abonnement Unibet Coolblue
pi_163481275
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde pakje ook uit China ;) Vorige week nog 120km met 1150hm mee gefietst en geen centje pijn. Heb dan ook nog genoeg spek op mijn reet :P
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.

Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:


Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
pi_163486962
Lekker ver naar achter en een klein beetje indraaien.
Aldus.
  zondag 3 juli 2016 @ 16:23:05 #53
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_163487608
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.

Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:
[ afbeelding ]

Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
Mtb schoenen? ):O _O-
.
pi_163487908
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Yankee het volgende:

[..]

Mtb schoenen? ):O _O-
Ja mountainbike voornamelijk en race daarnaast ook. Volgend jaar denk ik 50/50, maar dan nog blijf ik met één systeem fietsen. Ga niet tig paar schoenen kopen met verschillende systemen, SPD bevalt me op de racer ook goed.
  zondag 3 juli 2016 @ 16:39:16 #55
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_163487998
Dat verklaard het een en ander *O*
.
pi_163488281
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.

Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:
[ afbeelding ]

Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
Ik heb die ook aangehad gisteren, maar, deze waren kwa pasvorm wel wat breder dan de klassieke Sidi's.

Heb uiteindelijk voor deze gekozen:
pi_163488840
Lekker kleurtje.
Aldus.
pi_163492794
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:49 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb die ook aangehad gisteren, maar, deze waren kwa pasvorm wel wat breder dan de klassieke Sidi's.

Heb uiteindelijk voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig ;) )
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 20:47:38 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_163493930
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig ;) )
Ik heb ook SPD, want die schoenen had ik al :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 3 juli 2016 @ 21:01:48 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163494411
Mijn zus had SPD en nu SPD-SL op mijn aanraden.

Ze vond het veel beter fietsen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163494490
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig ;) )
Ik heb gewoon in mijn eentje 4 paar fietsschoenen :@
(2x SPD en 2x Look/SPD-SL)
pi_163495008
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang ben :P maar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 21:22:25 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_163495326
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang ben :P maar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Wat balen dat dat zo lastig is in de omgeving... Wat dat betreft heb ik redelijk wat keuze. Verschillende snelfietspaden waar fietsers voorrang hebben, maar ook lange en redelijk luwe fietspaden over de Veluwe met ook nog heuvels.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 3 juli 2016 @ 21:29:08 #64
130803 Gripper
Get a grip
pi_163495670
Die omgeving heeft tramposa ook wel hoor, ik denk dat je in utrecht e.o woont? Dan kan je beter op de lekdijk gaan intervallen dan in een druk park waar kinderen spelen ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 3 juli 2016 @ 21:29:22 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163495683
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang ben :P maar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Neem gewoon een willekeurige dijk daaro. Lekdijk oid.

Of gewoon een polderweg.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 3 juli 2016 @ 21:29:47 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163495701
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef Gripper het volgende:
Die omgeving heeft tramposa ook wel hoor, ik denk dat je in utrecht e.o woont? Dan kan je beter op de lekdijk gaan intervallen dan in een druk park waar kinderen spelen ;)
Shit, ik was te laat.

Al thuis?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163496024
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Neem gewoon een willekeurige dijk daaro. Lekdijk oid.

Of gewoon een polderweg.
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163497072
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Ideaal voor rustige warmingup en coolingdown. Je wil toch niet koud intervallen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_163497176
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ideaal voor rustige warmingup en coolingdown. Je wil toch niet koud intervallen?
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 3 juli 2016 @ 22:06:10 #70
130803 Gripper
Get a grip
pi_163497211
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Al thuis?
Jep, 9 uur weg uit Boerg Dwasons, 19 uur thuis. Herstelritje zelfs al gedaan, om de stijve benen van de autorit wat los te maken.
Nu blijft de schuur even lekker een paar dagen op slot :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 3 juli 2016 @ 22:29:11 #71
117107 MarcoD
.........
pi_163498225
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Op een gegeven moment ontwikkel je daar een soort van zesde zintuig voor.. Maar soms is het idd uitkijken *O*
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 4 juli 2016 @ 07:41:31 #72
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163503640
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Klopt, daar moet je als verkeersdeelnemer altijd goed op anticiperen. Kwestie van goed vooruitkijken en het onverwachte verwachten. Geeft geen garantie maja thuis kan je ook doodgaan.

Ook is jouw interval natuurlijk altijd ondergeschikt aan de verkeersveiligheid. Dus zal je in bepaalde situaties je snelheid moeten aanpassen of een rustiger gebied opzoeken.
pi_163503649
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Welk stuk lekdijk? Vianen-Kinderdijk is mijn thuishaven en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik bijna aangereden werd door motorrijders. Auto's idemdito. Aan de andere kant ook niet ondanks dat de dijk daar een heel stuk smaller is. Al fiets ik daar niet bijzonder veel omdat ik dan met de pont terug over moet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Najieto op 04-07-2016 07:52:09 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 08:10:45 #74
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163503790
Mooi weekend Vogezen gehad, donderdagavond 6 uur vertrokken en half 1 in het huisje aangekomen. Gisteravond half negen thuis, mooi het maximale uit gehaald.

Eerste dag heerlijk weer gehad, mooie zonnige perioden om de lijntjes strak te houden ;). Rondje begonnen vanaf het huisje in La Bresse. Opwarmen op de Bramont en Oderen, via de Ballon d Alsace en Hundsruck richting Moosch. Vanaf Moosch zijn we begonnen aan de Grand Ballon, scheen de beste kant te zijn. Na 5 mooie kilometers en een dorpje op een weg terecht gekomen waarnaar verwezen werd als "minder mooi wegdek". Wat een hel, zes kilometer lang boven mijn omslagpunt lopen pompen om überhaupt de wielen rond te krijgen. Onderweg nog onze beste klimmer achtergelaten omdat hij in het gras moest gaan zitten. Daarna nog een mooie anderhalve kilometer waarbij ik met een lekke band als eerste boven kwam. Toen een stuk teruggereden over de bergrug en via de Bramontafdaling teruggekeerd. Zware 135 kilometer met 4000hm.

Dag erna gingen we voor een rustigere rit van 100km, 3400hm. Mooie ronde, nooit echt vlak. Vanaf La Bresse via de Schlucht en de wonderschone afdaling richting de Petit Ballon gereden, waar het begon te regenen. Redelijk constant opgetrapt zonder echt zwakke momenten, mooie klim. Nog even een stukje teruggereden om de laatste van de groep te supporten en toen de koude afdaling in. Vanaf de afdaling gelijk weer omhoog richting Platzerwasel, waar we even stopten voor koffie, Tarte Flambee, meer koffie (#bolletoerder). Vanaf boven nog richting Breitfirst gereden en daar opgesplitst zodat we met drie man nog de andere kant van de Bramont op konden gaan.

Laatste dagje twee mensen uitgezwaaid en met z'n drieën richting Planche des Belles Filles gereden. Auto op de Col de Croix geparkeerd, Ballon de Servance rustig opgereden en vervolgens geprobeerd om de plank van de lekkere mokkels op te knallen. Die Fransozen hadden bedacht dat dit een goed weekend was voor wegwerkzaamheden dus mijn plan liep spaak. 5 keer af moeten stappen om stenen tussen mijn achterrem en band te pulken, plakten met dit weer lekker aan de banden. Uiteindelijk boven nog fout gereden omdat ik de Tour de France finish niet kon vinden. Met 31:54 geen heel slechte tijd, maar onder het half uur moet zeker te doen zijn. Vervolgens via de andere kant Ballon de Servance teruggereden en zo toch nog even 2000hm afgetikt in 55km. Goede terugreis gehad in de Marmottestoet en daarna beentjes omhoog. Vanavond of morgen even kort uittrappen.

Mooi weekend gehad, Vogezen zijn zeker een aanrader.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163504081
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 07:43 schreef Najieto het volgende:

[..]

Welk stuk lekdijk? Vianen-Kinderdijk is mijn thuishaven en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik bijna aangereden werd door motorrijders. Auto's idemdito. Aan de andere kant ook niet ondanks dat de dijk daar een heel stuk smaller is. Al fiets ik daar niet bijzonder veel omdat ik dan met de pont terug over moet.
Ik fiets meestal tussen Wijk bij Duurstede en Houten. En doorgaans valt het inderdaad mee, maar ze rijden daar wel echt hard. En ach ik ben een schijterd in het verkeer :P Jullie punten zijn allemaal waar maar ik blijf het toch het grootste nadeel van wielrennen fietsen. Ik heb bijna elke rit wel een paar momenten dat ik me echt doodschrik, ondanks dat ik geen gekke risico's neem en goed anticipeer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')