Je foto past vast niet in dat bakkie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:38 schreef Catch22- het volgende:
Aanhanger foto's?
[ afbeelding ]
Vandaag ga ik het voorscherm vervangen
Que?quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je foto past vast niet in dat bakkie.
5312x2988quote:
Jep. Je kunt evt de cilinder in de lengte leggen, dan heb je een heerlijke actieradius en kun je nog steeds lange shit vervoeren. Maar ik zou het ook niet doen, je levert toch fors aan ruimte in.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:44 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nouuuuu! Had wel al even zitten kijken nadat ik de eerste tank had leeg gereden destijds. Zou wel leuk zijn om 200 liter in de achterbak te hebben + die 51 liter die er al zit haha. Maar goed, voordeel van een station is ook de ruimte en soms heb ik toch de bank plat. Een cilindertank is dan gewoon een groot nadeel. Dus ik moet er maar mee leren leven!
Met 60 liter Doe je dan alsnog 300km. Met 90kmu ben je dan dik 3 uur verder. Gezonde periode voor een stop toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Jep. Je kunt evt de cilinder in de lengte leggen, dan heb je een heerlijke actieradius en kun je nog steeds lange shit vervoeren. Maar ik zou het ook niet doen, je levert toch fors aan ruimte in.
En LPG zorgt wel voor stops ja. Juist irritant, ik wil op de lange stukken liever uren doorrijden. Wat doet die 540 van je met sleurhut erachter? 1:5 ofzo?
Oeps!quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
5312x2988
Mijn telefoon moest even slikken.
Op die lange stukken gewoon LPG en benzine verbruiken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Jep. Je kunt evt de cilinder in de lengte leggen, dan heb je een heerlijke actieradius en kun je nog steeds lange shit vervoeren. Maar ik zou het ook niet doen, je levert toch fors aan ruimte in.
En LPG zorgt wel voor stops ja. Juist irritant, ik wil op de lange stukken liever uren doorrijden. Wat doet die 540 van je met sleurhut erachter? 1:5 ofzo?
Ligt eraan. Ik heb vaker stukken van 4-5 uur gereden zonder stop, heerlijk in de flow.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:04 schreef Catch22- het volgende:
Met 60 liter Doe je dan alsnog 300km. Met 90kmu ben je dan dik 3 uur verder. Gezonde periode voor een stop toch?
quote:Aanhanger foto's?
Nee, maar wel leuk om te zien toch? Had wel aardig wat bekijks omdat het natuurlijk een vrij oude auto is.quote:
Automatische niveauregeling achter, erg blij dat het werkte haha!quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:03 schreef daNpy het volgende:
Ziet er goed uit, combinatie staat keurig recht.
Liever achter een dikke 5 serie als een of andere Peugeot die het net niet mag trekken en waarvan de voorwielen in de lucht hangen nadat opa hem geladen heeft
Die sleur je zo kapot toch, zo een klein bakkie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:38 schreef Catch22- het volgende:
Aanhanger foto's?
[ afbeelding ]
Vandaag ga ik het voorscherm vervangen
Ja klopt, dacht ik ook aan. Maar de achterbak van de 5 is niet enorm groot, dus de tank zal misschien 70 liter zijn ofzo. Dan zit ik netto aan de 100 liter, samen met de andere tank. Wel een verdubbeling maar heel veel ruimte gaat er verloren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Jep. Je kunt evt de cilinder in de lengte leggen, dan heb je een heerlijke actieradius en kun je nog steeds lange shit vervoeren. Maar ik zou het ook niet doen, je levert toch fors aan ruimte in.
En LPG zorgt wel voor stops ja. Juist irritant, ik wil op de lange stukken liever uren doorrijden. Wat doet die 540 van je met sleurhut erachter? 1:5 ofzo?
51 liter gaat er netto in. Dus tankte tussen de 200-250km en inderdaad, was het prima voor de stops. Het is ook niet zo we meteen een uur stil stonden. 5 min. tanken, even naar de plee en de beentjes strekken en weer doooooor!quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met 60 liter Doe je dan alsnog 300km. Met 90kmu ben je dan dik 3 uur verder. Gezonde periode voor een stop toch?
Haha ja dat is een mogelijkheid! Maar aangezien ik wel wat over wilde houden van wat ik voor de hulp kreeg vond ik dat geen optie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Op die lange stukken gewoon LPG en benzine verbruiken.
Ja met werk doe ik dat ook, daar gaat 240 liter diesel in dus tank meestal pas als ik bij de zaak weer ben. Maar dan rijd ik alleen en hoef ik ook met niemand rekening te houden. En 90 km/h rijden is vrij saai, dus word je ook wel snel moequote:Op zaterdag 30 april 2016 10:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb vaker stukken van 4-5 uur gereden zonder stop, heerlijk in de flow.
Ook met 70 liter LPG al eens na minder dan twee uur weer stil gestaan. Dan heb je het idee dat je net weer op pad bent .
Iedereen vind die moderne meuk tegenwoordig al oud.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:32 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk om te zien toch? Had wel aardig wat bekijks omdat het natuurlijk een vrij oude auto is.
Nou ik noem mijn BMW van 22 jaar echt niet modern Gewoon een youngtimer. Maar ik rijd heel veel door Europa en zie niet vaak auto's van 40+ met een caravan er achter. Ook niet van 20+. En blijkbaar de mensen die uitgebreid keken en bij de P vragen stelden ook niet. Vouwwagen vind ik al wat anders, dat weegt niks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Iedereen vind die moderne meuk tegenwoordig al oud.
Ik ken een heleboel mensen die met auto's van 40+ en een caravan/vouwwagen op vakantie gaan.
Dat is (voor mij) oud
Ook niet mijn meug, zoals ik zei bracht ik 'm voor iemand weg en hield ik er wat aan over 😉 Ging zonder caravan terug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
Pff 1 op 5 aan 90km/h dan moet je wel heel graag met een sleurhut op reis willen.
Moet er persoonlijk niet aan denken maja ieder zijn meug. Ik blaas wel langs met 140km/h en een verbruik van 1 op 18.
Komt door het voorste oppervlak van de caravan. Onze 325i verbruikt ook 1 op 5 met caravan, maar met een (zwaardere) trailer en auto erop "maar" 1 op 7 / 1 op 8.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
Pff 1 op 5 aan 90km/h dan moet je wel heel graag met een sleurhut op reis willen.
Moet er persoonlijk niet aan denken maja ieder zijn meug. Ik blaas wel langs met 140km/h en een verbruik van 1 op 18.
Schön!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef boegschroef het volgende:
Nu op een pc
5 touring met aanhanger:
[ afbeelding ]
Al gevonden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn CDV van mijn E93 verwijderen, weet iemand waar je een groter nippeltje kan kopen of hoe dit heet.
Ik hoor vanaf hier de compressor van je vering een strijd op leven en dood met de zwaartekracht leveren.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef boegschroef het volgende:
Nu op een pc
5 touring met aanhanger:
[ afbeelding ]
Zo'n plaatje had ik ook gegoocheld. Maar kwam niet verder dan US-sites.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Jawohl es ist ein Performance CDV Kupplungsverzögerungsventil!
[ afbeelding ]
Door het grotere gaatje, kan je sneller koppelen/schakelen bij een stoplichtsprintje.
Op e-bay wordt het verkocht: linkquote:Op maandag 2 mei 2016 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo'n plaatje had ik ook gegoocheld. Maar kwam niet verder dan US-sites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |