan eerst) en ik wordt ook enorm snel blauw door medicijnen.
We hebben vorige week de hond geborsteld, vond ie niet leuk. Toen kreeg ik zijn tanden op mijn arm, precies waar de slagader loopt. Niet door, hoor, maar wel flink blauw, met een inr van 4,4.
pi_164602531
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
Terug thuis! *O*

Beterschap Pris en Adriane!
Poes, quetiapine kan wel zorgen dat je meer blauwe plekken krijgt, misschien eens melden bij de dokter als er toch bloed wordt genomen?
LPFAN, rot zo'n blauwe arm...
Fijn dat je weer thuis bent!
pi_164602566
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
Terug thuis! *O*

Beterschap Pris en Adriane!
Poes, quetiapine kan wel zorgen dat je meer blauwe plekken krijgt, misschien eens melden bij de dokter als er toch bloed wordt genomen?
LPFAN, rot zo'n blauwe arm...
Fijn dat je weer thuis bent. Succes met herstellen, zowel psychisch als lichamelijk :*
pi_164602612
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
Terug thuis! *O*
Fijn om weer thuis te zijn. ^O^
pi_164603878
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
Terug thuis! *O*
Super dat je weer thuis bent! Succes en sterkte met het herstel.
pi_164607677
O wauw MarieAlice!! Wat fijn dat je weer thuis bent!!!
Sterkte en knuffies voor iedereen die wel wat steun gebruiken kan :*

Ikzelf ga op het moment best goed, doe eigenlijk wel wat teveel voor het mooie, maar volgende week gaan de apies weer naar school dus heb ik weer wat meer tijd om te rusten.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 00:07:58 #144
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164607956
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
Terug thuis! *O*

Beterschap Pris en Adriane!
Poes, quetiapine kan wel zorgen dat je meer blauwe plekken krijgt, misschien eens melden bij de dokter als er toch bloed wordt genomen?
LPFAN, rot zo'n blauwe arm...
Welkom thuis *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164613160
LP; Lekker dan ;(

Gia; Dat klinkt óók niet fijn :X Wat betekent dat 4.4?

Marie; Mooi dat je er weer bent! Kalm aan :*

Caroro; Fijn dat het goed gaat! En geniet alvast van je rust voor volgende week ;)

Adriane; Als het niet gaat niet doen hoor :N Beterschap!
pi_164613271
Dank jullie wel! O+

@Gia: dat klinkt me wel bijzonder pijnlijk...
@caroro:fijn dat het goed gaat! Veel plezier nog met de apies deze week!

Eigen bed is best wel fijn. Straks maar eens afspraken maken bij de kiné. En dan terug wat proberen te wennen.
:W
pi_164615746
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
pi_164615754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
Wat kut :(
Sterkte :*
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:06:32 #149
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164615779
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
Kut :(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164617128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
Fuck :(
Wat is er precies aan de hand?
Sterkte..
pi_164618453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
Jakkes... :N
Sterkte! :*
pi_164619225
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
Dat valt tegen! Je was al gespannen. Had je er al rekening mee gehouden? En wat is er niet goed?
Veel sterkte!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:17:28 #153
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_164619337
Nou, uwv heeft gebeld nav onderzoek van de arbeidsdeskundige.
Ik blijf mooi in de ZW, mag niet eens werken van de beste man.
Eat that gemeente :D !
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_164619522
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:17 schreef houdjemond het volgende:
Nou, uwv heeft gebeld nav onderzoek van de arbeidsdeskundige.
Ik blijf mooi in de ZW, mag niet eens werken van de beste man.
Eat that gemeente :D !
Goedzo ^O^ Erkenning! *O*
pi_164619609
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:17 schreef houdjemond het volgende:
Nou, uwv heeft gebeld nav onderzoek van de arbeidsdeskundige.
Ik blijf mooi in de ZW, mag niet eens werken van de beste man.
Eat that gemeente :D !
Mooi! Wees zuinig op deze man ;)
pi_164620668
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:17 schreef houdjemond het volgende:
Nou, uwv heeft gebeld nav onderzoek van de arbeidsdeskundige.
Ik blijf mooi in de ZW, mag niet eens werken van de beste man.
Eat that gemeente :D !
Super! ^O^
pi_164621172
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:11 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat valt tegen! Je was al gespannen. Had je er al rekening mee gehouden? En wat is er niet goed?
Veel sterkte!
Dank allemaal ^O^.

Er zit vocht op een plek waar het niet hoort, zenuwen, kans op uitval. En dit is plek numero 4 al, nummer 1,2 en 3 zijn al weggehaald.

Uiteraard heb er rekening mee gehouden, dan nog komt het binnen, en nog flink gegroeid ook..
pi_164621623
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank allemaal ^O^.

Er zit vocht op een plek waar het niet hoort, zenuwen, kans op uitval. En dit is plek numero 4 al, nummer 1,2 en 3 zijn al weggehaald.

Uiteraard heb er rekening mee gehouden, dan nog komt het binnen, en nog flink gegroeid ook..
Je gaat dus weer onder het mes?
En waarom moet je in het ziekenhuis blijven?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:03:34 #159
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164622169
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even vloeken hoor, uitslag is niet goed, verdomme, klote lijf :(. Mag dus een nacht blijven slapen.
Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:05:09 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164622225
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:17 schreef houdjemond het volgende:
Nou, uwv heeft gebeld nav onderzoek van de arbeidsdeskundige.
Ik blijf mooi in de ZW, mag niet eens werken van de beste man.
Eat that gemeente :D !
Oke dan!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 17 augustus 2016 @ 18:57:33 #161
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_164627183
Oh MA, had helemaal over je heen gelezen, sorry lieverd, wat een goed nieuws en heel veel sterkte op alle vlakken! O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_164628344
Volgens mij mag ik even iets ophelderen, ik blijf niet "nu" in het ziekenhuis, pas bij de operatie mag ik blijven :+ :@
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:42:03 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164628388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Volgens mij mag ik even iets ophelderen, ik blijf niet "nu" in het ziekenhuis, pas bij de operatie mag ik blijven :+ :@
Haha oke ;p gelukkig maar!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164628999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Volgens mij mag ik even iets ophelderen, ik blijf niet "nu" in het ziekenhuis, pas bij de operatie mag ik blijven :+ :@
Aahh oke dat was mij idd ook niet duidelijk.
pi_164629838
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank allemaal ^O^.

Er zit vocht op een plek waar het niet hoort, zenuwen, kans op uitval. En dit is plek numero 4 al, nummer 1,2 en 3 zijn al weggehaald.

Uiteraard heb er rekening mee gehouden, dan nog komt het binnen, en nog flink gegroeid ook..
Oef! nummer 4 al. Is dit dezelfde operatie als laatste keer, toen je tot 2 keer toe naar huis bent gestuurd? (sorry dat ik het niet meer precies weet, mijn geheugen laat mij nog regelmatig in de steek) :@
pi_164633982
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef Adriane het volgende:

[..]

Oef! nummer 4 al. Is dit dezelfde operatie als laatste keer, toen je tot 2 keer toe naar huis bent gestuurd? (sorry dat ik het niet meer precies weet, mijn geheugen laat mij nog regelmatig in de steek) :@
Je hebt het juist heel goed onthouden, inderdaad dezelfde als de laatste keer, alleen nu op een andere plek :{
  donderdag 18 augustus 2016 @ 08:59:08 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164642634
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je hebt het juist heel goed onthouden, inderdaad dezelfde als de laatste keer, alleen nu op een andere plek :{
Bah :( Weet je ook wanneer je moet?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:03:33 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164642680
Prikken deed weer enorm zeer en ging enorm moeizaam :'( Heb uiteindelijk ook niet zelf geprikt.
Wat er misschien aan de hand is, is dat het klepje waar de naald door heen moet in het vat, dicht is gegroeid. Mijn huid herstelt erg snel, te snel. Dus dan maar weer met scherp aanprikken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164642828
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Bah :( Weet je ook wanneer je moet?
In goed overleg begin december
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:17:09 #170
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164642852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:03 schreef LPFAN het volgende:
Prikken deed weer enorm zeer en ging enorm moeizaam :'( Heb uiteindelijk ook niet zelf geprikt.
Wat er misschien aan de hand is, is dat het klepje waar de naald door heen moet in het vat, dicht is gegroeid. Mijn huid herstelt erg snel, te snel. Dus dan maar weer met scherp aanprikken.
Oke.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164645096
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je hebt het juist heel goed onthouden, inderdaad dezelfde als de laatste keer, alleen nu op een andere plek :{
Wat naar...
Is het eigenlijk 'toeval' dat dat nu weer voorkomt, of 'hoort dat bij' je ziekte? En kunnen ze er iets aan doen? (sorry als je dat al gezegd zou hebben, trouwens).
:*
pi_164645169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:03 schreef LPFAN het volgende:
Prikken deed weer enorm zeer en ging enorm moeizaam :'( Heb uiteindelijk ook niet zelf geprikt.
Wat er misschien aan de hand is, is dat het klepje waar de naald door heen moet in het vat, dicht is gegroeid. Mijn huid herstelt erg snel, te snel. Dus dan maar weer met scherp aanprikken.
Mhm... :N
Had jij niet iets gezegd over thuis dialyseren? Speelt dat snelle herstel van je huid daar ook een rol in?
pi_164645356
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:57 schreef houdjemond het volgende:
Oh MA, had helemaal over je heen gelezen, sorry lieverd, wat een goed nieuws en heel veel sterkte op alle vlakken! O+
Geen probleem hoor! Bedankt! :s)

Het is raar om weer thuis te zijn. Soms lijkt alles weer in orde, inclusief de hoofdpijn (als in: die is er nog steeds) en het volgende moment denk ik dat mijn hersens het allemaal niet kunnen volgen. Alsof niet alles verwerkt geraakt.
Maar straks naar de kiné, neuromotorische revalidatie, en daarna mag ik blijkbaar naar de neuropsycholoog ook, voor nog wat testen.

(en ik ben bang dat ik zoveel te streng voor haar ga zijn :X zo'n beetje als een kok die op restaurant gaat en dan over elk klein detail valt. Ik ben dan ook een moeilijk mens :X )

:W
pi_164645433
Vanaf nu probeer ik weer bij te blijven; maar vond deze wel belangrijk: fijn dat je er weer bent Marie!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_164645748
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:36 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geen probleem hoor! Bedankt! :s)

Het is raar om weer thuis te zijn. Soms lijkt alles weer in orde, inclusief de hoofdpijn (als in: die is er nog steeds) en het volgende moment denk ik dat mijn hersens het allemaal niet kunnen volgen. Alsof niet alles verwerkt geraakt.
Maar straks naar de kiné, neuromotorische revalidatie, en daarna mag ik blijkbaar naar de neuropsycholoog ook, voor nog wat testen.

(en ik ben bang dat ik zoveel te streng voor haar ga zijn :X zo'n beetje als een kok die op restaurant gaat en dan over elk klein detail valt. Ik ben dan ook een moeilijk mens :X )

:W
Ik vind het enorm knap hoe optimistisch je blijft! Heel veel succes met het verdere herstel :*
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:58:19 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164645900
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:29 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Mhm... :N
Had jij niet iets gezegd over thuis dialyseren? Speelt dat snelle herstel van je huid daar ook een rol in?
Nee ik dialyseer niet thuis ;)

Succes bij de neuroloog!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164646069
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee ik dialyseer niet thuis ;)

Succes bij de neuroloog!
Nee, maar ik dacht dat je dat wou gaan doen? Omdat je het aangenamer vond om dingen zelf te doen en meer controle te houden? Of ging dat over nog iets anders? *schaam*

Het is de neuropsycholoog, de neuroloog is pas voor over een tijdje, denk ik, eerst nog twee keer naar de neurochirurg terug. Denk ik. Ik volg de logica van het UZ niet helemaal meer.

Edit: vergeten dankje te zeggen: thanks! :*

Maar goed, op naar de kiné. Die wel al beloofd heeft dat er taart zal zijn. *O* (voordeel van ooit nog samen gestudeerd te hebben)

[ Bericht 5% gewijzigd door MarieAlice op 18-08-2016 12:08:20 (Iets vergeten) ]
pi_164646132
@Kimmi: thanks! :*
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind het enorm knap hoe optimistisch je blijft! Heel veel succes met het verdere herstel :*
Mhm... dat is natuurlijk ook slechts en deel van het verhaal, het is niet altijd zonnetje in huis. :@
Thanks! :*
pi_164646147
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:07 schreef MarieAlice het volgende:
@Kimmi: thanks! :*

[..]

Mhm... dat is natuurlijk ook slechts en deel van het verhaal, het is niet altijd zonnetje in huis. :@
Thanks! :*
Nee maar dan nog, ik vind het enorm knap en heb bewondering voor je optimisme en doorzettingsvermogen :Y
  donderdag 18 augustus 2016 @ 12:56:05 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164647051
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee maar dan nog, ik vind het enorm knap en heb bewondering voor je optimisme en doorzettingsvermogen :Y
Wat zij zegt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164647175
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Wat naar...
Is het eigenlijk 'toeval' dat dat nu weer voorkomt, of 'hoort dat bij' je ziekte? En kunnen ze er iets aan doen? (sorry als je dat al gezegd zou hebben, trouwens).
:*
Het kan een paar keer terug komen, uiteindelijk niet meer, volgens de specialist. Weghalen is de enige optie en dan hopen dat het weg blijft.
pi_164648529
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het kan een paar keer terug komen, uiteindelijk niet meer, volgens de specialist. Weghalen is de enige optie en dan hopen dat het weg blijft.
Mhm, dat lijkt me weinig geruststellend allemaal.
Ik hoop dat het nu dan ook echt weg blijft en dat je er niks aan overhoudt. :*
pi_164648627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee maar dan nog, ik vind het enorm knap en heb bewondering voor je optimisme en doorzettingsvermogen :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
:@ :@ Nounounou..
Zo kan ie wel weer hoor :@
Nog even en mijn kop is zo rood als een tomaat. :@

Kiné was wel okee. Ze zegt dat het er goed uitziet, beetje verzwakking en iets trager dan normaal langs links. Maar ik mag wel auto rijden, maar niet langer dan een uur aan een stuk en beginnen met niet meteen Brusselse avondspits in te gaan.

Nu nog zien wat neuropsycholoog te zeggen heeft. En of ik niet patient from hell wordt >:)
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2016 @ 15:02:58 #184
137949 Disana
pi_164649416
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het kan een paar keer terug komen, uiteindelijk niet meer, volgens de specialist. Weghalen is de enige optie en dan hopen dat het weg blijft.
Dan hoop ik voor je dat de operatie in december echt de laatste keer is.
pi_164650265
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het kan een paar keer terug komen, uiteindelijk niet meer, volgens de specialist. Weghalen is de enige optie en dan hopen dat het weg blijft.
Daar hopen we dan op!
pi_164650338
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:36 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geen probleem hoor! Bedankt! :s)

Het is raar om weer thuis te zijn. Soms lijkt alles weer in orde, inclusief de hoofdpijn (als in: die is er nog steeds) en het volgende moment denk ik dat mijn hersens het allemaal niet kunnen volgen. Alsof niet alles verwerkt geraakt.
Maar straks naar de kiné, neuromotorische revalidatie, en daarna mag ik blijkbaar naar de neuropsycholoog ook, voor nog wat testen.

(en ik ben bang dat ik zoveel te streng voor haar ga zijn :X zo'n beetje als een kok die op restaurant gaat en dan over elk klein detail valt. Ik ben dan ook een moeilijk mens :X )

:W
Wat een vol programma. En ik vind het wel logisch klinken dat je hersenen het soms nog niet kunnen volgen.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:42:56 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164651482
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:05 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Nee, maar ik dacht dat je dat wou gaan doen? Omdat je het aangenamer vond om dingen zelf te doen en meer controle te houden? Of ging dat over nog iets anders? *schaam*

Het is de neuropsycholoog, de neuroloog is pas voor over een tijdje, denk ik, eerst nog twee keer naar de neurochirurg terug. Denk ik. Ik volg de logica van het UZ niet helemaal meer.

Edit: vergeten dankje te zeggen: thanks! :*

Maar goed, op naar de kiné. Die wel al beloofd heeft dat er taart zal zijn. *O* (voordeel van ooit nog samen gestudeerd te hebben)
Jah ik word wel zelfstandiger idd maar dan wel in het ziekenhuis ;) Thuis zieik het niet zitten en het is gezelliger zo!

Succes! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164652141
Dank jullie wel allemaal, ik hoop ook dat dit écht de laatste keer is! Risico's zijn niet mals namelijk (dwarslaesie :{).

Ps. Ben ik nu scheel of is die zoen-smiley via mobiel niet zichtbaar ? :?
pi_164652371
Bedoel je deze? :* (rechtsboven) .

Dat risico op een dwarslaesie is niet mals, nee. En je moet weer zo lang op de operatie wachten.....
pi_164653068
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah ik word wel zelfstandiger idd maar dan wel in het ziekenhuis ;) Thuis zieik het niet zitten en het is gezelliger zo!

Succes! :*
Ow, okee, nu snap ik het! Gezelliger denk ik ook wel, zelf zou ik het ook wel leuk vinden dat er iemand is om mee te praten en die ook weet waarover ik het heb. (En dat er wat medisch onderlegde mensen zijn, moest er toch iets niet helemaal lukken, maar dat ben ik dan weer :X )
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:00:27 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164653086
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:59 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ow, okee, nu snap ik het! Gezelliger denk ik ook wel, zelf zou ik het ook wel leuk vinden dat er iemand is om mee te praten en die ook weet waarover ik het heb. (En dat er wat medisch onderlegde mensen zijn, moest er toch iets niet helemaal lukken, maar dat ben ik dan weer :X )
Ja idd, is veiliger in het ziekenhuis.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164653112
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal, ik hoop ook dat dit écht de laatste keer is! Risico's zijn niet mals namelijk (dwarslaesie :{).

Ps. Ben ik nu scheel of is die zoen-smiley via mobiel niet zichtbaar ? :?
Jeetje, dat is wel een risico... maar dat risico heb je ook als je het niet laat behandelen, of las ik dat verkeerd?

(enneum... wat moet je dan nu tot december doen? Gewoon zitten afwachten? Lijkt me hemeltergend..)
pi_164663682
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Jeetje, dat is wel een risico... maar dat risico heb je ook als je het niet laat behandelen, of las ik dat verkeerd?

(enneum... wat moet je dan nu tot december doen? Gewoon zitten afwachten? Lijkt me hemeltergend..)
De laatste smiley bij mij rechtsboven is deze O+.

Dat risico is er ook zonder operatie, alleen is dan de vraag wanneer, kan zo ineens minder gevoel of geen aansturing meer hebben..

Afwachten niet, heb gegronde redenen om het iets verder vooruit te schuiven (deze blijven wel privé), verveel mij ondertussen echt niet. Maak er het beste van, mentaal & fysiek. Zorgen dat ik er zo sterk mogelijk inga, dan is herstel makkelijker. Hopelijk weinig tot geen revalidatie nodig naderhand.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:15:05 #194
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164664066
Tering wat kan een hechting jeuken zeg :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164665045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
Tering wat kan een hechting jeuken zeg :@
Daar heb ik nu echt nog nooit last van gehad (en dat wil ik graag zou houden). Al kan ik heel goed voorstellen dat je knettergek van wordt ;)
pi_164671797
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De laatste smiley bij mij rechtsboven is deze O+.

Dat risico is er ook zonder operatie, alleen is dan de vraag wanneer, kan zo ineens minder gevoel of geen aansturing meer hebben..

Afwachten niet, heb gegronde redenen om het iets verder vooruit te schuiven (deze blijven wel privé), verveel mij ondertussen echt niet. Maak er het beste van, mentaal & fysiek. Zorgen dat ik er zo sterk mogelijk inga, dan is herstel makkelijker. Hopelijk weinig tot geen revalidatie nodig naderhand.
Ik zou echt compleet gek worden als ik zo lang zou moeten wachten :X respect dat je dat kan en er zo positief naar kijkt ^O^

(geen idee over de smileys, trouwens)
pi_164671825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
Tering wat kan een hechting jeuken zeg :@
Herkenbaar. En dan niet mogen krabben...*ril*
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:56:56 #198
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164672360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 07:54 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Herkenbaar. En dan niet mogen krabben...*ril*
Echt hè, die van mij zit in mijn bovenarm dus zou er prima aan kunnen krabben :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:57:35 #199
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164672369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar heb ik nu echt nog nooit last van gehad (en dat wil ik graag zou houden). Al kan ik heel goed voorstellen dat je knettergek van wordt ;)
Lijkt me een puik plan B-)
Ja het geneest en dan gaat het jeuken :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:58:34 #200
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164672385
Ik zie de :* zoensmiley wel hoor mobiel
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:00:31 #201
3542 Gia
User under construction
pi_164672420
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
:W allemaal

Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt. O+

Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...

Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.

Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
:W
Zie nu pas dat je terug bent. Heb het druk gehad met verbouwen in mijn man zijn vakantie.
Gelukkig gaat het weer goed met je.
pi_164681128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik zie de :* zoensmiley wel hoor mobiel
Ik ook! :*
pi_164681176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
Tering wat kan een hechting jeuken zeg :@
Genezing he. Dus in dat opzicht is jeuk goed. Maar wel retevervelend lijkt me (zelf geen ervaring mee).
pi_164681261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal, ik hoop ook dat dit écht de laatste keer is! Risico's zijn niet mals namelijk (dwarslaesie :{).

Ps. Ben ik nu scheel of is die zoen-smiley via mobiel niet zichtbaar ? :?
Ai das idd niet mals. :o

En de zoensmiley is bij mij derde van rechts van de bovenste rij, maar ik heb dan ook de enorme iPhone 6s Plus. :P
pi_164681311
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:36 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geen probleem hoor! Bedankt! :s)

Het is raar om weer thuis te zijn. Soms lijkt alles weer in orde, inclusief de hoofdpijn (als in: die is er nog steeds) en het volgende moment denk ik dat mijn hersens het allemaal niet kunnen volgen. Alsof niet alles verwerkt geraakt.
Maar straks naar de kiné, neuromotorische revalidatie, en daarna mag ik blijkbaar naar de neuropsycholoog ook, voor nog wat testen.

(en ik ben bang dat ik zoveel te streng voor haar ga zijn :X zo'n beetje als een kok die op restaurant gaat en dan over elk klein detail valt. Ik ben dan ook een moeilijk mens :X )

:W
De hoofdpijn die je al had, chronisch, - dat was jij toch? - die is er dus nog steeds? :{ (Niet dat er een andere hoofdpijn voor in de plaats is gekomen bedoel ik, of dat ie helemaal weg zou zijn.)
pi_164681454
Net klaar met mijn laatste rondje kranten rondbrengen. Ze waren zwaar vandaag! :o Ben op. (En ik heb een verkeerd hemdje aan, ondanks oksel scheren vanmorgen en een lading deo ruik ik verschrikkelijk. :@)
Kwam vanmorgen alweer moeilijk uit bed, net zoals de hele week zo ongeveer. :{
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:39:21 #207
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164681547
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Net klaar met mijn laatste rondje kranten rondbrengen. Ze waren zwaar vandaag! :o Ben op. (En ik heb een verkeerd hemdje aan, ondanks oksel scheren vanmorgen en een lading deo ruik ik verschrikkelijk. :@)
Kwam vanmorgen alweer moeilijk uit bed, net zoals de hele week zo ongeveer. :{
Dit past beter in het slowchat topic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164682055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dit past beter in het slowchat topic.
Waarom mogen anderen wel over (vrijwilligers)werk hier posten? ;)

En dat moe zijn en daardoor moeilijk uit bed kunnen komen is chronisch bij mij (door de diabetes), en past dus wel degelijk hier.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:04:54 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164682156
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Waarom mogen anderen wel over (vrijwilligers)werk hier posten? ;)

En dat moe zijn en daardoor moeilijk uit bed kunnen komen is chronisch bij mij (door de diabetes), en past dus wel degelijk hier.
Over dat je moe bent zeg ik ook niks toch? en voor de rest, ja het past beter in het slowchat topic, ik zal daar in vervolg ook er over posten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:02:03 #210
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164683428
LPFAN en jaimy, ik ga het toch zeggen. Laat elkaar nou gewoon met rust. Zie altijd van die nutteloze discussies tussen jullie.
Waar twee mensen vechten hebben twee mensen schuld....
Komop zeg we zijn allemaal mensen,laat elkaar in de waarde.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164683513
@Gia: bedankt!

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

De hoofdpijn die je al had, chronisch, - dat was jij toch? - die is er dus nog steeds? :{ (Niet dat er een andere hoofdpijn voor in de plaats is gekomen bedoel ik, of dat ie helemaal weg zou zijn.)
Ja, die is er nog, inderdaad. Niet duidelijk verwoord, zie ik net. Maar dat ben ik dus wel gewoon. Verder nog wat te verwachten pijntjes en wat trager dan normaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164683962
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef PrisTheShiz het volgende:
LPFAN en jaimy, ik ga het toch zeggen. Laat elkaar nou gewoon met rust. Zie altijd van die nutteloze discussies tussen jullie.
Waar twee mensen vechten hebben twee mensen schuld....
Komop zeg we zijn allemaal mensen,laat elkaar in de waarde.
-Niet zo aardig- , maar ik zeg er dus wel wat van als het m.i niet klopt. ;) Zoals over werk hier posten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jaimy_Luca op 19-08-2016 22:05:05 ]
pi_164684216
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:08 schreef MarieAlice het volgende:
@Gia: bedankt!

[..]

Ja, die is er nog, inderdaad. Niet duidelijk verwoord, zie ik net. Maar dat ben ik dus wel gewoon. Verder nog wat te verwachten pijntjes en wat trager dan normaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het los, laat het gaan. Het heen en weer krijgen kost veel te veel energie. :*
Het is nu even zo en niet anders.

(hmm, goed advies van mezelf. Ik zou hem ook op moeten volgen.) :)
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:43:42 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164684302
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef Adriane het volgende:

[..]

Laat het los, laat het gaan. Het heen en weer krijgen kost veel te veel energie. :*
Het is nu even zo en niet anders.

(hmm, goed advies van mezelf. Ik zou hem ook op moeten volgen.) :)
Haha ja idd ;p zouden we allemaal moeten opvolgen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:58:29 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164684683
Pffff ik zie morgen enorm tegen het prikken op :{ Hopelijk mag ik gelijk met scherp prikken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164691119
-Ik kan niet lezen-

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 21:55:46 ]
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:43:24 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164702248
Prikken ging goed *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:49:52 #218
137949 Disana
pi_164702298
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:43 schreef LPFAN het volgende:
Prikken ging goed *O*
^O^
pi_164702340
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:43 schreef LPFAN het volgende:
Prikken ging goed *O*
Fijn zo! *O*
pi_164702365
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef Adriane het volgende:

[..]

Laat het los, laat het gaan. Het heen en weer krijgen kost veel te veel energie. :*
Het is nu even zo en niet anders.

(hmm, goed advies van mezelf. Ik zou hem ook op moeten volgen.) :)
Ik weet dat je gelijk hebt.
(en dan een heleboel 'maar' die eigenlijk alleen neerkomt op 'maar ik wil me nuttig voelen' :X )
pi_164703162
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:43 schreef LPFAN het volgende:
Prikken ging goed *O*
Yay *O*
pi_164703182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:57 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ik weet dat je gelijk hebt.
(en dan een heleboel 'maar' die eigenlijk alleen neerkomt op 'maar ik wil me nuttig voelen' :X )
Dat kan ook op andere manieren dan werken. Ik snap je heel goed hoor maar herstel eerst hier maar weer van. En dan bedoel ik niet alleen lichamelijk. Neem echt de tijd lieverd :*
pi_164706402
Ik heb van 2300 tot 1300 geslapen O+
Lang leve m'n nieuwe pilletjes~!
pi_164706579
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:57 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ik weet dat je gelijk hebt.
(en dan een heleboel 'maar' die eigenlijk alleen neerkomt op 'maar ik wil me nuttig voelen' :X )
Dat komt wel weer. Als het niet op de oude manier is, dan wel op een nieuwe manier. Probeer je nu nuttig te voelen in dat je goed voor je lijf zorgt. Hoe beter je herstelt, hoe nuttiger je straks weer kan zijn op andere gebieden.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:04:41 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164707149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb van 2300 tot 1300 geslapen O+
Lang leve m'n nieuwe pilletjes~!
^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:07:05 #226
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164707201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb van 2300 tot 1300 geslapen O+
Lang leve m'n nieuwe pilletjes~!
*O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164707262
Ja, ik voel me enorm uitgerust nu!
Lig nog wel in m'n pyjama op de bank, maar ach, het is vakantie :+
pi_164708041
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja, ik voel me enorm uitgerust nu!
Lig nog wel in m'n pyjama op de bank, maar ach, het is vakantie :+
Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:05:42 #229
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164708414
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Oh getver dat is eng ja, Hoe voel je je nu? Klinkt niet goed, wil je absoluut niet bang maken maar zou er wel ff naar laten kijken, want het kan iets in je hersenen zijn geweest.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164708649
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
He wat eng :X
Ik heb zoiets wel vaker gehad, bij mij was het hyperventilatie (zonder dat gehijg).
Beterschap! :*
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:33:28 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164708885
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Heb je je bloed gecheckt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_164709342
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:43 schreef LPFAN het volgende:
Prikken ging goed *O*
Fijn! *O*
pi_164709383
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb van 2300 tot 1300 geslapen O+
Lang leve m'n nieuwe pilletjes~!
Heerlijk.

Ik mag vannacht weer alleen slapen. :{ *O* (Ja beide. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant: als ik dan niet/slecht slaap is het minder. We gaan het zien wat het wordt.)
pi_164709451
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Ik zou hiermee naar de dokter gaan, klinkt niet goed. :@ Helaas is het weekend... Zul je zien: is het maandag gewoon weer zoals vanouds en niks meer van te merken.
pi_164709489
@Sylvana: je hebt niet toevallig een hangend helft van je gezicht? (I hope not!)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:47:03 #236
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164710473
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heerlijk.

Ik mag vannacht weer alleen slapen. :{ *O* (Ja beide. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant: als ik dan niet/slecht slaap is het minder. We gaan het zien wat het wordt.)
Ik de hele week :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:48:09 #237
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164710499
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Huisartsen post ff bellen? :{
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164710822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb van 2300 tot 1300 geslapen O+
Lang leve m'n nieuwe pilletjes~!
Jeej! Dat klinkt goed! *O*
pi_164710878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat kan ook op andere manieren dan werken. Ik snap je heel goed hoor maar herstel eerst hier maar weer van. En dan bedoel ik niet alleen lichamelijk. Neem echt de tijd lieverd :*
Eigenlijk gaat het emotioneel wel. Alleen dat trager zijn dan gewoonlijk en sneller geïrriteerd en boos raken (okee, dat is niet zo'optimaal op zich... ). Maar ik probeer!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:31 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dat komt wel weer. Als het niet op de oude manier is, dan wel op een nieuwe manier. Probeer je nu nuttig te voelen in dat je goed voor je lijf zorgt. Hoe beter je herstelt, hoe nuttiger je straks weer kan zijn op andere gebieden.
Daar heb je wel een punt...
Ik probeer, maar ik word er kregelig van, merk ik. -O-
pi_164710912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Misschien toch eens naar de huisarts bellen? Dat kan op zich nogal veel zijn, natuurlijk... :*
pi_164711032
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel lijkt me dat!

Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.
pi_164711517
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.
Dit ja!!!
pi_164711679
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.
Dit! Bellen én gaan!
pi_164712080
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.
Je hebt hier niet meer gereageerd. Ik hoop dat je naar de HAP bent! Ik vind het ook eng klinken.
pi_164712322
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Adriane het volgende:

[..]

Je hebt hier niet meer gereageerd. Ik hoop dat je naar de HAP bent! Ik vind het ook eng klinken.
Dankjulliewel allemaal :*
Ik lag lekker te slapen ;)
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Ik voel me verder ook wel oké.
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen :@ )
pi_164712344
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjulliewel allemaal :*
Ik lag lekker te slapen ;)
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Ik voel me verder ook wel oké.
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen :@ )
Ik ben blij je te lezen!
Ja, bellen!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:05:12 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164712351
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjulliewel allemaal :*
Ik lag lekker te slapen ;)
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Ik voel me verder ook wel oké.
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen :@ )
Gewoon ff bellen, dan ben je iig zelf ook geruster. Je hoeft niet perse een hangende mond te hebben om wel een infarct of iets in je hersenen gehad te hebben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164712356
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjulliewel allemaal :*
Ik lag lekker te slapen ;)
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Ik voel me verder ook wel oké.
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen :@ )
Gelukkig ''valt het mee'', er wordt goed aan je gedacht hier ;)
Lekker slapen!
pi_164713119
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjulliewel allemaal :*
Ik lag lekker te slapen ;)
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Ik voel me verder ook wel oké.
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen :@ )
Fijn om je te horen. En wel bellen!
Ik snap dat je geen zin hebt om daar te wachten, maar better safe than sorry. :*
pi_164713168
Ik heb geprobeerd te bellen maar er waren nog 6bwachtenden voor me. Dus eerst maar eten besteld en eten zo en dan probeer ik het nog wel een keer.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:47:16 #251
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164713297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geprobeerd te bellen maar er waren nog 6bwachtenden voor me. Dus eerst maar eten besteld en eten zo en dan probeer ik het nog wel een keer.
Eetse Hopelijk kom je er straks door.

[ Bericht 2% gewijzigd door LPFAN op 20-08-2016 18:59:16 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:38:01 #252
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164714850
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geprobeerd te bellen maar er waren nog 6bwachtenden voor me. Dus eerst maar eten besteld en eten zo en dan probeer ik het nog wel een keer.
En nu wel gesproken met ze?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164715435
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
pi_164715515
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
Oeie!
Sterkte!
Gaat er iemand met je mee? :*
pi_164715532
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
Sterkte! :*
pi_164715700
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
Sterkte!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:07:39 #257
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164715745
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
Succes en sterkte! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164715780
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Oeie!
Sterkte!
Gaat er iemand met je mee? :*
Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie :*
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:11:06 #259
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164715863
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie :*
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:11:13 #260
137949 Disana
pi_164715868
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie :*
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
Succes en sterkte, Sylvana. Ik hoop dat het niets ernstigs is.
pi_164715966
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie :*
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
Succes!

Mijn rug loopt op een andere plek vervelend te zijn.. Oxy to the rescue !

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 20:14:44 ]
pi_164717809
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
Succes en sterkte!
pi_164717820
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie :*
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
Sterkte en hopelijk snel positieve duidelijkheid. :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mijn rug loopt op een andere plek vervelend te zijn.. Oxy to the rescue !
Oxy kan je redder zijn idd. :Y
pi_164718146
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mijn rug loopt op een andere plek vervelend te zijn.. Oxy to the rescue !
Werkt het?
pi_164718173
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie :*
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
Okee, dan zit je daar toch al niet alleen.
Hoop dat alles in orde komt!
:*
pi_164718277
Mijn rug begint steeds vaker vervelend te doen. Ik heb al sinds we de boxspring hebben vaak last van (pijn in) m'n rug bij het wakker worden. Dit terwijl we het beste van het beste matras (qua hoeveelheid veren) hebben. Dus dat is dan lekker wakker worden. :{

Maar ook vandaag begon m'n rug vervelend te doen, terwijl we langs de bezienswaardigheden liepen. Maar dan ook echt serieus vervelend... Pijn in de onderrug.

Soms als ik op de bank zit en op wil staan doet m'n rug zeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:36:56 #267
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_164718416
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.

-O-

:W
Oei. Succes en sterkte.

Ik ben een beetje opgebrand. Teveel ineens gedaan denk ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_164718858
Lief dat jullie allemaal zo meeleven :*
Ik leef nog ;) en heb niks ernstigs. Geen hersenvliesontsteking of beroerte. Hij denkt aan een ernstige bijholte-ontsteking. Dus gewoon Naproxen meegekregen en dan moet het wel weer overgaan.
pi_164718895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo meeleven :*
Ik leef nog ;) en heb niks ernstigs. Geen hersenvliesontsteking of beroerte. Hij denkt aan een ernstige bijholte-ontsteking. Dus gewoon Naproxen meegekregen en dan moet het wel weer overgaan.
Pfieuw! *O*
Goed nieuws!
pi_164718983
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:51 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Pfieuw! *O*
Goed nieuws!
Ja maar word wel gek van al die ontstekingen laattste tijd. Kan wel een Bingo-kaart maken :{
pi_164719121
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:27 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Werkt het?
Niet echt :'( -O-
pi_164719148
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja maar word wel gek van al die ontstekingen laattste tijd. Kan wel een Bingo-kaart maken :{
Mhm, okee, dat is ook wel waar... maar ondertussen waren hier al tig doemscenario's de revue gepasseerd en dus klonk sinusitis als een zeer goed scenario. :@

Maar rot wel al die ontstekingen... een verklaring voor of allemaal toeval?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:59:03 #273
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164719157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo meeleven :*
Ik leef nog ;) en heb niks ernstigs. Geen hersenvliesontsteking of beroerte. Hij denkt aan een ernstige bijholte-ontsteking. Dus gewoon Naproxen meegekregen en dan moet het wel weer overgaan.
Gelukkig!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164719168
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet echt :'( -O-
:N :*
Gaan slapen een optie, of gaat dat ook niet goed lukken leg de pijn?
pi_164719281
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:58 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Mhm, okee, dat is ook wel waar... maar ondertussen waren hier al tig doemscenario's de revue gepasseerd en dus klonk sinusitis als een zeer goed scenario. :@

Maar rot wel al die ontstekingen... een verklaring voor of allemaal toeval?
Ben gewoon bang dat het door mn diabetes komt, dat ik er daardoor gevoeliger voor ben ofzo.
En ja in mijn hoofd ook hoor... Helemaal omdat mn vader wel hersenbloedingen gehad heeft enzo.
pi_164719321
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ben gewoon bang dat het door mn diabetes komt, dat ik er daardoor gevoeliger voor ben ofzo.
En ja in mijn hoofd ook hoor... Helemaal omdat mn vader wel hersenbloedingen gehad heeft enzo.
Herkenbaar... :*
Misschien nu nog even wat leuks relaxed doen en dan op tijd naar bed? (En kussen wat hoger leggen of extra kussen kan helpen tegen druk in je hoofd bij zoiets)
pi_164720689
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

:N :*
Gaan slapen een optie, of gaat dat ook niet goed lukken leg de pijn?
Ga ook mijn bed in, hopelijk slaap ik een beetje O+
pi_164722500
Beterschap Sylvana en WHENM :*
pi_164726001
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo meeleven :*
Ik leef nog ;) en heb niks ernstigs. Geen hersenvliesontsteking of beroerte. Hij denkt aan een ernstige bijholte-ontsteking. Dus gewoon Naproxen meegekregen en dan moet het wel weer overgaan.
Gelukkig niks ernstigs! Beterschap! :*
pi_164726775
Dankjullie! Ben nu alweer half uur wakker, krijg je van al dat slapen gisteren natuurlijk.

WHENM hoe gaat het met jou nu?
pi_164727014
Gelukkig valt de uitslag mee, Sylvana. Alhoewel deze ontsteking ook erg vervelend is. Beterschap!

Hoe gaat het met je WHENM? Heb je kunnen slapen?
  zondag 21 augustus 2016 @ 10:21:28 #282
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164727920
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn rug begint steeds vaker vervelend te doen. Ik heb al sinds we de boxspring hebben vaak last van (pijn in) m'n rug bij het wakker worden. Dit terwijl we het beste van het beste matras (qua hoeveelheid veren) hebben. Dus dat is dan lekker wakker worden. :{

Maar ook vandaag begon m'n rug vervelend te doen, terwijl we langs de bezienswaardigheden liepen. Maar dan ook echt serieus vervelend... Pijn in de onderrug.

Soms als ik op de bank zit en op wil staan doet m'n rug zeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schni schna schnappie schnappie schnappie schnap!
Vervelend, al mee naar de fysio geweest?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164734281
Heb redelijk geslapen, jullie zijn lief O+.

De pijn / last blijft echter :'(, hopelijk is er niet iets anders "stuk" nu :o :{ :X
pi_164734657
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Heb redelijk geslapen, jullie zijn lief O+.

De pijn / last blijft echter :'(, hopelijk is er niet iets anders "stuk" nu :o :{ :X
Dat suckt... -O-
Dokter bellen? Zodat je zeker weet of er al dan niet iets 'stuk' is?
:*
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:38:39 #285
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164734741
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Heb redelijk geslapen, jullie zijn lief O+.

De pijn / last blijft echter :'(, hopelijk is er niet iets anders "stuk" nu :o :{ :X
;( Beterschap :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:58:32 #286
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164743654
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Heb redelijk geslapen, jullie zijn lief O+.

De pijn / last blijft echter :'(, hopelijk is er niet iets anders "stuk" nu :o :{ :X
Beterschap
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164743804
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Heb redelijk geslapen, jullie zijn lief O+.

De pijn / last blijft echter :'(, hopelijk is er niet iets anders "stuk" nu :o :{ :X
Balen!
Voelt het anders/herken je deze pijn niet?
Hopelijk gaat het snel beter. :*
pi_164744361
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd worden :) en ja, het is wat lang uitgevallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:27:29 #289
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164744645
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef MarieAlice het volgende:
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd worden :) en ja, het is wat lang uitgevallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me misschien horend bij je ongeluk :-(.
Kan er verder niet zoveel over zeggen, sterkte :*
En als je het niet vetrouwd, dokter bellen!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164744910
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:27 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Lijkt me misschien horend bij je ongeluk :-(.
Kan er verder niet zoveel over zeggen, sterkte :*
En als je het niet vetrouwd, dokter bellen!
Ow ja, het hoort erbij, ik weet het. :@
Sorry, ik wou even ventileren.
Doe anders maar weg lpfan
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:39:15 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164744977
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef MarieAlice het volgende:
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd worden :) en ja, het is wat lang uitgevallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat hier prima ;)

En lijkt me niet leuk idd dat je je niet jezelf voelt maar dat heeft tijd nodig om te herstellen. Je lichaam heeft enorm veel meegemaakt de afgelopen tijd. Komt wel. Geef het tijd :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:01:19 #292
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164745792
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:36 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ow ja, het hoort erbij, ik weet het. :@
Sorry, ik wou even ventileren.
Doe anders maar weg lpfan
Waarom zeg je nou sorry? Nergens voor nodig. Lekker ventileren :*
Bedoelde het niet negatief :@

Nothing but love O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:02:47 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164745822
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef MarieAlice het volgende:
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd worden :) en ja, het is wat lang uitgevallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel begeleiding? Neuropsychologisch?
The love you take is equal to the love you make.
pi_164746265
@Lpfan: I know. Alleen weet ik het precies alleen op een heel abstract en rationeel niveau. Het ook echt zo beschouwen en voelen voor mezelf is dan ook weer wat anders.

@Pris: sorry. Ik weet het niet, het voelde alsof het verkeerd was. Oftewel is dat hineininterpretieren. Zei ik al dat ik vaak nogal kregelig enzo ben? :@

quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Krijg je wel begeleiding? Neuropsychologisch?
Ja, neuromotorische en neuropsychologische revalidatie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:19:17 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164746354
Je komt hier toch best aardig uit je woorden.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:24:47 #296
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164746586
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:16 schreef MarieAlice het volgende:
@Lpfan: I know. Alleen weet ik het precies alleen op een heel abstract en rationeel niveau. Het ook echt zo beschouwen en voelen voor mezelf is dan ook weer wat anders.

@Pris: sorry. Ik weet het niet, het voelde alsof het verkeerd was. Oftewel is dat hineininterpretieren. Zei ik al dat ik vaak nogal kregelig enzo ben? :@

[..]

Ja, neuromotorische en neuropsychologische revalidatie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen probleem hoor. Het stond idd in je post dat je wat fel bent :Y
Dat is duidelijk :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164747399
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Lienekien het volgende:
Je komt hier toch best aardig uit je woorden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel dankjulliewel allemaal!

:* O+
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:45:02 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164747538
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel dankjulliewel allemaal!

:* O+
Het is nog relatief kort geleden, hè? Je hebt nog een boel te verwerken en staat nog maar aan het begin van de revalidatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_164747640
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef MarieAlice het volgende:
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd worden :) en ja, het is wat lang uitgevallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heel herkenbaar (mn vriend had het ook) dat je zulke klachten hebt overgehouden aan het ongeluk. En ik kan me heel goed voorstellen dat het enorm confronterend is. En dat je boos op jezelf wordt als je niet op een woord kunt komen en je verbeterd wordt. Maar als je je lichaam de tijd geeft om te herstellen kan dat echt beter worden. En dat je overal zo gevoelig voor bent klinkt ook erg naar. Maar wees alsjeblieft niet zo streng voor jezelf. Het is nu even zoals het is. Het is niet niks wat je lichaam en hersenen te verduren hebben gehad. Herstel heeft tijd nodig. Gun jezelf dat hoe vervelend het ook is. Ook wat betreft je werk. Sterkte :*
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:48:32 #300
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164747714
En
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:48:47 #301
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164747730
Uit *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')