abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2016 @ 20:53:59 #201
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165113237
Ik zou het niet doen als ik jou was want het heeft geen enkele zin. De enige reden om je liquid te verdunnen is als je tank/coil niet in staat is om dikke liquid te verdampen. In het geval van 50PG/50VG is dat geen probleem.

Mensen die 99+% VG dampen verdunnen het meestal wel met water of wodka ofzo.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165155504
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong. :r

Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.

Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen. :P

Geschreven vanaf mijn iStick via een RBA.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  woensdag 7 september 2016 @ 18:10:14 #203
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165155624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef misterxvany het volgende:
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong. :r

Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.

Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen. :P

1 tip, maak niet gelijk te veel als je nog zoekende bent naar wat je lekker vindt, nicotinegehalte en verhoudingen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 8 september 2016 @ 02:55:02 #204
186587 Byzantynixschii
pi_165166883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef misterxvany het volgende:

Wow, dat moet wel een record zijn. Een week na beginnen met dampen al aan de yoghurtmaker. :D

Je bent je er van bewust dat yoghurtmaker of ultrasoon niet per se nodig is?
  donderdag 8 september 2016 @ 03:14:59 #205
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165166978
Bepaalde sapjes worden wel wat lekkerder op een snellere wijze met de YM, echter zijn dat meer de custards, bakery, tabak smaakjes.
9 van de 10 zoete fruitige sapjes doe ik al niet meer in de YM. Ik heb daarnaast ook al zoveel juice in voorraad dat steepen automatisch gebeurt daar wat ik nu maak/proef pas dagen/weken later weer eens erbij pak; auto-steeping 8-)

Flesjes zonder dop in de YM en een nachtje laten staan. Zo nu en dan flink schudden indien mogelijk (als je het overdag doet) en dan met dop erop in de kast en dagelijks luchten (aldus de meeste YM gebruikers)
Opletten op kruisbesmetting indien je een zeer sterk ruikende juice tussen andere flesjes plaatst Volgens zeggen kan zo een sapje een ander sapje infecteren.
Mai pben rai~!
pi_165167384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 02:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wow, dat moet wel een record zijn. Een week na beginnen met dampen al aan de yoghurtmaker. :D

Je bent je er van bewust dat yoghurtmaker of ultrasoon niet per se nodig is?
Ja ik had al wel ervaring met dampen hoor. :P

Begonnen met een ego-c,daarna kangertech aerotank,kayfun, lemo drop... allemaal niet volgehouden.

Laatst leende ik een setje van een vriend. Bachelor met een iStick. Voor het eerst aan de sub-ohm. Ging ermee dampen met het idee dat dit ook niet zou lukken. Sta nu perplex hoe beter dat wél werkt.

Nu ruik ik ook veel beter. Rook laatst de bakkerij waar ik in de buurt was. :9
Maar ook stank van poep als ik over straat loop. :'(

Binnenkort die Lemo terug vragen. Als ik me bedenk hoe groot die wolken waren op 1.5ohm hoe moet dat nu zijn op 0.5 en meer vg. :D
  donderdag 8 september 2016 @ 13:41:52 #207
186587 Byzantynixschii
pi_165173034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 03:14 schreef KNAK het volgende:
Bepaalde sapjes worden wel wat lekkerder op een snellere wijze met de YM, echter zijn dat meer de custards, bakery, tabak smaakjes.
Huh?
  donderdag 8 september 2016 @ 13:44:40 #208
186587 Byzantynixschii
pi_165173088
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 06:30 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ja ik had al wel ervaring met dampen hoor. :P

Begonnen met een ego-c,daarna kangertech aerotank,kayfun, lemo drop... allemaal niet volgehouden.

Laatst leende ik een setje van een vriend. Bachelor met een iStick. Voor het eerst aan de sub-ohm. Ging ermee dampen met het idee dat dit ook niet zou lukken. Sta nu perplex hoe beter dat wél werkt.

Nu ruik ik ook veel beter. Rook laatst de bakkerij waar ik in de buurt was. :9
Maar ook stank van poep als ik over straat loop. :'(

Binnenkort die Lemo terug vragen. Als ik me bedenk hoe groot die wolken waren op 1.5ohm hoe moet dat nu zijn op 0.5 en meer vg. :D
Bachelor is een fijne tank ja, toevallige nu ook aan lurkende. ^O^

Die geuren worden wel minder, althans je went er snel aan en dat registreer je het niet meer zo. Uitzonderingen daargelaten.
  donderdag 8 september 2016 @ 14:31:39 #209
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165174079
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Huh?
Is het niet algemeen bekend dag genoemde smaken een langere steep periode nodig hebben om op volle kracht te komen? Dat de zoete/fruitige daarentegen vrijwel direct dampbaar zijn ?
Mai pben rai~!
  donderdag 8 september 2016 @ 23:49:59 #210
186587 Byzantynixschii
pi_165189569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

Is het niet algemeen bekend dag genoemde smaken een langere steep periode nodig hebben om op volle kracht te komen? Dat de zoete/fruitige daarentegen vrijwel direct dampbaar zijn ?
Dat is bekend ja maar jouw stelling was dat bepaalde sapjes lekkerder worden met de YM. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.

Mijn sapjes gaan trouwens allemaal 3 weken op de plank (4 voor tabak) met om de twee dagen schudden en een half uurtje de dop van de fles. Bevalt mij goed maar ik kan het niet vergelijken met machinaal steepen aangezien ik niet van die apparaten bezit.
pi_165219058
Voor 1 keer principes opzij gezet en de Limitless 4ml bij GB besteld en het is warempel same day shipped.....voor 16 euro.

Hebben meer mensen deze RDTA?
pi_165219997
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker! :'(

Begin van het einde.
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:02:06 #213
186587 Byzantynixschii
pi_165220606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:29 schreef misterxvany het volgende:
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker! :'(

Begin van het einde.
:'(
  zaterdag 10 september 2016 @ 19:39:17 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165229762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:29 schreef misterxvany het volgende:

Begin van het einde.
succes ermee.

Ik rook ook nog wel eens een sigaartje, standaard in de auto onderweg naar huis vanaf het werk. Nothing electronic can beat that.. Maar dat is ook de enige tijd dat ik dat doe, en ook niet vaste prik.. Gewoon als ik er zin in heb.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:53:48 #215
186587 Byzantynixschii
pi_165231894
Dual users begrijp ik echt niet. Geen verwijt, laat dat duidelijk zijn, maar ik snap het oprecht niet.

Ik kan me voorstellen dat dampen niets voor je kan zijn of dat je terugvalt, maar als het je wel bevalt waarom zou je dan daarnaast nog roken?

Zelf heb ik na mijn allereerste teugje damp nooit weer een peuk aangeraakt. Ik heb zelfs niet bewust een laatste gerookt, het was gewoon toevallig de laatste die ik had gerookt voordat de postbode voor de deur stond.
pi_165232899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dual users begrijp ik echt niet. Geen verwijt, laat dat duidelijk zijn, maar ik snap het oprecht niet.

Ik kan me voorstellen dat dampen niets voor je kan zijn of dat je terugvalt, maar als het je wel bevalt waarom zou je dan daarnaast nog roken?

Zelf heb ik na mijn allereerste teugje damp nooit weer een peuk aangeraakt. Ik heb zelfs niet bewust een laatste gerookt, het was gewoon toevallig de laatste die ik had gerookt voordat de postbode voor de deur stond.
Ik rook nog als ik uit ga. MTL vapen doet me niks en een sub ohm tank in een studentenvereniging/kroeg vind ik iets teveel een circusact. Daarnaast ook lastig mee te nemen en met bijvullen etc.

In ander nieuws heb ik een TFV8 besteld. Via FT dus zal hem medio 2090 binnenkrijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door focal op 10-09-2016 21:44:00 ]
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 10 september 2016 @ 21:57:11 #217
186587 Byzantynixschii
pi_165233697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:28 schreef focal het volgende:

[..]

Ik rook nog als ik uit ga. MTL vapen doet me niks en een sub ohm tank in een studentenvereniging/kroeg vind ik iets teveel een circusact. Daarnaast ook lastig mee te nemen en met bijvullen etc.

In ander nieuws heb ik een TFV8 besteld. Via FT dus zal hem medio 2090 binnenkrijgen.
Ik subohm heerlijk tijdens concerten en in de kroeg. Ik vind het niet lastiger om mee te nemen dan shag en aansteker eigenlijk en 1 a 2 keer per avond bijvullen + een batterijwissel kost minder moeite dan elke drie kwartier een shaggie rollen, vind ik. :P

Anyway; praktische reden dus. Op zich snap ik dat, maar vind je dat dan belangrijk genoeg om je gezondheid op het spel te blijven zetten?

(Ik klink nu wel heel erg als z'n kansloos vervelende born again fundamentalistische ex-roker. :') Zo bedoel ik het zeker niet, ik probeer het gewoon te snappen.)
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:08:37 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165234018
Mijn starten met dampen ervaring is sort of gelijk aan de jouwe, maar mijn sigaartje zo nu en dan, is gewoon iets heel anders als mijn zo goed als dagelijkse pakje zware van nelle. Er is gewoon niet iets in dampvorm wat dat kan vervangen.

Niet willen begrijpen; niet iedereen denkt zoals jij. Mensen zijn heel aparte dingen; het is net of dat ze allemaal verschillend zijn ofzo :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:16:06 #219
186587 Byzantynixschii
pi_165234207
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn starten met dampen ervaring is sort of gelijk aan de jouwe, maar mijn sigaartje zo nu en dan, is gewoon iets heel anders als mijn zo goed als dagelijkse pakje zware van nelle. Er is gewoon niet iets in dampvorm wat dat kan vervangen.

Niet willen begrijpen; niet iedereen denkt zoals jij. Mensen zijn heel aparte dingen; het is net of dat ze allemaal verschillend zijn ofzo :)
Ik wil het juist wel begrijpen, dus hoe je er bij komt dat ik dat niet zou willen?

Mijn reden om te willen stoppen met roken is voornamelijk een gezondheidskwestie. Ik dacht dat dat voor iedereen wel gold.
pi_165242806
Mijn reden om te stoppen was dat ik niet meer bij de buurvrouw kon bietsen als ik weer eens een stoppoging deed (zij begon met dampen) dus een dag later ook maar begonnen met dampen en nu 2,5 jaar verder damp ik sinds 3 maanden nicotine vrij.
Maar dat je dan makkelijk dat ding weg kan leggen en ook kan stoppen met dampen gaat voor mij niet op, ik heb de ene verslaving ingeruild voor een gewennings verslaving en daar moet ik nog vanaf zien te komen wat niet lukt want die smaakjes zijn toch wel lekker :)
Sigaret of shaggie vind ik vies die enkele keer dat ik daar een trekje van neem (1 keer per half jaar ofzo)
Sigaren zijn toch wat zoeter van smaak dus misschien dat die niet vies smaken ?
  zondag 11 september 2016 @ 12:09:24 #221
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165243159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 10:20 schreef Bowny het volgende:
Voor 1 keer principes opzij gezet en de Limitless 4ml bij GB besteld en het is warempel same day shipped.....voor 16 euro.

Hebben meer mensen deze RDTA?
Heb de 4 en de 6.5ml
Gebruik sindsdien geen andere atty meer
Ding is een beest!
Mai pben rai~!
pi_165254688
Iemand nog tips voor een site die grote flessen juice (100ml+) goedkoop aanbiedt? Zoiets als novavapes dus.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 14 september 2016 @ 14:40:14 #223
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165317758
Ik heb een just fog e cig aangeschaft, op zich wel blij mee. De smaak is zoveel beter, vooral s'ochtends met n kopje thee en een koekje.
Weet iemand hoeveel hijsjes gelijk staan aan een sigaret?

Ik heb 6ml nicotine dat mix ik voor de helft met 0ml nicotine, Max 30 hijsjes per dag. Ik ben bang dat ik teveel Neem. :(
Verstuurd vanaf mijn Horloge
  woensdag 14 september 2016 @ 14:48:16 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165317914
Zolang je niet misselijk wordt heb je niet teveel gehad
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165318110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Yamahihi het volgende:
Ik heb een just fog e cig aangeschaft, op zich wel blij mee. De smaak is zoveel beter, vooral s'ochtends met n kopje thee en een koekje.

Ik heb 6ml nicotine dat mix ik voor de helft met 0ml nicotine, Max 30 hijsjes per dag. Ik ben bang dat ik teveel Neem. :(
3mg kun je echt bijna onbeperkt dampen met jouw apparaat voordat je iets gaat voelen.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 14 september 2016 @ 15:40:53 #226
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165318938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:57 schreef focal het volgende:

[..]

3mg kun je echt bijna onbeperkt dampen met jouw apparaat voordat je iets gaat voelen.
Goed nieuws! Tnx
  woensdag 14 september 2016 @ 17:37:17 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165321265
Nu iets van drie weken verder en nauwelijks (één tot drie) sigaretten gehad op zaterdag na.

Zaterdag was ik ik stadde en liep dat kreng van mij te lekken in mijn "dripper" / tuitje.

Was niet bij huis in de buurt dus toen maar een pakje peuken ertegenaan gegooid.

Het bevalt me erg goed. Alleen merk ik wel dat de kwaliteit wat achteruit gaat. Heb na anderhalve week er een nieuwe "atomizer" ingepleurd en daarna ging de smaak langzaam iets meer weg (tezamen met de damp).

Vandaag het spul even wat schoongemaakt en gaat al weer iets beter. Al moet ik wel snel nieuwe atomizers kopen want ik heb geen reserves meer.

Maar tijdens het vervangen van die atomizer ging de kwaliteit van het dampen wel iets vooruit, maar niet zo als toen ik in het begin ging dampen.

(Joyetech cc ego, 12 mg nicotine)
pi_165333358
Die Bachelor was toch iets teveel aan het lekken, dus heb nu een Aspire Atlantis aangeschaft. Ding ben ik behoorlijk tevreden over, ook meewegend dat ik nu ineens aan 6mg genoeg heb itt 8.5mg. En deze lekt totaal niet.

Overigens rook ik nog wel, mijn doel is om max 7 peuken per dag te nemen maar daar blijf ik ruim onder. Gisteren had ik er bijvoorbeeld 4 en eergisteren 3. Vandaag nog nul. :) Dat doel heb ik bepaald omdat 7 shaggies een euro is en als ik een euro wegdamp dan bespaar ik een euro. Moet toch ergens mijn aanschafkosten terugverdienen, nietwaar? :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 september 2016 @ 07:25:59 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165333480
Ach, op een gegeven moment is dampen gewoon lekkerder dan roken.

Ik heb na jaren dampen in de vakantie een week gerookt (en gedampt) en bij elke sigaret dacht ik gatverdamme (en toch roken)...
Sinds de vakantie alleen gedampt en denk niet eens meer aan sigaretten.

Zolang je een goed setje hebt, is het beter dan roken.
pi_165337284
Fokking hell, na drie diepe hijsjes over m'n longen ben ik uitgerookt. _O-

Note to self: doe dat voortaan met 4.5mg :P

Heb mijn kosten uitgerekend: bij een gebruik van 20ml en een levensduur van een week van mijn coils ben ik ¤1,82 kwijt. :') Dat zou een besparing zijn van ongeveer ¤1,20 pd tegenover peuken.

Woehoe *O*

[ Bericht 39% gewijzigd door misterxvany op 15-09-2016 12:15:22 ]
  donderdag 15 september 2016 @ 13:21:29 #231
186587 Byzantynixschii
pi_165338800
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Yamahihi het volgende:

lol, 30 hijsjes per dag is echt heeeeuuuul erg weinig.

Bovendien, waar ben je bang voor qua 'teveel'?
  donderdag 15 september 2016 @ 13:23:58 #232
186587 Byzantynixschii
pi_165338846
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:10 schreef misterxvany het volgende:
Fokking hell, na drie diepe hijsjes over m'n longen ben ik uitgerookt. _O-

Note to self: doe dat voortaan met 4.5mg :P

Heb mijn kosten uitgerekend: bij een gebruik van 20ml en een levensduur van een week van mijn coils ben ik ¤1,82 kwijt. :') Dat zou een besparing zijn van ongeveer ¤1,20 pd tegenover peuken.

Woehoe *O*
Of je gaat je coils gewoon zelfmaken dan bespaar je nog veel meer. ^O^
pi_165342440
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:23 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Of je gaat je coils gewoon zelfmaken dan bespaar je nog veel meer. ^O^
Dat deed ik al maar die Atlantis is simpel gezegd een beest. :P
  donderdag 15 september 2016 @ 17:26:44 #234
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165343347
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

De puff counter van mijn DNA200 nu bijna een jaar in bezit staat op 96000 :+
Heb ook de rx200 daarbij in gebruik

Mocht dampen alsnog schadelijk blijken te zijn ben ik flink de lul :D
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 september 2016 @ 19:11:58 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165345504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

De puff counter van mijn DNA200 nu bijna een jaar in bezit staat op 96000 :+
Heb ook de rx200 daarbij in gebruik

Mijn puffcounter is al zeker drie of vier keer klokje rond geweest (100k max. Weergave) in misschien iets meer dan een jaar.
  donderdag 15 september 2016 @ 20:50:07 #236
186587 Byzantynixschii
pi_165348555
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:26 schreef KNAK het volgende:

Helemaal ^O^

Ik gok er namelijk op dat de Rip Trippers van deze wereld, en jij dus ook, het dampen als ekte cavia's voldoende overkillen zodat, mocht er iets niet goed zijn, ik het nog op tijd te weten kom en kan stoppen. :P
pi_165359919
En hupsakee, weer terug naar de 6mg. Vanmorgen had ik echt zo'n nicotinebehoefte daar kon 4.5mg echt niks mee. ;(
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:31:36 #238
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165369715
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn puffcounter is al zeker drie of vier keer klokje rond geweest (100k max. Weergave) in misschien iets meer dan een jaar.
Daar valt dan mijn damp gedrag bij in het niets.

Zolang ik er nog geen last van krijg en ik na 20 jaar roken duidelijk weer kan ademen zonder piepen en zo met gemak van peuken kan afblijven ondanks dagelijks geconfronteerd te worden met sigaretten (heb een horecazaak met rookruimte) blijf ik vrolijk doorgaan

Heb 30ml Heisenberg en Vamp Toes van Vampire gekocht. Is als je van fruitig en mint houdt wel een aanrader. Eppies te koop bij savevape om te proberen.
Mai pben rai~!
pi_165388523
Iemand ervaring met CBD-liquid?

Merk toch wel dat ik een beetje gespannen ben, ws komt dat door het niet roken. CBD schijnt rustgevend te zijn zonder dat je high of stoned wordt dus met mijn verleden is dat wellicht wel een goede optie.

Hoeveel mg CBD is aan te raden en waar kan ik die liquid het beste kopen?
  maandag 19 september 2016 @ 19:45:25 #240
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165434735
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja ik haalde er ook niet echt voldoening uit.

Overdosis nicotine, ik merkte dat ik van de volle 6mg duizelig werd.
pi_165443706
Op Gearbest nu een DNA200 met 1500mAh lipo 3s voor >100.

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_275040.html

Eigenlijk alles wat ik zoek, maar god allejezus wat is hij lelijk. Ik denk dat ik oprecht maar +-100 meer ga neerleggen voor een andere DNA.
We komen hard, zo hard.
pi_165444179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:50 schreef focal het volgende:

Eigenlijk alles wat ik zoek, maar god allejezus wat is hij lelijk. Ik denk dat ik oprecht maar +-100 meer ga neerleggen voor een andere DNA.
Die rood/zwarte is inderdaad lelijk zeg, dat breng je toch niet op de markt. :o

De effe zwarte vind ik persoonlijk wel meevallen, maar ik doe dan ook niet snel moeilijk.
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:26:14 #243
186587 Byzantynixschii
pi_165446985
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 19:45 schreef Yamahihi het volgende:

[..]

Ja ik haalde er ook niet echt voldoening uit.

Overdosis nicotine, ik merkte dat ik van de volle 6mg duizelig werd.
Dan moet je minder nic in je liquid doen. :Y

Maar daar moet je tevens geen angst voor hebben want zoals jezelf al terecht aangeeft; je merkt het gewoon als je teveel binnen krijgt en dat is een prima ongevaarlijk signaal van je lichaam. Ik gok dat zo'n beetje iedere damper wel eens een kleine nic od heeft gehad. Ik heb in ieder geval vorig jaar, toen ik net een paar weken bezig was, wel eens een half uur met 'onverklaarbare' buikpijn en algehele duizeligheid op de bank gelegen. :P
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:30:46 #244
186587 Byzantynixschii
pi_165447057
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:50 schreef focal het volgende:

Ik vind ze best mooi. Sterker nog; ik zag er eens één op VU voorbij zien komen en meteen gegoogled om te kijken wat het was. :Y

Ik zie alleen het nut niet zo van DNA chips en het bijbehorende kostenplaatje. Ik koop alleen goedkope mods. Oh en een built-in battery.. nee. :N
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:05:37 #245
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165451230
Die DNA mod lijkt een beetje op die oude draadloze telefoons uit de 80s :')
Spuuglelijk!

Koop dan een realeaux voor de helft van de ¤. Al bijna een jaar met de DNA nu bezig, heb er een rx200 bij genomen en heb verder niets meer nodig. De rx200s is ook mooi, maar om er een 3e bij te kopen alleen maar voor dat grotere scherm is niet nodig.
Mai pben rai~!
pi_165550581
Ik ben op zoek naar een fruitachtige e-liquid met een menthol ondertoon, iemand nog een tip? :)
BlaBlaBla
  zondag 25 september 2016 @ 12:36:53 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165551134
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fruitachtige e-liquid met een menthol ondertoon, iemand nog een tip? :)
riptide.
pi_165551867
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

riptide.
Wordt dit ook in Nederland verkocht?
BlaBlaBla
pi_165552471
quote:
Ik had van de week Cloud Niners Blackcurrant geprobeerd bij Ecigsmart in DH. Dit is niet een echte menthol smaak, het gebruikt 'Koolada' wat wel dat koele en frisse gevoel in je keel geeft zonder de echte menthol ervaring. Vond deze zelf erg lekker. Goede zwarte bessen smaak met een fris randje er aan.
We komen hard, zo hard.
  maandag 26 september 2016 @ 23:45:00 #250
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165591651
quote:
Thug juice van Mt Baker
Heisenberg van Vampire vape
Red Astair van T-juice.

:)

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:15 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Wordt dit ook in Nederland verkocht?
Sapjes van pinkspot zijn de laatste maanden steeds meer in NL te koop. Smokesmarter heeft ze, savevape heeft ze en zo nog wat ander sites. Riptide is het lekkerste pinkspot sapje en zeker het proberen waard. En als je dan toch nog meer wilt proberen zijn die bovengenoemde 3 ook niet verkeerd; heb er van allen +>100ml staan :9

[ Bericht 36% gewijzigd door KNAK op 26-09-2016 23:55:11 ]
Mai pben rai~!
pi_165625205
TFV8 vandaag binnengekregen. Ben de octuple coil aan het opwarmen en zit nu bij de 130 watt. Sja, wat moet ik er van zeggen. Het doet wat het belooft. Verder niet een hele praktische tank. De tank geeft inderdaad enorme clouds, maar de airflow is ook enorm. Ik kan met een 35watt clapton ook enorme clouds krijgen aangezien je veel langere pulls kan nemen.

Persoonlijk heb ik niet het idee dat ik meer bereik dan de dual tiger coil die ik nu in mijn griffin heb.

[ Bericht 21% gewijzigd door focal op 28-09-2016 16:13:37 ]
We komen hard, zo hard.
  woensdag 28 september 2016 @ 16:39:50 #252
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165626922
Griffin 25 plus is er ook al zag ik

Iemand deze al in bezit?
Mai pben rai~!
  woensdag 28 september 2016 @ 16:42:25 #253
186587 Byzantynixschii
pi_165626981
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:39 schreef KNAK het volgende:

Iemand deze al in bezit?
Nee, maar ik heb wel een Serpent Mini binnengekregen.

Niet dat jij daar iets aan hebt aangezien jij zo'n tankje in maximaal 5 hijsen droog hebt gedampt. :P Maar ik ben er blij mee. :Y
  woensdag 28 september 2016 @ 16:42:38 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165626986
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:39 schreef KNAK het volgende:

Iemand deze al in bezit?
Maat van me, die vind zijn crius plus chiller
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 28 september 2016 @ 17:09:38 #255
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165627521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel een Serpent Mini binnengekregen.

Niet dat jij daar iets aan hebt aangezien jij zo'n tankje in maximaal 5 hijsen droog hebt gedampt. :P Maar ik ben er blij mee. :Y
:')

Minder dan 6ml tanks moeten wel heel erg goed zijn wil ik ze nog aanschaffen.
Maar voor een single coil ziet ie er wel cute uit

quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Crius plus, Oh ja,... Die heb ik ook nog liggen. :D. Keertje weer erop zetten als die Limitless plus niet vastgeroest zit :p

Laat die griffin + wel voor wat het is
Mai pben rai~!
  woensdag 28 september 2016 @ 18:44:44 #256
186587 Byzantynixschii
pi_165629675
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik damp hier gewoon nog met een ouderwetse Crius 22mm.

Prehistorisch. :')
  woensdag 28 september 2016 @ 20:09:57 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165631770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik damp hier gewoon nog met een ouderwetse Crius 22mm.

Prehistorisch. :')
ik ook. Wissel af
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165639009
Ik wil eens beginnen met DIY juice maken, maar waarom zijn al die flavours bij savevape 10 ml voor zover ik kan zien? Als ik 300 ml wil maken kan ik er meteen ongeveer 3 flesjes in donderen als ik 10% flavour wil hebben.

Toch? 10.gif
  donderdag 29 september 2016 @ 00:19:51 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165639034
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:17 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil eens beginnen met DIY juice maken, maar waarom zijn al die flavours bij savevape 10 ml voor zover ik kan zien? Als ik 300 ml wil maken kan ik er meteen ongeveer 3 flesjes in donderen als ik 10% flavour wil hebben.

Toch? [ afbeelding ]
Meer rondkijken. Maar als je het echt goed wil doen zoek je recepten. Dan heb je maar een paar ml per smaak nodig.

Chefs flavours is trouwens ook een aanrader
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165639305
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Meer rondkijken. Maar als je het echt goed wil doen zoek je recepten. Dan heb je maar een paar ml per smaak nodig.

Chefs flavours is trouwens ook een aanrader
Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen. Maar heb je nog (kant en klare) aanraders? Zie door de bomen het bos niet meer.
  donderdag 29 september 2016 @ 02:58:48 #261
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165639940
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen. Maar heb je nog (kant en klare) aanraders? Zie door de bomen het bos niet meer.
Als je op de site van savevape zit kan je het Nederlandse vlaggetje bovenaan aanklikken. Dat brengt je naar de Nederlandse taal toe, en dan heb je de 1ml samples (eppies) tot je beschikking om te bestellen ( Dat submenutje staat uitgeschakeld wanneer je de site in de andere talen bekijkt)
Het is geen overvloed aan samples, maar zo kan je wel wat uitkiezen voor weinig. Afhankelijk van wat je dan kiest van je er voor minder dan een euro minimaal 5ml juice mee maken om te proberen

Mocht je zelf recepten met bijvoorbeeld TPA willen proberen kan dat met die samples daar prima.
Die samples zijn geweldig. En zo heb ik ze niet alleen van savevape gebruikt, maar ook van http://www.e-sigaretnederland.nl/ (met name de t-juice samples) of clubderdampfer (met name alle pinkspot samples ) e.a. om zo goedkoop achter een lekker smaakje te komen. Ik heb nmi teveel poen uitgegeven aan flavors die ranzig waren, dus even proberen vind ik altijd fijn.

Eenmaal een lekkere flavor gevonden moet je wel meerdere flesjes à 10ml bestellen als je 300ml wilt maken.. Sommige flavors ( o.a. Sommige flavors van Tjuice of Vampire vape ) verkopen ze in 30ml flesjes. Met gemak maak je daar dan 200ml* mee. Wel zeker zijn dat je ze te dampen vind, anders is dat toch >¤10 down the drain.
Moet toevoegen dat savevape tegenwoordig flavors in bulk verkoopt, o.a. Capella e.a. Heb ik nog heen gebruik van gemaakt

quote:

[..]

Probeer een zooitje eppies, of lees de beschrijving van een flavor en neem de gok en koop um ;)

*altijd even nagaan wat het aangeraden mix% van een flavor is.

[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 29-09-2016 03:07:31 ]
Mai pben rai~!
pi_165657283
Echt, wat een heerlijke uitvinding dat dampen. Nu pas merk ik echt wat voor een troep er in tabak zit. Destijds moest ik per direct een peuk als ik aan roken dacht en nu denk ik aan dampen maar tegelijkertijd denk mehh doe toch maar niet. Vandaag maar 5-7ml gedampt tot nu toe, het wordt steeds minder, als ik zo doorga ben ik binnen de korste keren nicotinevrij. :9
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:50:14 #263
186587 Byzantynixschii
pi_165667608
quote:

[..]

Wilde sowieso eerst beginnen met een enkele flavour op 10ml, om het mixen e.d. uit te proberen.
Heb je in ieder geval je eigen vraag van hierboven beantwoord. Van sommige flavours kun je hier en daar ook 30ml varianten kopen, bv bij Chef's Flavours.
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:52:16 #264
186587 Byzantynixschii
pi_165667640
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:41 schreef misterxvany het volgende:
Echt, wat een heerlijke uitvinding dat dampen. Nu pas merk ik echt wat voor een troep er in tabak zit. Destijds moest ik per direct een peuk als ik aan roken dacht en nu denk ik aan dampen maar tegelijkertijd denk mehh doe toch maar niet. Vandaag maar 5-7ml gedampt tot nu toe, het wordt steeds minder, als ik zo doorga ben ik binnen de korste keren nicotinevrij. :9
Moet je per se nicotinevrij zijn dan?
pi_165667684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Moet je per se nicotinevrij zijn dan?
Moet je per se een nicotinejunk zijn dan?

Natuurlijk nicotinevrij! Nooit meer het moeten maar enkel nog het willen.
  vrijdag 30 september 2016 @ 13:58:55 #266
186587 Byzantynixschii
pi_165668886
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:55 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Moet je per se een nicotinejunk zijn dan?

Natuurlijk nicotinevrij! Nooit meer het moeten maar enkel nog het willen.
Het punt van dampen is juist dat je je nicotine en gewoonte verslavingen in stand kunt houden zonder schadelijke stoffen als gevolg van verbranding te inhaleren.

Natuurlijk is het prima als jij als streven hebt om geen nicotine meer binnen te krijgen. Ik bouw het ook langzaam af, maar dat is wel een meerjarenplan en als het niet bevalt blijf ik gewoon nicotine gebruiken.
pi_165669734
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Het punt van dampen is juist dat je je nicotine en gewoonte verslavingen in stand kunt houden zonder schadelijke stoffen als gevolg van verbranding te inhaleren.

Natuurlijk is het prima als jij als streven hebt om geen nicotine meer binnen te krijgen. Ik bouw het ook langzaam af, maar dat is wel een meerjarenplan en als het niet bevalt blijf ik gewoon nicotine gebruiken.
Dampen kan bij meerdere zaken helpen maar doelbewust aan een sterk verslavende stof verslaafd blijven vind ik richting het trieste gaan. Als je geen slaaf van de nicotine hoeft te zijn waarom zou je dat dan zijn?

Zelf weet ik nog meerdere bioscoopbezoeken dat ik halverwege de film een onwijze trek kreeg, of denk aan lange vliegtuigvluchten, dat wil je toch niet? Ergo: als je minder verslaafd kan zijn doe het dan ook.
  vrijdag 30 september 2016 @ 17:45:26 #268
186587 Byzantynixschii
pi_165672791
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:49 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dampen kan bij meerdere zaken helpen maar doelbewust aan een sterk verslavende stof verslaafd blijven vind ik richting het trieste gaan. Als je geen slaaf van de nicotine hoeft te zijn waarom zou je dat dan zijn?
Mijn nummer 1 reden om te stoppen met roken was mijn gezondheid. Of ik verder aan nicotine verslaafd ben of niet en in welke mate vind ik maar heel beperkt interessant aangezien ik daar geen noemenswaardige beperkingen van ondervind.

quote:
Zelf weet ik nog meerdere bioscoopbezoeken dat ik halverwege de film een onwijze trek kreeg, of denk aan lange vliegtuigvluchten, dat wil je toch niet? Ergo: als je minder verslaafd kan zijn doe het dan ook.
Geen last van.

Ik denk dat jij het risico loopt om weer te beginnen met roken, dat heb je toch al eerder gedaan? Volgens mij was jij een maand geleden zelfs nog aan het roken, correct? Hier heb je de reden waarom dat zo is. Je wilt veel te snel. Ga gewoon eerst een jaar dampen en zorg dat je daardoor nooit meer rookt. Wil je dan per se je nicotinegebruik afbouwen dan kun je dat rustig doen zonder dat je weer terugvalt.
  vrijdag 30 september 2016 @ 18:33:37 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165673511
Dampen is wel minder slecht dan roken, maar vast niet gezond. Als je zonder dampen kan zou ik dat zeker doen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165676715
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mijn nummer 1 reden om te stoppen met roken was mijn gezondheid. Of ik verder aan nicotine verslaafd ben of niet en in welke mate vind ik maar heel beperkt interessant aangezien ik daar geen noemenswaardige beperkingen van ondervind.

[..]

Geen last van.

Ik denk dat jij het risico loopt om weer te beginnen met roken, dat heb je toch al eerder gedaan? Volgens mij was jij een maand geleden zelfs nog aan het roken, correct? Hier heb je de reden waarom dat zo is. Je wilt veel te snel. Ga gewoon eerst een jaar dampen en zorg dat je daardoor nooit meer rookt. Wil je dan per se je nicotinegebruik afbouwen dan kun je dat rustig doen zonder dat je weer terugvalt.
Fijn voor jou dat je geen beperkingen door de nicotine ondervindt, dat heb ik nl wel.

En ik weet wat ik doe, ben nu twee weken rookvrij en ga met zeer kleine stapjes. En eenmaal gestopt met de nicotine wil niet zeggen dat ik nooit meer damp. Maar ik merk nu wel dat ik op dit moment enkel nog damp omdat ik bang ben voor ontwenningsverschijnselen daar ik dan para word. Mocht ik echt op de 0 zitten bestaat de kans dat ik er gewoon geen zin meer in heb. :D
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:14:51 #271
186587 Byzantynixschii
pi_165687859
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:00 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Fijn voor jou dat je geen beperkingen door de nicotine ondervindt, dat heb ik nl wel.
Wat voor beperkingen dan in hemelsnaam? :o

quote:
En ik weet wat ik doe, ben nu twee weken rookvrij en ga met zeer kleine stapjes.
Ja, sorry hoor, maar dit is echt gewoon onzin. Lees nou eens wat je zelf schrijft. Je bent nog maar twee weken rookvrij en nu al bezig met nicotine afbouwen. Dude.. :')

Ik wens je veel succes hoor, daar niet van, maar jouw manier is gedoemd om te mislukken en in ieder geval volledig afwijkende van wat normaal wordt gedaan.

quote:
Maar ik merk nu wel dat ik op dit moment enkel nog damp omdat ik bang ben voor ontwenningsverschijnselen daar ik dan para word.
Lees nou zelf eens terug wat je schrijft dan! 8)7 8)7 8)7

Echt nogmaals; veel succes, meen ik, maar ik zet mijn geld niet in op je.
pi_165688013
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:14 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat voor beperkingen dan in hemelsnaam? :o

[..]

Ja, sorry hoor, maar dit is echt gewoon onzin. Lees nou eens wat je zelf schrijft. Je bent nog maar twee weken rookvrij en nu al bezig met nicotine afbouwen. Dude.. :')

Ik wens je veel succes hoor, daar niet van, maar jouw manier is gedoemd om te mislukken en in ieder geval volledig afwijkende van wat normaal wordt gedaan.

[..]

Lees nou zelf eens terug wat je schrijft dan! 8)7 8)7 8)7

Echt nogmaals; veel succes, meen ik, maar ik zet mijn geld niet in op je.
Jij denkt serieus dat een verslaving geen beperkingen met zich meebrengt? Man man man... je moet je eigen verslaving niet op een ander spiegelen, jij hebt zulke oogkleppen op mbt tot nicotine dat je denkt dat het onmogelijk is om ervan af te komen. Volgens jou zijn er dus ook geen mensen die cold turkey stoppen?

Het gáát niet mislukken, ik heb totaal geen zin in roken en dat heb ik al een week niet meer. Mocht ik te laag gaan dat ik een nicotinebehoefte krijg dan ga ik weer omhoog, klaar. En nu ben ik al van 9mg naar 4,5mg gegaan dus daar gaat je lap tekst. :)
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:21:54 #273
186587 Byzantynixschii
pi_165689689
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat een verslaving geen beperkingen met zich meebrengt?
Ik ben ook verslaafd aan cafeïne, daar ondervind ik geen beperkingen van. Of boeken lezen.

Dus nogmaals; welke beperkingen ondervind jij van je nicotineverslaving? Ik ben gewoon erg benieuwd.

quote:
Man man man... je moet je eigen verslaving niet op een ander spiegelen, jij hebt zulke oogkleppen op mbt tot nicotine dat je denkt dat het onmogelijk is om ervan af te komen. Volgens jou zijn er dus ook geen mensen die cold turkey stoppen?
Hoe kom je hier nou weer bij, dat heb ik helemaal niet gezegd.

Het gaat om jou, niet om mij of andere mensen, jij hebt eerder geprobeerd te stoppen met roken mbv dampen, dat is mislukt. Nu ben je twee weken gestopt met roken en ben je al weer bezig met je plan om nicotinevrij te dampen. Dat gaat toch helemaal nergens over? Twee weken. Wees blij dat je niet meer rookt, waarom zou je die twee weken in gevaar willen brengen?

quote:
Het gáát niet mislukken, ik heb totaal geen zin in roken en dat heb ik al een week niet meer.
Ja gast, dat komt omdat je nicotine dampt. :D

quote:
Mocht ik te laag gaan dat ik een nicotinebehoefte krijg dan ga ik weer omhoog, klaar. En nu ben ik al van 9mg naar 4,5mg gegaan dus daar gaat je lap tekst. :)
Die percentages zeggen natuurlijk niets. Ik damp op 6mg op gemiddeld 0.5 Ohm 25 tot 35 watt. Ik krijg net zoveel of meer nicotine binnen als iemand die aan een ego'tje lurkt met 18mg.
pi_165689922
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ben ook verslaafd aan cafeïne, daar ondervind ik geen beperkingen van. Of boeken lezen.

Dus nogmaals; welke beperkingen ondervind jij van je nicotineverslaving? Ik ben gewoon erg benieuwd.

[..]

Hoe kom je hier nou weer bij, dat heb ik helemaal niet gezegd.

Het gaat om jou, niet om mij of andere mensen, jij hebt eerder geprobeerd te stoppen met roken mbv dampen, dat is mislukt. Nu ben je twee weken gestopt met roken en ben je al weer bezig met je plan om nicotinevrij te dampen. Dat gaat toch helemaal nergens over? Twee weken. Wees blij dat je niet meer rookt, waarom zou je die twee weken in gevaar willen brengen?

[..]

Ja gast, dat komt omdat je nicotine dampt. :D

[..]

Die percentages zeggen natuurlijk niets. Ik damp op 6mg op gemiddeld 0.5 Ohm 25 tot 35 watt. Ik krijg net zoveel of meer nicotine binnen als iemand die aan een ego'tje lurkt met 18mg.
Caffeïneverslaving heb ik ook last van. Gewoon omdat het te vaak moet dat het m'n strot begint uit te hangen. Dan staat het me tegen en neem je alsnog. Zie hier de nadelen van een verslaving. Daarbij wat is er leuk aan moeten? De hele tijd aan dat ding lurken. Dat ís toch een beperking? Wat nou als je hem een keertje vergeet? Dan ga je stressen. Nou, joepie, wat geweldig...

Nee ik breng die twee weken niet in gevaar. Zodra ik tekort kom ga ik weer omhoog. Niets forceren is het devies, gewoon afbouwen met zo min mogelijk ontwenningsverschijnselen. Met 0,5 tot 0,75 mg per keer doe ik het, nou daar merk je weinig van hoor. Binnen de kortste keren zit ik misschien wel op 0 omdat ik dan gewoon geen behoefte meer heb, geen nicotine = geen nicotine alleen nog de geestelijke verslaving van het lurken en iets in je handen hebben. En laat dat bij mij meevallen.

Overigens damp ik 4,5mg bij 27w op 0.5ohm. O~)
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:55:41 #275
186587 Byzantynixschii
pi_165690187
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:38 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Caffeïneverslaving heb ik ook last van. Gewoon omdat het te vaak moet dat het m'n strot begint uit te hangen. Dan staat het me tegen en neem je alsnog. Zie hier de nadelen van een verslaving. Daarbij wat is er leuk aan moeten? De hele tijd aan dat ding lurken. Dat ís toch een beperking? Wat nou als je hem een keertje vergeet? Dan ga je stressen. Nou, joepie, wat geweldig...
Nouja goed, ik zie dat niet echt als beperkingen verder. Uiteraard is het handiger als je niet verslaafd bent maar in the grand scheme of things zijn er wel andere zaken waar ik me druk over maak. Mijn persoonlijke verslaving zit hem overigens ook meer in het geestelijke dan in het lichamelijke. Dat is in ieder geval mijn oorzaak voor mislukte cold turkey's en pogingen met hulpmiddelen. Ik weet van mezelf dat ik die nicotine wel kan kicken als ik dat per se wil maar vooralsnog zie ik er geen reden toe.

Ik ben blij dat ik niet meer rook, het verslaafd zijn, lichamelijk en fysiek, heb ik echter nooit als probleem gezien, alleen de gezondheidsrisico's en in mindere mate de kosten vond ik problematisch.

quote:
Nee ik breng die twee weken niet in gevaar. Zodra ik tekort kom ga ik weer omhoog. Niets forceren is het devies, gewoon afbouwen met zo min mogelijk ontwenningsverschijnselen. Met 0,5 tot 0,75 mg per keer doe ik het, nou daar merk je weinig van hoor. Binnen de kortste keren zit ik misschien wel op 0 omdat ik dan gewoon geen behoefte meer heb, geen nicotine = geen nicotine alleen nog de geestelijke verslaving van het lurken en iets in je handen hebben. En laat dat bij mij meevallen.
Maar waarom die haast? Als je dat zo snel wilt doen dan vergroot je toch de kans op mislukken of in ieder geval op onprettige gevoelens?

Volgens mij is de juiste weg bewandelen pas verlagen wanneer je lichaam aangeeft dat het kan. Zo zit ik nu op 60% verbruik van mijn huidige 800 ml base op 6mg en zit ik te twijfelen of ik mijn volgende fles base ga aanmaken op 5mg. Dit omdat ik bijvoorbeeld 's ochtends merk dat ik mijn throathit te heftig vind. Dit is na een jaar dampen waarvan de laatste 9 maanden vast op 6mg.
pi_165690541
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nouja goed, ik zie dat niet echt als beperkingen verder. Uiteraard is het handiger als je niet verslaafd bent maar in the grand scheme of things zijn er wel andere zaken waar ik me druk over maak. Mijn persoonlijke verslaving zit hem overigens ook meer in het geestelijke dan in het lichamelijke. Dat is in ieder geval mijn oorzaak voor mislukte cold turkey's en pogingen met hulpmiddelen. Ik weet van mezelf dat ik die nicotine wel kan kicken als ik dat per se wil maar vooralsnog zie ik er geen reden toe.

Ik ben blij dat ik niet meer rook, het verslaafd zijn, lichamelijk en fysiek, heb ik echter nooit als probleem gezien, alleen de gezondheidsrisico's en in mindere mate de kosten vond ik problematisch.

[..]

Maar waarom die haast? Als je dat zo snel wilt doen dan vergroot je toch de kans op mislukken of in ieder geval op onprettige gevoelens?

Volgens mij is de juiste weg bewandelen pas verlagen wanneer je lichaam aangeeft dat het kan. Zo zit ik nu op 60% verbruik van mijn huidige 800 ml base op 6mg en zit ik te twijfelen of ik mijn volgende fles base ga aanmaken op 5mg. Dit omdat ik bijvoorbeeld 's ochtends merk dat ik mijn throathit te heftig vind. Dit is na een jaar dampen waarvan de laatste 9 maanden vast op 6mg.
Dat is inderdaad de juiste weg. Ik doe het ook pas wanneer ik me er klaar voor voel. Helaas vanmorgen per ongeluk op 30w gedampt dus ben nu weer iets verslaafder dus ws wordt het maandag dat ik weer een stapje minder doe, of misschien wel donderdag omdat ik een drukke week heb. Daar houd ik ook rekening mee, met dagen dat het minder kan, als je mindert moet je de eerste dagen volop kunnen dampen anders krijg je idd vervelende gevoelens.

Edit: eigenlijk maakt het niet uit of ik morgen of donderdag minder, ik zet de wattage gewoon wat hoger die ik langzaamaan weer naar beneden draai.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 16:40:14 #277
186587 Byzantynixschii
pi_165690800
_O-

Ik vind het heel bijzonder. Veel succes, serieus. Laat het even weten als het gelukt is.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 17:00:31 #278
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165691037
Denk niet zoveel na joh. Kalm aan, fijn weekend
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:14:08 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165753686
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:20 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de juiste weg. Ik doe het ook pas wanneer ik me er klaar voor voel. Helaas vanmorgen per ongeluk op 30w gedampt dus ben nu weer iets verslaafder dus ws wordt het maandag dat ik weer een stapje minder doe, of misschien wel donderdag omdat ik een drukke week heb. Daar houd ik ook rekening mee, met dagen dat het minder kan, als je mindert moet je de eerste dagen volop kunnen dampen anders krijg je idd vervelende gevoelens.

Edit: eigenlijk maakt het niet uit of ik morgen of donderdag minder, ik zet de wattage gewoon wat hoger die ik langzaamaan weer naar beneden draai.
keep calm, and vape on.

Doe es niet zo 'op de centimeter' man, tis niet iets waar je deaud aan gaat ofzo hoor :+ ;)

Gewoon lekker je dingegie doen, en je niet te druk maken om het hoe of wat :P
pi_165753720
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

keep calm, and vape on.

Doe es niet zo 'op de centimeter' man, tis niet iets waar je deaud aan gaat ofzo hoor :+ ;)

Gewoon lekker je dingegie doen, en je niet te druk maken om het hoe of wat :P
Ja goede tip maar ik moet wel anders word ik weer lekker psychotisch. Daarom op de centimeter. :)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:19:54 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165753769
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:16 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ja goede tip maar ik moet wel anders word ik weer lekker psychotisch. Daarom op de centimeter. :)
volgens mij is het een beetje kip en ei-verhaal; je moet gewoon dampen als je er zin in hebt, en niet alles analyseren. Je maakt jezelf volgens mij gekker als dat nodig is.

Soms loop ik de hele dag met het ding in mijn hoofd, en soms raak ik hem uren achtereen niet aan zonder dag ik erg in heb. Was met shaggies ook zo trouwens. Als je hem een paar uur met rust hebt gelaten is dat eerste hijsje weer des te lekkerder ^O^
pi_165753824
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

volgens mij is het een beetje kip en ei-verhaal; je moet gewoon dampen als je er zin in hebt, en niet alles analyseren. Je maakt jezelf volgens mij gekker als dat nodig is.

Soms loop ik de hele dag met het ding in mijn hoofd, en soms raak ik hem uren achtereen niet aan zonder dag ik erg in heb. Was met shaggies ook zo trouwens. Als je hem een paar uur met rust hebt gelaten is dat eerste hijsje weer des te lekkerder ^O^
Het is ook niet zo dat ik hem expres laat staan, ja dan zou ik mezelf wel gek maken. Ik gooi er slechts steeds minder nicotine in.

Zit nu met succes op de 4mg. :7
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:25:56 #283
186587 Byzantynixschii
pi_165753862
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Als je hem een paar uur met rust hebt gelaten is dat eerste hijsje weer des te lekkerder ^O^
Dat is ook echt een dingetje ja. Soms zit ik geconcentreerd achter mijn pc aan iets moeilijks te werken terwijl ik de vuurknop bijna constant ingedrukt heb en dan smaakt het op een gegeven moment alleen nog maar naar wc papier met een smaakje. Even wegleggen en een uur later is het weer heerlijk.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:51:23 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754269
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:23 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat ik hem expres laat staan, ja dan zou ik mezelf wel gek maken. Ik gooi er slechts steeds minder nicotine in.

Zit nu met succes op de 4mg. :7
wil je per se naar nul of wat?

Ik begon op 18mg, in de tijd dat iedereen nog met sig-a-likes en de rest met mech mods liep. Toen had je zo'n damesding of je liep met een dripper. Grote tanks waren toen net in opkomst, maar dan móest je meteen gaan zelfbouwen.

Heb het heeeeel lang met 18mg gedaan, toen eens 12 geprobeerd, en stiekem merk je daar eigenlijk weinig verschil mee, behalve als je heeeel veel achter elkaar dampt. Nu ben ik naar standaard 12mg, maar dat kiep ik net zo makkelijk in een dripper die ik dan in een kwartier 5 keer leegtrek. Sommigen vinden 6 in een dripper al heftig, maar in mijn beleving heb je op 6mg gewoon standaard een flauwe smaak, net alsof je heel hoog VG liquid hebt.

Als je gaat lopen tellen en vergelijken ga je volgens mij alleen maar gek doen, omdat je dan zelf vindt dat je lager in mg bent gegaan, en dan dus meer moet gaan dampen.

Je bent niet verslaafd aan die nicotine, je bent verslaafd aan de gewoonte.

In de tijd dat ik nog redelijk hoog nicotine dampte heb ik wel eens een flessie liquid van een Duitser gekregen die toen al zelf mengde, 3 dagen lopen slurpen, want -heel- lekker spul, en daarna vertelde hij me pas dat ik al 3 dagen op 0,0 liep te sucken. Toen was ik meteen wakker _O-

De gewoonte, niet de nicotine is je monkey, daarom zeg ik: doe je ding, en fuck de rest.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:54:54 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754353
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is ook echt een dingetje ja. Soms zit ik geconcentreerd achter mijn pc aan iets moeilijks te werken terwijl ik de vuurknop bijna constant ingedrukt heb en dan smaakt het op een gegeven moment alleen nog maar naar wc papier met een smaakje. Even wegleggen en een uur later is het weer heerlijk.
tasteblock idd, dan smaakt alles hetzelfde :Y
pi_165754472
Waarom moet ik mezelf steeds verantwoorden mbt tot het afbouwen? Met mijn psychotische stoornis merk ik te weinig nicotine wel. Dan ga ik echt gekke dingen denken. En ja, nu damp ik meer maar op een gegeven moment heb ik er weer sneller genoeg van en doe ik weer een stapje naar beneden.

En wat jij zegt is komt erop neer dat de nicotine niet verslavend is maar het lurken. Fijn dat jij 3 dagen zonder kan, maar jij bent niet de graadmeter voor de gehele bevolking. Dat is het gemiddelde van iedereen.

Verder heb geen behoefte meer om hier te posten, jullie zijn gewoon stel nicotinejunks in denial.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:00:13 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754473
Wie paft zich trouwens, net als ik, gewoon een slag in de rondte in hotels?

Ik hang met heel grote regelmaat in hotels, waar je natuurlijk nooit mag roken binnen, lekker met boven je hoofd die brandmelder. En dan damp ik gewoon lekker relaxed op mijn bedje en ik heb nog nooit een brandmelder een kik horen geven.

Ben wel benieuwd of iemand wel eens een brandmelder over de zeik heeft gekregen dmv een esig :7 Durf er eigenlijk niet direkt in te blazen om te proberen, want dan staat iedereen op de keien als het kreng af gaat, maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk is dat hij af gaat >:)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:01:15 #288
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165754493
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef misterxvany het volgende:
Waarom moet ik mezelf steeds verantwoorden mbt tot het afbouwen? Met mijn psychotische stoornis merk ik te weinig nicotine wel. Dan ga ik echt gekke dingen denken. En ja, nu damp ik meer maar op een gegeven moment heb ik er weer sneller genoeg van en doe ik weer een stapje naar beneden.

En wat jij zegt is komt erop neer dat de nicotine niet verslavend is maar het lurken. Fijn dat jij 3 dagen zonder kan, maar jij bent niet de graadmeter voor de gehele bevolking. Dat is het gemiddelde van iedereen.

Verder heb geen behoefte meer om hier te posten, jullie zijn gewoon stel nicotinejunks in denial.
ok, check, ik ga lekker tv kijken.

Doeii.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:07:22 #289
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165754647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef Sounddragon het volgende:

Ik hang met heel grote regelmaat in hotels, waar je natuurlijk nooit mag roken binnen, lekker met boven je hoofd die brandmelder. En dan damp ik gewoon lekker relaxed op mijn bedje en ik heb nog nooit een brandmelder een kik horen geven.

Ben wel benieuwd of iemand wel eens een brandmelder over de zeik heeft gekregen dmv een esig :7 Durf er eigenlijk niet direkt in te blazen om te proberen, want dan staat iedereen op de keien als het kreng af gaat, maar ik ben wel benieuwd of het mogelijk is dat hij af gaat >:)
In Manila, Filipijnen heb ik een manager en z'n team van 10 man aan de deur gehad, omdat het rookalarm was afgegaan. Ik kwam toen net uit de douche en had m'n handdoek nog om. Was dan ook m'n redding, want anders had ik mooi ¤200 kunnen aftikken. Na kamer controle was het "shower moist" wat ze uiteindelijk als conclusie trokken

En in een Ibis hotel een team van 2 aan de deur. Toen lag m'n ex op bed in Evakostuum en heeft tijdens controle de dekens om zich geslagen en na inspectie was afgerond kreeg ik de nodige vervloekingen over me heen

Ik ben zelf net verhuisd en de woning hier had een rookmelder in de gang. Die ging een keer nogal hard af midden in de nacht, kreeg um niet uitgeschakeld en hem um maar van het plafond getrokken.

Dampen en hotelkamers .... Gaan niet samen bij mij
Mai pben rai~!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:07:25 #290
186587 Byzantynixschii
pi_165754650
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nu ben ik naar standaard 12mg, maar dat kiep ik net zo makkelijk in een dripper die ik dan in een kwartier 5 keer leegtrek
Gruwelijk! 8)7
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:09:14 #291
186587 Byzantynixschii
pi_165754698
quote:

Ik kom niet vaak in hotels, maar toiletten in ziekenhuizen en treinen bezoek ik sinds een jaar een stuk vaker dan voorheen. :')
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:09:24 #292
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165754702
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Gruwelijk! 8)7
Bizar

M'n eerste dripper - wat ik live hier uitprobeerde - kreeg ook ik geloof meer dan 10mg in zich. Dacht dat ik over water kon lopen. Echt veel te hoog.

2.5mg is het al maanden voor mij. Als m'n liter 48mg op is kap ik met nicotine
Mai pben rai~!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:11:50 #293
186587 Byzantynixschii
pi_165754746
Ik heb nog voor zeker 12 jaar nicotine in de vriezer dus ik doe nog wel even door. :')
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:39:29 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165755416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

In Manila, Filipijnen heb ik een manager en z'n team van 10 man aan de deur gehad, omdat het rookalarm was afgegaan. Ik kwam toen net uit de douche en had m'n handdoek nog om. Was dan ook m'n redding, want anders had ik mooi ¤200 kunnen aftikken. Na kamer controle was het "shower moist" wat ze uiteindelijk als conclusie trokken

En in een Ibis hotel een team van 2 aan de deur. Toen lag m'n ex op bed in Evakostuum en heeft tijdens controle de dekens om zich geslagen en na inspectie was afgerond kreeg ik de nodige vervloekingen over me heen

Ik ben zelf net verhuisd en de woning hier had een rookmelder in de gang. Die ging een keer nogal hard af midden in de nacht, kreeg um niet uitgeschakeld en hem um maar van het plafond getrokken.

Dampen en hotelkamers .... Gaan niet samen bij mij
hmkay, ik gebruik alleen maar een tank binnen, geen drippers, nog nooit problemen gehad eigk.

Als hij af gaat; snel strippen en de douche op heet zetten dus :+

Er is ook een verschil in melders; je hent snuffelaars die oxidatieluchtjes zoeken, en optische melders die rook 'zien'. Ik neem me ook steeds voor om een plastic zakkie over de melder heen te doen, maar ik doe het eigenlijk nooit :+
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:30:22 #295
230491 Zith
pls tip
pi_165758387
Damp ook altijd in hotels, nooit last van gehad maar ik damp op 25W.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165762946
quote:

Yup de rookmelder hier in de woonkamer heb ik wel een paar keer laten afgaan. Gebeurt bijna nooit, alleen als ik de ramen dicht hou en er toevallig een pluim damp dat ding in zweeft.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 09:06:56 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165764762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:30 schreef Zith het volgende:
Damp ook altijd in hotels, nooit last van gehad maar ik damp op 25W.
ik op 30 of net daar onder.

Zal het thuis eens proberen, daar hebben we ze ook idd.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 oktober 2016 @ 15:19:49 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165770742
Ik kom me hier ook even melden, heb afgelopen maandag een Joyetech ego aio box besteld en die is een uurtje geleden binnengekomen :) Het ding is nu aan het opladen en zal later op de avond wel eens gaan testen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:02:58 #299
186587 Byzantynixschii
pi_165771406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom me hier ook even melden, heb afgelopen maandag een Joyetech ego aio box besteld en die is een uurtje geleden binnengekomen :) Het ding is nu aan het opladen en zal later op de avond wel eens gaan testen.
Goed bezig! Veel succes alvast!

Wat is je plan? Meteen overstappen van roken op dampen of dual use? Of zie je het wel?

Die AIO schijnt een erg prettige starter te zijn, lees ik zo'n beetje overal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 oktober 2016 @ 16:10:54 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165771516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Goed bezig! Veel succes alvast!

Wat is je plan? Meteen overstappen van roken op dampen of dual use? Of zie je het wel?

Die AIO schijnt een erg prettige starter te zijn, lees ik zo'n beetje overal.
Ik denk half om half en dan meer op de vape richten.

Ik weet trouwens niet of het aan het smaakje ligt (premium tobacco oid, 6ml/mg) of dat de boel verzuipt, maar het smaakt enorm scherp en word er licht van in mijn hoofd :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')