abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 14:07:28 #1
8781 crew  Frutsel
pi_164020992
zie ook:
Gijzeling in kerk Frankrijk: Hollande zegt islamitische aanslag

quote:
Priester en twee gijzelnemers gedood in kerk Noord-Frankrijk

In de Franse stad Saint-Étienne-du-Rouvray hebben met messen bewapende gijzelnemers dinsdagochtend een priester gedood. De daders werden vervolgens gedood door speciale eenheden.
Dat melden diverse media en persbureaus. De dood van de gijzelnemers is bevestigd door het ministerie van Binnenlandse Zaken. De gijzeling zou veertig minuten geduurd hebben.

De gijzeling vond plaats in een kerk in Saint-Étienne-du-Rouvray, een gemeente in Noord-Normandië. Twee mannen gijzelden volgens France 3 een priester, twee nonnen en kerkgangers.

De Franse politie bevestigt dat één persoon is gedood met een mes. Het gaat om de 86-jarige priester Jacques Hamel. Franse media stellen dat de keel van de priester is doorgesneden. Een andere gegijzelde, volgens politiebronnen een non, zou vechten voor haar leven.

President François Hollande is bij de kerk waar de gijzeling plaatsvond en zegt op een persconferentie dat de daders naar eigen zeggen van Islamitische Staat (IS) waren.

De president zegt dat Frankrijk de strijd tegen IS met alle mogelijke middelen moet blijven voeren en dat de dreiging hoog blijft. Hij noemde de aanslag in de kerk ''een schandelijke terreuraanslag''.

De Franse premier Manuel Valls heeft zijn afschuw over deze "barbaarse aanval op een kerk" uitgesproken. Ook de paus heeft de gijzeling veroordeeld.

De aanklager belast met terreurzaken leidt het strafrechtelijk onderzoek naar de gijzeling.

Saint-Étienne-du-Rouvray ligt in het arrondissement Rouen, ongeveer 130 kilometer ten noordwesten van Parijs. Het motief voor de gijzeling is nog onduidelijk.
Walgelijke daad weer :{

Blijf AUB ontopic - gebruikelijke stokpaardjes / offtopic teksten kunnen achterwege blijven.
pi_164021007
edit: het gaat over Frankrijk

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 26-07-2016 14:09:21 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164021010
Vind het toch een beetje matige aanslag. Niet dat ik hoop op meer maar ben benieuwd waarom precies deze kerk en waarom deze priester. Hoop dat daar vandaag meer info over komt.
pi_164021020
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het toch een beetje matige aanslag. Niet dat ik hoop op meer maar ben benieuwd waarom precies deze kerk en waarom deze priester. Hoop dat daar vandaag meer info over komt.
gewoon omdat de kerk bij die gasten was opgevallen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164021029
edit: laten we svp de Duitse politiek in POL bespreken of bij het topic over Munchen/Berlijn etc etc

[ Bericht 91% gewijzigd door Frutsel op 26-07-2016 14:14:51 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164021030
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon omdat de kerk bij die gasten was opgevallen...
Ja maar zijn zoveel plekken waar veel meer mensen zijn. En net stond er in het nos bericht dat ze zelf naar buiten zijn gekomen?
pi_164021055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nederland ook.
Persoonlijk denk ik dat de machtsverschuivingen in Frankrijk en Duitsland meer invloed gaan hebben op het vluchtelingen vraagstuk als de Nederlandse verkiezingen. Nederland zal alleen maar moeilijker bestuurbaar worden om de versnippering nog groter wordt waardoor we straks een coalitie van 4 partijen nodig hebben wat de compromissen des te zoutlozer zal maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164021059
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon omdat de kerk bij die gasten was opgevallen...
???
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:14:19 #9
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:14:24 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_164021094
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]

Hollande gearriveerd.
Ah altijd weer mooi wanneer de kleine Napoleon z'n betrokkendheid komt tonen. En-passant wat troostende woorden van Islamitisch terroristisch geweld tegen katholieken (en daarmee de fransen) strooien. Een goed excuus om een hernieuwde kruisvaart te starten, lijkt me en ter verdediging van de vrije wereld die zal overwinnen. (aldus Hollande).

quote:
Bron: LeFigaro François Hollande a qualifié l'égorgement d'un prêtre «d'ignoble attentat terroriste». Les deux terroristes qui ont été abattus par les forces de l'ordre se sont réclamés de Daech. Et d'ajouter : «Nous devons mener la guerre contre l'État islamique par tous les moyens».
Wanneer da man eerst eens de misstanden in de banlieus en de (bewust ?) aangebrachte ongelijkheid zou oplossen, zou hij ergens voor gaan staan. Momenteel doet ie alleen maar een zooi Timmerfransjes :|W om o.a. de franse betrokkendheid te camoufleren.

Die zg link met Daech heeft niets met de Islam te maken. Het is "gewoon" een maffia bende die o.a. de criminaliteit (mensen/smokkel, afpersing, witwassen en prostitutie) in Libië controleert. Bron: LePoint
Saillant, daar waar Frankrijk ook in de lekkere pot wil roeren van stammenstrijd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_164021099
Er is maar 1 manier om er eigen handig een einde aan te maken. Mag het niet zeggen want dan zal ik gebannen worden hier, maar je moet het bij de bron aanpakken.
pi_164021115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar zijn zoveel plekken waar veel meer mensen zijn. En net stond er in het nos bericht dat ze zelf naar buiten gekomen?
Niet alle aanslagen hebben als doel om zoveel mogelijk mensen te doden. Als veel slachtoffers hun doel was, dan hadden ze niet één, maar twee vrachtwagens kunnen huren en op hetzelfde tijdstip in twee verschillende steden toeslaan.

Blijkbaar zijn zij voor de onthoofdingterreur gegaan maar heeft de politie te vroeg ingegrepen waardoor ze hun plan niet helemaal hebben uitgevoerd.
SIMON
pi_164021120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef Carlos93 het volgende:
Er is maar 1 manier om er eigen handig een einde aan te maken. Mag het niet zeggen want dan zal ik gebannen worden hier, maar je moet het bij de bron aanpakken.
quote:
:?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 14:16:36 ]
pi_164021156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:15 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Niet alle aanslagen hebben als doel om zoveel mogelijk mensen te doden. Als veel slachtoffers hun doel was, dan hadden ze niet één, maar twee vrachtwagens kunnen huren en op hetzelfde tijdstip in twee verschillende steden toeslaan.

Blijkbaar zijn zij voor de onthoofdingterreur gegaan maar heeft de politie te vroeg ingegrepen waardoor ze hun plan niet helemaal hebben uitgevoerd.
Nja die van Nice was alleen toch?
Deze kerk stond toch al op het to do lijstje van 1 van de 2 daders?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:21:23 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164021190
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:19 schreef Slayage het volgende:

[..]


Soms moet je er een for the team pakken. Gisteren ook 24 uur tot rust kunnen komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 26-07-2016 14:28:55 ]
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:23:20 #16
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_164021221
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef Drugshond het volgende:
Hoe valt er offtopic te blijven als we bijna dagelijks dit soort topics zien.
Het zou mooi zijn dat men in de reeks nieuws post/vindt en dat gedachte-experimenten over dit nieuws elders wordt gewisseld (lees: uitgevochten).
Het is heel lastig om tussen een hele wirwar van stokpaardjes offtopic en ruzies het nieuws te vinden dat je op de hoogte moet brengen.
De discussie over moslims,islam en vluchtelingen hebben we al zo vaak gedaan, dat het zonde is om bij verschillende onderwerpen en gebeurtenissen daarin telkens te vervallen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_164021256
Het Vaticaan is pissed. Tijd voor kruisvaarders?
pi_164021270
Cartoonisten die de islam beledigen, conferentie, joodse supermarkt, synagoge, festival, gaybar, vliegveld, metrostation, kerk, concert, trein, winkelcentrum, vuurwerkshow, shoarmazaak, kerstfeestje op je werk.......

Dit is een opsomming van de verschillende doelwitten in het Westen in de periode 2015-2016.

Wat ben ik vergeten?

Het doel zal wel zijn om je het gevoel te geven dat je nergens meer veilig bent.
SIMON
pi_164021281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:26 schreef PXY225 het volgende:
Cartoonisten die de islam beledigen, conferentie, joodse supermarkt, synagoge, festival, gaybar, vliegveld, metrostation, kerk, concert, trein, winkelcentrum, vuurwerkshow, shoarmazaak, kerstfeestje op je werk.......

Dit is een opsomming van de verschillende doelwitten in het Westen in de periode 2015-2016.

Wat ben ik vergeten?

Het doel zal wel zijn om je het gevoel te geven dat je nergens meer veilig bent.
Het doel is de overwinning voor de islam.
pi_164021286
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn dat men in de reeks nieuws post/vindt en dat gedachte-experimenten over dit nieuws elders wordt gewisseld (lees: uitgevochten).
Het is heel lastig om tussen een hele wirwar van stokpaardjes offtopic en ruzies het nieuws te vinden dat je op de hoogte moet brengen.
De discussie over moslims,islam en vluchtelingen hebben we al zo vaak gedaan, dat het zonde is om bij verschillende onderwerpen en gebeurtenissen daarin telkens te vervallen.
Dus we mogen niet de zere plek aanwijzen? Incidentje, doorlopen, niks met religie en/of vluchtelingen met een bepaalde religie te maken, slotje. On to the next one :-)
pi_164021287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:26 schreef PXY225 het volgende:
Cartoonisten die de islam beledigen, conferentie, joodse supermarkt, synagoge, festival, gaybar, vliegveld, metrostation, kerk, concert, trein, winkelcentrum, vuurwerkshow, shoarmazaak, kerstfeestje op je werk.......

Dit is een opsomming van de verschillende doelwitten in het Westen in de periode 2015-2016.

Wat ben ik vergeten?

Het doel zal wel zijn om je het gevoel te geven dat je nergens meer veilig bent.
Die van de shoarma zaak kende elkaar toch? Of was dat uiteindelijk toch terrorisme?
pi_164021291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Soms moet je er een for the team pakken. Gisteren ook 24 uur tot rust kunnen komen.
wablief?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164021302
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:25 schreef TheJanitor het volgende:
Het Vaticaan is pissed. Tijd voor kruisvaarders?
isis lui zouden zeggen: "GEWOON DOEN!!!"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164021310
Dat Katholieken dit toelaten in een Katholiek land.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:30:01 #25
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164021316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die van de shoarma zaak kende elkaar toch? Of was dat uiteindelijk toch terrorisme?
Geen terrorisme. Slechts een doorgedraaide vluchteling dit keer.
U Wot M8
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:30:27 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_164021323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:29 schreef Odaiba het volgende:
Dat Katholieken dit toelaten in een Katholiek land.
Het katholicisme is net zoals FOK! en de rest van europa gegijzeld door het cultureel Marxisme en hierdoor machteloos gemaakt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_164021341
-offtopic/troll-

[ Bericht 95% gewijzigd door damian5700 op 26-07-2016 14:33:00 ]
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:31:43 #28
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_164021346
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn dat men in de reeks nieuws post/vindt en dat gedachte-experimenten over dit nieuws elders wordt gewisseld (lees: uitgevochten).
Het is heel lastig om tussen een hele wirwar van stokpaardjes offtopic en ruzies het nieuws te vinden dat je op de hoogte moet brengen.
De discussie over moslims,islam en vluchtelingen hebben we al zo vaak gedaan, dat het zonde is om bij verschillende onderwerpen en gebeurtenissen daarin telkens te vervallen.
(Deels) Mee eens..... We zijn omgekeerd qua tijdsgeest wel bezig met een neue wende (die steeds sneller gaat). Lees acceptatie niveau.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
-------------------------------------
Maar goed kwestie van tijd voordat het hier ook de eendenvoetjes aan de grond heeft.
pi_164021353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja die van Nice was alleen toch?
Deze kerk stond toch al op het to do lijstje van 1 van de 2 daders?
Nee was een andere kerk

quote:
De Franse krant Le Figaro legt een verband met een arrestatie uit april 2015.
Toen werd de Algerijn Sid Ahmed Ghlam in Parijs opgepakt.
Hij wordt ervan verdacht een vrouw te hebben gedood en een aanslag voor te bereiden
op een kerk in Villejuif, nabij Parijs. Hij heeft toegegeven dat hij nog andere plannen had.

https://www.theguardian.c(...)rrorist-organisation
quote:
Update 14.02 – Eén dader was in beeld bij inlichtingendiensten en droeg enkelband
Volgens de BBC was één van de daders in beeld bij de inlichtingendiensten.

Hij werd in 2015 gearresteerd toen hij probeerde af te reizen naar Syrië.
Daarna zou hij een enkelband hebben gekregen en thuisarrest.
Als het dezelfde man is had ie zijn enkelband dus nog om.

Beetje slordig wel...
pi_164021375
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:32 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee was een andere kerk

[..]

[..]

Als het dezelfde man is had ie zijn enkelband dus nog om.

Beetje slordig wel...
Oh. Gestoord allemaal.

Soms weet je ook niet meer wat je er op moet zeggen.
pi_164021394
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh. Gestoord allemaal.

Soms weet je ook niet meer wat je er op moet zeggen.
ik ook niet hoor...
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:35:07 #32
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_164021399
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn dat men in de reeks nieuws post/vindt en dat gedachte-experimenten over dit nieuws elders wordt gewisseld (lees: uitgevochten).
Het is heel lastig om tussen een hele wirwar van stokpaardjes offtopic en ruzies het nieuws te vinden dat je op de hoogte moet brengen.
De discussie over moslims,islam en vluchtelingen hebben we al zo vaak gedaan, dat het zonde is om bij verschillende onderwerpen en gebeurtenissen daarin telkens te vervallen.
In denk dat in NWS we moeten proberen feitelijk relaties te bespreken en niet vervallen in de bekende doordraverij van propaganda. BTW, compli's voor je aanpak.

Dat is idd (en vind ik) ook moeilijk omdat je van alle(rlei) kanten met desinformatie wordt bekogeld. En ja, soms kom je weer tot eenzelfde conclusie.

Wellicht wanneer dat we voordat we iets in NWS posten; we zelf bekijken of de inhoud klopt, wat bijdraagt aan nuancering of invalshoek. Wanneer de inhoud slechts een herhaling van wat reeds is gezegd, kan je het maar beter laten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_164021406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:32 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee was een andere kerk

[..]


[..]

Als het dezelfde man is had ie zijn enkelband dus nog om.

Beetje slordig wel...
Ja met een enkelband los je wat op. Echt ongelofelijk hoe naief de veiligheidsdiensten zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2016 @ 14:35:51 #34
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164021410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het toch een beetje matige aanslag. Niet dat ik hoop op meer maar ben benieuwd waarom precies deze kerk en waarom deze priester. Hoop dat daar vandaag meer info over komt.
Wat is 'een matige aanslag' in vredesnaam?
Ik hoop helemaal niet op meer info.
Ik wil dat het nu eindelijk een keer ophoudt, godverdomme.
Get a life of zoiets....
Of hang jezelf op als je het leven beu bent, maar neem geen anderen daarin mee, een stelletje losers, dat zijn het.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:36:42 #35
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164021430
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Wat is 'een matige aanslag' in vredesnaam?
Ik hoop helemaal niet op meer info.
Ik wil dat het nu eindelijk een keer ophoudt, godverdomme.
Get a life of zoiets....
Of hang jezelf op als je het leven beu bent, maar neem geen anderen daarin mee, een stelletje losers, dat zijn het.
Eindelijk? Dit is slechts het begin.
U Wot M8
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:37:10 #36
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_164021436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:31 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(Deels) Mee eens..... We zijn omgekeerd qua tijdsgeest wel bezig met een neue wende (die steeds sneller gaat). Lees acceptatie niveau.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
-------------------------------------
Maar goed kwestie van tijd voordat het hier ook de eendenvoetjes aan de grond heeft.
Ik ben het met jouw eens over een neue wende en ik stel in elk geval niet dat er niet over gesproken moet worden, maar vaak is voordat het motief bekend is al zoveel stokpaardjes bereden dat dit het nieuwskarakter van dit forum ondersneeuwt.
Via het gedeelte achtergronden van het nieuws hou je nieuws en meningen, speculaties en stokpaardjes meer gescheiden van feiten, toedracht en werkelijke omstandigheden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_164021437
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Wat is 'een matige aanslag' in vredesnaam?
Ik hoop helemaal niet op meer info.
Ik wil dat het nu eindelijk een keer ophoudt, godverdomme.
Get a life of zoiets....
Of hang jezelf op als je het leven beu bent, maar neem geen anderen daarin mee, een stelletje losers, dat zijn het.
Ja matig is niet helemaal de juiste woordkeuze. Maar normaal proberen ze er zoveel mogelijk te maken.

Maar ze zijn het leven niet beu. Dan zouden ze wel gewoon zelfmoord plegen.
pi_164021443
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja met een enkelband los je wat op. Echt ongelofelijk hoe naief de veiligheidsdiensten zijn.
ach of ze doen het ervoor of erna of tijdens...

http://www.telegraaf.nl/b(...)moeten_zitten__.html

Nee enkelbandje gaat ze niet tegen houden :')
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2016 @ 14:38:36 #39
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164021463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja matig is niet helemaal de juiste woordkeuze. Maar normaal proberen ze er zoveel mogelijk te maken.

Maar ze zijn het leven niet beu. Dan zouden ze wel gewoon zelfmoord plegen.
Van mij mogen ze oppleuren naar hun zandbak.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_164021464
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Eindelijk? Dit is slechts het begin.
De islam groeit inderdaad aan zelfvertrouwen. In 2050 volgens Pew Research vormt de islam 10% van de Europese bevolking. In 2070 door hoge geboortecijfers de grootste godsdienst ter wereld. Maak je borst maar nat: dit gaan we vaker in Europa te zien krijgen.
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 14:39:21 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164021480
Die moslim vrouwen houden hun mannen ook niet onder controle :N
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164021487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:37 schreef FANN het volgende:

[..]

ach of ze doen het ervoor of erna of tijdens...

http://www.telegraaf.nl/b(...)moeten_zitten__.html

Nee enkelbandje gaat ze niet tegen houden :')
Die mensen moet je ook vastzetten. Maar nee, Europese veiligheidsdiensten laten die mensen liever naar huis gaan met een enkelbandje om. En vervolgens janken als het fout gaat.
pi_164021489
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Van mij mogen ze oppleuren naar hun zandbak.
Nja dat hebben deze twee dus blijkbaar geprobeerd maar ze zijn tegen gehouden.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2016 @ 14:40:14 #44
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164021496
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja dat hebben deze twee dus blijkbaar geprobeerd maar ze zijn tegen gehouden.
Dat betreur ik.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:40:58 #45
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164021511
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja matig is niet helemaal de juiste woordkeuze. Maar normaal proberen ze er zoveel mogelijk te maken.
Het kan ook zijn dat ze vooral wilden choqueren. Een hoogbejaarde priester de keel doorsnijden, is misschien wel meer een statement dan voor de zoveelste keer met wapens op willekeurige mensen schieten.. Dat hebben de meesten inmiddels wel een beetje gezien.
U Wot M8
pi_164021515
edit: BLIJF NOU EENS WEG MET DIT SOORT GEBAGGER

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 26-07-2016 14:45:21 ]
pi_164021528
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat betreur ik.
Mja het is allemaal lastig.
pi_164021534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze vooral wilden choqueren. Een hoogbejaarde priester de keel doorsnijden, is misschien wel meer een statement dan voor de zoveelste keer met wapens op willekeurige mensen schieten.
De stichter van deze Arabische beweging onthoofde mensne ook, dus onthoofden is gewoon in lijn met de islam.
pi_164021547
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze vooral wilden choqueren. Een hoogbejaarde priester de keel doorsnijden, is misschien wel meer een statement dan voor de zoveelste keer met wapens op willekeurige mensen schieten.. Dat hebben de meesten inmiddels wel een beetje gezien.
Ik heb echt geen idee. Om eerlijk te zijn vind ik met een vrachtwagen inrijden op een groep mensen schokkender.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2016 @ 14:42:31 #50
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164021556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja het is allemaal lastig.
Nee, het is niet lastig, het is simpel, maar helaas zijn dit soort figuren klaarblijkelijk te simpel om dat te begrijpen.
Net als de hele groep die dit soort praktijken stilzwijgend toejuichen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')