No worries, nikkel komt ook kleinschalig voor in voedingsmiddelen en daar ga je ook niet dood vanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
Heb 'm ondertussen weer op TC met een nieuwe coil (uit hetzelfde pakje) en bij een relatief laag wattage (rond 25 watt) valt de temp protection wel mee. VTC herkent de coil ook wel als nieuw en zodanig, gaat volgens mij nu wel goed. Gelocked op kamertemperatuur voor wat het waard is. Het idee van de weerstand die veranderd kwam ik op doordat ik door de temp protection op het display ging letten en de weerstand omhoog zag gaan bij het vuren, maar schijnbaar is dat normaal, wist ik veel(dat krijg je als je sociale wetenschapper bent). Dank voor je uitleg!
Eet jij via je longen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:30 schreef Anne het volgende:
[..]
No worries, nikkel komt ook kleinschalig voor in voedingsmiddelen en daar ga je ook niet dood van.
Fijn dat het nu beter werkt in ieder geval.
je bedoelt vergeleken de coil de bij de tank zat? zijn ze niet gewoon hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb dus een setje van vijf nieuwe coils gekocht (deze http://www.e-cig4u.nl/Kanger-EVOD/Protank-II-BCC-coil ) voor op mijn Kanger Evod BCC, alleen passen ze niet perfect zoals de standaard coil die in de Evod BCC zit. Is dit een probleem? Ik moet echt hard drukken om de coil unit er in te draaien en dan hangt ie een klein beetje scheef. Het past wel, maar ook niet perfect zoals je de oude coil unit er in draait. Kan ik deze wel gewoon gebruiken verder?
Nope, niet helemaal.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:27 schreef wipes66 het volgende:
[..]
je bedoelt vergeleken de coil de bij de tank zat? zijn ze niet gewoon hetzelfde?
klinkt alsof je de boel aan het verkloten bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb dus een setje van vijf nieuwe coils gekocht (deze http://www.e-cig4u.nl/Kanger-EVOD/Protank-II-BCC-coil ) voor op mijn Kanger Evod BCC, alleen passen ze niet perfect zoals de standaard coil die in de Evod BCC zit. Is dit een probleem? Ik moet echt hard drukken om de coil unit er in te draaien en dan hangt ie een klein beetje scheef. Het past wel, maar ook niet perfect zoals je de oude coil unit er in draait. Kan ik deze wel gewoon gebruiken verder?
Die zwarte mod ziet er een beetje uit alsof ie uit een verkrachtings-scène uit wall-E komtquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:39 schreef Sounddragon het volgende:
Gearshot
[ afbeelding ]
Binnenkort nieuw spul,dan mag de mishandelde D2 het wat rustiger aan gaan doen, en komt de iStick100 op de reservebank.
Wat heeft gij uit China besteld ?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef Kreator het volgende:
Mijn bestelling uit China staat nog op 'info received'. Al een week of 2..
Oh en extra kut met peren. Velvet Cloud, waar ik altijd mijn liquids koop, doet geen 120ml meer omdat dat dat niet meer mag in de VS, kennelijk..
En nu is het weer 12 euro duurder om 120ml te kopen.
Gewoon weer een Kangertech mini, als reserve. En coils. Dus ik heb geen haast.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat heeft gij uit China besteld ?
Ik kon helemaal niets tracken, heb er dan ook geen extra kosten voor betaald. Kaal sturen.
Gearbest is beduidend sneller dan Fasttech , alleen wel wat duurder en je moet dan ook alleen die flash sales gebruiken. Dan is het een prima shop
tugboat? Ben je scheel?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:07 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die zwarte mod ziet er een beetje uit alsof ie uit een verkrachtings-scène uit wall-E komt
Tugboat en lemo 2. Nostalgie !
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tugboat? Ben je scheel?![]()
![]()
CLT2; nogal een verschilletje.
Die zwarte is mijn 2e die-hard, de D2.
Vragen stellen mag altijdquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb sinds kort een elektrische sigaret en ben er tevreden over.
Op deze manier probeer ik te stoppen met roken en het lukt aardig.
Maar zoals ik het hier lees, jullie maken er echt een heel feestje van.
Ik hoop hier wat leuke tips te kunnen vinden en hoop dat ik zo nu en dan wat vragen er over mag stellen.
Eigenlijk wel fijn ,.. Alles na mij kan alleen maar meevallenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Van jou hebben we nu nog eelt op onze ziel![]()
Zelf maken heeft vele voordelen, met als stipt een financiële.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:00 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb nu een vapestick gekocht bij de plaatselijke sigarenwinkel en wat liquids bij zwoofs.
Een orientaals-tabak achtig iets voor het idee dat het met roken te maken heeft en Blue Magic voor de lekkere smaak.
Maar hier zijn best wat mensen die zelf van alles 'brouwen' als ik het zo lees.
Mjah, maar jij bent al vanaf dag 1 een beetje een geval apartquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zelf maken heeft vele voordelen, met als stipt een financiële.
Ik damp gemiddeld 20-30ml weg. Das om&nabij ¤15 per dag als ik het uit de winkel kant en klaar haal
Goede begeleiding en wijze raad heeft mij wat grotere stapjes doen nemenquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar jij bent al vanaf dag 1 een beetje een geval apart![]()
Ik damp ook aardig door als ik de kans heb, maar 20 ml per dag is wel een beetje op het debiele af natuurlijk, laat staan 30. Daar doet een starter 2 weken mee
bij mij ook, ik heb mijn tank bij en een 30ml flessie waar ik hem mee vul, en een dripper met daarbij ook een 30 ml flessie, en dat gaat soms zelfs een week mee. De Lemo doet op een goede dag 2 tankjes, doe ik gek misschien 2,5.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb het laatst bijgehouden. Een 30ml flesje ging bijna 4 dagen mee.
pffff.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:51 schreef KNAK het volgende:
Dat is netjes
Als ik alleen maar eeen tank gebruik haal ik net aan de 20ml
Met de dripper een ander verhaal
Onderstaande is dan ook wat ik dagelijks mee neem
[ afbeelding ]
En nee, dit maak ik niet in 1 dag op
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit een van de meer behulpzame reeksen op fok isquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb sinds kort een elektrische sigaret en ben er tevreden over.
Op deze manier probeer ik te stoppen met roken en het lukt aardig.
Maar zoals ik het hier lees, jullie maken er echt een heel feestje van.
Ik hoop hier wat leuke tips te kunnen vinden en hoop dat ik zo nu en dan wat vragen er over mag stellen.
Ik ben al tot 50 Watt gezakt. Met minder komt de crius met mijn builds niet op gang. Kan er wel mee leven. Rx met crius plus gebruik ik op werk, om de dag aan de lader. Thuis d2 met crius en 4 batterijen die ik in de lader gooi als de laatste bijna leeg is. Vind het prima zo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bij mij ook, ik heb mijn tank bij en een 30ml flessie waar ik hem mee vul, en een dripper met daarbij ook een 30 ml flessie, en dat gaat soms zelfs een week mee. De Lemo doet op een goede dag 2 tankjes, doe ik gek misschien 2,5.
Kwestie van niet altijd maar extreem debiel wolken willen blazen, maar ook genieten van smaak met dat ding op 23.5 watt (tank). Dan hoef je ook niet een heel arsenaal aan batterijen mee te slepen of zo'n lompe triplebatt
single batt en een built in tank.. Neh..quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:40 schreef Catch22- het volgende:
https://www.riccardo-ziga(...)e8=riccardo&pi=11307
Evic aio, leuk ding
Voor beginners die net het pen stadium uitkomen wel leukquote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
single batt en een built in tank.. Neh..
Meerdere tankjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:47 schreef Zolder het volgende:
2. Ik wil wat verschillende smaakjes proberen. Maar volgens mij is het niet echt te doen om het tankje helemaal leeg te krijgen, waardoor je 2 smaken door elkaar krijgt. Hoe doen jullie dit?
Ja hier heb je weinig aanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:35 schreef KNAK het volgende:
De RX is met een nieuw ding uitgekomen; de rx2/3
Keuze tussen 2 of 3 batterijen. De 3e komt dan in het afneembare batterij klepje te zitten. Voor 2 batterij - gebruik is er dan een platter klepje wat er op moet
Sla dit wel over..
klinkt alsof je coil verzuipt. Komt wel vaker voor bij zulke tankjes. Is niet echt een oplossing voor helaas, je kunt er een nieuwe indraaien en hopen dat het aan de coil lag.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:47 schreef Zolder het volgende:
Ik heb nu een tijdje een CE5, bevalt goed maar heb 2 vragen:
1. Soms lijkt hij het helemaal niet goed te doen. Er komt amper rook. 5 minuten later doet ie het dan opeens wel goed. Dit lijkt vooral voor te komen als ie even (een nachtje bijvoorbeeld) niet gebruikt is. Is dit een bekend probleem?
2. Ik wil wat verschillende smaakjes proberen. Maar volgens mij is het niet echt te doen om het tankje helemaal leeg te krijgen, waardoor je 2 smaken door elkaar krijgt. Hoe doen jullie dit?
Stelde deze vraag in het Chinese Webshops topic, werd doorverwezen naar hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:37 schreef schijffie het volgende:
Iemand bekend met e-sigaretten?
Heb een tijdje terug een tas vol met smaakjes gekocht inclusief een e-sigaret. Die ben ik alleen helaas kwijt geraakt ergens. Ik heb nog wel van die kleine "weggooi e-sigaretten", maar die zijn het toch net niet. Dus ben toch wel weer op zoek naar een iets grotere.
Voor het batterij gedeelte zat ik hier aan te denken (er van uitgaand dat hier niet veel variatie in zit behalve batterijduur)
EGO-T 1300mAh Rechargeable
Maar vroeg me voornamelijk af of er ook verschil zit in Clearomizers en zo ja, wat dat verschil tussen de prijsklassen inhoudt. Bijvoorbeeld iets als dit:
CE4 Electronic Cigarettes Flat Mouth Atomizer
Hopelijk kan iemand me helpen die al iets meer in de wereld zit. Kan best zo zijn dat er vrijwel geen verschil is ofzo, maar je bent natuurlijk niet met de meest gezonde stoffen bezig. Ik zou dus graag willen weten of dat ik ze rustig uit China kan halen, of dat ik ze beter hier in Nederland kan ophalen.
Geen Ego's meer halen. Die dingen zijn zo achterhaald.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:38 schreef schijffie het volgende:
[..]
Stelde deze vraag in het Chinese Webshops topic, werd doorverwezen naar hier.
Komt er op neer: ben op zoek naar een relatief goedkope starterskit uit China, Ik ben min of meer van plan die batterij en clearomizer uit de quote te gaan bestellen, maar wilde graag de mening van iemand met iets meer verstand er van horen om te zien of ik een goede keuze maak of niet.
bijna al mijn tanks stook ik tussen de 21 en 28,5 watt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:32 schreef Kreator het volgende:
Ik damp al maanden op 20w en doe ongeveer 3 tot 5 dagen met 30ml.
Als je dat in een dag wegdampt, doe je iets verkeerd.
Toch maar weer eens een poging gedaan om bij fasttech liquids te bestellen.
Allerlei fruitsmaakjes. Kost 9ct per ml (dollar) vergeleken met 60 cent (dollar) die ik nu heb. Hopelijk bevalt het.
Tis in elk geval al prettig dat ze vrij veel keua hebben in de 100% vg reeks.
na 3 maanden acht ik de kans klein. Klantenservice al aangesproken? 10 tegen één dat als je dat doet, ze er gewoon nog eentje opsturen. Tegenwoordig heb je de optie om shipping te wijzigen tegen een dollartje extra ofzo, dan kan het sneller. Laatste shipment had ik binnen 9 dagen op de mat liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:16 schreef wipes66 het volgende:
ik had 3 maanden geleden nog iets besteld bij fasttech, maar het is nooit aangekomen.
is er nog een kans dat het aankomt?
www.savevape.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef SevD het volgende:
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!
Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?
Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
Flesje hoge nicotine erbij bestellen, kan je deze aan je 3x115ml toevoegen om een gewenste % te krijgen mocht het nog nodig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef SevD het volgende:
Voor t eerst maar eens wat posten hier! Vape al een tijdje, ga nu maar eens zelf liquids in elkaar prutsen!
Nu heb ik dus base besteld (3x115ml) alleen die zijn dan dus niet met nicotine te krijgen. Zijn daar nog andere opties voor? Evt via DM?
Reden dat ik dit maar ga doen is, maatje kwam vorige week vanuit de UK even langs met Mothers Milk & Heisenberg. Maar die prijsverschillen zijn gigantisch, dus maar even kijken of ik t zelf in elkaar kan flansen 😎
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Halve liters mét nico bestel ik bij Pink Mule.
Wordt gewoon verzonden, geen enkel probleem, goede kwaliteit base en aardig vlot.
kwestie van bestellen lijkt me; ook daar hebben ze er wel wat van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit vond ik ook de beste base. Heb nog een liter staan maar geen smaakjes meer.
Geen idee. Hier zat geen rare bijsmaak aan oid. Vond ik bij andere merken wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:10 schreef Bowny het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
De tankjes kan je gewoon omspoelen met warm water.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:03 schreef cheese. het volgende:
Goedenavond,
ben begonnen met het vapen sinds een kleine maand. Nu heb ik op epuffer.eu deze vaporizer gekocht:
http://epuffer.eu/phantom-hd3-vapouriser-silver-ecig.html
Op deze website staan ook clearomizers (liquamizers genoemd hier):
http://epuffer.eu/phantom-hd3-ecig-clearomizer.html
Ik vroeg me af wanneer je deze moet vervangen en hoe je hem het best schoon kan maken. Kan die gewoon in de vaatwasser? Er zit verder helemaal geen electronica in, het is puur een tankje.
En wat zijn anders betere manieren om hem schoon te houden?
ik heb altijd dezelfde zooi: 50/50 12mg, en bij de ene heb je een wat fijnere smaak als de andere, sommige bases zijn wat dikker, dan krijg je in sommige gevallen sneller dry hits.. Kleine dingetjes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:10 schreef Bowny het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, wat is de criteria dat een base goed/minder goed is?
behang en latex e.d. heb ik nog niks aan kunnen ontdekken. Damp slaat bij voorkeur aan op koudere oppervlakken (net als condens van water, wat ook damp is natuurlijk). Op je ramen zul je dus na verloop van tijd een witte waas opmerken, die je er zo weer vanaf sopt. Ik heb ook de indruk dat het in de winter harder gaat als in de zomer, klinkt ook logischquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Inmiddels dus mijn e smoker binnen. En best wel chill!!
Komt aardig wat damp vanaf, wel een lekker smaakje en gebruik hem nu ook met een biertje op. Meteen in het diepe gooien dat ding.
De rook die er van af komt, gaat dat sollen met het mooie witte behang in mijn huisje? Of gebeurt dat alleen bij sigaretten vanwege teer o.i.d?
ik spoel de zooi regelmatig af onder de kraan met heet water.. Mijn paffies zitten doorgaans in de borst- of broekzak van mijn overall, en die big bore driptips zijn 'plakkerig' en verzamelen behoorlijk wat meuk zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:17 schreef 2dope het volgende:
Ik heb m'n iStick de afgelopen paar maanden nogal verwaarloosd, die was ook wel aan een badje toe.
[ afbeelding ]
dat de ego cc nog te koop is verbaasd mequote:
Want dat is een pauper ding?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat de ego cc nog te koop is verbaasd me
Mwah. Een verouderd model vooral.quote:
Ja moet ik ook wat vaker doen. Afgelopen zomer niet zoveel aangeraakt maar is nu wel weer het voornemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik spoel de zooi regelmatig af onder de kraan met heet water.. Mijn paffies zitten doorgaans in de borst- of broekzak van mijn overall, en die big bore driptips zijn 'plakkerig' en verzamelen behoorlijk wat meuk zonder dat je het in de gaten hebt.
Dit soort adviezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien een dampbelletje in de coil waardoor de liquid niet vloeide ofzo. Volgende keer een stukkie keukenrol of pleepapier ofzo voor de driptip rommelen, en het ding even 'uitslaan' als wat je met een oldskool thermometer doet om het kwik terug in het reservoir te prakken. Zonder tissue kan hij gaan spetteren, maar door de centrifugale kracht die je dan opwekt, wordt de liquid de coil in gedwongen zeg maar..
Heb je een hoog VG liquid erin? Die kunnen wat dikker zijn en soms minder goed vloeien, maar met deze temperaturen zou dat ook dun zat moeten zijn nu.
Als de coil nu gewoon goed smaakt (als je hem goed verklooit blijft hij een beetje nasty smaken daarna): gewoon laten zitten, en anders effe een nieuwe erin. Als hij het nog eens doet zou ik dat sowieso doen.
Is dat hoog?quote:Millers Silverline e-liquid heeft een verhouding van 65%PG, 30%VG en 5% Smaakstoffen (de smaakstoffen zijn op PG basis).
er zijn fabrikanten die aanlengen met water, dus heel spannend is dat niet, zolang je niet je coil onder kraan houdt en zeiknat terug zet.. Coil sowieso niet nat maken, pak dan gewoon een nieuwe.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef 2dope het volgende:
Het klinkt goed plausibel want ik bedacht me nog redenen waarom het erg zou kunnen zijn om de losse onderdelen niet goed droog te maken en kon niks verzinnen.
Coil heb ik er wel uitgehaald van tevoren. Het is meer dat ik idd niet heb geschud ofzo, ik heb het spul gewoon aan de buitenkant afgedroogd en daarna nog een half uurtje laten liggen op een theedoek.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
er zijn fabrikanten die aanlengen met water, dus heel spannend is dat niet, zolang je niet je coil onder kraan houdt en zeiknat terug zet.. Coil sowieso niet nat maken, pak dan gewoon een nieuwe.
Ik heb in de beginfase wel wat geëxperimenteerd met verschillende merken, ook aardig wat prijzige liquids geprobeerd maar merkte niet bijzonder veel verschil. Althans niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Geen fijnproever, behalve met eten en speciaalbierquote:En Millers is wel ok spul kwalitatief. Heb ze wel eens geprobeerd, maar ik ben verwend qua smaak![]()
Nee. Dat is niet hoog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:07 schreef 2dope het volgende:
VG moest ik Googelen. Ik koop meestal wel mega-cheapie liquids, dit keer van Miller:
[..]
Is dat hoog?
fijnproeven doe je ook niet met schroefcoils. Pas op het werk nog een paar haaltjes genomen van een tank met prefab coil erin. Week erop een cleane dripper met nieuwe build meegenomen en hem zijn eigen zelfbouw-smaakje nog eens laten proeven. Nu is hij aan de zelfbouw tanks en drippers.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Coil heb ik er wel uitgehaald van tevoren. Het is meer dat ik idd niet heb geschud ofzo, ik heb het spul gewoon aan de buitenkant afgedroogd en daarna nog een half uurtje laten liggen op een theedoek.
[..]
Ik heb in de beginfase wel wat geëxperimenteerd met verschillende merken, ook aardig wat prijzige liquids geprobeerd maar merkte niet bijzonder veel verschil. Althans niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Geen fijnproever, behalve met eten en speciaalbier
Aaaahhh okay! Nouja! Ik heb er in elk geval wel plezier aan. Even kijken wanneer het lieve beestje zal overlijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Een verouderd model vooral.
De onderdelen daarvoor worden/zijn ook al wat schaars aan het worden, omdat ze volgens mij grofweg niet meer worden geproduceerd door Joyetech.
Gelukkig kun je op jouw huidige batterij eventueel ook altijd een andere clearomizer kwijt.
TFV8?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Nog niemand hier de Limitless geprobeerd ?
Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ?
Woei, serious piece of kit. Klinkt als een musthave voor KNAKkie. Advies van de fabrikant voor de 8-voudige coils: 50 - 260(quote:
Ja. Ik heb een rooie plus. Fijn ding wel maar ik gebruik hem alleen voor bij de TV en zomers zet ik die niet zo vaak aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Even gluren wat dat isquote:
Das apartquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een rooie plus. Fijn ding wel maar ik gebruik hem alleen voor bij de TV en zomers zet ik die niet zo vaak aan.
Ik gebruik hem niet alleen in de zomer bij de TV, ik gebruik hem bij de TV. Ik kijk in de zomer weinig TV, ergo: ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar toevallig net wel even een filmpje gedaan en daarbij een kwart tank uit de limitless gesnoept.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Even gluren wat dat is
[..]
Das apart
De plus in bezit hebben en alleen voor de tv gebruiken in de zomer. Hij is net pas een maand of 2 uit. Is die 6.5ml geen reden om um ook naast tv activiteiten te gebruiken?
Hij is een tikkie kleiner dan elke andere tank die ik heb, het formaat valt voor mij wel mee. Als je de Reuleaux mee weet te slepen kan die limitless er ook wel bijquote:Op donderdag 1 september 2016 01:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet alleen in de zomer bij de TV, ik gebruik hem bij de TV. Ik kijk in de zomer weinig TV, ergo: ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar toevallig net wel even een filmpje gedaan en daarbij een kwart tank uit de limitless gesnoept.
De grootte van de tank is juist een reden om hem alleen bij de TV te gebruiken, aangezien ik hem niet zo mobiel vind, zeker op een Reuleaux. Daarnaast heb ik er een relatief lage weerstand in zitten en ik wil niet de hele dag megawolken blazen. Dus hij staat op de salontafel.
Dat heb ik dus met de Geekvape Eaglequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:23 schreef KNAK het volgende:
Ik gebruik geen van m'n goede tanks / drippers meer sinds ik die plus heb, ook nog niet gekeken of er nog iets nieuws en baanbrekends op de markt is gekomen........ ....nu ik het daar dan toch over heb,... Nog iets nieuws ? Nog revolutionaire zaken die mij de laatste weken voorbij geglipt zijn ?
Wel een kek dingetje. Beetje een Swiss mesje, dat 4 in 1quote:Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de Geekvape Eagle![]()
Al zit ik nu wel aan deze te denken voor een 2de setje : https://www.fasttech.com/products/3028/10025850/5620301
De smaak is prima, maar ik vind de smaak van mijn geliefde Bachelor, Crius en zelfs Subtank ook prima. Anders wellicht en moeilijk te vergelijken.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hij is een tikkie kleiner dan elke andere tank die ik heb, het formaat valt voor mij wel mee. Als je de Reuleaux mee weet te slepen kan die limitless er ook wel bij. Als ik soms per ongeluk de istick 30 grijp om um te overhandigen aan potentiële nieuwe dampers om te proberen voelt het bijzonder aan. Die Reuleaux is echt een handgranaat
![]()
Is er iets wat de smaak/damp van de limitless weet te overtreffen voor jou ? Voor mij - en als ik het zo lees voor vele anderen - is dit toch wel het neusje van de zalm. Enige nadeel is inderdaad dat het een non-stop wolken machine is wat zuipt als een malle.
Heb 't niet meer kunnen fiksen, uiteindelijk een nieuwe coil ingedrukt, gaat nu gewoon weer prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fijnproeven doe je ook niet met schroefcoils. Pas op het werk nog een paar haaltjes genomen van een tank met prefab coil erin. Week erop een cleane dripper met nieuwe build meegenomen en hem zijn eigen zelfbouw-smaakje nog eens laten proeven. Nu is hij aan de zelfbouw tanks en drippers.
Misschien niet goed geprimed of te snel in gebruik genomen nadat je hem er voor het eerst in had gezet?quote:Op maandag 5 september 2016 13:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb 't niet meer kunnen fiksen, uiteindelijk een nieuwe coil ingedrukt, gaat nu gewoon weer prima.
Blijft raar, die vorige is echt in een mum van tijd 'doorgebrand' door onbekende oorzaak.
Kruidvat, bij de strijkspullen.quote:Op maandag 5 september 2016 13:06 schreef Sorella het volgende:
2 liter base gekocht 50% vpg en 50% pvg nu moet er nog gedemineraliseerd water bij kan ik daar water voor accu,s voor gebruiken ? en als het niet kan waar haal ik demi water: drogist, apotheek dierenzaak, supermarkt ?
Verdunnen. Maar lijkt me met 50/50 niet echt nodig. Ik doe het persoonlijk bij 80/20 wel anders krijg ik last met pre made coils.quote:Op maandag 5 september 2016 13:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb geen idee waar je gedemineraliseerd water kunt kopen maar waarom zou je dat door je base willen doen?
Daarom, bij 50/50 is dat echt niet nodig.quote:Op maandag 5 september 2016 13:38 schreef focal het volgende:
[..]
Verdunnen. Maar lijkt me met 50/50 niet echt nodig. Ik doe het persoonlijk bij 80/20 wel anders krijg ik last met pre made coils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |