abonnement Unibet Coolblue
pi_161841614
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161841659
Sylvana:
"Pfftt wat een kutnacht :'(
Werd om kwart over 4 wakker met een droge mond en zat op 15.8. Dus ik gecorrigeerd met de pomp en weer gaan slapen. Was ik gestegen naar 16.7 :o
Echt geen idee hoe het kan want heb geen patat oid met langwerkende koolhydraten gehad. En voor het slapen zat ik op 10.
Dus nu voor het eerst sinds ik de pomp heb toch maar weer met de pen bijgespoten :o
En natuurlijk nieuw infuusje gezet. Hopelijk daal ik snel weer want ik ga vanmiddag met mn broertje naar Ajax-Twente en daarna met hem bij mijn zusje eten.

Zul je ook altijd zien dat zoiets gebeurd als je een drukke dag gepland hebt :("


Ik weet niet hoe ik moet quoten uit een vorig topic, dus zo maar even.

Balen, Sylvana, ik hoop dat je nu beter zit qua waarden en dat je gewoon op stap kunt vandaag!
pi_161841914
Dankjewel ik wilde hem zelf al kopieren. Ik zit nu op 13 dus zak wel gelukkig. Ik ga wel gewoon op stap maar hoop wel dat ik me beter ga voelen. Durf ook niet te eten nog omdat ik geen idee heb wat die insuline uit de pen gaat doen nog.

(Quoten uit een gesloten topic kan idd niet maar je kunt het verhaal wel gewoon tussen quote-tags zetten ;) )
pi_161841981
(Mobiel quoten uit gesloten topics kan niet dus maar even zo @ Jaimy-luca:)

quote:
(Dat ik het sowieso niet kan accepteren is niet jullie probleem, toch? ;) Dat is geheel en alleen mijn probleem en mijn keuze hoe ik ermee omga. En ja, ik ben op de hoogte wat de consequenties (zullen) zijn, en die accepteer ik zonder meer.)
Ik vraag me oprecht af of jij, als de tijd daar is, de consequenties accepteert. Hoop voor je dat het dan zo gaat als je nu voorspelt.
Maar denk wel dat het voor mensen met een chronische ziekte die zich aan alle leefregels houden en alsnog terugvallen krijgen verdrietig en zelfs kwetsend kan zijn om te zien hoe gemakkelijk jij ermee omspringt.

Zie bijvoorbeeld Sylvana die, totaal buiten haar schuld, een slechte nacht heeft gehad met vervelende waarden en daar nu nog last van heeft.

Dus zolang je hier blijft posten over de consequenties van jouw verkeerde keuzes, belast je daar ook anderen mee. Echt zonde hoe slecht je voor jezelf zorgt.
Hoe reageert jouw omgeving hier trouwens op? Niemand die zich zorgen om je maakt en er met je over in gesprek gaat?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161841990
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:01 schreef Sylvana het volgende:
Dankjewel ik wilde hem zelf al kopieren. Ik zit nu op 13 dus zak wel gelukkig. Ik ga wel gewoon op stap maar hoop wel dat ik me beter ga voelen. Durf ook niet te eten nog omdat ik geen idee heb wat die insuline uit de pen gaat doen nog.

(Quoten uit een gesloten topic kan idd niet maar je kunt het verhaal wel gewoon tussen quote-tags zetten ;) )
Hopelijk trekt het snel bij en kun je er een leuke dag van maken. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161842323
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hopelijk trekt het snel bij en kun je er een leuke dag van maken. ^O^
Dankje. Inmiddels op 11.5 maar ik zit in de trein. Over een uur overstappen dus dan maar ff een broodje scoren. Scheelt dat ik als ik hoog zit toch geen honger heb ;)

Ik denk trouwens dat er luchtbelletjes in de slang zaten en ik daarom geen insuline binnenkreeg. Want in mn reservoir zaten ook veel luchtbelletjes. Terwijl ik die met wisselen er altijd wel eerst uittik.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 11:38:45 #7
137949 Disana
pi_161842436
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:07 schreef Cat22 het volgende:
(Mobiel quoten uit gesloten topics kan niet dus maar even zo @ Jaimy-luca:)

[..]

Ik vraag me oprecht af of jij, als de tijd daar is, de consequenties accepteert. Hoop voor je dat het dan zo gaat als je nu voorspelt.
Maar denk wel dat het voor mensen met een chronische ziekte die zich aan alle leefregels houden en alsnog terugvallen krijgen verdrietig en zelfs kwetsend kan zijn om te zien hoe gemakkelijk jij ermee omspringt.

Zie bijvoorbeeld Sylvana die, totaal buiten haar schuld, een slechte nacht heeft gehad met vervelende waarden en daar nu nog last van heeft.

Dus zolang je hier blijft posten over de consequenties van jouw verkeerde keuzes, belast je daar ook anderen mee. Echt zonde hoe slecht je voor jezelf zorgt.
Hoe reageert jouw omgeving hier trouwens op? Niemand die zich zorgen om je maakt en er met je over in gesprek gaat?
Ik vind de posts van Jaimy-Luca irritant omdat ze zo lichtzinnig zijn en ik me dan afvraag wat ze hier doet. Er zitten hier verder maar weinig mensen die de keuze hebben zich slecht te voelen of een medicijntje minder te slikken. Het is inderdaad bijna alsof Jaimy_Luca daar de spot mee drijft.
pi_161842659
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje. Inmiddels op 11.5 maar ik zit in de trein. Over een uur overstappen dus dan maar ff een broodje scoren. Scheelt dat ik als ik hoog zit toch geen honger heb ;)

Ik denk trouwens dat er luchtbelletjes in de slang zaten en ik daarom geen insuline binnenkreeg. Want in mn reservoir zaten ook veel luchtbelletjes. Terwijl ik die met wisselen er altijd wel eerst uittik.
Dan ben je mooi aan het dalen ^O^
Hopelijk waren het de luchtbelletjes. Altijd fijn om de reden te weten. Misschien een maandagmorgen reservoir of zo. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 mei 2016 @ 12:46:44 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161843502
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
(Dat ik het sowieso niet kan accepteren is niet jullie probleem, toch? ;) Dat is geheel en alleen mijn probleem en mijn keuze hoe ik ermee omga. En ja, ik ben op de hoogte wat de consequenties (zullen) zijn, en die accepteer ik zonder meer.)
Sorry maar dat vind ik nogal dom. Je kan zoveel nare dingen krijgen doordat je er niet op let, wondjes die niet dicht willen en uiteindelijk een amputatie worden, nierfalen, flauwvallen etc etc.

Ik zie zoveel mensen bij dialyse met diabetes en bijna allemaal zijn ze wel iets kwijt, of een teen, of een arm of een been. En je wilt trouwens toch niet ook aan de dialyse moeten? Dat gaat vaak hand in hand met diabetes...

Nou kan je er lang niet altijd wat aan doen dat dat allemaal gebeurd, maar ik zou er echt niet zo mee omgaan als jouw. Je kan ook hart en vaat ziekten en alles er door krijgen.

En ja ik weet het zelf erg goed, een dieet hebben is erg k*t. Maar het is wel voor je gezondheid.

Goed bedoelt dit hoor...

[ Bericht 8% gewijzigd door LPFAN op 01-05-2016 13:00:03 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161843532
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan ben je mooi aan het dalen ^O^
Hopelijk waren het de luchtbelletjes. Altijd fijn om de reden te weten. Misschien een maandagmorgen reservoir of zo. :P
Ja idd erg frustrerend als je niet weet waardoor het komt. Maar nu op 7.5 dus eten *O*
  zondag 1 mei 2016 @ 12:48:54 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161843545
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd erg frustrerend als je niet weet waardoor het komt. Maar nu op 7.5 dus eten *O*
Gelukkig maar!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161843580
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd erg frustrerend als je niet weet waardoor het komt. Maar nu op 7.5 dus eten *O*
Fijn!
  zondag 1 mei 2016 @ 12:58:15 #13
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161843703
Morgen naar het UMCG om mijn gewicht te bespreken met de chirurg. Spannend *O*

Ben benieuwd of ik al geaccepteerd wordt voor de lijst. Ik hoop het eigenlijk niet omdat ik liever mijn streefgewicht haal en dat is toch nog maar 4 kilo. En wachten doe ik toch al qua tijd dus die extra paar maanden maken dan ook niet uit.

Alleen wou ik morgen graag zwemmen maar ik moet er om half 2 zijn en dan sluit het zwembad, dus als ik morgen uit bed kan komen ga ik proberen er om 8 uur te zijn ;p Wat doe ik mezelf aan :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 13:05:08 #14
137949 Disana
pi_161843797
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:58 schreef LPFAN het volgende:
Morgen naar het UMCG om mijn gewicht te bespreken met de chirurg. Spannend *O*

Ben benieuwd of ik al geaccepteerd wordt voor de lijst. Ik hoop het eigenlijk niet omdat ik liever mijn streefgewicht haal en dat is toch nog maar 4 kilo. En wachten doe ik toch al qua tijd dus die extra paar maanden maken dan ook niet uit.

Alleen wou ik morgen graag zwemmen maar ik moet er om half 2 zijn en dan sluit het zwembad, dus als ik morgen uit bed kan komen ga ik proberen er om 8 uur te zijn ;p Wat doe ik mezelf aan :P
Maar het is toch mooi als je te horen krijgt dat je bent geaccepteerd? Dan weet je dat vast, terwijl je verder af blijft vallen.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:08:49 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161843857
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar het is toch mooi als je te horen krijgt dat je bent geaccepteerd? Dan weet je dat vast, terwijl je verder af blijft vallen.
Ja tuurlijk is dat het wel. Ben dan ook heus wel blij hoor ;) Alleen ik vind het mooier als ik eerst mijn streefgewicht haal.

( en wat het ook is, dan komt het opeens wel erg dichtbij en het is best eng ;p)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 13:10:18 #16
137949 Disana
pi_161843876
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is dat het wel. Ben dan ook heus wel blij hoor ;) Alleen ik vind het mooier als ik eerst mijn streefgewicht haal.

( en wat het ook is, dan komt het opeens wel erg dichtbij en het is best eng ;p)
Dat laatste kan ik me helemaal voorstellen, want je hebt er lang genoeg naar uit moeten kijken. Maar denk je eens in hoe spannend het gaat worden, dat je elk moment opgeroepen kan worden; of heb je een donor.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:16:19 #17
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161843982
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik me helemaal voorstellen, want je hebt er lang genoeg naar uit moeten kijken. Maar denk je eens in hoe spannend het gaat worden, dat je elk moment opgeroepen kan worden; of heb je een donor.
Nee heb zelf geen donor helaas dus ik kan idd dan elk moment gebeld worden als er een match is, en dat is idd zo spannend. Kan dan echt ook elk moment zijn, snachts, of als ik toevallig aan dialyse zit of een ander moment. Moet dan ook binnen een paar uur in het ziekenhuis zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 13:17:54 #18
137949 Disana
pi_161844002
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee heb zelf geen donor helaas dus ik kan idd dan elk moment gebeld worden als er een match is, en dat is idd zo spannend. Kan dan echt ook elk moment zijn, snachts, of als ik toevallig aan dialyse zit of een ander moment. Moet dan ook binnen een paar uur in het ziekenhuis zijn.
Dat lijkt me enorm spannend, ik hoop dat ze je een beetje begeleiden als het wachten ingaat.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:23:56 #19
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161844080
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat lijkt me enorm spannend, ik hoop dat ze je een beetje begeleiden als het wachten ingaat.
Vast wel. Kan altijd met vragen terecht. Moet alleen wel dan gaan leren om mijn telefoon steeds bij me te hebben haha, vergeet hem nog wel eens.
Maar het is best een raar idee, De wachttijd is 3/4 jaar, in Juli wacht ik al 2 jaar. Dus zolang wachten is het dan ook niet meer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161844116
Dankjulliewel *O* Heerlijk genoten van een broodje brie met komkommer en sla :9

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vast wel. Kan altijd met vragen terecht. Moet alleen wel dan gaan leren om mijn telefoon steeds bij me te hebben haha, vergeet hem nog wel eens.
Maar het is best een raar idee, De wachttijd is 3/4 jaar, in Juli wacht ik al 2 jaar. Dus zolang wachten is het dan ook niet meer.
Zo dat schiet idd op. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor. Is ook niet niks natuurlijk. Wel fijn dat je nu al wel die wachttijd hebt opgebouwd.
Zwemse morgen ;)
pi_161844117
Ik vind het niet zo zwart wit.
Ik doe ook dingen die niet goed zijn voor mijn lijf zoals bijvoorbeeld op reis zij zoals nu, verven en behangen. Ik weet dat ik daarmee schade aanricht, maar soms is het even fijn te doen alsof je de wereld aankunt en geen rekening te houden met de gevolgen.

Wat voor de een lichtzinnig is, hoeft dat voor een ander niet te zijn. Ik zie wel wat er getikt wordt, maar ga niet uit van slechte intenties.

De frustraties hier begrijp ik bijna altijd, de negativiteit niet altijd.

Knus voor allemaal.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 13:26:07 #22
137949 Disana
pi_161844119
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vast wel. Kan altijd met vragen terecht. Moet alleen wel dan gaan leren om mijn telefoon steeds bij me te hebben haha, vergeet hem nog wel eens.
Maar het is best een raar idee, De wachttijd is 3/4 jaar, in Juli wacht ik al 2 jaar. Dus zolang wachten is het dan ook niet meer.
Inderdaad, je moet altijd bereikbaar zijn. En nee, zo lang is het niet meer. Stel je toch voor dat je weer vrij kunt bewegen zonder drie keer in de week te moeten dialyseren.
pi_161844172
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vast wel. Kan altijd met vragen terecht. Moet alleen wel dan gaan leren om mijn telefoon steeds bij me te hebben haha, vergeet hem nog wel eens.
Maar het is best een raar idee, De wachttijd is 3/4 jaar, in Juli wacht ik al 2 jaar. Dus zolang wachten is het dan ook niet meer.
Mag je ook een telefoonnummer van een vriend of familielid doorgeven?
  zondag 1 mei 2016 @ 13:29:21 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161844183
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Inderdaad, je moet altijd bereikbaar zijn. En nee, zo lang is het niet meer. Stel je toch voor dat je weer vrij kunt bewegen zonder drie keer in de week te moeten dialyseren.
Ja idd! raar idee ook :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 1 mei 2016 @ 13:29:44 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161844189
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:28 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Mag je ook een telefoonnummer van een vriend of familielid doorgeven?
Jah, ze hebben sowieso al het nummer van mijn ouders als contactpersoon.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161844204
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, ze hebben sowieso al het nummer van mijn ouders als contactpersoon.
Dat is fijn. Ik ben ook iemand die de telefoon vergeet. Ik heb pas sinds een paar maanden zo'n ding.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:31:01 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161844215
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel *O* Heerlijk genoten van een broodje brie met komkommer en sla :9

[..]

Zo dat schiet idd op. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor. Is ook niet niks natuurlijk. Wel fijn dat je nu al wel die wachttijd hebt opgebouwd.
Zwemse morgen ;)
Thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 1 mei 2016 @ 13:31:43 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161844228
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:30 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dat is fijn. Ik ben ook iemand die de telefoon vergeet. Ik heb pas sinds een paar maanden zo'n ding.
Hehe :P Heb gelukkig ook een vaste telefoon, dus daar kunnen ze ook op bellen want nu ligt mijn mobiel bijvoorbeeld nog boven op bed :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 1 mei 2016 @ 15:50:38 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161848192
Pffff ik voel me eindelijk sinds deze week me weer een beetje mezelf na die enorme ongesteldheid van vorige maand. Dus vandaag heerlijk mijn hele huis ff goed schoongemaakt. Ruikt nu heerlijk fris hier O+

Wel nu uitgeput maar goed was het waard :P

EDIT: en zit nu ff lekker van het zonnetje buiten te genieten <3 kan je echt van opknappen.

[ Bericht 10% gewijzigd door LPFAN op 01-05-2016 16:44:25 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161849708
Hier wel een ok weekend opzich :)

We hadden boven een slaapkamer, die ik als studeerkamer gebruikte. Maar ja ik studeer al lang niet meer. Dus iedere keer als we iets kwijt moesten "gooi daar maar neer" :')

Was niet normaal meer de troep. Maar we hadden een tijdje terug een grote kledingkast gratis gekregen dus nu hebben we alles opgeruimd en uitgezocht en gaan we er een grote kleed/waskamer van maken met make-up tafel en ook een lekkere stoel die ik nog van m'n oma heb O+

En dan hoop ik ook dat ik S ochtends minder wakker word van m'n vriend, want het licht hoeft dan niet meer aan op de slaapkamer enzo :)
  zondag 1 mei 2016 @ 16:46:25 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161849750
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef Fripsel het volgende:
Hier wel een ok weekend opzich :)

We hadden boven een slaapkamer, die ik als studeerkamer gebruikte. Maar ja ik studeer al lang niet meer. Dus iedere keer als we iets kwijt moesten "gooi daar maar neer" :')

Was niet normaal meer de troep. Maar we hadden een tijdje terug een grote kledingkast gratis gekregen dus nu hebben we alles opgeruimd en uitgezocht en gaan we er een grote kleed/waskamer van maken met make-up tafel en ook een lekkere stoel die ik nog van m'n oma heb O+

En dan hoop ik ook dat ik S ochtends minder wakker word van m'n vriend, want het licht hoeft dan niet meer aan op de slaapkamer enzo :)
Lekker! hoop het ook voor je :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 1 mei 2016 @ 18:44:42 #32
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161851890
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd erg frustrerend als je niet weet waardoor het komt. Maar nu op 7.5 dus eten *O*
Ik moet zeggen dat ik er, na 16 jaar, met grote regelmaat nog steeds geen kut van snap. Ik weet hoe ik moet reageren, maar suikerspiegels in voldoende mate voorspellen lukt me niet. Twee weken geleden heb ik in een week tijd nog 15 hypo's gehad, was een gezellig weekje :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161852129
We hebben gewoon buiten gezeten de hele middag. :o Buiten gegeten ook. Is echt heerlijk weer hier geweest en nog steeds.

Was erg geslaagd vriend z'n verjaardag vieren (jarig was ie op koningsdag). Ze zijn wel allemaal vroeg weg. :+ Ach hebben wij de avond saampjes. ;)
  zondag 1 mei 2016 @ 19:18:08 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161852819
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 18:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:
We hebben gewoon buiten gezeten de hele middag. :o Buiten gegeten ook. Is echt heerlijk weer hier geweest en nog steeds.

Was erg geslaagd vriend z'n verjaardag vieren (jarig was ie op koningsdag). Ze zijn wel allemaal vroeg weg. :+ Ach hebben wij de avond saampjes. ;)
Ja, het is erg lekker weer idd. Zag dat het aan de einde van de week zelfs richting 23 graden gaat :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161854399
Ik word hier echt vet blij van :@ Goed begin om het huis op orde te krijgen. Ik heb zoveel spullen en ik weet vaak gewoon waar ik ermee naar toe moet :') maar nu dus een grotere kledingkast en ladeblok. En de oude kasten over op de slaapkamer. O+ Ik hoop dat als alles straks een goede/betere plek heeft het bijhouden ook makkelijker gaat.

Bohh positieve dag. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161854448
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 19:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, het is erg lekker weer idd. Zag dat het aan de einde van de week zelfs richting 23 graden gaat :o
7 of zo hier... :')
pi_161855101
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

7 of zo hier... :')
Hier ook hoor!
's Nachts. _O-
pi_161856118
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:28 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hier ook hoor!
's Nachts. _O-
Wrijf het er maar in :6
  zondag 1 mei 2016 @ 20:55:27 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161856149
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :6
Had je toch in Nederland moeten blijven :P _O- ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161856160
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Had je toch in Nederland moeten blijven :P _O- ;)
Op zich. ;d
pi_161856253
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :6
Wrijf zelf maar, krijg je het warm van. ;)
pi_161856276
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wrijf zelf maar, krijg je het warm van. ;)
Betwijfel ik
pi_161856621
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Betwijfel ik
Da's natuurkunde jonguh, door wrijving ontstaat warmte.

Zelf hebben we vandaag groots uitgepakt met de moestuintjes van de AH, grotere potten dus overpotten hoeft niet meer als het goed is.
Was ff wat werk en best wel een smeerboel maar hopelijk was het de moeite waard. :)

En on-topic: Ik ga deze week toch maar even naar de huisarts denk ik.
Dosis Oxy die ik nu krijg (2x20mg) is echt onvoldoende.
pi_161864849
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 19:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, het is erg lekker weer idd. Zag dat het aan de einde van de week zelfs richting 23 graden gaat :o
Dan kan ik eindelijk weer gaan mountainbiken. *O*

En skeeleren, hardlopen en zwemmen. Kortom: buiten sporten. ^O^
pi_161866253
Vanochtend in de klimwand geklommen, heb de top gehaald! * weethetevennietmeer trots is op zichzelf *O*
  maandag 2 mei 2016 @ 11:27:12 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161867488
Zover het idee om vanmorgen te gaan zwemmen. Ik ben dus net 5 minuten wakker :') wekker is niet afgegaan. Nah ja gelukkig moet ik een half uur fietsen naar het UMCG dus krijg iig iets van beweging.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 11:47:33 #47
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161867992
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vanochtend in de klimwand geklommen, heb de top gehaald! * weethetevennietmeer trots is op zichzelf *O*
^O^

Fijne dag (tot zover dat gaat)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 2 mei 2016 @ 13:15:43 #48
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161869926
*steekt even hoofd om de hoek*

Haj :W .

Pizza was heeeerlijk maar man man man wat een loze calorieën :') aangezien ik er heel erg op getraind was toen ik nog niet alles mocht eten en drinken schrok ik me kapot.
Don't get me wrong ik ben absoluut niet bezig met mijn gewicht ofzo ( zit nu op een stabiele 49 kilo *O* ) maar keek er toch wel ff van op.

Ik ga ergens deze week eens bij m'n mams langs voor een rondje op de hometrainer, heb een jaar niet "in het echt" gefietst en als ik dat nu meteen ga doen zie ik mezelf al binnen 2x trappen in de bosjes liggen :D .

Fijn dat het weer ook eindelijk een beetje normaal doet vinden jullie ook niet? Ookal zit je alleen maar even buiten of wandel je een klein stukje, het doet toch wonderen voor op z'n minst je humeur vind ik.

Ik ga straks eens even beetje poetsen en opruimen en boodschappen doen, hoewel ik nogsteeds lijp word van dat eeuwige moe zijn moet ik toch die luie cirkel eens gaan doorbreken, of ieg proberen.

Liefs voor iedereen!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 mei 2016 @ 13:19:58 #49
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161870038
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:15 schreef houdjemond het volgende:
*steekt even hoofd om de hoek*

Haj :W .

Pizza was heeeerlijk maar man man man wat een loze calorieën :') aangezien ik er heel erg op getraind was toen ik nog niet alles mocht eten en drinken schrok ik me kapot.
Don't get me wrong ik ben absoluut niet bezig met mijn gewicht ofzo ( zit nu op een stabiele 49 kilo *O* ) maar keek er toch wel ff van op.

Ik ga ergens deze week eens bij m'n mams langs voor een rondje op de hometrainer, heb een jaar niet "in het echt" gefietst en als ik dat nu meteen ga doen zie ik mezelf al binnen 2x trappen in de bosjes liggen :D .

Fijn dat het weer ook eindelijk een beetje normaal doet vinden jullie ook niet? Ookal zit je alleen maar even buiten of wandel je een klein stukje, het doet toch wonderen voor op z'n minst je humeur vind ik.

Ik ga straks eens even beetje poetsen en opruimen en boodschappen doen, hoewel ik nogsteeds lijp word van dat eeuwige moe zijn moet ik toch die luie cirkel eens gaan doorbreken, of ieg proberen.

Liefs voor iedereen!

Jaaa net op de fiets naar het umcg gegaan. Heeerlijk heb geen jas aan.

Zit nu te wachten tot ik aan de beurt ben. Pffff moet ook eerst ff bijkomen van het pokkeeind lopen naar de poli toe xd
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 13:45:57 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161870641
Pfff ik haat uitloop :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 14:04:14 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161871013
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 14:09:31 #52
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161871115
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
Super lieverd! *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_161871159
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
Fijn. *O*
  maandag 2 mei 2016 @ 14:11:50 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161871160
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Super lieverd! *O*
Ja! Komt nu wel erg dichtbij.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161871181
Wat een goed nieuws vandaag allemaal!!!
Ik geniet toch zo van dit heerlijke weer, en de caravan staat voor de deur we gaan er heerlijk een paar dagen tussenuit van de week!
pi_161871315
Yay voor LP! *O* Ik duim met je mee voor een snelle donor ^O^

HJM; Op z'n tijd moet dat kunnen, zo'n ranzige vette hap :P Volgende keer zelf pizza maken? Veuuul lekkerder!

Hier ook prachtig weer, eind van de week richting de 20gr *O*
Daar leeft een mens van op O+
pi_161871578
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
Top!
  maandag 2 mei 2016 @ 14:53:58 #58
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161872103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
*O* ^O^
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 2 mei 2016 @ 15:00:48 #59
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161872279
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Yay voor LP! *O* Ik duim met je mee voor een snelle donor ^O^

HJM; Op z'n tijd moet dat kunnen, zo'n ranzige vette hap :P Volgende keer zelf pizza maken? Veuuul lekkerder!

Hier ook prachtig weer, eind van de week richting de 20gr *O*
Daar leeft een mens van op O+
Oeh dat is wel een goed idee Poes :Y !
Hoe gaat het bij jou? :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_161872510
Wat fijn LP! *O*

Ik heb hier echt weer een shit dag waarbij m'n hoofd over de kop ligt en ik het verschil niet meer weet tussen links en rechts. En verdomme ik heb het er zo mee gehad.
pi_161873992
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:07 schreef Cat22 het volgende:
(Mobiel quoten uit gesloten topics kan niet dus maar even zo @ Jaimy-luca:)

[..]

Ik vraag me oprecht af of jij, als de tijd daar is, de consequenties accepteert. Hoop voor je dat het dan zo gaat als je nu voorspelt.
Maar denk wel dat het voor mensen met een chronische ziekte die zich aan alle leefregels houden en alsnog terugvallen krijgen verdrietig en zelfs kwetsend kan zijn om te zien hoe gemakkelijk jij ermee omspringt.

Zie bijvoorbeeld Sylvana die, totaal buiten haar schuld, een slechte nacht heeft gehad met vervelende waarden en daar nu nog last van heeft.

Dus zolang je hier blijft posten over de consequenties van jouw verkeerde keuzes, belast je daar ook anderen mee. Echt zonde hoe slecht je voor jezelf zorgt.
Hoe reageert jouw omgeving hier trouwens op? Niemand die zich zorgen om je maakt en er met je over in gesprek gaat?
Ik ga het maar eens uitleggen. Denk dat het wel nodig is.

Wel in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161874161
Dat is dus eigenlijk ook mijn frustratie zoals het topic eerst heette.

Niemand in mijn omgeving weet dit. Ik wil ze niet nog meer pijn doen (dan ik heb gedaan toen ik depressief was).

Ik heb een ontzettend lieve vriend, die echt alles voor me over heeft. (En als ik dit besef word ik zo ontzettend emotioneel.)

Lieve ouders ook, lief broertje en te gekke schoonfamilie.
pi_161874612
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is dus eigenlijk ook mijn frustratie zoals het topic eerst heette.

Niemand in mijn omgeving weet dit. Ik wil ze niet nog meer pijn doen (dan ik heb gedaan toen ik depressief was).

Ik heb een ontzettend lieve vriend, die echt alles voor me over heeft. (En als ik dit besef word ik zo ontzettend emotioneel.)

Lieve ouders ook, lief broertje en te gekke schoonfamilie.
Jaimy,
Ik schrok echt van je verhaal in de spoiler.
Is er iets dat ik/wij kunnen doen? Want dit hoort niet zo, dit moet beter kunnen.
  maandag 2 mei 2016 @ 16:44:30 #64
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161874636
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is dus eigenlijk ook mijn frustratie zoals het topic eerst heette.

Niemand in mijn omgeving weet dit. Ik wil ze niet nog meer pijn doen (dan ik heb gedaan toen ik depressief was).

Ik heb een ontzettend lieve vriend, die echt alles voor me over heeft. (En als ik dit besef word ik zo ontzettend emotioneel.)

Lieve ouders ook, lief broertje en te gekke schoonfamilie.
Wou dat ik iets voor je kon doen. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 16:45:09 #65
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161874651
Thanks iedereen trouwens O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2016 @ 17:09:49 #66
137949 Disana
pi_161875254
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
Ah geweldig. Vanaf nu gaat het dus spannend voor je worden. Gefeliciteerd!
  maandag 2 mei 2016 @ 17:21:12 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161875499
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah geweldig. Vanaf nu gaat het dus spannend voor je worden. Gefeliciteerd!
Jah idd, hoor binnenkort van de dokter wanneer ik er officieel opsta, Is iig binnen nu en 2 maanden waarschijnlijk. Erg spannend!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161875710
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah idd, hoor binnenkort van de dokter wanneer ik er officieel opsta, Is iig binnen nu en 2 maanden waarschijnlijk. Erg spannend!
Gefeliciteerd en idd spannend! Wat zal je leven dan veranderen zeg. Hopelijk ben je snel aan de beurt.

Jaimy heftig zeg van je spoiler. Maar ik begrijp het nu wel beter. Dapper dat je het gedeeld hebt :*

Ik heb gisteren echt een super leuke dag gehad. Ben met mn broertje naar Ajax-Twente geweest en daarna samen met hem bij mn zusje en haar vriend gegeten *O*

Alleen vandaag gewoon therapie en dat was echt teveel. Was er echt niet bij. En waren ookerg confronterende dingen die besproken/gepefend werden. Morgen gelukkig alleen 's middags therapie en dan een paar dagen vrij. Heb dat ook wel ff nodig want er gebeurt ff teveel. Zowel bij mezelf als in mn omgeving. Veel zorgen en kan het moeilij loslaten terwijl ik het al zo druk met mezelf heb ;(
  maandag 2 mei 2016 @ 17:42:22 #69
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161876042
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en idd spannend! Wat zal je leven dan veranderen zeg. Hopelijk ben je snel aan de beurt.

Jaimy heftig zeg van je spoiler. Maar ik begrijp het nu wel beter. Dapper dat je het gedeeld hebt :*

Ik heb gisteren echt een super leuke dag gehad. Ben met mn broertje naar Ajax-Twente geweest en daarna samen met hem bij mn zusje en haar vriend gegeten *O*

Alleen vandaag gewoon therapie en dat was echt teveel. Was er echt niet bij. En waren ookerg confronterende dingen die besproken/gepefend werden. Morgen gelukkig alleen 's middags therapie en dan een paar dagen vrij. Heb dat ook wel ff nodig want er gebeurt ff teveel. Zowel bij mezelf als in mn omgeving. Veel zorgen en kan het moeilij loslaten terwijl ik het al zo druk met mezelf heb ;(
Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161876459
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Hoef niet meer terug te komen van de chirurg! Van hem krijg ik groen licht voor de wachtlijst. Hoor binnenkort van mijn nefroloog wanneer ik de lijst opkom.
Goed nieuws. *O*
pi_161876513
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:12 schreef caroro het volgende:
Wat een goed nieuws vandaag allemaal!!!
Ik geniet toch zo van dit heerlijke weer, en de caravan staat voor de deur we gaan er heerlijk een paar dagen tussenuit van de week!
Fijne paar-dagen-weg (of kan ik vakantie zeggen?).
pi_161876553
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oeh dat is wel een goed idee Poes :Y !
Hoe gaat het bij jou? :*
Prima :Y Leuke dingen in het vooruitzicht (Rommelmarkt, nieuwe tattoo O+ ) en de meds zorgen voor voldoende energie. 't Houd niet over, maar voldoende :Y
pi_161876560
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:20 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Volgende keer zelf pizza maken? Veuuul lekkerder!
Zegt mijn vader ook. Hij maakt ook de bodem zelf. Zijn altijd erg lekker zijn pizza's. ^O^
pi_161876600
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:08 schreef Fripsel het volgende:
Wat fijn LP! *O*

Ik heb hier echt weer een shit dag waarbij m'n hoofd over de kop ligt en ik het verschil niet meer weet tussen links en rechts. En verdomme ik heb het er zo mee gehad.
Sterkte vandaag.
pi_161876614
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Zegt mijn vader ook. Hij maakt ook de bodem zelf. Zijn altijd erg lekker zijn pizza's. ^O^
Ik gebruik zo'n kant en klare rol deeg met saus. Yumyum :9~
pi_161876634
Dank jullie wel.
  maandag 2 mei 2016 @ 18:23:42 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161877013
Ik ben raar ;p, ik vind pizza zo vies :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161877441
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Sterkte vandaag.
Dankjewel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161877615
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben raar ;p, ik vind pizza zo vies :P
Wat eet jij het liefst dan? :D

(Ik hoef btw ook geen diepvriespizza hoor :r )
  maandag 2 mei 2016 @ 18:50:30 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161877665
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat eet jij het liefst dan? :D

(Ik hoef btw ook geen diepvriespizza hoor :r )
Mijn lievelingsgerecht is een risotto met prei en spekjes :9 maar als fastfood patat of een kipburger of iets dergelijks.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2016 @ 18:52:04 #81
137949 Disana
pi_161877700
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mijn lievelingsgerecht is een risotto met prei en spekjes :9 maar als fastfood patat of een kipburger of iets dergelijks.
Ik ben ook gek op risotto. Maar een pizza met mosseltjes en andere visjes versmaad ik ook niet.
pi_161877765
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mijn lievelingsgerecht is een risotto met prei en spekjes :9 maar als fastfood patat of een kipburger of iets dergelijks.
Hmmm risotto! O+
Hier met prei, spinazie en feta :9~
  maandag 2 mei 2016 @ 18:54:49 #83
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161877780
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben ook gek op risotto. Maar een pizza met mosseltjes en andere visjes versmaad ik ook niet.
Ik heb pizza al in alle soorten en maten geprobeerd, Vind het echt niet te eten ;p Ook zelfgemaakt niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2016 @ 18:55:15 #84
137949 Disana
pi_161877791
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb pizza al in alle soorten en maten geprobeerd, Vind het echt niet te eten ;p Ook zelfgemaakt niet.
Jij bent raar!
  maandag 2 mei 2016 @ 18:55:27 #85
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161877799
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hmmm risotto! O+
Hier met prei, spinazie en feta :9~
Lekker! Jammer mag ik geen feta hebben :( Ik maak ook regelmatig een hele lekkere champignon versie. :9
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 18:55:39 #86
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161877808
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij bent raar!
Ja ben ik ook! :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2016 @ 18:56:06 #87
137949 Disana
pi_161877826
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja ben ik ook! :P
Maar straks wel met een nieuwe nier. O zo!
  maandag 2 mei 2016 @ 18:57:49 #88
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161877877
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar straks wel met een nieuwe nier. O zo!
Zeker!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 mei 2016 @ 19:03:23 #89
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161878030
Ben benieuwd naar morgen trouwens, dan heb ik het eerste gesprek voor mijn geestelijke gezondheid.

Duurt een uur en wordt opgenomen en ik krijg huiswerk _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161879011
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:03 schreef LPFAN het volgende:
Ben benieuwd naar morgen trouwens, dan heb ik het eerste gesprek voor mijn geestelijke gezondheid.

Duurt een uur en wordt opgenomen en ik krijg huiswerk _O-
Ja je wordt vast opgenomen :+ Dat krijg je als je geen pizza lust, zulke mensen sluiten ze op.
Hehe, succes ;)
pi_161879476
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat eet jij het liefst dan? :D

(Ik hoef btw ook geen diepvriespizza hoor :r )
De enige diepvriespizza die ik écht lekker vind was pizza pomodori van Dr Oetker, maar die hebben ze nergens meer. :{
pi_161879571
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dankjewel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop - en denk - dat het sporten straks wel meehelpt. Ik vind dat gelukkig ook echt leuk. Alleen heb wel wat moeite als vreemden mij zien sporten. :@ Maar dat weerhoudt me niet hoor.

Morgen dagje sauna. *O*
  maandag 2 mei 2016 @ 19:58:36 #93
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161879615
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja je wordt vast opgenomen :+ Dat krijg je als je geen pizza lust, zulke mensen sluiten ze op.
Hehe, succes ;)
Hahaha :P volgens hun ben ik al depressief dus kan goed :P Als je niks meer vanaf morgen hoort weet je wat er gebeurd is :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161879632
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knuffel :*
Dankjewel, knuffel terug :*
  maandag 2 mei 2016 @ 20:39:09 #95
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161880955
Oh en Jaimy, heel erg herkenbaar.
"Lichaam is toch al naar de klote dus dan maakt die ene sigaret/vette hap/borrel/tattoo/snee/brandplek ook niet meer uit" doorhalen wat niet van toepassing is en daar laat ik het bij, als je ooit erover wil praten is PM open. :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 mei 2016 @ 20:54:43 #96
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161881486
Vroeger verwaarloosde ik me ook heel erg, niet goed eten, hygiene boeide me niks, doorgaan als ik ziek was, tot dat ik opgenomen werd met mijn nierfalen. Was wel een wakeup call.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161886128
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en idd spannend! Wat zal je leven dan veranderen zeg. Hopelijk ben je snel aan de beurt.

Jaimy heftig zeg van je spoiler. Maar ik begrijp het nu wel beter. Dapper dat je het gedeeld hebt :*

Ik heb gisteren echt een super leuke dag gehad. Ben met mn broertje naar Ajax-Twente geweest en daarna samen met hem bij mn zusje en haar vriend gegeten *O*

Alleen vandaag gewoon therapie en dat was echt teveel. Was er echt niet bij. En waren ookerg confronterende dingen die besproken/gepefend werden. Morgen gelukkig alleen 's middags therapie en dan een paar dagen vrij. Heb dat ook wel ff nodig want er gebeurt ff teveel. Zowel bij mezelf als in mn omgeving. Veel zorgen en kan het moeilij loslaten terwijl ik het al zo druk met mezelf heb ;(
Succes morgenmiddag. En dan lekker paar daagjes vrij.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:19:57 #98
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161889018
hallo allemaal! :W Daar ben ik weer!

Fantastische vakantie gehad.. Ik zit daarom nog eventjes in de ontkennigsfase dat er twee dagen geleden een nieuwe verkoudheid is begonnen.. doe ik nog even niet aan mee! Daar klaag ik binnenkort wel over.. *loopt fluitend weg*

*Rent gauw terug*

Ben paar uurtjes terug pas, maar al wel het vorige en dit topic snel doorgescand. op het einde vooral positieve berichtjes van veel mensen zag ik, fijn! LPFan: Super spannend van de wachtlijst!

@ Jaimy_Luca: Ik heb mezelf ook jarenlang niks waard gevonden en ben van 55 naar 105 kg gegaan in slechts 5 jaar. (bijv..) Inmiddels weeg ik er weer 75 en voel me goed, dus als je nog een gesprekspartner wil, pm staat open. Niet om je om te praten, niet om te zeggen 'dat het wel goed komt' want ik besef echt wel dat dit niet voor iedereen geldt, gewoon om te kletsen :)

@ Vannelle: Jeugdzorg :( Praat me er niet van. Ook voordat het naar de gemeente ging was het al geen feest. Ik heb jarenlang in pleeggezinnen gezeten en er werd nooit naar mij geluisterd, want ik was slechts een kind. Bij mij was het zo erg dat ik zelfs naar het buitenland ben gevlucht en mijn middelbare school niet heb afgemaakt (is allemaal goedgekomen uiteindelijk, studeer nu aan een universiteit, maar niet dankzij jeugdzorg.)

Voor de rest: Dikke knuffels, in goede en slechte tijden!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161889988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:19 schreef superkimmi het volgende:
hallo allemaal! :W Daar ben ik weer!

Fantastische vakantie gehad.. Ik zit daarom nog eventjes in de ontkennigsfase dat er twee dagen geleden een nieuwe verkoudheid is begonnen.. doe ik nog even niet aan mee! Daar klaag ik binnenkort wel over.. *loopt fluitend weg*

*Rent gauw terug*

Ben paar uurtjes terug pas, maar al wel het vorige en dit topic snel doorgescand. op het einde vooral positieve berichtjes van veel mensen zag ik, fijn! LPFan: Super spannend van de wachtlijst!

@ Jaimy_Luca: Ik heb mezelf ook jarenlang niks waard gevonden en ben van 55 naar 105 kg gegaan in slechts 5 jaar. (bijv..) Inmiddels weeg ik er weer 75 en voel me goed, dus als je nog een gesprekspartner wil, pm staat open. Niet om je om te praten, niet om te zeggen 'dat het wel goed komt' want ik besef echt wel dat dit niet voor iedereen geldt, gewoon om te kletsen :)

@ Vannelle: Jeugdzorg :( Praat me er niet van. Ook voordat het naar de gemeente ging was het al geen feest. Ik heb jarenlang in pleeggezinnen gezeten en er werd nooit naar mij geluisterd, want ik was slechts een kind. Bij mij was het zo erg dat ik zelfs naar het buitenland ben gevlucht en mijn middelbare school niet heb afgemaakt (is allemaal goedgekomen uiteindelijk, studeer nu aan een universiteit, maar niet dankzij jeugdzorg.)

Voor de rest: Dikke knuffels, in goede en slechte tijden!
Welkom terug natuurlijk! En fijn dat het lekker gaat met je. :)

En wat mij betreft is Jeugdzorg niet zo'n probleem, het zijn de achterlijke regeltjes en ambtenaren die van niks weten die het probleem vormen.
We komen er wel, ben ik van overtuigd. Hebben we niemand voor nodig want we zijn een sterk koppel die alles wel aan kan. ;)
Helaas krijgen we er buiten onze wil om wel mee te maken terwijl het alleen om medicatie gaat en zij nogal van het kastje/muur verhaal zijn.

Voor de rest gaat het best wel kut eigenlijk, heb vandaag 2 afspraken af moeten zeggen die best wel belangrijk waren.
Maar wat niet kan dat kan niet, snapten zij gelukkig ook wel.
Maar baal er wel van.

Morgen een belafspraak met pijnbestrijding, ben ik heel benieuwd naar.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 02:44:29 #100
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161890006
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ga het maar eens uitleggen. Denk dat het wel nodig is.

Wel in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me zo'n beetje woord voor woord hier in herkennen (incl. diabetes :P). Waar ik zelf wel veel mee worstel is mijn omgeving (vooral familie). Die snappen dit niet en zouden het ook nooit accepteren. Maar ik snap die hele 'je moet van jezelf houden' hype niet zo.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161890015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 02:44 schreef twiFight het volgende:

Maar ik snap die hele 'je moet van jezelf houden' hype niet zo.
Zo lastig is dat niet, zelf ook mee te maken gehad.
Komt er op neer: "Als het jou niet interesseert, waarom zouden wij dan moeite doen?"
  dinsdag 3 mei 2016 @ 02:58:27 #102
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161890019
Dat hoeft van mij ook niet, graag niet zelfs. Maar wat ik bedoel is dat het raar gevonden wordt als je niet van jezelf/je eigen lichaam houdt. Terwijl ik mij afvraag waarom dat zo standaard zou moeten zijn. Prima als mensen dat doen hoor, maar er kunnen toch ook mensen zijn voor wie dit niet geldt?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161890033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 02:58 schreef twiFight het volgende:
Dat hoeft van mij ook niet, graag niet zelfs. Maar wat ik bedoel is dat het raar gevonden wordt als je niet van jezelf/je eigen lichaam houdt. Terwijl ik mij afvraag waarom dat zo standaard zou moeten zijn. Prima als mensen dat doen hoor, maar er kunnen toch ook mensen zijn voor wie dit niet geldt?
In mijn geval ging het er om dat ik moest beloven goed voor mezelf te zorgen anders ging de operatie niet door.
Snap dat op zich wel maar of ik het er mee eens ben is punt 2
  dinsdag 3 mei 2016 @ 03:13:30 #104
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161890054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 03:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

In mijn geval ging het er om dat ik moest beloven goed voor mezelf te zorgen anders ging de operatie niet door.
Snap dat op zich wel maar of ik het er mee eens ben is punt 2
Vanuit familie, of vanuit de artsen? Het is inderdaad wel een punt ja. Ik ga er van uit dat ik vroeger of later ook een donornier nodig ga hebben, maar die zou ook kunnen gaan naar iemand die beter voor zichzelf zorgt/gezorgd heeft.

Maar ik heb zelf gekozen voor hoe ik leefde en ik neem de consequenties dan ook zoals ze komen. Dat betekent niet dat ik het t.z.t. niet kut zal vinden, maar het is niet andermans schuld.

Toch hoop ik wel dat mensen die vinden dat je van jezelf moet houden ooit snappen dat andere mensen daar anders over kunnen denken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161890105
Was vanuit de arts en eerlijk gezegd had hij daar wel een goed punt.
Maar eerlijk gezegd heb ik me daar niet echt aan gehouden, de uitkomst is echt bedroevend. Zenuwschade en het komt nooit meer goed.
Enige wat ik nu doe is proberen om mensen in mijn omgeving er niet te veel mee lastig te vallen.
Wat ook vaak mislukt en weer frustratie oplevert.
Maar ja, wanneer doe je het dan wel goed?
pi_161890281
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Succes morgenmiddag. En dan lekker paar daagjes vrij.
Dankjewel :*
Idd en het wordt mooi weer dus dat is helemaal super fijn :D
pi_161890966
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Fijne paar-dagen-weg (of kan ik vakantie zeggen?).
In ieder geval van woensdag t/m zondag en dan het pinksterweekend weer, maar er zegt steeds vaker een stemmetje in mijn hoofd van ; joh blijf lekker die tussenliggende week ook daar met de jongste(3 jaar), manlief en de oudste kinderen redden zichzelf prima. En het is maar 35 min rijden dus ik ben zo weer thuis als het moet. Keuzes keuzes ;) .

Enne ook ik schrok van je spoiler :*
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:06:28 #108
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161891123
Woei krijg waarschijnlijk wel de pleisters voor het zwemmen! Worden ook vergoed door de zorgverzekering. Moet alleen wel goedgekeurd allemaal worden. Ben benieuwd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:43:51 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161893354
Krijg wat proefpleisters mee om uit te proberen!

En gesprek ging niet door. Ze had geen opnameapperatuur gekregen :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161901759
Ik geef het voor vandaag op! Had ik een hele tekst getikt. Valt de WiFi weg, is tekst weg. En dat nog een keer :(
Dikke knuffel voor iedereen. *;
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:54:09 #111
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161901942
Mijn benen zijn ingezwachteld. Nu weet ik hoe het voelt om een mummie te zijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161903675
Heb flinke hoofdpijn door de warmte en te weinig vocht blijkbaar, hoewel ik er wel op gelet heb. En ook m'n hoofd en lichaam gekoeld heb na warmte.

Afijn vroeg naar bed voor mij. Lees morgen weer bij.
pi_161903841
Ging vandaag winkelen met m'n vriend. Was super leuk, tot ik opeens een dikke paniekaanval kreeg midden in een drukke winkelstraat :')

Mja meteen maar naar huis gegaan en thuis nog even gepast wat ik gekocht had en nu voel ik me wel ok. Wel echt zweethandjes :')
pi_161904341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:46 schreef Adriane het volgende:
Ik geef het voor vandaag op! Had ik een hele tekst getikt. Valt de WiFi weg, is tekst weg. En dat nog een keer :(
Dikke knuffel voor iedereen. *;
Dat had ik vorige week ook een paar keer.
Boe.

Knus terug en voor alle anderen ook eentje.

Jaimy, tussen de regels door was het te lezen. En te herkennen. Nix moet, alles mag hier. Gelukkig.
pi_161904779
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
pi_161905293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef vannelle het volgende:
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
Oww, dat is best heftig. Maar goed, dan ben je wel van die oxy's af en wordt het leven weer leuker.
pi_161905531
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:26 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dat had ik vorige week ook een paar keer.
Boe.

Knus terug en voor alle anderen ook eentje.

Jaimy, tussen de regels door was het te lezen. En te herkennen. Nix moet, alles mag hier. Gelukkig.
Ja, echt vervelend!
Ik ga maar weer per persoon reageren.

Het valt me op dat er best veel zijn hier die herkennen wat Jaimy zegt. Dat doet me wel wat. Knus voor jullie.
pi_161905654
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:54 schreef Adriane het volgende:

[..]

Oww, dat is best heftig. Maar goed, dan ben je wel van die oxy's af en wordt het leven weer leuker.
Geen oxy's meer slikken klinkt goed idd! :Y
En dan hopelijk ook iets actiever kunnen zijn lijkt mij ook wel lekker. :)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:14:59 #119
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161906040
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161906698
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mag ook wel even voor ge *O* worden ^^
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:42:24 #121
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161907119
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar mag ook wel even voor ge *O* worden ^^
Ik doe even mee
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:11:30 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161908526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef vannelle het volgende:
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
Heftig!

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:50:00 #123
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161910729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef vannelle het volgende:
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
Proef? Het klinkt niet als risicoloos.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161912364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef vannelle het volgende:
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
Heftig joh, hoe sta je daar zelf in? Lijkt mij niet zonder risico, zoals reeds al eerder aangegeven.
pi_161914081
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:31:29 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161916570
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door LPFAN op 04-05-2016 10:38:47 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2016 @ 10:47:02 #127
137949 Disana
pi_161916776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef vannelle het volgende:
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
Dat klinkt als het proberen waard, is het iets dat je gaat overwegen? Zou wel mooi zijn als je zo van een hoop pijn af kon komen.
pi_161916874
Jullie reageerden echt heel lief en begripvol ja. Ik was best bang dat ik hele boze reacties zou krijgen.

Dank jullie wel. ^O^
pi_161916890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef vannelle het volgende:
Vandaag werd ik dus gebeld door de anesthesist.
Hij wil als proef proberen de betreffende zenuwwortels uit te schakelen.
Dat is als hij er bij kan komen, er zit nogal wat ijzer in mijn rug namelijk.....
Hopelijk kan hij er bij en hopelijk helpt dit voor je. Alvast succes.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:55:46 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161916897
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Jullie reageerden echt heel lief en begripvol ja. Ik was best bang dat ik hele boze reacties zou krijgen.

Dank jullie wel. ^O^
Tuurlijk niet ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161916907
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_161916931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:28 schreef Fripsel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke knuffel.
pi_161916999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:31 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:04:51 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161917080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161917189
Derde nacht op rij dat ik maar 4/5 uurtjes geslapen heb en nu ben ik vet moe en is m'n hoofd me langs alle kanten aan het aanvallen. :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:33:58 #136
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161917595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef Fripsel het volgende:
Derde nacht op rij dat ik maar 4/5 uurtjes geslapen heb en nu ben ik vet moe en is m'n hoofd me langs alle kanten aan het aanvallen. :')
Lekker rustig aan doen dan vandaag :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161917684
Ik heb hartkloppingen omdat het weer zo'n dag is. En ik ben zo klaar met zulke dagen/nachten.
pi_161918652
#%^* heb twee hele vriendelijke blaren gelopen :{. Compeed lag er binnen 12 uur al af, bergen met vocht en ander spul. Net nu het mooi weer is :'(.

* weethetevennietmeer pakt rolstoel :Y
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:53:06 #139
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161919123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
#%^* heb twee hele vriendelijke blaren gelopen :{. Compeed lag er binnen 12 uur al af, bergen met vocht en ander spul. Net nu het mooi weer is :'(.

* weethetevennietmeer pakt rolstoel :Y
Auwie!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161920288
Ik heb gesport! ^O^

5,5 km in 17 minuten op de mountainbike. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161920352
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb gesport! ^O^

5,5 km in 17 minuten op de mountainbike. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg het niet voor elkaar dus jezelf niet zo naar beneden halen. *;
pi_161920614
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik krijg het niet voor elkaar dus jezelf niet zo naar beneden halen. *;
Startte veel te snel. :@ Ik moet nu eigenlijk eerst gewoon gaan fietsen (wel op de mouNtainbike bedoel ik) en straks met meer conditie voor de lange afstanden en snelheid gaan.

Hoe gaat het nu met jou, na je slechte nacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaimy_Luca op 04-05-2016 15:48:26 (Waarom vergeet ik altijd die n bij mouNtainbike? ) ]
pi_161920638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
#%^* heb twee hele vriendelijke blaren gelopen :{. Compeed lag er binnen 12 uur al af, bergen met vocht en ander spul. Net nu het mooi weer is :'(.

* weethetevennietmeer pakt rolstoel :Y
Ai das niet fijn. Beterschap met je blaren.
pi_161921576
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Startte veel te snel. :@ Ik moet nu eigenlijk eerst gewoon gaan fietsen (wel op de moutainbike bedoel ik) en straks met meer conditie voor de lange afstanden en snelheid gaan.

Hoe gaat het nu met jou, na je slechte nacht?
Ik ben net eindelijk uit bed gekropen om te eten. We zouden eigenlijk wat dingen gaan doen maar m'n vriend heeft migraine gekregen van vannacht. Die is wakker geworden van me ;(

En nu zit ik te mutsen want ik wil aan m'n tatoeage tekenen maar ik vind het teveel moeite om m'n tekenspullen te pakken.
  woensdag 4 mei 2016 @ 15:08:40 #145
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161922048
Ik had ook allemaal plannen vandaag, maar door dat wat gebeurd is, ben ik pas rond een uur of 2/3 gaan slapen en wil nu ook liever thuis zijn voor als ik nodig ben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161925198
Duss, huisarts hiero gaat geen haren weghalen en als er wat is word ik doorverwezen naar de spoed.

topshow
pi_161925620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Duss, huisarts hiero gaat geen haren weghalen en als er wat is word ik doorverwezen naar de spoed.

topshow
Dat is toch goed? :@ Volgens mij had je steeds veel ellende na het weghalen, of was dat het aanstippen van het vlees?

Sterkte @ LP en Fripsel :*
pi_161926171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klinkt als het proberen waard, is het iets dat je gaat overwegen? Zou wel mooi zijn als je zo van een hoop pijn af kon komen.
Sterker nog, ik werd vandaag gebeld: dinsdag de 10e heb ik een afspraak. :)
Ik hoop ook op een goed resultaat.
Ik heb het eerder gehad maar toen was het al lastig om te doen omdat er tóen al ijzer in mij rug zat.
Je ligt dan eigenlijk op een x-ray tafel maar ijzer verstoord het beeld. En nu is er nog meer ijzer bij gekomen dus ik ben benieuwd!

quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hopelijk kan hij er bij en hopelijk helpt dit voor je. Alvast succes.
Thanks. :)
Er werd mij op het hart gedrukt dat ik niet zelf terug mag rijden maar dat gaat nog een probleempje worden.
Ik ken niemand met een rijbewijs die die dag ook tijd heeft.
Toch maar zelf terugrijden dan, heb ik eerder gedaan en toen was het ook wel te doen.
Alleen zijn nu de omstandigheden veranderd dus of ik nu extra last van krijg (de 1e week sowieso wel) weet ik nog niet.
Dat rijden wordt dus een gokje.

Verder lees ik hier wat minder leuke dingen, veel sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken!
pi_161926339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat is toch goed? :@ Volgens mij had je steeds veel ellende na het weghalen, of was dat het aanstippen van het vlees?

Sterkte @ LP en Fripsel :*
wildvlees ja, maar haren die niet weggehaald worden is zeer slecht
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:11:53 #150
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161926547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Duss, huisarts hiero gaat geen haren weghalen en als er wat is word ik doorverwezen naar de spoed.

topshow
Heb je daar dus ook niet veel aan...

Thanks Poesopstokje.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161926593
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

wildvlees ja, maar haren die niet weggehaald worden is zeer slecht
Ai dan is het een ander verhaal.. wat gaf hij op als reden dan?
pi_161927724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Sterker nog, ik werd vandaag gebeld: dinsdag de 10e heb ik een afspraak. :)
Ik hoop ook op een goed resultaat.
Ik heb het eerder gehad maar toen was het al lastig om te doen omdat er tóen al ijzer in mij rug zat.
Je ligt dan eigenlijk op een x-ray tafel maar ijzer verstoord het beeld. En nu is er nog meer ijzer bij gekomen dus ik ben benieuwd!

[..]

Thanks. :)
Er werd mij op het hart gedrukt dat ik niet zelf terug mag rijden maar dat gaat nog een probleempje worden.
Ik ken niemand met een rijbewijs die die dag ook tijd heeft.
Toch maar zelf terugrijden dan, heb ik eerder gedaan en toen was het ook wel te doen.
Alleen zijn nu de omstandigheden veranderd dus of ik nu extra last van krijg (de 1e week sowieso wel) weet ik nog niet.
Dat rijden wordt dus een gokje.

Verder lees ik hier wat minder leuke dingen, veel sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken!
Dat is snel! Dat is wel super! En dan word je meteen behandeld? Ik word plaatsvervangend zenuwachtig. :@ ik kan je helaas niet rijden, dat red ik zelf niet.
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:11:25 #153
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161928300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:55 schreef vannelle het volgende:
Er werd mij op het hart gedrukt dat ik niet zelf terug mag rijden maar dat gaat nog een probleempje worden.
Ooit van taxi's gehoord? ;)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161938381
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:53 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is snel! Dat is wel super! En dan word je meteen behandeld? Ik word plaatsvervangend zenuwachtig. :@ ik kan je helaas niet rijden, dat red ik zelf niet.
Zeker snel en dat is mooi. :Y
Ik word dan idd direct behandeld.
Plaatsvervangend zenuwachtig hoeft niet hoor, ben zelf ook niet zenuwachtig.
Heb het eerder meegemaakt, ik red me wel qua rijden. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 20:11 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ooit van taxi's gehoord? ;)
Ja, dat zijn die dure, openbare auto's met chauffeur waar je altijd op moet wachten toch? ;)
Maar zonder gekheid, ik kan de zorgverzekeraar bellen of ze dat vergoeden en zo niet dan heb ik er geen geld voor en heb ik geen keus.
pi_161939271
Sterkte vannelle!

Stel het terugrijden is écht geen doen, plan een vervolgafspraak dan op een vrijdag, dan wil ik wel eens met je heen en weer.
pi_161939508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Sterkte vannelle!

Stel het terugrijden is écht geen doen, plan een vervolgafspraak dan op een vrijdag, dan wil ik wel eens met je heen en weer.
Thanks! :)
We zullen eerst dinsdag eens afwachten maar zal je aanbod zeker niet vergeten! :*
pi_161939549
Je zou denken dat je partner na 6 jaar wel weet hoe belangrijk slaap voor je is. Maar nee dus...

Hij blééf maar in bed liggen, terwijl hij wakker was en hield mij daarmee wakker. :{

En nu ben ik dus stikchaggerijnig omdat ik niet nog ff door heb kunnen slapen. Wakker sinds 6:50.

En het allerleukste was: Hij kwam niet lang nadat ik eruit was (en nog aan het aankleden was) er ook uit. AAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHH!

En zich maar afvragen waarom ik zo chaggerijnig ben: "Oke wat heb ik verkeerd gedaan?"

Oh niks hoor! }:|
pi_161939654
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Thanks! :)
We zullen eerst dinsdag eens afwachten maar zal je aanbod zeker niet vergeten! :*
Prima, aanbod blijft staan hoor ^O^
Woon op een uurtje rijden, moet prima lukken.
pi_161940052
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Je zou denken dat je partner na 6 jaar wel weet hoe belangrijk slaap voor je is. Maar nee dus...

Hij blééf maar in bed liggen, terwijl hij wakker was en hield mij daarmee wakker. :{

En nu ben ik dus stikchaggerijnig omdat ik niet nog ff door heb kunnen slapen. Wakker sinds 6:50.

En het allerleukste was: Hij kwam niet lang nadat ik eruit was (en nog aan het aankleden was) er ook uit. AAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHH!

En zich maar afvragen waarom ik zo chaggerijnig ben: "Oke wat heb ik verkeerd gedaan?"

Oh niks hoor! }:|
Ja als jij zegt "niks hoor", hoe moet je partner het dan begrijpen?
pi_161940056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 02:11 schreef vannelle het volgende:

Maar zonder gekheid, ik kan de zorgverzekeraar bellen of ze dat vergoeden
"Wegens een feestdag is ons kantoor gesloten." :(
Nah ja, morgen 2e poging.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Je zou denken dat je partner na 6 jaar wel weet hoe belangrijk slaap voor je is. Maar nee dus...

Hij blééf maar in bed liggen, terwijl hij wakker was en hield mij daarmee wakker. :{

En nu ben ik dus stikchaggerijnig omdat ik niet nog ff door heb kunnen slapen. Wakker sinds 6:50.

En het allerleukste was: Hij kwam niet lang nadat ik eruit was (en nog aan het aankleden was) er ook uit. AAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHH!

En zich maar afvragen waarom ik zo chaggerijnig ben: "Oke wat heb ik verkeerd gedaan?"

Oh niks hoor! }:|
Kan me goed voorstellen dat je dat irritant vindt!
Neem je trouwens aan dat hij weet hoe dat voor je is of is dat een aanname?
Misschien tóch maar weer eens over hebben? Soms sluipen bepaalde gewoontes (per ongeluk) weer terug, hij zal het vast niet expres doen. ;)

Zelf totaal niet geslapen vannacht.
Wist niet hoe ik moest gaan liggen door de pijn, benen sloegen weer eens regelmatig op hol, een duif had het al heel snel over roeien en koeien (heel vaak roe en koe achter elkaar :+ ) en nog wat dingetjes.
Nog even er uit geweest om een andere houding aan te kunnen nemen en zo maar niks hielp.
Zit nu al met prikoogjes en de dag moet nog beginnen....
pi_161940450
Ik heb het weleens gezegd. En hij weet hoe ik was toen ik jaren geleden slaapgebrek had. En dat vond hij niet leuk (altijd in angst of ik mezelf wat aangedaan zou kunnen hebben).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan (gelukkig) nooit lang chaggerijnig blijven. Hebben net samen zand staan scheppen, heb nu lamme armen. :P

Ik wou vandaag nog gaan fietsen, maar weet niet of dat zal lukken. :'(
pi_161943578
Jeetje, dat een blaar zo vervelend kan zijn, bizar. Net iets te goed ingepakt, kon niet eens lopen zonder pijn :{. Alles weer los, opnieuw en poging no. 2 ;)
pi_161943723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jeetje, dat een blaar zo vervelend kan zijn, bizar. Net iets te goed ingepakt, kon niet eens lopen zonder pijn :{. Alles weer los, opnieuw en poging no. 2 ;)
Te goed? Wist niet eens dat dat kon! :)
Jammer dat het zo loopt, veel succes met poging 2. ^O^
pi_161943760
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb het weleens gezegd. En hij weet hoe ik was toen ik jaren geleden slaapgebrek had. En dat vond hij niet leuk (altijd in angst of ik mezelf wat aangedaan zou kunnen hebben).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan (gelukkig) nooit lang chaggerijnig blijven. Hebben net samen zand staan scheppen, heb nu lamme armen. :P

Ik wou vandaag nog gaan fietsen, maar weet niet of dat zal lukken. :'(
Misschien het gesprek van toen en de gebeurtenissen van toen weer even onder de aandacht brengen? Als je dat lukt natuurlijk.

En flink druk geweest dus, in de tuin bezig?
pi_161944378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Te goed? Wist niet eens dat dat kon! :)
Jammer dat het zo loopt, veel succes met poging 2. ^O^
Mij is altijd "geleerd" als je iets moet doen, doe het dan meteen goed (lukt niet altijd :+). Nu ligt ie open te drogen aan de lucht..

Ga in ieder geval voor je duimen en hopen dat het allemaal goed gaat ^O^
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:43:45 #166
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161946362
knuffel voor iedereen :*

ik heb in de zon gelegen zonder me in te smeren. straks ben ik een scampi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:55:20 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161946514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:43 schreef sararaats het volgende:
knuffel voor iedereen :*

ik heb in de zon gelegen zonder me in te smeren. straks ben ik een scampi.
Dat is ook dom ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:56:17 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161946528
Vandaag is mijn flow weer eens gemeten van mijn shunt. 2100 ml per minuut *O* dus weer omhoog gegaan. Kan me niet indenken dat ik zo bezorgd was weken geleden :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161949095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jeetje, dat een blaar zo vervelend kan zijn, bizar. Net iets te goed ingepakt, kon niet eens lopen zonder pijn :{. Alles weer los, opnieuw en poging no. 2 ;)
Ja als er ook maar iets (lichts) tegenaan komt voel je een blaar al.
pi_161950267
Ik ben zó friekkien MOE! :(

Vanmorgen tweeënhalf uur met peuter over de rommelmarkt gelopen, mijn rug vervloekt me nu.
Vanmiddag net een uurtje kunnen liggen voor we visite kregen. Nu ben ik dood en dood op. Meh ;(

Weltrusten! :W
pi_161950597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben zó friekkien MOE! :(

Vanmorgen tweeënhalf uur met peuter over de rommelmarkt gelopen, mijn rug vervloekt me nu.
Vanmiddag net een uurtje kunnen liggen voor we visite kregen. Nu ben ik dood en dood op. Meh ;(

Weltrusten! :W
Niet fijn, maar je hebt het wel mooi gedaan én dat is positief :). Welterusten en morgen maar iets rustiger aan als dat kan ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2016 21:00:11 ]
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:06:11 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161950783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben zó friekkien MOE! :(

Vanmorgen tweeënhalf uur met peuter over de rommelmarkt gelopen, mijn rug vervloekt me nu.
Vanmiddag net een uurtje kunnen liggen voor we visite kregen. Nu ben ik dood en dood op. Meh ;(

Weltrusten! :W
Truste! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:08:39 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161950864
Morgen voor het eerst zwemmen met die nieuwe pleister. Ik hoop ZO dat het werkt! Duimen jullie voor me mee?

Nu nog ff bekijken of ik binnen ga zwemmen of buiten... ik nijg naar buiten :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161951147
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mij is altijd "geleerd" als je iets moet doen, doe het dan meteen goed (lukt niet altijd :+). Nu ligt ie open te drogen aan de lucht..

Ga in ieder geval voor je duimen en hopen dat het allemaal goed gaat ^O^
Goede instelling wel. :Y Maar overal waar "te" voor staat is meestal niet goed, behalve dan bij tevreden of tegoed bij de bank. :P
Aan de lucht laten drogen is meestal wel het beste ja, beetje afhankelijk van de wond natuurlijk.
Pleisters zijn er meestal alleen maar om te voorkomen dat je de boel ondersmeert. :+

En met mij komt het qua reis dinsdag iig wel goed, onze buurvrouw wil me wel rijden. ^O^
pi_161955478
Het is weer overwegend donker in m'n hoofd ;(
pi_161956046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 00:14 schreef Fripsel het volgende:
Het is weer overwegend donker in m'n hoofd ;(
Echt, probeer eens met iemand te praten een klein beetje licht kan geven. Al is het maar een kaarsje.
Kun je er met je vriend over praten?
Knuf!!
pi_161957379
Fijn vannelle! Better safe than sorry!

Kusje voor Frips :*

Succes LP! Ik hoop dat het werkt!

WHENM; Thanks! Voel me alweer wat beter. Peuter net afgezet bij de opvang, de tweede was draait al (eerste hangt al buiten O+ ) Straks nog even stofzuigen en vanmiddag krijg ik m'n nieuwe tattoo *O*

En hopelijk komen mijn reserveringen vanmiddag binnen bij de bieb, dan kom ik het prachtige weekend wel door O+

Iedereen een fijn en warm weekend gewenst! :*
pi_161957578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef LPFAN het volgende:
Morgen voor het eerst zwemmen met die nieuwe pleister. Ik hoop ZO dat het werkt! Duimen jullie voor me mee?

Nu nog ff bekijken of ik binnen ga zwemmen of buiten... ik nijg naar buiten :P
Ik ga duimen voor je.

Ik heb dinsdag al buiten gezwommen. Wel verwarmd. :@
pi_161957592
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 00:14 schreef Fripsel het volgende:
Het is weer overwegend donker in m'n hoofd ;(
Sterkte vandaag.
pi_161957601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben zó friekkien MOE! :(

Vanmorgen tweeënhalf uur met peuter over de rommelmarkt gelopen, mijn rug vervloekt me nu.
Vanmiddag net een uurtje kunnen liggen voor we visite kregen. Nu ben ik dood en dood op. Meh ;(

Weltrusten! :W
Ik was gister ook vroeg naar bed gegaan. Slaap normaal heel licht, maar heb vriend niet meer naar bed horen komen. ^O^
pi_161957612
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik was gister ook vroeg naar bed gegaan. Slaap normaal heel licht, maar heb vriend niet meer naar bed horen komen. ^O^
Heb je het nog bespreekbaar kunnen maken met je vriend?
Heb je ook iets van slaapmedicatie? Werkt hier erg goed :Y
pi_161957613
Het beddengoed zit hier in de was. Straks lekker buiten ophangen.

Eerst nog even naar de DVK zometeen.
pi_161957675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef LPFAN het volgende:
Morgen voor het eerst zwemmen met die nieuwe pleister. Ik hoop ZO dat het werkt! Duimen jullie voor me mee?

Nu nog ff bekijken of ik binnen ga zwemmen of buiten... ik nijg naar buiten :P
Ik ga duimen, die extra blaren kunnen er ook wel bij :+
pi_161958327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heb je het nog bespreekbaar kunnen maken met je vriend?
Heb je ook iets van slaapmedicatie? Werkt hier erg goed :Y
Ik heb gezegd dat hij me (onbewust) wakker houdt, als hij wakker naast me ligt. En dat hij dan veel met z'n benen beweegt.

Ik heb geen slaapmedicatie. Zou m'n moeder onzin vinden, want troep.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:07:19 #185
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161958887
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat hij me (onbewust) wakker houdt, als hij wakker naast me ligt. En dat hij dan veel met z'n benen beweegt.

Ik heb geen slaapmedicatie. Zou m'n moeder onzin vinden, want troep.
Wat maakt het uit wat je moeder vindt als het jou helpt?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161959326
Fripsel, rot dat het weer zo donker in je hoofd is. Dikke knuffel :*
LPFAN ik duim voor je dat de pleisters blijven plakken met zwemmen. Veel plezier!
Jaimy, succes bij de DVK! En als jij denkt dat slaapmedicatie wel werkt zou ik het toch vragen. Jij hebt er last van, je moeder niet ;)

Hier wel een paar goede dagen gehad. Druk in huis bezig geweest samen met vriendlief.
Naast het gewone schoonmaakwerk hebben we ook de rolgordijnen gewassen (voor het eerst in 10 jaar :')) en sinds 2 jaar zijn de ramen weer gelapt (hallo buiten :W )

Ik had daar hier wel eens over gepost dat ik het moeilijk vond om daarbij hulp te vragen. Toen mn vriend bezig was stond ik buiten op het balkon met de buurvrouw te kletsen. En vertelde ik dat dus ook dat het nu eindelijk gedaan werd. Zei ze ook echt gewoon "jezus waarom heb je dat niet ff aan mij gevraagd?" :')
Dus nouja misschien de volgende keer dus toch maar doen ;)

Zo ff lekker naar de schoonheidsspecialiste en vanavond naar Utrecht om met die vriendin met wie ik mee naar Leeuwarden was geweest naar een cabaretvoorstelling van haar nicht te gaan. Ze had vrijkaartjes en vroeg mij mee omdat ze vond dat ik nog wat tegoed had van dr. En ik was vorig jaar ook al een keer zelf naar haar nicht geweest.

Dit weer doet me echt goed. Mn stemming is echt goed en ik heb veel energie *O*
Zo fijn om dat weer eens te voelen O+
Die extra vrije dag van therapie waardoor ik al sinds woensdag vrij ben had ik ook echt ff nodig. Kan ik volgende week weer met frisse moed aan de gang. Want liep echt een beetje op mn tandvlees.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:38:12 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161959374
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Fripsel, rot dat het weer zo donker in je hoofd is. Dikke knuffel :*
LPFAN ik duim voor je dat de pleisters blijven plakken met zwemmen. Veel plezier!
Jaimy, succes bij de DVK!

Hier wel een paar goede dagen gehad. Druk in huis bezig geweest samen met vriendlief.
Naast het gewone schoonmaakwerk hebben we ook de rolgordijnen gewassen (voor het eerst in 10 jaar :')) en sinds 2 jaar zijn de ramen weer gelapt (hallo buiten :W )

Ik had daar hier wel eens over gepost dat ik het moeilijk vond om daarbij hulp te vragen. Toen mn vriend bezig was stond ik buiten op het balkon met de buurvrouw te kletsen. En vertelde ik dat dus ook dat het nu eindelijk gedaan werd. Zei ze ook echt gewoon "jezus waarom heb je dat niet ff aan mij gevraagd?" :')
Dus nouja misschien de volgende keer dus toch maar doen ;)

Zo ff lekker naar de schoonheidsspecialiste en vanavond naar Utrecht om met die vriendin met wie ik mee naar Leeuwarden was geweest naar een cabaretvoorstelling van haar nicht te gaan. Ze had vrijkaartjes en vroeg mij mee omdat ze vond dat ik nog wat tegoed had van dr. En ik was vorig jaar ook al een keer zelf naar haar nicht geweest.

Dit weer doet me echt goed. Mn stemming is echt goed en ik heb veel energie *O*
Zo fijn om dat weer eens te voelen O+
Die extra vrije dag van therapie waardoor ik al sinds woensdag vrij ben had ik ook echt ff nodig. Kan ik volgende week weer met frisse moed aan de gang. Want liep echt een beetje op mn tandvlees.
Veel plezier! fijn dat je je zo lekker voelt.

Ik ga zo lekker buiten zwemmen! Zonde nu om naar binnen te gaan :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161959518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat je moeder vindt als het jou helpt?
Net zoals dat ik (vind dat ik) perfect moet zijn voor mijn vriend, moet ik dat ook als dochter zijn. Zo weinig mogelijk medicijnen dus. Mijn ouders zijn beide in de 60, maar allebei nog hartstikke gezond, geen medicatie dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161959583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Veel plezier! fijn dat je je zo lekker voelt.

Ik ga zo lekker buiten zwemmen! Zonde nu om naar binnen te gaan :P
Dankjewel en 's middags is het buiten wel lekker denk ik ja ^O^
pi_161959601
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Net zoals dat ik (vind dat ik) perfect moet zijn voor mijn vriend, moet ik dat ook als dochter zijn. Zo weinig mogelijk medicijnen dus. Mijn ouders zijn beide in de 60, maar allebei nog hartstikke gezond, geen medicatie dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt rot dat je zo streng voor jezelf bent. Het zou m.i. juist gezond zijn om wel medicatie te nemen als je dat helpt. Zonde dat je jezelf zo vergelijkt met anderen. Jij bent jij en je bent goed genoeg zoals je bent :*
pi_161959937
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het echt rot dat je zo streng voor jezelf bent. Het zou m.i. juist gezond zijn om wel medicatie te nemen als je dat helpt. Zonde dat je jezelf zo vergelijkt met anderen. Jij bent jij en je bent goed genoeg zoals je bent :*
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Dingen gebeuren in het leven en daar heb je weinig invloed op (ook al denken veel mensen van wel). Jezelf zijn, waarderen wie je bent én je eigen keuzes maken, dat is zó belangrijk!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:30:52 #192
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161960209
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het echt rot dat je zo streng voor jezelf bent. Het zou m.i. juist gezond zijn om wel medicatie te nemen als je dat helpt. Zonde dat je jezelf zo vergelijkt met anderen. Jij bent jij en je bent goed genoeg zoals je bent :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Net zoals dat ik (vind dat ik) perfect moet zijn voor mijn vriend, moet ik dat ook als dochter zijn. Zo weinig mogelijk medicijnen dus. Mijn ouders zijn beide in de 60, maar allebei nog hartstikke gezond, geen medicatie dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Sylvana zegt, niemand is perfect! Jij bent goed zoals je bent, jij mag er ook wezen met je fouten :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161960400
Jaimy; even hard gezegd; fuck it! Je bent wie je bent, met al je perfecties en gebreken. Je ouders hoeven niet met jouw slapeloosheid en depressies te leven.
Ik ben ook een teleurstelling voor m'n ouders, daarom heb ik jaren terug al het contact verbroken. Jammer dan, dikke doei :W

Ik ben ook zeker niet trots op wie ik ben en wat ik (niet) heb bereikt. Genoeg labels en medicijnen, maar die helpen me wel de leukste en liefste moeder te zijn die er is! En DAT vind ik belangrijk in m'n leven. Iedereen mag denken wat ie wil, zolang m'n zoon maar van me houdt O+
pi_161960411
En een *O* woeiiii *O* voor Sylvana, wat doe je het goed topper!!!
pi_161961956
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161963262
Dank jullie wel.

Mijn ouders weten dit overigens niet (dat ik denk dat ze toch wel een beetje teleurgesteld in me zijn). Het zit allemaal alleen in mijn hoofd.

Binnenkort komt UWV ff met me babbelen hoe het gaat met mij. (Lees: kijken of ik al (vrijwilligers)werk heb en of ik dat wil/mogelijk is.)

En mijn hba1c was 67 (ik kom van in de ruim 70 af). ^O^

Vandaag weer gefietst. ^O^
pi_161965870
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:44 schreef Poesopstokje het volgende:
En een *O* woeiiii *O* voor Sylvana, wat doe je het goed topper!!!
Ah lief dankje :*

Jaimy mooi dat je hba1c gedaald is ^O^
Hoe kijk je zelf tegen vrijwilligerswerk aan dan? :)
En ik hoop echt dat je kunt leren om milder voor jezelf te zijn :*
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:23:02 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161966684
Pleister ging goedddd *O* Alleen jammer dat het er totaal niet uit ziet en iedereen staart maar jammer dan :P heb ik er wel voor over.

Water was wel KOUD _O-

Kreeg na een uur opeens ook een enorme krampaanval in mijn benen en voeten, ben er toen maar mee gestopt want grrr wat deed dat zeer, voel het nu nog een beetje.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161966893
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ ___!!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:43:44 #200
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161967080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:35 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ ___!!
Wat gaaaaf!! O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161967108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat gaaaaf!! O+
Thank you O+
Cadeautje voor mezelf, ik ga liever voor mezelf zijn O+
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:46:35 #202
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161967149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Thank you O+
Cadeautje voor mezelf, ik ga liever voor mezelf zijn O+
Goed plan O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161967164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Goed plan O+
Heb net 4 boeken bij de bieb gehaald, de Maze Runner serie.
En de Hunger Games dvd's, heb de boeken net gelezen.
Dat wordt een heerlijk relaxed weekend voor mij O+
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:47:45 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161967167
Ik zat op de fiets na het zwemmen en reed in het zonnetje en in de natuur en dacht ook van wat kan het leven toch fijn zijn af en toe. ( en door wat er gebeurd is, heb ik veel meer respect voor het leven en wil ik zoveel mogelijk genieten O+ )
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:48:07 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161967178
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heb net 4 boeken bij de bieb gehaald, de Maze Runner serie.
En de Hunger Games dvd's, heb de boeken net gelezen.
Dat wordt een heerlijk relaxed weekend voor mij O+
Gaaf! genietse ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161967670
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:23 schreef LPFAN het volgende:
Pleister ging goedddd *O* Alleen jammer dat het er totaal niet uit ziet en iedereen staart maar jammer dan :P heb ik er wel voor over.

Water was wel KOUD _O-

Kreeg na een uur opeens ook een enorme krampaanval in mijn benen en voeten, ben er toen maar mee gestopt want grrr wat deed dat zeer, voel het nu nog een beetje.
Wat fijn dat het goed ging met de pleister! Wel balen van de rest, hopelijk heb je er snel geen last meer van! :*
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:42:45 #207
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161968080
Morgen naar Antwerpen Proeft *O*

Ik won een toegangsticket via Elvea (tomatenpuree en zo)

Verder alles ok met mij ^O^
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:42:47 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161968081
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat fijn dat het goed ging met de pleister! Wel balen van de rest, hopelijk heb je er snel geen last meer van! :*
Ja komt wel goed ;) Gebeurt wel vaker.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161968651
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ah lief dankje :*

Jaimy mooi dat je hba1c gedaald is ^O^
Hoe kijk je zelf tegen vrijwilligerswerk aan dan? :)
En ik hoop echt dat je kunt leren om milder voor jezelf te zijn :*
Ik was wel verrast het te horen. Dacht dat ie nog wel in de 70 of zelfs 80 zou zitten. :o

Als ik zou gaan werken, dan voor geld. Vrijwilligerswerk vind ik persoonlijk niks. :@
pi_161969040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:23 schreef LPFAN het volgende:
Pleister ging goedddd *O* Alleen jammer dat het er totaal niet uit ziet en iedereen staart maar jammer dan :P heb ik er wel voor over.

Water was wel KOUD _O-

Kreeg na een uur opeens ook een enorme krampaanval in mijn benen en voeten, ben er toen maar mee gestopt want grrr wat deed dat zeer, voel het nu nog een beetje.
Fijn dat de pleister goed zat.

Kramp is echt een heel vervelende pijn. Heb ooit eens 1 keer kramp in grote teen gehad tijdens zwemmen. Vriend heeft regelmatig kramp in z'n bovenbeen. Dan maakt hij een beweging waarvan hij weet dat ie kramp kan krijgen. Mja, ik zou zelf die beweging dan mijden. :P
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:59:48 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161969709
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Fijn dat de pleister goed zat.

Kramp is echt een heel vervelende pijn. Heb ooit eens 1 keer kramp in grote teen gehad tijdens zwemmen. Vriend heeft regelmatig kramp in z'n bovenbeen. Dan maakt hij een beweging waarvan hij weet dat ie kramp kan krijgen. Mja, ik zou zelf die beweging dan mijden. :P
Ja dat heb ik ook maar soms moet die beweging wel ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161974307
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Fijn dat de pleister goed zat.

Kramp is echt een heel vervelende pijn. Heb ooit eens 1 keer kramp in grote teen gehad tijdens zwemmen. Vriend heeft regelmatig kramp in z'n bovenbeen. Dan maakt hij een beweging waarvan hij weet dat ie kramp kan krijgen. Mja, ik zou zelf die beweging dan mijden. :P
Hehe, ik had als kind altijd kramp in een teen tijdens het zwemmen en dat voelde alsof die teen eraf lag. Dus ik steeds voelen en dan kreeg ik op m'n kop van de badmeester. Wist ik veel wat kramp was...

Met mij gaat het qua acceptatie even niet zo goed. Ik vind dat ik alles moet kunnen, waardoor ik veel teveel plan en nieuwe dingen aanga. Waarna weer teleurstelling volgt als dat niet blijkt te kunnen.

Ik heb chronische migraine (gemiddeld 3x p.w. een aanval), zal ik er nog even bij vertellen, want ben al een tijdje niet actief geweest in dit topic. En autisme, wat echt een onmogelijke combinatie is, omdat die migraine mijn planning steeds in de war schopt. Het zou voor de migraine beter zijn om mijn planning wat los te laten, maar dat levert op andere gebieden weer veel spanning op.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:24:01 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161974456
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Hehe, ik had als kind altijd kramp in een teen tijdens het zwemmen en dat voelde alsof die teen eraf lag. Dus ik steeds voelen en dan kreeg ik op m'n kop van de badmeester. Wist ik veel wat kramp was...

Met mij gaat het qua acceptatie even niet zo goed. Ik vind dat ik alles moet kunnen, waardoor ik veel teveel plan en nieuwe dingen aanga. Waarna weer teleurstelling volgt als dat niet blijkt te kunnen.

Ik heb chronische migraine (gemiddeld 3x p.w. een aanval), zal ik er nog even bij vertellen, want ben al een tijdje niet actief geweest in dit topic. En autisme, wat echt een onmogelijke combinatie is, omdat die migraine mijn planning steeds in de war schopt. Het zou voor de migraine beter zijn om mijn planning wat los te laten, maar dat levert op andere gebieden weer veel spanning op.
Oh gatver dat je chronische migraine hebt. :{ Heb je er iets voor wat het verlicht?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161974669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh gatver dat je chronische migraine hebt. :{ Heb je er iets voor wat het verlicht?
Ja, triptanen (aanvalsmedicatie speciaal voor migraine) werken bij mij, maar die mag ik maar 1x per week. Daarnaast twee keer per week Diclofenac (wat niet altijd helpt). Als het niet werkt of ik zit over het limiet heb ik pech. Heb bijvoorbeeld sinds gisteravond in bed gelegen met hoofdpijn (en bijverschijnselen). Om 20.00 uur werd de pijn zo erg dat ik misselijk werd en moest overgeven. Toen toch maar een triptaan ingenomen. Nu is de hoofdpijn weg. Nog wel heel wazig.

Dat limiet qua medicijnen is er om medicatieafhankelijke hoofdpijn te voorkomen.

Die moeite met acceptatie is daarin niet handig, want dan denk ik: godsamme, er ligt gewoon iets in mijn kast waardoor ik weer zou kunnen functioneren en ik mag het niet innemen. Dus dan doe ik het soms toch en ligt het gevaar op medicatieafhankelijke hoofdpijn op de loer.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:42:18 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161975087
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, triptanen (aanvalsmedicatie speciaal voor migraine) werken bij mij, maar die mag ik maar 1x per week. Daarnaast twee keer per week Diclofenac (wat niet altijd helpt). Als het niet werkt of ik zit over het limiet heb ik pech. Heb bijvoorbeeld sinds gisteravond in bed gelegen met hoofdpijn (en bijverschijnselen). Om 20.00 uur werd de pijn zo erg dat ik misselijk werd en moest overgeven. Toen toch maar een triptaan ingenomen. Nu is de hoofdpijn weg. Nog wel heel wazig.

Dat limiet qua medicijnen is er om medicatieafhankelijke hoofdpijn te voorkomen.

Die moeite met acceptatie is daarin niet handig, want dan denk ik: godsamme, er ligt gewoon iets in mijn kast waardoor ik weer zou kunnen functioneren en ik mag het niet innemen. Dus dan doe ik het soms toch en ligt het gevaar op medicatieafhankelijke hoofdpijn op de loer.
Ai ja dat lijkt me heel frusterend idd..
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161981347
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Hehe, ik had als kind altijd kramp in een teen tijdens het zwemmen en dat voelde alsof die teen eraf lag. Dus ik steeds voelen en dan kreeg ik op m'n kop van de badmeester. Wist ik veel wat kramp was...

Met mij gaat het qua acceptatie even niet zo goed. Ik vind dat ik alles moet kunnen, waardoor ik veel teveel plan en nieuwe dingen aanga. Waarna weer teleurstelling volgt als dat niet blijkt te kunnen.

Ik heb chronische migraine (gemiddeld 3x p.w. een aanval), zal ik er nog even bij vertellen, want ben al een tijdje niet actief geweest in dit topic. En autisme, wat echt een onmogelijke combinatie is, omdat die migraine mijn planning steeds in de war schopt. Het zou voor de migraine beter zijn om mijn planning wat los te laten, maar dat levert op andere gebieden weer veel spanning op.
Ik vind gewone hoofdpijn soms al ontzettend k*t. Laat staan 3 keer per week migraine en dan geen medicatie mogen nemen. :{ (Goed, bij mijn hoofdpijnen werken (de gewone) pijnstillers toch niet.)

Welke soort autisme? Ik Asperger.
pi_161981367
Zit in korte broek (1e keer dit jaar) en t-shirt. Deur is open.
pi_161981543
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vind gewone hoofdpijn soms al ontzettend k*t. Laat staan 3 keer per week migraine en dan geen medicatie mogen nemen. :{ (Goed, bij mijn hoofdpijnen werken (de gewone) pijnstillers toch niet.)

Welke soort autisme? Ik Asperger.
Ook Asperger. Hoewel dat niet meer zoveel zegt tegenwoordig. Ik zeg meestal gewoon dat ik autisme heb.

Heb jij er ook nog een chronische ziekte bij?
pi_161981546
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zit in korte broek (1e keer dit jaar) en t-shirt. Deur is open.
Ik ontbijt met beschuit met aardbeien. O+
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:52:56 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161981608
Boehoee ik wil naar buiten :( hopelijk is het snel 1 uur :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2016 @ 09:17:53 #221
137949 Disana
pi_161981771
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:52 schreef LPFAN het volgende:
Boehoee ik wil naar buiten :( hopelijk is het snel 1 uur :p
Lekker weer weer hè. Ik heb alles al open staan.
pi_161981873
Hoi Aspie, welkom :W
Gezellige boel zo met al die autisten bijelkaar :+
pi_161981894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:40 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ook Asperger. Hoewel dat niet meer zoveel zegt tegenwoordig. Ik zeg meestal gewoon dat ik autisme heb.

Heb jij er ook nog een chronische ziekte bij?
Diabetes en pds. Hoewel die laatste niet zo ernstig.

Ik heb de korte broek en t-shirt verruild voor lange (zomer)broek en trui. Het is koud binnen in huis. (Op zich wel goed zo'n lekker koel huis.)
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:35:08 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161981944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Lekker weer weer hè. Ik heb alles al open staan.
Ja maar kan niet naar buiten nu :( kan nu ook niks open zetten dus zal lekker warm zijn straks.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2016 @ 09:48:11 #225
137949 Disana
pi_161982084
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja maar kan niet naar buiten nu :( kan nu ook niks open zetten dus zal lekker warm zijn straks.
Heb geduld :) Het blijft de hele dag nog mooi en morgen en overmorgen ook.
pi_161982120
Hier is juist alles dicht (de slaapkamer dan). Blijft het koeler. 's Avonds als de zon volledig weg is gaat het open.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:58:14 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161982224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb geduld :) Het blijft de hele dag nog mooi en morgen en overmorgen ook.
Ja weet ik ;) heb niet veel slaap gehad dus ben beetje chaggie.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:14:43 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161982439
Het is hier kouuuud. Airco staat hoog.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:55:31 #229
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161983008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, triptanen (aanvalsmedicatie speciaal voor migraine) werken bij mij, maar die mag ik maar 1x per week. Daarnaast twee keer per week Diclofenac (wat niet altijd helpt). Als het niet werkt of ik zit over het limiet heb ik pech. Heb bijvoorbeeld sinds gisteravond in bed gelegen met hoofdpijn (en bijverschijnselen). Om 20.00 uur werd de pijn zo erg dat ik misselijk werd en moest overgeven. Toen toch maar een triptaan ingenomen. Nu is de hoofdpijn weg. Nog wel heel wazig.

Dat limiet qua medicijnen is er om medicatieafhankelijke hoofdpijn te voorkomen.

Die moeite met acceptatie is daarin niet handig, want dan denk ik: godsamme, er ligt gewoon iets in mijn kast waardoor ik weer zou kunnen functioneren en ik mag het niet innemen. Dus dan doe ik het soms toch en ligt het gevaar op medicatieafhankelijke hoofdpijn op de loer.
Heb jij ook wel eens last van bijwerkingen met triptanen? De eerste keer dat ik sumatriptan nam werd ik kotsmisselijk, zwart voor ogen, onwijs duizelig. Ik dacht dat er iets heel ergs aan de hand was :P. Trok gelukkig binnen 5 minuten weg en de hoofdpijn toen ook, dus was het wel waard
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:59:21 #230
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161983065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heb net 4 boeken bij de bieb gehaald, de Maze Runner serie.
En de Hunger Games dvd's, heb de boeken net gelezen.
Dat wordt een heerlijk relaxed weekend voor mij O+
Net begonnen met dat soort series? WAnt dan heb ik nog wel wat aanraders! Divergent is ook tof,. the maze runner is vooral bizar. Als je de film al gezien heb zou ik het boek niet doen, maar ook andersom. Want ze komen totaal niet overeen en dat ergert op de heen of andere manier best wel :P. divergent overigens hetzelfde, daar komen film 2 en 3 echt neit overeen met de boeken.

Een andere serie in hetzelfde straatje is de test (joelle charbonneu), deze heb ik nog neit voorbij zien komen als verfilming maar heb ze alledrie echt in een ruk uitgelezen.

De schrijver vd mazerunner heeft ook net een andere serie uit, geestesoog in het Nederlands volgens mij (ik lees vooral in het Engels).

Enw at een gave tattoo heb je!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161983123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Net begonnen met dat soort series? WAnt dan heb ik nog wel wat aanraders! Divergent is ook tof,. the maze runner is vooral bizar. Als je de film al gezien heb zou ik het boek niet doen, maar ook andersom. Want ze komen totaal niet overeen en dat ergert op de heen of andere manier best wel :P. divergent overigens hetzelfde, daar komen film 2 en 3 echt neit overeen met de boeken.

Een andere serie in hetzelfde straatje is de test (joelle charbonneu), deze heb ik nog neit voorbij zien komen als verfilming maar heb ze alledrie echt in een ruk uitgelezen.

De schrijver vd mazerunner heeft ook net een andere serie uit, geestesoog in het Nederlands volgens mij (ik lees vooral in het Engels).

Enw at een gave tattoo heb je!
Dankjewel! O+ Voor zowel het compliment als de aanraders.

Ik hou van boekverfilmingen. Eerst het boek lezen, daarna de film/serie.
Zit momenteel in de ''young adult'' dystopie achtige series, vind ik geweldig O+

Ik wist dat de Maze Runner verfilmd is, vandaar dat ik die serie nu heb gehaald. Divergent ken ik ook van naam, zal het onthouden!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:54:52 #232
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161984984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dankjewel! O+ Voor zowel het compliment als de aanraders.

Ik hou van boekverfilmingen. Eerst het boek lezen, daarna de film/serie.
Zit momenteel in de ''young adult'' dystopie achtige series, vind ik geweldig O+

Ik wist dat de Maze Runner verfilmd is, vandaar dat ik die serie nu heb gehaald. Divergent ken ik ook van naam, zal het onthouden!
Ik vind het soms echt jammer, mijn hele fantasie over hoe de wereld van Harry Potter eruit zou zien was weg na de films. Niet dat ik ze gelijk keek maar je kwam niet om de hype heen en zag ook overal afbeeldingen etc. Maar ben nu toch wel verknocht en ga van de zomer naar de harry potter exhibitions :P

the Hunger Games vond ik wel onwijs gaaf verfilmd. Daar zat echt bijna alles in :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161985112
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:14 schreef LPFAN het volgende:
Het is hier kouuuud. Airco staat hoog.
Hier is het 10 graden met regen :')
pi_161985511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Heb jij ook wel eens last van bijwerkingen met triptanen? De eerste keer dat ik sumatriptan nam werd ik kotsmisselijk, zwart voor ogen, onwijs duizelig. Ik dacht dat er iets heel ergs aan de hand was :P. Trok gelukkig binnen 5 minuten weg en de hoofdpijn toen ook, dus was het wel waard
Ja, dat herken ik wel wat je schrijft. Soms valt het verkeerd ofzo. En een andere keer voel ik er weer niks van.

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik druk op mijn borst kreeg ervan. Schijnt ook normaal te zijn.
pi_161986343
Wanneer moet je je zorgen gaan maken over iemands rijstijl? :{ Mijn vriend begint steeds gevaarlijker te rijden, steeds gevaarlijkere keuzes te nemen.

Toppunt vandaag was dat hij een groepje fietsers in wilde gaan halen vlak voor een onoverzichtelijke bocht naar links. :|W

Het was dat er een auto net op tijd aankwam dat hij flink in de remmen moest en achter de fietsers bleef. Was die auto een (paar) seconde(n) later geweest dan had mijn vriend de keuze om in te halen gemaakt en hadden we er frontaal tegenaan gezeten...

Eerder deze middag besloot hij om een stilstaand busje aan de rechterkant te rijden, terwijl er in de verte een auto aankwam. Die moest heel wrs in de remmen...

Mijn vriend is pas 38.
pi_161986352
Sorry dat ik het ff op dit topic doe...
pi_161986673
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wanneer moet je je zorgen gaan maken over iemands rijstijl? :{ Mijn vriend begint steeds gevaarlijker te rijden, steeds gevaarlijkere keuzes te nemen.

Toppunt vandaag was dat hij een groepje fietsers in wilde gaan halen vlak voor een onoverzichtelijke bocht naar links. :|W

Het was dat er een auto net op tijd aankwam dat hij flink in de remmen moest en achter de fietsers bleef. Was die auto een (paar) seconde(n) later geweest dan had mijn vriend de keuze om in te halen gemaakt en hadden we er frontaal tegenaan gezeten...

Eerder deze middag besloot hij om een stilstaand busje aan de rechterkant te rijden, terwijl er in de verte een auto aankwam. Die moest heel wrs in de remmen...

Mijn vriend is pas 38.
Ex-instructeur meldt zich. :W

Wanneer je je zorgen moet maken is nergens beschreven. ;)
Maar als hij altijd zo rijdt is er wel reden om je zorgen te maken idd, hij kijkt/denkt blijkbaar (niet meer) vooruit.
Ik vind persoonlijk dat je hem daar best op aan mag spreken, het gaat om veiligheid én hoe jij je in de auto voelt. Gespannen denk ik.
pi_161987176
Ja het is iets van de laatste tijd en ik voel me niet meer altijd veilig/fijn bij hem in de auto, waar dit vroeger wel zo was.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:35:46 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161988031
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ja het is iets van de laatste tijd en ik voel me niet meer altijd veilig/fijn bij hem in de auto, waar dit vroeger wel zo was.
En wat zei hij, toen je dat tegen hem zei?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:17:00 #240
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161988813
Boh ik wenste iedereen mooi weer toe maar dit. Ik zal wel weer de zure zeikerd zijn maar TE warm vind ik ook weer niks, zat net even op het balkon met een boekje ( concentratie komt weer aardig terug) maar ik zit weer veilig binnen met alles dicht }:|

Tis goed voor m'n vitamine D aanmaak uiteraard maar lijkt wel dat ik het warm hebben slechter trek (heb het sowieso bijna nooit koud) jullie daar ook last van of?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_161988848
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Boh ik wenste iedereen mooi weer toe maar dit. Ik zal wel weer de zure zeikerd zijn maar TE warm vind ik ook weer niks, zat net even op het balkon met een boekje ( concentratie komt weer aardig terug) maar ik zit weer veilig binnen met alles dicht }:|

Tis goed voor m'n vitamine D aanmaak uiteraard maar lijkt wel dat ik het warm hebben slechter trek (heb het sowieso bijna nooit koud) jullie daar ook last van of?
Tis hier regen en 10 graden.. ruilen?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:19:23 #242
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161988855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tis hier regen en 10 graden.. ruilen?
Graag O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_161988875
A
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Graag O+
Al zou het morgen wel 20 graden met zon worden...
Geloof er niets van overigens :P
pi_161988888
Wacht wat het is bijna 30 graden op sommige plekken in NL?
Jezus :')
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:29:31 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161989054
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Boh ik wenste iedereen mooi weer toe maar dit. Ik zal wel weer de zure zeikerd zijn maar TE warm vind ik ook weer niks, zat net even op het balkon met een boekje ( concentratie komt weer aardig terug) maar ik zit weer veilig binnen met alles dicht }:|

Tis goed voor m'n vitamine D aanmaak uiteraard maar lijkt wel dat ik het warm hebben slechter trek (heb het sowieso bijna nooit koud) jullie daar ook last van of?
Ik heb een lichte zonneallergie dus ik kan er sowieso al niet tegen. Ik zit dus ook lekker binnen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:29:48 #246
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161989063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:21 schreef Toto69 het volgende:
Wacht wat het is bijna 30 graden op sommige plekken in NL?
Jezus :')
Ja het is zomer hier.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:30:48 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161989083
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ja het is iets van de laatste tijd en ik voel me niet meer altijd veilig/fijn bij hem in de auto, waar dit vroeger wel zo was.
Ik zou wel met hem gaan praten, ongeluk zit in een klein hoekje...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161989090
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja het is zomer hier.
fffuuuuu
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:31:47 #249
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161989106
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

fffuuuuu
Het is hier nu 26 graden maar volgende week zaterdag is het regen en 12 graden zag ik al _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161989156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is hier nu 26 graden maar volgende week zaterdag is het regen en 12 graden zag ik al _O-
Ik ben over 2 weken op vakantie in NL, zal je zien dat het dan 12 graden met regen is idd... :) :')
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:36:49 #251
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161989196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben over 2 weken op vakantie in NL, zal je zien dat het dan 12 graden met regen is idd... :) :')
Volgens de weersvoorspelling wel ja ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161989235
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:21 schreef Toto69 het volgende:
Wacht wat het is bijna 30 graden op sommige plekken in NL?
Jezus :')
Ja hier in je hometown is het 28 graden :D
Voorstelling gisteren was echt super leuk :D
En nu zit ik al de hele middag in mn bikini op het balkon :D
Van mij mag het zo de rest van het jaar wel blijven. Dus hou nog ff op over dat weerbericht van volgende week haha ;)

Om het ontopic te houden: Met warm weer wel vaker last van hypo's. Maar ipv mn basaal aan te passen kies ik ervoor om dan gewoon een waterijsje te eten haha :9
pi_161989236
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Boh ik wenste iedereen mooi weer toe maar dit. Ik zal wel weer de zure zeikerd zijn maar TE warm vind ik ook weer niks, zat net even op het balkon met een boekje ( concentratie komt weer aardig terug) maar ik zit weer veilig binnen met alles dicht }:|

Tis goed voor m'n vitamine D aanmaak uiteraard maar lijkt wel dat ik het warm hebben slechter trek (heb het sowieso bijna nooit koud) jullie daar ook last van of?
Ik trek hitte ook erg slecht. Heb liever een flinke winter met -10 en veel sneeuw.
Maar goed, dit is Nederland, dus we moeten blij zijn met elke zomerse dag die we krijgen ;)

Vanmiddag wel buiten gezeten onder de parasol. Fel zonlicht trek ik sowieso niet.
pi_161989351
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Boh ik wenste iedereen mooi weer toe maar dit. Ik zal wel weer de zure zeikerd zijn maar TE warm vind ik ook weer niks, zat net even op het balkon met een boekje ( concentratie komt weer aardig terug) maar ik zit weer veilig binnen met alles dicht }:|

Tis goed voor m'n vitamine D aanmaak uiteraard maar lijkt wel dat ik het warm hebben slechter trek (heb het sowieso bijna nooit koud) jullie daar ook last van of?
Als het (te) warm is heb ik gegarandeerd hoofdpijn. Ik drink me gek (voor mijn doen), maar blijkbaar vaak nog te weinig.

Ik heb nu een beetje last van lichte misselijkheid ofzo. Niet fijn in ieder geval. Hoop niet dat het doorzet en erger wordt...
pi_161989373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:21 schreef Toto69 het volgende:
Wacht wat het is bijna 30 graden op sommige plekken in NL?
Jezus :')
29 volgens de thermometer in onze auto.
En de airco doet het niet. :N :'(
pi_161989424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Volgens de weersvoorspelling wel ja ;p
;(
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja hier in je hometown is het 28 graden :D
Voorstelling gisteren was echt super leuk :D
En nu zit ik al de hele middag in mn bikini op het balkon :D
Van mij mag het zo de rest van het jaar wel blijven. Dus hou nog ff op over dat weerbericht van volgende week haha ;)

Om het ontopic te houden: Met warm weer wel vaker last van hypo's. Maar ipv mn basaal aan te passen kies ik ervoor om dan gewoon een waterijsje te eten haha :9
28 :{ jeetje
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

29 volgens de thermometer in onze auto.
En de airco doet het niet. :N :'(
;( arme jij
pi_161989448
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat zei hij, toen je dat tegen hem zei?
Dat hij dat niet erg zou vinden als ik me bij hem in de auto niet meer veilig zou voelen.

Net ging hij ff een stukje met de motor in het dorp (om de olie warm te rijden), in korte broek!

Is ie nou helemaal gek geworden? :(

"Ja ik heb niet harder dan 50 gereden hoor". Ja ook dán kun je aardig open liggen bij een schuiver!

Ik heb gevraagd of hij een doodswens heeft... (Nee)
pi_161989450
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

;( arme jij
Welnee, ramen open en gas er op! :D
pi_161989474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Welnee, ramen open en gas er op! :D
:D
pi_161989479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:21 schreef Toto69 het volgende:
Wacht wat het is bijna 30 graden op sommige plekken in NL?
Jezus :')
27 hier.
pi_161989511
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat hij dat niet erg zou vinden als ik me bij hem in de auto niet meer veilig zou voelen.

Dat vind ik een hele rare uitspraak.

Ontopic: Net ff boodschappen gedaan en geholpen het spul de trap op te sjouwen (fijn zo'n bovenwoning) en dat heeft zo z'n gevolgen.
1: Was wel weer toe aan een Oxy :(
2: Kan het hele weekend weer lekkere koude biertjes drinken. :)
pi_161989532
pi_161989574
Zie je wel dat het klimaat verandert Toto? Jullie hebben nu typisch Nederlands weer. :P
pi_161989587
Ik heb met je te doen Toto ;(
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:56:33 #265
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161989589
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat hij dat niet erg zou vinden als ik me bij hem in de auto niet meer veilig zou voelen.

Net ging hij ff een stukje met de motor in het dorp (om de olie warm te rijden), in korte broek!

Is ie nou helemaal gek geworden? :(

"Ja ik heb niet harder dan 50 gereden hoor". Ja ook dán kun je aardig open liggen bij een schuiver!

Ik heb gevraagd of hij een doodswens heeft... (Nee)
:{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161989596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef vannelle het volgende:
Zie je wel dat het klimaat verandert Toto? Jullie hebben nu typisch Nederlands weer. :P
Hehe :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb met je te doen Toto ;(
Nou ja, 30 graden is dan ook weeer niet fijn voor de wond :+ maar dit slaat wel alles
pi_161989682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hehe :D

[..]

Nou ja, 30 graden is dan ook weeer niet fijn voor de wond :+ maar dit slaat wel alles
Het schijnt dat we vandaag het warmste weer van Europa hebben _O-
pi_161989707
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 07-05-2016 17:35:41 ]
pi_161989738
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 17:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Almelo :D
Happyface :P
  zaterdag 7 mei 2016 @ 17:06:11 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161989771
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat hij dat niet erg zou vinden als ik me bij hem in de auto niet meer veilig zou voelen.

Net ging hij ff een stukje met de motor in het dorp (om de olie warm te rijden), in korte broek!

Is ie nou helemaal gek geworden? :(

"Ja ik heb niet harder dan 50 gereden hoor". Ja ook dán kun je aardig open liggen bij een schuiver!

Ik heb gevraagd of hij een doodswens heeft... (Nee)
Lekker stel. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_161989836
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat hij dat niet erg zou vinden als ik me bij hem in de auto niet meer veilig zou voelen.

Net ging hij ff een stukje met de motor in het dorp (om de olie warm te rijden), in korte broek!

Is ie nou helemaal gek geworden? :(

"Ja ik heb niet harder dan 50 gereden hoor". Ja ook dán kun je aardig open liggen bij een schuiver!

Ik heb gevraagd of hij een doodswens heeft... (Nee)
Wtf :{
  zaterdag 7 mei 2016 @ 17:11:28 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161989872
Antwerpen Proeft was heel leuk en wat een goei weer!!!

vertoeven aan de Schelde is zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig, ik ga zeker nog eens terug.

voor het eerst heel dicht bij het MAS (Museum Aan de Stroom) geweest.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_161989993
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 17:11 schreef sararaats het volgende:

voor het eerst heel dicht bij het MAS (Museum Aan de Stroom) geweest.
Huh? Wat heb je daar aan? Waarom niet een bezoekje brengen als je dat museum leuk vindt?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 17:39:56 #274
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161990446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 17:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Huh? Wat heb je daar aan? Waarom niet een bezoekje brengen als je dat museum leuk vindt?
Komt nog hoor.

Het is nog steeds 25 graden.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_161992332
Zo. We hebben heerlijk geBBQ't.

Worden we vanmiddag uitgenodigd om morgen bij schoonouders te BBQ'en. :') Dus morgen maar voor de 3e keer deze week BBQ'en. :o

Kan niet wachten tot het bij ons achter helemaal klaar is dat we daar kunnen zitten. Nu kan iedereen die langsrijdt/loopt ons zien.

Vanavond saampjes vroeg naar bed, zijn beide moe.
pi_161992404
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zo. We hebben heerlijk geBBQ't.

Dus morgen maar voor de 3e keer deze week BBQ'en. :o

Hè bah, wat naar. Sterkte! :+
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:01:44 #277
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161997710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:21 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel wat je schrijft. Soms valt het verkeerd ofzo. En een andere keer voel ik er weer niks van.

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik druk op mijn borst kreeg ervan. Schijnt ook normaal te zijn.
Die druk op mijn borst krijg ik van sumatriptan injecties. Gebruik er minimaal 1pw. Mijn neuroloog boeit het niet echt als ik er meer dan 4 pm gebruik, want zonder is het helemaal niet te doen..

Ik denk dat ik nu trouwens ook aura heb. Heb ineens tintelingen in mijn hoofd :{
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:01:49 #278
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161997714
ik blijf vanwege mn longen lekker binnen met dit weer. Heb me niet verveeld vandaag, fotoboek gemaakt vd vakantie :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:07:23 #279
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161997884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef superkimmi het volgende:
ik blijf vanwege mn longen lekker binnen met dit weer. Heb me niet verveeld vandaag, fotoboek gemaakt vd vakantie :)
Goed bezig.

Ik heb de bloemenkrAAM leeg gekocht. Bos voor moeder, schoonmoeder, oma en tante. Waren allemaal vanavond op de verjaardag van mijn vriend :Y.
En morgen even niks, afgelopen twee weken zijn er een opa en een oma van me overleden dus ik ben van Hot naar her aan het rennen geweest. :@

Heb niet gewerkt afgelopen week, dat scheelt in de drukte..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162000397
Sterkte Pristheshiz... :{
pi_162000499
Aight, vanaf maandag wil ik m'n cardio dus gaan veranderen, ik doe nu 10-15 min loopband, in 't begin was dat 3,5-4 mph, vrijdag zelfs eventjes 6.2 mph (10 km/u) en gemiddeld rond de 5mph, dus al wel vooruitgegaan. Maar ik wil vanaf maandag HIIT gaan doen, dat wil zeggen bijv 30 sec 6 MPH en vervolgens 1 minuut 3-3.5 MPH om bij te komen. Een soort intervaltraining dus.

Daarnaast met krachttraining meer op kracht gaan focussen en op korte termijn hopelijk weer eens wat kracht winnen, want dat stagneert helaas een beetje...

Doel is om met die intervaltraining meer vet te gaan verbranden, wil maandag ook eens m'n vetpercentage laten meten en dan elke twee weken meten om progressie te gaan volgen.

Had 2 weken terug een buikomvang van 100 cm (navel), vandaag 98 cm, dus werk aan de winkel want boven de 94 cm is niet gezond, zeker niet voor een 21-jarige :{
Ben overigens nu 82 kg bij ongeveer 1m88 maar m'n buik is altijd al een probleemgebiedje geweest.

Ben verre van tevreden met m'n lichaam, om te beginnen met een chronische wond uiteraard, wil dat + een niet hele knappe kop dan maar gaan compenseren met een redelijk lichaam. Of dat ooit gaat lukken is een tweede, maar toch...

Sinds een maand drink ik iig alleen nog maar zero/light frisdrank zonder suikers, veel meer water en ik probeer wat gezonder te eten.
pi_162000626
Je mag er best zijn hoor Toto, niks mis met je ''kop'' ^O^
Ik ben 80 bij 1.80, dus je bent gezonder dan mij :D
pi_162000812
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 00:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Je mag er best zijn hoor Toto, niks mis met je ''kop'' ^O^
Ik ben 80 bij 1.80, dus je bent gezonder dan mij :D
Niks mis met 80/1.80 hoor. Zeker niet als je chronisch ziek bent.

Ik ben wellicht (te) hard voor mezelf, maar ik wil mezelf verbeteren.
pi_162002116
Er is niets mis met jezelf verbeteren. Ik hoop dat lukt wat je graag wilt bereiken, Toto.

Ik ga maandag fysio/fitness regelen voor mijzelf. Ik ben te zwaar geworden na de overgang, stoppen met roken en minder bewegen na beëindiging eigen zaak. Ik heb een lange weg te gaan en het succes van oa LPF en mijn vriendin laat mij zien dat het kan. Nu ik het hier opschrijf maak ik een belofte.

Fijne zondag allemaal.
  zondag 8 mei 2016 @ 05:23:14 #285
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162002126
Haha fitnessen helpt bij mij geen meter. Ik sport nu een half jaar 3 keer per week en ik ben het magische getal van... 0 kilo afgevallen! Grappig ook omdat ik dik ben dat iedereen denkt dat ik daar kom om af te vallen en een mooi lichaam te kweken. Gelukkig heb ik een ander doel en is het ook wel gezellig dus ik vermaak me nog wel. Maar slank of stevig zal ik nooit worden, altijd vet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162002171
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 05:23 schreef twiFight het volgende:
Haha fitnessen helpt bij mij geen meter. Ik sport nu een half jaar 3 keer per week en ik ben het magische getal van... 0 kilo afgevallen! Grappig ook omdat ik dik ben dat iedereen denkt dat ik daar kom om af te vallen en een mooi lichaam te kweken. Gelukkig heb ik een ander doel en is het ook wel gezellig dus ik vermaak me nog wel. Maar slank of stevig zal ik nooit worden, altijd vet.
Mijn doelen wijzigen in fitter worden en meer spierkracht opbouwen is reëler inderdaad. Je hebt gelijk.

Mijn geweten knaagt wanneer ik, zoals nu alweer twee jaar het geval is, niet mijn best doe mijn lichaam te onderhouden. Dat had ik vroeger totaal niet, maar sinds een aantal jaren wel. Het is beter voor mijn lijf om (eventueel) minder gewicht mee te moeten zeulen en meer op spierkracht te kunnen vertrouwen. Zoiets.

[ Bericht 8% gewijzigd door -sabine- op 08-05-2016 06:35:20 ]
pi_162003153
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 00:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Je mag er best zijn hoor Toto, niks mis met je ''kop'' ^O^
Ik ben 80 bij 1.80, dus je bent gezonder dan mij :D
Ik ben 1.48 en 60 kilo. :')

Mijn probleem is ook mijn buik, zelfde als Toto. Ik lijk net 7 maanden zwanger. :o

De rest is niet echt dik. Van voren zie ik er gewoon slank uit. Maar van opzij dus die flinke buik.
pi_162003801
Ook ik ben niet tevreden.
Het afgelopen jaar ben ik 10 kilo aangekomen. Dat komt door mijn rug. Ik kan veel minder bewegen en heb meer tijd om te eten.
Het is echt zoveel beter voor mij als ik zou stoppen met snacken. Maar ik vind me regelmatig zielig, bijvoorbeeld wanneer ik al die wielrenners zie. Dat wil ik ook...

Ik hoop dat de operatie, paar maanden wachttijd, me zover brengt dat ik in ieder geval weer kan meedoen met het dagelijks leven en dat ik sportief weer actief kan zijn.
pi_162004017
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 09:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ben 1.48 en 60 kilo. :')

Mijn probleem is ook mijn buik, zelfde als Toto. Ik lijk net 7 maanden zwanger. :o

De rest is niet echt dik. Van voren zie ik er gewoon slank uit. Maar van opzij dus die flinke buik.
1.48 ?? :o Wij zouden het verschil moeten delen haha
  zondag 8 mei 2016 @ 11:04:09 #290
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162004177
Ik ben 1m51 en woog 64kg.

Mijn buikje is ook het probleem maar heb dan ook een 'halve' apotheek aan medicatie.

Morgen bloedonderzoek schildklier en psychotherapie.

Ik zet door voor een slaaponderzoek in het UZA, blijkbaar het enige ziekenhuis in de buurt met een slaapkliniek.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162005008
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:35 schreef Adriane het volgende:
Ook ik ben niet tevreden.
Het afgelopen jaar ben ik 10 kilo aangekomen. Dat komt door mijn rug. Ik kan veel minder bewegen en heb meer tijd om te eten.
Het is echt zoveel beter voor mij als ik zou stoppen met snacken. Maar ik vind me regelmatig zielig, bijvoorbeeld wanneer ik al die wielrenners zie. Dat wil ik ook...

Ik hoop dat de operatie, paar maanden wachttijd, me zover brengt dat ik in ieder geval weer kan meedoen met het dagelijks leven en dat ik sportief weer actief kan zijn.
Snacken met komkommertjes en tomaatjes een idee/optie?

Zouden wij eigenlijk ook meer moeten doen.
pi_162005037
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

1.48 ?? :o Wij zouden het verschil moeten delen haha
Er is weleens gedacht dat ik vriend z'n dochter ben. :+
pi_162005359
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 04:58 schreef -sabine- het volgende:
Er is niets mis met jezelf verbeteren. Ik hoop dat lukt wat je graag wilt bereiken, Toto.

Ik ga maandag fysio/fitness regelen voor mijzelf. Ik ben te zwaar geworden na de overgang, stoppen met roken en minder bewegen na beëindiging eigen zaak. Ik heb een lange weg te gaan en het succes van oa LPF en mijn vriendin laat mij zien dat het kan. Nu ik het hier opschrijf maak ik een belofte.

Fijne zondag allemaal.
Succes!
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2016 @ 12:30:28 #294
137949 Disana
pi_162005552
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 04:58 schreef -sabine- het volgende:
Er is niets mis met jezelf verbeteren. Ik hoop dat lukt wat je graag wilt bereiken, Toto.

Ik ga maandag fysio/fitness regelen voor mijzelf. Ik ben te zwaar geworden na de overgang, stoppen met roken en minder bewegen na beëindiging eigen zaak. Ik heb een lange weg te gaan en het succes van oa LPF en mijn vriendin laat mij zien dat het kan. Nu ik het hier opschrijf maak ik een belofte.

Fijne zondag allemaal.
Veel succes sabine.
pi_162005672
Bohh door de gewichten hier besef ik me opeens hoe dun ik ben geworden :'( en dan heb ik het vooral over spiermassa die ik kwijt ben.

Ik hou met moeite 60 kg vast bij 1.75 en volgens de BMI is dat gezond.. Maar ik krijg wel eens de vraag of ik een eetstoornis heb. :{
  zondag 8 mei 2016 @ 12:37:40 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162005685
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 04:58 schreef -sabine- het volgende:
Er is niets mis met jezelf verbeteren. Ik hoop dat lukt wat je graag wilt bereiken, Toto.

Ik ga maandag fysio/fitness regelen voor mijzelf. Ik ben te zwaar geworden na de overgang, stoppen met roken en minder bewegen na beëindiging eigen zaak. Ik heb een lange weg te gaan en het succes van oa LPF en mijn vriendin laat mij zien dat het kan. Nu ik het hier opschrijf maak ik een belofte.

Fijne zondag allemaal.
Succes!

Ik ben 1.75 en was 123 kilo toen ik begon met afvallen. Ben nu 104 met een lange weg te gaan. Maar goed heb nu een hemdje aan die ik vorig jaar nog echt niet aankon *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162005766
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Succes!

Ik ben 1.75 en was 123 kilo toen ik begon met afvallen. Ben nu 104 met een lange weg te gaan. Maar goed heb nu een hemdje aan die ik vorig jaar nog echt niet aankon *O*
Wauw, da's massieve progressie zeg :o heel goed gedaan! Die laatste kilo's gaan je ook lukken ^O^

Ik zat op ~84.5 een paar weken geleden nadat ik toen ik hier net was elke dag alleen maar junkfood at omdat ik niet kon koken etc :')... Zit nu op 82, eerste doel is 85 met een vetpercentage van 10% maar da's nog ongeveer 400000 lichtjaren verderop
pi_162005863
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wauw, da's massieve progressie zeg :o heel goed gedaan! Die laatste kilo's gaan je ook lukken ^O^

Ik zat op ~84.5 een paar weken geleden nadat ik toen ik hier net was elke dag alleen maar junkfood at omdat ik niet kon koken etc :')... Zit nu op 82, eerste doel is 85 met een vetpercentage van 10% maar da's nog ongeveer 400000 lichtjaren verderop
Is het niet een beter idee om het in kleinere stapjes op te hakken als het als 400000 lichtjaren verderop voelt?

Ik deed altijd kleine stapjes voor mezelf met sporten en afvallen.

Opdrukken bijvoorbeeld eerst tegen de muur, daarna op een tafel, toen op m'n knieën met een steps. Steps een standje lager, steps eronderuit en uiteindelijk volledig. En al die stapjes hadden we dan van te voren bedacht en dan waren het van die mierensprongen maar het gaf wel altijd voldoening.

Met afvallen ook :) begon met 98,8. Eerst de 95, dan zou 92 afgerond 90 zijn, leek naar de 90 ook weer een kleiner stapje etc. :)

En heel goed bezig LP! O+
  zondag 8 mei 2016 @ 12:48:34 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162005883
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wauw, da's massieve progressie zeg :o heel goed gedaan! Die laatste kilo's gaan je ook lukken ^O^

Ik zat op ~84.5 een paar weken geleden nadat ik toen ik hier net was elke dag alleen maar junkfood at omdat ik niet kon koken etc :')... Zit nu op 82, eerste doel is 85 met een vetpercentage van 10% maar da's nog ongeveer 400000 lichtjaren verderop
Komt goed joh!

Ik hoop dat ik over een paar maand onder de 100 ben. Dat ben ik echt al JAREN niet meer geweest :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162005902
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Is het niet een beter idee om het in kleinere stapjes op te hakken als het als 400000 lichtjaren verderop voelt?

Ik deed altijd kleine stapjes voor mezelf met sporten en afvallen.

Opdrukken bijvoorbeeld eerst tegen de muur, daarna op een tafel, toen op m'n knieën met een steps. Steps een standje lager, steps eronderuit en uiteindelijk volledig. En al die stapjes hadden we dan van te voren bedacht en dan waren het van die mierensprongen maar het gaf wel altijd voldoening.

Met afvallen ook :) begon met 98,8. Eerst de 95, dan zou 92 afgerond 90 zijn, leek naar de 90 ook weer een kleiner stapje etc. :)

En heel goed bezig LP! O+
Nou ja, voor mij is het dan puur een kwestie van vet verbranden, ik weet eigenlijk niet op hoeveel procent ik zit nu, wil ik morgen eens laten meten. Ondertussen train ik natuurlijk door met krachttraining dus ik denk dat ik eigenlijk morgen pas meer kan zeggen over hoe lang het ongeveer (realistisch gezien) gaat duren om in elk geval richting 11-12% te gaan. Zien we daarna wel verder of die 85/10% ooit lukt inderdaad :)
  zondag 8 mei 2016 @ 12:50:09 #301
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162005917
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Is het niet een beter idee om het in kleinere stapjes op te hakken als het als 400000 lichtjaren verderop voelt?

Ik deed altijd kleine stapjes voor mezelf met sporten en afvallen.

Opdrukken bijvoorbeeld eerst tegen de muur, daarna op een tafel, toen op m'n knieën met een steps. Steps een standje lager, steps eronderuit en uiteindelijk volledig. En al die stapjes hadden we dan van te voren bedacht en dan waren het van die mierensprongen maar het gaf wel altijd voldoening.

Met afvallen ook :) begon met 98,8. Eerst de 95, dan zou 92 afgerond 90 zijn, leek naar de 90 ook weer een kleiner stapje etc. :)

En heel goed bezig LP! O+
Het is ook het beste om het langzaam aan te doen. Snel iets doen heeft toch geen zin. Is ook niet goed voor je spieren. En afvallen ook niet, zit er dan meestal zo weer aan.

Mijn doel is om een kilo of 2 per maand te verliezen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')