Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel lijkt me dat!
Hier wat engs vanmiddag. Stond onder de douche en opeens zo'n raar gevoel in mn hoofd. Alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo. Kon me gelukkig nog net aan de grijpsteun van vriendlief die hij nog had hangen vastpakken anders was ik in elkaar gestort van de pijn. Snel onder de douche weg en eerst op de wc gezeten tot ik weer wat stabieler was en nu lig ik met barstende koppijn in bed.
Echt nog nooit gehad dit. Iemand die het herkent?
Dit ja!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.
Dit! Bellen én gaan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bel aub de huisartsenpost! Klinkt eng en ik zou er niet mee wachten tot maandag.
Je hebt hier niet meer gereageerd. Ik hoop dat je naar de HAP bent! Ik vind het ook eng klinken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dankjulliewel allemaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Adriane het volgende:
[..]
Je hebt hier niet meer gereageerd. Ik hoop dat je naar de HAP bent! Ik vind het ook eng klinken.
Ik ben blij je te lezen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjulliewel allemaal
Ik lag lekker te slapen
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Ik voel me verder ook wel oké.
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen)
Gewoon ff bellen, dan ben je iig zelf ook geruster. Je hoeft niet perse een hangende mond te hebben om wel een infarct of iets in je hersenen gehad te hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjulliewel allemaal
Ik lag lekker te slapen
Bloedsuiker was gewoon goed, geen hangende mond (mn vader heeft aantal hersenbloedingen gehad, dus dat herken ik wel. Is wel een grote angst van me dat ik dat ook ooit krijg!) Verder wel gewoon helder enzo. Heb geen last van flitsen ofzo nu en licht doet geen extra zeer ofzo. Had wel de hele week al hoofdpijn door spanning/vastzittende emoties (daar weet ik het iig aan want ik heb nooit hoofdpijn verder)
Maar misschien idd wel beter om iig ff te bellen (niet heel veel zin om uren op de HAP te zitten nu eigenlijk, blijf liever in bed liggen)
Gelukkig ''valt het mee'', er wordt goed aan je gedacht hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjulliewel allemaal
Ik lag lekker te slapen
Fijn om je te horen. En wel bellen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjulliewel allemaal
Ik lag lekker te slapen
Eetse Hopelijk kom je er straks door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geprobeerd te bellen maar er waren nog 6bwachtenden voor me. Dus eerst maar eten besteld en eten zo en dan probeer ik het nog wel een keer.
En nu wel gesproken met ze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geprobeerd te bellen maar er waren nog 6bwachtenden voor me. Dus eerst maar eten besteld en eten zo en dan probeer ik het nog wel een keer.
Oeie!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja ik moet naar de Spoedpost van het ZKH. Dus niet naar de HAP.
Sterkte!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Sterkte!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Succes en sterkte!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ja mn vriend gaat met auto meemquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Oeie!
Sterkte!
Gaat er iemand met je mee?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja mn vriend gaat met auto meem
Dankjullie
Hou jullie op de hoogte voor zover dat kan.
Succes en sterkte, Sylvana. Ik hoop dat het niets ernstigs is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjullie
Succes!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjullie
Succes en sterkte!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Sterkte en hopelijk snel positieve duidelijkheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjullie
Oxy kan je redder zijn idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn rug loopt op een andere plek vervelend te zijn.. Oxy to the rescue !
Werkt het?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn rug loopt op een andere plek vervelend te zijn.. Oxy to the rescue !
Okee, dan zit je daar toch al niet alleen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei. Succes en sterkte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Pfieuw!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo meeleven
Ik leef nogen heb niks ernstigs. Geen hersenvliesontsteking of beroerte. Hij denkt aan een ernstige bijholte-ontsteking. Dus gewoon Naproxen meegekregen en dan moet het wel weer overgaan.
Mhm, okee, dat is ook wel waar... maar ondertussen waren hier al tig doemscenario's de revue gepasseerd en dus klonk sinusitis als een zeer goed scenario.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja maar word wel gek van al die ontstekingen laattste tijd. Kan wel een Bingo-kaart maken
Gelukkig!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Ik leef nogen heb niks ernstigs. Geen hersenvliesontsteking of beroerte. Hij denkt aan een ernstige bijholte-ontsteking. Dus gewoon Naproxen meegekregen en dan moet het wel weer overgaan.
Ben gewoon bang dat het door mn diabetes komt, dat ik er daardoor gevoeliger voor ben ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:58 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Mhm, okee, dat is ook wel waar... maar ondertussen waren hier al tig doemscenario's de revue gepasseerd en dus klonk sinusitis als een zeer goed scenario.![]()
Maar rot wel al die ontstekingen... een verklaring voor of allemaal toeval?
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ben gewoon bang dat het door mn diabetes komt, dat ik er daardoor gevoeliger voor ben ofzo.
En ja in mijn hoofd ook hoor... Helemaal omdat mn vader wel hersenbloedingen gehad heeft enzo.
Ga ook mijn bed in, hopelijk slaap ik een beetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:59 schreef MarieAlice het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan slapen een optie, of gaat dat ook niet goed lukken leg de pijn?
Gelukkig niks ernstigs! Beterschap!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn rug begint steeds vaker vervelend te doen. Ik heb al sinds we de boxspring hebben vaak last van (pijn in) m'n rug bij het wakker worden. Dit terwijl we het beste van het beste matras (qua hoeveelheid veren) hebben. Dus dat is dan lekker wakker worden.![]()
Maar ook vandaag begon m'n rug vervelend te doen, terwijl we langs de bezienswaardigheden liepen. Maar dan ook echt serieus vervelend... Pijn in de onderrug.
Soms als ik op de bank zit en op wil staan doet m'n rug zeer.Schni schna schnappie schnappie schnappie schnap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend, al mee naar de fysio geweest?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Dat suckt...quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Heb redelijk geslapen, jullie zijn lief.
De pijn / last blijft echter, hopelijk is er niet iets anders "stuk" nu
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
Beterschapquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
Balen!quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:19 schreef MarieAlice het volgende:
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd wordenen ja, het is wat lang uitgevallen.
Lijkt me misschien horend bij je ongeluk :-(.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er verder niet zoveel over zeggen, sterkte![]()
En als je het niet vetrouwd, dokter bellen!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Ow ja, het hoort erbij, ik weet het.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Lijkt me misschien horend bij je ongeluk :-(.
Kan er verder niet zoveel over zeggen, sterkte![]()
En als je het niet vetrouwd, dokter bellen!
Ik weet niet goed of het hier moet of in de slowchat, maar goed. Als het niet goed is, zal me dat wel gezegd wordenen ja, het is wat lang uitgevallen.
Staat hier primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lijkt me niet leuk idd dat je je niet jezelf voelt maar dat heeft tijd nodig om te herstellen. Je lichaam heeft enorm veel meegemaakt de afgelopen tijd. Komt wel. Geef het tijd
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Waarom zeg je nou sorry? Nergens voor nodig. Lekker ventilerenquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:36 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ow ja, het hoort erbij, ik weet het.![]()
Sorry, ik wou even ventileren.
Doe anders maar weg lpfan
Krijg je wel begeleiding? Neuropsychologisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Ja, neuromotorische en neuropsychologische revalidatie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijg je wel begeleiding? Neuropsychologisch?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:16 schreef MarieAlice het volgende:
@Lpfan: I know. Alleen weet ik het precies alleen op een heel abstract en rationeel niveau. Het ook echt zo beschouwen en voelen voor mezelf is dan ook weer wat anders.
@Pris: sorry. Ik weet het niet, het voelde alsof het verkeerd was. Oftewel is dat hineininterpretieren. Zei ik al dat ik vaak nogal kregelig enzo ben?
[..]
Ja, neuromotorische en neuropsychologische revalidatie.Geen probleem hoor. Het stond idd in je post dat je wat fel bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is duidelijk
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Lienekien het volgende:
Je komt hier toch best aardig uit je woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel dankjulliewel allemaal!
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef MarieAlice het volgende:
[..]Het is nog relatief kort geleden, hè? Je hebt nog een boel te verwerken en staat nog maar aan het begin van de revalidatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel dankjulliewel allemaal!
The love you take is equal to the love you make.
Het is heel herkenbaar (mn vriend had het ook) dat je zulke klachten hebt overgehouden aan het ongeluk. En ik kan me heel goed voorstellen dat het enorm confronterend is. En dat je boos op jezelf wordt als je niet op een woord kunt komen en je verbeterd wordt. Maar als je je lichaam de tijd geeft om te herstellen kan dat echt beter worden. En dat je overal zo gevoelig voor bent klinkt ook erg naar. Maar wees alsjeblieft niet zo streng voor jezelf. Het is nu even zoals het is. Het is niet niks wat je lichaam en hersenen te verduren hebben gehad. Herstel heeft tijd nodig. Gun jezelf dat hoe vervelend het ook is. Ook wat betreft je werk. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |