Zie nu pas dat je terug bent. Heb het druk gehad met verbouwen in mijn man zijn vakantie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
allemaal
Eerst en vooral: bedankt voor het kaartje! Ik was er echt wel door geraakt.![]()
Ik ben nu dus een weekendje thuis, maar dinsdag moet ik terug, gaan ze de resultaten van de bloeddrukmeting uitlezen en besluiten wat ze gaan doen. Maar als ik het zelf aflees nu, is het beter dan in het uz, maar daar ergerde ik me dan ook dood...
Lang schermen kijken lukt nog niet helemaal, maar verder gaat het wel okee. Wat trager van begrip en hoofdpijn en andere pijn, maar verder wel okee.
Veel sterkte voor wie het kan gebruiken.
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik zie dezoensmiley wel hoor mobiel
Genezing he. Dus in dat opzicht is jeuk goed. Maar wel retevervelend lijkt me (zelf geen ervaring mee).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
Tering wat kan een hechting jeuken zeg
Ai das idd niet mals.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal, ik hoop ook dat dit écht de laatste keer is! Risico's zijn niet mals namelijk (dwarslaesie).
Ps. Ben ik nu scheel of is die zoen-smiley via mobiel niet zichtbaar ?
De hoofdpijn die je al had, chronisch, - dat was jij toch? - die is er dus nog steeds?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:36 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Geen probleem hoor! Bedankt!![]()
Het is raar om weer thuis te zijn. Soms lijkt alles weer in orde, inclusief de hoofdpijn (als in: die is er nog steeds) en het volgende moment denk ik dat mijn hersens het allemaal niet kunnen volgen. Alsof niet alles verwerkt geraakt.
Maar straks naar de kiné, neuromotorische revalidatie, en daarna mag ik blijkbaar naar de neuropsycholoog ook, voor nog wat testen.
(en ik ben bang dat ik zoveel te streng voor haar ga zijnzo'n beetje als een kok die op restaurant gaat en dan over elk klein detail valt. Ik ben dan ook een moeilijk mens
)
Dit past beter in het slowchat topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Net klaar met mijn laatste rondje kranten rondbrengen. Ze waren zwaar vandaag!Ben op. (En ik heb een verkeerd hemdje aan, ondanks oksel scheren vanmorgen en een lading deo ruik ik verschrikkelijk.
)
Kwam vanmorgen alweer moeilijk uit bed, net zoals de hele week zo ongeveer.
Waarom mogen anderen wel over (vrijwilligers)werk hier posten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit past beter in het slowchat topic.
Over dat je moe bent zeg ik ook niks toch? en voor de rest, ja het past beter in het slowchat topic, ik zal daar in vervolg ook er over posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom mogen anderen wel over (vrijwilligers)werk hier posten?
En dat moe zijn en daardoor moeilijk uit bed kunnen komen is chronisch bij mij (door de diabetes), en past dus wel degelijk hier.
Ja, die is er nog, inderdaad. Niet duidelijk verwoord, zie ik net. Maar dat ben ik dus wel gewoon. Verder nog wat te verwachten pijntjes en wat trager dan normaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
De hoofdpijn die je al had, chronisch, - dat was jij toch? - die is er dus nog steeds?(Niet dat er een andere hoofdpijn voor in de plaats is gekomen bedoel ik, of dat ie helemaal weg zou zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Niet zo aardig- , maar ik zeg er dus wel wat van als het m.i niet klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef PrisTheShiz het volgende:
LPFAN en jaimy, ik ga het toch zeggen. Laat elkaar nou gewoon met rust. Zie altijd van die nutteloze discussies tussen jullie.
Waar twee mensen vechten hebben twee mensen schuld....
Komop zeg we zijn allemaal mensen,laat elkaar in de waarde.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:08 schreef MarieAlice het volgende:
@Gia: bedankt!
[..]
Ja, die is er nog, inderdaad. Niet duidelijk verwoord, zie ik net. Maar dat ben ik dus wel gewoon. Verder nog wat te verwachten pijntjes en wat trager dan normaal.Laat het los, laat het gaan. Het heen en weer krijgen kost veel te veel energie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nu even zo en niet anders.
(hmm, goed advies van mezelf. Ik zou hem ook op moeten volgen.)![]()
Haha ja idd ;p zouden we allemaal moeten opvolgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef Adriane het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaan. Het heen en weer krijgen kost veel te veel energie.![]()
(hmm, goed advies van mezelf. Ik zou hem ook op moeten volgen.)
Ik weet dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef Adriane het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaan. Het heen en weer krijgen kost veel te veel energie.![]()
(hmm, goed advies van mezelf. Ik zou hem ook op moeten volgen.)
Dat kan ook op andere manieren dan werken. Ik snap je heel goed hoor maar herstel eerst hier maar weer van. En dan bedoel ik niet alleen lichamelijk. Neem echt de tijd lieverdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:57 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt.
(en dan een heleboel 'maar' die eigenlijk alleen neerkomt op 'maar ik wil me nuttig voelen')
Dat komt wel weer. Als het niet op de oude manier is, dan wel op een nieuwe manier. Probeer je nu nuttig te voelen in dat je goed voor je lijf zorgt. Hoe beter je herstelt, hoe nuttiger je straks weer kan zijn op andere gebieden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:57 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt.
(en dan een heleboel 'maar' die eigenlijk alleen neerkomt op 'maar ik wil me nuttig voelen')
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb van 2300 tot 1300 geslapen![]()
Lang leve m'n nieuwe pilletjes~!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |