abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 mei 2016 @ 17:38:46 #176
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161875957
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Even serieus. Dat platte aarde gedoe was vanaf het begin al niet heel veel meer dan 'een kijkje in de keuken van de flat earth psyche/gemeenschap' Ik vind het vergelijkbaar met een topic in F&L waar een extreem religieuze 10 topics in post met alleen maar dogmatiek vanuit één van de heilige boeken.
Ook daar worden die dan direct gesloten hoor. (Of als het onderwerp zelf van waarde is wordt erop gemod.) Dat geklier zo 11 topicdelen laten doorgaan vind ik persoonlijk geen succes ieg.

Mensen kunnen nog zo gelovig zijn, er zit wel een verschil tussen serieus praten over idiote ideeen en spammen.

Dus even serieus: er mag best gemod worden. Ook als het gekkies zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 2 mei 2016 @ 18:09:09 #177
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161876699
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ook daar worden die dan direct gesloten hoor. (Of als het onderwerp zelf van waarde is wordt erop gemod.) Dat geklier zo 11 topicdelen laten doorgaan vind ik persoonlijk geen succes ieg.

Mensen kunnen nog zo gelovig zijn, er zit wel een verschil tussen serieus praten over idiote ideeen en spammen.

Dus even serieus: er mag best gemod worden. Ook als het gekkies zijn.
Als er over de schreef gegaan wordt dan zal ik wel gaan vegen maar de reeks heeft zijn waarde in het feit dat het complot bestaat en interessant leesvoer is.

Niet perse om de waarheidsgehalte erin. En in het verleden heb ik ook tig topics volgeluld in f&l tegen een zware religioos. Geen idee hoe het er nu is maar toen bleef het ook gewoon open.

Je weet van te voren dat je tegen een betonnen muur lult dus wie is er nou echt gek?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_161876830
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Even serieus. Dat platte aarde gedoe was vanaf het begin al niet heel veel meer dan 'een kijkje in de keuken van de flat earth psyche/gemeenschap' Ik vind het vergelijkbaar met een topic in F&L waar een extreem religieuze 10 topics in post met alleen maar dogmatiek vanuit één van de heilige boeken. Het is het lage fruit van de samenzweringen, makkelijk gaten in te schieten en eigenlijk gewoon tof voor een tussendoortje. Het is destijds geboren in de spacefakery reeks omdat men er toen blijkbaar in geïnteresseerd was en als die interesse nu begint af te nemen of de frustratie begint toe te nemen door eigenwijs gedrag van iemand die niet overtuigd kan worden al schiet je hem naakt de dampkring door, tja. Het is meer een topic a la reptillians 'hey kijk, deze conspiracies bestaan ook' dan dat het echt een leerzaam topic is.

Ik ga zo even kijken (vanavond) wat er aan de hand is.
Ik snap die insteek ook zeker en de uitleg is ook goed hoor. Wat je zelf aangeeft, lijkt me een prima oplossing.
  maandag 2 mei 2016 @ 18:23:48 #179
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161877016
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik snap die insteek ook zeker en de uitleg is ook goed hoor. Wat je zelf aangeeft, lijkt me een prima oplossing.
Hem naakt de dampkring door schieten :o Hoop dat dat figuurlijk bedoeld is :P
There is only one religion
  maandag 2 mei 2016 @ 18:55:56 #180
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161877817
Vergeet niet dat het ook een cultuur schept en dat een thread met als enige bedoeling aapjes kijken iompliceert dat dat dus normaal / de bedoeling van bnw is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 mei 2016 @ 19:10:13 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161878201
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef oompaloompa het volgende:
Vergeet niet dat het ook een cultuur schept en dat een thread met als enige bedoeling aapjes kijken iompliceert dat dat dus normaal / de bedoeling van bnw is.
Als er een samenzwering van bestaat en het binnen het beleid is om erover te praten dan mag er een topic over gemaakt worden. Francorex blijft heel netjes binnen de policy en miept niet over beledigende posts jegens zijn persoontje en doet ook nog zijn best om 10 mensen van repliek te dienen. Tja, de complotten wereld heeft nou eenmaal gekke onderwerpen ertussen zitten. Dat maakt het naast het sombere ook een heel bonte en interessante wereld. Er zijn situaties waar een bepaald soort complotvisie het hele BNW forum besmet en dan grijpen we in maar de flat earth blijft netjes in de reeks dus als je er echt beu van bent klik je op ontvolgen en klaar is Klara. Voor alles wat er speelt in dat topic vind ik francorex praktisch een voorbeelduser qua temperament.

In het kort; zolang francorex het niet zat is zie ik een slotje niet gebeuren enkel omdat de rest tegen de muren klimt van frustratie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 2 mei 2016 @ 19:12:12 #182
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161878246
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Als er een samenzwering van bestaat en het binnen het beleid is om erover te praten dan mag er een topic over gemaakt worden. Francorex blijft heel netjes binnen de policy en miept niet over beledigende posts jegens zijn persoontje en doet ook nog zijn best om 10 mensen van repliek te dienen. Tja, de complotten wereld heeft nou eenmaal gekke onderwerpen ertussen zitten. Dat maakt het naast het sombere ook een heel bonte en interessante wereld. Er zijn situaties waar een bepaald soort complotvisie het hele BNW forum besmet en dan grijpen we in maar de flat earth blijft netjes in de reeks dus als je er echt beu van bent klik je op ontvolgen en klaar is Klara. Voor alles wat er speelt in dat topic vind ik francorex praktisch een voorbeelduser qua temperament.

In het kort; zolang francorex het niet zat is zie ik een slotje niet gebeuren enkel omdat de rest tegen de muren klimt van frustratie.
Ik lees de thread niet, het maakt mij vrij weinig uit wat er mee gebeurt. Ik zag alleen in de posts hierboven weinig over de consequenties van het toestaan en gaf dat daarom even aan, of je die consequenties acceptabel vind of niet is jullie beslissing.

edit: eigenlijk heel erg vergelijkbaar met de lichtkogel situatie, die ook lange tijd geen enkele regel letterlijk brak maar wel een enorm gevolg had voor de hele cultuur in bnw

[ Bericht 5% gewijzigd door oompaloompa op 02-05-2016 19:19:52 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 mei 2016 @ 19:32:19 #183
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161878808
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Als er over de schreef gegaan wordt dan zal ik wel gaan vegen maar de reeks heeft zijn waarde in het feit dat het complot bestaat en interessant leesvoer is.

Niet perse om de waarheidsgehalte erin. En in het verleden heb ik ook tig topics volgeluld in f&l tegen een zware religioos. Geen idee hoe het er nu is maar toen bleef het ook gewoon open.

Je weet van te voren dat je tegen een betonnen muur lult dus wie is er nou echt gek?
Dit is hoop ik geen vrijbrief om maar aan de lopende band maffe filmpjes te posten en "globehead" te roepen? :?

Natuurlijk gaat het over idiote ideeen, waaronder het idee dat de aarde plat is en dat de NASA vanalles faket. Maar dat betekent hoop ik niet dat zo'n 'betonnen muur' vrij is om zo'n topic vol te spammen.

En die complottheorieen zijn in potentie interessant. Wat niet interessant is is zo ongeveer 90% van wat francorex post. Ik hoop dat je het verschil ziet. Als we even bedenken dat ongeveer 1/3 van die 11 delen van hem afkomstig is dan zijn dat ontzettend veel posts die beter verwijderd hadden kunnen worden.

Hij is vooral aan het preken, in discussie gaat hij (vrijwel) niet. Getuige ook het feit dat je hem vragen zeker 10 keer moet stellen voordat hij ze uberhaupt leest.

En ik weet vrij zeker dat preken nooit is getolereerd in F&L. ;) Niet in de laatste 6 jaar ieg. Dit is een discussieforum, en dus mag je van mensen verwachten, eisen, dat ze in discussie gaan. Ook als ze verder knettergek zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Molurus op 02-05-2016 19:50:32 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161879162
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Als er een samenzwering van bestaat en het binnen het beleid is om erover te praten dan mag er een topic over gemaakt worden. Francorex blijft heel netjes binnen de policy en miept niet over beledigende posts jegens zijn persoontje en doet ook nog zijn best om 10 mensen van repliek te dienen. Tja, de complotten wereld heeft nou eenmaal gekke onderwerpen ertussen zitten. Dat maakt het naast het sombere ook een heel bonte en interessante wereld. Er zijn situaties waar een bepaald soort complotvisie het hele BNW forum besmet en dan grijpen we in maar de flat earth blijft netjes in de reeks dus als je er echt beu van bent klik je op ontvolgen en klaar is Klara. Voor alles wat er speelt in dat topic vind ik francorex praktisch een voorbeelduser qua temperament.

In het kort; zolang francorex het niet zat is zie ik een slotje niet gebeuren enkel omdat de rest tegen de muren klimt van frustratie.
Waarom schiet je hier alleen francorex de helpende hand toe?

Daar begrijp ik echt helemaal niets van.

Sterker nog, ik neem het helemaal niet serieus. Hoe kan je nou met droge ogen beweren dat hij anderen van repliek dient?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 19:45:07 ]
  maandag 2 mei 2016 @ 19:43:47 #185
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161879165
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

edit: eigenlijk heel erg vergelijkbaar met de lichtkogel situatie, die ook lange tijd geen enkele regel letterlijk brak maar wel een enorm gevolg had voor de hele cultuur in bnw
Nou... geen enkele regel brak... ik zou het toch wel uitleggen als serieus wangedrag waar veel eerder tegen opgetreden had moeten worden.

Of het strikt volgens de letter in strijd was met de voorwaarden van FOK! weet ik niet, maar het was wel uitermate onwenselijk. Zoals je zegt: het heeft enorme consequenties voor de cultuur van het forum. Voor de mensen die het aantrekt, en het gedrag van andere users.

Modden is meer dan alleen de regels strikt volgens de letter handhaven.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 2 mei 2016 @ 19:45:23 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161879206
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Als er een samenzwering van bestaat en het binnen het beleid is om erover te praten dan mag er een topic over gemaakt worden. Francorex blijft heel netjes binnen de policy en miept niet over beledigende posts jegens zijn persoontje en doet ook nog zijn best om 10 mensen van repliek te dienen. Tja, de complotten wereld heeft nou eenmaal gekke onderwerpen ertussen zitten. Dat maakt het naast het sombere ook een heel bonte en interessante wereld. Er zijn situaties waar een bepaald soort complotvisie het hele BNW forum besmet en dan grijpen we in maar de flat earth blijft netjes in de reeks dus als je er echt beu van bent klik je op ontvolgen en klaar is Klara. Voor alles wat er speelt in dat topic vind ik francorex praktisch een voorbeelduser qua temperament.

In het kort; zolang francorex het niet zat is zie ik een slotje niet gebeuren enkel omdat de rest tegen de muren klimt van frustratie.
Bullshit dat hij zijn best doet mensen van repliek te dienen :D Sommige dingen moesten meerdere topics herhaald worden, voor er ook maar iets van een reactie kwam.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 mei 2016 @ 20:01:00 #187
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161879685
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Voor alles wat er speelt in dat topic vind ik francorex praktisch een voorbeelduser qua temperament.
Qua temperament in de zin dat hij betrekkelijk weinig scheldt, misschien. (Hoewel hij geregeld behoorlijk onbeschoft uit de hoek komt.) Maar in alle andere opzichten is het een schoolvoorbeeld van het soort user dat je gewoon niet in je forum wilt hebben. (Net als LK trouwens.) Zo'n forum gaat daar vroeg of laat kapot aan.

Zoals gezegd: dit is een discussieforum, en dus mag je best - ook van de gekken - eisen dat ze in discussie gaan. Een topic volspammen en af en toe reageren met makkelijke one-liners is dus gewoon not done. (Wat mij betreft.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Molurus op 02-05-2016 20:08:53 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 2 mei 2016 @ 20:23:24 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161880398
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Qua temperament in de zin dat hij betrekkelijk weinig scheldt, misschien. (Hoewel hij geregeld behoorlijk onbeschoft uit de hoek komt.) Maar in alle andere opzichten is het een schoolvoorbeeld van het soort user dat je gewoon niet in je forum wilt hebben. (Net als LK trouwens.) Zo'n forum gaat daar vroeg of laat kapot aan.

Zoals gezegd: dit is een discussieforum, en dus mag je best - ook van de gekken - eisen dat ze in discussie gaan. Een topic volspammen en af en toe reageren met makkelijke one-liners is dus gewoon not done. (Wat mij betreft.)
De vergelijking met LK gaat op zo verschrikkelijk veel punten mank dat ik daar verder niet op in ga. Verder zie ik francorex ook regelmatig uitgebreide posts maken en zelfs toegeven als hij iets niet weet of rond kan breien in zijn theorie. Hij houdt er een apart denkbeeld op na maar ik blijf erbij dat degenen die er op in blijven gaan gekker zijn dan degene die de pro flat earth stelling vasthoudt.

Hij valt niks of niemand lastig buiten die ene reeks. Hij is niemand tot last en geeft een mooie kijk in de wereld van flat earth. Als je er niet meer tegen kan ga je lekker ergens anders posten en sloop je die reeks uit je my active topics lijst.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 2 mei 2016 @ 20:27:48 #189
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161880542
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

[..]

De vergelijking met LK gaat op zo verschrikkelijk veel punten mank dat ik daar verder niet op in ga.
Verder ook niet relevant, daarom staat het tussen haakjes.

quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

Verder zie ik francorex ook regelmatig uitgebreide posts maken en zelfs toegeven als hij iets niet weet of rond kan breien in zijn theorie. Hij houdt er een apart denkbeeld op na maar ik blijf erbij dat degenen die er op in blijven gaan gekker zijn dan degene die de pro flat earth stelling vasthoudt.
Dit getuigt wat mij betreft niet bepaald van respect voor je users of voor de content van BNW.

quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

Hij valt niks of niemand lastig buiten die ene reeks. Hij is niemand tot last en geeft een mooie kijk in de wereld van flat earth.
Ik zou zeggen dat zijn spammerige gedrag het topic ernstig verstoort / de loop van het topic op een onwenselijke manier bepaalt.

quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

Als je er niet meer tegen kan ga je lekker ergens anders posten en sloop je die reeks uit je my active topics lijst.
Dit vind ik wel het ultieme zwaktebod, maar goed. Ik lees het als een ordinair excuus om niet te modden in een topic dat je zelf toch niet zo interessant vindt.

Ik zou nu heel flauw kunnen zijn door te zeggen: "als je geen zin hebt in modden dan ga je toch gewoon op zwart?" Maar dat doe ik niet. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Molurus op 02-05-2016 20:39:21 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 2 mei 2016 @ 20:27:50 #190
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161880544
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

[..]

De vergelijking met LK gaat op zo verschrikkelijk veel punten mank dat ik daar verder niet op in ga. Verder zie ik francorex ook regelmatig uitgebreide posts maken en zelfs toegeven als hij iets niet weet of rond kan breien in zijn theorie. Hij houdt er een apart denkbeeld op na maar ik blijf erbij dat degenen die er op in blijven gaan gekker zijn dan degene die de pro flat earth stelling vasthoudt.

Hij valt niks of niemand lastig buiten die ene reeks. Hij is niemand tot last en geeft een mooie kijk in de wereld van flat earth. Als je er niet meer tegen kan ga je lekker ergens anders posten en sloop je die reeks uit je my active topics lijst.
Ik vergelijk hem niet met LK, ik vergelijk jouw reactie op hem met jouw reactie op LK.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 mei 2016 @ 20:28:12 #191
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161880550
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vergelijk hem niet met LK, ik vergelijk jouw reactie op hem met jouw reactie op LK.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161880568
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij valt niks of niemand lastig buiten die ene reeks. Hij is niemand tot last en geeft een mooie kijk in de wereld van flat earth. Als je er niet meer tegen kan ga je lekker ergens anders posten en sloop je die reeks uit je my active topics lijst.
Niemand tot last zelfs, haha.

Het is weer "jogy moet en zal de underdog verdedigen" tijd. Prima hoor :).
pi_161881045
Maar flat earth heeft eigenlijk ook best veel met religie te maken!
Dit kan je gewoon uit de posts zelf halen van de betreffende user!

Zo kan iedereen wel zeggen de aarde is zo rechthoekig als een landkaart.
Verder is het een ontzettend grappig topic, maar verder dan dat is het niet!
  Moderator maandag 2 mei 2016 @ 21:13:20 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_161882136
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef jogy het volgende:

[..]

De vergelijking met LK gaat op zo verschrikkelijk veel punten mank dat ik daar verder niet op in ga. Verder zie ik francorex ook regelmatig uitgebreide posts maken en zelfs toegeven als hij iets niet weet of rond kan breien in zijn theorie. Hij houdt er een apart denkbeeld op na maar ik blijf erbij dat degenen die er op in blijven gaan gekker zijn dan degene die de pro flat earth stelling vasthoudt.

Hij valt niks of niemand lastig buiten die ene reeks. Hij is niemand tot last en geeft een mooie kijk in de wereld van flat earth. Als je er niet meer tegen kan ga je lekker ergens anders posten en sloop je die reeks uit je my active topics lijst.
Dat vind ik nogal een uitspraak :o Hij poneert aan de lopende band zijn stellingen en gaat niet op vragen in en dan zijn degenen die er nog wél een discussie van willen maken gekker dan hij?
  maandag 2 mei 2016 @ 21:37:21 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161883048
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vergelijk hem niet met LK, ik vergelijk jouw reactie op hem met jouw reactie op LK.
Bij LK is het hopeloos fout gegaan destijds, helemaal eens. Ik had de ijdele hoop dat met een beetje tijd en aansturing hij wel binnen de lijntjes zou gaan kleuren maar dat was kansloos. Francorex in dit geval is eigenwijs, eens, maar zijn hele opinie is niet omstreden of op welke manier dan ook tegen welke policy dan ook.

Ik geef iedere 'vreemde vogel' de ruimte ja, soms gaat het fout en soms ook gewoon niet. En bij Francorex zie ik met de beste wil van de wereld niet iets wat tegen een policy gaat.

Ik zie alleen een aantal users die de reeks zat zijn en er een slotje op willen omdat francorex niet volgens hun regeltjes (niet de policy) speelt. tja, dat is dan gewoon heel jammer voor de users. Meer kan ik er niet van maken. Ik heb vanmiddag er even doorheen gelezen en de enige posts tegen de policy zijn hoofdzakelijk van anderen. Uit frustratie denk ik, begrijpelijk ook wel als de logica van francorex je spontaan een bloedneus en een migraine bezorgt maar nog steeds tegen de policy. Hij zit enkel in die reeks, heel makkelijk te negeren. Er zijn users die een stuk vervelender aanwezig zijn dan hij. Als je er niet tegen kan dan ga je ergens anders heen. Als het BNW over gaat nemen ondernemen we stappen. Dat doet het nu niet, er zijn nog genoeg andere topics over het hele spectrum die gewoon fijn door lopen. Jullie maken van een platte mug een bolvormige olifant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 2 mei 2016 @ 21:45:18 #196
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161883391
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Bij LK is het hopeloos fout gegaan destijds, helemaal eens. Ik had de ijdele hoop dat met een beetje tijd en aansturing hij wel binnen de lijntjes zou gaan kleuren maar dat was kansloos. Francorex in dit geval is eigenwijs, eens, maar zijn hele opinie is niet omstreden of op welke manier dan ook tegen welke policy dan ook.

Ik geef iedere 'vreemde vogel' de ruimte ja, soms gaat het fout en soms ook gewoon niet. En bij Francorex zie ik met de beste wil van de wereld niet iets wat tegen een policy gaat.

Ik zie alleen een aantal users die de reeks zat zijn en er een slotje op willen omdat francorex niet volgens hun regeltjes (niet de policy) speelt. tja, dat is dan gewoon heel jammer voor de users. Meer kan ik er niet van maken. Ik heb vanmiddag er even doorheen gelezen en de enige posts tegen de policy zijn hoofdzakelijk van anderen. Uit frustratie denk ik, begrijpelijk ook wel als de logica van francorex je spontaan een bloedneus en een migraine bezorgt maar nog steeds tegen de policy. Hij zit enkel in die reeks, heel makkelijk te negeren. Er zijn users die een stuk vervelender aanwezig zijn dan hij. Als je er niet tegen kan dan ga je ergens anders heen. Als het BNW over gaat nemen ondernemen we stappen. Dat doet het nu niet, er zijn nog genoeg andere topics over het hele spectrum die gewoon fijn door lopen. Jullie maken van een platte mug een bolvormige olifant.
Maar dat is precies het hele punt Jogy, al jaren mist BNW richting, doel, idealen. Keer op keer wordt er geklaagd vanuit alle kanten over mensen die niet zouden passen. Keer op keer wordt dit genegeerd en de enige boodschap die continu afgegeven wordt is alles dat niet direct tegen de regels is een waardevolle toevoeging is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 mei 2016 @ 21:45:51 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161883423
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een uitspraak :o Hij poneert aan de lopende band zijn stellingen en gaat niet op vragen in en dan zijn degenen die er nog wél een discussie van willen maken gekker dan hij?
Hij is maar in zijn eentje en discussieert tegen een tiental anderen, dus wat mij betreft heeft hij alle recht om dingen over te slaan. Misschien moeten de ball-earth mensen maar gewoon een afgevaardigde aanstellen die in discussie gaat tegenover francorex.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 2 mei 2016 @ 21:48:29 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_161883552
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij is maar in zijn eentje en discussieert tegen een tiental anderen, dus wat mij betreft heeft hij alle recht om dingen over te slaan. Misschien moeten de ball-earth mensen maar gewoon een afgevaardigde aanstellen die in discussie gaat tegenover francorex.
Hij discussieert niet. Hij predikt.
  maandag 2 mei 2016 @ 21:52:09 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161883730
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij discussieert niet. Hij predikt.
Dat ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 mei 2016 @ 21:53:18 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161883783
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar dat is precies het hele punt Jogy, al jaren mist BNW richting, doel, idealen. Keer op keer wordt er geklaagd vanuit alle kanten over mensen die niet zouden passen. Keer op keer wordt dit genegeerd en de enige boodschap die continu afgegeven wordt is alles dat niet direct tegen de regels is een waardevolle toevoeging is.
Maar even to the point, wat is er nou zo verschrikkelijk mis met die reeks (die nota bene door dezelfde groep in space fakery geboren is) dat het gesloten moet worden? Leg me dat nou eens glashelder uit? BNW is er óók voor dit soort topics, ook voor mensen met ideeën die volgens anderen volledig van de pot gerukt zijn, naast de andere topics die wel meer aan de oppervlakte zitten.

• Niets controversieels
• Interessant leesvoer
• Ondanks dat jullie aangeven dat hij onliners gooit en nergens op ingaat zie ik hem gewoon volledige posts geven waar hij op verschillende zaken ingaat.
• |Het is een daadwerkelijk bestaande samenzweringstheorie. (en ook voor de verandering een 'zachtaardige' (relatief) )
• Francorex heeft aardig wat verstand van die theorie (of het alle wetten van de natuurkunde nou tart of niet natuurlijk)
• Francorex blijft gewoon netjes als je kijkt wat er terug gesmeten wordt

Ik zie alleen mensen die het veel te serieus nemen, jammer. Neem afstand en kom later terug. Laat het topic zelf sterven door er gewoon niet meer op in te gaan. Neem het met een korrel zout en lees het voor wat het is.

En ja, de users zelf bepalen de richting van BNW. Zoals jij doet met Monsanto en nu de suikerlobby ( O+ ). Ik heb echt geen trek in moderatie die wel even besluit wat wel en niet BNW waardig is zolang het dus met conspiracies te maken heeft en binnen de policy valt, er zijn een paar buitengrenzen waar aan gehouden moet worden en de oprechtheid van users die het topic openen of er in mee posten maar de moderators zijn er niet om even met de scepter te zwaaien en te zeggen dat flat earth niet BNW waardig (meer) is. Als het zo is dat francorex al jaren (of decennia) in het flat earth concept gelooft, hoe denk jij dan dat hij hier in BNW opeens van gedachten gaat veranderen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')