abonnement Unibet Coolblue
pi_159265851


Veelgestelde vragen

(Antwoorden op vrijwel al je vragen kun je vinden op http://www.ryanair.com/site/NL/faqs.php)

Hoe moet dat nou met je naam?
Eerste voornaam zoals in paspoort (of ID kaart) en achternaam in vullen. Als er een accent in staat, invullen zoals het op het onderste randje van je paspoort/ID kaart staat.
Heb je het fout gedaan, dan meteen bellen. Wijzigen is tegenwoordig binnen 24 uur voor kleine foutjes (spelfout in namen, incorrecte bestemming/data) gratis. Een wijziging van naam kost normaal gesproken ¤110,- tot ¤160 per persoon bij Ryanair. In dat geval is het meestal voordeliger om een nieuw ticket te boeken en het oude ticket niet te gebruiken (no-show).

Online inchecken?
Is heel gemakkelijk en gratis als je alleen met 1 stuk handbagage (max. 10 kilo, max 55x40x20 cm) en 1 klein tasje (35x20x20cm)
reist. De eerste 90 stuks cabinebagage mogen mee in de cabine, het overige deel gaat gratis mee in het laadruim.

Als je online incheckt met ruimbagage betaal je de prijs van ruimbagage. Inchecken op de luchthaven kost ¤30 tot ¤50,- per persoon (10kg) per enkele reis en raad ik iedereen af.

Reis je met ruimbagage, dan kan je die achterlaten bij het bagage drop-off point van Ryanair op de luchthaven.

Online inchecken kan vanaf 7 dagen voor vertrek indien je geen toegewezen zitplaats koopt, anders is dit 30 dagen. Je moet gegevens van je paspoort/ID kaart invullen bij het online inchecken.

(Vanaf 1 Oktober 2009 is inchecken op de luchthaven niet meer mogelijk bij Ryanair)!

Iets fout gedaan?
Kom je er te laat achter dat je wat fout hebt gedaan, dan heb je net als bij andere maatschappijen pech. Gelukkig kun je voor weinig geld een nieuw ticket boeken.

Hoe zit dat nou met de handbagage?
Iedere passagier (ongeacht of je betaalt voor ruimbagage of niet) die met Ryanair vliegt heeft het recht om 2 stuks handbagage mee te nemen:

- 1 stuk handbagage van 10kg. De maximale afmetingen van dit stuk handbagage zijn: 55 x 40 x 20 centimeter. Het stuk handbagage mag niet meer dan 10 kilo wegen. Op de afmetingen wordt erg streng gecontroleerd, te groot = in het ruim aan minimum ¤50.
- 1 klein tasje. De maximale afmetingen hiervan zijn 35 x 20 x 20cm.
Er mogen tegenwoordig maximaal 90 stuks handbagage (groot formaat) mee het cabine in. Het kan dus mogelijk zijn dat je handbagage alsnog het laadruim in gaat, zonder extra kosten. Het lijkt erop dat mensen met een tweede (hand)tas hier eerder voor uitgekozen worden.

Algemene veiligheidsregels (ook met betrekking tot vloeistoffen) zijn te lezen op de website van Eindhoven Airport.

Daarnaast kunnen er per luchthaven nog extra regels zijn.

En al die extra kosten?
Er zijn geen extra kosten, het zijn kortingen die je krijgt als je van bepaalde faciliteiten geen gebruik maakt. Je kan kiezen voor
- één of meerdere stuks bagage inchecken of alleen handbagage meenemen
- als eerste aan boord te gaan
- plaatsen kiezen (als je dit kiest mag je ook meteen de priority lane gebruiken)
- sportuitrusting meenemen
- een reisverzekering afsluiten
- hotels, autohuur etc. regelen
- betalen met een normale Creditcard of met een Visa Elektron (hieronder meer over creditcardkosten)

En aan boord kun je ook nog er zelf voor kiezen wat te eten en drinken te kopen.

Erg bepalend voor de prijs van de vlucht zijn:
- reizen in duurdere periodes zoals hoogseizoen of weekenden
- reizen vanaf goedkopere of duurdere vliegvelden (bijvoorbeeld: Op Eindhoven Airport betaal je 40 euro aan belastingen en toeslagen terwijl je op Weeze Airport maar 16 euro aan belastingen en toeslagen betaalt)

Soms zie ik een aanbieding dat je voor ¤10,- (of minder) per enkele reis kan vliegen, is dat echt waar?
Ja! Er zijn hier genoeg mensen die aan het einde van het boekingsproces uitkwamen op ¤10,- (of nog minder zelfs) inclusief alle toeslagen. Dit komt omdat Ryanair dan een deel van jouw belastingen en toeslagen betaald. Dit is de manier van Ryanair om reclame te maken. Je kan er echter vanuit gaan dat er in hetzelfde vliegtuig dan mensen zitten die 20 keer de prijs van jouw ticket hebben betaald, dus Ryanair betaalt het natuurlijk niet echt zelf.
Soms geeft Ryanair zelfs gratis vliegtickets weg! Dan kom je aan het einde van het boekingsproces op ¤0,01 uit.

Kan ik dan ook zonder Creditcardkosten boeken?
Ja dat kan! Door te betalen met een debetkaart (bv. Maestro)

Weeze Airport? Goedkoop vliegen vanaf de Nederlands/Duitse grens?
In Nederland zijn de kosten voor het gebruik van een Luchthaven voor alle vliegmaatschappijen ontzettend duur. Schiphol Airport is bijvoorbeeld na London Heatrow het duurste vliegveld van Europa. Als je vliegt vanaf Eindhoven Airport en Maastricht Airport betaal je meestal rond de 26 euro aan belastingen.

Nog geen 80 Kilometer vanaf Eindhoven, Tussen Nijmegen en Dusseldorf, licht Weeze Airport, oorspronkelijke naam: Niedherrhein Airport (IATA Code: NRN). Het ligt in het dorpje Weeze, net over de grens tussen Nederland en Duitsland bij Nijmegen.

Airport Weeze op Google Maps.

Als je vliegt vanaf Weeze Airport betaal je meestal maar ¤15,- aan luchthavenbelasting, soms minder of geen! Zeker als je met veel mensen reist is dit al snel veel goedkoper dan vliegen vanuit Nederland. En er zijn vanaf Weeze veel meer bestemmingen beschikbaar dan vanaf Nederlandse Ryanair vliegvelden (zie www.ryanair.com). Je kan ook goedkoop vanaf Charleroi in Belgie vliegen. Bij het boekingssysteem van Ryanair heet deze luchthaven "Brussels S. Charleroi (CRL)".

Op de website van Ryanair wordt Weeze Airport ook wel "Dusseldorf (NRN)" genoemd. Ryanair vliegt niet vanaf Dusseldorf International Airport, dus als er Dusseldorf op je Ryanair ticket staat is het altijd vanaf Weeze.


Ik wil toch wat eten en drinken in het vliegtuig kopen. Wat moet ik daarvoor betalen?
Kijk hier voor het inflight menu.

Ik vind het leuk om over Ryanair te praten en om meer te weten te komen over Ryanair, waar kan ik terrecht?
http://www.ryanairfanclub.com/
http://ryanair.site-forums.com/
http://www.facebook.com/pages/Ryanair/90481925067

Huidige aanbiedingen: http://www.ryanair.com/site/NL/?fares=more

De OP is hier te vinden!

TVP's en offtopic reacties vliegen het topic uit!
FR1908
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 20 januari 2016 @ 21:27:49 #2
414785 sirdanilot
pi_159266818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:18 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Rotterdam an sich heeft wel potentie, ook voor de low cost carriers.

Maar, Rotterdam heeft allereerst wat beperkingen qua vliegtijden, en belangrijker, wil niet echt concurreren (lees korting geven) op afhandelingskosten voor maatschappijen.
Hierdoor zijn ze niet echt interessant voor een Easyjet, kosten voor gebruik Schiphol zijn vergelijkbaar en Schiphol is wel een mainport, en voor een Wizzair en Ryanair minder interessant omdat men ook graag wat korting op tarieven wil zodat men passagiers in de vliegtuigen kan lokken.

Maar dat laatste is niet de visie van Rotterdam en heeft men op dit moment niet nodig, men kan prima uit de voeten met Lufthansa, Turkish en BA als lijndienstmaatschappijen naast Transvertragia en in mindere mate Vueling, dit met nog wat Charters naar zonbestemmingen en men voldoet aan de verwachting.
Wie is degene die hierover gaat? De politiek? Gemeente rotterdam? Een particulier bedrijf?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159266981
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Zullen we dan meteen ook maar een utrecht airport maken? Vinden ze daar vast ook makkelijker dan een half uurtje naar schiphol karren.
In Rotterdam ligt al een vliegveld. Might as well make use of it
pi_159268344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Wie is degene die hierover gaat? De politiek? Gemeente rotterdam? Een particulier bedrijf?
Schiphol Airport is de eigenaar en hiermee dus ook de partij welke de strategische beslissingen voor Rotterdam Airport neemt. (Schiphol heeft dan weer aandeelhouders zoals de Nederlandse staat, gemeente Amsterdam, gemeente Rotterdam en de Parijse luchthavens. (Laatste in verband met belangen in andere buitenlandse luchthavens).
Voor Eindhoven Airport heeft Schiphol Airport een groot aandeel, maar is hier niet de uitvoerende partij welke de strategische beslissingen neemt.

Op dit moment is Eindhoven Airport prima voor de low cost Airliners zoals Ryanair, er is nog wat ruimte voor groei, en kan Rotterdam zich wat beter op de zakelijke markt richten naast de lokale vakantiemarkt. Dus op korte termijn zie ik Ryanair nog niet landen op Rotterdam, en al helemaal niet op Lelystad.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 02:20:10 #5
414785 sirdanilot
pi_159272845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Schiphol Airport is de eigenaar en hiermee dus ook de partij welke de strategische beslissingen voor Rotterdam Airport neemt. (Schiphol heeft dan weer aandeelhouders zoals de Nederlandse staat, gemeente Amsterdam, gemeente Rotterdam en de Parijse luchthavens. (Laatste in verband met belangen in andere buitenlandse luchthavens).
Voor Eindhoven Airport heeft Schiphol Airport een groot aandeel, maar is hier niet de uitvoerende partij welke de strategische beslissingen neemt.

Op dit moment is Eindhoven Airport prima voor de low cost Airliners zoals Ryanair, er is nog wat ruimte voor groei, en kan Rotterdam zich wat beter op de zakelijke markt richten naast de lokale vakantiemarkt. Dus op korte termijn zie ik Ryanair nog niet landen op Rotterdam, en al helemaal niet op Lelystad.
Ah dat verklaart

Een beetje een ons-kent-ons geval dus. Lijkt me tijd worden dat rotterdam airport wordt geprivatiseerd.

Kijk Schiphol is een hele fijne luchthaven en voor vergelijkbare prijzen kies ik altijd schiphol, maar de tax op RTM kan gewoon veel lager dan op Schiphol waar de tax gewoon heel erg duur is.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159278416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Schiphol Airport is de eigenaar en hiermee dus ook de partij welke de strategische beslissingen voor Rotterdam Airport neemt. (Schiphol heeft dan weer aandeelhouders zoals de Nederlandse staat, gemeente Amsterdam, gemeente Rotterdam en de Parijse luchthavens. (Laatste in verband met belangen in andere buitenlandse luchthavens).
Voor Eindhoven Airport heeft Schiphol Airport een groot aandeel, maar is hier niet de uitvoerende partij welke de strategische beslissingen neemt.

Op dit moment is Eindhoven Airport prima voor de low cost Airliners zoals Ryanair, er is nog wat ruimte voor groei, en kan Rotterdam zich wat beter op de zakelijke markt richten naast de lokale vakantiemarkt. Dus op korte termijn zie ik Ryanair nog niet landen op Rotterdam, en al helemaal niet op Lelystad.
Juist lelydorp zou een ryanair hub worden imo. Dat is toch al waar ze alle low-cost meuk willen dumpen. En ryanair promoot nu al flink de reis naar Amsterdam op de vluchten naar Eindhoven. Die vinden het alleen maar prachtig als ze weer een vliegveld hebben van het kaliber Barcelona-reus, Dusseldorf-weeze of stockholm skavasta.
pi_159289327
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Juist lelydorp zou een ryanair hub worden imo. Dat is toch al waar ze alle low-cost meuk willen dumpen. En ryanair promoot nu al flink de reis naar Amsterdam op de vluchten naar Eindhoven. Die vinden het alleen maar prachtig als ze weer een vliegveld hebben van het kaliber Barcelona-reus, Dusseldorf-weeze of stockholm skavasta.
Eindhoven zelf heeft nog wel een grote 'catchment area' waardoor deze luchthaven prima kan bestaan in het Brabantse, er komen zelfs Vlamingen heen welke in de grensstreek wonen.

Lelystad heeft weinig tot geen catchment area in de directe omgeving, en in de indirecte omgeving verliest men het van Schiphol, openbaar vervoer mogelijkheden zijn minimaal, en hoewel dat kan worden verbeterd is het beleid van Ryanair om juist concurrentie aan te gaan op de 'echte' luchthavens omdat concurrenten Vueling en Easyjet juist daar actief zijn.

Dat gezegd hebbende, met de juiste zak geld aan subsidies voor Ryanair is het niet onmogelijk om op Lelystad een route op te starten, maar niet ter vervanging van vluchten, een voorbeeld ter illustratie, voor Ryanair is de route naar Dublin 4x per dag vanaf Amsterdam niet winstgevend, maar is het de pijn die het KLM en vooral Aer Lingues kan toebrengen belangrijker dan een commercieel succes, want een Aer Lingues en KLM kan niet leven van transfer passagiers op deze route. Lelystad heeft geen enkele toegevoegde waarde voor Ryanair op concurrentiegebied en een commercieel succes in niemandsland gaat het natuurlijk nooit worden.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_159292276
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:09 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Eindhoven zelf heeft nog wel een grote 'catchment area' waardoor deze luchthaven prima kan bestaan in het Brabantse, er komen zelfs Vlamingen heen welke in de grensstreek wonen.

Lelystad heeft weinig tot geen catchment area in de directe omgeving, en in de indirecte omgeving verliest men het van Schiphol, openbaar vervoer mogelijkheden zijn minimaal, en hoewel dat kan worden verbeterd is het beleid van Ryanair om juist concurrentie aan te gaan op de 'echte' luchthavens omdat concurrenten Vueling en Easyjet juist daar actief zijn.

Dat gezegd hebbende, met de juiste zak geld aan subsidies voor Ryanair is het niet onmogelijk om op Lelystad een route op te starten, maar niet ter vervanging van vluchten, een voorbeeld ter illustratie, voor Ryanair is de route naar Dublin 4x per dag vanaf Amsterdam niet winstgevend, maar is het de pijn die het KLM en vooral Aer Lingues kan toebrengen belangrijker dan een commercieel succes, want een Aer Lingues en KLM kan niet leven van transfer passagiers op deze route. Lelystad heeft geen enkele toegevoegde waarde voor Ryanair op concurrentiegebied en een commercieel succes in niemandsland gaat het natuurlijk nooit worden.
Mwah, als je ziet naar wat voor godvergeten oorden die lui vliegen, zou ik nog maar niet te hard roepen. Frankfurth Hahn, Stockholm Vasteras, Reus en weet ik wat nog meer.
pi_159305786
Ik heb tickets met Ryanair geboekt en heb daarbij de volledige voornamen van alle personen ingevuld zoals die op het paspoort staan. Is dat een probleem? Afgaande op de OP is de eerste voornaam voldoende, maar zijn volledige voornamen verkeerd?
pi_159308388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mwah, als je ziet naar wat voor godvergeten oorden die lui vliegen, zou ik nog maar niet te hard roepen. Frankfurth Hahn, Stockholm Vasteras, Reus en weet ik wat nog meer.
Frankfurt Hahn :') Het mag niet eens Frankfurt in het vliegveldnaam dragen, zo ver.
FR1908
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:28:53 #11
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_159309547
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb tickets met Ryanair geboekt en heb daarbij de volledige voornamen van alle personen ingevuld zoals die op het paspoort staan. Is dat een probleem? Afgaande op de OP is de eerste voornaam voldoende, maar zijn volledige voornamen verkeerd?
Nee, dat is geen probleem, maar nodig is het niet. Eerste voornaam zoals in paspoort is voldoende.
It's not a lie, if you believe
pi_159342700
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:35 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Frankfurt Hahn :') Het mag niet eens Frankfurt in het vliegveldnaam dragen, zo ver.
Ik weet eigenlijk niet welke de ergste is.

Even gekeken, maar Hahn is inderdaad de ergste als je van gmaps uitgaat. Al zijn Torp, vasteras en girona niet echt veel beter. Allemaal boven de 100 km
pi_159511592
Pff, wanneer gaat Ryanair vanaf Schiphol vliegen? Eindhoven is nogwel naar toe te reizen, maar vanaf Brussel is alles letterlijk 75% goedkoper dan vanaf Schiphol. Alleen dat verschil in geld en tijd is net niet de moeite om er heen te treinen.

Word depressief van die 'prijzen van andere vliegvelden' optie :p
pi_159513519
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 08:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Pff, wanneer gaat Ryanair vanaf Schiphol vliegen? Eindhoven is nogwel naar toe te reizen, maar vanaf Brussel is alles letterlijk 75% goedkoper dan vanaf Schiphol. Alleen dat verschil in geld en tijd is net niet de moeite om er heen te treinen.

Word depressief van die 'prijzen van andere vliegvelden' optie :p
Ze vliegen al vanaf Schiphol!
pi_159514752
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef drommezak het volgende:

[..]

Ze vliegen al vanaf Schiphol!
Niet veel volgens mij? :p Ik zie ze in ieder geval nooit langskomen als ik vluchten zoek, terwijl ze doorgaans wel het goedkoopst zijn.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:41:55 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159516128
Alleen AMS>Dublin.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 31 januari 2016 @ 21:55:27 #17
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_159555355
In de OP staat het niet voldoende om het eruit te halen, maar:

Moet je bij het boeken van de tickets al meteen je paspoort/ID-kaart nummer invoeren?

De reden waarom ik het vraag is omdat mijn ouders komende week pas hun nieuwe ID-kaart op kunnen halen en de prijzen zijn nu mooi goedkoop!

Het is voor mij alweer bijna 2 jaar geleden met Ryanair en weet niet meer of ik het pas bij inchecken voor het eerst op moest geven of al bij boeken.
Drugs are good mkay?
pi_159556579
Nee dat is niet nodig bij het boeken
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  maandag 1 februari 2016 @ 07:36:37 #19
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_159561383
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef secondant het volgende:
Nee dat is niet nodig bij het boeken
d
Dank :)
Drugs are good mkay?
  maandag 1 februari 2016 @ 09:41:51 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159562182
Gaan vanaf september vanaf Sofia naar Charlois vliegen. Mooi dat ik nu kan kiezen tussen WizzAir en RyanAir.

Vliegveld hier 5 km buiten de stad gaat ook commercieel geopend worden. Ik zit te duimen dat er ooit eens een lijntje vanaf hier naar Charlois, Eindhoven of Weeze komt :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_160120482
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:41 schreef Dven het volgende:
Gaan vanaf september vanaf Sofia naar Charlois vliegen. Mooi dat ik nu kan kiezen tussen WizzAir en RyanAir.

Vliegveld hier 5 km buiten de stad gaat ook commercieel geopend worden. Ik zit te duimen dat er ooit eens een lijntje vanaf hier naar Charlois, Eindhoven of Weeze komt :D
Ik vlieg echt 10x liever met WizzAir dan Ryanair
  maandag 22 februari 2016 @ 16:21:12 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160120514
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:20 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik vlieg echt 10x liever met WizzAir dan Ryanair
Ik ook. Wanneer de Ryanair vlucht twee keer zo goedkoop uitvalt op de datum wat ik wil, heb ik dat er best voor over. Zo groot zijn die verschillen nu ook weer niet namelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die het meest klaagt 2022 maandag 22 februari 2016 @ 17:17:54 #23
414785 sirdanilot
pi_160122287
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:41 schreef Dven het volgende:
Gaan vanaf september vanaf Sofia naar Charlois vliegen. Mooi dat ik nu kan kiezen tussen WizzAir en RyanAir.

Vliegveld hier 5 km buiten de stad gaat ook commercieel geopend worden. Ik zit te duimen dat er ooit eens een lijntje vanaf hier naar Charlois, Eindhoven of Weeze komt :D
Sind wanneer heeft Charlois, die achterbuurt van Rotterdam, een eigen vliegveld? ;)

(je bedoelt Charleroi)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 22 februari 2016 @ 17:18:08 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160122299
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Sind wanneer heeft Charlois, die achterbuurt van Rotterdam, een eigen vliegveld? ;)

(je bedoelt Charleroi)
Foutje inderdaad. Helaas, want als ik naar NL ga, is het dikwijls niet heel ver ten zuiden van Charlois waar ik moet zijn :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die het meest klaagt 2022 maandag 22 februari 2016 @ 17:22:06 #25
414785 sirdanilot
pi_160122425
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Juist lelydorp zou een ryanair hub worden imo. Dat is toch al waar ze alle low-cost meuk willen dumpen. En ryanair promoot nu al flink de reis naar Amsterdam op de vluchten naar Eindhoven. Die vinden het alleen maar prachtig als ze weer een vliegveld hebben van het kaliber Barcelona-reus, Dusseldorf-weeze of stockholm skavasta.
Nederland heeft al veel meer dan genoeg vliegvelden.

Schiphol is net zo groot als twee normale vliegvelden.
Rotterdam wordt volstrekt onderbenut en daar zouden veel meer vliegtuigen heen kunnen gaan, vooral low-cost, maar goed die discussie is al eerder gevoerd.
Zuid nedrland heeft het uitstekende Eindhoven airport. Ook Brussel en Charleroi zijn aan te reizen vanuit zuid-NL.
Noord Nederland heeft Groningen airport, al vertrekken daar maar 3 vluchten per jaar vandaan of zo, maar meer kan er ook gewoon niet uit omdat er niet genoeg mensen wonen.
Dan hebben we nog het volstrekt nutteloze Maastricht wat volgens mij binnenkort gaat sluiten als commerciele luchthaven.
Dusseldorf Weeze en International liggen dicht genoeg bij de grens voor oost-Nederland.

Ik zie in onze regio meer potentieel voor Antwerpen airport dan voor Lelystad.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_161044692
Was van plan een ticket te gaan boeken voor standaard vluchtje Londen - Eindhoven 2 personen en 1 extra koffer. Nu zie ik dat je vandaag 30 euro/pond korting krijgt op Business Plus. Dan worden 2 tickets Business Plus goedkoper dan 2 gewone tickets met een extra koffer. (koffer van 15KG is al 30 pond).

Met Business Plus kun je toch zelfs beide een koffer inchecken, of mis ik iets?
pi_161045641
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:20 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik vlieg echt 10x liever met WizzAir dan Ryanair
wizz is opzich wel aardig, alleen die bagagelimieten :')
pi_161045739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:49 schreef vanpers het volgende:
Was van plan een ticket te gaan boeken voor standaard vluchtje Londen - Eindhoven 2 personen en 1 extra koffer. Nu zie ik dat je vandaag 30 euro/pond korting krijgt op Business Plus. Dan worden 2 tickets Business Plus goedkoper dan 2 gewone tickets met een extra koffer. (koffer van 15KG is al 30 pond).

Met Business Plus kun je toch zelfs beide een koffer inchecken, of mis ik iets?
daar zit checked bags in ja. Dus als die kaartjes minder extra kosten dan checked bags moet je ze pakken ja.
pi_161045926
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 11:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

daar zit checked bags in ja. Dus als die kaartjes minder extra kosten dan checked bags moet je ze pakken ja.
Top, bedankt voor de bevestiging, begon al aan mezelf te twijfelen. Vandaag dan maar even boeken, of komt dat heel vaak voor die korting?
pi_161046302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:07 schreef vanpers het volgende:

[..]

Top, bedankt voor de bevestiging, begon al aan mezelf te twijfelen. Vandaag dan maar even boeken, of komt dat heel vaak voor die korting?
ze lijken het een beetje te willen pushen. Maar op welke dag is het dan? Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gratis dingen weggeven.
pi_161046594
Mm, ik zit te kijken en de goedkoopste verschillen naar bussinus die ik kan vinden zijn 13 pond. Als een tas inchecken dan al 20 pond is, zou ik het wel weten ja.
pi_161047825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:36 schreef Yreal het volgende:
Mm, ik zit te kijken en de goedkoopste verschillen naar bussinus die ik kan vinden zijn 13 pond. Als een tas inchecken dan al 20 pond is, zou ik het wel weten ja.
2 Tickets zijn samen 48 pond en een extra koffer van 15kg 30 pond. 2 Business tickets samen zijn 70 pond.
pi_161383048
Wat is er aan de hand de eerste 2 weken van juni? Probeer vlucht te boeken vanaf eindhoven maar die eerste twee wken vliegt er niks?

Oh al gevonden, onderhoud aan landingsbaan:
http://www.luchtvaartnieu(...)016-twee-weken-dicht
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 13 april 2016 @ 18:38:45 #34
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_161404958
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef danos het volgende:
Wat is er aan de hand de eerste 2 weken van juni? Probeer vlucht te boeken vanaf eindhoven maar die eerste twee wken vliegt er niks?

Oh al gevonden, onderhoud aan landingsbaan:
http://www.luchtvaartnieu(...)016-twee-weken-dicht
Precies, mocht je naar het Oostblok willen met Wizz Air, er worden enkele vluchten door Wizz Air in die periode vanaf Maastricht uitgevoerd.
Mijn gevoel zegt echter dat Maastricht daar niet helemaal klaar voor is, op zich doen ze hun best door de vliegtuigen te spreiden en in theorie kan deze planning werken, maar als er vertragingen zijn, al dan niet doordat de aanvliegprocedure van Maastricht voor de piloten nogal omslachtig is, en er meerdere toestellen tegelijk moeten gaan vertrekken, dan is er een uitdaging. Ryanair heeft m.i. bewust niet voor die oplossing gekozen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 13 april 2016 @ 18:43:20 #35
414785 sirdanilot
pi_161405023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Precies, mocht je naar het Oostblok willen met Wizz Air, er worden enkele vluchten door Wizz Air in die periode vanaf Maastricht uitgevoerd.
Mijn gevoel zegt echter dat Maastricht daar niet helemaal klaar voor is, op zich doen ze hun best door de vliegtuigen te spreiden en in theorie kan deze planning werken, maar als er vertragingen zijn, al dan niet doordat de aanvliegprocedure van Maastricht voor de piloten nogal omslachtig is, en er meerdere toestellen tegelijk moeten gaan vertrekken, dan is er een uitdaging. Ryanair heeft m.i. bewust niet voor die oplossing gekozen.
Interessante keuze om naar maastricht uit te wijken.

Vind de eerste weken van juni ook niet echt een geschikte periode voor de werkzaamheden in eindhoven. Had het dan beter nu gedaan.

Wat gaat transavia doen? Zij vliegen immers al enkele bestemmingen vanaf Rotterdam, maastricht en amsterdam. Gewoon alle vluchten vanaf eindhoven schrappen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_161409027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Precies, mocht je naar het Oostblok willen met Wizz Air, er worden enkele vluchten door Wizz Air in die periode vanaf Maastricht uitgevoerd.
Mijn gevoel zegt echter dat Maastricht daar niet helemaal klaar voor is, op zich doen ze hun best door de vliegtuigen te spreiden en in theorie kan deze planning werken, maar als er vertragingen zijn, al dan niet doordat de aanvliegprocedure van Maastricht voor de piloten nogal omslachtig is, en er meerdere toestellen tegelijk moeten gaan vertrekken, dan is er een uitdaging. Ryanair heeft m.i. bewust niet voor die oplossing gekozen.
Zat me al af te vragen waar al die wizzair vluchten vandaan kwamen op de skyscanner...
  woensdag 13 april 2016 @ 21:24:27 #37
62913 Blik
The one and Only!
pi_161410130
dubbel
  woensdag 13 april 2016 @ 21:25:24 #38
62913 Blik
The one and Only!
pi_161410169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef sirdanilot het volgende:

Vind de eerste weken van juni ook niet echt een geschikte periode voor de werkzaamheden in eindhoven. Had het dan beter nu gedaan.

Op zich juist een prima periode. Je zit nu ook al dicht in de buurt van de mei-vakantie, over dikke week gaan de eerste mensen alweer weg voor de mei-vakantie. Veel eerder wil je ook niet vanwege het weer, je wilt geen uitloop hebben door vorstdagen bijvoorbeeld. Juni is waarschijnlijk ideaal vanwege de lange dagen die gemaakt kunnen worden
  woensdag 13 april 2016 @ 22:00:51 #39
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161411338
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Op zich juist een prima periode. Je zit nu ook al dicht in de buurt van de mei-vakantie, over dikke week gaan de eerste mensen alweer weg voor de mei-vakantie. Veel eerder wil je ook niet vanwege het weer, je wilt geen uitloop hebben door vorstdagen bijvoorbeeld. Juni is waarschijnlijk ideaal vanwege de lange dagen die gemaakt kunnen worden
ik denk niet dat jij daarover hoeft na te denken, misschien he, heeeel misschien hebben dat een paar andere knappe koppies al gedaan.....het gaat ook maar over tientallen miljoenen
  woensdag 13 april 2016 @ 22:09:42 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_161411691
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik denk niet dat jij daarover hoeft na te denken, misschien he, heeeel misschien hebben dat een paar andere knappe koppies al gedaan.....het gaat ook maar over tientallen miljoenen
No shit Sherlock, maar zeg dat dan tegen sirdanilot
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 14 april 2016 @ 11:36:09 #41
414785 sirdanilot
pi_161419713
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik denk niet dat jij daarover hoeft na te denken, misschien he, heeeel misschien hebben dat een paar andere knappe koppies al gedaan.....het gaat ook maar over tientallen miljoenen
Goh uit deze reactie blijkt dat jij een ongelooflijk aardig persoon bent zeg.

Scheer je weg uit dit topic met je negativiteit :W
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 15 april 2016 @ 21:39:41 #42
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_161456047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:43 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Interessante keuze om naar maastricht uit te wijken.

Vind de eerste weken van juni ook niet echt een geschikte periode voor de werkzaamheden in eindhoven. Had het dan beter nu gedaan.

Wat gaat transavia doen? Zij vliegen immers al enkele bestemmingen vanaf Rotterdam, maastricht en amsterdam. Gewoon alle vluchten vanaf eindhoven schrappen?
Ja daar kwam ik dus ook achter. EHV is te duur aan het worden.
Ritje EHV/KTW om via een omweg in Tsjechië te komen'
pi_161731217
Ik wil in oktober graag naar Gran Canaria of Tenerife maar nu zijn de prijzen voor tickets al/nog megaduur. Wordt dit nog anders of is dit gebruikelijk zo rond de herfstvakantie?
pi_161731586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:56 schreef MeesterBier het volgende:
Ik wil in oktober graag naar Gran Canaria of Tenerife maar nu zijn de prijzen voor tickets al/nog megaduur. Wordt dit nog anders of is dit gebruikelijk zo rond de herfstvakantie?
Vakantieperiodes zijn altijd duur, ook bijvoorbeeld hemelvaart (en aansluitend weekend). Prijzen gaan dan fors omhoog in vergelijking met de weken daar omheen.
pi_161732019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:08 schreef kaiserhenk het volgende:

[..]

Vakantieperiodes zijn altijd duur, ook bijvoorbeeld hemelvaart (en aansluitend weekend). Prijzen gaan dan fors omhoog in vergelijking met de weken daar omheen.
Snap ik, maar de hele maand oktober is zo absurd duur. Daarna gaat er weer eenvoudig 100 euro af :')
pi_161744926
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:25 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Snap ik, maar de hele maand oktober is zo absurd duur. Daarna gaat er weer eenvoudig 100 euro af :')
canarische Eilanden zijn altijd duur voor mijn geval, en meestal 1 kant op.

Probeer eens Open jaw
pi_162491827
Tegenwoordig mag je bij Ryanair twee gratis tassen handbagage meenemen, één grote en één kleine. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of de 10kg-restrictie geldt voor alleen de grote tas, of voor beide tassen samen?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 25 mei 2016 @ 16:38:11 #48
414785 sirdanilot
pi_162492199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:18 schreef larsico het volgende:
Tegenwoordig mag je bij Ryanair twee gratis tassen handbagage meenemen, één grote en één kleine. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of de 10kg-restrictie geldt voor alleen de grote tas, of voor beide tassen samen?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:18 schreef larsico het volgende:
Tegenwoordig mag je bij Ryanair twee gratis tassen handbagage meenemen, één grote en één kleine. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of de 10kg-restrictie geldt voor alleen de grote tas, of voor beide tassen samen?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn handbagage werd gewogen. Echt nog nóóit. Ook niet bij ryan air.

Maar goed het zal wel aan mij liggen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162492392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]


[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn handbagage werd gewogen. Echt nog nóóit. Ook niet bij ryan air.

Maar goed het zal wel aan mij liggen.
Volgens mij gebeurd dat op de xray band automatisch. Ik heb bij geen enkel vliegveld heb ik ooit een weegschaal gezien voor handbaggage
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:06:07 #50
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162492825
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:18 schreef larsico het volgende:
Tegenwoordig mag je bij Ryanair twee gratis tassen handbagage meenemen, één grote en één kleine. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of de 10kg-restrictie geldt voor alleen de grote tas, of voor beide tassen samen?
maakt geen kut uit daar. 1 tas moet in het vak passen ( wat dus bovenin moet kunnen ) en je handbagage / tas mag zo groot zijn als je wil. Je moet t immers bij je voeten zetten dus je hebt jezelf ermee. Of op je schoot.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 25 mei 2016 @ 17:55:20 #51
414785 sirdanilot
pi_162493789
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef Retarded het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurd dat op de xray band automatisch. Ik heb bij geen enkel vliegveld heb ik ooit een weegschaal gezien voor handbaggage
Maar hoe kan dat dan? Vaak moet je bv je laptop er uit halen. En dat is nou juist vaak een van de zwaardere dingen in je tas.

Ik geloof er niks van.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162494049
Ik heb wel eens iemand gezien die amper haar tas overeind Kon houden, die was wel mooi de sjaak. 22kg in der handtas :')

Maar verder? Nog nooit een weegschaal gezien. Al tijden ook geen afmetingen checks meer ook.
pi_162494402
Nou ja, heb binnenkort 6 FR-vluchten achter elkaar, dus er hoeft maar 1 keer gewogen te worden en ik kan de klos zijn.
Maar niemand die dus weet hoe het officieel qua regels zit?
pi_162494509
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef larsico het volgende:
Nou ja, heb binnenkort 6 FR-vluchten achter elkaar, dus er hoeft maar 1 keer gewogen te worden en ik kan de klos zijn.
Maar niemand die dus weet hoe het officieel qua regels zit?
Wegen doen ze niet en hun regels staan in je scherm bij het boeken, inchecken en makkelijk vindbaar op hun website. En houd er dus altijd rekening mee dat het een drukke vlucht kan zijn en je je handbagage aan de gate moet afgeven, omdat al je voorgangers al het meest maximale hebben meegenomen.
pi_162495647
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:35 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wegen doen ze niet en hun regels staan in je scherm bij het boeken, inchecken en makkelijk vindbaar op hun website. En houd er dus altijd rekening mee dat het een drukke vlucht kan zijn en je je handbagage aan de gate moet afgeven, omdat al je voorgangers al het meest maximale hebben meegenomen.
Ja, heb inderdaad op hun site gekeken. Maar daar staat het niet helemaal ondubbelzinnig:

quote:
You can carry one cabin bag weighing up to 10 kg with maximum dimensions of 55cm x 40cm x 20cm, plus 1 small bag up to 35 x 20 x 20 onboard the aircraft.
Maar goed, als er echt niet gewogen wordt zal het allemaal wel goed komen dus.
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:21:49 #56
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_162495695
Wegen op luchthavens komt beperkt voor. Eindhoven Airport had ooit een 'manie' dat men dat deed bij de ingang tot de veiligheidscontrole, maar ook daar wordt bezuinigd en gaat men met automatische gatescanners de toegang controleren en het personeel wat toezicht houdt heeft geen tijd meer om te wegen, die weegschalen zijn er ook niet meer.
Bij de veiligheidscontrole op de band van de X-ray zit geen weegschaalfunctie, dat zou zoals al eerder gemeld geen enkele toegevoegde waarde hebben omdat veel zaken juist uit de handbagage moeten.

Bij de gate wordt wel op afmeting gecontroleerd, als je niet zeker weet wat de afmetingen zijn of je weet dat ze net te groot zijn, niet in de rij staan als men oproept tot boarding, want dan loopt het personeel de rij af en bij de 'verdachte' handbagage wordt dan gevraagd om het in de afmetingen bak te stoppen, beter kom je als men bijna klaar is, je kan gewoon in de buurt zitten, en dan wil men vooral snel het boarding proces afmaken zodat de vlucht op tijd kan vertrekken en daar past niet bij jouw extra te laten betalen voor handbagage.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_162495834
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef ozzietukker het volgende:
Wegen op luchthavens komt beperkt voor. Eindhoven Airport had ooit een 'manie' dat men dat deed bij de ingang tot de veiligheidscontrole, maar ook daar wordt bezuinigd en gaat men met automatische gatescanners de toegang controleren en het personeel wat toezicht houdt heeft geen tijd meer om te wegen, die weegschalen zijn er ook niet meer.
Bij de veiligheidscontrole op de band van de X-ray zit geen weegschaalfunctie, dat zou zoals al eerder gemeld geen enkele toegevoegde waarde hebben omdat veel zaken juist uit de handbagage moeten.

Bij de gate wordt wel op afmeting gecontroleerd, als je niet zeker weet wat de afmetingen zijn of je weet dat ze net te groot zijn, niet in de rij staan als men oproept tot boarding, want dan loopt het personeel de rij af en bij de 'verdachte' handbagage wordt dan gevraagd om het in de afmetingen bak te stoppen, beter kom je als men bijna klaar is, je kan gewoon in de buurt zitten, en dan wil men vooral snel het boarding proces afmaken zodat de vlucht op tijd kan vertrekken en daar past niet bij jouw extra te laten betalen voor handbagage.
Ah oké, thanks voor de info. Op zich best logisch hoe het gaat, alles moet zo goedkoop en snel mogelijk, dus er zijn blijkbaar best wat trucjes te verzinnen.

Afmetingen met sowieso wel goed komen. En als de koffer in het bagageruim moet, soit.
pi_162495870
Franse luchtverkeersleiding is ook nog maar eens aan het staken, vanaf charleroi al vele vluchten geannuleerd. Van andere luchthavens weet ik het niet, gezellig gaan we ook eens vliegen.......
pi_165149213
Ryanair geeft momenteel 10 euro korting als je je gegevens invult bij MyRyanair. Moet je wel binnenkort een vlucht boeken. Misschien heeft iemand er wat aan: https://www.ryanair.com/n(...)-speciale-aanbieding
  woensdag 7 september 2016 @ 17:53:16 #60
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_165155344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:50 schreef MeesterBier het volgende:
Ryanair geeft momenteel 10 euro korting als je je gegevens invult bij MyRyanair. Moet je wel binnenkort een vlucht boeken. Misschien heeft iemand er wat aan: https://www.ryanair.com/n(...)-speciale-aanbieding
Kut dan ben ik te laat.
pi_165274575
Ik kan vanaf vandaag vervroegd inchecken, maar mij boeit het niet waar ik zit, moet ik dan alsnog een stoel kiezen of kan ik gewoon instappen en zitten waar zij me neerplanten?

Ik zit nu op ¤20 retour, ik wil juist voor de grap zo goedkoop mogelijk vliegen.
Ik vlieg ook op dezelfde dag nog terug, het is puur voor de ervaring om as cheap as possible te vliegen, dus ik zit niet te wachten op extra service :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 12 september 2016 @ 17:34:53 #62
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165274962
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:14 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan vanaf vandaag vervroegd inchecken, maar mij boeit het niet waar ik zit, moet ik dan alsnog een stoel kiezen of kan ik gewoon instappen en zitten waar zij me neerplanten?

Ik zit nu op ¤20 retour, ik wil juist voor de grap zo goedkoop mogelijk vliegen.
Ik vlieg ook op dezelfde dag nog terug, het is puur voor de ervaring om as cheap as possible te vliegen, dus ik zit niet te wachten op extra service :P
Check gewoon in. Waarom zou je dat niet doen? Stoel kiezen kan een extra service zijn tegen betaling dus dat doe je dan maar niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_165275090
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:14 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan vanaf vandaag vervroegd inchecken, maar mij boeit het niet waar ik zit, moet ik dan alsnog een stoel kiezen of kan ik gewoon instappen en zitten waar zij me neerplanten?

Ik zit nu op ¤20 retour, ik wil juist voor de grap zo goedkoop mogelijk vliegen.
Ik vlieg ook op dezelfde dag nog terug, het is puur voor de ervaring om as cheap as possible te vliegen, dus ik zit niet te wachten op extra service :P
als je gewoon gratis incheckt 7 dagen voor vertrek krijg je een random stoel.
  maandag 12 september 2016 @ 17:52:15 #64
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165275328
Als je maar incheckt anders gaat jouw vliegtuig gewoon zonder jou.
pi_165290024
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 17:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

als je gewoon gratis incheckt 7 dagen voor vertrek krijg je een random stoel.
48uur voor vertrek is dat, tenminste bij mij wel afgelopen maand nog. Sinds ze dat vorig jaar ingevoerd hebben met de mogelijkheid om een stoel te kiezen heb ik het altijd daarop aan laten komen (gratis dus) en toch steeds bij elkaar kunnen zitten
pi_165290186
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

48uur voor vertrek is dat, tenminste bij mij wel afgelopen maand nog. Sinds ze dat vorig jaar ingevoerd hebben met de mogelijkheid om een stoel te kiezen heb ik het altijd daarop aan laten komen (gratis dus) en toch steeds bij elkaar kunnen zitten
Even terug kijken hoor, wanneer mijn laatste ryanair vlucht was.

April, Brussel - berlijn (2,50 retour en 9 stoelen voor mezelf _O_ ) Toen had je de keus nog om 30 dagen voor vertrek tegen betaling een stoel te kunnen kiezen en in te checken. 7 dagen voor vertrek ging toen de normale checkin open. Als je dan niet tegen betaling een stoel koos, kreeg je gratis een random stoel.

Met mensen op dezelfde boeking altijd wel samen gezeten bij een random stoel.
pi_165290262
Nou moet ik zeggen, tenzij je echt een van de extreme ryanair vluchten hebt van bijna 6 uur, boeit je stoel toch geen moer. Gewoon opvouwen en 2 uur je bek houden en nee schudden tegen krasloten.

Ryanair _O_ Ik mis het wel hoor. Van de week in barca bij de transavia bagage drop werden mensen naar voren gehaald in de rij omdat ze anders hun vlucht miste. Bij ryanair hadden ze je gewoon de vinger gegeven _O_
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 13 september 2016 @ 12:14:36 #68
414785 sirdanilot
pi_165290267
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Even terug kijken hoor, wanneer mijn laatste ryanair vlucht was.

April, Brussel - berlijn (2,50 retour en 9 stoelen voor mezelf _O_ ) Toen had je de keus nog om 30 dagen voor vertrek tegen betaling een stoel te kunnen kiezen en in te checken. 7 dagen voor vertrek ging toen de normale checkin open. Als je dan niet tegen betaling een stoel koos, kreeg je gratis een random stoel.

Met mensen op dezelfde boeking altijd wel samen gezeten bij een random stoel.
Ik heb wel eens met een groep van 12 mensen of zo gereisd en ook die kwamen gewoon bij mekaar te zitten bij de random ryan air incheck. Sterker nog, sommigen daarvan kwamen kosteloos op de nooduitgangstoelen terecht.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_165290347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:14 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik heb wel eens met een groep van 12 mensen of zo gereisd en ook die kwamen gewoon bij mekaar te zitten bij de random ryan air incheck. Sterker nog, sommigen daarvan kwamen kosteloos op de nooduitgangstoelen terecht.
Ja daarom. Krijg met die random checkins altijd iedereen op dezelfde rij zowat.
pi_165291219
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:14 schreef Yreal het volgende:
extreme ryanair vluchten hebt van bijna 6 uur
Ook dan zijn altijd van die klagende fatties of lange jannen die dit vooraf al konden weten.
pi_165291238
Welke vlucht van Ryanair duurt trouwens 6 uur? Ik heb wel eens Easyjet genomen van Jordanië naar Londen, ook best lang. :7
pi_165291258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Ook dan zijn altijd van die klagende fatties of lange jannen die dit vooraf al konden weten.
Beeld je eens in, Gran canaria naar Stockholm. Hoe vaak ze je wel niet kunnen proberen een powerbank aan te smeren... of dat ze je weer eens verleiden met een watertje voor 3 euro. :'(
pi_165291280
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Beeld je eens in, Gran canaria naar Stockholm. Hoe vaak ze je wel niet kunnen proberen een powerbank aan te smeren... of dat ze je weer eens verleiden met een watertje voor 3 euro. :'(
Geen probleem mee, sukkels die dat kopen houden mijn vlucht goedkoop.
pi_165297043
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:52 schreef BeamofLight het volgende:
Als je maar incheckt anders gaat jouw vliegtuig gewoon zonder jou.
Ik check wel in, maar ik vlieg meestal met Alitalia/KLM, heel soms AirFrance en dan heb je dat niet op die manier.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_165302413
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:14 schreef Yreal het volgende:

Ryanair _O_ Ik mis het wel hoor. Van de week in barca bij de transavia bagage drop werden mensen naar voren gehaald in de rij omdat ze anders hun vlucht miste. Bij ryanair hadden ze je gewoon de vinger gegeven _O_
Dat komt door het eigen falende beleid van Transvertragia door het minimale aantal incheckbalies open te doen voor de 3 vluchten naar Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam welke vertrekken vanaf Barcelona kort na elkaar in de avonduren.
Nu is dat op zich nog niet zo vreemd, maar Transavia kent geen online boarding pass voor de mobiele telefoon waardoor veel mensen dus gedwongen worden als deze ook alleen met handbagage reizen toch van deze incheck balie gebruik te maken...

Het is dan wel verstandig om mensen naar voren te halen, zeker omdat de 2 x per jaar vliegers relatief vroeg op de luchthaven zijn waardoor ze de andere passagiers eigenlijk in de weg zitten.
Ryanair heeft dat verplicht online inchecken, al dan niet met mobiele boarding pass, en stuk beter bedacht.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_165304639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:08 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dat komt door het eigen falende beleid van Transvertragia door het minimale aantal incheckbalies open te doen voor de 3 vluchten naar Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam welke vertrekken vanaf Barcelona kort na elkaar in de avonduren.
Nu is dat op zich nog niet zo vreemd, maar Transavia kent geen online boarding pass voor de mobiele telefoon waardoor veel mensen dus gedwongen worden als deze ook alleen met handbagage reizen toch van deze incheck balie gebruik te maken...

Het is dan wel verstandig om mensen naar voren te halen, zeker omdat de 2 x per jaar vliegers relatief vroeg op de luchthaven zijn waardoor ze de andere passagiers eigenlijk in de weg zitten.
Ryanair heeft dat verplicht online inchecken, al dan niet met mobiele boarding pass, en stuk beter bedacht.
trans kent gewoon mobiele passen hoor. Had hem zelfs op mijn lumia staan.
pi_166213771
Ryanair heeft vandaag 100.000 stoelen in de aanbieding voor 2 euro per enkele reis in november. Ik heb bijv een retourtje Londen voor 4 euro geboekt.
pi_166214120
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ryanair heeft vandaag 100.000 stoelen in de aanbieding voor 2 euro per enkele reis in november. Ik heb bijv een retourtje Londen voor 4 euro geboekt.
kan je ook ergens zien welke stoelen dat precies zijn? De reizen die ik zoek zijn gewoon de normale prijzen
pi_166214298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan je ook ergens zien welke stoelen dat precies zijn? De reizen die ik zoek zijn gewoon de normale prijzen
Beter zoeken in de ingebouwde skyscanner functie
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 10:56:12 #80
414785 sirdanilot
pi_166214309
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Beeld je eens in, Gran canaria naar Stockholm. Hoe vaak ze je wel niet kunnen proberen een powerbank aan te smeren... of dat ze je weer eens verleiden met een watertje voor 3 euro. :'(
Wow, dat moet echt de hel zijn :D

Dan heb ik nog liever wizz air. Zit je ook opgevouwen maar in ieder geval spelen ze geen reclame af aan boord en komen ze ook niet met krasloten leuren.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214335
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Wow, dat moet echt de hel zijn :D

Dan heb ik nog liever wizz air. Zit je ook opgevouwen maar in ieder geval spelen ze geen reclame af aan boord en komen ze ook niet met krasloten leuren.
Hoezo speelt Ryanair reclame af en waarom stoor jij je aan een announcement over krasloten van 30 seconden.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 10:59:27 #82
414785 sirdanilot
pi_166214372
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoezo speelt Ryanair reclame af en waarom stoor jij je aan een announcement over krasloten van 30 seconden.
Ze spelen continu irritante dingen af zoals 'wilt u deze krasloten kopen' en 'hoera we zijn weer op tijd geland jongens' en nog wat dingen tussendoor. Super irritant.

Bij wizz air heb je de veiligheidsdemo, dan komen ze met een karretje waar je eten/drinken kan kopen, dan komen ze met duty free dingen die toch nooit iemand koopt, en dan houden ze gewoon hun bek totdat ze gaan landen. Geen irritante muziekjes jingles of krasloten.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:00:07 #83
414785 sirdanilot
pi_166214386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ryanair heeft vandaag 100.000 stoelen in de aanbieding voor 2 euro per enkele reis in november. Ik heb bijv een retourtje Londen voor 4 euro geboekt.
Hoe vind je dat?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ze spelen continu irritante dingen af zoals 'wilt u deze krasloten kopen' en 'hoera we zijn weer op tijd geland jongens' en nog wat dingen tussendoor. Super irritant.

Bij wizz air heb je de veiligheidsdemo, dan komen ze met een karretje waar je eten/drinken kan kopen, dan komen ze met duty free dingen die toch nooit iemand koopt, en dan houden ze gewoon hun bek totdat ze gaan landen. Geen irritante muziekjes jingles of krasloten.
De enige twee extra dingen die nog worden afgespeeld zijn de aankondiging van de parfumwagen en op het eind dat als je nog wat te drinken wilt dat je dat nu moet doen want de landing wordt zo ingezet. Maar veel succes, neem jij Wizzair maar om van Eindhoven naar Londen te vliegen. ^O^
pi_166214412
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hoe vind je dat?
:')
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:01:51 #86
414785 sirdanilot
pi_166214415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:01 schreef MCH het volgende:

[..]

De enige twee extra dingen die nog worden afgespeeld zijn de aankondiging van de parfumwagen en op het eind dat als je nog wat te drinken wilt dat je dat nu moet doen want de landing wordt zo ingezet. Maar veel succes, neem jij Wizzair maar om van Eindhoven naar Londen te vliegen. ^O^
Ga jij alleen maar naar london en verder nergens heen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214421
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hoe vind je dat?
Skyscanner. 4 euro retour naar Londen kan als je dinsdag vertrekt en woensdag terugkomt.
pi_166214439
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ga jij alleen maar naar london en verder nergens heen?
Ga jij nou om zoiets pietluttigs zeuren?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:05:35 #89
414785 sirdanilot
pi_166214482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga jij nou om zoiets pietluttigs zeuren?
Doe jij ook.

Ik vind de 2 euro vluchten ook naar dublin, lijkt mij leuker dan london denk ik want in dublin ben ik nog nooit geweest. Denken jullie dat 1 overnachting in dublin genoeg is? Ben best wel snel meestal :p
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214498
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:05 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Doe jij ook.

Ik vind de 2 euro vluchten ook naar dublin, lijkt mij leuker dan london denk ik want in dublin ben ik nog nooit geweest. Denken jullie dat 1 overnachting in dublin genoeg is? Ben best wel snel meestal :p
Ik doe niet zo moeilijk want ik stoor mij er niet aan. Ik snap niet dat je dan geen KLM oid. neemt als je dat zo vervelend vindt.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:09:58 #91
414785 sirdanilot
pi_166214547
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik doe niet zo moeilijk want ik stoor mij er niet aan. Ik snap niet dat je dan geen KLM oid. neemt als je dat zo vervelend vindt.
Omdat dat 4 x zo duur is.

Ik neem dus meestal wizz air als ik Ryan Air kan vermijden. Ik kies mijn bestemmingen ook meestal in oost europa waar wizz air heenvliegt en ryan air niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:09 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Omdat dat 4 x zo duur is.

Ik neem dus meestal wizz air als ik Ryan Air kan vermijden. Ik kies mijn bestemmingen ook meestal in oost europa waar wizz air heenvliegt en ryan air niet.
Wel chill dat je dan klaagt over iets dat je nauwelijks gebruikt, eigenlijk nog erger.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:16:32 #93
414785 sirdanilot
pi_166214645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Wel chill dat je dan klaagt over iets dat je nauwelijks gebruikt, eigenlijk nog erger.
Ik heb het vroeger vaak genoeg gebruikt maar ben overgestapt op bestemmingen in oost europa en dus wizz air.

Vind oost europa vaak toch een stuk interessanter tegenwoordig.]

Maar als ik weer eens naar porto of lissabon wil dan zal ik toch wel met ryan air moeten, over het algemeen. Tenzij transavia vanaf schiphol een competitieve prijs heeft.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:17:10 #94
414785 sirdanilot
pi_166214657
Nu dit weer; ik probeer te boeken op die site van ryan air, maar de site loopt zowel in chrome als firefox finaal vast :')

Wat een kutmaatschappij.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214662
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:16 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik heb het vroeger vaak genoeg gebruikt maar ben overgestapt op bestemmingen in oost europa en dus wizz air.

Vind oost europa vaak toch een stuk interessanter tegenwoordig.]

Maar als ik weer eens naar porto of lissabon wil dan zal ik toch wel met ryan air moeten, over het algemeen. Tenzij transavia vanaf schiphol een competitieve prijs heeft.
Of Vueling.
pi_166214678
Krijg net een mail van die vreselijke airline:

quote:
Fares ¤2 hot to handle
Don't miss out! This is the lowest our fares have been in 2016.
Book by midnight (GMT) Wednesday, 26th October. Travel on Tuesdays or Wednesdays in November 2016.
pi_166214708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:17 schreef sirdanilot het volgende:
Nu dit weer; ik probeer te boeken op die site van ryan air, maar de site loopt zowel in chrome als firefox finaal vast :')

Wat een kutmaatschappij.
Hey trolletje, het is Ryanair.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:21:54 #98
414785 sirdanilot
pi_166214728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Hey trolletje, het is Ryanair.
Ohnu ben ik opeens een trolletje? :')

Ik weet dat het ryanair is maar dan mag de website het op zich wel gewoon doen. Ik probeer het even via mobiel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214820
Weet iemand ook wat de plannen van Ryanair zijn op Schiphol, kunnen we meer bestemmingen verwachten?
pi_166214854
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:27 schreef MCH het volgende:
Weet iemand ook wat de plannen van Ryanair zijn op Schiphol, kunnen we meer bestemmingen verwachten?
Ik hoop van niet.. Beter gaan ze geen vluchten schrappen van Eindhoven.

Schiphol is veel trager dan Eindhoven.

Goeie actie weer ^O^ Is dat alleen in November zo te zien?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:31:57 #101
414785 sirdanilot
pi_166214866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik hoop van niet.. Beter gaan ze geen vluchten schrappen van Eindhoven.

Schiphol is veel trager dan Eindhoven.

Goeie actie weer ^O^ Is dat alleen in November zo te zien?
Vooral veel duurder dan eindhoven. Je krijgt schiphol - dublin echt niet voor vergelijkbare prijzen als eindhoven - dublin.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik hoop van niet.. Beter gaan ze geen vluchten schrappen van Eindhoven.

Schiphol is veel trager dan Eindhoven.

Goeie actie weer ^O^ Is dat alleen in November zo te zien?
Lezen is niet echt je sterkste vak of wel?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 11:33:20 #103
414785 sirdanilot
pi_166214894
G#$%%^# nu loopt de mobiele site ook al vast.

Niet te geloven toch dit :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166214898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Vooral veel duurder dan eindhoven. Je krijgt schiphol - dublin echt niet voor vergelijkbare prijzen als eindhoven - dublin.
Heb zaterdag Ams - Dub voor 10 euro gedaan bovendien is de vluchtfrequentie zodanig dat de verbinding vanaf Ams veel interessanter is.
pi_166214904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:33 schreef sirdanilot het volgende:
G#$%%^# nu loopt de mobiele site ook al vast.

Niet te geloven toch dit :')
Je zal wel niet de enige zijn die met die kutmaatschappij wil vliegen nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2016 11:35:44 ]
pi_166215509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Lezen is niet echt je sterkste vak of wel?
Jawel hoor, ik bevestig je vraag alleen niet..

Met de komst van vluchten naar Amsterdam is het aantal vluchten Eind > Ierland verlaagt, waarmee ik dus aangeef dat ik "hoop" dat er geen extra vluchten komen op AMS.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_166215522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:11 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik bevestig je vraag alleen niet..

Met de komst van vluchten naar Amsterdam is het aantal vluchten Eind > Ierland verlaagt, waarmee ik dus aangeef dat ik "hoop" dat er geen extra vluchten komen op AMS.
Ik doelde op die laatste zin.
  FOK!fotograaf woensdag 26 oktober 2016 @ 12:38:54 #108
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166216044
goeie tips hier!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166216541
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:12 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik doelde op die laatste zin.
Ouch. Zulke kleine letters kan ik inderdaad niet lezen :(
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_166216562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hoe vind je dat?
Gewoon via Ryanair website zelf, werkt hier prima hoor. Ik heb ook nog een retourtje voor 8 euro geboekt naar Dublin.
pi_166216756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:57 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ouch. Zulke kleine letters kan ik inderdaad niet lezen :(
Die zijn vaak wel belangrijk bij zulke lokkertjes. ;)
  FOK!fotograaf woensdag 26 oktober 2016 @ 13:48:58 #112
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166217648
via skyscanner wordt wel 2 euro aangegeven maar bij het selecteren beginnen ze pas bij 104?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166218421
quote:
8s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:48 schreef fraubitch het volgende:
via skyscanner wordt wel 2 euro aangegeven maar bij het selecteren beginnen ze pas bij 104?
Refresh dan eerst de pagina van skyscanner. De demand zal wel hoog zijn dus misschien is skyscanner niet actueel. Gebruik gewoon de zoekfunctie van Ryanair, die werkt ook prima.
  FOK!fotograaf woensdag 26 oktober 2016 @ 14:32:20 #114
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166218489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Refresh dan eerst de pagina van skyscanner. De demand zal wel hoog zijn dus misschien is skyscanner niet actueel. Gebruik gewoon de zoekfunctie van Ryanair, die werkt ook prima.
Ryanair geeft helemaal geen vluchten aan ;(
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166218552
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:32 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Ryanair geeft helemaal geen vluchten aan ;(
Dan doe je iets verkeerd.
pi_166219131
Is niet echt een zaak van iets verkeerd doen op dit moment. Bij Ryanair krijg je nu gewoon een scherm zonder vluchten te zien na het invoeren van bestemming e.d. ;)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 15:59:42 #117
414785 sirdanilot
pi_166220349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:11 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik bevestig je vraag alleen niet..

Met de komst van vluchten naar Amsterdam is het aantal vluchten Eind > Ierland verlaagt, waarmee ik dus aangeef dat ik "hoop" dat er geen extra vluchten komen op AMS.
Klopt. Ryanair is een budget maatschappij en AMS is een van de duurste vliegvelden ter wereld. Dat past gewoon niet bij elkaar. Schoenmaker, blijf bij je leest.

Ik zou liever hebben dat ze op Rotterdam zouden vliegen. Net zo dichtbij de gewone wereld, maar al een stuk minder duur voor ze. Ligt wel nog dichter bij Eindhoven dus nog meer concurrentie daarmee. En een vliegmaatschappij wil nu eenmaal niet met zichzelf concurreren uiteraard.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166220846
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Klopt. Ryanair is een budget maatschappij en AMS is een van de duurste vliegvelden ter wereld. Dat past gewoon niet bij elkaar. Schoenmaker, blijf bij je leest.

Ik zou liever hebben dat ze op Rotterdam zouden vliegen. Net zo dichtbij de gewone wereld, maar al een stuk minder duur voor ze. Ligt wel nog dichter bij Eindhoven dus nog meer concurrentie daarmee. En een vliegmaatschappij wil nu eenmaal niet met zichzelf concurreren uiteraard.
Dus daarom vliegen Easyjet, Vueling, Transavia, Eurowings, Norwegian ook vanaf Schiphol?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:22:40 #119
414785 sirdanilot
pi_166220895
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Dus daarom vliegen Easyjet, Vueling, Transavia, Eurowings, Norwegian ook vanaf Schiphol?
Die zijn wel goedkoop-ish, maar lang niet zo goedkoop als ryanair en wizz air.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:24:17 #120
414785 sirdanilot
pi_166220927
Ik kom er echt niet doorheen om mijn vlucht naar dublin te boeken

De website staat compleet vast en laat geen vluchten zien, helemaal niks.

En de app doet het 1 van de 10 keer (de rest ook foutmeldingen :') ) maar ik krijg nu opeens niet meer de vlucht voor 2 euro ! :(

Wat kut zeg.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166220949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Die zijn wel goedkoop-ish, maar lang niet zo goedkoop als ryanair en wizz air.
Die hebben vaak niet van die idioot lage actieprijzen (uitgezonder Vueling) maar voor de rest doen ze denk ik niet veel voor elkaar onder als je even vooraf ergens heen moet vliegen.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:26:18 #122
414785 sirdanilot
pi_166220974
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Die hebben vaak niet van die idioot lage actieprijzen (uitgezonder Vueling) maar voor de rest doen ze denk ik niet veel voor elkaar onder als je even vooraf ergens heen moet vliegen.
Ze zijn inderdaad meestal wel prima inderdaad. En ik vlieg ook tien keer liever met die maatschappijen dan met dat kut ryanair.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166220989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:26 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad meestal wel prima inderdaad. En ik vlieg ook tien keer liever met die maatschappijen dan met dat kut ryanair.
Ik bedoelde qua prijzen die vs. Ryanair.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:28:17 #124
414785 sirdanilot
pi_166221019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik bedoelde qua prijzen die vs. Ryanair.
Met die maatschappijen vind je geen vluchten voor b.v. 30 euro of zelfs minder. Met ryan air en wizz air kan dat soms wel. Ik ben laatst voor 15 euro naar roemenie gevlogen met wizz air, heen en terug.

De 'gemiddelde' prijzen liggen inderdaad redelijk dicht bij elkaar. Echter vliegen ze ook niet allemaal naar dezelfde bestemmingen natuurlijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166221100
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:28 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Met die maatschappijen vind je geen vluchten voor b.v. 30 euro of zelfs minder. Met ryan air en wizz air kan dat soms wel. Ik ben laatst voor 15 euro naar roemenie gevlogen met wizz air, heen en terug.

De 'gemiddelde' prijzen liggen inderdaad redelijk dicht bij elkaar. Echter vliegen ze ook niet allemaal naar dezelfde bestemmingen natuurlijk.
:N

http://imgur.com/a/m3ThT

http://imgur.com/a/ldweu

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2016 16:33:09 ]
pi_166221115
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:24 schreef sirdanilot het volgende:
Ik kom er echt niet doorheen om mijn vlucht naar dublin te boeken

De website staat compleet vast en laat geen vluchten zien, helemaal niks.

En de app doet het 1 van de 10 keer (de rest ook foutmeldingen :') ) maar ik krijg nu opeens niet meer de vlucht voor 2 euro ! :(

Wat kut zeg.
Boek 's nachts ^O^
gr gr
pi_166221122
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:32 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Boek 's nachts ^O^
Dan is de actie afgelopen faalhaas.
pi_166221136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan is de actie afgelopen faalhaas.
:')
gr gr
pi_166221150
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:34 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

:')
Niet?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:38:15 #130
414785 sirdanilot
pi_166221212
quote:
Dat zijn enkeltjes.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:39:11 #131
414785 sirdanilot
pi_166221233
Ok de dublin voor 4 euro retour is gewoon weg.

Ik vind nog wel London maar dan kom je s avonds aan en moet je de volgende dag al super vroeg terug. En dan ook nog helemaal naar stansted.

Ik denk niet dat het gaat lukken.

Wel vond ik de ryan air prijzen vanaf schiphol nog wel te doen, 34 retour dublin.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166221236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dat zijn enkeltjes.
Ja, dus? Je hebt het zelf toch ook over vluchten. Al die maatschappijen werken met losse vluchten.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 16:47:13 #133
414785 sirdanilot
pi_166221374
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, dus? Je hebt het zelf toch ook over vluchten. Al die maatschappijen werken met losse vluchten.
Wat ik bedoel is dat je met ryan en wizz air vaak onder de 30 euro retour kan vliegen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166221388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:47 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat je met ryan en wizz air vaak onder de 30 euro retour kan vliegen.
Dan moet je dat ook zeggen Hans. Retourtjes bestaan in die business in principe niet.
pi_166221893
De website doet het niet meer, hij laadt geen vluchten. ;(

https://www.upinthesky.nl(...)tickets-voor-2-euro/

Vanaf Eindhoven kunnen passagiers voor twee euro vliegen naar Dublin, Londen Stansted, Manchester en Milaan Bergamo.

iemand een idee of die steden kloppen?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 17:15:06 #136
414785 sirdanilot
pi_166221941
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 17:12 schreef Waterdrinker het volgende:
De website doet het niet meer, hij laadt geen vluchten. ;(

https://www.upinthesky.nl(...)tickets-voor-2-euro/

Vanaf Eindhoven kunnen passagiers voor twee euro vliegen naar Dublin, Londen Stansted, Manchester en Milaan Bergamo.

iemand een idee of die steden kloppen?
Dublin vond ik vanochtend nog wel, maar ik wilde eerst overleggen met een vriend of die mee wil.

Is nu weg helaas.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 17:18:33 #137
414785 sirdanilot
pi_166222019
London Stansted vond ik nog wel maar de tijden waren achterlijk (s avonds aankomen en s ochtends vroeg super vroeg terug keren).

Je kon wel een dagje langer blijven dan was het 12 euro. Is nog wel een optie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166222985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan je ook ergens zien welke stoelen dat precies zijn? De reizen die ik zoek zijn gewoon de normale prijzen
ryanair site, prijzen vinden, fare finder, zoiets.

Kan je per vliegveld bestemmingen op prijs sorteren.
pi_166223180
Oh we waren al wat verder.
pi_166223241
quote:
8s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:48 schreef fraubitch het volgende:
via skyscanner wordt wel 2 euro aangegeven maar bij het selecteren beginnen ze pas bij 104?
ryanair staat geen realtime verbinding toe naar sites als skyscanner. Skyscanner heeft dus een prijs gevonden die al lang weg kan zijn. Voor ryanair is de eigen site dus altijd beter.
pi_166223429
-Nergens voor nodig-

[ Bericht 89% gewijzigd door liesje1979 op 26-10-2016 20:35:15 ]
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 20:43:24 #142
414785 sirdanilot
pi_166227097
Heb maar geboekt vanaf amsterdam. Want de 4 euro stoelen vanaf eindhovne waren helaas al weg. Het kost rond de 30 euro retour vanaf amsterdam en dat is helemaal niet duur,en dan hoef ik niet helemaal af te reizen naar dat kut eindhoven.

quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

ryanair staat geen realtime verbinding toe naar sites als skyscanner. Skyscanner heeft dus een prijs gevonden die al lang weg kan zijn. Voor ryanair is de eigen site dus altijd beter.
Trouwens jouw e dreams trucje, dat ik al een paar keer succesvol had gebruikt, werkt niet meer.

Ik kreeg helemaal geen ryanair vluchten meer, of alleen voor de vollemep prijs.

Gek he?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166227201
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef sirdanilot het volgende:
Heb maar geboekt vanaf amsterdam. Want de 4 euro stoelen vanaf eindhovne waren helaas al weg. Het kost rond de 30 euro retour vanaf amsterdam en dat is helemaal niet duur,en dan hoef ik niet helemaal af te reizen naar dat kut eindhoven.

[..]

Trouwens jouw e dreams trucje, dat ik al een paar keer succesvol had gebruikt, werkt niet meer.

Ik kreeg helemaal geen ryanair vluchten meer, of alleen voor de vollemep prijs.

Gek he?
Calculeer je die kosten naar Eindhoven wel ff in bij je volgende reis met Wizzair.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 20:46:49 #144
414785 sirdanilot
pi_166227229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Calculeer je die kosten naar Eindhoven wel ff in bij je volgende reis met Wizzair.
Dat doe ik altijd.

Maar als wizz air 30 euro retour is en een normale maatschappij 100+... dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166227458
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Calculeer je die kosten naar Eindhoven wel ff in bij je volgende reis met Wizzair.
treinabbo _O_
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 20:55:17 #146
414785 sirdanilot
pi_166227550
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

treinabbo _O_
Ik heb nog gratis studentenov.

Maar ik vind het gewoon kut om langer in de trein te zitten dan in het vliegtuig. En ik heb het ook niet altijd (b.v. soms net niet door de week en soms net niet in het weekend, ik wissel nogal eens namelijk).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166227567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef sirdanilot het volgende:
Heb maar geboekt vanaf amsterdam. Want de 4 euro stoelen vanaf eindhovne waren helaas al weg. Het kost rond de 30 euro retour vanaf amsterdam en dat is helemaal niet duur,en dan hoef ik niet helemaal af te reizen naar dat kut eindhoven.

[..]

Trouwens jouw e dreams trucje, dat ik al een paar keer succesvol had gebruikt, werkt niet meer.

Ik kreeg helemaal geen ryanair vluchten meer, of alleen voor de vollemep prijs.

Gek he?
is nu een betere methode
pi_166227764
Ik ben zo skeer, ik loop van eindhoven station naar het vliegveld.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 21:22:39 #149
414785 sirdanilot
pi_166228516
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

is nu een betere methode
Hoe dan? Wel edreams of een andere ota?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166228950
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hoe dan? Wel edreams of een andere ota?
Je gaat een beetje op een wereldvreemde 0906 lijken.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 21:53:49 #151
414785 sirdanilot
pi_166229673
quote:
18s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Je gaat een beetje op een wereldvreemde 0906 lijken.
Ik ben wel vaker dan 1 x in een vliegtuig geweest hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166231800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ben wel vaker dan 1 x in een vliegtuig geweest hoor.
met het risico dat liesje me nou weer afschiet.

Hoe vaak had je nou gevlogen dit jaar? 2x?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 23:08:35 #153
414785 sirdanilot
pi_166232021
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

met het risico dat liesje me nou weer afschiet.

Hoe vaak had je nou gevlogen dit jaar? 2x?
Dit jaar?

1x heen en weer naar brazilie (6 legs)
1x heen en weer naar roemenie (2 legs)
1x naar macedonie (1 leg)
1x van servie terug naar nl (1 leg)

en straks dus naar ierland (2 legs)

Had nog met mensen mee kunnen gaan naar budapest maar geen tijd meer voor gehad.

Is dit trouwens een soort lul uit de broek ver pis wedstrijd van wie het meeste vliegt?

Want wat jij soms doet vind ik ook achterlijk hoor, helemaal met de trein naar charleroi en dan voor 2 euro in eht vliegtuig naar Berlijn. Leuk en aardig maar met de bus ben je er sneller en goedkoper :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 oktober 2016 @ 23:09:54 #154
414785 sirdanilot
pi_166232065
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  One tough cookie woensdag 26 oktober 2016 @ 23:37:04 #155
169210 liesje1979
pi_166232747
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
Ok kunnen we het nu weer over Ryanair hebben. Ik wil dat ze op Rotterdam gaan vliegen maar die kans is heel klein he? -O-
pi_166233009
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ok kunnen we het nu weer over Ryanair hebben. Ik wil dat ze op Rotterdam gaan vliegen maar die kans is heel klein he? -O-
naja, als ze er markt in zien of vliegtuigen moeten vullen... Kan? Je ziet ze tegenwoordig wel vaker op meerde vliegvelden in een stad. En ze kiezen steeds vaker gewoon random vliegvelden. Las van de week dus dat ze bratislava vroeger verkochte als vienna (bratislava) :D

Dus ach, amsterdam (rotterdam), wie weet.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
jij begint over 0906
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 27 oktober 2016 @ 01:36:32 #157
414785 sirdanilot
pi_166234119
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

naja, als ze er markt in zien of vliegtuigen moeten vullen... Kan? Je ziet ze tegenwoordig wel vaker op meerde vliegvelden in een stad. En ze kiezen steeds vaker gewoon random vliegvelden. Las van de week dus dat ze bratislava vroeger verkochte als vienna (bratislava) :D

Dus ach, amsterdam (rotterdam), wie weet.

[..]

jij begint over 0906
Een andere user, MCH, begon daarover, lees maar terug. Maar goed hier verder over praten mag niet van liesje dus laat maar.

En Rotterdam voegt niet heel veel toe als ze al op schiphol en eindhoven vliegen. Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166235207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 01:36 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Een andere user, MCH, begon daarover, lees maar terug. Maar goed hier verder over praten mag niet van liesje dus laat maar.

En Rotterdam voegt niet heel veel toe als ze al op schiphol en eindhoven vliegen. Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
malpensa en bergamo, fumicino en campiano, brussel en Charleroi ect ect ook niet natuurlijk.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:50:03 #159
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_166250216
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 01:36 schreef sirdanilot het volgende:
Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
De enige reden dat Ryanair op Schiphol aanwezig is, is om het Aer Lingus lastig te maken. Zeker nu KLM eigen toestellen inzet en minder op codeshare met Aer Lingus vertrouwt, zorgt ervoor dat Aer Lingus nagenoeg niets meer op deze route kan verdienen, en eigenlijk gewoon verlies maakt.
Voor Ryanair leveren de vluchten ook niets op, want de tarieven zijn eigenlijk te laag, zeker met de hogere luchthavengelden welke Schiphol heeft.

Maar Ryanair heeft er wat belang bij dat Aer Lingus de frequentie noodgedwongen moet verminderen en een wat minder grote speler wordt, ze mochten deze maatschappij namelijk niet overnemen doordat er dan te weinig keuzevrijheid zou zijn, dan is een andere optie om Aer Lingus op bepaalde krenten in de pap routes, want dat was Amsterdam samen met de codeshare overeenkomst met KLM, weg te concurreren waardoor de totale winstgevendheid onder druk komt te staan.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_166250292
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef Yreal het volgende:

jij begint over 0906
DAT BEN IK!

Wat maakt het uit, heb reeds 2 keer gevlogen. Wat maakt dat ik dan als 'minder' wordt beschouwd dan mensen die maandelijks x keer vliegen.

Is al bekend wanneer ze het Ryanair netwerk op Schiphol gaan uitbreiden?
pi_166250603
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef 0906 het volgende:

[..]

DAT BEN IK!

Wat maakt het uit, heb reeds 2 keer gevlogen. Wat maakt dat ik dan als 'minder' wordt beschouwd dan mensen die maandelijks x keer vliegen.

Is al bekend wanneer ze het Ryanair netwerk op Schiphol gaan uitbreiden?
ik verdedigde je slimpie.

En ryanair op Schiphol, hoop maar niet teveel.
pi_166374905
Even een vraag.
Ik weet dat je voor je vertrekt (dus b.v een paar dagen voor vertrek) nog online een tas of koffer als ruimbagage kunt bijboeken. Weet iemand of dat dezelfde prijs is als bij het begin van de boeking?
pi_166375439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:24 schreef Katinkat het volgende:
Even een vraag.
Ik weet dat je voor je vertrekt (dus b.v een paar dagen voor vertrek) nog online een tas of koffer als ruimbagage kunt bijboeken. Weet iemand of dat dezelfde prijs is als bij het begin van de boeking?
maken ze geen verschil in

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/fees
pi_166380847
Oh handig om te weten. Mijn ouders hadden een vlucht geboekt,maar moeder ligt nu in het ziekenhuis, Ze gaan dus niet. Volgende keer misschien de bagage een paar dagen van te voren boeken, dan ben je toch minder geld kwijt als je niet vliegt.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 2 november 2016 @ 23:52:50 #165
414785 sirdanilot
pi_166383135
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:33 schreef Katinkat het volgende:
Oh handig om te weten. Mijn ouders hadden een vlucht geboekt,maar moeder ligt nu in het ziekenhuis, Ze gaan dus niet. Volgende keer misschien de bagage een paar dagen van te voren boeken, dan ben je toch minder geld kwijt als je niet vliegt.
Beter gewoon een reisverzekering afsluiten (doorlopende reisverzekering of , als ze maar zelden op pad gaan, bij de reis een aparte reisverzekering afsluiten). Want als ze in het ziekenhuis ligt dan zou ze het wel vergoed hebben gekregen.

Al is een ryan air ticket ook weer niet zo een grote financiele domper meestal.

Beterschap
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 15:47:49 #166
414785 sirdanilot
pi_166415023
http://corporate.ryanair.(...)s-pricing/?market=ie

Ryanair gaat iets doen aan de online boefjes zoals Edreams die vaak te hoge prijzen weergeven.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166417109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:47 schreef sirdanilot het volgende:
http://corporate.ryanair.(...)s-pricing/?market=ie

Ryanair gaat iets doen aan de online boefjes zoals Edreams die vaak te hoge prijzen weergeven.
toch, dat ryanair je aanklaagt omdat je een boef bent _O_
pi_166419101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Beter gewoon een reisverzekering afsluiten (doorlopende reisverzekering of , als ze maar zelden op pad gaan, bij de reis een aparte reisverzekering afsluiten). Want als ze in het ziekenhuis ligt dan zou ze het wel vergoed hebben gekregen.

Al is een ryan air ticket ook weer niet zo een grote financiele domper meestal.

Beterschap
Bij zo'n ryanair vlucht zijn het de kosten niet, je reisverzekering betaalt de kosten niet je moet een annuleringsverzekering nemen, en die hebben ze nooit.
  One tough cookie maandag 7 november 2016 @ 21:09:56 #169
169210 liesje1979
pi_166486391

Ik moest lachen. :')
pi_166489579
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen. :')
Ik ook _O_

Als ze nou ook nog effe nuttige aanbiedingen hadden...
pi_166489896
Ze hebben zo te zien een hele serie:



pi_166490336
Ze zijn heel flauw maar ook best geniaal.
  One tough cookie maandag 7 november 2016 @ 23:49:15 #173
169210 liesje1979
pi_166491505
Die onderste. _O-
pi_166557299
quote:
IK heb net ingecheckt, en een bagagestuk bijboeken kost dan 33 euro, tegen 15 euro als je het bij de boeking doet, volgens mij zit er dus wel een toeslag op later bijboeken.
pi_166557328
Irritant trouwens dat gratis inchecken nu maar max 4 dagen van te voren kan. Als je een week weggaat kun je niet vooraf thuis je terugreis inchecken, kan wel maar dan tegen een betaling van 12 euro pp.
pi_166559565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:44 schreef Katinkat het volgende:

[..]

IK heb net ingecheckt, en een bagagestuk bijboeken kost dan 33 euro, tegen 15 euro als je het bij de boeking doet, volgens mij zit er dus wel een toeslag op later bijboeken.
ja, bij inchecken is het meer, dat staat in die link. Het ging om na het boeken op de site toevoegen.
pi_166559774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:45 schreef Katinkat het volgende:
Irritant trouwens dat gratis inchecken nu maar max 4 dagen van te voren kan. Als je een week weggaat kun je niet vooraf thuis je terugreis inchecken, kan wel maar dan tegen een betaling van 12 euro pp.
ik dacht dat je nu juist van 0-4 dagen van tevoren moest gaan betalen?
  donderdag 10 november 2016 @ 20:28:17 #178
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_166567859
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik dacht dat je nu juist van 0-4 dagen van tevoren moest gaan betalen?
Vanaf 1 november 2016 zijn gratis toegewezen stoelen alleen beschikbaar tussen 4 dagen en 2 uur voor elke geboekte vlucht.

Ongetwijfeld is dit inderdaad een zet van Ryanair om ervoor te zorgen dat men in ieder geval voor de terugvlucht stoelen koopt omdat men thuis al wil inchecken om op de vakantiebestemming die rompslomp niet wil hebben.

Nu vlieg ik nagenoeg niet met Ryanair meer tegenwoordig, ze vliegen vanaf Nederland niet de kant op waar ik heen moet, de laatste keer naar Dublin en terug in November 2015 kon dat ook prima met een mobiele boarding pass waardoor er weer niet altijd noodzaak is tot printen, en overal is wel wifi tegenwoordig als je al geen data op je smartphone hebt waardoor het nu ook weer niet onmogelijk is om in te checken.
Daarnaast, met een reguliere maatschappij als KLM of Lufthansa kan je voor vertrek, als non frequent flyer, eigenlijk maar 30-2 uur voor vertrek gratis stoelen selecteren en inchecken, dus de tijden van Ryanair zijn in dat opzicht zelfs ruimer.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_166572090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:28 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vanaf 1 november 2016 zijn gratis toegewezen stoelen alleen beschikbaar tussen 4 dagen en 2 uur voor elke geboekte vlucht.

Ongetwijfeld is dit inderdaad een zet van Ryanair om ervoor te zorgen dat men in ieder geval voor de terugvlucht stoelen koopt omdat men thuis al wil inchecken om op de vakantiebestemming die rompslomp niet wil hebben.

Nu vlieg ik nagenoeg niet met Ryanair meer tegenwoordig, ze vliegen vanaf Nederland niet de kant op waar ik heen moet, de laatste keer naar Dublin en terug in November 2015 kon dat ook prima met een mobiele boarding pass waardoor er weer niet altijd noodzaak is tot printen, en overal is wel wifi tegenwoordig als je al geen data op je smartphone hebt waardoor het nu ook weer niet onmogelijk is om in te checken.
Daarnaast, met een reguliere maatschappij als KLM of Lufthansa kan je voor vertrek, als non frequent flyer, eigenlijk maar 30-2 uur voor vertrek gratis stoelen selecteren en inchecken, dus de tijden van Ryanair zijn in dat opzicht zelfs ruimer.
Ohja maar dat is niet zo'n probleem. Niet op tijd inchecken en dan betalen was wat crue.
pi_166572233
Ik snap het niet, wat krijg je dan als je 5 dagen van te voren incheckt?
pi_166572302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap het niet, wat krijg je dan als je 5 dagen van te voren incheckt?
De keuze om te betalen of te wachten.
pi_166572349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De keuze om te betalen of te wachten.
Lekker leuk dan. Al die mensen mad die niet op hun vakantie kunnen printen voor hun terugvlucht.
pi_166572419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker leuk dan. Al die mensen mad die niet op hun vakantie kunnen printen voor hun terugvlucht.
Ik kan me niet herinneren dat een hotel ooit heeft geweigerd mijn boarding pass uit te printen.
pi_166572443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat een hotel ooit heeft geweigerd mijn boarding pass uit te printen.
Ok
  donderdag 10 november 2016 @ 22:31:54 #185
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_166572485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat een hotel ooit heeft geweigerd mijn boarding pass uit te printen.
Voor reizigers die in Hotels verblijven zal het nog niet zo'n ramp zijn.

Maar er zijn reizigers die op zich wat minder deze mogelijkheid hebben en worden zo wel beperkt natuurlijk, zeker omdat als je niet ingechecked bent je voor veel geld ter plekke een boarding pass moet kopen.

Al kan je, zoals gezegd, tegenwoordig met een smartphone ook inchecken, en een beetje reiziger wil en kan gewoon bereikbaar zijn via data of wifi dat dat wel moet lukken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_166593205
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Ok
Kan je wel ruig gaan lopen doen, maar dat is best een legitieme opmerking
pi_166593295
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kan je wel ruig gaan lopen doen, maar dat is best een legitieme opmerking
Zeg Hans, ik kan er moeilijk tegen ingaan dat chanceyouth nooit een print is geweigerd in een hotel. Of wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 22:17:07 ]
pi_166593512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Zeg Hans, ik kan er moeilijk tegen ingaan dat chanceyouth nooit een print is geweigerd in een hotel. Of wel?
Je zou een zinnigere reactie kunnen geven dan ok. Bijvoorbeeld dat je daar nog geen ervaring mee hebt...
pi_166593600
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je zou een zinnigere reactie kunnen geven dan ok. Bijvoorbeeld dat je daar nog geen ervaring mee hebt...
Ik ben inderdaad zo autistisch dat ik mij onmogelijk in situaties zou moveren waarbij ik afhankelijk ben van welwillend hotelpersoneel.
pi_166593633
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad zo autistisch dat ik mij onmogelijk in situaties zou moveren waarbij ik afhankelijk ben van welwillend hotelpersoneel.
Lastig om sarcasme te detecteren
pi_166593646
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

Lastig om sarcasme te detecteren
Ook een kenmerk van autisme misschien?
pi_166593710
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Ook een kenmerk van autisme misschien?
Mmm, je bent dus serieus. Lijkt me lastig.
pi_166593724
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mmm, je bent dus serieus. Lijkt me lastig.
Hehe :W
pi_166593786
Ik hoop trouwens dat onze ierse vrienden black friday weer voor 2 euro tickets hebben.
pi_166593813
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef Yreal het volgende:
Ik hoop trouwens dat onze ierse vrienden black friday weer voor 2 euro tickets hebben.
want 9,99 is te duur geld?
pi_166593912
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef MCH het volgende:

[..]

want 9,99 is te duur geld?
Ja, en nu nog even in correct Nederlands.

En nee, het is niet veel geld, maar als ik er meteen een hele lading boek, tikt zo'n factor 5 toch wel aan...
pi_166593982
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, en nu nog even in correct Nederlands.

En nee, het is niet veel geld, maar als ik er meteen een hele lading boek, tikt zo'n factor 5 toch wel aan...
Waarom neem je sirwankalot niet een keer mee dan, die kerel heeft weinig geld en jij kan het missen denk ik?!
pi_166594021
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom neem je sirwankalot niet een keer mee dan, die kerel heeft weinig geld en jij kan het missen denk ik?!
Klopt. Goedkoop reizen is gewoon een sport.

En SD? Neu, dan koop ik liever krasloten van de stewardes.
pi_166594072
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Klopt. Goedkoop reizen is gewoon een sport.

En SD? Neu, dan koop ik liever krasloten van de stewardes.
Ach ja, Ryanair is misschien ook wel boven z'n budget. Liever Wizz.
pi_166594100
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Ach ja, Ryanair is misschien ook wel boven z'n budget. Liever Wizz.
Ryanair blijft wel goedkoper hoor. Qua basisprijs, maar vooral door het verschil in handbagagelimiet.
pi_166594195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ryanair blijft wel goedkoper hoor. Qua basisprijs, maar vooral door het verschil in handbagagelimiet.
Echt fijn, we hebben zojuist het aantal posts in TRV deze week verdubbeld.
pi_166594208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Echt fijn, we hebben zojuist het aantal posts in TRV deze week verdubbeld.
Ga jij nog wat snippen met black friday dan?
pi_166594228
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ga jij nog wat snippen met black friday dan?
Amerikaanse rages zijn niet mijn ding broeder.
pi_166594381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Amerikaanse rages zijn niet mijn ding broeder.
Vliegen voor twee euro. Al komt het voort uit verering van het vliegende spagethimonster. Neem ik wel een soepje onderweg.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 10:34:38 #205
414785 sirdanilot
pi_166600889
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ryanair blijft wel goedkoper hoor. Qua basisprijs, maar vooral door het verschil in handbagagelimiet.
Ryan Air heeft mijn voorkeur vanwege de handbagagelimiet, maar Wizz Air voor al het andere.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166606326
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Vliegen voor twee euro. Al komt het voort uit verering van het vliegende spagethimonster. Neem ik wel een soepje onderweg.
Bij welke maatschappijen kunnen we dit soort acties verwachten?
pi_166606374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:34 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Bij welke maatschappijen kunnen we dit soort acties verwachten?
Ik zou een site zoals één van deze even bekijken die dag, daar staan de meeste acties wel op:
http://www.secretflying.com/euro-deals/
https://www.weflycheap.nl/
https://ticketspy.nl/
http://www.fly4free.com/flight-deals/netherlands/
pi_166607349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:34 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Bij welke maatschappijen kunnen we dit soort acties verwachten?
onze ierse vrienden ofc
pi_166610200
Weet iemand of een naamswijziging 110 euro per vlucht kost of per retour reis, bij Ryanair?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_166610427
Alleen jammer dat het vervoer naar de luchthaven zo duur kost.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 19:17:08 #211
414785 sirdanilot
pi_166610475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:14 schreef 0906 het volgende:
Alleen jammer dat het vervoer naar de luchthaven zo duur kost.
Gelukkig hoef jij niet naar de luchthaven want jij hebt je reis 'geannuleerd' (i.e. je gaat niet meer want je had geen eens is een ticket gekocht).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166610741
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Gelukkig hoef jij niet naar de luchthaven want jij hebt je reis 'geannuleerd' (i.e. je gaat niet meer want je had geen eens is een ticket gekocht).
Jawel, moet blij zijn dat ik hem überhaupt kon annuleren, anders was ik die fucking volledige ¤600 kwijt geweest.
pi_166610762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand of een naamswijziging 110 euro per vlucht kost of per retour reis, bij Ryanair?
per boeking
pi_166610776
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

per boeking
Heen en terugvlucht dan?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_166610822
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Heen en terugvlucht dan?
als ze onder dezelfde boeking zitten wel. Kleine fouten corrigeren ze tegenwoordig gratis.
pi_166610901
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

als ze onder dezelfde boeking zitten wel. Kleine fouten corrigeren ze tegenwoordig gratis.
Is voor een compleet andere persoon, dus gratis zal het niet zijn.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_166610930
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Is voor een compleet andere persoon, dus gratis zal het niet zijn.
Wordt dat tegenwoordig toegestaan dan?
pi_166610978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:47 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wordt dat tegenwoordig toegestaan dan?
Ja, maar kom er niet aan uit of dat nu 110 euro per retour kost, of 110 euro per enkele reis.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_166611236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja, maar kom er niet aan uit of dat nu 110 euro per retour kost, of 110 euro per enkele reis.
Is het niet goedkoper om een nieuw ticket te boeken voor die persoon en op het verkeerde ticket niet in te checken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_166611275
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is het niet goedkoper om een nieuw ticket te boeken voor die persoon en op het verkeerde ticket niet in te checken?
Bedankt voor de tip, maar hier hebben we al naar gekeken. ;)
Abracadabra, tapate guarra!
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 20:08:54 #221
414785 sirdanilot
pi_166611340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja, maar kom er niet aan uit of dat nu 110 euro per retour kost, of 110 euro per enkele reis.
Can I change my flight date, name or route?
Yes you can. You can change your flight dates or routes up to four hours before your flight is scheduled to leave and you can change the name on the flight up to two hours before you fly.

Charges apply to changes, these are calculated per one way flight/per person and vary season to season. For more information on these charges please see our Table of Fees.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166611733
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar hier hebben we al naar gekeken. ;)
Gevalletje pindakaas dus.
Letter van een naam veranderen (zeker als je dat snel na boeken doet) is tegenwoordig geen probleem volgens mij. Maar ticket op andere persoon overzetten is andere koek :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_166613676
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gevalletje pindakaas dus.
Letter van een naam veranderen (zeker als je dat snel na boeken doet) is tegenwoordig geen probleem volgens mij. Maar ticket op andere persoon overzetten is andere koek :{
En behoorlijk logisch.
  woensdag 16 november 2016 @ 13:26:28 #224
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_166702365
Wat moet je op Mallorca buiten het hoogseizoen? Is het dan niet vreselijk koud en guur daar?
  woensdag 16 november 2016 @ 22:22:07 #226
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166703786
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:59 schreef MCH het volgende:

[..]

En behoorlijk logisch.
Maar waarom eigenlijk? Ik heb dat nooit zo begrepen. Dat het geld kost ala maar bedragen die gevraagd worden zijn soms belachelijk. Ik stam nog uit de tijd dat er bij de check in helemaal niet naar je paspoort gevraagd werd, en bij de pasport controle ook niet naar de naam in je papieren ticket.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166703814
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Maar waarom eigenlijk? Ik heb dat nooit zo begrepen. Dat het geld kost ala maar bedragen die gevraagd worden zijn soms belachelijk. Ik stam nog uit de tijd dat er bij de check in helemaal niet naar je paspoort gevraagd werd, en bij de pasport controle ook niet naar de naam in je papieren ticket.
Nou, toen ik op Schiphol was werd er ook niet gevraagd naar mijn paspoort. Alleen mijn naam werd afgevinkt en kon zo doorlopen.
pi_166703863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef 0906 het volgende:

[..]

Nou, toen ik op Schiphol was werd er ook niet gevraagd naar mijn paspoort. Alleen mijn naam werd afgevinkt en kon zo doorlopen.
Mensen met een autistenpasje mogen door een speciaal poortje toch?
pi_166704033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef 0906 het volgende:

[..]

Nou, toen ik op Schiphol was werd er ook niet gevraagd naar mijn paspoort. Alleen mijn naam werd afgevinkt en kon zo doorlopen.
Bij de McDonalds is dat inderdaad niet nodig.
pi_166704632
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:30 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Bij de McDonalds is dat inderdaad niet nodig.
Ik maak altijd gebruik van die bestelcomputer naast de afhaalbalie. :P Best handig als je moeite hebt met sociaal contact.
pi_166704664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Mensen met een autistenpasje mogen door een speciaal poortje toch?
Heb jij geen smartphone? :')
pi_166704943
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:59 schreef 0906 het volgende:

[..]

Heb jij geen smartphone? :')
Jawel, McDo kortingsapp. :9~
pi_166705040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:58 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik maak altijd gebruik van die bestelcomputer naast de afhaalbalie. :P Best handig als je moeite hebt met sociaal contact.
Beter zou je eens gebruik maken van je gasfornuis, dan zou je misschien ook nog eens als reiziger op Schiphol komen.
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 23:15:08 #234
45833 crew  Fogel
pi_166705062
Nog beter gaan jullie het gewoon weer over Ryainair hebben *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 17 november 2016 @ 11:00:08 #235
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_166820876
Als je bij Ryanair geen stoel reserveert, moet je dan tijdens het boarden vechten om een stoel?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:02:36 #237
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_166820958
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:57 schreef Hallojo het volgende:
Als je bij Ryanair geen stoel reserveert, moet je dan tijdens het boarden vechten om een stoel?
Nee op je final boardingcard is lukraak een stoel toegewezen. Die staan dan vast. Maar mochten er plekken over zijn voor de vlucht kun je altijd met toestemming op een andere (betere) plaats gaan zitten.
pi_166820969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:02 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee op je final boardingcard is lukraak een stoel toegewezen.
Ah, dat scheelt weer ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_166821164
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:57 schreef Hallojo het volgende:
Als je bij Ryanair geen stoel reserveert, moet je dan tijdens het boarden vechten om een stoel?
Ja, want het aantal stoelen in een toestel van Ryanair is altijd n-1
pi_166821210
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, want het aantal stoelen in een toestel van Ryanair is altijd n-1
Maakt niet uit, want ik ben groot, sterk en extreem gewelddadig :7
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_166821221
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Maakt niet uit, want ik ben groot en sterk :7
Je moet juist als een klein ratje over de stoelen kunnen klimmen als grote beren het gangpad blokkeren.
pi_166821244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Je moet juist als een klein ratje over de stoelen kunnen klimmen als grote beren het gangpad blokkeren.
Zie edit. Komt goed :7
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2016 @ 11:59:10 #243
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166821885
komen er nog aanbiedingen trouwens?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166822006
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:59 schreef fraubitch het volgende:
komen er nog aanbiedingen trouwens?
De black friday mailing is reeds geweest
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2016 @ 12:08:21 #245
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166822033
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:06 schreef MCH het volgende:

[..]

De black friday mailing is reeds geweest
kut
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166822191
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:08 schreef fraubitch het volgende:

[..]

kut
Hoezo?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2016 @ 12:18:22 #247
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166822214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoezo?
ik moet cheapass tickets hebben :)
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166822227
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:18 schreef fraubitch het volgende:

[..]

ik moet cheapass tickets hebben :)
Wanneer is het black friday?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2016 @ 12:19:55 #249
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166822241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Wanneer is het black friday?
geen idee. ik woon in nederland niet amerika
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166822250
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef fraubitch het volgende:

[..]

geen idee. ik woon in nederland niet amerika
Ok
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2016 @ 12:25:59 #251
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166822328
De dag waarop Black Friday gevierd mag worden is afhankelijk van Thanksgiving Day. Thanksgiving wordt in Amerika elke vierde donderdag van november gevierd. De dag na Thanksgiving is dus altijd een vrijdag en beter bekend als Black Friday.
Black Friday 2016 valt op vrijdag 25 november.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166826144
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Ach ja, Ryanair is misschien ook wel boven z'n budget. Liever Wizz.
Vind Wizz juist erg duur de laatste tijd...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_166999928
quote:
Ryanair vanaf Schiphol ook naar Malaga

DUBLIN - Na Dublin wordt Malaga de tweede bestemming waarop Ryanair gaat vliegen vanaf Schiphol. Met ingang van 26 maart vliegt de Ierse prijsvechter vier keer per week naar de Spaanse vakantiebestemming. De ticketverkoop is inmiddels gestart, het introductietarief voor een enkele reis is 29,99 euro.

Met het openen van een route van Amsterdam naar Malaga gaat Ryanair rechtstreeks concurreren met Transavia, easyJet en Vueling. Met name voor KLM-dochterbedrijf Transavia is het een belangrijke route.

Ryanair startte ruim een jaar geleden met een lijndienst van Amsterdam naar Dublin, die vier keer per dag wordt uitgevoerd. Het was voor het eerst dat de Ierse maatschappij vanaf Schiphol ging vliegen.

Ook vanaf Eindhoven vliegt Ryanair naar Malaga. Op die route concurreert de maatschappij eveneens met Transavia.
Bron: Luchtvaartnieuws.nl

Vliegtijden en dagen:
FR2334 AGP-AMS 15:35-18:35 1357
FR2335 AMS-AGP 19:20-22:20 1357
pi_167000128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:24 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Bron: Luchtvaartnieuws.nl

Vliegtijden en dagen:
FR2334 AGP-AMS 15:35-18:35 1357
FR2335 AMS-AGP 19:20-22:20 1357

Weekend Malaga! ^O^
pi_167000403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Weekend Malaga! ^O^
Ja mooie toevoeging en ideale vliegtijden inderdaad voor een (lang) weekend!
  One tough cookie woensdag 30 november 2016 @ 15:14:55 #256
169210 liesje1979
pi_167000944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:24 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Bron: Luchtvaartnieuws.nl

Vliegtijden en dagen:
FR2334 AGP-AMS 15:35-18:35 1357
FR2335 AMS-AGP 19:20-22:20 1357

Oeh!
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 15:58:42 #257
414785 sirdanilot
pi_167001856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:24 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Bron: Luchtvaartnieuws.nl

Vliegtijden en dagen:
FR2334 AGP-AMS 15:35-18:35 1357
FR2335 AMS-AGP 19:20-22:20 1357

Goed nieuws. Super veel concurrentie op deze route, dus lekker lage prijzen. Verwacht ik dan. Want als ik voor hetzelfde geld met transavia of easyjet kan vliegen als ryan air, dan ga ik sowieso niet voor ryan air.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167001918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Goed nieuws. Super veel concurrentie op deze route, dus lekker lage prijzen. Verwacht ik dan. Want als ik voor hetzelfde geld met transavia of easyjet kan vliegen als ryan air, dan ga ik sowieso niet voor ryan air.
Wat voor reden heb je daarvoor? Wat maakt Transavia beter dan Ryanair bijvoorbeeld? Vraag ik me oprecht af ;)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 16:11:55 #259
414785 sirdanilot
pi_167002140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:01 schreef Reanimation het volgende:

Op woensdag 30 november 2016 15:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Goed nieuws. Super veel concurrentie op deze route, dus lekker lage prijzen. Verwacht ik dan. Want als ik voor hetzelfde geld met transavia of easyjet kan vliegen als ry
Ik vind die reclames en dat kraslotenspel en zo van ryanair super irritant. Transavia is geen luxe maatschappij maar het is in ieder geval straight forward: je stapt op het vliegtuig en je gaat naar je bestemming en word niet met dat soort onzin gestoord. (of iig minder)

Transavia/easyjet/etc. > Wizz Air > Ryan Air
Naar mijn mening.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167002196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind die reclames en dat kraslotenspel en zo van ryanair super irritant. Transavia is geen luxe maatschappij maar het is in ieder geval straight forward: je stapt op het vliegtuig en je gaat naar je bestemming en word niet met dat soort onzin gestoord. (of iig minder)

Transavia/easyjet/etc. > Wizz Air > Ryan Air
Naar mijn mening.
Het trolletje is ook weer gearriveerd hoor. Wie of wat de neuk is Ryan Air eigenlijk?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 16:15:12 #261
414785 sirdanilot
pi_167002221
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Het trolletje is ook weer gearriveerd hoor. Wie of wat de neuk is Ryan Air eigenlijk?
Hoezo ben ik nu opeens een trolletje?

En nee, ik schrijf niet altijd 100% correct nederlands op dit internet forum. Het is het internet, gee nsollicitatie brief. Dus veel plezier met het aangeven van al mijn vertypingen en spatiefouten, heb je weer wat te doen vanavond.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167002307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hoezo ben ik nu opeens een trolletje?

En nee, ik schrijf niet altijd 100% correct nederlands op dit internet forum. Het is het internet, gee nsollicitatie brief. Dus veel plezier met het aangeven van al mijn vertypingen en spatiefouten, heb je weer wat te doen vanavond.
Je mening hier over Ryanair is ook wel duidelijk. Die hoef je hier niet telkens te verkondigen.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 16:19:35 #263
414785 sirdanilot
pi_167002342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Je mening hier over Ryanair is ook wel duidelijk. Die hoef je hier niet telkens te verkondigen.
Het is gewoon mijn mening. Jij mag een andere mening hebben. Zoiets heet een 'forum'.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167002372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het is gewoon mijn mening. Jij mag een andere mening hebben. Zoiets heet een 'forum'.
Kun je dan geen topic openen in Klaagbaak. Dan kunnen we het hier over de (positieve) ontwikkelingen hebben van Ryanair.
pi_167003960
Wees blij dat we een Ryanair hebben, anders was vliegen alleen voor de elite weggelegd. Allemaal kakkers in het vliegtuig, wie wil dat nou?
pi_167004737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:46 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Ja mooie toevoeging en ideale vliegtijden inderdaad voor een (lang) weekend!
ik durf je nu al te vertellen dat je de vrijdag en zondag vluchten niet voor een leuk prijsje gaat krijgen.
pi_167004769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:38 schreef 0906 het volgende:
Wees blij dat we een Ryanair hebben, anders was vliegen alleen voor de elite weggelegd. Allemaal kakkers in het vliegtuig, wie wil dat nou?
lijkt me wel relaxt eigenlijk. Geen schreeuwende kut tokkies enzo.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:20:59 #268
414785 sirdanilot
pi_167004842
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

lijkt me wel relaxt eigenlijk. Geen schreeuwende kut tokkies enzo.
Dan ga je toch gewoon business of first class als je geen schreeuwende kut tokkies wil?

Je hoort dan misschien nog af en toe een vaag oergeluid vanuit de achterkant van het vliegtuig. Maar zet dan gewoon de noise cancelation headphones op die je erbij krijgt en focus je op je glaasje Krug en het zal je niet meer deren hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167004845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:01 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Wat voor reden heb je daarvoor? Wat maakt Transavia beter dan Ryanair bijvoorbeeld? Vraag ik me oprecht af ;)
vooral op service heeft transavia een hele grote pre. Ik heb wel eens meegemaakt bij nice-amsterdam dat we wachten omdat iemand die net aangekomen een sms had gehad dat er iemand op sterven lag. Die ging dus meteen een vliegticket halen en weer terug

Bij een ryanair zouden ze hem gezegd, toedeloe, morgen weer een kans. Dat soort niveau van service kun je daar echt vergeten en is wat mij betreft een reden om te kiezen voor transavia.

Of de kleine dingen ala kunnen inchecken op het vliegveld.

Uiteraard, ryanair _O_
pi_167004883
Afgelopen week 4 keer met Ryanair gevlogen. Alles ruim op tijd en dat met die krasloten duurt maar 5 minuten. Parfumkar komt ook bij Transavia langs.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_167004898
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:20 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon business of first class als je geen schreeuwende kut tokkies wil?

Je hoort dan misschien nog af en toe een vaag oergeluid vanuit de achterkant van het vliegtuig. Maar zet dan gewoon de noise cancelation headphones op die je erbij krijgt en focus je op je glaasje Krug en het zal je niet meer deren hoor.
ik ben gekke henkie niet ..
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:25:50 #272
414785 sirdanilot
pi_167004953
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik ben gekke henkie niet ..
Dan moet je ook niet zeuren om tokkies, als je geen business class kan betalen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167004966
Alsof die kakkers zo beschaafd zijn met hun maatpakken. :r
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:27:08 #274
414785 sirdanilot
pi_167004982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Afgelopen week 4 keer met Ryanair gevlogen. Alles ruim op tijd en dat met die krasloten duurt maar 5 minuten. Parfumkar komt ook bij Transavia langs.
Ja het duurt maar 5 minuten maar ik vind het genoeg reden om bij vergelijkbare prijs voor een andere maatschappij te kiezen dan ryanair.

Verder inderdaad nooit echt problemen gehad met ryanair of zo. Ik vlieg er, mits ze een significant lagere prijs bieden, dna ook graag mee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:27:57 #275
414785 sirdanilot
pi_167005003
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:26 schreef 0906 het volgende:
Alsof die kakkers zo beschaafd zijn met hun maatpakken. :r
Veel maatpakken kom je niet tegen in de business class hoor. Is niet zo goed voor je pak om er uren mee in het vliegtuig te zitten en te liggen (want dat kan in veel business class stoelen ja).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator woensdag 30 november 2016 @ 18:30:05 #276
45833 crew  Fogel
pi_167005057
En vanaf hier gaat het weer gewoon ontopic over Ryanair ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167005085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:01 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Wat voor reden heb je daarvoor? Wat maakt Transavia beter dan Ryanair bijvoorbeeld? Vraag ik me oprecht af ;)
Ik heb een keer aanspraak gemaakt op geld terug bij forse vertraging (die Europese regelgeving) en ik was verbaasd hoe gemakkelijk Transavia tot uitkeren overging na diverse verhalen op internet gelezen te hebben over hoe maatschappijen onder hun betaalplicht proberen uit te komen.
Verder probeert Transavia je minder meuk aan te smeren onderweg (nee, je hoeft niet te kopen, maar elke keer dat getetter door de omroepinstallatie begon me na 2 keer al aanzienlijk te irriteren en toen zaten we pas op de helft).
pi_167005109
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:08 schreef fraubitch het volgende:

[..]

kut
was niet de moeite. De maandag daarvoor waren de prijzen beter.
pi_167005346
Ander groot voordeel bij Ryanair vind ik dat ze bij de meeste vliegvelden niet op de slurf aansluiten, en je dus voor en achter uit kunt stappen. Scheelt je al snel 10-15 minuten als je verder achteraan zit.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_167005364
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ander groot voordeel bij Ryanair vind ik dat ze bij de meeste vliegvelden niet op de slurf aansluiten
Ik vind dat een nadeel
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:55:19 #281
414785 sirdanilot
pi_167005893
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ander groot voordeel bij Ryanair vind ik dat ze bij de meeste vliegvelden niet op de slurf aansluiten, en je dus voor en achter uit kunt stappen. Scheelt je al snel 10-15 minuten als je verder achteraan zit.
Ik heb daar ook helemaal geen moeite mee. Tenzij het echt keihard regent of het -40 is of zo vind ik zo'n slurf nergens voor nodig bij een 737tje.

Zelfs op schiphol board je bij ryan air gewoon door te voet naar het vliegtuig te lopen (H-gates). Had voordat ik vloog wel verwacht dat ze op schiphol wel slurven zouden hebben maar nee dus.

In Skopje airport verliet ik wel het Wizz Air vliegtuig via een nette slurf. Dat vond ik toch wel een beetje opvallend, bij wizz air verwacht je sowieso geen slurven tegen te komen en Skopje is nou neit bepaald een state of the art moderne stad met dito vliegveld of zo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167006392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik heb daar ook helemaal geen moeite mee. Tenzij het echt keihard regent of het -40 is of zo vind ik zo'n slurf nergens voor nodig bij een 737tje.

Zelfs op schiphol board je bij ryan air gewoon door te voet naar het vliegtuig te lopen (H-gates). Had voordat ik vloog wel verwacht dat ze op schiphol wel slurven zouden hebben maar nee dus.

In Skopje airport verliet ik wel het Wizz Air vliegtuig via een nette slurf. Dat vond ik toch wel een beetje opvallend, bij wizz air verwacht je sowieso geen slurven tegen te komen en Skopje is nou neit bepaald een state of the art moderne stad met dito vliegveld of zo.
grappig genoeg hebben de mindere steden soms betere vliegvelden.

Berlijn schoneveld. Brrrr
pi_167006497
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

grappig genoeg hebben de mindere steden soms betere vliegvelden.

Berlijn schoneveld. Brrrr
Daar noem je ook een voorbeeld zeg, Berlijn en vliegvelden :')
pi_167006537
Het enige chille aan SXF is de goedkope s-bahnverbinding
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 19:18:28 #285
414785 sirdanilot
pi_167006641
Nooit naar Berlijn gevlogen. Ik zie het nut daar niet zo van in. Met de flixbus (of eventueel met de trein) reis je zonder overstappen rechtstreeks naar het centrum, zonder irritante veiligheidscontroles, Als je de tijd van/naar de vliegvelden, de tijd dat je van tevoren op het vliegveld wil zijn e.d. meerekent dan is vliegen naar berlijn nauwelijks lonend.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167006729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:18 schreef sirdanilot het volgende:
Nooit naar Berlijn gevlogen. Ik zie het nut daar niet zo van in. Met de flixbus (of eventueel met de trein) reis je zonder overstappen rechtstreeks naar het centrum, zonder irritante veiligheidscontroles, Als je de tijd van/naar de vliegvelden, de tijd dat je van tevoren op het vliegveld wil zijn e.d. meerekent dan is vliegen naar berlijn nauwelijks lonend.
Jij bent zo vermoeiend. Als je pech hebt is het teringdruk op de snelweg, dan doe je er veel langer over. Bovendien ben je niet in het centrum als je aankomt op het ZOB.
pi_167006744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:18 schreef sirdanilot het volgende:
Nooit naar Berlijn gevlogen. Ik zie het nut daar niet zo van in. Met de flixbus (of eventueel met de trein) reis je zonder overstappen rechtstreeks naar het centrum, zonder irritante veiligheidscontroles, Als je de tijd van/naar de vliegvelden, de tijd dat je van tevoren op het vliegveld wil zijn e.d. meerekent dan is vliegen naar berlijn nauwelijks lonend.
ik heb van onze Ierse vrienden ooit geld toe gekregen voor een vlucht naar berlijn.

Dus aaaach...
pi_167006767
Idd Beter neemt Ryanair KLM over, zijn we klaar met die woekerprijzen.
pi_167006829
Ryanair pendeltje ein-sxf lijkt me ook wel wat overigens.
pi_167006865
Ik heb nu wel genoeg Duitsers gesproken die helemaal klaar zijn met die fernbussen. Die nemen nog liever blablacar. Die bussen doen er langer over en ze worden door flixbus monopoly steeds duurder en no way dat je met het vliegtuig 8 uur doet over randstad - centrum Berlijn.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 21:19:36 #291
414785 sirdanilot
pi_167010699
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik heb van onze Ierse vrienden ooit geld toe gekregen voor een vlucht naar berlijn.

Dus aaaach...
Ja charleroi-schoenefeld zeker.

Ben je sowieso al zo'n 40 euro kwijt om heen en weer op charleroi te komen, plus dan nog de prijzen voor schoenefeld - berlijn.

Of was het een andere vlucht?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 21:21:34 #292
414785 sirdanilot
pi_167010752
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:24 schreef Yreal het volgende:
Ryanair pendeltje ein-sxf lijkt me ook wel wat overigens.
Ik ga persoonlijk niet helemaal naar Eindhoven en dan nog eens naar het noorden naar Berlijn vliegen. Maar voor inwoners rondom eindhoven lijkt het me wel een handige vlucht.

Sowieso zou ik graag zien dat ze meer focussen op secundaire Duitse en Franse steden. Nuernberg, Leipzig, Hannover, Muenchen-Memmingen etc. Heel veel van dit soort bestemmingen zijn enkel bereikbaar met klm (sommige ook wel met transavia en die prijzen vallen mee maar zijn nou ook weer niet super goedkoop), en dus super duur.

Al vraag ik me af of een dikke ryan air 737 wel economisch uit kan op dit soort routes.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167010785
Waarom zetten ze geen grotere toestellen in?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 21:25:20 #294
414785 sirdanilot
pi_167010862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:22 schreef 0906 het volgende:
Waarom zetten ze geen grotere toestellen in?
Het business model van ryan air is dat ze slechts 1 soort vliegtuig hebben: de 737. En daar ook nog eens maar 1 soort van. Daardoor hebben ze maar piloten nodig die 1 soort vliegtuiglicentie hebben (type rating), en is la hun vliegtuig onderhoud gericht op 1 soort vliegtuig, stewardessen hoeven mar voor 1 soort te worden getraind, etc.

Grotere toestellen gaan we pas zien zodra ze de stap wagen om lange afstandsvluchten te doen, b.v. naar de VS.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167010889
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:25 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het business model van ryan air is dat ze slechts 1 soort vliegtuig hebben: de 737. En daar ook nog eens maar 1 soort van. Daardoor hebben ze maar piloten nodig die 1 soort vliegtuiglicentie hebben (type rating), en is la hun vliegtuig onderhoud gericht op 1 soort vliegtuig, stewardessen hoeven mar voor 1 soort te worden getraind, etc.

Grotere toestellen gaan we pas zien zodra ze de stap wagen om lange afstandsvluchten te doen, b.v. naar de VS.
777 zou lekkur zijn.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 30 november 2016 @ 21:27:35 #296
414785 sirdanilot
pi_167010942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:26 schreef 0906 het volgende:

[..]

777 zou lekkur zijn.
Denk eerder 787 en die dan maximaal volproppen en huppekee, van London Stansted naar New York JFK. Of zelfs verder, naar Los Angeles, Las Vegas, vakantieoorden in de Caraiben, etc.

Maar ze gaan echt geen 777 of 787 in zetten binnen Europa. Never te nooit niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 30 november 2016 @ 21:48:07 #297
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_167011570
-Offtopic en onnodig-

[ Bericht 95% gewijzigd door liesje1979 op 30-11-2016 21:52:53 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_167012460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:21 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ga persoonlijk niet helemaal naar Eindhoven en dan nog eens naar het noorden naar Berlijn vliegen. Maar voor inwoners rondom eindhoven lijkt het me wel een handige vlucht.

Sowieso zou ik graag zien dat ze meer focussen op secundaire Duitse en Franse steden. Nuernberg, Leipzig, Hannover, Muenchen-Memmingen etc. Heel veel van dit soort bestemmingen zijn enkel bereikbaar met klm (sommige ook wel met transavia en die prijzen vallen mee maar zijn nou ook weer niet super goedkoop), en dus super duur.

Al vraag ik me af of een dikke ryan air 737 wel economisch uit kan op dit soort routes.
Dat komt omdat veel van die Duitse steden prima en snel bereikbaar zijn en voor jou ook nog eens goedkoop. Hannover (Niedersachsen Plus), Leipzig (Sparpreis 29 eu enkele reis, directe trein zonder overstappen vanaf Leer), Munchen-Memmingen moet jij helemaal niet heen willen vliegen want dat is veel te ver van Munchen zelf. Dan kun je beter die extra kosten uitgeven aan een vlucht naar Munchen zelf en daar op de s-bahn stappen. Alleen Nurnberg is wat lastiger bereikbaar maar dat is toch maar 1 volle dag waard.

Plus de prijs van Schoenefeld - Berlijn? Dat is 1x een anschlusskaartje bovenop je normale AB ticket van de BVG, en dat kost bijna niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2016 22:20:30 ]
pi_167022326
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:21 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ga persoonlijk niet helemaal naar Eindhoven en dan nog eens naar het noorden naar Berlijn vliegen. Maar voor inwoners rondom eindhoven lijkt het me wel een handige vlucht.

Sowieso zou ik graag zien dat ze meer focussen op secundaire Duitse en Franse steden. Nuernberg, Leipzig, Hannover, Muenchen-Memmingen etc. Heel veel van dit soort bestemmingen zijn enkel bereikbaar met klm (sommige ook wel met transavia en die prijzen vallen mee maar zijn nou ook weer niet super goedkoop), en dus super duur.

Al vraag ik me af of een dikke ryan air 737 wel economisch uit kan op dit soort routes.
Vraag ik me op meer routes wel eens af. Maar blijkbaar loont het op de ene of andere manier. Er zijn echt een behoorlijk lading vliegvelden waar je niet eens met een bus kunt komen oid. _O_
pi_167022419
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

Vraag ik me op meer routes wel eens af. Maar blijkbaar loont het op de ene of andere manier. Er zijn echt een behoorlijk lading vliegvelden waar je niet eens met een bus kunt komen oid. _O_
OV in Eindhoven is kut
pi_167022487
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:07 schreef 0906 het volgende:

[..]

OV in Eindhoven is kut
wat een onzin, ov naar Eindhoven airport is uitstekend, 20 min bus vanaf het station
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')