abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:54:53 #251
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_164197316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was vanaf het begin duidelijk dat de UFC een uitzondering maakte qua doping voor Lesnar. In elke sport moet je je comeback zes maanden van tevoren bij anti-doping instanties, Lesnar slechts vier bijvoorbeeld. Daar ging Hunt wel mee akkoord voor de dollars.
Bij USADA moet je geloof ik 4 maanden van te voren in de poule komen. Vanwege het moment van bekendmaken ging Brock dat niet meer redden.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 09:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En laten we elkaar geen mietje noemen: natuurlijk wist Hunt van tevoren dat Lesnar aan de dope zat. Of Hunt heeft iets te veel klappies op z'n hoofd gehad en is echt te dom om te poepen.
Wellicht moet je beter Hunt volgen, hij heeft het tig keer benoemd dat hij zeker wist dat Lesnar aan de juice zat vr het gevecht plaatsvond.
pi_164197877
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:54 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Bij USADA moet je geloof ik 4 maanden van te voren in de poule komen. Vanwege het moment van bekendmaken ging Brock dat niet meer redden.

Dat zijn dan geen USADA-regels, maar UFC-regels. In het wielrennen is het in ieder geval gewoon zes maanden. Als het volgens de regels zou gaan, dan had Dana moeten zeggen toen Brock hem opbelde dat UFC200 'em niet ging worden, vanwege de geldende anti-dopingregels. (Er nog even vanuitgaande dat de UFC er niet andere regels op nahoudt.)

quote:
[..]

Wellicht moet je beter Hunt volgen, hij heeft het tig keer benoemd dat hij zeker wist dat Lesnar aan de juice zat vr het gevecht plaatsvond.
Dan heb ik inderdaad wat gemist, wat is precies zijn probleem nu dan? Denkt hij dat doping langer van tevoren minder erg is dan doping korter van tevoren?
pi_164199389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
wat is precies zijn probleem nu dan?
Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?

- Door "exceptional circumstances" hoeft Brock van Dave Sholler, itt alle andere terugkerende vechters, niet 4 maanden van te voren een dope test te doen.
- Mark Hunt geeft aan dat hij een zeer sterk vermoeden heeft dat Brock aan het juicen is en hij geeft aan dat hij het niet eens is met de gang van zaken rondom de dope test.
- Achteraf blijkt Mark Hunt zijn vermoeden inderdaad te kloppen. Brock heeft gecheat en Hunt wil compensatie omdat het zaakje stinkt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164199560
quote:
There's a big UFC match coming up.
It's a much anticipated rematch.

Leugens!

Johnson vs Teixeira is de echte main event.
pi_164199805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat zijn dan geen USADA-regels, maar UFC-regels. In het wielrennen is het in ieder geval gewoon zes maanden. Als het volgens de regels zou gaan, dan had Dana moeten zeggen toen Brock hem opbelde dat UFC200 'em niet ging worden, vanwege de geldende anti-dopingregels. (Er nog even vanuitgaande dat de UFC er niet andere regels op nahoudt.)
UFC heeft aangepaste WADA regels
pi_164199861


Alvarez vs Nurmagomedov of toch Diaz?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:14:45 #257
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_164200566
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

UFC heeft aangepaste WADA regels
Ter aanvulling voor de genteresseerde:

http://ufc.usada.org/wp-c(...)doping-policy-EN.pdf
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:16:13 #258
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_164200606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Alvarez vs Nurmagomedov of toch Diaz?
Dat moet dan bijna wel Khabib worden.
pi_164201950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?

- Door "exceptional circumstances" hoeft Brock van Dave Sholler, itt alle andere terugkerende vechters, niet 4 maanden van te voren een dope test te doen.
Ik hoop dat je met me eens bent dat die exceptional circumstances gewoon geld zijn? En dat de officials dat natuurlijk niet openlijk zo gaan vertellen aan de media? :')
quote:
- Mark Hunt geeft aan dat hij een zeer sterk vermoeden heeft dat Brock aan het juicen is en hij geeft aan dat hij het niet eens is met de gang van zaken rondom de dope test.
- Achteraf blijkt Mark Hunt zijn vermoeden inderdaad te kloppen. Brock heeft gecheat en Hunt wil compensatie omdat het zaakje stinkt.
In dat artikel heeft Hunt helemaal gelijk.

Maar het is dus precies wat ik dacht. Van tevoren weet Hunt dat Lesnar juiced, maar hij gaat gewoon het gevecht aan for the moneyz. Achteraf blijkt inderdaad, zoals iedereen al wist, dat Lesnar juiced en gaat 'ie zeuren om meer geld. Nee.

Het is precies zoals hij nota bene zelf zegt:
quote:
I think he's juiced to the gills — and I still think I'm going to knock him out.
Het is heel simpel, als je zoiets weet dan neem je ofwel het gevecht niet aan, of je accepteert ook een no contest en dat er wat geld vloeit naar de man die jouw commercile waarde dwarft.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 17:08:21 #260
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_164203230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat zijn dan geen USADA-regels, maar UFC-regels. In het wielrennen is het in ieder geval gewoon zes maanden. Als het volgens de regels zou gaan, dan had Dana moeten zeggen toen Brock hem opbelde dat UFC200 'em niet ging worden, vanwege de geldende anti-dopingregels. (Er nog even vanuitgaande dat de UFC er niet andere regels op nahoudt.)

[..]

Dan heb ik inderdaad wat gemist, wat is precies zijn probleem nu dan? Denkt hij dat doping langer van tevoren minder erg is dan doping korter van tevoren?
Ik meen toch echt USADA-regelgeving, maar pin me er niet op vast. Hoe het in het wielrennen geregeld is, is totaal irrelevant in deze. Ja, dat had Dana inderdaad moeten zeggen. Maar Dana is dol op geld, geeft weinig om (de veiligheid van) 'zijn' vechters en Brock is een enorme draw. You do the math.

Ik snap Hunt helemaal. Hij komt misschien wat drastisch over nu, maar in de kern heeft hij natuurlijk gewoon gelijk. Ja, hij had er ook voor kunnen kiezen om het gevecht niet aan te gaan. Maar als het in zijn geval in ieder geval al de derde bevestigde juicer is waar hij het tegen opneemt, kan ik me voorstellen dat je boos bent op de organisatie.

Helemaal in deze was het nogal obvious, gezien de 'uitzondering' op de regel van 4 maanden die voor Brock werd gemaakt :')
pi_164203808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:56 schreef escalatie het volgende:

Hij is daarnaast boos op de UFC, omdat hij vermoed dat ze van het dopinggebruik af wisten en daarom Lesnar op het laatste moment hebben toegevoegd aan card en een uitzondering hebben gemaakt voor de periode dat een vechter getest moet worden voordat hij mag meedoen.
Dit is slechts een vermoeden en kan hij niet hard maken.

Ja, want Mark Hunt dacht natuurlijk tot het moment dat de test terug kwam dat Brock zijn lijf kreeg van geblikte tonijn en heel veel kip met rijst? :)

Kom op zeg, Hunt wist zelf goed wie hij voor zich had (hij heeft alsnog recht om te klagen) maar je kan niet doen alsof je blind bent.

Als hij zo'n sterk vermoeden had, wat logisch is.. kijk naar Brock :') dan had hij het gevecht niet moeten aannemen. Maargoed hij wilde gewoon een vette paycheck en nu nog eens geld zien. Dat is zelf ook niet helemaal zuiver.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2016 17:46:48 ]
pi_164212323
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja, want Mark Hunt dacht natuurlijk tot het moment dat de test terug kwam dat Brock zijn lijf kreeg van geblikte tonijn en heel veel kip met rijst? :)

Kom op zeg, Hunt wist zelf goed wie hij voor zich had (hij heeft alsnog recht om te klagen) maar je kan niet doen alsof je blind bent.

Als hij zo'n sterk vermoeden had, wat logisch is.. kijk naar Brock :') dan had hij het gevecht niet moeten aannemen. Maargoed hij wilde gewoon een vette paycheck en nu nog eens geld zien. Dat is zelf ook niet helemaal zuiver.
Hunt had een sterk vermoeden maar kon het niet bewijzen, nadat brock 2x positief getest heeft veranderd dat dus.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 08:42:32 #263
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_164216951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja, want Mark Hunt dacht natuurlijk tot het moment dat de test terug kwam dat Brock zijn lijf kreeg van geblikte tonijn en heel veel kip met rijst? :)

Kom op zeg, Hunt wist zelf goed wie hij voor zich had (hij heeft alsnog recht om te klagen) maar je kan niet doen alsof je blind bent.

Als hij zo'n sterk vermoeden had, wat logisch is.. kijk naar Brock :') dan had hij het gevecht niet moeten aannemen. Maargoed hij wilde gewoon een vette paycheck en nu nog eens geld zien. Dat is zelf ook niet helemaal zuiver.
Ik ben het ook met je eens hoor. Ik snap dat hij boos is, omdat Lesnar alsnog met aardig wat geld wegloopt. Maar ik denk ook dat zijn reactie veel minder fel was geweest als hij de partij gewonnen zou hebben.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:23:22 #264
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_164219283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was vanaf het begin duidelijk dat de UFC een uitzondering maakte qua doping voor Lesnar. In elke sport moet je je comeback zes maanden van tevoren bij anti-doping instanties, Lesnar slechts vier bijvoorbeeld. Daar ging Hunt wel mee akkoord voor de dollars.
De regels bij USADA zijn 4 maanden voor je terugkomt, dat heeft niks met andere sporten te maken ook al zijn die regels overal anders. Verder is het juist fout dat Lesnar niet aan die 4 maanden hoefde te voldoen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_164224248
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
International Fight Week 2016 [deel 3]

Vrijdag begon rustig, uurtje langer kunnen slapen, uurtje aan het zwembad gelegen en genoten van een uitgebreid lunch buffet. Nadat ik mijn buikje rond gegeten had was het tijd om te vertrekken richting de T-Mobile Arena voor de UFC 200 weigh-ins. Uiteraard de route enigszins aangepast zodat ik nog even door het fighter hotel kon lopen en met succes!

[ afbeelding ] Julianna Pea, Will Brooks, Russell Doane, Bryan Caraway

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ondanks dat er voldoende grote namen op de kaart stonden miste het toch net dat beetje extra. Of je nou fan bent van McGregor of niet.. de gast creert een sfeer die geweldig is en dit doet niemand hem niet, zelfs Brock Lesnar niet die een ontzettend grote ‘draw’ is in de USA. De gevechten op de prelims waren op papier dan wel weer vl beter dan ik ooit heb mogen meemaken. Het is echter afwachten of de gevechten ook daadwerkelijk het spektakel brengen wat iedereen ervan verwacht.

Na de weigh-ins was ik wel pumped voor het event zelf. Het kon niet snel genoeg zaterdagmiddag zijn. Maar eerst stond er nog een mooi evenement op het programma: The Ultimate Fighter 23 Finale met namen als Kevin Lee, Jake Matthews, Doo Ho Choi, Will Brooks, Ross Pearson, 2 TUF finales en Jedrzejcek en Gadelha mogen we zeker niet klagen.

De 2 early prelims duren samen nog geen 7 minuten. Jingliang en Lee zijn gauw klaar met hun tegenstanders en winnen beide op (T)KO. De 4 volgende prelims zijn vrij matig en zorgen ervoor dat het publiek langzaam in slaap begint te doezelen. De main card zweept het publiek echter weer op. Silva en Choi winnen in de eerste ronde op KO en Will Brooks zet een mooi resultaat neer tegen Pearson. Tatiana Suarez sleept de titel The Ultimate Fighter in de wacht met een mooie D’Arce chocke op Amanda Cooper. En Sanchez wint in een vrij saai gevecht diezelfde titel. Ondanks dat main event eindigt in een jury beslissing heb ik elke minuut van het gevecht op het puntje van mijn stoel gezeten, heerlijke spanning in een gevecht dat constant alle kanten op had kunnen gaan!

*filmpje stare down*

[ afbeelding ] Mark Dellagrotte (Owner/trainer Team Sityodtong), Henry Cejudo, Robbie Lawler, Jon Anik (UFC commentator), Uriah Hall

Op donderdag stond ik in backstage een beetje te genieten van de sfeer en zag ik opeens een bekend iemand voorbij lopen. Als snel realiseerde ik me dat het Jonathan Tucker (Parenthood) was. Bij jullie waarschijnlijk beter bekend als Jay Kulina van de MMA serie ‘Kingdom’. Niemand leek hem te kennen, dus hij vond het uitermate leuk dat iemand uit “Amsterdam” nota bene hem herkende. Na een tijdje met hem gepraat te hebben namen we afscheid. Maar ik zou hem ook vandaag weer tegen komen. Het grappige was echter dat HIJ dit keer MIJ herkende :D Vanuit het niets hoor ik opeens: “Yo, Amsterdam. My man!!” Dat was natuurlijk wel een grappig momentje. Dit keer was zijn collega Matt Lauria (Parenthood, Friday Night Lights) ook van de partij. Ook hij speelt een rol in de MMA serie ‘Kingdom’ als Ryan Wheeler.

[ afbeelding ]

Over enkele dagen het laatste deel!
Taz, Hoe gaat het met je?
ik hoop dat je nog ergens een gaatje kan vinden voor het laatste deel van je geweldige trip.
pi_164232284
Van mij mag Taz dat laatste deel wel over twee delen verspreiden.


:')
pi_164232351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:06 schreef Nober het volgende:
Van mij mag Taz dat laatste deel wel over twee delen verspreiden.


:')
zonder te kijken, fuck you, motherfucker x50
pi_164239871


UFC Fight Night: Rodrguez vs. Caceres (also known as UFC Fight Night 92) is an upcoming mixed martial arts event that will be held on August 6, 2016 at Vivint Smart Home Arena in Salt Lake City, Utah.

23:00 Q&A met Demetrious Johnson
http://www.ufc.com/media/fight-night-salt-lake-city-q-and-a

0:00 UFC 202 Conference Call
http://uk.ufc.com/media/ufc-202-media-call

1:00 Face-off
http://www.ufc.com/media/(...)ty-official-weigh-in

4:00 Main Card
145 - Yair Rodriguez #13 vs Alex Caceres
145 - Dennis Bermudez #8 vs Rony Jason
185 - Thales Leites #12 vs Chris Camozzi
170 - Santiago Ponzinibbio vs Zak Cummings
170 - Trevor Smith vs Joe Gigliotti
115 - Maryna Moroz #8 vs Danielle Taylor

2:00 Prelims
170 - Court McGee vs Dominique Steele
265 - Viktor Pesta vs Marcin Tybura
155 - David Teymur vs Jason Novelli
145 - Teruto Ishihara vs Horacio Gutierrez

1:00 Early Prelims
145 - Cub Swanson #5 vs #14 Tatsuya Kawajiri
265 - Chase Sherman vs Justin Ledet

Post-fight Press Conference
Niet gevonden

http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-salt-lake-city#/fight
https://en.wikipedia.org/(...)3%ADguez_vs._Caceres
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:54:20 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:24:20 #270
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:44:04 #271
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164246167
[quote]0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:43 schreef Nober het volgende:

4:00 Main Card
145 - [ afbeelding ] Yair Rodriguez #13 vs Alex Caceres [ afbeelding ]
145 - [ afbeelding ] Dennis Bermudez #8 vs Rony Jason [ afbeelding ]
185 - [ afbeelding ] Thales Leites #12 vs Chris Camozzi [ afbeelding ]
170 - [ afbeelding ] Santiago Ponzinibbio vs Zak Cummings [ afbeelding ]
170 - [ afbeelding ] Trevor Smith vs Joe Gigliotti [ afbeelding ]
115 - [ afbeelding ] Maryna Moroz #8 vs Danielle Taylor [ afbeelding ]

2:00 Prelims
170 - [ afbeelding ] Court McGee vs Dominique Steele [ afbeelding ]
265 - [ afbeelding ] Viktor Pesta vs Marcin Tybura [ afbeelding ]
155 - [ afbeelding ] David Teymur vs Jason Novelli [ afbeelding ]
145 - [ afbeelding ] Teruto Ishihara vs Horacio Gutierrez [ afbeelding ]

1:00 Early Prelims
145 - [ afbeelding ] Cub Swanson #5 vs #14 Tatsuya Kawajiri [ afbeelding ]
265 - [ afbeelding ] Chase Sherman vs Justin Ledet [ afbeelding ]

CUB heeft geweigerd Dana te pijpen? dus lekker op de FP prelims
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:39:48 #272
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_164248085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef THEFXR het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 augustus 2016 10:43 schreef Nober het volgende:

4:00 Main Card
145 - [ afbeelding ] Yair Rodriguez #13 vs Alex Caceres [ afbeelding ]
145 - [ afbeelding ] Dennis Bermudez #8 vs Rony Jason [ afbeelding ]
185 - [ afbeelding ] Thales Leites #12 vs Chris Camozzi [ afbeelding ]
170 - [ afbeelding ] Santiago Ponzinibbio vs Zak Cummings [ afbeelding ]
170 - [ afbeelding ] Trevor Smith vs Joe Gigliotti [ afbeelding ]
115 - [ afbeelding ] Maryna Moroz #8 vs Danielle Taylor [ afbeelding ]

2:00 Prelims
170 - [ afbeelding ] Court McGee vs Dominique Steele [ afbeelding ]
265 - [ afbeelding ] Viktor Pesta vs Marcin Tybura [ afbeelding ]
155 - [ afbeelding ] David Teymur vs Jason Novelli [ afbeelding ]
145 - [ afbeelding ] Teruto Ishihara vs Horacio Gutierrez [ afbeelding ]

1:00 Early Prelims
145 - [ afbeelding ] Cub Swanson #5 vs #14 Tatsuya Kawajiri [ afbeelding ]
265 - [ afbeelding ] Chase Sherman vs Justin Ledet [ afbeelding ]

CUB heeft geweigerd Dana te pijpen? dus lekker op de FP prelims
Hij wordt anders flink gepromoot op FB om maar de early prelims te kijken op fight pass.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_164262361
quote:
Ja dit wordt genieten natuurlijk. Eerst nog even twee weken bekvechten als warmup :D
Play hard, go pro.
pi_164265077
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Ja dit wordt genieten natuurlijk. Eerst nog even twee weken bekvechten als warmup :D
Deze hele rematch slaat nergens op, Conor had gewoon zijn belt moeten verdedigen tegen Frankie Edgar tijdens UFC 200.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')