Mooi.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:23 schreef bascross het volgende:
Oh en ik hoop dat Karolina dat rare jongetje vanavond verslaat.
Nou ja, na al die battles, is die kin gewoon gebarsten.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:16 schreef Kerftminister het volgende:
Woodley vieze faggot. Lawler opeens geen chin meer.
Wonderboy gaat hem vernederen. Veruit de beste welterweight.
Het eerste shot kon hij nog net hebben maar die 5 op de grond erachteraan waren echt genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:59 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Nou ja, na al die battles, is die kin gewoon gebarsten.
Wat Wonderboy betreft, heel graag, wat vind ik dat een gave vechter!
Juh, ik zie alleen Lawler steeds sneller de grond raken, maar vaak ook ontzettend snel weer herstellen, een beetje a la Junior dos Santos.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het eerste shot kon hij nog net hebben maar die 5 op de grond erachteraan waren echt genoeg.
Wonderboy is te snel en te evasive voor Woodley.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Woodley sloopt wonderboy, waar hebben jullie het over.
Waarom stoppen? Hij heeft nu verloren, maar hij kan er echt nog wel een paar hoor. Ik denk zelfs dat hij weer de titel kan pakken. Dit is ook echt typisch mma, iemand die echt op zijn allerbest is moet gaan stoppen omdat hij er eentje verliest. Hou toch op man. Ja hij zat in echte wars, maar het is geen Chuck Liddell die ko na ko vangt door klappen die hij eigenlijk gewoon had moeten kunnen hebben. Lawler ging neer door een stoot waardoor iedereen neer gaat (naja, Roy Nelson niet, maar die moet je gewoon neerschieten voor je die ko krijgt), Daarna nog een gigantische hoeveelheid serieus harde gnp en weg ben je. Hij stond vrijwel gelijk weer op ookquote:Op zondag 31 juli 2016 22:16 schreef pmponer het volgende:
Lawler moet nu meteen stoppen (jammer dat hij verloren heeft).
Maar zijn carriere is lang en hard genoeg geweest. Hij maakte zijn debut in UFC 37 lijkt me lang genoeg geleden
Nog niet misschien.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Woodley sloopt wonderboy, waar hebben jullie het over.
Voor mijn gevoel heeft hij genoeg klappen gevangen, zou jammer zijn als hij eindigt zoals bijvoorbeeld Crocop. Hij heeft de titel gehad en meerdere malen verdedigt wat is er nog meer te halen dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom stoppen? Hij heeft nu verloren, maar hij kan er echt nog wel een paar hoor. Ik denk zelfs dat hij weer de titel kan pakken. Dit is ook echt typisch mma, iemand die echt op zijn allerbest is moet gaan stoppen omdat hij er eentje verliest. Hou toch op man. Ja hij zat in echte wars, maar het is geen Chuck Liddell die ko na ko vangt door klappen die hij eigenlijk gewoon had moeten kunnen hebben. Lawler ging neer door een stoot waardoor iedereen neer gaat (naja, Roy Nelson niet, maar die moet je gewoon neerschieten voor je die ko krijgt), Daarna nog een gigantische hoeveelheid serieus harde gnp en weg ben je. Hij stond vrijwel gelijk weer op ookLawler kan echt nog wel wat tikken hebben.
Om 19:00 weer een topshow!twitter:arielhelwani twitterde op zondag 31-07-2016 om 22:43:24Tomorrow on #themmahour: @WonderboyMMA @CarlosCondit @Unclecreepymma @BruceLeeroyGlow @FunkMaster_UFC @MarkCoachmark13 @marc_raimondi & you! reageer retweet
Ja wat een idioot. Mooi dat Uncle Creepy gewoon z'n geld gekregen heeft van de UFC.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Paxlie het volgende:
After missing weight, Scoggins blames McCall for fight cancellation
Knettergek
Hij kon niet lager komen dan 132,5 terwijl hij 125 (ok, 126) moest halen
En dan McCall de schuld geven dat die niet meer wilt
Het scheelt bijna een gewichtsklasse, laat staan als hij weer gehydrateerd wasquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja wat een idioot. Mooi dat Uncle Creepy gewoon z'n geld gekregen heeft van de UFC.
Omdat Diaz maar een paar dagen had voor de weightcut vorige keer, dus toen heeft Conor gezegd dat hij wel op 170 wilde. Aangezien hij verloren heeft op 170, wil hij nu weer op 170.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Conor tegen Nate is op 170.
Conor is kampioen op 145.
Nate is een 155 vechter.
170 is de divisie van Woodley en Wonderboy.
??????????
Waarom vechten ze niet op 155?
Dat laatste maakt geen sense.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Omdat Diaz maar een paar dagen had voor de weightcut vorige keer, dus toen heeft Conor gezegd dat hij wel op 170 wilde. Aangezien hij verloren heeft op 170, wil hij nu weer op 170.
Voor Conor wel, als hij wint is het prima, als hij verliest kan hij zeggen dat 170 niet zijn gewichtsklasse is en is zijn perspectief op 155 niet beschadigd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat laatste maakt geen sense.
Wel hoor. Hij wilt bewijzen dat het niet aan de gewichtsklasse lag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat laatste maakt geen sense.
Is nodig ook, zie hem wederom echt niet winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En hij wil opnieuw een excuus hebben als het weer mis gaat.
Conor heeft verloren, die hype is voorbij. Doe mij maar meer over Johnson vs Teixeira.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:15 schreef Vox_Populi het volgende:
Is deze al gepost?![]()
'The boy got lucky, that's it. He got very, very lucky'
Yeah right, as if...![]()
![]()
Hij zal zijn titel moeten verdedigen anders is Aldo gewoon weer kampioen, misschien is Amir Khan de volgende tegenstander en daarna Andy Souwer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef pmponer het volgende:
Conor is nu goed voorbereid die pakt Nate gewoon...
oh nee, Nate mag zich dit keer wel voorbereidden....
Stel Conor verliest weer, wat is er dan nog voor hem?
Terug naar 145 gaat hij vast niet.
Diaz wilde op 155, Conor op 160 een dag daarna heeft Diaz er 170 van gemaakt als het dan toch niet op 155 ging gebeuren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Omdat Diaz maar een paar dagen had voor de weightcut vorige keer, dus toen heeft Conor gezegd dat hij wel op 170 wilde. Aangezien hij verloren heeft op 170, wil hij nu weer op 170.
Eh....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:48 schreef Nober het volgende:
Gaat Diaz nog wat doen door bijvoorbeeld net de welterweight limit van 157lbs te halen?
Je moet 157-171 wegen dus Diaz kan 157 wegen en daarmee even laten zien dat hij op LW ook wel wint van McTapper.quote:
Oh, op die manier! Ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet 157-171 wegen dus Diaz kan 157 wegen en daarmee even laten zien dat hij op LW ook wel wint van McTapper.
Hunt is nog altijd mad en wacht wellicht een schorsing.twitter:markhunt1974 twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 01:40:40Don't fucken waste my time with your bullshit testing ok why are u even testing when u fuckers don't do shit... https://t.co/MS8HROBKQC reageer retweet
Terecht imo. Dat ie mad isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:55 schreef Nober het volgende:
Hunt is nog altijd mad en wacht wellicht een schorsing.twitter:markhunt1974 twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 01:40:40Don't fucken waste my time with your bullshit testing ok why are u even testing when u fuckers don't do shit... https://t.co/MS8HROBKQC reageer retweet
Natuurlijk mag hij boos zijn, maar hij gedraagt zich inmiddels als een dorpsgek.quote:
Dat is zeker waar. Maar word Lesnar echt gestraft zolang ie wel uitbetaald word? Nee toch? Of is dat inmiddels veranderd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:56 schreef escalatie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij boos zijn, maar hij gedraagt zich inmiddels als een dorpsgek.
Ja, lullig voor hem dat zijn laatste tegenstanders allemaal gepakt zijn op doping, maar ze zijn tenminste gepakt en worden volgens de regels gestraft. En als hij het niet eens is met de straf kan hij dat ook proberen te verwoorden als een volwassene en zo een serieuze discussie op gang brengen.
Is de uitslag vd match veranderd in no contest? Volgens mij nog niet iig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:16 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar word Lesnar echt gestraft zolang ie wel uitbetaald word? Nee toch? Of is dat inmiddels veranderd?
Volgens mij kan de Nevada Athletic Commission in theorie nog een boete opleggen als de officiële hoorzitting is geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:16 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar word Lesnar echt gestraft zolang ie wel uitbetaald word? Nee toch? Of is dat inmiddels veranderd?
Dus wat dat betreft heeft Hunt wel gelijk dan toch? Maar hij zou het inderdaad anders moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:32 schreef escalatie het volgende:
[..]
Volgens mij kan de Nevada Athletic Commission in theorie nog een boete opleggen als de officiële hoorzitting is geweest.
Normaal gesproken loop je als professionele vechter tijdens een schorsing van 2 jaar flink wat inkomsten mis, wat je ook als straf zou kunnen zien. Lesnar is een apart geval, omdat hij wel een heel erg hoge vergoeding kreeg en daarnaast zeer waarschijnlijk nog flink wat pay-per-view geld (afhankelijk van wat in zijn contract staat en onder welke voorwaarden). Plus dat hij goud geld verdient bij de WWE.
Dus nee, Lesnar zal het niet heel erg gaan voelen, ook niet na een boete.
Zijn boosheid tegenover Lesnar is natuurlijk heel terecht. Hij heeft vals gespeeld. Dat hij vindt dat de straf 'te mild' is, snap ik ook. Lesnar loopt sowieso weg met een paar miljoen dollars. Dit zit Hunt vooral heel erg dwars denk ik en dat de UFC in eerste instantie helemaal geen contact met hem heeft opgenomen. Dat is inderdaad niet netjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:12 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dus wat dat betreft heeft Hunt wel gelijk dan toch? Maar hij zou het inderdaad anders moeten aanpakken.
Zag gisteren ook een post op MMA reddit over de waarden van Lawler tegen McDonald dat er iets niet lijkt te kloppen.
https://www.reddit.com/r/(...)t_data_from_ufc_189/
In ieder geval een hoop om PEDS te doen in de sport. Jammer.
had gelezen dat Nate van 200 pounds gaat cutten. dus die klappuh komn nu nog harder aanquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kreeg lesnar een basis geld van 2.5 mil daar pakt de NSAC normaal 30% van bij doping overtredingen. verder krijgt lesnar van de UFC geen PPV of bonus geld vanwege zijn positieve test. dus hij verdient een paar mil minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:32 schreef escalatie het volgende:
[..]
Volgens mij kan de Nevada Athletic Commission in theorie nog een boete opleggen als de officiële hoorzitting is geweest.
Normaal gesproken loop je als professionele vechter tijdens een schorsing van 2 jaar flink wat inkomsten mis, wat je ook als straf zou kunnen zien. Lesnar is een apart geval, omdat hij wel een heel erg hoge vergoeding kreeg en daarnaast zeer waarschijnlijk nog flink wat pay-per-view geld (afhankelijk van wat in zijn contract staat en onder welke voorwaarden). Plus dat hij goud geld verdient bij de WWE.
Dus nee, Lesnar zal het niet heel erg gaan voelen, ook niet na een boete.
Nee heeft inderdaad geen reden om boos te zijn op USADA. Ja of gewoon de gehele purse weg zou je zeggen? Hij heeft nu inderdaad wel meer dan normaal verdiend dat is ook weer zo. Blijft een lastige kwestiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |