abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:06:42 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163713038




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:08:01 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163713080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:59 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

4% zal allicht beter zijn dan 8%, maar 0% is vermoedelijk het beste.

Nu jij zegt dat overstappers er vaker last van hebben, begin ik te denken dat dampen misschien zelfs wel slechter is voor het tandvlees dan roken. Hoe zou dat komen? Misschien wel door het langere 'vasthouden' in de mond van de damp/nicotine, in plaats van in één keer inhaleren, waardoor de nicotine sneller uit de mond wordt afgevoerd (naar de longen). Interessant... en jammer dat er zo weinig onderzoek naar wordt gedaan.
Ik heb geen idee. Maar je mond werd natuurlijk wel constant vrij heftig aangevallen door al die rommel en moet wennen denk ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:25:45 #3
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163713505
Voor zover ik het begrijp maskeert roken gebitsproblemen en komen die dus logischerwijze aan het licht wanneer je stopt met roken, al dan niet met behulp van dampen.

Als het uitgangspunt is dat nicotine je bloedvaten vernauwt en dat dit slecht is voor je tandvlees dan snap ik niet zo goed waarom je dampen met nicotine gaat vervangen door nicotine pleisters.

als ik jou was zou ik mijn tandarts vragen om eens aan te tonen op welk onderzoek hij zijn professionele mening baseert dat je moet stoppen met nicotinegebruik.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 16:04:39 #4
230491 Zith
pls tip
pi_163714332
Nicotine zorgt net zoals bijvoorbeeld (in veel ergere mate) meth voor terugtrekkend tandvlees door vernauwing bloedvaten.

Pleisters zullen daar niet mee helpen. Stoppen met nicotine wel.
http://askthedentist.com/how-e-cigarettes-affect-oral-health/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_163717324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:04 schreef Zith het volgende:
Nicotine zorgt net zoals bijvoorbeeld (in veel ergere mate) meth voor terugtrekkend tandvlees door vernauwing bloedvaten.

Pleisters zullen daar niet mee helpen. Stoppen met nicotine wel.
http://askthedentist.com/how-e-cigarettes-affect-oral-health/
O, damn zeg, dat is op zich ook weer volkomen logisch... maar wat een domper. Ik dacht een beetje simplistisch, zo van: zolang de nicotine niet in mijn mond/in de directe buurt van mijn tandvlees komt, zit ik gebakken.

Pleisters gaan me dus niet uit de brand helpen -O- Het leek zo'n gouden uitkomst -O-

Kijk, op zich is dampen voor mij al een persoonlijke revolutie geweest: ik rookte destijds als een ketter en als je me nu een sigaret aanbiedt, bedank ik vriendelijk. Ik vind het smerig. Dampen is zoveel lekkerder!

Uiteraard heb ik al eens eerder geprobeerd de nicotine af te bouwen tot 0%, maar ik kreeg toen serieus last van depressieve neigingen (plus wat lichamelijke klachten waar ik hier maar even niet over zal uitweiden - laat ik volstaan met het woord 'wc'), dus dat heb ik na twee maanden kiwi's eten, artisjokpillen slikken en het nuttigen van God weet wat voor smerigheid uit de macrobiotische winkel maar voor gezien gehouden. Ik bedoel: het leven moet wel een beetje leuk blijven, nietwaar :+

Eén voordeel: voor mijn verdere gezondheid is het dampen een stap vooruit, nicotine of geen nicotine. Maar dat gebit, hè.

Ik ben dus bang dat de nicotinepleisters van de baan zijn (die gouden tip las ik ergens op internet...) en dat ik toch weer aan de artisjokpillen en de vezelrijke ellende moet. En aan de antidepressiva, niet te vergeten :X
pi_163717422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
Voor zover ik het begrijp maskeert roken gebitsproblemen en komen die dus logischerwijze aan het licht wanneer je stopt met roken, al dan niet met behulp van dampen.

Als het uitgangspunt is dat nicotine je bloedvaten vernauwt en dat dit slecht is voor je tandvlees dan snap ik niet zo goed waarom je dampen met nicotine gaat vervangen door nicotine pleisters.

als ik jou was zou ik mijn tandarts vragen om eens aan te tonen op welk onderzoek hij zijn professionele mening baseert dat je moet stoppen met nicotinegebruik.
Nou ja, hij baseert zijn mening op het feit dat nicotine de bloedvaten vernauwt. Zoals gezegd is er weinig gedegen onderzoek gedaan naar het effect van dampen op het tandvlees, maar over het roken van sigaretten bestaat onder tandartsen een duidelijke consensus: niet doen, NOOIT doen, als je last hebt van je tandvlees. Dus dat er vervolgens een link wordt gelegd naar dampen (met nicotine) is op zich niet zo vergezocht.

Wat zijn 'professionele mening' betreft: hij is heel eerlijk in het feit dat hij ook maar een slag in de lucht doet, aangezien hij geen onderzoeken kent die zijn mening ondersteunen, maar ja, het dampen is een relatief nieuw verschijnsel en je moet ergens beginnen, hè. Op zich vind ik de gedachte om de risico's te linken aan de nicotine niet vreemd.

Maar uiteraard blijf ik hopen op revolutionair nieuw onderzoek dat aantoont dat dampen heel GOED is voor tandvleesproblemen, sterker, dat alle tandvleesproblemen als sneeuw voor de zon verdwijnen zodra je begint met dampen, maar... ik geloof er niet zo in.
  woensdag 13 juli 2016 @ 18:51:18 #7
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163717500
Die TT
:D

Heb paar dagen terug weer een roker de weg gewezen en die is nu met m'n oude istick in de weer. Zei dat het alleen een droge mond veroorzaakte. Wellicht moet ik ook maar even het tandvlees verhaal erbij vermelden ;)
Mai pben rai~!
pi_163717654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:51 schreef KNAK het volgende:
Die TT
:D

Haha, die TT is zeker goed *)
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:03:26 #9
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163717711
Heb jij echt grote problemen met tandvlees dan?

Als je jaren lang hebt gerookt en nu bent begonnen met dampen is er geen reden om aan te nemen dat het erger wordt.

Wel is het zo dat heel veel dampers bericht geven dat ze tijdens de eerste maanden last hebben gehad van hun tandvlees en dat het daarna beter wordt.

Tenzij echt vreselijke problemen ervaart zie ik geen dwingende reden om nicotinevrij te gaan dampen eigenlijk.

Wat houdt zo'n tandvleesbehandeling eigenlijk in?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_163717879
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heb jij echt grote problemen met tandvlees dan?

Als je jaren lang hebt gerookt en nu bent begonnen met dampen is er geen reden om aan te nemen dat het erger wordt.

Wel is het zo dat heel veel dampers bericht geven dat ze tijdens de eerste maanden last hebben gehad van hun tandvlees en dat het daarna beter wordt.

Tenzij echt vreselijke problemen ervaart zie ik geen dwingende reden om nicotinevrij te gaan dampen eigenlijk.

Wat houdt zo'n tandvleesbehandeling eigenlijk in?
Tandvleesbehandeling wordt door de parodontoloog gedaan en ook hiervan zal ik je de details besparen, maar er komt veel verdoving bij kijken en veel enge haken, krabbers en ander marteltuig. Geen feest :N

Maar je hebt gelijk dat die dwingende reden ontbreekt, want erger is het niet per se geworden sinds ik damp, hooguit is er sprake van iets chronisch en dan ben je op een bepaald moment wel een beetje wanhopig, want wat kun je nog doen om het enigszins beter te maken? En zo'n behandeling is best duur en ingrijpend, dus ik wil ook zelf mijn bijdrage leveren, als het enigszins kan :P
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:17:46 #11
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163720460
Dat snap ik dan ook wel weer.

Anyway, zorg in ieder geval dat je niet weer gaat roken. Dat lijkt me het voornaamste. Hoe lang ben je gestopt nu?

Misschien kun je proberen om langzaam je nicotine niveau af te bouwen?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_163723860
Misschien ben je overgevoelig voor PG? Je zou niet de enige zijn (kom er maar in, Kreator).
Ik weet niet wat de verhouding PG/VG in je liquid is, maar misschien kan je hoger/100% VG gaan proberen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_163725228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dat snap ik dan ook wel weer.

Anyway, zorg in ieder geval dat je niet weer gaat roken. Dat lijkt me het voornaamste. Hoe lang ben je gestopt nu?

Misschien kun je proberen om langzaam je nicotine niveau af te bouwen?
Ik ben nu twee en een half jaar gestopt *O* en de kans dat ik weer ga roken is nul. Vanavond was m'n damper toevallig leeg toen ik uit eten was met een vriendin, dus ik stak (voor het eerst in een jaar of zo) een sigaret van haar op - zo goor.

Ik ga inderdaad langzaam afbouwen. Het blijft uiteindelijk toch een beetje irritant om verslaafd te zijn aan een stofje. Wie weet lukt het me dit keer wel :P
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef marc0871 het volgende:
Misschien ben je overgevoelig voor PG? Je zou niet de enige zijn (kom er maar in, Kreator).
Ik weet niet wat de verhouding PG/VG in je liquid is, maar misschien kan je hoger/100% VG gaan proberen.
Wat is PG?
pi_163725329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:04 schreef Zith het volgende:
Nicotine zorgt net zoals bijvoorbeeld (in veel ergere mate) meth voor terugtrekkend tandvlees door vernauwing bloedvaten.

Pleisters zullen daar niet mee helpen. Stoppen met nicotine wel.
http://askthedentist.com/how-e-cigarettes-affect-oral-health/
Nu ik toch bezig ben, heb ik dat artikel nog eens goed gelezen. Volgens mij is het totale nonsens wat daar staat. Hier:

quote:
Nicotine Masks Symptoms of Gum Disease

“Almost two years vaping and my gum disease has dramatically improved.”

“I just got back from the dentist and he said my gum health has actually improved since I started using e-cigarettes.”

You might see reports like these in a lot of online forums.

That’s because nicotine can hide the symptoms of gum disease from your dentist, making it harder to be diagnosed.

When you have gum disease, it’s the increased blood flow to the gums that tips you off or tips off your dentist to the fact that you have gum disease. The gums are irritated and swell with blood, and when you floss or even brush, they bleed.

This fools everyone — both the dentist and yourself — into thinking that things are going well in your mouth.

If the progression of gum disease can’t be observed or diagnosed, then things go south without treatment.

Even longterm chewing of nicotine gum can cause these problems.
Het gaat mij om de twee quotes aan het begin van dit citaat, van mensen die beweren dat hun tandvlees erop vooruit is gegaan sinds ze dampen. Daarop werpt de schrijver van dit stuk tegen - terecht, lijkt me - dat tandvleesproblemen door nicotine worden gemaskeerd.

Ja, prima. Maar hij gaat er kennelijk vanuit dat die twee 'proefpersonen' out of the blue zijn begonnen met (nicotine) dampen, terwijl het meer voor de hand ligt dat ze, zoals de meeste dampers, eerst sigaretten rookten. En dus ook toen al met die maskerende effecten van nicotine te maken hadden. Kortom: in dat geval is hun tandvlees er mogelijk WEL op vooruit gegaan.
pi_163725359
Ik had nooit problemen met mijn tandvlees maar nu dus wel (ik damp). Is het niet zo dat mensen die wat ouder zijn zich bewuster worden van alle giftige stoffen in sigaretten en dus overstappen op dampen. Maar dat staat dus los van het stoppen met echte sigaretten, heeft meer met leeftijd te maken.

De stap naar dampen maakt je niet ineens immuun, het is gezonder, meer niet.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163725413
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:42 schreef Impressme het volgende:
Ik had nooit problemen met mijn tandvlees maar nu dus wel (ik damp). Is het niet zo dat mensen die wat ouder zijn zich bewuster worden van alle giftige stoffen in sigaretten en dus overstappen op dampen. Maar dat staat dus los van het stoppen met echte sigaretten, heeft meer met leeftijd te maken.

De stap naar dampen maakt je niet ineens immuun, het is gezonder, meer niet.
gezonder is niet perse fout, maar minder ongezond klinkt beter. :P
pi_163725420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:54 schreef Dejavu85 het volgende:

[..]

gezonder is niet perse fout, maar minder ongezond klinkt beter. :P
Ja, toch.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163725428
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:55 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ja, toch.
zelf bezig afgelopen maanden proberen te stoppen met roken met smerige nicotine kauwgum nu al best vaak 5 a 6 dagen gestopt maar dan toch weer naar het echte roken.
pi_163725447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:58 schreef Dejavu85 het volgende:

[..]

zelf bezig afgelopen maanden proberen te stoppen met roken met smerige nicotine kauwgum nu al best vaak 5 a 6 dagen gestopt maar dan toch weer naar het echte roken.
Ik weet het, ik heb 25 jaar de lucht in geblazen. Je kan het, echt, geloof me maar. Ik was zo blij met dit alternatief, niet meer die vieze stank en je gezondheid gaat met sprongen vooruit.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163725461
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:02 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik weet het, ik heb 25 jaar de lucht in geblazen. Je kan het, echt, geloof me maar. Ik was zo blij met dit alternatief, niet meer die vieze stank en je gezondheid gaat met sprongen vooruit.
Ik geloof je hoor, na 3 of 4 dagen gestopt te zijn merk ik al dat ik geuren beter waarneem en ook iets meer energie(kan ook onrust zijn) Jammer dat t dan weer fout gaat maar ik blijf het proberen geloof er zelf ook in dat t op gegeven moment lukt om volledig te stoppen.
pi_163725493
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:06 schreef Dejavu85 het volgende:

[..]

Ik geloof je hoor, na 3 of 4 dagen gestopt te zijn merk ik al dat ik geuren beter waarneem en ook iets meer energie(kan ook onrust zijn) Jammer dat t dan weer fout gaat maar ik blijf het proberen geloof er zelf ook in dat t op gegeven moment lukt om volledig te stoppen.
Het nadeel is idd dat je alles veel sterker ruikt. Soms denk ik weleens: ik ga mijn rookmuur maar weer optrekken. En dan denk ik aan alle hoestbuien..... :X Ik heb nu standaard een flesje parfum bij me, ik spray zodra ik iets vies ruik. Gatver wat klinkt dat kleinzerig, maar ik word soms echt misselijik :{ En ik heb niks tegen rokers (en de lucht van rook) ook nog eens, het zijn gewoon àlle luchtjes. -O-
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163725504
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:14 schreef Impressme het volgende:

[..]

Het nadeel is idd dat je alles veel sterker ruikt. Soms denk ik weleens: ik ga mijn rookmuur maar weer optrekken. En dan denk ik aan alle hoestbuien..... :X Ik heb nu standaard een flesje parfum bij me, ik spray zodra ik iets vies ruik. Gatver wat klinkt dat kleinzerig, maar ik word soms echt misselijik :{ En ik heb niks tegen rokers (en de lucht van rook) ook nog eens, het zijn gewoon àlle luchtjes. -O-
ahh ik vond t juist een positief iets, naar een winkel gaan en bijv t fruit/de fruitafdeling weer kunnen ruiken. Maar kan me voorstellen dat je niet alles wilt kunnen ruiken.(Woon zelf in een dorpje ver ver buitenaf en op een aantal boeren na die af en toe het land bemesten zijn de geuren hier in de omgeving in t algemeen best ok)
pi_163727412
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:58 schreef Dejavu85 het volgende:

[..]

zelf bezig afgelopen maanden proberen te stoppen met roken met smerige nicotine kauwgum nu al best vaak 5 a 6 dagen gestopt maar dan toch weer naar het echte roken.
Ik ken niet heel veel mensen die dampen, maar degenen die ik ken, doen het er allemaal 'bij' en roken ernaast dus sigaretten. Iedereen is altijd verbaasd over mijn 'discipline' maar het heeft nooit iets met discipline te maken gehad!

Wat mij destijds heeft geholpen is de gedachte (en dat geloofde ik echt, en nog steeds) dat stoppen met roken iets totáál anders is dan beginnen met dampen, met andere woorden: ik heb nooit het idee gehad dat ik ben 'gestopt', hooguit ben ik overgestapt op een ander merk sigaretten (of nou ja: zo voelt het). Dus als mensen tegen mij zeggen: 'Wat goed dat je bent gestopt met roken!' snap ik oprecht niet wat ze bedoelen, aangezien ik voor mijn gevoel gewoon rook. Ik heb toch iets in mijn handen waar rook uitkomt? Ik heb toch nooit afkickverschijnselen gehad? Ik mag toch na het eten gewoon lekker roken? En voor het eten ook? Ik mag de hele dag gewoon roken! Ha! En het fijne van dampen is dat niemand erover zeikt.

Het ergste aan stoppen met roken vond ik niet meer mogen roken. Maar wie dampt, rookt gewoon. Zo zie ik het. Dus de overstap is nooit een probleem geweest, afgezien van de eerste paar dagen, toen ik moest wennen aan de smaak.
  donderdag 14 juli 2016 @ 10:47:27 #24
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163728100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:17 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik ben nu twee en een half jaar gestopt *O* en de kans dat ik weer ga roken is nul. Vanavond was m'n damper toevallig leeg toen ik uit eten was met een vriendin, dus ik stak (voor het eerst in een jaar of zo) een sigaret van haar op - zo goor.

Ik ga inderdaad langzaam afbouwen. Het blijft uiteindelijk toch een beetje irritant om verslaafd te zijn aan een stofje. Wie weet lukt het me dit keer wel :P

[..]

Wat is PG?
Een van de 4 bestanddelen in e-liquid naast nicotine, smaakstof en VG.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:08:44 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163745544
De ongelijke ontlading van de rx200 is vrij belachelijk trouwens. 1 batterij is na een half uur al volgeladen terwijl de rest de volle tijd nodig heeft. Zit nu ook 1 al 0.1v hoger dan de andere 2 die op 3.83 zitten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163753098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:17 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Wat is PG?
PG is propylene glycol.
Samen met VG, plantaardige glycerine, is het de basis voor alle liquids.

PG is een drager voor de smaak, terwijl VG zorgt voor de wolken damp.

Er zijn mensen die gevoelig danwel allergisch zijn voor PG.
Symptomen zijn, o.a.; bloedend tandvlees, blaasjes op de tong en in de mond, zere keel e.d.

Goedkopere merken hebben vaak een 80/20 verhouding PG/VG.
Bij duurdere merken ligt die verhouding al gauw op 50/50, tot 20/80 aan toe.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:44:39 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163753646
Refresment time.. Omdat mijn X cube de geest heeft gegeven had ik alleen nog maar de 100watt iStick als dual batt, maar die heeft geen tc, en loop ik eigenlijk standaard met de D2 in mijn zak die er inmiddes best wel 'gebruikt' uit ziet.. Dus ik heb een VTC mini en een Cuboid besteld aan de andere kant van de wereld. Tevens een Crius en 10 Sony batterijen, want mijn oude 18650's beginnen voor het overgrote meerendeel toch wel een beetje op leeftijd te raken.

Veel post dus binnenkort :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163753954
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:08 schreef Catch22- het volgende:
De ongelijke ontlading van de rx200 is vrij belachelijk trouwens. 1 batterij is na een half uur al volgeladen terwijl de rest de volle tijd nodig heeft. Zit nu ook 1 al 0.1v hoger dan de andere 2 die op 3.83 zitten.
Toevallig ook altijd de middelste die als eerste vol zit?
Ik zat laatst te bedenken dat de stations misschien in paren geschakeld waren; 1-3 en 2-4.
2 Krijgt dan de volle stroom, terwijl 1 en 3 moeten delen.

Set volle batterijen worden door mijn rx ook tussen de 4,11 en 4,18V gemeten, terwijl een multimeter 4,19 zegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 15-07-2016 11:09:35 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:09:32 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163754052
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:44 schreef Sounddragon het volgende:
Refresment time.. Omdat mijn X cube de geest heeft gegeven had ik alleen nog maar de 100watt iStick als dual batt, maar die heeft geen tc, en loop ik eigenlijk standaard met de D2 in mijn zak die er inmiddes best wel 'gebruikt' uit ziet.. Dus ik heb een VTC mini en een Cuboid besteld aan de andere kant van de wereld. Tevens een Crius en 10 Sony batterijen, want mijn oude 18650's beginnen voor het overgrote meerendeel toch wel een beetje op leeftijd te raken.

Veel post dus binnenkort :P
Hoezo Sony en geen Samsung of LG?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:54:47 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163756185
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hoezo Sony en geen Samsung of LG?
milliampere/stroomsterkte afgifte verhouding.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:18:53 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163756813
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

milliampere/stroomsterkte afgifte verhouding.
de 3000mAh's van Samsung en LG zijn ook wel afdoende. Net even wat meer inhoud
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:06:10 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163757752
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

de 3000mAh's van Samsung en LG zijn ook wel afdoende. Net even wat meer inhoud
maar geen 30 ampere afgifte.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:40:46 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163758630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

maar geen 30 ampere afgifte.
Volgens mij kan hij 35Amp piek afgeven. Ik heb er iig geen problemen mee gehad, heb 3 HG2's in mijn RX200
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163759672
Accu's bestellen in China? Waarom niet gewoon bij dampaccu.nl? Nu kun je er een paar maanden op wachten omdat ze met de boot meegaan. Of is dat inmiddels alweer achterhaald?
Het is wat.......
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 juli 2016 @ 15:25:59 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163759855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:18 schreef gooddaddy het volgende:
Accu's bestellen in China? Waarom niet gewoon bij dampaccu.nl? Nu kun je er een paar maanden op wachten omdat ze met de boot meegaan. Of is dat inmiddels alweer achterhaald?
Paar maanden zal wel niet; valt wel mee tegenwoordig. Maar ik bestel ze ook gewoon bij nkon (is hetzelfde als dampaccu). Scheelt qua geld bijna niks en is nextday.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 15:34:25 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163760038
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Volgens mij kan hij 35Amp piek afgeven. Ik heb er iig geen problemen mee gehad, heb 3 HG2's in mijn RX200
dan kun je dus ook de gezamelijke Ma optellen, dan kun je het met 1500's ook, ik gebruik ze ook single in de D2, en die doet 75w op een enkele.

Ik wil gewoon alles ermee kunnen, en dat kan met VTC5-jes.

Jouw gebruik is niet het mijne, en wat jij geweldig vindt, vind ik misschien wel helemaal k@t. Mijn batterijen moeten de dag mee, we hebben niet allemaal een bureaulade met accu's.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163760427
SD heeft de batterijen bij Nkon gekocht :Y.
pi_163760650
Cuboid kapot ;(!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:18:29 #39
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163760979
Vtc4 wanneer thuis met de 30mm dripper
Hg2 wanneer Crius plus / aromamizer

Heb ergens gelezen dat de VTCs wat beter omgaan met hogere wattages, dus doen we dat dan maar.

Moet ook nieuwe batterijen hebben...

SD - ook al schitter je in afwezigheid hier, je dampt zo te zien nog volop ;)
Geen Yihi benoemd in je post... Deze ligt te verstoffen?

Voor het eerst een tankglaasje gemold :( de Crius, viel om terwijl ie op de DNA 200 realeaux stond; barst.
Geen vervangende glaasjes te koop in China zo te zien. Even voorzichtig doen
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 17:36:30 #40
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163762723
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:18 schreef KNAK het volgende:
Vtc4 wanneer thuis met de 30mm dripper
Hg2 wanneer Crius plus / aromamizer

Heb ergens gelezen dat de VTCs wat beter omgaan met hogere wattages, dus doen we dat dan maar.

Moet ook nieuwe batterijen hebben...

SD - ook al schitter je in afwezigheid hier, je dampt zo te zien nog volop ;)
Geen Yihi benoemd in je post... Deze ligt te verstoffen?

Voor het eerst een tankglaasje gemold :( de Crius, viel om terwijl ie op de DNA 200 realeaux stond; barst.
Geen vervangende glaasjes te koop in China zo te zien. Even voorzichtig doen
Crius zit een reserveglaasje bij toch? En op Fasttech in ieder geval genoeg passende kloonglaasjes available. Ook in kekke kleurtjes.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 15 juli 2016 @ 17:55:56 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163763017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 17:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Crius zit een reserveglaasje bij toch? En op Fasttech in ieder geval genoeg passende kloonglaasjes available. Ook in kekke kleurtjes.
Heb de reserve in gebruik. Voor de Crius plus nog niets kunnen vinden. Ook geen kloon..
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:03:55 #42
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163763125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 17:55 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb de reserve in gebruik. Voor de Crius plus nog niets kunnen vinden. Ook geen kloon..
Ik heb deze: https://www.fasttech.com/p/4146000

Past uitstekend. Staat ook mooi op de zwarte Crius.

Alleen kan ik mijn liquid niveau niet meer zien, daar had ik niet over nagedacht. :')

edit; oh crap. Crius Plus.

Sorry. :@
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:23:51 #43
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163763412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb deze: https://www.fasttech.com/p/4146000

Past uitstekend. Staat ook mooi op de zwarte Crius.

Alleen kan ik mijn liquid niveau niet meer zien, daar had ik niet over nagedacht. :')

edit; oh crap. Crius Plus.

Sorry. :@
;)

De plus is 25mm

Denk dat ik als straf maar de Limitless plus ga bestellen. ¤22 Flashsale bij gearbest. De 22 is al goed, de plus bijna 7ml capaciteit.
Mai pben rai~!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:40 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163782774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cuboid kapot ;(!!
goed vooruitzicht nu ik hem net besteld heb.. Wat is er mis mee dan?

Voor KNAKkie; mijn Yihi is ter ziele. Heb nog wel een set prima werkende internals voor het ding uit die gecrashte, ik betwijfel of ik zin en tijd heb om dat om te gaan bouwen.
Ik zou best een nieiwe Yihi wollen, want ik vond het een wereldding, maar eerlijk is eerlijk; 200¤ was toen te billijken voor een mod omdat ze gewoon vet beter waren als de concurrentie, maar tegenwoordig is er een overvloed aan kwalitatief goed spul te koop, en dan heb ik 4 mods voor de prijs van 1 Sx.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163785139
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

goed vooruitzicht nu ik hem net besteld heb.. Wat is er mis mee dan?

Voor KNAKkie; mijn Yihi is ter ziele. Heb nog wel een set prima werkende internals voor het ding uit die gecrashte, ik betwijfel of ik zin en tijd heb om dat om te gaan bouwen.
Ik zou best een nieiwe Yihi wollen, want ik vond het een wereldding, maar eerlijk is eerlijk; 200¤ was toen te billijken voor een mod omdat ze gewoon vet beter waren als de concurrentie, maar tegenwoordig is er een overvloed aan kwalitatief goed spul te koop, en dan heb ik 4 mods voor de prijs van 1 Sx.
Atomizer short error. En als ik google zie is dat wel vaker zo ;(
Wel net buiten de garantie, dus dat is wel weer kak dan :')

Twijfel of ik weer voor de cuboid ga (vanwege 2 setjes batterijen die ik nu married heb) of voor de RX200s ga (maar dan moet ik weer 6 batterijen kopen)

Eleaf iPower was ook nog een optie
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_163799211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Atomizer short error. En als ik google zie is dat wel vaker zo ;(
Wel net buiten de garantie, dus dat is wel weer kak dan :')

Twijfel of ik weer voor de cuboid ga (vanwege 2 setjes batterijen die ik nu married heb) of voor de RX200s ga (maar dan moet ik weer 6 batterijen kopen)

Eleaf iPower was ook nog een optie
Atomizer short heb ik ook wel eens op de RX200.
Waarschijnlijk de 510 pin die zowel de positieve pin als de negatieve rand van de atomizer raakt (pin is nagenoeg gelijk met de rand :{ ).
Soms weken geen last van en dan ineens een paar keer achter elkaar.
Het enige wat ik er dan aan kan doen, is de atomizer helemaal van de mod halen en hem er weer opschroeven.
Vaak is dat genoeg. Soms moet ik het nog 3 keer doen, voordat 'ie hem weer pakt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 17 juli 2016 @ 02:37:01 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163801126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Atomizer short error. En als ik google zie is dat wel vaker zo ;(
Wel net buiten de garantie, dus dat is wel weer kak dan :')

Twijfel of ik weer voor de cuboid ga (vanwege 2 setjes batterijen die ik nu married heb) of voor de RX200s ga (maar dan moet ik weer 6 batterijen kopen)

Eleaf iPower was ook nog een optie
zo te lezen is dat mechanisch, en dus wel op te lossen. Ook al met een andere tank geprobeerd neem ik aan?

Ik heb nu 7 paired setjes, waarvan 5 nieuw-nieuw, maar ik blijf lekker bij dual mods. Die rouleau en zijn vriendjes (zijn er nog wel een paar van) vind ik gewoon veel te lomp; met een dual red ik het maaaakkelijk een dag, en ik heb er sowieso altijd 2 bij me en ik kom met mijn setups zelden boven de 75watt, dus wmb hebben die fatso-mods geen enkel voordeel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 juli 2016 @ 13:21:20 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163805385
Gisteravond nog effe 3 liter base, wat flessies en flavours en ander klein grut besteld in Denemarken, en iets van 25 flessies Pink Spot O+ Rippie O+ flavour in .de. Ik kan weer effe een tijdje vooruit :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 juli 2016 @ 13:34:00 #49
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163805720
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Voor KNAKkie; mijn Yihi is ter ziele. Heb nog wel een set prima werkende internals voor het ding uit die gecrashte, ik betwijfel of ik zin en tijd heb om dat om te gaan bouwen.
Ik zou best een nieiwe Yihi wollen, want ik vond het een wereldding, maar eerlijk is eerlijk; 200¤ was toen te billijken voor een mod omdat ze gewoon vet beter waren als de concurrentie, maar tegenwoordig is er een overvloed aan kwalitatief goed spul te koop, en dan heb ik 4 mods voor de prijs van 1 Sx.
Heb soms momenten dat ik um mis. Er is nu zoveel en daar ik soms meer dan een dag geen batterijen kan opladen blijf ik bij die 3-batterij mods. Dat lompe neem ik maar voor lief.

quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Gisteravond nog effe 3 liter base, wat flessies en flavours en ander klein grut besteld in Denemarken, en iets van 25 flessies Pink Spot O+ Rippie O+ flavour in .de. Ik kan weer effe een tijdje vooruit :7
25

_O-

Heb nog 250ml staan. Rip blijft toch in de top 5 van meest gedampte vloeistofjes voor mij. Echter als ik zo terug denk aan dat flesje wat jij mij toen stuurde heb ik nooit diezelfde smaak kunnen beleven. Zou kunnen door de aspire-nautilus setup destijds, maar wellicht is het een gevalletje van "het zelf maken en niet 1:1 hetzelfde krijgen". Heb vanalles geprobeerd; 3% zoals aanbevolen en meerdere weken steepen, of >15%; de kant en klare was goddelijk en zelf maken staat toch een stapje lager wat die goddelijkheid betreft.
Mai pben rai~!
  zondag 17 juli 2016 @ 13:44:34 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163806022
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb soms momenten dat ik um mis. Er is nu zoveel en daar ik soms meer dan een dag geen batterijen kan opladen blijf ik bij die 3-batterij mods. Dat lompe neem ik maar voor lief.

[..]

25

_O-

Heb nog 250ml staan. Rip blijft toch in de top 5 van meest gedampte vloeistofjes voor mij. Echter als ik zo terug denk aan dat flesje wat jij mij toen stuurde heb ik nooit diezelfde smaak kunnen beleven. Zou kunnen door de aspire-nautilus setup destijds, maar wellicht is het een gevalletje van "het zelf maken en niet 1:1 hetzelfde krijgen". Heb vanalles geprobeerd; 3% zoals aanbevolen en meerdere weken steepen, of >15%; de kant en klare was goddelijk en zelf maken staat toch een stapje lager wat die goddelijkheid betreft.
waren maar 20 rippies, rest zijn wat losse smaakies die ik wel eens wil proberen.

Het flessie wat ik jou stuurde was ook zelfmaak-Rip. De pest is dat PS zelf ook wel eens zit te kloten met het recept; de batch die Smoke een tijdje geleden had was ook anders.. Kleur was sowieso anders, maar ook de smaak week een beetje af.. Was niet vies ofzo, maar was wel off the original, vandaar dat ik nu besloten heb om hem weer eens in Duitsland te bestellen, waar ik altijd de goede vandaan haalde.
Ik maak meestal een flinke hoeveelheid en steep niks.. Meteen in de tank, de rest 'steept' in de loop der tijd wel, en to be honest vind ik dat steepen gelul in de meeste gevallen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163807528
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cuboid kapot ;(!!
bij mij begint de verf los te laten :(
..///
  zondag 17 juli 2016 @ 15:03:55 #52
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163807791
Iemand interesse in de Limitless RDTA ? Iets meer dan een maand oud.

Zojuist de limitless plus besteld en zal de originele in de kast flikkeren waar hij langzaam zal doodstofferen.

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 17-07-2016 17:03:09 ]
Mai pben rai~!
  zondag 17 juli 2016 @ 15:10:34 #53
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163807944
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

waren maar 20 rippies, rest zijn wat losse smaakies die ik wel eens wil proberen.

Het flessie wat ik jou stuurde was ook zelfmaak-Rip. De pest is dat PS zelf ook wel eens zit te kloten met het recept; de batch die Smoke een tijdje geleden had was ook anders.. Kleur was sowieso anders, maar ook de smaak week een beetje af.. Was niet vies ofzo, maar was wel off the original, vandaar dat ik nu besloten heb om hem weer eens in Duitsland te bestellen, waar ik altijd de goede vandaan haalde.
Ik maak meestal een flinke hoeveelheid en steep niks.. Meteen in de tank, de rest 'steept' in de loop der tijd wel, en to be honest vind ik dat steepen gelul in de meeste gevallen.
"Maar" 20
:')

Heb je deze batch bij clubderdampfer gehaald? Zo ja kwam deze overeen met de flesjes die ik in Nederland heb gehaald.
Kleurstoffen toevoegen doet PS niet meer aan heb ik begrepen.

Die jij mij stuurde was denk ik de lekkerste liquid die ik ooit heb geprobeerd. Langzaam komen daar nu wat recept-vloeistofjes bij in de buurt, maar man, wat was ie zálig.

Alles wat zoet is is in het algemeen vrijwel direct te paffen inderdaad. Heb wel wat savory/custards/bakery die er beter van worden, maar zoveel van die meuk heb ik niet. En ook omdat er altijd in grote hoeveelheden sapjes worden bereidt steept het vanzelf wel. Heb sapjes van 6 maanden terug in de kast staan, doen aan auto-steeping ;)
Mai pben rai~!
  zondag 17 juli 2016 @ 16:00:41 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163809007
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:03 schreef KNAK het volgende:
Iemand interesse in de Limitless RDTA ? Iets meer dan een maand oud.

Zojuist de limitless plus besteld en zal de originele in de kast flikkeren waar hij langzaam zal doodstofferen. Heb
de vraag rijst waarom je dan de plus hebt besteld. Wassie niet goed?

En nee, niet bij cdd vandaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 juli 2016 @ 16:05:07 #55
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163809106
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 16:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

de vraag rijst waarom je dan de plus hebt besteld. Wassie niet goed?
Werkt prima. Maak er nu gebruik van.

Verschil tussen 4ml en 6.5ml is de reden. Grotere tankinhoud is voor in de auto veel fijner
Dat ding is een dripper met eronder een tank.
Mai pben rai~!
  zondag 17 juli 2016 @ 16:09:22 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163809196
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 16:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

Werkt prima. Maak er nu gebruik van.

Verschil tussen 4ml en 6.5ml is de reden. Grotere tankinhoud is voor in de auto veel fijner
Dat ding is een dripper met eronder een tank.
ik weet wat het is.. Kan er een driptip in het mondstuk?

Zie dat je ze voor 18 dollah bij FT hebt.. Koopie :P

Heb net een crius onderweg voor naast de 3 Lemo's, zit niet echt om een extra tank te springen to be honest.. Gebruik daily standaard één Lemo met eentje als backup, nummer 3 zwemt meestal ergens in de middenconsole van de auto. Op mijne andere mod zit een dripper, meestal mijn good old CLT2.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 juli 2016 @ 16:18:02 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163809328
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 16:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik weet wat het is.. Kan er een driptip in het mondstuk?

Zie dat je ze voor 18 dollah bij FT hebt.. Koopie :P

Heb net een crius onderweg voor naast de 3 Lemo's, zit niet echt om een extra tank te springen to be honest.. Gebruik daily standaard één Lemo met eentje als backup, nummer 3 zwemt meestal ergens in de middenconsole van de auto. Op mijne andere mod zit een dripper, meestal mijn good old CLT2.
De driptip van de originele was 1 van de weinige cons; niet de gebruikelijke afmeting en heb hier een Griffin driptip voor gehaald. Zit er prima op. Ook de Kennedy en een aantal andere tips passen erop. De Plus heeft dus wel de 510 standaard maat. De originele met deze afwijkende maat kan voor iemand die graag zijn eigen tips gebruikt een minpunt zijn
De plus heeft verder nog wat andere verbeteringen maar het gaat mij om tankinhoud. (

Crius plus gehaald?

De CLT doet lang dienst bij jou :)
Mai pben rai~!
  zondag 17 juli 2016 @ 16:29:44 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163809519
Als er dus geen normale driptip op past hoef ik hem sowieso al niet.. En nee, een normale Crius, plus levert gezeik op met glaasjes las ik ergens :+.

Niks mis de CLT, prima ding, doet het nog steeds uit de kunst, dus waarom zou ik hem vervangen. Heb sws een lifetime supply drippers hier staan; niet allemaal big clouders, maar nog steeds goed spul.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 juli 2016 @ 16:54:33 #59
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163810107
Ik was niet al te gecharmeerd van de originele situatie met die drip tip, maar het ging. Met die Griffin tip - een tip die sterkt lijkt op alle andere tips die ik gebruik - gaat het prima. Dampers die erg gehecht zijn aan hun eigen tips moeten de originele limitless links laten liggen. Verder is het doordat de coils zeer dichtbij de driptips zitten een smaak kanon. ...en " clouds for f*cking days "
Ben er blij mee, vandaar ook de aanschaf van de Plus

Ik heb nu al een handvol mensen hier op de zaak de eerste stappen laten zetten naar ecigs, dus kan um wel voor weinig verpatsen.

Crius plus glaasjes :D
Heb ze nog niet gezien. Zal wel gaan komen dus je had um kunnen halen ;)

Je was trouwens geruime tijd hier afwezig.. Zag je het niet meer zitten ? :+
Mai pben rai~!
  zondag 17 juli 2016 @ 18:49:46 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163812013
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 16:54 schreef KNAK het volgende:
Ik was niet al te gecharmeerd van de originele situatie met die drip tip, maar het ging. Met die Griffin tip - een tip die sterkt lijkt op alle andere tips die ik gebruik - gaat het prima. Dampers die erg gehecht zijn aan hun eigen tips moeten de originele limitless links laten liggen. Verder is het doordat de coils zeer dichtbij de driptips zitten een smaak kanon. ...en " clouds for f*cking days "
Ben er blij mee, vandaar ook de aanschaf van de Plus

Ik heb nu al een handvol mensen hier op de zaak de eerste stappen laten zetten naar ecigs, dus kan um wel voor weinig verpatsen.

Crius plus glaasjes :D
Heb ze nog niet gezien. Zal wel gaan komen dus je had um kunnen halen ;)

Je was trouwens geruime tijd hier afwezig.. Zag je het niet meer zitten ? :+
druk aan het werk, buitenland, beperkte wifi, geen tijd, geen puf, geen zin. In de weekenden áls ik vrij ben heb ik het dus druk; prioriteiten dit dat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 juli 2016 @ 21:51:22 #61
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163815767
Pffff nooit meer een istick voor mij. Ook mijn 2e istick 50 watt heeft vandaag de geest gegeven. Weer de vuurknop die blijft hangen. Om een paar dagen later niks meer te doen. Blijkt toch een bekend euvel te zijn. Dinsdag komt mijn Pioneer boxmod binnen. Uiteraard geeft de dampshop niet thuis. :(
You dont believe me ? Read this line again.
  zondag 17 juli 2016 @ 23:06:39 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163818288
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
Pffff nooit meer een istick voor mij. Ook mijn 2e istick 50 watt heeft vandaag de geest gegeven. Weer de vuurknop die blijft hangen. Om een paar dagen later niks meer te doen. Blijkt toch een bekend euvel te zijn. Dinsdag komt mijn Pioneer boxmod binnen. Uiteraard geeft de dampshop niet thuis. :(
hoe oud was het ding dan? En welke shop? De meeste shops geven prima service als het garantie betreft is mijn ervaring.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163818847
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zo te lezen is dat mechanisch, en dus wel op te lossen. Ook al met een andere tank geprobeerd neem ik aan?

Ik heb nu 7 paired setjes, waarvan 5 nieuw-nieuw, maar ik blijf lekker bij dual mods. Die rouleau en zijn vriendjes (zijn er nog wel een paar van) vind ik gewoon veel te lomp; met een dual red ik het maaaakkelijk een dag, en ik heb er sowieso altijd 2 bij me en ik kom met mijn setups zelden boven de 75watt, dus wmb hebben die fatso-mods geen enkel voordeel.
Yes met meerdere tanks gedaan, en geen 1 werkt. Hopelijk werkt zwoofs een beetje mee met garantie (ding is van april)
Maar heb vandaag al een nieuwe gekocht voor een mooie deal :D

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 18 juli 2016 @ 01:01:42 #64
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163820737
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Yes met meerdere tanks gedaan, en geen 1 werkt. Hopelijk werkt zwoofs een beetje mee met garantie (ding is van april)
Maar heb vandaag al een nieuwe gekocht voor een mooie deal :D

[ afbeelding ]
O+

Rx200s kwam een week of 2 later nadat ik de Rx200 had gekocht
Op het scherm na is er geen verschil, en dat is maar goed ook, anders had ik um ook besteld
Maar hij is mooi. Lekkere kleuren! Zou die zwart/rood ook kopen

M'n DNA 200 realeaux met nu op de teller 79472 puffen werkt ook nog steeds na 9 maanden gebruik, echter;
-had een weekje last van niet goedkunnen vuren. Moest um ietsjepietsje harder indrukken dan normaal. Nu werkt het wel weer bij een zachte druk ( dat ie klikt ) dat ie vuurt. Zal in de toekomst wel weer terug komen denk ik

- zwaar gehavend wat betreft scuffs, afbladderen van de verf, putjes, beschadigingen. Verkopen van het apparaat zou een lastige zaak gaan worden ( nooit een skin gebruikt )

- breuk in de batterij houder, zowel boven als onder, precies daar waar de "+" en de "-" symbolen aangebracht zijn. Kan verder geen kwaad heb ik gelezen, maar het zit er wel.

Softwarematig is de DNA versie wel geweldig; nooit issues mee gehad, blijft prima werken. De exterior is het enige waar iets op aan te merken is. De zwarte rx200 die ik heb zal hetzelfde ondergaan heb ik net idee. Echter is deze maar ¤30, en die DNA ¤200

quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
Pffff nooit meer een istick voor mij. Ook mijn 2e istick 50 watt heeft vandaag de geest gegeven. Weer de vuurknop die blijft hangen. Om een paar dagen later niks meer te doen. Blijkt toch een bekend euvel te zijn. Dinsdag komt mijn Pioneer boxmod binnen. Uiteraard geeft de dampshop niet thuis. :(
M'n istick 30, al dik een jaar oud werkt nog als een tiet. Dat ding geef ik nu weg aan mensen die ecigs willen uitproberen alvorens ze geld uit gaan geven aan hun eigen apparatuur. Ben verbaast dat dat ding inclusief batterij het nog doet.

Gelijk maar even een vraag;
Iemand op de zaak kwam onlangs binnengewandeld met een istick pico en een nautilus mini, zag dat ik ook dampte en heb hem mijn setup laten proberen. Dit vond hij iets te gortig maar ergens ook wel lekker. Nu wil hij z'n pico blijven gebruiken maar toch een stapje hoger wat betref atty. Eventueel zelf coils bouwen waar ik hem dan bij ga helpen. Zijn nautilus is niet slecht maar wil toch net iets meer en van de premade coils af.
De tanks die ik gebruik (aromamizer / Crius plus ) zin dus een stapje te hoog, maar wat is dan een middenweg in deze? Zit zelf aan een lemo 2 te denken; single coil, top fill, maar wat zou hij nog meer kunnen nemen ? Subtank? Iets anders?

[ Bericht 9% gewijzigd door KNAK op 18-07-2016 01:07:22 ]
Mai pben rai~!
  maandag 18 juli 2016 @ 07:39:26 #65
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163822620
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hoe oud was het ding dan? En welke shop? De meeste shops geven prima service als het garantie betreft is mijn ervaring.
Was ong 4 maanden oud. Het was een lokale dampshop. Dit is echt een kwaaltje bij de eerste generatie van de istick 50Watt versies. Google maar eens op "istick 50 watt fire button stuck". Het staat er voor mee. Steeds na 4 maanden gaat het mis. Al steen en been geklaagd bij mijn locale dampshop, maar die doen het van de hand onder het mom van "valt niet onder de garantie, termijn is verstreken blablablabla ......." Bij de 2e aanschaf vroeg ik dus of ze nu de nieuwe generatie hadden. Kreeg een volmondig ja te horen. Nadat mijn istick het gister begaf, had ik hem opengemaakt. Was gewoon nog de eerste generatie. :( Morgen komt mijn Pioneer boxmod binnen.


https://www.zwoofs.nl/pioneer-4-you-ipv-d3/


Ben inmiddels wel klaar met mijn locale dampshop en hun waardeloze service.


/rant
You dont believe me ? Read this line again.
pi_163822931
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 01:01 schreef KNAK het volgende:

[..]

O+

Rx200s kwam een week of 2 later nadat ik de Rx200 had gekocht
Op het scherm na is er geen verschil, en dat is maar goed ook, anders had ik um ook besteld
Maar hij is mooi. Lekkere kleuren! Zou die zwart/rood ook kopen

M'n DNA 200 realeaux met nu op de teller 79472 puffen werkt ook nog steeds na 9 maanden gebruik, echter;
-had een weekje last van niet goedkunnen vuren. Moest um ietsjepietsje harder indrukken dan normaal. Nu werkt het wel weer bij een zachte druk ( dat ie klikt ) dat ie vuurt. Zal in de toekomst wel weer terug komen denk ik

- zwaar gehavend wat betreft scuffs, afbladderen van de verf, putjes, beschadigingen. Verkopen van het apparaat zou een lastige zaak gaan worden ( nooit een skin gebruikt )

- breuk in de batterij houder, zowel boven als onder, precies daar waar de "+" en de "-" symbolen aangebracht zijn. Kan verder geen kwaad heb ik gelezen, maar het zit er wel.

Softwarematig is de DNA versie wel geweldig; nooit issues mee gehad, blijft prima werken. De exterior is het enige waar iets op aan te merken is. De zwarte rx200 die ik heb zal hetzelfde ondergaan heb ik net idee. Echter is deze maar ¤30, en die DNA ¤200

[..]

Ja de kleurencombi was ook een reden om voor deze te gaan. De reden waarom ik de RX200 toen niet kocht en voor de Cuboid ging was vanwege het scherm. Net iets te klein.

Ik had ook verwacht dat het echt een lomp ding zou zijn, maar dat valt zo mee. Ligt perfect in de hand ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 18 juli 2016 @ 09:12:59 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163823181
Ik heb een iStick 100watt voor erbij, en ik had het eigenlijk alleen in het begin een beetje last van autofires, maar dat is nu al een stuk beter.

Iets met 'pay peanuts, get monkeys` :+ ;) Maar.. het mag dan wel een beetje het goedkopere spul zijn; knoppie moet wel gewoon goed zijn natuurlijk.

Ik heb nu een VTC mini en een Cuboid onderweg.. Eens kijken hoe die zich houden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 juli 2016 @ 09:43:56 #68
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163823477
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 09:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een iStick 100watt voor erbij, en ik had het eigenlijk alleen in het begin een beetje last van autofires, maar dat is nu al een stuk beter.

Iets met 'pay peanuts, get monkeys` :+ ;) Maar.. het mag dan wel een beetje het goedkopere spul zijn; knoppie moet wel gewoon goed zijn natuurlijk.

Ik heb nu een VTC mini en een Cuboid onderweg.. Eens kijken hoe die zich houden.
Ja denk dat ik gewoon dikke pech had. Maar wel typisch 2x hetzelfde euvel in dezelfde tijd. :@
You dont believe me ? Read this line again.
pi_163825647


Mijn Mini iStick heeft er een grote broer bij gekregen. De iStick Pico. Heel tevreden met deze Mod. Nog even spelen met de instellingen om te kijken wat fijn dampt. Ik merk wel dat ik met zo'n Mod toch wel andere liquids prefereer. De echte tabakssmaken die ik op mijn mini met een 1,5ohm coil dampte zijn niet te pruimen op deze pico met 0,5ohm. Begin dan ook meer naar de wat zoetere smaken te neigen.
  maandag 18 juli 2016 @ 13:23:14 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163827614
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:45 schreef Molleman het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn Mini iStick heeft er een grote broer bij gekregen. De iStick Pico. Heel tevreden met deze Mod. Nog even spelen met de instellingen om te kijken wat fijn dampt. Ik merk wel dat ik met zo'n Mod toch wel andere liquids prefereer. De echte tabakssmaken die ik op mijn mini met een 1,5ohm coil dampte zijn niet te pruimen op deze pico met 0,5ohm. Begin dan ook meer naar de wat zoetere smaken te neigen.
Jep, sub ohm krijg je meer damp en meestal ook meer smaak, en dan smaken dingen ineens anders, dat klopt.
Als je tabak en zoet wilt combineren kun je eens een RY8 proberen bijvoorbeeld. Tabak met een vleugje caramel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163827673
Was ff aan het kijken voor een nieuw setje batterijen

http://www.nkon.nl/rechargeable/18650-size/lg-18650-hg2.html

http://www.nkon.nl/rechar(...)8650-hg2-button.html

quote:
the LG 18650-HG2 production has been suspended due to quality problems
Uhm wat?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Official ESF Kreviewer maandag 18 juli 2016 @ 13:29:29 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163827774
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm wat?
De LG 18650-HG2 is voorlopig uit productie gehaald vanwege kwaliteitsproblemen.
pi_163827804
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

De LG 18650-HG2 is voorlopig uit productie gehaald vanwege kwaliteitsproblemen.
Scherp ;) :D

Maar dat is alleen voor de button top?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 18 juli 2016 @ 14:40:14 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163829450
Ze gaan anders als een trein in de realeaux. 1.5 dag op
80w zonder problemen
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer maandag 18 juli 2016 @ 15:45:23 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163831061
http://www.ad.nl/dossier-(...)och-slecht~ab6b76ff/

Goed nieuws, de minister laat zich door het RIVM weer in de bips nemen.
  maandag 18 juli 2016 @ 15:46:53 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163831095
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef Kreator het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)och-slecht~ab6b76ff/

Goed nieuws, de minister laat zich door het RIVM weer in de bips nemen.
Exact dezelfde stof en verdamping inderdaad. Man man man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juli 2016 @ 16:14:19 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163831608
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:40 schreef KNAK het volgende:
Ze gaan anders als een trein in de realeaux. 1.5 dag op
80w zonder problemen
da's 27 watt belasting per batterij.. Gunst dat ze dat halen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 juli 2016 @ 16:19:49 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163831701
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

da's 27 watt belasting per batterij.. Gunst dat ze dat halen :+
Gezien de ongelijke ontlading is dat niet het geval :P tenzij het een dna200 is, die heeft er hopelijk minder last van
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juli 2016 @ 17:16:18 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163833120
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gezien de ongelijke ontlading is dat niet het geval :P tenzij het een dna200 is, die heeft er hopelijk minder last van
dan is het een kloteding, en loop je dus het risico dat er een keer een batterij uit elkaar spettert omdat je er dus niet op aan kan dat de elektronica regelt dat jij en je vingertjes veilig zijn.
Geen wonder dat die dingen dan zo goedkoop zijn :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer maandag 18 juli 2016 @ 17:57:28 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163834218
Ik brn nog steeds erg tevreden met mijn setje.
Heb net weer een subtank mini besteld als reserve.

De evic mini heeft nog geen kik gegeven.
  maandag 18 juli 2016 @ 19:42:38 #81
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163836570
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gezien de ongelijke ontlading is dat niet het geval :P tenzij het een dna200 is, die heeft er hopelijk minder last van
Via software op de laptop kan je het display later zien wat je wilt zien, zo ook de volt per Batterij. Op de DNA ontlaadt gelijk, met soms 0.1 verschil
Mai pben rai~!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:35:36 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163863950
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:42 schreef KNAK het volgende:

[..]

Via software op de laptop kan je het display later zien wat je wilt zien, zo ook de volt per Batterij. Op de DNA ontlaadt gelijk, met soms 0.1 verschil
en die andere?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:19:51 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163867134
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:42 schreef KNAK het volgende:

[..]

Via software op de laptop kan je het display later zien wat je wilt zien, zo ook de volt per Batterij. Op de DNA ontlaadt gelijk, met soms 0.1 verschil
Ik zit op ongeveer 0.17 verschil maximaal
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:41:21 #84
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163871284
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

en die andere?
.8 max

Is het niet zo dat zolang je dat ding niet extreem belast ( zoals dampen >200w, met gare/afgewerkte batterijen ) en ruim voor gehele ontlading de batterijen extern weer oplaad je buiten de potentiële gevarenzone zit?
Mai pben rai~!
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:17:45 #85
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163873353
quote:
En hij is binnen. *O*
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:22:41 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163873389
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:17 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

En hij is binnen. *O*
Nice. Ik gebruik mijn d2's nog steeds regelmatig. Simpele betrouwbare apparaten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163887203
Het lukt me niet om resistance te locken op m'n evic vtc mini met een .2 ohm coil. Staat op het slotje, maar schiet gewoon omhoog (tot voorbij .5 ohm) en binnen notime temp protection melding. 38 watt 200/250 graden. Gelocked op kamertemperatuur.

Iemand enig idee?
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:57:00 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163903591
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Het lukt me niet om resistance te locken op m'n evic vtc mini met een .2 ohm coil. Staat op het slotje, maar schiet gewoon omhoog (tot voorbij .5 ohm) en binnen notime temp protection melding. 38 watt 200/250 graden. Gelocked op kamertemperatuur.

Iemand enig idee?
slotje eraf, locken, slotje erop?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:00:02 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163903667
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Het lukt me niet om resistance te locken op m'n evic vtc mini met een .2 ohm coil. Staat op het slotje, maar schiet gewoon omhoog (tot voorbij .5 ohm) en binnen notime temp protection melding. 38 watt 200/250 graden. Gelocked op kamertemperatuur.

Iemand enig idee?
Geeft hij niet gewoon de huidige weerstand aan? Want die verandert natuurlijk als je vuurt, daar is het principe op gebasseerd. Dus dat de tempcontrol inkicked is juist goed.

Ik heb het overigens nooit echt goed gekregen. Of bijsmaak van nikkel, of gewoon geen lekkere warme vape.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 juli 2016 @ 13:18:53 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163904215
Die hele TC nooit begrepen. 1x geprobeerd. Na elke 2 seconden dampen gaat dat ding in lockdown en smaakt het nergens meer naar. 4 uur met settings kutten later schiet hij pas na 3 seconden in de TC.

Ik hou het wel gewoon bij een normale coil.
pi_163905504
ok ik ben weer wat wijzer, dank jullie drie. Ik vape 'm nu overigens gewoon in wattagemode, heb een lekker wattage gevonden. Dat moet toch geen kwaad kunnen he?

quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

slotje eraf, locken, slotje erop?
al geprobeerd, werkt niet
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:01:12 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163910388
Ding op scr mode gooien als je TC mode je te koel is.. Je kunt die waardes best secuur instellen; ik had een rvs coil die op 0092 moest, die draaide perfect op 0400 ofzo.. Gewoon proberen, je koopt een kermismod, probeer dan de draaimolen ook eens uit. In een gek geval verpiep je je wickie, tiswat, en als je heeeeeel lomp doet brand je je coil door; dan bouw je een nieuwe.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163910554
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef no1uknow het volgende:
ok ik ben weer wat wijzer, dank jullie drie. Ik vape 'm nu overigens gewoon in wattagemode, heb een lekker wattage gevonden. Dat moet toch geen kwaad kunnen he?

[..]

al geprobeerd, werkt niet
Dat ligt eraan wat voor een coil het is. Dus; wat voor een coil gebruik je?
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:44:58 #94
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163913782
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Exact dezelfde stof en verdamping inderdaad. Man man man
Ik vind het zo jammer dat niemand van de media de tijd heeft genomen om het hele rapport te lezen. Het RIVM gaat namelijk uit van worst case scenarios. Dan moet je denken aan een auto met een kind op de achterbank, ramen dicht en de ventilatie uit. Of een klein afgesloten kantoor zonder ventilatie. En zelfs dan is de mogelijke schade extreem klein. Dat geven ze zelf gewoon toe als conclusie. Maar nee hoor, die luide donders bij de kranten en het journaal lezen alleen het pers gedeelte en slingeren weer een hoop FUD de wereld in. Om moedeloos van te worden.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:34:52 #95
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163915290
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nice. Ik gebruik mijn d2's nog steeds regelmatig. Simpele betrouwbare apparaten
Inmiddels een paar dagen verder. Wat een heerlijk apparaat. Had ik gewoon de eerste keer meteen moeten kopen. Alles zit gewoon prima in elkaar. ^O^

Zeer en zeer tevreden.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_163915654
Gister de GeekVape Eagle gekocht, zag dat ie ineens 21 dollar was _O-

Of ik hem ga gebruiken zien we nog wel _O- :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:47:09 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163915759
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:34 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Inmiddels een paar dagen verder. Wat een heerlijk apparaat. Had ik gewoon de eerste keer meteen moeten kopen. Alles zit gewoon prima in elkaar. ^O^

Zeer en zeer tevreden.
Mooizo :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163917159
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat voor een coil het is. Dus; wat voor een coil gebruik je?
nikkel 0.15, maar in de praktijk 0.2 ohm
pi_163925232
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef no1uknow het volgende:

[..]

nikkel 0.15, maar in de praktijk 0.2 ohm
Die kun je niet op wattage dampen. Gaat nu misschien nog goed, maar in de praktijk ben je de nikkel nu gewoon aan het laten smelten, waardoor de coil sowieso aanzienlijk korter mee zal gaan (en daarnaast krijg je denk ik kleine hoeveelheden nikkel binnen).

Ik zou de coil daarom vervangen en even opnieuw beginnen en zelf de TCR instellen.
Als het echt Ni200 is, kun je als TCR tussen de .00600 en .00700 gebruiken.
Coil niet afvuren, maar gelijk locken in de TC-modus (eigenlijk zou je VTC sowieso meteen moeten vragen of het een nieuwe coil is).
pi_163925629
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Die kun je niet op wattage dampen. Gaat nu misschien nog goed, maar in de praktijk ben je de nikkel nu gewoon aan het laten smelten, waardoor de coil sowieso aanzienlijk korter mee zal gaan (en daarnaast krijg je denk ik kleine hoeveelheden nikkel binnen).

Ik zou de coil daarom vervangen en even opnieuw beginnen en zelf de TCR instellen.
Als het echt Ni200 is, kun je als TCR tussen de .00600 en .00700 gebruiken.
Coil niet afvuren, maar gelijk locken in de TC-modus (eigenlijk zou je VTC sowieso meteen moeten vragen of het een nieuwe coil is).
:X

Heb 'm ondertussen weer op TC met een nieuwe coil (uit hetzelfde pakje) en bij een relatief laag wattage (rond 25 watt) valt de temp protection wel mee. VTC herkent de coil ook wel als nieuw en zodanig, gaat volgens mij nu wel goed. Gelocked op kamertemperatuur voor wat het waard is. Het idee van de weerstand die veranderd kwam ik op doordat ik door de temp protection op het display ging letten en de weerstand omhoog zag gaan bij het vuren, maar schijnbaar is dat normaal, wist ik veel :') (dat krijg je als je sociale wetenschapper bent). Dank voor je uitleg!
pi_163925824
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:19 schreef no1uknow het volgende:

[..]

:X

Heb 'm ondertussen weer op TC met een nieuwe coil (uit hetzelfde pakje) en bij een relatief laag wattage (rond 25 watt) valt de temp protection wel mee. VTC herkent de coil ook wel als nieuw en zodanig, gaat volgens mij nu wel goed. Gelocked op kamertemperatuur voor wat het waard is. Het idee van de weerstand die veranderd kwam ik op doordat ik door de temp protection op het display ging letten en de weerstand omhoog zag gaan bij het vuren, maar schijnbaar is dat normaal, wist ik veel :') (dat krijg je als je sociale wetenschapper bent). Dank voor je uitleg!
No worries, nikkel komt ook kleinschalig voor in voedingsmiddelen en daar ga je ook niet dood van :P.
Fijn dat het nu beter werkt in ieder geval.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 juli 2016 @ 13:13:02 #102
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163926529
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:30 schreef Anne het volgende:

[..]

No worries, nikkel komt ook kleinschalig voor in voedingsmiddelen en daar ga je ook niet dood van :P.
Fijn dat het nu beter werkt in ieder geval.
Eet jij via je longen?
pi_163957057
Ik heb dus een setje van vijf nieuwe coils gekocht (deze http://www.e-cig4u.nl/Kanger-EVOD/Protank-II-BCC-coil ) voor op mijn Kanger Evod BCC, alleen passen ze niet perfect zoals de standaard coil die in de Evod BCC zit. Is dit een probleem? Ik moet echt hard drukken om de coil unit er in te draaien en dan hangt ie een klein beetje scheef. Het past wel, maar ook niet perfect zoals je de oude coil unit er in draait. Kan ik deze wel gewoon gebruiken verder?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_163968597
Wat is op dit moment de beste clearomizer voor mouth to lung toepassing? Nog steeds een nautilus?

+ Iemand ervaring met de C.R.E.A.M - VIII liquid? :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Soldier2000 op 24-07-2016 16:44:23 ]
BlaBlaBla
pi_163971604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb dus een setje van vijf nieuwe coils gekocht (deze http://www.e-cig4u.nl/Kanger-EVOD/Protank-II-BCC-coil ) voor op mijn Kanger Evod BCC, alleen passen ze niet perfect zoals de standaard coil die in de Evod BCC zit. Is dit een probleem? Ik moet echt hard drukken om de coil unit er in te draaien en dan hangt ie een klein beetje scheef. Het past wel, maar ook niet perfect zoals je de oude coil unit er in draait. Kan ik deze wel gewoon gebruiken verder?
je bedoelt vergeleken de coil de bij de tank zat? zijn ze niet gewoon hetzelfde?
..///
pi_163971667
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:27 schreef wipes66 het volgende:

[..]

je bedoelt vergeleken de coil de bij de tank zat? zijn ze niet gewoon hetzelfde?
Nope, niet helemaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 24 juli 2016 @ 17:00:22 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163977967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb dus een setje van vijf nieuwe coils gekocht (deze http://www.e-cig4u.nl/Kanger-EVOD/Protank-II-BCC-coil ) voor op mijn Kanger Evod BCC, alleen passen ze niet perfect zoals de standaard coil die in de Evod BCC zit. Is dit een probleem? Ik moet echt hard drukken om de coil unit er in te draaien en dan hangt ie een klein beetje scheef. Het past wel, maar ook niet perfect zoals je de oude coil unit er in draait. Kan ik deze wel gewoon gebruiken verder?
klinkt alsof je de boel aan het verkloten bent.


Moet gewoon perfect passen, niet forceren, anders is straks je tank beschadigd. Contact opnemen met de shop en daar te rade gaan voor je de boel kapot hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 juli 2016 @ 08:39:54 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164039078
Gearshot :P




Binnenkort nieuw spul,dan mag de mishandelde D2 het wat rustiger aan gaan doen, en komt de iStick100 op de reservebank.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_164039540
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Eet jij via je longen?
Soms wel ;(.
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:07:21 #110
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164043166
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 08:39 schreef Sounddragon het volgende:
Gearshot :P

[ afbeelding ]


Binnenkort nieuw spul,dan mag de mishandelde D2 het wat rustiger aan gaan doen, en komt de iStick100 op de reservebank.
Die zwarte mod ziet er een beetje uit alsof ie uit een verkrachtings-scène uit wall-E komt
Tugboat en lemo 2. Nostalgie !
;)

[ Bericht 100% gewijzigd door KNAK op 27-07-2016 13:18:29 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:09:04 #111
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164043199

*O*
9 dagen vanuit China. Erg snel
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 juli 2016 @ 13:24:01 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164043533
Mijn bestelling uit China staat nog op 'info received'. Al een week of 2. ;(.

Oh en extra kut met peren. Velvet Cloud, waar ik altijd mijn liquids koop, doet geen 120ml meer omdat dat dat niet meer mag in de VS, kennelijk. ;(.
En nu is het weer 12 euro duurder om 120ml te kopen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:29:46 #113
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164043659
quote:
9s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef Kreator het volgende:
Mijn bestelling uit China staat nog op 'info received'. Al een week of 2. ;(.

Oh en extra kut met peren. Velvet Cloud, waar ik altijd mijn liquids koop, doet geen 120ml meer omdat dat dat niet meer mag in de VS, kennelijk. ;(.
En nu is het weer 12 euro duurder om 120ml te kopen.
Wat heeft gij uit China besteld ?

Ik kon helemaal niets tracken, heb er dan ook geen extra kosten voor betaald. Kaal sturen.
Gearbest is beduidend sneller dan Fasttech , alleen wel wat duurder en je moet dan ook alleen die flash sales gebruiken. Dan is het een prima shop
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 juli 2016 @ 13:35:56 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164043816
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:29 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat heeft gij uit China besteld ?

Ik kon helemaal niets tracken, heb er dan ook geen extra kosten voor betaald. Kaal sturen.
Gearbest is beduidend sneller dan Fasttech , alleen wel wat duurder en je moet dan ook alleen die flash sales gebruiken. Dan is het een prima shop
Gewoon weer een Kangertech mini, als reserve. En coils. Dus ik heb geen haast.
Van Fasttech idd.
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:43:20 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164043977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

Die zwarte mod ziet er een beetje uit alsof ie uit een verkrachtings-scène uit wall-E komt
Tugboat en lemo 2. Nostalgie !
;)
tugboat? Ben je scheel? :D _O-

CLT2; nogal een verschilletje.

Die zwarte is mijn 2e die-hard, de D2.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:59:29 #116
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164044313
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

tugboat? Ben je scheel? :D _O-

CLT2; nogal een verschilletje.

Die zwarte is mijn 2e die-hard, de D2.
:o

Ik bedoelde clt. Waarom ik tugboat schreef ..... :X ...geen idee
Ik heb alleen de tug en de magma nog van die lading waar ik mee ben begonnen.
De rest verpatst.

Lemo 3 is er ook al een tijdje. Met enige moeite deze maar genegeerd
De lemo 1 en 2 en de istick 30 voor op de zaak voor als klanten mij zo zien zitten en stiekum ook eigenlijk willen stoppen met roken en het willen proberen. Die lemo 2 is geweldig voor beginners met een 1.8ohm coiltje op de istick.
Mai pben rai~!
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:11:09 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164044578
Ik heb nog 3 Lemo2's, mijn daily tanks, gewoon omdat ze goed zijn. Ik heb meestal 2 mods bij me, ééntje met een Lemo, de andere met een dripper. In de auto liggen de andere 2 als backup, maar ik heb ze eigenlijk nooit nodig zolang ik het glaasje niet sloop.
De D2 is nu weer in gebruik (was retired) omdat in dezelfde week mijn X-Cube én de Yihi de geest gaven. Nu een Cuboid en een VTC mini Vtwo onderweg van slowtech.
De D2 was al op de reservebank verdwenen omdat ik de X had, maar as usual is dat spul van Smok toch niet zo degelijk als het eruit ziet.
De D2 heeft wel al wat meegemaakt, maar doet het nog steeds probleemloos.



Vh weekend effe een paar liter juice aanmaken, dan is mijn grijpvoorraad ook weer effe op peil.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_164047926
Ik heb sinds kort een elektrische sigaret en ben er tevreden over.
Op deze manier probeer ik te stoppen met roken en het lukt aardig.

Maar zoals ik het hier lees, jullie maken er echt een heel feestje van.
Ik hoop hier wat leuke tips te kunnen vinden en hoop dat ik zo nu en dan wat vragen er over mag stellen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 17:21:18 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164047982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb sinds kort een elektrische sigaret en ben er tevreden over.
Op deze manier probeer ik te stoppen met roken en het lukt aardig.

Maar zoals ik het hier lees, jullie maken er echt een heel feestje van.
Ik hoop hier wat leuke tips te kunnen vinden en hoop dat ik zo nu en dan wat vragen er over mag stellen.
Vragen stellen mag altijd :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 27 juli 2016 @ 18:09:32 #120
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164048916
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Vragen stellen mag altijd :)
Tot bloedens toe!
Mai pben rai~!
pi_164049886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 18:09 schreef KNAK het volgende:

[..]

Tot bloedens toe!
Van jou hebben we nu nog eelt op onze ziel }) ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_164049989
Ik heb nu een vapestick gekocht bij de plaatselijke sigarenwinkel en wat liquids bij zwoofs.
Een orientaals-tabak achtig iets voor het idee dat het met roken te maken heeft en Blue Magic voor de lekkere smaak.
Maar hier zijn best wat mensen die zelf van alles 'brouwen' als ik het zo lees.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:19:57 #123
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164050404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 18:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Van jou hebben we nu nog eelt op onze ziel }) ;)
Eigenlijk wel fijn ,.. Alles na mij kan alleen maar meevallen :+
Mai pben rai~!
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:24:03 #124
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164050462
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:00 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb nu een vapestick gekocht bij de plaatselijke sigarenwinkel en wat liquids bij zwoofs.
Een orientaals-tabak achtig iets voor het idee dat het met roken te maken heeft en Blue Magic voor de lekkere smaak.
Maar hier zijn best wat mensen die zelf van alles 'brouwen' als ik het zo lees.
Zelf maken heeft vele voordelen, met als stipt een financiële.
Ik damp gemiddeld 20-30ml weg. Das om&nabij ¤15 per dag als ik het uit de winkel kant en klaar haal
Mai pben rai~!
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:36:45 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164050729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:24 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zelf maken heeft vele voordelen, met als stipt een financiële.
Ik damp gemiddeld 20-30ml weg. Das om&nabij ¤15 per dag als ik het uit de winkel kant en klaar haal
Mjah, maar jij bent al vanaf dag 1 een beetje een geval apart :X

Ik damp ook aardig door als ik de kans heb, maar 20 ml per dag is wel een beetje op het debiele af natuurlijk, laat staan 30. Daar doet een starter 2 weken mee :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:43:44 #126
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164050879
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, maar jij bent al vanaf dag 1 een beetje een geval apart :X

Ik damp ook aardig door als ik de kans heb, maar 20 ml per dag is wel een beetje op het debiele af natuurlijk, laat staan 30. Daar doet een starter 2 weken mee :')
Goede begeleiding en wijze raad heeft mij wat grotere stapjes doen nemen ;)

In de 30mm dripper, wanneer de wick droog is gaat daar zowat 4ml juice in :')
Zo gaat dat enorm hard ja
Mai pben rai~!
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:44:33 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164050891
Ik heb het laatst bijgehouden. Een 30ml flesje ging bijna 4 dagen mee.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:51:38 #128
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164051023
Dat is netjes

Als ik alleen maar eeen tank gebruik haal ik net aan de 20ml

Met de dripper een ander verhaal
Onderstaande is dan ook wat ik dagelijks mee neem


En nee, dit maak ik niet in 1 dag op :')
Mai pben rai~!
  woensdag 27 juli 2016 @ 20:40:19 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164052343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb het laatst bijgehouden. Een 30ml flesje ging bijna 4 dagen mee.
bij mij ook, ik heb mijn tank bij en een 30ml flessie waar ik hem mee vul, en een dripper met daarbij ook een 30 ml flessie, en dat gaat soms zelfs een week mee. De Lemo doet op een goede dag 2 tankjes, doe ik gek misschien 2,5.

Kwestie van niet altijd maar extreem debiel wolken willen blazen, maar ook genieten van smaak met dat ding op 23.5 watt (tank). Dan hoef je ook niet een heel arsenaal aan batterijen mee te slepen of zo'n lompe triplebatt :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 juli 2016 @ 20:40:52 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164052371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:51 schreef KNAK het volgende:
Dat is netjes

Als ik alleen maar eeen tank gebruik haal ik net aan de 20ml

Met de dripper een ander verhaal
Onderstaande is dan ook wat ik dagelijks mee neem
[ afbeelding ]

En nee, dit maak ik niet in 1 dag op :')
pffff.

8)7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:03:18 #131
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164053093
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

pffff.

8)7
Beter teveel dan zonder komen te zitten :)
Mai pben rai~!
pi_164053666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb sinds kort een elektrische sigaret en ben er tevreden over.
Op deze manier probeer ik te stoppen met roken en het lukt aardig.

Maar zoals ik het hier lees, jullie maken er echt een heel feestje van.
Ik hoop hier wat leuke tips te kunnen vinden en hoop dat ik zo nu en dan wat vragen er over mag stellen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit een van de meer behulpzame reeksen op fok is

O+
pi_164053726
Ook leuk trouwens, m'n broertje die mij introduceerde in het vapen heb ik nu aangezet tot sub-ohm vapen. Daarnaast onlangs twee vrienden een leuk Kangertech Topbox Mini setje aangepraat en vandaag een neef die eenzelfde setje heeft aangeschaft. Langere tijd geleden al een kennis aan vapen gekregen met oa een Nautilus Mini.

go green

hail to our Lord and Saviour h3h3

[ Bericht 5% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2016 21:36:43 ]
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:40:13 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164054029
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

bij mij ook, ik heb mijn tank bij en een 30ml flessie waar ik hem mee vul, en een dripper met daarbij ook een 30 ml flessie, en dat gaat soms zelfs een week mee. De Lemo doet op een goede dag 2 tankjes, doe ik gek misschien 2,5.

Kwestie van niet altijd maar extreem debiel wolken willen blazen, maar ook genieten van smaak met dat ding op 23.5 watt (tank). Dan hoef je ook niet een heel arsenaal aan batterijen mee te slepen of zo'n lompe triplebatt :Y)
Ik ben al tot 50 Watt gezakt. Met minder komt de crius met mijn builds niet op gang. Kan er wel mee leven. Rx met crius plus gebruik ik op werk, om de dag aan de lader. Thuis d2 met crius en 4 batterijen die ik in de lader gooi als de laatste bijna leeg is. Vind het prima zo.

Chefs flavours bevallen goed. 2 smaken zijn mwoah (goede aromas maar niet mijn smaak), de rest lekker.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 27 juli 2016 @ 23:47:32 #135
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164057334
De vandaag ontvangen Limitless Plus voorzien van een dual alien wire coil, 9 wraps, @3mm diameter ; 0.3ohm

Het lijkt zoals verwacht enorm op de originele Limitless wat smaak betreft; super!
Wolken zijn ernstig dik als de RX +100w erdoorheen jaagt en op 70-80w is het een heerlijke medium-warme vape met een super smaak.
Die 6.5ml capaciteit is uiterst plezierig!

De originele zal denk ik in de lade belanden dus mocht iemand interesse hebben.... *) voor een tientje en delen verzendkosten mag ie weg
Mai pben rai~!
  donderdag 28 juli 2016 @ 22:40:55 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164077232
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:35:47 #137
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164091078
De RX is met een nieuw ding uitgekomen; de rx2/3
Keuze tussen 2 of 3 batterijen. De 3e komt dan in het afneembare batterij klepje te zitten. Voor 2 batterij - gebruik is er dan een platter klepje wat er op moet

Sla dit wel over. :').
Mai pben rai~!
  vrijdag 29 juli 2016 @ 19:42:56 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164095769
quote:
single batt en een built in tank.. Neh..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_164113627
Ik heb nu een tijdje een CE5, bevalt goed maar heb 2 vragen:

1. Soms lijkt hij het helemaal niet goed te doen. Er komt amper rook. 5 minuten later doet ie het dan opeens wel goed. Dit lijkt vooral voor te komen als ie even (een nachtje bijvoorbeeld) niet gebruikt is. Is dit een bekend probleem?

2. Ik wil wat verschillende smaakjes proberen. Maar volgens mij is het niet echt te doen om het tankje helemaal leeg te krijgen, waardoor je 2 smaken door elkaar krijgt. Hoe doen jullie dit?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:52:40 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164113739
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

single batt en een built in tank.. Neh..
Voor beginners die net het pen stadium uitkomen wel leuk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:15:07 #141
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_164116846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:47 schreef Zolder het volgende:
2. Ik wil wat verschillende smaakjes proberen. Maar volgens mij is het niet echt te doen om het tankje helemaal leeg te krijgen, waardoor je 2 smaken door elkaar krijgt. Hoe doen jullie dit?
Meerdere tankjes :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_164125077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:35 schreef KNAK het volgende:
De RX is met een nieuw ding uitgekomen; de rx2/3
Keuze tussen 2 of 3 batterijen. De 3e komt dan in het afneembare batterij klepje te zitten. Voor 2 batterij - gebruik is er dan een platter klepje wat er op moet

Sla dit wel over. :').
Ja hier heb je weinig aan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 1 augustus 2016 @ 05:39:19 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164147061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:47 schreef Zolder het volgende:
Ik heb nu een tijdje een CE5, bevalt goed maar heb 2 vragen:

1. Soms lijkt hij het helemaal niet goed te doen. Er komt amper rook. 5 minuten later doet ie het dan opeens wel goed. Dit lijkt vooral voor te komen als ie even (een nachtje bijvoorbeeld) niet gebruikt is. Is dit een bekend probleem?

2. Ik wil wat verschillende smaakjes proberen. Maar volgens mij is het niet echt te doen om het tankje helemaal leeg te krijgen, waardoor je 2 smaken door elkaar krijgt. Hoe doen jullie dit?
klinkt alsof je coil verzuipt. Komt wel vaker voor bij zulke tankjes. Is niet echt een oplossing voor helaas, je kunt er een nieuwe indraaien en hopen dat het aan de coil lag.

En zoals hierboven als staat; meerdere tanks gebruiken is het makkelijkste.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_164222947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 02:37 schreef schijffie het volgende:
Iemand bekend met e-sigaretten?

Heb een tijdje terug een tas vol met smaakjes gekocht inclusief een e-sigaret. Die ben ik alleen helaas kwijt geraakt ergens. Ik heb nog wel van die kleine "weggooi e-sigaretten", maar die zijn het toch net niet. Dus ben toch wel weer op zoek naar een iets grotere.

Voor het batterij gedeelte zat ik hier aan te denken (er van uitgaand dat hier niet veel variatie in zit behalve batterijduur)
EGO-T 1300mAh Rechargeable

Maar vroeg me voornamelijk af of er ook verschil zit in Clearomizers en zo ja, wat dat verschil tussen de prijsklassen inhoudt. Bijvoorbeeld iets als dit:
CE4 Electronic Cigarettes Flat Mouth Atomizer

Hopelijk kan iemand me helpen die al iets meer in de wereld zit. Kan best zo zijn dat er vrijwel geen verschil is ofzo, maar je bent natuurlijk niet met de meest gezonde stoffen bezig. Ik zou dus graag willen weten of dat ik ze rustig uit China kan halen, of dat ik ze beter hier in Nederland kan ophalen.
Stelde deze vraag in het Chinese Webshops topic, werd doorverwezen naar hier.

Komt er op neer: ben op zoek naar een relatief goedkope starterskit uit China, Ik ben min of meer van plan die batterij en clearomizer uit de quote te gaan bestellen, maar wilde graag de mening van iemand met iets meer verstand er van horen om te zien of ik een goede keuze maak of niet.
pi_164223784
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:38 schreef schijffie het volgende:

[..]

Stelde deze vraag in het Chinese Webshops topic, werd doorverwezen naar hier.

Komt er op neer: ben op zoek naar een relatief goedkope starterskit uit China, Ik ben min of meer van plan die batterij en clearomizer uit de quote te gaan bestellen, maar wilde graag de mening van iemand met iets meer verstand er van horen om te zien of ik een goede keuze maak of niet.
Geen Ego's meer halen. Die dingen zijn zo achterhaald.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 augustus 2016 @ 13:32:53 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164618350
Ik damp al maanden op 20w en doe ongeveer 3 tot 5 dagen met 30ml.
Als je dat in een dag wegdampt, doe je iets verkeerd.


Toch maar weer eens een poging gedaan om bij fasttech liquids te bestellen.
Allerlei fruitsmaakjes. Kost 9ct per ml (dollar) vergeleken met 60 cent (dollar) die ik nu heb. Hopelijk bevalt het.
Tis in elk geval al prettig dat ze vrij veel keua hebben in de 100% vg reeks.
pi_164622526
ik had 3 maanden geleden nog iets besteld bij fasttech, maar het is nooit aangekomen.

is er nog een kans dat het aankomt? :P
..///
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:29:50 #148
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164631321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:32 schreef Kreator het volgende:
Ik damp al maanden op 20w en doe ongeveer 3 tot 5 dagen met 30ml.
Als je dat in een dag wegdampt, doe je iets verkeerd.


Toch maar weer eens een poging gedaan om bij fasttech liquids te bestellen.
Allerlei fruitsmaakjes. Kost 9ct per ml (dollar) vergeleken met 60 cent (dollar) die ik nu heb. Hopelijk bevalt het.
Tis in elk geval al prettig dat ze vrij veel keua hebben in de 100% vg reeks.
bijna al mijn tanks stook ik tussen de 21 en 28,5 watt.

Als ik mijn best doe trek ik ze 2 keer leeg op een dag.

Drippen (meedtal 55 - 75 watt) gaat een stuk harder, maar dat doe ik bijna nooit een hele dag.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:32:35 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164631399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:16 schreef wipes66 het volgende:
ik had 3 maanden geleden nog iets besteld bij fasttech, maar het is nooit aangekomen.

is er nog een kans dat het aankomt? :P
na 3 maanden acht ik de kans klein. Klantenservice al aangesproken? 10 tegen één dat als je dat doet, ze er gewoon nog eentje opsturen. Tegenwoordig heb je de optie om shipping te wijzigen tegen een dollartje extra ofzo, dan kan het sneller. Laatste shipment had ik binnen 9 dagen op de mat liggen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_164651227
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!

Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?

Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:44:37 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164651520
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef SevD het volgende:
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!

Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?

Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
www.savevape.nl :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:40:05 #152
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164652687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef SevD het volgende:
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!

Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?

Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
Flesje hoge nicotine erbij bestellen, kan je deze aan je 3x115ml toevoegen om een gewenste % te krijgen mocht het nog nodig zijn.

Afijn,, alweer een tijdje bezig met de Limitless plus tank en sindsdien lig al m'n andere spul stof te happen. Giganten tank is dat!
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2016 @ 17:43:28 #153
230491 Zith
pls tip
pi_164652733
http://www.savevape.nl/en/base/base-aurora-70-30/

Hier kan je base met nic kopen (als beginner zou ik geoon zo beginnen).

http://www.savevape.nl/en/heisenberg-30-ml.html

heisenberg 30 ml concentraat erbij

2x 100ml base + 30 concentrate (dan mix je op zo'n 13%) = 230 ML voor 6+6+15 Eur = 27 EUR.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:09:42 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164653281
Halve liters mét nico bestel ik bij Pink Mule.

Wordt gewoon verzonden, geen enkel probleem, goede kwaliteit base en aardig vlot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:23:01 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164673805
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Halve liters mét nico bestel ik bij Pink Mule.

Wordt gewoon verzonden, geen enkel probleem, goede kwaliteit base en aardig vlot.
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:39:02 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164684161
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
kwestie van bestellen lijkt me; ook daar hebben ze er wel wat van. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:11:37 #157
238141 SevD
Boventitel
pi_164687493
Kijk, daar heb ik wat aan! Thanks allen!
pi_164756199
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
pi_164768724
Goedenavond,

ben begonnen met het vapen sinds een kleine maand. Nu heb ik op epuffer.eu deze vaporizer gekocht:
http://epuffer.eu/phantom-hd3-vapouriser-silver-ecig.html
Op deze website staan ook clearomizers (liquamizers genoemd hier):
http://epuffer.eu/phantom-hd3-ecig-clearomizer.html
Ik vroeg me af wanneer je deze moet vervangen en hoe je hem het best schoon kan maken. Kan die gewoon in de vaatwasser? Er zit verder helemaal geen electronica in, het is puur een tankje.

En wat zijn anders betere manieren om hem schoon te houden?
  Official ESF Kreviewer maandag 22 augustus 2016 @ 20:31:35 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164769378
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:10 schreef Bowny het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
Geen idee. Hier zat geen rare bijsmaak aan oid. Vond ik bij andere merken wel.
pi_164774128
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:03 schreef cheese. het volgende:
Goedenavond,

ben begonnen met het vapen sinds een kleine maand. Nu heb ik op epuffer.eu deze vaporizer gekocht:
http://epuffer.eu/phantom-hd3-vapouriser-silver-ecig.html
Op deze website staan ook clearomizers (liquamizers genoemd hier):
http://epuffer.eu/phantom-hd3-ecig-clearomizer.html
Ik vroeg me af wanneer je deze moet vervangen en hoe je hem het best schoon kan maken. Kan die gewoon in de vaatwasser? Er zit verder helemaal geen electronica in, het is puur een tankje.

En wat zijn anders betere manieren om hem schoon te houden?
De tankjes kan je gewoon omspoelen met warm water.
De coils moet je vervangen als de dampproductie afneemt of als de smaak niet meer lekker is.
De coils uitwassen heeft geen zin. De meuk die zich op de coils heeft vastgezet, krijg je er nooit meer goed af.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Eindredactie Games maandag 29 augustus 2016 @ 18:17:47 #162
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164944213
Ik heb m'n iStick de afgelopen paar maanden nogal verwaarloosd, die was ook wel aan een badje toe.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:42:55 #163
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164970109
Inmiddels dus mijn e smoker binnen. En best wel chill!!
Komt aardig wat damp vanaf, wel een lekker smaakje en gebruik hem nu ook met een biertje op. Meteen in het diepe gooien dat ding.

De rook die er van af komt, gaat dat sollen met het mooie witte behang in mijn huisje? Of gebeurt dat alleen bij sigaretten vanwege teer o.i.d?
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:47:56 #164
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164970251
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:12:34 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164970855
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:10 schreef Bowny het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
ik heb altijd dezelfde zooi: 50/50 12mg, en bij de ene heb je een wat fijnere smaak als de andere, sommige bases zijn wat dikker, dan krijg je in sommige gevallen sneller dry hits.. Kleine dingetjes.

Deze vind ik gewoon goed, heb nog niks gevonden om over te naggen, en ik ben daar best goed in, dus dat zegt wel wat. :7 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:18:22 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164970996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Inmiddels dus mijn e smoker binnen. En best wel chill!!
Komt aardig wat damp vanaf, wel een lekker smaakje en gebruik hem nu ook met een biertje op. Meteen in het diepe gooien dat ding.

De rook die er van af komt, gaat dat sollen met het mooie witte behang in mijn huisje? Of gebeurt dat alleen bij sigaretten vanwege teer o.i.d?
behang en latex e.d. heb ik nog niks aan kunnen ontdekken. Damp slaat bij voorkeur aan op koudere oppervlakken (net als condens van water, wat ook damp is natuurlijk). Op je ramen zul je dus na verloop van tijd een witte waas opmerken, die je er zo weer vanaf sopt. Ik heb ook de indruk dat het in de winter harder gaat als in de zomer, klinkt ook logisch :Y)

Een van de grootste voordelen (vind ik zelf) is het 'gemis' van as all over the place, plus dat je in de auto meer bergruimte krijgt, al passen vaak niet alle flesjes in je asbak B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:21:09 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164971061
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:17 schreef 2dope het volgende:
Ik heb m'n iStick de afgelopen paar maanden nogal verwaarloosd, die was ook wel aan een badje toe.

[ afbeelding ]
ik spoel de zooi regelmatig af onder de kraan met heet water.. Mijn paffies zitten doorgaans in de borst- of broekzak van mijn overall, en die big bore driptips zijn 'plakkerig' en verzamelen behoorlijk wat meuk zonder dat je het in de gaten hebt :X .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:55:44 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164976838
quote:
dat de ego cc nog te koop is verbaasd me
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:29:36 #169
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164986318
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat de ego cc nog te koop is verbaasd me
Want dat is een pauper ding? :@
pi_164986860
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Want dat is een pauper ding? :@
Mwah. Een verouderd model vooral.
De onderdelen daarvoor worden/zijn ook al wat schaars aan het worden, omdat ze volgens mij grofweg niet meer worden geproduceerd door Joyetech.

Gelukkig kun je op jouw huidige batterij eventueel ook altijd een andere clearomizer kwijt.
pi_164986874
Wat houdt Medium trouwens in op je factuur? 12mg?
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 15:06:32 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164986908
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik spoel de zooi regelmatig af onder de kraan met heet water.. Mijn paffies zitten doorgaans in de borst- of broekzak van mijn overall, en die big bore driptips zijn 'plakkerig' en verzamelen behoorlijk wat meuk zonder dat je het in de gaten hebt :X .
Ja moet ik ook wat vaker doen. Afgelopen zomer niet zoveel aangeraakt maar is nu wel weer het voornemen.

Trouwens, nadat ik 'm had schoongemaakt heb ik er een nieuwe atomizer in gezet en het tankje gevuld met nieuwe liquid. Later op de avond kort gebruikt en de volgende dag ook, allemaal probleemloos. Maar gistermiddag merkte ik tijdens het paffen ineens dat 'ie begon te meuren naar verbrande coil. Ik had 't wat te laat door dus voordat het tot me doordrong had ik al een giftige insta-kankervapor in m'n strot :{ Echt een hele nare metaal-brandgeur/smaak.

Het rare is dat het tankje nog voor driekwart gevuld was. Ik heb wel eens meegemaakt dat in m'n broekzak door druk langdurig het knopje ingedrukt wordt waardoor de liquid nogal snel opraakt (zit wel een beveiliging op geloof ik) en je dus op den duur alleen maar coil aan het verstoken bent. Maar hier was het dus puur vergif wat dat ding uitstootte terwijl er nog zat liquid was.

Oh en the plot thickens; het is nu weer goed, zonder ook maar iets te hebben veranderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door 2dope op 31-08-2016 15:24:58 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164987350
Te vaak achter elkaar gepaft en daardoor de coil tussentijds (te) droog gestookt misschien?
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 15:31:25 #174
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164987436
Dacht ik dus ook maar het waren echt maximaal vijf hijsen en ik damp echt heul zuinig. En dat kan toch ook niet als de tank nog halfvol liquid zit?

Ik snap er geen reet van. Vriend van me was erbij en die rook 't van een afstand, die had zoiets van holy shit dat moet je niet inademen. En nu? Een heerlijk zoete geur die er vanaf komt terwijl 'ie in de tussentijd alleen op m'n bureau heeft gelegen en in m'n broekzak heeft gezeten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:40:40 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164987664
Misschien een dampbelletje in de coil waardoor de liquid niet vloeide ofzo. Volgende keer een stukkie keukenrol of pleepapier ofzo voor de driptip rommelen, en het ding even 'uitslaan' als wat je met een oldskool thermometer doet om het kwik terug in het reservoir te prakken. Zonder tissue kan hij gaan spetteren, maar door de centrifugale kracht die je dan opwekt, wordt de liquid de coil in gedwongen zeg maar..

Heb je een hoog VG liquid erin? Die kunnen wat dikker zijn en soms minder goed vloeien, maar met deze temperaturen zou dat ook dun zat moeten zijn nu.

Als de coil nu gewoon goed smaakt (als je hem goed verklooit blijft hij een beetje nasty smaken daarna): gewoon laten zitten, en anders effe een nieuwe erin. Als hij het nog eens doet zou ik dat sowieso doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 16:07:55 #176
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164988385
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien een dampbelletje in de coil waardoor de liquid niet vloeide ofzo. Volgende keer een stukkie keukenrol of pleepapier ofzo voor de driptip rommelen, en het ding even 'uitslaan' als wat je met een oldskool thermometer doet om het kwik terug in het reservoir te prakken. Zonder tissue kan hij gaan spetteren, maar door de centrifugale kracht die je dan opwekt, wordt de liquid de coil in gedwongen zeg maar..

Heb je een hoog VG liquid erin? Die kunnen wat dikker zijn en soms minder goed vloeien, maar met deze temperaturen zou dat ook dun zat moeten zijn nu.

Als de coil nu gewoon goed smaakt (als je hem goed verklooit blijft hij een beetje nasty smaken daarna): gewoon laten zitten, en anders effe een nieuwe erin. Als hij het nog eens doet zou ik dat sowieso doen.
Dit soort adviezen _O_ vanavond even proberen.

VG moest ik Googelen. Ik koop meestal wel mega-cheapie liquids, dit keer van Miller:
quote:
Millers Silverline e-liquid heeft een verhouding van 65%PG, 30%VG en 5% Smaakstoffen (de smaakstoffen zijn op PG basis).
Is dat hoog? :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 16:08:44 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164988399
Het klinkt goed plausibel want ik bedacht me nog redenen waarom het erg zou kunnen zijn om de losse onderdelen niet goed droog te maken en kon niks verzinnen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:37:09 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164989142
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef 2dope het volgende:
Het klinkt goed plausibel want ik bedacht me nog redenen waarom het erg zou kunnen zijn om de losse onderdelen niet goed droog te maken en kon niks verzinnen.
er zijn fabrikanten die aanlengen met water, dus heel spannend is dat niet, zolang je niet je coil onder kraan houdt en zeiknat terug zet.. Coil sowieso niet nat maken, pak dan gewoon een nieuwe.

En Millers is wel ok spul kwalitatief. Heb ze wel eens geprobeerd, maar ik ben verwend qua smaak :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 16:45:46 #179
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164989334
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

er zijn fabrikanten die aanlengen met water, dus heel spannend is dat niet, zolang je niet je coil onder kraan houdt en zeiknat terug zet.. Coil sowieso niet nat maken, pak dan gewoon een nieuwe.
Coil heb ik er wel uitgehaald van tevoren. Het is meer dat ik idd niet heb geschud ofzo, ik heb het spul gewoon aan de buitenkant afgedroogd en daarna nog een half uurtje laten liggen op een theedoek.
quote:
En Millers is wel ok spul kwalitatief. Heb ze wel eens geprobeerd, maar ik ben verwend qua smaak :P
Ik heb in de beginfase wel wat geëxperimenteerd met verschillende merken, ook aardig wat prijzige liquids geprobeerd maar merkte niet bijzonder veel verschil. Althans niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Geen fijnproever, behalve met eten en speciaalbier 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164991296
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:07 schreef 2dope het volgende:

VG moest ik Googelen. Ik koop meestal wel mega-cheapie liquids, dit keer van Miller:

[..]

Is dat hoog? :')
Nee. Dat is niet hoog.
Als de verhouding omgekeerd was, dan wel ;)
Dan krijg je ook meer 'clouds bro, clouds'.
Smaak wordt dan wel een beetje 'meh', tenzij ze compenseren met extra smaakstof.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 18:41:45 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164991568
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:45 schreef 2dope het volgende:

[..]

Coil heb ik er wel uitgehaald van tevoren. Het is meer dat ik idd niet heb geschud ofzo, ik heb het spul gewoon aan de buitenkant afgedroogd en daarna nog een half uurtje laten liggen op een theedoek.

[..]

Ik heb in de beginfase wel wat geëxperimenteerd met verschillende merken, ook aardig wat prijzige liquids geprobeerd maar merkte niet bijzonder veel verschil. Althans niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Geen fijnproever, behalve met eten en speciaalbier 8-)
fijnproeven doe je ook niet met schroefcoils. Pas op het werk nog een paar haaltjes genomen van een tank met prefab coil erin. Week erop een cleane dripper met nieuwe build meegenomen en hem zijn eigen zelfbouw-smaakje nog eens laten proeven. Nu is hij aan de zelfbouw tanks en drippers. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 31 augustus 2016 @ 19:23:45 #182
24329 KNAK
ff w88,......
pi_164992411
Nog niemand hier de Limitless geprobeerd ?

Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ? :+
Mai pben rai~!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 19:42:05 #183
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164992878
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef Anne het volgende:

[..]

Mwah. Een verouderd model vooral.
De onderdelen daarvoor worden/zijn ook al wat schaars aan het worden, omdat ze volgens mij grofweg niet meer worden geproduceerd door Joyetech.

Gelukkig kun je op jouw huidige batterij eventueel ook altijd een andere clearomizer kwijt.
Aaaahhh okay! Nouja! Ik heb er in elk geval wel plezier aan. Even kijken wanneer het lieve beestje zal overlijden.
Eerst maar dit dinkje hebben, daarna upgraden als ik dit blijf houden.
De echte doop is dit weekend, als ik weer wat biertjes ga wegtikken :@
pi_164994124
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Nog niemand hier de Limitless geprobeerd ?

Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ? :+
TFV8?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:10:17 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_164995147
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Anne het volgende:

[..]

TFV8?
Woei, serious piece of kit. Klinkt als een musthave voor KNAKkie. Advies van de fabrikant voor de 8-voudige coils: 50 - 260( :o) watt
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 31 augustus 2016 @ 23:18:10 #186
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_164999068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Nog niemand hier de Limitless geprobeerd ?
Ja. Ik heb een rooie plus. Fijn ding wel maar ik gebruik hem alleen voor bij de TV en zomers zet ik die niet zo vaak aan.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 1 september 2016 @ 00:53:49 #187
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165001623
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Anne het volgende:

[..]

TFV8?
Even gluren wat dat is :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja. Ik heb een rooie plus. Fijn ding wel maar ik gebruik hem alleen voor bij de TV en zomers zet ik die niet zo vaak aan.
Das apart
De plus in bezit hebben en alleen voor de tv gebruiken in de zomer. Hij is net pas een maand of 2 uit. Is die 6.5ml geen reden om um ook naast tv activiteiten te gebruiken?
Mai pben rai~!
  donderdag 1 september 2016 @ 01:45:28 #188
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165002302
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 00:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Even gluren wat dat is :s)

[..]

Das apart
De plus in bezit hebben en alleen voor de tv gebruiken in de zomer. Hij is net pas een maand of 2 uit. Is die 6.5ml geen reden om um ook naast tv activiteiten te gebruiken?
Ik gebruik hem niet alleen in de zomer bij de TV, ik gebruik hem bij de TV. Ik kijk in de zomer weinig TV, ergo: ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar toevallig net wel even een filmpje gedaan en daarbij een kwart tank uit de limitless gesnoept.

De grootte van de tank is juist een reden om hem alleen bij de TV te gebruiken, aangezien ik hem niet zo mobiel vind, zeker op een Reuleaux. Daarnaast heb ik er een relatief lage weerstand in zitten en ik wil niet de hele dag megawolken blazen. Dus hij staat op de salontafel.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 1 september 2016 @ 21:15:21 #189
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165020589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik gebruik hem niet alleen in de zomer bij de TV, ik gebruik hem bij de TV. Ik kijk in de zomer weinig TV, ergo: ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar toevallig net wel even een filmpje gedaan en daarbij een kwart tank uit de limitless gesnoept.

De grootte van de tank is juist een reden om hem alleen bij de TV te gebruiken, aangezien ik hem niet zo mobiel vind, zeker op een Reuleaux. Daarnaast heb ik er een relatief lage weerstand in zitten en ik wil niet de hele dag megawolken blazen. Dus hij staat op de salontafel.
Hij is een tikkie kleiner dan elke andere tank die ik heb, het formaat valt voor mij wel mee. Als je de Reuleaux mee weet te slepen kan die limitless er ook wel bij :+. Als ik soms per ongeluk de istick 30 grijp om um te overhandigen aan potentiële nieuwe dampers om te proberen voelt het bijzonder aan. Die Reuleaux is echt een handgranaat :D

Is er iets wat de smaak/damp van de limitless weet te overtreffen voor jou ? Voor mij - en als ik het zo lees voor vele anderen - is dit toch wel het neusje van de zalm. Enige nadeel is inderdaad dat het een non-stop wolken machine is wat zuipt als een malle.
Mai pben rai~!
pi_165020799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Nog niemand hier de Limitless geprobeerd ?

Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ? :+
Dat heb ik dus met de Geekvape Eagle _O_

Al zit ik nu wel aan deze te denken voor een 2de setje : https://www.fasttech.com/products/3028/10025850/5620301
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 1 september 2016 @ 21:38:12 #191
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165021467
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met de Geekvape Eagle _O_

Al zit ik nu wel aan deze te denken voor een 2de setje : https://www.fasttech.com/products/3028/10025850/5620301
Wel een kek dingetje. Beetje een Swiss mesje, dat 4 in 1
De vraag is of ie niet met zoveel mogelijkheden wat aan kwaliteit inlevert
Als ie voor de helft goedkoper zou zijn had ik denk ik wel koopjeuk gekregen
Mai pben rai~!
  donderdag 1 september 2016 @ 23:46:02 #192
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165026576
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef KNAK het volgende:

[..]

Hij is een tikkie kleiner dan elke andere tank die ik heb, het formaat valt voor mij wel mee. Als je de Reuleaux mee weet te slepen kan die limitless er ook wel bij :+. Als ik soms per ongeluk de istick 30 grijp om um te overhandigen aan potentiële nieuwe dampers om te proberen voelt het bijzonder aan. Die Reuleaux is echt een handgranaat :D

Is er iets wat de smaak/damp van de limitless weet te overtreffen voor jou ? Voor mij - en als ik het zo lees voor vele anderen - is dit toch wel het neusje van de zalm. Enige nadeel is inderdaad dat het een non-stop wolken machine is wat zuipt als een malle.
De smaak is prima, maar ik vind de smaak van mijn geliefde Bachelor, Crius en zelfs Subtank ook prima. Anders wellicht en moeilijk te vergelijken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165102087
2 liter base gekocht 50% vpg en 50% pvg nu moet er nog gedemineraliseerd water bij kan ik daar water voor accu,s voor gebruiken ? en als het niet kan waar haal ik demi water: drogist, apotheek dierenzaak, supermarkt ?
  maandag 5 september 2016 @ 13:09:35 #194
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165102155
Ik heb geen idee waar je gedemineraliseerd water kunt kopen maar waarom zou je dat door je base willen doen?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Eindredactie Games maandag 5 september 2016 @ 13:10:19 #195
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165102173
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

fijnproeven doe je ook niet met schroefcoils. Pas op het werk nog een paar haaltjes genomen van een tank met prefab coil erin. Week erop een cleane dripper met nieuwe build meegenomen en hem zijn eigen zelfbouw-smaakje nog eens laten proeven. Nu is hij aan de zelfbouw tanks en drippers. _O-
Heb 't niet meer kunnen fiksen, uiteindelijk een nieuwe coil ingedrukt, gaat nu gewoon weer prima.
Blijft raar, die vorige is echt in een mum van tijd 'doorgebrand' door onbekende oorzaak.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 5 september 2016 @ 13:17:27 #196
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165102308
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2016 13:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb 't niet meer kunnen fiksen, uiteindelijk een nieuwe coil ingedrukt, gaat nu gewoon weer prima.
Blijft raar, die vorige is echt in een mum van tijd 'doorgebrand' door onbekende oorzaak.
Misschien niet goed geprimed of te snel in gebruik genomen nadat je hem er voor het eerst in had gezet?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165102727
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:06 schreef Sorella het volgende:
2 liter base gekocht 50% vpg en 50% pvg nu moet er nog gedemineraliseerd water bij kan ik daar water voor accu,s voor gebruiken ? en als het niet kan waar haal ik demi water: drogist, apotheek dierenzaak, supermarkt ?
Kruidvat, bij de strijkspullen.
We komen hard, zo hard.
pi_165102743
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb geen idee waar je gedemineraliseerd water kunt kopen maar waarom zou je dat door je base willen doen?
Verdunnen. Maar lijkt me met 50/50 niet echt nodig. Ik doe het persoonlijk bij 80/20 wel anders krijg ik last met pre made coils.
We komen hard, zo hard.
  maandag 5 september 2016 @ 13:40:28 #199
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165102780
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:38 schreef focal het volgende:

[..]

Verdunnen. Maar lijkt me met 50/50 niet echt nodig. Ik doe het persoonlijk bij 80/20 wel anders krijg ik last met pre made coils.
Daarom, bij 50/50 is dat echt niet nodig.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165110655
Ik heb het besteld bij pinkmule en daar stond bij: verdunnen met 10% demi water :)
Kruidvat strijk spullen, zou ik nu nooit aan gedacht hebben
  maandag 5 september 2016 @ 20:53:59 #201
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165113237
Ik zou het niet doen als ik jou was want het heeft geen enkele zin. De enige reden om je liquid te verdunnen is als je tank/coil niet in staat is om dikke liquid te verdampen. In het geval van 50PG/50VG is dat geen probleem.

Mensen die 99+% VG dampen verdunnen het meestal wel met water of wodka ofzo.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165155504
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong. :r

Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.

Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen. :P

Geschreven vanaf mijn iStick via een RBA.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  woensdag 7 september 2016 @ 18:10:14 #203
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165155624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef misterxvany het volgende:
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong. :r

Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.

Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen. :P

Geschreven vanaf mijn iStick via een RBA.
1 tip, maak niet gelijk te veel als je nog zoekende bent naar wat je lekker vindt, nicotinegehalte en verhoudingen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 8 september 2016 @ 02:55:02 #204
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165166883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef misterxvany het volgende:
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong. :r

Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.

Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen. :P

Geschreven vanaf mijn iStick via een RBA.
Wow, dat moet wel een record zijn. Een week na beginnen met dampen al aan de yoghurtmaker. :D

Je bent je er van bewust dat yoghurtmaker of ultrasoon niet per se nodig is?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 8 september 2016 @ 03:14:59 #205
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165166978
Bepaalde sapjes worden wel wat lekkerder op een snellere wijze met de YM, echter zijn dat meer de custards, bakery, tabak smaakjes.
9 van de 10 zoete fruitige sapjes doe ik al niet meer in de YM. Ik heb daarnaast ook al zoveel juice in voorraad dat steepen automatisch gebeurt daar wat ik nu maak/proef pas dagen/weken later weer eens erbij pak; auto-steeping 8-)

Flesjes zonder dop in de YM en een nachtje laten staan. Zo nu en dan flink schudden indien mogelijk (als je het overdag doet) en dan met dop erop in de kast en dagelijks luchten (aldus de meeste YM gebruikers)
Opletten op kruisbesmetting indien je een zeer sterk ruikende juice tussen andere flesjes plaatst Volgens zeggen kan zo een sapje een ander sapje infecteren.
Mai pben rai~!
pi_165167384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 02:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wow, dat moet wel een record zijn. Een week na beginnen met dampen al aan de yoghurtmaker. :D

Je bent je er van bewust dat yoghurtmaker of ultrasoon niet per se nodig is?
Ja ik had al wel ervaring met dampen hoor. :P

Begonnen met een ego-c,daarna kangertech aerotank,kayfun, lemo drop... allemaal niet volgehouden.

Laatst leende ik een setje van een vriend. Bachelor met een iStick. Voor het eerst aan de sub-ohm. Ging ermee dampen met het idee dat dit ook niet zou lukken. Sta nu perplex hoe beter dat wél werkt.

Nu ruik ik ook veel beter. Rook laatst de bakkerij waar ik in de buurt was. :9
Maar ook stank van poep als ik over straat loop. :'(

Binnenkort die Lemo terug vragen. Als ik me bedenk hoe groot die wolken waren op 1.5ohm hoe moet dat nu zijn op 0.5 en meer vg. :D
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  donderdag 8 september 2016 @ 13:41:52 #207
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165173034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 03:14 schreef KNAK het volgende:
Bepaalde sapjes worden wel wat lekkerder op een snellere wijze met de YM, echter zijn dat meer de custards, bakery, tabak smaakjes.
Huh?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 8 september 2016 @ 13:44:40 #208
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165173088
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 06:30 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ja ik had al wel ervaring met dampen hoor. :P

Begonnen met een ego-c,daarna kangertech aerotank,kayfun, lemo drop... allemaal niet volgehouden.

Laatst leende ik een setje van een vriend. Bachelor met een iStick. Voor het eerst aan de sub-ohm. Ging ermee dampen met het idee dat dit ook niet zou lukken. Sta nu perplex hoe beter dat wél werkt.

Nu ruik ik ook veel beter. Rook laatst de bakkerij waar ik in de buurt was. :9
Maar ook stank van poep als ik over straat loop. :'(

Binnenkort die Lemo terug vragen. Als ik me bedenk hoe groot die wolken waren op 1.5ohm hoe moet dat nu zijn op 0.5 en meer vg. :D
Bachelor is een fijne tank ja, toevallige nu ook aan lurkende. ^O^

Die geuren worden wel minder, althans je went er snel aan en dat registreer je het niet meer zo. Uitzonderingen daargelaten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 8 september 2016 @ 14:31:39 #209
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165174079
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Huh?
Is het niet algemeen bekend dag genoemde smaken een langere steep periode nodig hebben om op volle kracht te komen? Dat de zoete/fruitige daarentegen vrijwel direct dampbaar zijn ?
Mai pben rai~!
  donderdag 8 september 2016 @ 23:49:59 #210
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165189569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

Is het niet algemeen bekend dag genoemde smaken een langere steep periode nodig hebben om op volle kracht te komen? Dat de zoete/fruitige daarentegen vrijwel direct dampbaar zijn ?
Dat is bekend ja maar jouw stelling was dat bepaalde sapjes lekkerder worden met de YM. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.

Mijn sapjes gaan trouwens allemaal 3 weken op de plank (4 voor tabak) met om de twee dagen schudden en een half uurtje de dop van de fles. Bevalt mij goed maar ik kan het niet vergelijken met machinaal steepen aangezien ik niet van die apparaten bezit.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165219058
Voor 1 keer principes opzij gezet en de Limitless 4ml bij GB besteld en het is warempel same day shipped.....voor 16 euro.

Hebben meer mensen deze RDTA?
pi_165219997
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker! :'(

Begin van het einde.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:02:06 #213
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165220606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:29 schreef misterxvany het volgende:
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker! :'(

Begin van het einde.
:'(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 10 september 2016 @ 19:39:17 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165229762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:29 schreef misterxvany het volgende:
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker! :'(

Begin van het einde.
succes ermee.

Ik rook ook nog wel eens een sigaartje, standaard in de auto onderweg naar huis vanaf het werk. Nothing electronic can beat that.. Maar dat is ook de enige tijd dat ik dat doe, en ook niet vaste prik.. Gewoon als ik er zin in heb.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:53:48 #215
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165231894
Dual users begrijp ik echt niet. Geen verwijt, laat dat duidelijk zijn, maar ik snap het oprecht niet.

Ik kan me voorstellen dat dampen niets voor je kan zijn of dat je terugvalt, maar als het je wel bevalt waarom zou je dan daarnaast nog roken?

Zelf heb ik na mijn allereerste teugje damp nooit weer een peuk aangeraakt. Ik heb zelfs niet bewust een laatste gerookt, het was gewoon toevallig de laatste die ik had gerookt voordat de postbode voor de deur stond.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165232899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dual users begrijp ik echt niet. Geen verwijt, laat dat duidelijk zijn, maar ik snap het oprecht niet.

Ik kan me voorstellen dat dampen niets voor je kan zijn of dat je terugvalt, maar als het je wel bevalt waarom zou je dan daarnaast nog roken?

Zelf heb ik na mijn allereerste teugje damp nooit weer een peuk aangeraakt. Ik heb zelfs niet bewust een laatste gerookt, het was gewoon toevallig de laatste die ik had gerookt voordat de postbode voor de deur stond.
Ik rook nog als ik uit ga. MTL vapen doet me niks en een sub ohm tank in een studentenvereniging/kroeg vind ik iets teveel een circusact. Daarnaast ook lastig mee te nemen en met bijvullen etc.

In ander nieuws heb ik een TFV8 besteld. Via FT dus zal hem medio 2090 binnenkrijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door focal op 10-09-2016 21:44:00 ]
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 10 september 2016 @ 21:57:11 #217
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165233697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:28 schreef focal het volgende:

[..]

Ik rook nog als ik uit ga. MTL vapen doet me niks en een sub ohm tank in een studentenvereniging/kroeg vind ik iets teveel een circusact. Daarnaast ook lastig mee te nemen en met bijvullen etc.

In ander nieuws heb ik een TFV8 besteld. Via FT dus zal hem medio 2090 binnenkrijgen.
Ik subohm heerlijk tijdens concerten en in de kroeg. Ik vind het niet lastiger om mee te nemen dan shag en aansteker eigenlijk en 1 a 2 keer per avond bijvullen + een batterijwissel kost minder moeite dan elke drie kwartier een shaggie rollen, vind ik. :P

Anyway; praktische reden dus. Op zich snap ik dat, maar vind je dat dan belangrijk genoeg om je gezondheid op het spel te blijven zetten?

(Ik klink nu wel heel erg als z'n kansloos vervelende born again fundamentalistische ex-roker. :') Zo bedoel ik het zeker niet, ik probeer het gewoon te snappen.)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:08:37 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165234018
Mijn starten met dampen ervaring is sort of gelijk aan de jouwe, maar mijn sigaartje zo nu en dan, is gewoon iets heel anders als mijn zo goed als dagelijkse pakje zware van nelle. Er is gewoon niet iets in dampvorm wat dat kan vervangen.

Niet willen begrijpen; niet iedereen denkt zoals jij. Mensen zijn heel aparte dingen; het is net of dat ze allemaal verschillend zijn ofzo :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:16:06 #219
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165234207
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn starten met dampen ervaring is sort of gelijk aan de jouwe, maar mijn sigaartje zo nu en dan, is gewoon iets heel anders als mijn zo goed als dagelijkse pakje zware van nelle. Er is gewoon niet iets in dampvorm wat dat kan vervangen.

Niet willen begrijpen; niet iedereen denkt zoals jij. Mensen zijn heel aparte dingen; het is net of dat ze allemaal verschillend zijn ofzo :)
Ik wil het juist wel begrijpen, dus hoe je er bij komt dat ik dat niet zou willen?

Mijn reden om te willen stoppen met roken is voornamelijk een gezondheidskwestie. Ik dacht dat dat voor iedereen wel gold.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165242806
Mijn reden om te stoppen was dat ik niet meer bij de buurvrouw kon bietsen als ik weer eens een stoppoging deed (zij begon met dampen) dus een dag later ook maar begonnen met dampen en nu 2,5 jaar verder damp ik sinds 3 maanden nicotine vrij.
Maar dat je dan makkelijk dat ding weg kan leggen en ook kan stoppen met dampen gaat voor mij niet op, ik heb de ene verslaving ingeruild voor een gewennings verslaving en daar moet ik nog vanaf zien te komen wat niet lukt want die smaakjes zijn toch wel lekker :)
Sigaret of shaggie vind ik vies die enkele keer dat ik daar een trekje van neem (1 keer per half jaar ofzo)
Sigaren zijn toch wat zoeter van smaak dus misschien dat die niet vies smaken ?
  zondag 11 september 2016 @ 12:09:24 #221
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165243159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 10:20 schreef Bowny het volgende:
Voor 1 keer principes opzij gezet en de Limitless 4ml bij GB besteld en het is warempel same day shipped.....voor 16 euro.

Hebben meer mensen deze RDTA?
Heb de 4 en de 6.5ml
Gebruik sindsdien geen andere atty meer
Ding is een beest!
Mai pben rai~!
pi_165254688
Iemand nog tips voor een site die grote flessen juice (100ml+) goedkoop aanbiedt? Zoiets als novavapes dus.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 14 september 2016 @ 14:40:14 #223
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165317758
Ik heb een just fog e cig aangeschaft, op zich wel blij mee. De smaak is zoveel beter, vooral s'ochtends met n kopje thee en een koekje.
Weet iemand hoeveel hijsjes gelijk staan aan een sigaret?

Ik heb 6ml nicotine dat mix ik voor de helft met 0ml nicotine, Max 30 hijsjes per dag. Ik ben bang dat ik teveel Neem. :(
Verstuurd vanaf mijn Horloge
  woensdag 14 september 2016 @ 14:48:16 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165317914
Zolang je niet misselijk wordt heb je niet teveel gehad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165318110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Yamahihi het volgende:
Ik heb een just fog e cig aangeschaft, op zich wel blij mee. De smaak is zoveel beter, vooral s'ochtends met n kopje thee en een koekje.
Weet iemand hoeveel hijsjes gelijk staan aan een sigaret?

Ik heb 6ml nicotine dat mix ik voor de helft met 0ml nicotine, Max 30 hijsjes per dag. Ik ben bang dat ik teveel Neem. :(
3mg kun je echt bijna onbeperkt dampen met jouw apparaat voordat je iets gaat voelen.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 14 september 2016 @ 15:40:53 #226
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165318938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:57 schreef focal het volgende:

[..]

3mg kun je echt bijna onbeperkt dampen met jouw apparaat voordat je iets gaat voelen.
Goed nieuws! Tnx
Verstuurd vanaf mijn Horloge
  woensdag 14 september 2016 @ 17:37:17 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165321265
Nu iets van drie weken verder en nauwelijks (één tot drie) sigaretten gehad op zaterdag na.

Zaterdag was ik ik stadde en liep dat kreng van mij te lekken in mijn "dripper" / tuitje.

Was niet bij huis in de buurt dus toen maar een pakje peuken ertegenaan gegooid.

Het bevalt me erg goed. Alleen merk ik wel dat de kwaliteit wat achteruit gaat. Heb na anderhalve week er een nieuwe "atomizer" ingepleurd en daarna ging de smaak langzaam iets meer weg (tezamen met de damp).

Vandaag het spul even wat schoongemaakt en gaat al weer iets beter. Al moet ik wel snel nieuwe atomizers kopen want ik heb geen reserves meer.

Maar tijdens het vervangen van die atomizer ging de kwaliteit van het dampen wel iets vooruit, maar niet zo als toen ik in het begin ging dampen.

(Joyetech cc ego, 12 mg nicotine)
pi_165333358
Die Bachelor was toch iets teveel aan het lekken, dus heb nu een Aspire Atlantis aangeschaft. Ding ben ik behoorlijk tevreden over, ook meewegend dat ik nu ineens aan 6mg genoeg heb itt 8.5mg. En deze lekt totaal niet.

Overigens rook ik nog wel, mijn doel is om max 7 peuken per dag te nemen maar daar blijf ik ruim onder. Gisteren had ik er bijvoorbeeld 4 en eergisteren 3. Vandaag nog nul. :) Dat doel heb ik bepaald omdat 7 shaggies een euro is en als ik een euro wegdamp dan bespaar ik een euro. Moet toch ergens mijn aanschafkosten terugverdienen, nietwaar? :P
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 september 2016 @ 07:25:59 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165333480
Ach, op een gegeven moment is dampen gewoon lekkerder dan roken.

Ik heb na jaren dampen in de vakantie een week gerookt (en gedampt) en bij elke sigaret dacht ik gatverdamme (en toch roken)...
Sinds de vakantie alleen gedampt en denk niet eens meer aan sigaretten.

Zolang je een goed setje hebt, is het beter dan roken.
pi_165337284
Fokking hell, na drie diepe hijsjes over m'n longen ben ik uitgerookt. _O-

Note to self: doe dat voortaan met 4.5mg :P

Heb mijn kosten uitgerekend: bij een gebruik van 20ml en een levensduur van een week van mijn coils ben ik ¤1,82 kwijt. :') Dat zou een besparing zijn van ongeveer ¤1,20 pd tegenover peuken.

Woehoe *O*

[ Bericht 39% gewijzigd door misterxvany op 15-09-2016 12:15:22 ]
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  donderdag 15 september 2016 @ 13:21:29 #231
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165338800
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Yamahihi het volgende:
Ik heb een just fog e cig aangeschaft, op zich wel blij mee. De smaak is zoveel beter, vooral s'ochtends met n kopje thee en een koekje.
Weet iemand hoeveel hijsjes gelijk staan aan een sigaret?

Ik heb 6ml nicotine dat mix ik voor de helft met 0ml nicotine, Max 30 hijsjes per dag. Ik ben bang dat ik teveel Neem. :(
lol, 30 hijsjes per dag is echt heeeeuuuul erg weinig.

Bovendien, waar ben je bang voor qua 'teveel'?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 15 september 2016 @ 13:23:58 #232
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165338846
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:10 schreef misterxvany het volgende:
Fokking hell, na drie diepe hijsjes over m'n longen ben ik uitgerookt. _O-

Note to self: doe dat voortaan met 4.5mg :P

Heb mijn kosten uitgerekend: bij een gebruik van 20ml en een levensduur van een week van mijn coils ben ik ¤1,82 kwijt. :') Dat zou een besparing zijn van ongeveer ¤1,20 pd tegenover peuken.

Woehoe *O*
Of je gaat je coils gewoon zelfmaken dan bespaar je nog veel meer. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165342440
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:23 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Of je gaat je coils gewoon zelfmaken dan bespaar je nog veel meer. ^O^
Dat deed ik al maar die Atlantis is simpel gezegd een beest. :P
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  donderdag 15 september 2016 @ 17:26:44 #234
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165343347
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

lol, 30 hijsjes per dag is echt heeeeuuuul erg weinig.

Bovendien, waar ben je bang voor qua 'teveel'?
De puff counter van mijn DNA200 nu bijna een jaar in bezit staat op 96000 :+
Heb ook de rx200 daarbij in gebruik

Mocht dampen alsnog schadelijk blijken te zijn ben ik flink de lul :D
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 september 2016 @ 19:11:58 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165345504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

De puff counter van mijn DNA200 nu bijna een jaar in bezit staat op 96000 :+
Heb ook de rx200 daarbij in gebruik

Mocht dampen alsnog schadelijk blijken te zijn ben ik flink de lul :D
Mijn puffcounter is al zeker drie of vier keer klokje rond geweest (100k max. Weergave) in misschien iets meer dan een jaar.
  donderdag 15 september 2016 @ 20:50:07 #236
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165348555
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:26 schreef KNAK het volgende:

Mocht dampen alsnog schadelijk blijken te zijn ben ik flink de lul :D
Helemaal ^O^

Ik gok er namelijk op dat de Rip Trippers van deze wereld, en jij dus ook, het dampen als ekte cavia's voldoende overkillen zodat, mocht er iets niet goed zijn, ik het nog op tijd te weten kom en kan stoppen. :P
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165359919
En hupsakee, weer terug naar de 6mg. Vanmorgen had ik echt zo'n nicotinebehoefte daar kon 4.5mg echt niks mee. ;(
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:31:36 #238
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165369715
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn puffcounter is al zeker drie of vier keer klokje rond geweest (100k max. Weergave) in misschien iets meer dan een jaar.
Daar valt dan mijn damp gedrag bij in het niets.

Zolang ik er nog geen last van krijg en ik na 20 jaar roken duidelijk weer kan ademen zonder piepen en zo met gemak van peuken kan afblijven ondanks dagelijks geconfronteerd te worden met sigaretten (heb een horecazaak met rookruimte) blijf ik vrolijk doorgaan

Heb 30ml Heisenberg en Vamp Toes van Vampire gekocht. Is als je van fruitig en mint houdt wel een aanrader. Eppies te koop bij savevape om te proberen.
Mai pben rai~!
pi_165388523
Iemand ervaring met CBD-liquid?

Merk toch wel dat ik een beetje gespannen ben, ws komt dat door het niet roken. CBD schijnt rustgevend te zijn zonder dat je high of stoned wordt dus met mijn verleden is dat wellicht wel een goede optie.

Hoeveel mg CBD is aan te raden en waar kan ik die liquid het beste kopen?
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  maandag 19 september 2016 @ 19:45:25 #240
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165434735
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

lol, 30 hijsjes per dag is echt heeeeuuuul erg weinig.

Bovendien, waar ben je bang voor qua 'teveel'?
Ja ik haalde er ook niet echt voldoening uit.

Overdosis nicotine, ik merkte dat ik van de volle 6mg duizelig werd.
Verstuurd vanaf mijn Horloge
pi_165443706
Op Gearbest nu een DNA200 met 1500mAh lipo 3s voor >100.

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_275040.html

Eigenlijk alles wat ik zoek, maar god allejezus wat is hij lelijk. Ik denk dat ik oprecht maar +-100 meer ga neerleggen voor een andere DNA.
We komen hard, zo hard.
pi_165444179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:50 schreef focal het volgende:
Op Gearbest nu een DNA200 met 1500mAh lipo 3s voor >100.

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_275040.html

Eigenlijk alles wat ik zoek, maar god allejezus wat is hij lelijk. Ik denk dat ik oprecht maar +-100 meer ga neerleggen voor een andere DNA.
Die rood/zwarte is inderdaad lelijk zeg, dat breng je toch niet op de markt. :o

De effe zwarte vind ik persoonlijk wel meevallen, maar ik doe dan ook niet snel moeilijk.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:26:14 #243
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165446985
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 19:45 schreef Yamahihi het volgende:

[..]

Ja ik haalde er ook niet echt voldoening uit.

Overdosis nicotine, ik merkte dat ik van de volle 6mg duizelig werd.
Dan moet je minder nic in je liquid doen. :Y

Maar daar moet je tevens geen angst voor hebben want zoals jezelf al terecht aangeeft; je merkt het gewoon als je teveel binnen krijgt en dat is een prima ongevaarlijk signaal van je lichaam. Ik gok dat zo'n beetje iedere damper wel eens een kleine nic od heeft gehad. Ik heb in ieder geval vorig jaar, toen ik net een paar weken bezig was, wel eens een half uur met 'onverklaarbare' buikpijn en algehele duizeligheid op de bank gelegen. :P
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:30:46 #244
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165447057
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:50 schreef focal het volgende:
Op Gearbest nu een DNA200 met 1500mAh lipo 3s voor >100.

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_275040.html

Eigenlijk alles wat ik zoek, maar god allejezus wat is hij lelijk. Ik denk dat ik oprecht maar +-100 meer ga neerleggen voor een andere DNA.
Ik vind ze best mooi. Sterker nog; ik zag er eens één op VU voorbij zien komen en meteen gegoogled om te kijken wat het was. :Y

Ik zie alleen het nut niet zo van DNA chips en het bijbehorende kostenplaatje. Ik koop alleen goedkope mods. Oh en een built-in battery.. nee. :N
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:05:37 #245
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165451230
Die DNA mod lijkt een beetje op die oude draadloze telefoons uit de 80s :')
Spuuglelijk!

Koop dan een realeaux voor de helft van de ¤. Al bijna een jaar met de DNA nu bezig, heb er een rx200 bij genomen en heb verder niets meer nodig. De rx200s is ook mooi, maar om er een 3e bij te kopen alleen maar voor dat grotere scherm is niet nodig.
Mai pben rai~!
pi_165550581
Ik ben op zoek naar een fruitachtige e-liquid met een menthol ondertoon, iemand nog een tip? :)
BlaBlaBla
  zondag 25 september 2016 @ 12:36:53 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165551134
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fruitachtige e-liquid met een menthol ondertoon, iemand nog een tip? :)
riptide.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165551867
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

riptide.
Wordt dit ook in Nederland verkocht?
BlaBlaBla
pi_165552471
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fruitachtige e-liquid met een menthol ondertoon, iemand nog een tip? :)
Ik had van de week Cloud Niners Blackcurrant geprobeerd bij Ecigsmart in DH. Dit is niet een echte menthol smaak, het gebruikt 'Koolada' wat wel dat koele en frisse gevoel in je keel geeft zonder de echte menthol ervaring. Vond deze zelf erg lekker. Goede zwarte bessen smaak met een fris randje er aan.
We komen hard, zo hard.
  maandag 26 september 2016 @ 23:45:00 #250
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165591651
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fruitachtige e-liquid met een menthol ondertoon, iemand nog een tip? :)
Thug juice van Mt Baker
Heisenberg van Vampire vape
Red Astair van T-juice.

:)

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:15 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Wordt dit ook in Nederland verkocht?
Sapjes van pinkspot zijn de laatste maanden steeds meer in NL te koop. Smokesmarter heeft ze, savevape heeft ze en zo nog wat ander sites. Riptide is het lekkerste pinkspot sapje en zeker het proberen waard. En als je dan toch nog meer wilt proberen zijn die bovengenoemde 3 ook niet verkeerd; heb er van allen +>100ml staan :9

[ Bericht 36% gewijzigd door KNAK op 26-09-2016 23:55:11 ]
Mai pben rai~!
pi_165625205
TFV8 vandaag binnengekregen. Ben de octuple coil aan het opwarmen en zit nu bij de 130 watt. Sja, wat moet ik er van zeggen. Het doet wat het belooft. Verder niet een hele praktische tank. De tank geeft inderdaad enorme clouds, maar de airflow is ook enorm. Ik kan met een 35watt clapton ook enorme clouds krijgen aangezien je veel langere pulls kan nemen.

Persoonlijk heb ik niet het idee dat ik meer bereik dan de dual tiger coil die ik nu in mijn griffin heb.

[ Bericht 21% gewijzigd door focal op 28-09-2016 16:13:37 ]
We komen hard, zo hard.
  woensdag 28 september 2016 @ 16:39:50 #252
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165626922
Griffin 25 plus is er ook al zag ik

Iemand deze al in bezit?
Mai pben rai~!
  woensdag 28 september 2016 @ 16:42:25 #253
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165626981
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:39 schreef KNAK het volgende:
Griffin 25 plus is er ook al zag ik

Iemand deze al in bezit?
Nee, maar ik heb wel een Serpent Mini binnengekregen.

Niet dat jij daar iets aan hebt aangezien jij zo'n tankje in maximaal 5 hijsen droog hebt gedampt. :P Maar ik ben er blij mee. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 28 september 2016 @ 16:42:38 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165626986
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:39 schreef KNAK het volgende:
Griffin 25 plus is er ook al zag ik

Iemand deze al in bezit?
Maat van me, die vind zijn crius plus chiller
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 28 september 2016 @ 17:09:38 #255
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165627521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel een Serpent Mini binnengekregen.

Niet dat jij daar iets aan hebt aangezien jij zo'n tankje in maximaal 5 hijsen droog hebt gedampt. :P Maar ik ben er blij mee. :Y
:')

Minder dan 6ml tanks moeten wel heel erg goed zijn wil ik ze nog aanschaffen.
Maar voor een single coil ziet ie er wel cute uit

quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Maat van me, die vind zijn crius plus chiller
Crius plus, Oh ja,... Die heb ik ook nog liggen. :D. Keertje weer erop zetten als die Limitless plus niet vastgeroest zit :p

Laat die griffin + wel voor wat het is
Mai pben rai~!
  woensdag 28 september 2016 @ 18:44:44 #256
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165629675
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Maat van me, die vind zijn crius plus chiller
Ik damp hier gewoon nog met een ouderwetse Crius 22mm.

Prehistorisch. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 28 september 2016 @ 20:09:57 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165631770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik damp hier gewoon nog met een ouderwetse Crius 22mm.

Prehistorisch. :')
ik ook. Wissel af
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165639009
Ik wil eens beginnen met DIY juice maken, maar waarom zijn al die flavours bij savevape 10 ml voor zover ik kan zien? Als ik 300 ml wil maken kan ik er meteen ongeveer 3 flesjes in donderen als ik 10% flavour wil hebben.

Toch? 10.gif
  donderdag 29 september 2016 @ 00:19:51 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165639034
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:17 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil eens beginnen met DIY juice maken, maar waarom zijn al die flavours bij savevape 10 ml voor zover ik kan zien? Als ik 300 ml wil maken kan ik er meteen ongeveer 3 flesjes in donderen als ik 10% flavour wil hebben.

Toch? [ afbeelding ]
Meer rondkijken. Maar als je het echt goed wil doen zoek je recepten. Dan heb je maar een paar ml per smaak nodig.

Chefs flavours is trouwens ook een aanrader
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165639305
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Meer rondkijken. Maar als je het echt goed wil doen zoek je recepten. Dan heb je maar een paar ml per smaak nodig.

Chefs flavours is trouwens ook een aanrader
Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen. Maar heb je nog (kant en klare) aanraders? Zie door de bomen het bos niet meer.
  donderdag 29 september 2016 @ 02:58:48 #261
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165639940
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen. Maar heb je nog (kant en klare) aanraders? Zie door de bomen het bos niet meer.
Als je op de site van savevape zit kan je het Nederlandse vlaggetje bovenaan aanklikken. Dat brengt je naar de Nederlandse taal toe, en dan heb je de 1ml samples (eppies) tot je beschikking om te bestellen ( Dat submenutje staat uitgeschakeld wanneer je de site in de andere talen bekijkt)
Het is geen overvloed aan samples, maar zo kan je wel wat uitkiezen voor weinig. Afhankelijk van wat je dan kiest van je er voor minder dan een euro minimaal 5ml juice mee maken om te proberen

Mocht je zelf recepten met bijvoorbeeld TPA willen proberen kan dat met die samples daar prima.
Die samples zijn geweldig. En zo heb ik ze niet alleen van savevape gebruikt, maar ook van http://www.e-sigaretnederland.nl/ (met name de t-juice samples) of clubderdampfer (met name alle pinkspot samples ) e.a. om zo goedkoop achter een lekker smaakje te komen. Ik heb nmi teveel poen uitgegeven aan flavors die ranzig waren, dus even proberen vind ik altijd fijn.

Eenmaal een lekkere flavor gevonden moet je wel meerdere flesjes à 10ml bestellen als je 300ml wilt maken.. Sommige flavors ( o.a. Sommige flavors van Tjuice of Vampire vape ) verkopen ze in 30ml flesjes. Met gemak maak je daar dan 200ml* mee. Wel zeker zijn dat je ze te dampen vind, anders is dat toch >¤10 down the drain.
Moet toevoegen dat savevape tegenwoordig flavors in bulk verkoopt, o.a. Capella e.a. Heb ik nog heen gebruik van gemaakt

quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen. Maar heb je nog (kant en klare) aanraders? Zie door de bomen het bos niet meer.
Probeer een zooitje eppies, of lees de beschrijving van een flavor en neem de gok en koop um ;)

*altijd even nagaan wat het aangeraden mix% van een flavor is.

[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 29-09-2016 03:07:31 ]
Mai pben rai~!
pi_165657283
Echt, wat een heerlijke uitvinding dat dampen. Nu pas merk ik echt wat voor een troep er in tabak zit. Destijds moest ik per direct een peuk als ik aan roken dacht en nu denk ik aan dampen maar tegelijkertijd denk mehh doe toch maar niet. Vandaag maar 5-7ml gedampt tot nu toe, het wordt steeds minder, als ik zo doorga ben ik binnen de korste keren nicotinevrij. :9
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:50:14 #263
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165667608
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen.
Heb je in ieder geval je eigen vraag van hierboven beantwoord. Van sommige flavours kun je hier en daar ook 30ml varianten kopen, bv bij Chef's Flavours.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:52:16 #264
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165667640
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:41 schreef misterxvany het volgende:
Echt, wat een heerlijke uitvinding dat dampen. Nu pas merk ik echt wat voor een troep er in tabak zit. Destijds moest ik per direct een peuk als ik aan roken dacht en nu denk ik aan dampen maar tegelijkertijd denk mehh doe toch maar niet. Vandaag maar 5-7ml gedampt tot nu toe, het wordt steeds minder, als ik zo doorga ben ik binnen de korste keren nicotinevrij. :9
Moet je per se nicotinevrij zijn dan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165667684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Moet je per se nicotinevrij zijn dan?
Moet je per se een nicotinejunk zijn dan?

Natuurlijk nicotinevrij! Nooit meer het moeten maar enkel nog het willen.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  vrijdag 30 september 2016 @ 13:58:55 #266
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165668886
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:55 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Moet je per se een nicotinejunk zijn dan?

Natuurlijk nicotinevrij! Nooit meer het moeten maar enkel nog het willen.
Het punt van dampen is juist dat je je nicotine en gewoonte verslavingen in stand kunt houden zonder schadelijke stoffen als gevolg van verbranding te inhaleren.

Natuurlijk is het prima als jij als streven hebt om geen nicotine meer binnen te krijgen. Ik bouw het ook langzaam af, maar dat is wel een meerjarenplan en als het niet bevalt blijf ik gewoon nicotine gebruiken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165669734
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Het punt van dampen is juist dat je je nicotine en gewoonte verslavingen in stand kunt houden zonder schadelijke stoffen als gevolg van verbranding te inhaleren.

Natuurlijk is het prima als jij als streven hebt om geen nicotine meer binnen te krijgen. Ik bouw het ook langzaam af, maar dat is wel een meerjarenplan en als het niet bevalt blijf ik gewoon nicotine gebruiken.
Dampen kan bij meerdere zaken helpen maar doelbewust aan een sterk verslavende stof verslaafd blijven vind ik richting het trieste gaan. Als je geen slaaf van de nicotine hoeft te zijn waarom zou je dat dan zijn?

Zelf weet ik nog meerdere bioscoopbezoeken dat ik halverwege de film een onwijze trek kreeg, of denk aan lange vliegtuigvluchten, dat wil je toch niet? Ergo: als je minder verslaafd kan zijn doe het dan ook.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  vrijdag 30 september 2016 @ 17:45:26 #268
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165672791
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:49 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dampen kan bij meerdere zaken helpen maar doelbewust aan een sterk verslavende stof verslaafd blijven vind ik richting het trieste gaan. Als je geen slaaf van de nicotine hoeft te zijn waarom zou je dat dan zijn?
Mijn nummer 1 reden om te stoppen met roken was mijn gezondheid. Of ik verder aan nicotine verslaafd ben of niet en in welke mate vind ik maar heel beperkt interessant aangezien ik daar geen noemenswaardige beperkingen van ondervind.

quote:
Zelf weet ik nog meerdere bioscoopbezoeken dat ik halverwege de film een onwijze trek kreeg, of denk aan lange vliegtuigvluchten, dat wil je toch niet? Ergo: als je minder verslaafd kan zijn doe het dan ook.
Geen last van.

Ik denk dat jij het risico loopt om weer te beginnen met roken, dat heb je toch al eerder gedaan? Volgens mij was jij een maand geleden zelfs nog aan het roken, correct? Hier heb je de reden waarom dat zo is. Je wilt veel te snel. Ga gewoon eerst een jaar dampen en zorg dat je daardoor nooit meer rookt. Wil je dan per se je nicotinegebruik afbouwen dan kun je dat rustig doen zonder dat je weer terugvalt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 30 september 2016 @ 18:33:37 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165673511
Dampen is wel minder slecht dan roken, maar vast niet gezond. Als je zonder dampen kan zou ik dat zeker doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165676715
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mijn nummer 1 reden om te stoppen met roken was mijn gezondheid. Of ik verder aan nicotine verslaafd ben of niet en in welke mate vind ik maar heel beperkt interessant aangezien ik daar geen noemenswaardige beperkingen van ondervind.

[..]

Geen last van.

Ik denk dat jij het risico loopt om weer te beginnen met roken, dat heb je toch al eerder gedaan? Volgens mij was jij een maand geleden zelfs nog aan het roken, correct? Hier heb je de reden waarom dat zo is. Je wilt veel te snel. Ga gewoon eerst een jaar dampen en zorg dat je daardoor nooit meer rookt. Wil je dan per se je nicotinegebruik afbouwen dan kun je dat rustig doen zonder dat je weer terugvalt.
Fijn voor jou dat je geen beperkingen door de nicotine ondervindt, dat heb ik nl wel.

En ik weet wat ik doe, ben nu twee weken rookvrij en ga met zeer kleine stapjes. En eenmaal gestopt met de nicotine wil niet zeggen dat ik nooit meer damp. Maar ik merk nu wel dat ik op dit moment enkel nog damp omdat ik bang ben voor ontwenningsverschijnselen daar ik dan para word. Mocht ik echt op de 0 zitten bestaat de kans dat ik er gewoon geen zin meer in heb. :D
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:14:51 #271
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165687859
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:00 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Fijn voor jou dat je geen beperkingen door de nicotine ondervindt, dat heb ik nl wel.
Wat voor beperkingen dan in hemelsnaam? :o

quote:
En ik weet wat ik doe, ben nu twee weken rookvrij en ga met zeer kleine stapjes.
Ja, sorry hoor, maar dit is echt gewoon onzin. Lees nou eens wat je zelf schrijft. Je bent nog maar twee weken rookvrij en nu al bezig met nicotine afbouwen. Dude.. :')

Ik wens je veel succes hoor, daar niet van, maar jouw manier is gedoemd om te mislukken en in ieder geval volledig afwijkende van wat normaal wordt gedaan.

quote:
Maar ik merk nu wel dat ik op dit moment enkel nog damp omdat ik bang ben voor ontwenningsverschijnselen daar ik dan para word.
Lees nou zelf eens terug wat je schrijft dan! 8)7 8)7 8)7

Echt nogmaals; veel succes, meen ik, maar ik zet mijn geld niet in op je.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165688013
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:14 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat voor beperkingen dan in hemelsnaam? :o

[..]

Ja, sorry hoor, maar dit is echt gewoon onzin. Lees nou eens wat je zelf schrijft. Je bent nog maar twee weken rookvrij en nu al bezig met nicotine afbouwen. Dude.. :')

Ik wens je veel succes hoor, daar niet van, maar jouw manier is gedoemd om te mislukken en in ieder geval volledig afwijkende van wat normaal wordt gedaan.

[..]

Lees nou zelf eens terug wat je schrijft dan! 8)7 8)7 8)7

Echt nogmaals; veel succes, meen ik, maar ik zet mijn geld niet in op je.
Jij denkt serieus dat een verslaving geen beperkingen met zich meebrengt? Man man man... je moet je eigen verslaving niet op een ander spiegelen, jij hebt zulke oogkleppen op mbt tot nicotine dat je denkt dat het onmogelijk is om ervan af te komen. Volgens jou zijn er dus ook geen mensen die cold turkey stoppen?

Het gáát niet mislukken, ik heb totaal geen zin in roken en dat heb ik al een week niet meer. Mocht ik te laag gaan dat ik een nicotinebehoefte krijg dan ga ik weer omhoog, klaar. En nu ben ik al van 9mg naar 4,5mg gegaan dus daar gaat je lap tekst. :)
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:21:54 #273
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165689689
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat een verslaving geen beperkingen met zich meebrengt?
Ik ben ook verslaafd aan cafeïne, daar ondervind ik geen beperkingen van. Of boeken lezen.

Dus nogmaals; welke beperkingen ondervind jij van je nicotineverslaving? Ik ben gewoon erg benieuwd.

quote:
Man man man... je moet je eigen verslaving niet op een ander spiegelen, jij hebt zulke oogkleppen op mbt tot nicotine dat je denkt dat het onmogelijk is om ervan af te komen. Volgens jou zijn er dus ook geen mensen die cold turkey stoppen?
Hoe kom je hier nou weer bij, dat heb ik helemaal niet gezegd.

Het gaat om jou, niet om mij of andere mensen, jij hebt eerder geprobeerd te stoppen met roken mbv dampen, dat is mislukt. Nu ben je twee weken gestopt met roken en ben je al weer bezig met je plan om nicotinevrij te dampen. Dat gaat toch helemaal nergens over? Twee weken. Wees blij dat je niet meer rookt, waarom zou je die twee weken in gevaar willen brengen?

quote:
Het gáát niet mislukken, ik heb totaal geen zin in roken en dat heb ik al een week niet meer.
Ja gast, dat komt omdat je nicotine dampt. :D

quote:
Mocht ik te laag gaan dat ik een nicotinebehoefte krijg dan ga ik weer omhoog, klaar. En nu ben ik al van 9mg naar 4,5mg gegaan dus daar gaat je lap tekst. :)
Die percentages zeggen natuurlijk niets. Ik damp op 6mg op gemiddeld 0.5 Ohm 25 tot 35 watt. Ik krijg net zoveel of meer nicotine binnen als iemand die aan een ego'tje lurkt met 18mg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165689922
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ben ook verslaafd aan cafeïne, daar ondervind ik geen beperkingen van. Of boeken lezen.

Dus nogmaals; welke beperkingen ondervind jij van je nicotineverslaving? Ik ben gewoon erg benieuwd.

[..]

Hoe kom je hier nou weer bij, dat heb ik helemaal niet gezegd.

Het gaat om jou, niet om mij of andere mensen, jij hebt eerder geprobeerd te stoppen met roken mbv dampen, dat is mislukt. Nu ben je twee weken gestopt met roken en ben je al weer bezig met je plan om nicotinevrij te dampen. Dat gaat toch helemaal nergens over? Twee weken. Wees blij dat je niet meer rookt, waarom zou je die twee weken in gevaar willen brengen?

[..]

Ja gast, dat komt omdat je nicotine dampt. :D

[..]

Die percentages zeggen natuurlijk niets. Ik damp op 6mg op gemiddeld 0.5 Ohm 25 tot 35 watt. Ik krijg net zoveel of meer nicotine binnen als iemand die aan een ego'tje lurkt met 18mg.
Caffeïneverslaving heb ik ook last van. Gewoon omdat het te vaak moet dat het m'n strot begint uit te hangen. Dan staat het me tegen en neem je alsnog. Zie hier de nadelen van een verslaving. Daarbij wat is er leuk aan moeten? De hele tijd aan dat ding lurken. Dat ís toch een beperking? Wat nou als je hem een keertje vergeet? Dan ga je stressen. Nou, joepie, wat geweldig...

Nee ik breng die twee weken niet in gevaar. Zodra ik tekort kom ga ik weer omhoog. Niets forceren is het devies, gewoon afbouwen met zo min mogelijk ontwenningsverschijnselen. Met 0,5 tot 0,75 mg per keer doe ik het, nou daar merk je weinig van hoor. Binnen de kortste keren zit ik misschien wel op 0 omdat ik dan gewoon geen behoefte meer heb, geen nicotine = geen nicotine alleen nog de geestelijke verslaving van het lurken en iets in je handen hebben. En laat dat bij mij meevallen.

Overigens damp ik 4,5mg bij 27w op 0.5ohm. O~)
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:55:41 #275
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165690187
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:38 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Caffeïneverslaving heb ik ook last van. Gewoon omdat het te vaak moet dat het m'n strot begint uit te hangen. Dan staat het me tegen en neem je alsnog. Zie hier de nadelen van een verslaving. Daarbij wat is er leuk aan moeten? De hele tijd aan dat ding lurken. Dat ís toch een beperking? Wat nou als je hem een keertje vergeet? Dan ga je stressen. Nou, joepie, wat geweldig...
Nouja goed, ik zie dat niet echt als beperkingen verder. Uiteraard is het handiger als je niet verslaafd bent maar in the grand scheme of things zijn er wel andere zaken waar ik me druk over maak. Mijn persoonlijke verslaving zit hem overigens ook meer in het geestelijke dan in het lichamelijke. Dat is in ieder geval mijn oorzaak voor mislukte cold turkey's en pogingen met hulpmiddelen. Ik weet van mezelf dat ik die nicotine wel kan kicken als ik dat per se wil maar vooralsnog zie ik er geen reden toe.

Ik ben blij dat ik niet meer rook, het verslaafd zijn, lichamelijk en fysiek, heb ik echter nooit als probleem gezien, alleen de gezondheidsrisico's en in mindere mate de kosten vond ik problematisch.

quote:
Nee ik breng die twee weken niet in gevaar. Zodra ik tekort kom ga ik weer omhoog. Niets forceren is het devies, gewoon afbouwen met zo min mogelijk ontwenningsverschijnselen. Met 0,5 tot 0,75 mg per keer doe ik het, nou daar merk je weinig van hoor. Binnen de kortste keren zit ik misschien wel op 0 omdat ik dan gewoon geen behoefte meer heb, geen nicotine = geen nicotine alleen nog de geestelijke verslaving van het lurken en iets in je handen hebben. En laat dat bij mij meevallen.
Maar waarom die haast? Als je dat zo snel wilt doen dan vergroot je toch de kans op mislukken of in ieder geval op onprettige gevoelens?

Volgens mij is de juiste weg bewandelen pas verlagen wanneer je lichaam aangeeft dat het kan. Zo zit ik nu op 60% verbruik van mijn huidige 800 ml base op 6mg en zit ik te twijfelen of ik mijn volgende fles base ga aanmaken op 5mg. Dit omdat ik bijvoorbeeld 's ochtends merk dat ik mijn throathit te heftig vind. Dit is na een jaar dampen waarvan de laatste 9 maanden vast op 6mg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165690541
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nouja goed, ik zie dat niet echt als beperkingen verder. Uiteraard is het handiger als je niet verslaafd bent maar in the grand scheme of things zijn er wel andere zaken waar ik me druk over maak. Mijn persoonlijke verslaving zit hem overigens ook meer in het geestelijke dan in het lichamelijke. Dat is in ieder geval mijn oorzaak voor mislukte cold turkey's en pogingen met hulpmiddelen. Ik weet van mezelf dat ik die nicotine wel kan kicken als ik dat per se wil maar vooralsnog zie ik er geen reden toe.

Ik ben blij dat ik niet meer rook, het verslaafd zijn, lichamelijk en fysiek, heb ik echter nooit als probleem gezien, alleen de gezondheidsrisico's en in mindere mate de kosten vond ik problematisch.

[..]

Maar waarom die haast? Als je dat zo snel wilt doen dan vergroot je toch de kans op mislukken of in ieder geval op onprettige gevoelens?

Volgens mij is de juiste weg bewandelen pas verlagen wanneer je lichaam aangeeft dat het kan. Zo zit ik nu op 60% verbruik van mijn huidige 800 ml base op 6mg en zit ik te twijfelen of ik mijn volgende fles base ga aanmaken op 5mg. Dit omdat ik bijvoorbeeld 's ochtends merk dat ik mijn throathit te heftig vind. Dit is na een jaar dampen waarvan de laatste 9 maanden vast op 6mg.
Dat is inderdaad de juiste weg. Ik doe het ook pas wanneer ik me er klaar voor voel. Helaas vanmorgen per ongeluk op 30w gedampt dus ben nu weer iets verslaafder dus ws wordt het maandag dat ik weer een stapje minder doe, of misschien wel donderdag omdat ik een drukke week heb. Daar houd ik ook rekening mee, met dagen dat het minder kan, als je mindert moet je de eerste dagen volop kunnen dampen anders krijg je idd vervelende gevoelens.

Edit: eigenlijk maakt het niet uit of ik morgen of donderdag minder, ik zet de wattage gewoon wat hoger die ik langzaamaan weer naar beneden draai.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 16:40:14 #277
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165690800
_O-

Ik vind het heel bijzonder. Veel succes, serieus. Laat het even weten als het gelukt is.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 17:00:31 #278
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165691037
Denk niet zoveel na joh. Kalm aan, fijn weekend
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:14:08 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165753686
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:20 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de juiste weg. Ik doe het ook pas wanneer ik me er klaar voor voel. Helaas vanmorgen per ongeluk op 30w gedampt dus ben nu weer iets verslaafder dus ws wordt het maandag dat ik weer een stapje minder doe, of misschien wel donderdag omdat ik een drukke week heb. Daar houd ik ook rekening mee, met dagen dat het minder kan, als je mindert moet je de eerste dagen volop kunnen dampen anders krijg je idd vervelende gevoelens.

Edit: eigenlijk maakt het niet uit of ik morgen of donderdag minder, ik zet de wattage gewoon wat hoger die ik langzaamaan weer naar beneden draai.
keep calm, and vape on.

Doe es niet zo 'op de centimeter' man, tis niet iets waar je deaud aan gaat ofzo hoor :+ ;)

Gewoon lekker je dingegie doen, en je niet te druk maken om het hoe of wat :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165753720
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

keep calm, and vape on.

Doe es niet zo 'op de centimeter' man, tis niet iets waar je deaud aan gaat ofzo hoor :+ ;)

Gewoon lekker je dingegie doen, en je niet te druk maken om het hoe of wat :P
Ja goede tip maar ik moet wel anders word ik weer lekker psychotisch. Daarom op de centimeter. :)
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:19:54 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165753769
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:16 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ja goede tip maar ik moet wel anders word ik weer lekker psychotisch. Daarom op de centimeter. :)
volgens mij is het een beetje kip en ei-verhaal; je moet gewoon dampen als je er zin in hebt, en niet alles analyseren. Je maakt jezelf volgens mij gekker als dat nodig is.

Soms loop ik de hele dag met het ding in mijn hoofd, en soms raak ik hem uren achtereen niet aan zonder dag ik erg in heb. Was met shaggies ook zo trouwens. Als je hem een paar uur met rust hebt gelaten is dat eerste hijsje weer des te lekkerder ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165753824
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

volgens mij is het een beetje kip en ei-verhaal; je moet gewoon dampen als je er zin in hebt, en niet alles analyseren. Je maakt jezelf volgens mij gekker als dat nodig is.

Soms loop ik de hele dag met het ding in mijn hoofd, en soms raak ik hem uren achtereen niet aan zonder dag ik erg in heb. Was met shaggies ook zo trouwens. Als je hem een paar uur met rust hebt gelaten is dat eerste hijsje weer des te lekkerder ^O^
Het is ook niet zo dat ik hem expres laat staan, ja dan zou ik mezelf wel gek maken. Ik gooi er slechts steeds minder nicotine in.

Zit nu met succes op de 4mg. :7
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:25:56 #283
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165753862
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Als je hem een paar uur met rust hebt gelaten is dat eerste hijsje weer des te lekkerder ^O^
Dat is ook echt een dingetje ja. Soms zit ik geconcentreerd achter mijn pc aan iets moeilijks te werken terwijl ik de vuurknop bijna constant ingedrukt heb en dan smaakt het op een gegeven moment alleen nog maar naar wc papier met een smaakje. Even wegleggen en een uur later is het weer heerlijk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:51:23 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754269
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:23 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat ik hem expres laat staan, ja dan zou ik mezelf wel gek maken. Ik gooi er slechts steeds minder nicotine in.

Zit nu met succes op de 4mg. :7
wil je per se naar nul of wat?

Ik begon op 18mg, in de tijd dat iedereen nog met sig-a-likes en de rest met mech mods liep. Toen had je zo'n damesding of je liep met een dripper. Grote tanks waren toen net in opkomst, maar dan móest je meteen gaan zelfbouwen.

Heb het heeeeel lang met 18mg gedaan, toen eens 12 geprobeerd, en stiekem merk je daar eigenlijk weinig verschil mee, behalve als je heeeel veel achter elkaar dampt. Nu ben ik naar standaard 12mg, maar dat kiep ik net zo makkelijk in een dripper die ik dan in een kwartier 5 keer leegtrek. Sommigen vinden 6 in een dripper al heftig, maar in mijn beleving heb je op 6mg gewoon standaard een flauwe smaak, net alsof je heel hoog VG liquid hebt.

Als je gaat lopen tellen en vergelijken ga je volgens mij alleen maar gek doen, omdat je dan zelf vindt dat je lager in mg bent gegaan, en dan dus meer moet gaan dampen.

Je bent niet verslaafd aan die nicotine, je bent verslaafd aan de gewoonte.

In de tijd dat ik nog redelijk hoog nicotine dampte heb ik wel eens een flessie liquid van een Duitser gekregen die toen al zelf mengde, 3 dagen lopen slurpen, want -heel- lekker spul, en daarna vertelde hij me pas dat ik al 3 dagen op 0,0 liep te sucken. Toen was ik meteen wakker _O-

De gewoonte, niet de nicotine is je monkey, daarom zeg ik: doe je ding, en fuck de rest.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:54:54 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754353
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is ook echt een dingetje ja. Soms zit ik geconcentreerd achter mijn pc aan iets moeilijks te werken terwijl ik de vuurknop bijna constant ingedrukt heb en dan smaakt het op een gegeven moment alleen nog maar naar wc papier met een smaakje. Even wegleggen en een uur later is het weer heerlijk.
tasteblock idd, dan smaakt alles hetzelfde :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165754472
Waarom moet ik mezelf steeds verantwoorden mbt tot het afbouwen? Met mijn psychotische stoornis merk ik te weinig nicotine wel. Dan ga ik echt gekke dingen denken. En ja, nu damp ik meer maar op een gegeven moment heb ik er weer sneller genoeg van en doe ik weer een stapje naar beneden.

En wat jij zegt is komt erop neer dat de nicotine niet verslavend is maar het lurken. Fijn dat jij 3 dagen zonder kan, maar jij bent niet de graadmeter voor de gehele bevolking. Dat is het gemiddelde van iedereen.

Verder heb geen behoefte meer om hier te posten, jullie zijn gewoon stel nicotinejunks in denial.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:00:13 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754473
Wie paft zich trouwens, net als ik, gewoon een slag in de rondte in hotels?

Ik hang met heel grote regelmaat in hotels, waar je natuurlijk nooit mag roken binnen, lekker met boven je hoofd die brandmelder. En dan damp ik gewoon lekker relaxed op mijn bedje en ik heb nog nooit een brandmelder een kik horen geven.

Ben wel benieuwd of iemand wel eens een brandmelder over de zeik heeft gekregen dmv een esig :7 Durf er eigenlijk niet direkt in te blazen om te proberen, want dan staat iedereen op de keien als het kreng af gaat, maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk is dat hij af gaat >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:01:15 #288
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754493
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef misterxvany het volgende:
Waarom moet ik mezelf steeds verantwoorden mbt tot het afbouwen? Met mijn psychotische stoornis merk ik te weinig nicotine wel. Dan ga ik echt gekke dingen denken. En ja, nu damp ik meer maar op een gegeven moment heb ik er weer sneller genoeg van en doe ik weer een stapje naar beneden.

En wat jij zegt is komt erop neer dat de nicotine niet verslavend is maar het lurken. Fijn dat jij 3 dagen zonder kan, maar jij bent niet de graadmeter voor de gehele bevolking. Dat is het gemiddelde van iedereen.

Verder heb geen behoefte meer om hier te posten, jullie zijn gewoon stel nicotinejunks in denial.
ok, check, ik ga lekker tv kijken.

Doeii.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:07:22 #289
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165754647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wie paft zich trouwens, net als ik, gewoon een slag in de rondte in hotels?

Ik hang met heel grote regelmaat in hotels, waar je natuurlijk nooit mag roken binnen, lekker met boven je hoofd die brandmelder. En dan damp ik gewoon lekker relaxed op mijn bedje en ik heb nog nooit een brandmelder een kik horen geven.

Ben wel benieuwd of iemand wel eens een brandmelder over de zeik heeft gekregen dmv een esig :7 Durf er eigenlijk niet direkt in te blazen om te proberen, want dan staat iedereen op de keien als het kreng af gaat, maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk is dat hij af gaat >:)
In Manila, Filipijnen heb ik een manager en z'n team van 10 man aan de deur gehad, omdat het rookalarm was afgegaan. Ik kwam toen net uit de douche en had m'n handdoek nog om. Was dan ook m'n redding, want anders had ik mooi ¤200 kunnen aftikken. Na kamer controle was het "shower moist" wat ze uiteindelijk als conclusie trokken

En in een Ibis hotel een team van 2 aan de deur. Toen lag m'n ex op bed in Evakostuum en heeft tijdens controle de dekens om zich geslagen en na inspectie was afgerond kreeg ik de nodige vervloekingen over me heen

Ik ben zelf net verhuisd en de woning hier had een rookmelder in de gang. Die ging een keer nogal hard af midden in de nacht, kreeg um niet uitgeschakeld en hem um maar van het plafond getrokken.

Dampen en hotelkamers .... Gaan niet samen bij mij
Mai pben rai~!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:07:25 #290
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165754650
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nu ben ik naar standaard 12mg, maar dat kiep ik net zo makkelijk in een dripper die ik dan in een kwartier 5 keer leegtrek
Gruwelijk! 8)7
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:09:14 #291
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165754698
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wie paft zich trouwens, net als ik, gewoon een slag in de rondte in hotels?

Ik hang met heel grote regelmaat in hotels, waar je natuurlijk nooit mag roken binnen, lekker met boven je hoofd die brandmelder. En dan damp ik gewoon lekker relaxed op mijn bedje en ik heb nog nooit een brandmelder een kik horen geven.

Ben wel benieuwd of iemand wel eens een brandmelder over de zeik heeft gekregen dmv een esig :7 Durf er eigenlijk niet direkt in te blazen om te proberen, want dan staat iedereen op de keien als het kreng af gaat, maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk is dat hij af gaat >:)
Ik kom niet vaak in hotels, maar toiletten in ziekenhuizen en treinen bezoek ik sinds een jaar een stuk vaker dan voorheen. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:09:24 #292
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165754702
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Gruwelijk! 8)7
Bizar

M'n eerste dripper - wat ik live hier uitprobeerde - kreeg ook ik geloof meer dan 10mg in zich. Dacht dat ik over water kon lopen. Echt veel te hoog.

2.5mg is het al maanden voor mij. Als m'n liter 48mg op is kap ik met nicotine
Mai pben rai~!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:11:50 #293
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165754746
Ik heb nog voor zeker 12 jaar nicotine in de vriezer dus ik doe nog wel even door. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:39:29 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165755416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

In Manila, Filipijnen heb ik een manager en z'n team van 10 man aan de deur gehad, omdat het rookalarm was afgegaan. Ik kwam toen net uit de douche en had m'n handdoek nog om. Was dan ook m'n redding, want anders had ik mooi ¤200 kunnen aftikken. Na kamer controle was het "shower moist" wat ze uiteindelijk als conclusie trokken

En in een Ibis hotel een team van 2 aan de deur. Toen lag m'n ex op bed in Evakostuum en heeft tijdens controle de dekens om zich geslagen en na inspectie was afgerond kreeg ik de nodige vervloekingen over me heen

Ik ben zelf net verhuisd en de woning hier had een rookmelder in de gang. Die ging een keer nogal hard af midden in de nacht, kreeg um niet uitgeschakeld en hem um maar van het plafond getrokken.

Dampen en hotelkamers .... Gaan niet samen bij mij
hmkay, ik gebruik alleen maar een tank binnen, geen drippers, nog nooit problemen gehad eigk.

Als hij af gaat; snel strippen en de douche op heet zetten dus :+

Er is ook een verschil in melders; je hent snuffelaars die oxidatieluchtjes zoeken, en optische melders die rook 'zien'. Ik neem me ook steeds voor om een plastic zakkie over de melder heen te doen, maar ik doe het eigenlijk nooit :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:30:22 #295
230491 Zith
pls tip
pi_165758387
Damp ook altijd in hotels, nooit last van gehad maar ik damp op 25W.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165762946
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wie paft zich trouwens, net als ik, gewoon een slag in de rondte in hotels?

Ik hang met heel grote regelmaat in hotels, waar je natuurlijk nooit mag roken binnen, lekker met boven je hoofd die brandmelder. En dan damp ik gewoon lekker relaxed op mijn bedje en ik heb nog nooit een brandmelder een kik horen geven.

Ben wel benieuwd of iemand wel eens een brandmelder over de zeik heeft gekregen dmv een esig :7 Durf er eigenlijk niet direkt in te blazen om te proberen, want dan staat iedereen op de keien als het kreng af gaat, maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk is dat hij af gaat >:)
Yup de rookmelder hier in de woonkamer heb ik wel een paar keer laten afgaan. Gebeurt bijna nooit, alleen als ik de ramen dicht hou en er toevallig een pluim damp dat ding in zweeft.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 09:06:56 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165764762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:30 schreef Zith het volgende:
Damp ook altijd in hotels, nooit last van gehad maar ik damp op 25W.
ik op 30 of net daar onder.

Zal het thuis eens proberen, daar hebben we ze ook idd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 15:19:49 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165770742
Ik kom me hier ook even melden, heb afgelopen maandag een Joyetech ego aio box besteld en die is een uurtje geleden binnengekomen :) Het ding is nu aan het opladen en zal later op de avond wel eens gaan testen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:02:58 #299
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165771406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom me hier ook even melden, heb afgelopen maandag een Joyetech ego aio box besteld en die is een uurtje geleden binnengekomen :) Het ding is nu aan het opladen en zal later op de avond wel eens gaan testen.
Goed bezig! Veel succes alvast!

Wat is je plan? Meteen overstappen van roken op dampen of dual use? Of zie je het wel?

Die AIO schijnt een erg prettige starter te zijn, lees ik zo'n beetje overal.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 16:10:54 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165771516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Goed bezig! Veel succes alvast!

Wat is je plan? Meteen overstappen van roken op dampen of dual use? Of zie je het wel?

Die AIO schijnt een erg prettige starter te zijn, lees ik zo'n beetje overal.
Ik denk half om half en dan meer op de vape richten.

Ik weet trouwens niet of het aan het smaakje ligt (premium tobacco oid, 6ml/mg) of dat de boel verzuipt, maar het smaakt enorm scherp en word er licht van in mijn hoofd :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 17:29:26 #301
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165772842
En vol
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')