Rijk bedrijf heb je als ze je business zetten op een city hopper vluchtje. Dat is toch gewoon puur geld weggooien.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
KLM zeker? Dan zit je gewoon schouder aan schouder links of rechts. En business op een cityhopper is kort samen te vatten tot
Echt het geld niet waard (zelfs al betaal ik niet zelf).
We vliegen alleen naar CGK hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:17 schreef bierjoost het volgende:
Iemand wel eens op Doha een overstap moeten maken (DOH - JKT)? Ik heb een uur wat volgens Qatar Airways ruim genoeg is (zij geven 45 minuten).
Zijn alleen allemaal combinatievluchten met Aeroflot volgens mij. Dacht dat ze geen eigen vluchten inzetten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef FredvZ het volgende:
KLM vliegt ook naar Moskou, volgens mij vier keer per dag. Geen idee of je daar wel bagage bij kan boeken.
Minimaal 2 stuks ruimbagage en waarschijnlijk meer. Eerste keer dat ik in het buitenland ga wonen voor een periode van meerdere maanden. Wellicht is het ook een optie dat het thuisfront nog wat spullen per post nastuurt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Igen het volgende:
Hoeveel bagage neem je mee? Volgens mij zijn bij Aeroflot 2 stuks ruimbagage bij de prijs inbegrepen.
KLM vliegt ook zeker zelf. Ben zelf ook met KLM naar Moskou geweest. Zie dat het aantal vluchten wel minder is geworden: dagelijks om 11:45 en 21:15 naar SVO.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zijn alleen allemaal combinatievluchten met Aeroflot volgens mij. Dacht dat ze geen eigen vluchten inzetten.
De zitplaats zelf stelt niet veel voor op Europese vluchten met de meerste Europese maatschappijen, maar allereerst zijn business klasse tickets vaak flexibel, (bijvoorbeeld zelfde dag heen en weer, meer bagagevrijheid) en kan je via priority check in en security tijd besparen doordat dit sneller doorlopen kan worden waardoor je korter voor vertrek op de luchthaven hoeft te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Rijk bedrijf heb je als ze je business zetten op een city hopper vluchtje. Dat is toch gewoon puur geld weggooien.
Nu is het zeker te doen, de extra (en nutteloze) beveiligingscontrole voor transit passagier staat in Doha zo afgesteld dat deze pas afgaat als je met een machinegeweer door het poortje wilt stappen en de medewerkers zelf zijn vooral druk met hun eigen mobiel en wat minder dan wat op het scherm zichtbaar is, dus ook bij het leegstromen van vliegtuigen gaat dit relatief snel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We vliegen alleen naar CGK hoor.
Uur zou prima moeten lukken vanuit Europa, sowieso color-coden ze je boardingpass-mapje voor (short-)connections. En anders even aangeven bij ground-staff als je aankomt, dan willen ze bij checks etc. je ook nog wel voor laten gaan als je je aansluiting dreigt te missen!
Priority check in zullen de meeste zakenmannen wel al hebben dmv status, dus dat lijkt me niet echt een argument.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:09 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
De zitplaats zelf stelt niet veel voor op Europese vluchten met de meerste Europese maatschappijen, maar allereerst zijn business klasse tickets vaak flexibel, (bijvoorbeeld zelfde dag heen en weer, meer bagagevrijheid) en kan je via priority check in en security tijd besparen doordat dit sneller doorlopen kan worden waardoor je korter voor vertrek op de luchthaven hoeft te zijn.
Afhankelijk van de opdracht kan dit ook betaald worden vanuit de klant en wordt dit in de prijsberekening naar de klant meegenomen.
Wanneer je zelf alles moet betalen dan is de afweging natuurlijk snel gemaakt omdat het niet heel veel toegevoegde waarde heeft.
Waarom moet je in vredesnaam zo veel troep mee 2 koffers van 23 kilo lijkt mij ruim voldoende, of je nu 3 maanden weg gaat of een heel jaar. Ik had 2 van zulke koffers mee toen ik 3 maanden weg ging iig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zijn alleen allemaal combinatievluchten met Aeroflot volgens mij. Dacht dat ze geen eigen vluchten inzetten.
[..]
Minimaal 2 stuks ruimbagage en waarschijnlijk meer. Eerste keer dat ik in het buitenland ga wonen voor een periode van meerdere maanden. Wellicht is het ook een optie dat het thuisfront nog wat spullen per post nastuurt.
Dank! Weet niet hoe ik die over het hoofd heb gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
KLM vliegt ook zeker zelf. Ben zelf ook met KLM naar Moskou geweest. Zie dat het aantal vluchten wel minder is geworden: dagelijks om 11:45 en 21:15 naar SVO.
Dat vraagt ie niet he?quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom moet je in vredesnaam zo veel troep mee 2 koffers van 23 kilo lijkt mij ruim voldoende, of je nu 3 maanden weg gaat of een heel jaar. Ik had 2 van zulke koffers mee toen ik 3 maanden weg ging iig.
Je kunt daar ook dingen kopen hè, of ga je een zak aardappelen meenemen in je koffer omdat je bang bent dat je daar verhongert ofzo
Als je met aeroflot vliegt, boek dan gewoon een Economy Premium of comfort ticket (wel stukje duurder, maarja) en dan mag je 2 koffers van 23 kg mee.
Ik wel.quote:
Blijkbaar gaat hij verhuizen. Kan jij alles in 2 koffer kwijt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:10 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik wel.
Waarom zou je meer dan 2 koffers meenemen?
Hij zegt dat hij voor een paar maanden naar het buitenland gaat. Da's geen verhuizen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij verhuizen. Kan jij alles in 2 koffer kwijt?
Je wil het niet begrijpen hé? Iemand vraagt hier iets over een extra koffer, jij draait de discussie naar waarom twee koffers voor die periode. Dat laatste is geheel niet relevant hier.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij voor een paar maanden naar het buitenland gaat. Da's geen verhuizen.
hopa, das nog eens een smak centen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:36 schreef Igen het volgende:
Afijn: http://www.aeroflot.ru/ru(...)ation/baggage/excess
Blijkbaar 150 euro voor elk derde, vierde etc. bagagestuk.
Transitcontrole is natuurlijk niet nutteloos, vooral als je veel traffic hebt van sketchy luchthavens. Nogmaals een check doen als je van AMS afkomt is inderdaad enigszins nutteloos, maar dit hoeft niet altijd dacht ik daarom. En bij flinke vertraging is elke connectie lastig te halen ja...quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:15 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Nu is het zeker te doen, de extra (en nutteloze) beveiligingscontrole voor transit passagier staat in Doha zo afgesteld dat deze pas afgaat als je met een machinegeweer door het poortje wilt stappen en de medewerkers zelf zijn vooral druk met hun eigen mobiel en wat minder dan wat op het scherm zichtbaar is, dus ook bij het leegstromen van vliegtuigen gaat dit relatief snel.
(...)
Is redelijk normaal.quote:
Transitcontrole voor alle passagiers is nutteloos want compleet inefficiënt omdat je iedereen op dezelfde manier behandeld, en door de aantallen transferpassagiers welke tegelijk binnen komen kan die controle simpelweg niet zorgvuldig worden uitgevoerd, want dan zijn er veel passagiers die hun vluchten niet halen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Transitcontrole is natuurlijk niet nutteloos, vooral als je veel traffic hebt van sketchy luchthavens. Nogmaals een check doen als je van AMS afkomt is inderdaad enigszins nutteloos, maar dit hoeft niet altijd dacht ik daarom. En bij flinke vertraging is elke connectie lastig te halen ja...
En de 'marechaussee' is hilarisch inefficient (en onbeschoft vaak ja). Maar dat is op DXB bijv. ook zo, bizarre taferelen soms. Van gerust telefoongesprekken voeren tot eten bestellen tijdens je dienst, niks verbaast mij meer.
Die had ik inderdaad al gevonden. Alleen is het probleem dat je bij online boeken nergens aan kan geven dat je meer dan 1 stuk ruimbagage meeneemt. Vermoed dat het ter plekke bijbetalen is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:36 schreef Igen het volgende:
Afijn: http://www.aeroflot.ru/ru(...)ation/baggage/excess
Blijkbaar 150 euro voor elk derde, vierde etc. bagagestuk.
Oh weer deze user die schuimbekkend reageert op alles wat ik typ in TRVquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je wil het niet begrijpen hé? Iemand vraagt hier iets over een extra koffer, jij draait de discussie naar waarom twee koffers voor die periode. Dat laatste is geheel niet relevant hier.
Je zou natuurlijk ook even het callcenter kunnen bellen hè. Of vragen via social media/contactformulier/etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:01 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gevonden. Alleen is het probleem dat je bij online boeken nergens aan kan geven dat je meer dan 1 stuk ruimbagage meeneemt. Vermoed dat het ter plekke bijbetalen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |