www.savevape.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef SevD het volgende:
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!
Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?
Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
Flesje hoge nicotine erbij bestellen, kan je deze aan je 3x115ml toevoegen om een gewenste % te krijgen mocht het nog nodig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef SevD het volgende:
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!
Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?
Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Halve liters mét nico bestel ik bij Pink Mule.
Wordt gewoon verzonden, geen enkel probleem, goede kwaliteit base en aardig vlot.
kwestie van bestellen lijkt me; ook daar hebben ze er wel wat van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
Geen idee. Hier zat geen rare bijsmaak aan oid. Vond ik bij andere merken wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:10 schreef Bowny het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
De tankjes kan je gewoon omspoelen met warm water.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:03 schreef cheese. het volgende:
Goedenavond,
ben begonnen met het vapen sinds een kleine maand. Nu heb ik op epuffer.eu deze vaporizer gekocht:
http://epuffer.eu/phantom-hd3-vapouriser-silver-ecig.html
Op deze website staan ook clearomizers (liquamizers genoemd hier):
http://epuffer.eu/phantom-hd3-ecig-clearomizer.html
Ik vroeg me af wanneer je deze moet vervangen en hoe je hem het best schoon kan maken. Kan die gewoon in de vaatwasser? Er zit verder helemaal geen electronica in, het is puur een tankje.
En wat zijn anders betere manieren om hem schoon te houden?
ik heb altijd dezelfde zooi: 50/50 12mg, en bij de ene heb je een wat fijnere smaak als de andere, sommige bases zijn wat dikker, dan krijg je in sommige gevallen sneller dry hits.. Kleine dingetjes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:10 schreef Bowny het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
behang en latex e.d. heb ik nog niks aan kunnen ontdekken. Damp slaat bij voorkeur aan op koudere oppervlakken (net als condens van water, wat ook damp is natuurlijk). Op je ramen zul je dus na verloop van tijd een witte waas opmerken, die je er zo weer vanaf sopt. Ik heb ook de indruk dat het in de winter harder gaat als in de zomer, klinkt ook logischquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Inmiddels dus mijn e smoker binnen. En best wel chill!!
Komt aardig wat damp vanaf, wel een lekker smaakje en gebruik hem nu ook met een biertje op. Meteen in het diepe gooien dat ding.
De rook die er van af komt, gaat dat sollen met het mooie witte behang in mijn huisje? Of gebeurt dat alleen bij sigaretten vanwege teer o.i.d?
ik spoel de zooi regelmatig af onder de kraan met heet water.. Mijn paffies zitten doorgaans in de borst- of broekzak van mijn overall, en die big bore driptips zijn 'plakkerig' en verzamelen behoorlijk wat meuk zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:17 schreef 2dope het volgende:
Ik heb m'n iStick de afgelopen paar maanden nogal verwaarloosd, die was ook wel aan een badje toe.
[ afbeelding ]
dat de ego cc nog te koop is verbaasd mequote:
Want dat is een pauper ding?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat de ego cc nog te koop is verbaasd me
Mwah. Een verouderd model vooral.quote:
Ja moet ik ook wat vaker doen. Afgelopen zomer niet zoveel aangeraakt maar is nu wel weer het voornemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik spoel de zooi regelmatig af onder de kraan met heet water.. Mijn paffies zitten doorgaans in de borst- of broekzak van mijn overall, en die big bore driptips zijn 'plakkerig' en verzamelen behoorlijk wat meuk zonder dat je het in de gaten hebt.
Dit soort adviezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien een dampbelletje in de coil waardoor de liquid niet vloeide ofzo. Volgende keer een stukkie keukenrol of pleepapier ofzo voor de driptip rommelen, en het ding even 'uitslaan' als wat je met een oldskool thermometer doet om het kwik terug in het reservoir te prakken. Zonder tissue kan hij gaan spetteren, maar door de centrifugale kracht die je dan opwekt, wordt de liquid de coil in gedwongen zeg maar..
Heb je een hoog VG liquid erin? Die kunnen wat dikker zijn en soms minder goed vloeien, maar met deze temperaturen zou dat ook dun zat moeten zijn nu.
Als de coil nu gewoon goed smaakt (als je hem goed verklooit blijft hij een beetje nasty smaken daarna): gewoon laten zitten, en anders effe een nieuwe erin. Als hij het nog eens doet zou ik dat sowieso doen.
Is dat hoog?quote:Millers Silverline e-liquid heeft een verhouding van 65%PG, 30%VG en 5% Smaakstoffen (de smaakstoffen zijn op PG basis).
er zijn fabrikanten die aanlengen met water, dus heel spannend is dat niet, zolang je niet je coil onder kraan houdt en zeiknat terug zet.. Coil sowieso niet nat maken, pak dan gewoon een nieuwe.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef 2dope het volgende:
Het klinkt goed plausibel want ik bedacht me nog redenen waarom het erg zou kunnen zijn om de losse onderdelen niet goed droog te maken en kon niks verzinnen.
Coil heb ik er wel uitgehaald van tevoren. Het is meer dat ik idd niet heb geschud ofzo, ik heb het spul gewoon aan de buitenkant afgedroogd en daarna nog een half uurtje laten liggen op een theedoek.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
er zijn fabrikanten die aanlengen met water, dus heel spannend is dat niet, zolang je niet je coil onder kraan houdt en zeiknat terug zet.. Coil sowieso niet nat maken, pak dan gewoon een nieuwe.
Ik heb in de beginfase wel wat geëxperimenteerd met verschillende merken, ook aardig wat prijzige liquids geprobeerd maar merkte niet bijzonder veel verschil. Althans niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Geen fijnproever, behalve met eten en speciaalbierquote:En Millers is wel ok spul kwalitatief. Heb ze wel eens geprobeerd, maar ik ben verwend qua smaak![]()
Nee. Dat is niet hoog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:07 schreef 2dope het volgende:
VG moest ik Googelen. Ik koop meestal wel mega-cheapie liquids, dit keer van Miller:
[..]
Is dat hoog?
fijnproeven doe je ook niet met schroefcoils. Pas op het werk nog een paar haaltjes genomen van een tank met prefab coil erin. Week erop een cleane dripper met nieuwe build meegenomen en hem zijn eigen zelfbouw-smaakje nog eens laten proeven. Nu is hij aan de zelfbouw tanks en drippers.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Coil heb ik er wel uitgehaald van tevoren. Het is meer dat ik idd niet heb geschud ofzo, ik heb het spul gewoon aan de buitenkant afgedroogd en daarna nog een half uurtje laten liggen op een theedoek.
[..]
Ik heb in de beginfase wel wat geëxperimenteerd met verschillende merken, ook aardig wat prijzige liquids geprobeerd maar merkte niet bijzonder veel verschil. Althans niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Geen fijnproever, behalve met eten en speciaalbier
Aaaahhh okay! Nouja! Ik heb er in elk geval wel plezier aan. Even kijken wanneer het lieve beestje zal overlijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Een verouderd model vooral.
De onderdelen daarvoor worden/zijn ook al wat schaars aan het worden, omdat ze volgens mij grofweg niet meer worden geproduceerd door Joyetech.
Gelukkig kun je op jouw huidige batterij eventueel ook altijd een andere clearomizer kwijt.
TFV8?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Nog niemand hier de Limitless geprobeerd ?
Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ?
Woei, serious piece of kit. Klinkt als een musthave voor KNAKkie. Advies van de fabrikant voor de 8-voudige coils: 50 - 260(quote:
Ja. Ik heb een rooie plus. Fijn ding wel maar ik gebruik hem alleen voor bij de TV en zomers zet ik die niet zo vaak aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Even gluren wat dat isquote:
Das apartquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een rooie plus. Fijn ding wel maar ik gebruik hem alleen voor bij de TV en zomers zet ik die niet zo vaak aan.
Ik gebruik hem niet alleen in de zomer bij de TV, ik gebruik hem bij de TV. Ik kijk in de zomer weinig TV, ergo: ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar toevallig net wel even een filmpje gedaan en daarbij een kwart tank uit de limitless gesnoept.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Even gluren wat dat is
[..]
Das apart
De plus in bezit hebben en alleen voor de tv gebruiken in de zomer. Hij is net pas een maand of 2 uit. Is die 6.5ml geen reden om um ook naast tv activiteiten te gebruiken?
Hij is een tikkie kleiner dan elke andere tank die ik heb, het formaat valt voor mij wel mee. Als je de Reuleaux mee weet te slepen kan die limitless er ook wel bijquote:Op donderdag 1 september 2016 01:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet alleen in de zomer bij de TV, ik gebruik hem bij de TV. Ik kijk in de zomer weinig TV, ergo: ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar toevallig net wel even een filmpje gedaan en daarbij een kwart tank uit de limitless gesnoept.
De grootte van de tank is juist een reden om hem alleen bij de TV te gebruiken, aangezien ik hem niet zo mobiel vind, zeker op een Reuleaux. Daarnaast heb ik er een relatief lage weerstand in zitten en ik wil niet de hele dag megawolken blazen. Dus hij staat op de salontafel.
Dat heb ik dus met de Geekvape Eaglequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ?
Wel een kek dingetje. Beetje een Swiss mesje, dat 4 in 1quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de Geekvape Eagle![]()
Al zit ik nu wel aan deze te denken voor een 2de setje : https://www.fasttech.com/products/3028/10025850/5620301
De smaak is prima, maar ik vind de smaak van mijn geliefde Bachelor, Crius en zelfs Subtank ook prima. Anders wellicht en moeilijk te vergelijken.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hij is een tikkie kleiner dan elke andere tank die ik heb, het formaat valt voor mij wel mee. Als je de Reuleaux mee weet te slepen kan die limitless er ook wel bij. Als ik soms per ongeluk de istick 30 grijp om um te overhandigen aan potentiële nieuwe dampers om te proberen voelt het bijzonder aan. Die Reuleaux is echt een handgranaat
![]()
Is er iets wat de smaak/damp van de limitless weet te overtreffen voor jou ? Voor mij - en als ik het zo lees voor vele anderen - is dit toch wel het neusje van de zalm. Enige nadeel is inderdaad dat het een non-stop wolken machine is wat zuipt als een malle.
Heb 't niet meer kunnen fiksen, uiteindelijk een nieuwe coil ingedrukt, gaat nu gewoon weer prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fijnproeven doe je ook niet met schroefcoils. Pas op het werk nog een paar haaltjes genomen van een tank met prefab coil erin. Week erop een cleane dripper met nieuwe build meegenomen en hem zijn eigen zelfbouw-smaakje nog eens laten proeven. Nu is hij aan de zelfbouw tanks en drippers.
Misschien niet goed geprimed of te snel in gebruik genomen nadat je hem er voor het eerst in had gezet?quote:Op maandag 5 september 2016 13:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb 't niet meer kunnen fiksen, uiteindelijk een nieuwe coil ingedrukt, gaat nu gewoon weer prima.
Blijft raar, die vorige is echt in een mum van tijd 'doorgebrand' door onbekende oorzaak.
Kruidvat, bij de strijkspullen.quote:Op maandag 5 september 2016 13:06 schreef Sorella het volgende:
2 liter base gekocht 50% vpg en 50% pvg nu moet er nog gedemineraliseerd water bij kan ik daar water voor accu,s voor gebruiken ? en als het niet kan waar haal ik demi water: drogist, apotheek dierenzaak, supermarkt ?
Verdunnen. Maar lijkt me met 50/50 niet echt nodig. Ik doe het persoonlijk bij 80/20 wel anders krijg ik last met pre made coils.quote:Op maandag 5 september 2016 13:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb geen idee waar je gedemineraliseerd water kunt kopen maar waarom zou je dat door je base willen doen?
Daarom, bij 50/50 is dat echt niet nodig.quote:Op maandag 5 september 2016 13:38 schreef focal het volgende:
[..]
Verdunnen. Maar lijkt me met 50/50 niet echt nodig. Ik doe het persoonlijk bij 80/20 wel anders krijg ik last met pre made coils.
1 tip, maak niet gelijk te veel als je nog zoekende bent naar wat je lekker vindt, nicotinegehalte en verhoudingen.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef misterxvany het volgende:
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong.
Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.
Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen.
Geschreven vanaf mijn iStick via een RBA.
Wow, dat moet wel een record zijn. Een week na beginnen met dampen al aan de yoghurtmaker.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef misterxvany het volgende:
Zo,inmiddels een week aan het dampen en maar 1 peuk gesmokkeld. Vond hem niet eens lekker, die hele laag rook over m'n wangen en tong.
Nu heb ik een yoghurtmaker aangeschaft omdat de liquids toch wel erg duur worden zo met mijn gebruik,en heb net m'n eerste batch aangezet.
Daar heb ik een vraagje over: kunnen de flesjes direct op de bodem of moeten ze echt in die meegeleverde potjes? In het geval van het tweede kan ik er maar 7 per keer doen.
Geschreven vanaf mijn iStick via een RBA.
Ja ik had al wel ervaring met dampen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel een record zijn. Een week na beginnen met dampen al aan de yoghurtmaker.![]()
Je bent je er van bewust dat yoghurtmaker of ultrasoon niet per se nodig is?
Huh?quote:Op donderdag 8 september 2016 03:14 schreef KNAK het volgende:
Bepaalde sapjes worden wel wat lekkerder op een snellere wijze met de YM, echter zijn dat meer de custards, bakery, tabak smaakjes.
Bachelor is een fijne tank ja, toevallige nu ook aan lurkende.quote:Op donderdag 8 september 2016 06:30 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ja ik had al wel ervaring met dampen hoor.
Begonnen met een ego-c,daarna kangertech aerotank,kayfun, lemo drop... allemaal niet volgehouden.
Laatst leende ik een setje van een vriend. Bachelor met een iStick. Voor het eerst aan de sub-ohm. Ging ermee dampen met het idee dat dit ook niet zou lukken. Sta nu perplex hoe beter dat wél werkt.
Nu ruik ik ook veel beter. Rook laatst de bakkerij waar ik in de buurt was.
Maar ook stank van poep als ik over straat loop.
Binnenkort die Lemo terug vragen. Als ik me bedenk hoe groot die wolken waren op 1.5ohm hoe moet dat nu zijn op 0.5 en meer vg.
Is het niet algemeen bekend dag genoemde smaken een langere steep periode nodig hebben om op volle kracht te komen? Dat de zoete/fruitige daarentegen vrijwel direct dampbaar zijn ?quote:
Dat is bekend ja maar jouw stelling was dat bepaalde sapjes lekkerder worden met de YM. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het niet algemeen bekend dag genoemde smaken een langere steep periode nodig hebben om op volle kracht te komen? Dat de zoete/fruitige daarentegen vrijwel direct dampbaar zijn ?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:29 schreef misterxvany het volgende:
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker!
Begin van het einde.
succes ermee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:29 schreef misterxvany het volgende:
Ben nu na een week weer een sigaartje aan het roken en ik vind hem echt lekker!
Begin van het einde.
Ik rook nog als ik uit ga. MTL vapen doet me niks en een sub ohm tank in een studentenvereniging/kroeg vind ik iets teveel een circusact. Daarnaast ook lastig mee te nemen en met bijvullen etc.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dual users begrijp ik echt niet. Geen verwijt, laat dat duidelijk zijn, maar ik snap het oprecht niet.
Ik kan me voorstellen dat dampen niets voor je kan zijn of dat je terugvalt, maar als het je wel bevalt waarom zou je dan daarnaast nog roken?
Zelf heb ik na mijn allereerste teugje damp nooit weer een peuk aangeraakt. Ik heb zelfs niet bewust een laatste gerookt, het was gewoon toevallig de laatste die ik had gerookt voordat de postbode voor de deur stond.
Ik subohm heerlijk tijdens concerten en in de kroeg. Ik vind het niet lastiger om mee te nemen dan shag en aansteker eigenlijk en 1 a 2 keer per avond bijvullen + een batterijwissel kost minder moeite dan elke drie kwartier een shaggie rollen, vind ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:28 schreef focal het volgende:
[..]
Ik rook nog als ik uit ga. MTL vapen doet me niks en een sub ohm tank in een studentenvereniging/kroeg vind ik iets teveel een circusact. Daarnaast ook lastig mee te nemen en met bijvullen etc.
In ander nieuws heb ik een TFV8 besteld. Via FT dus zal hem medio 2090 binnenkrijgen.
Ik wil het juist wel begrijpen, dus hoe je er bij komt dat ik dat niet zou willen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn starten met dampen ervaring is sort of gelijk aan de jouwe, maar mijn sigaartje zo nu en dan, is gewoon iets heel anders als mijn zo goed als dagelijkse pakje zware van nelle. Er is gewoon niet iets in dampvorm wat dat kan vervangen.
Niet willen begrijpen; niet iedereen denkt zoals jij. Mensen zijn heel aparte dingen; het is net of dat ze allemaal verschillend zijn ofzo
Heb de 4 en de 6.5mlquote:Op zaterdag 10 september 2016 10:20 schreef Bowny het volgende:
Voor 1 keer principes opzij gezet en de Limitless 4ml bij GB besteld en het is warempel same day shipped.....voor 16 euro.
Hebben meer mensen deze RDTA?
3mg kun je echt bijna onbeperkt dampen met jouw apparaat voordat je iets gaat voelen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Yamahihi het volgende:
Ik heb een just fog e cig aangeschaft, op zich wel blij mee. De smaak is zoveel beter, vooral s'ochtends met n kopje thee en een koekje.
Weet iemand hoeveel hijsjes gelijk staan aan een sigaret?
Ik heb 6ml nicotine dat mix ik voor de helft met 0ml nicotine, Max 30 hijsjes per dag. Ik ben bang dat ik teveel Neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |