Echt fijn, we hebben zojuist het aantal posts in TRV deze week verdubbeld.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ryanair blijft wel goedkoper hoor. Qua basisprijs, maar vooral door het verschil in handbagagelimiet.
Ga jij nog wat snippen met black friday dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt fijn, we hebben zojuist het aantal posts in TRV deze week verdubbeld.
Amerikaanse rages zijn niet mijn ding broeder.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga jij nog wat snippen met black friday dan?
Vliegen voor twee euro. Al komt het voort uit verering van het vliegende spagethimonster. Neem ik wel een soepje onderweg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Amerikaanse rages zijn niet mijn ding broeder.
Ryan Air heeft mijn voorkeur vanwege de handbagagelimiet, maar Wizz Air voor al het andere.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ryanair blijft wel goedkoper hoor. Qua basisprijs, maar vooral door het verschil in handbagagelimiet.
Bij welke maatschappijen kunnen we dit soort acties verwachten?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vliegen voor twee euro. Al komt het voort uit verering van het vliegende spagethimonster. Neem ik wel een soepje onderweg.
Ik zou een site zoals één van deze even bekijken die dag, daar staan de meeste acties wel op:quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Bij welke maatschappijen kunnen we dit soort acties verwachten?
onze ierse vrienden ofcquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Bij welke maatschappijen kunnen we dit soort acties verwachten?
Gelukkig hoef jij niet naar de luchthaven want jij hebt je reis 'geannuleerd' (i.e. je gaat niet meer want je had geen eens is een ticket gekocht).quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:14 schreef 0906 het volgende:
Alleen jammer dat het vervoer naar de luchthaven zo duur kost.
Jawel, moet blij zijn dat ik hem überhaupt kon annuleren, anders was ik die fucking volledige ¤600 kwijt geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet naar de luchthaven want jij hebt je reis 'geannuleerd' (i.e. je gaat niet meer want je had geen eens is een ticket gekocht).
per boekingquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand of een naamswijziging 110 euro per vlucht kost of per retour reis, bij Ryanair?
Is voor een compleet andere persoon, dus gratis zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
als ze onder dezelfde boeking zitten wel. Kleine fouten corrigeren ze tegenwoordig gratis.
Wordt dat tegenwoordig toegestaan dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is voor een compleet andere persoon, dus gratis zal het niet zijn.
Ja, maar kom er niet aan uit of dat nu 110 euro per retour kost, of 110 euro per enkele reis.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wordt dat tegenwoordig toegestaan dan?
Is het niet goedkoper om een nieuw ticket te boeken voor die persoon en op het verkeerde ticket niet in te checken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, maar kom er niet aan uit of dat nu 110 euro per retour kost, of 110 euro per enkele reis.
Bedankt voor de tip, maar hier hebben we al naar gekeken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om een nieuw ticket te boeken voor die persoon en op het verkeerde ticket niet in te checken?
Can I change my flight date, name or route?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, maar kom er niet aan uit of dat nu 110 euro per retour kost, of 110 euro per enkele reis.
Gevalletje pindakaas dus.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar hier hebben we al naar gekeken.
En behoorlijk logisch.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gevalletje pindakaas dus.
Letter van een naam veranderen (zeker als je dat snel na boeken doet) is tegenwoordig geen probleem volgens mij. Maar ticket op andere persoon overzetten is andere koek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |