abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:17:33 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159144063
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden.
Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:19:16 #152
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_159144087
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.
Dat gaat zelfs niet lukken als Netflix met miljarden gaat smijten inderdaad.
pi_159144662
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden. Al dat achterhaalde gedoe met verschillende releasemomenten. De maatschappijen blijven hunzelf in de voet schieten en snappen niet dat grenzen allang niet meer bestaan op het internet.
Hoor jij Netflix ook beven van de angst?
pi_159144763
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 02:46 schreef Ryan3 het volgende:

Binnen de werkelijkheid van een verhaal is dat toch bull shit. Je wilt toch een stukje werkelijkheid verfilmen?
Maar goed, wrs is dat de logica er achter, had ik niet eens ooit aan gedacht.........
Ik erger me altijd aan barscènes waar wat besteld wordt en dan max 1 slok genomen (of geen) en dan moeten ze snel alweer weg :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159144796
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:01 schreef isax het volgende:

Hoor jij Netflix ook beven van de angst?
Ik denk idd dat Netflix het hier moeilijk mee heeft. Die wilden dit heus zelf niet, maar zullen wel gedwongen worden door de filmmaatschappijen etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159145145
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:51 schreef Aether het volgende:

[..]

En bijna allemaal op basis van eigen ervaringen uit zijn jeugd.
Ja dat vind ik nog wel het knapste! Gave familie!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 11:41:30 #157
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159145343
RTL en SBS moeten stoppen met aankopen van tv series hoe eerder wij er van kunnen genieten op Netflix.
pi_159146100
In mijn ogen, juist als je baalt van het huidige (beperkte) systeem, zou je Netflix moeten (blijven) steunen. Hoe meer leden (hoe meer geld), hoe sterker ze staan bij onderhandelingen over de aankoop van series. Verder is NF de grootste speler op de markt als het gaat om bedrijven die zelf ook graag het door ons gewenste systeem zouden willen zien te bereiken.

quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed nu beginnen met downloaden.
Ja, en dat :')
Tails tell tales
pi_159146133
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:24 schreef Forbry het volgende:
In mijn ogen, juist als je baalt van het huidige (beperkte) systeem, zou je Netflix moeten (blijven) steunen. Hoe meer leden (hoe meer geld), hoe sterker ze staan bij onderhandelingen over de aankoop van series. Verder is NF de grootste speler op de markt als het gaat om bedrijven die zelf ook graag het door ons gewenste systeem zouden willen zien te bereiken.
Misschien moeten ze dan geen leden wegjagen door proxies te gaan blokkeren VOORDAT ze de content overal hetzelfde hebben. Erna, tuurlijk snap ik, maar nu? Nee, dan jaag je klanten weg.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 januari 2016 @ 12:38:49 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159146370
Eindelijk staat Gotham erop!!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159146576
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien moeten ze dan geen leden wegjagen door proxies te gaan blokkeren VOORDAT ze de content overal hetzelfde hebben. Erna, tuurlijk snap ik, maar nu? Nee, dan jaag je klanten weg.
Ze passen zich op deze manier aan de huidige regels aan. Persoonlijk vind ik dat juist wel netjes van ze. Bovendien komen ze hiermee de partijen waarmee ze onderhandelen tegemoet en -voor zo lang als het systeem (nog) is zoals het nu is- is dat alleen maar gunstig waar het de (mogelijke) aankopen betreft. NF heeft verder al aangegeven zich hard te zullen maken om zo veel mogelijk 'wereldwijde licenties' te bemachtigen...
Tails tell tales
pi_159147078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk staat Gotham erop!!!
_O_
pi_159147573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien moeten ze dan geen leden wegjagen door proxies te gaan blokkeren VOORDAT ze de content overal hetzelfde hebben. Erna, tuurlijk snap ik, maar nu? Nee, dan jaag je klanten weg.
Netflix heeft weinig keus. De partijen die de rechten van de content in handen hebben stellen het als eis en als je er niet in meegaat ben je de content kwijt. Er zijn ook nog een aantal strengere eisen dan deze.

Netflix zal het dus iets ingewikkelder gaan maken zodat ze aan hun inspanningsverplichting hebben voldaan op dit vlak.

De wereldwijde uitbreiding is dan ook en strategische beslissing van Netflix om deze discussie verder aan te zwengelen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 januari 2016 @ 13:53:50 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159147883
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:14 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

_O_
Heb nog vier afleveringen te kijken van seizoen 1 :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:09:36 #165
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159148143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, als Netflix niet binnen een maand alle series die op de US staan ook hier heeft dan houdt het op en ga ik gewoon weer downloaden. Al dat achterhaalde gedoe met verschillende releasemomenten. De maatschappijen blijven hunzelf in de voet schieten en snappen niet dat grenzen allang niet meer bestaan op het internet.
Grenzen bestaan nog steeds. Alleen worden die wel heel makkelijk overschreden over het (anoniem aanvoelende) internet.
De maatschappijen hebben een aantal jaar goud geld verdient met dvdverkoop van series, dat is in notime compleet ingestort en dat ze nu niet direct vooraan staan om al hun hebben en houden aan het streamingaanbod te verkopen kan ik ook wel enigszins begrijpen.

Kritiek op Netflix dat ten opzichte van het legale alternatief dvdverkoop ongelooflijk goedkoop is vind ik ook erg makkelijk. Er staan honderden series op Netflix, duizenden afleveringen.
Voor het geld waar je een serie als House of Cards op bluray voor koopt heb je al een half jaar Netflix.

Nee, ten opzichte van downloaden is Netflix niet up-to-date. Maar wie naar de legale alternatieven kijkt kan niet anders dan zeer tevreden zijn met het aanbod en prijs van de service.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:21:40 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159148371
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Heb nog vier afleveringen te kijken van seizoen 1 :')
Dan ga je heel hard, ik heb er 'pas' vier gezien vandaag :D Vind het wel erg gaaf!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_159149209
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Netflix heeft weinig keus. De partijen die de rechten van de content in handen hebben stellen het als eis en als je er niet in meegaat ben je de content kwijt. Er zijn ook nog een aantal strengere eisen dan deze.

Netflix zal het dus iets ingewikkelder gaan maken zodat ze aan hun inspanningsverplichting hebben voldaan op dit vlak.

De wereldwijde uitbreiding is dan ook en strategische beslissing van Netflix om deze discussie verder aan te zwengelen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Grenzen bestaan nog steeds. Alleen worden die wel heel makkelijk overschreden over het (anoniem aanvoelende) internet.
De maatschappijen hebben een aantal jaar goud geld verdient met dvdverkoop van series, dat is in notime compleet ingestort en dat ze nu niet direct vooraan staan om al hun hebben en houden aan het streamingaanbod te verkopen kan ik ook wel enigszins begrijpen.

Kritiek op Netflix dat ten opzichte van het legale alternatief dvdverkoop ongelooflijk goedkoop is vind ik ook erg makkelijk. Er staan honderden series op Netflix, duizenden afleveringen.
Voor het geld waar je een serie als House of Cards op bluray voor koopt heb je al een half jaar Netflix.

Nee, ten opzichte van downloaden is Netflix niet up-to-date. Maar wie naar de legale alternatieven kijkt kan niet anders dan zeer tevreden zijn met het aanbod en prijs van de service.
Amen. ^O^ Kijk, ik ben geen heilig boontje hoor. Naast dat ik NF gebruik (en mijn kijkgedrag daar ook wel steeds meer op aan probeer te passen), download ik nog altijd het één en ander (en 'omzeilen' was voor mij altijd al van hetzelfde laken een pak) en zo lang het systeem is zoals het nu is, zal ik dat waarschijnlijk ook altijd wel in een zekere mate blijven doen. Echter, op geen enkele manier reken ik dat Netflix aan...

[ Bericht 19% gewijzigd door Forbry op 16-01-2016 15:27:14 ]
Tails tell tales
pi_159149394
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Grenzen bestaan nog steeds. Alleen worden die wel heel makkelijk overschreden over het (anoniem aanvoelende) internet.
De maatschappijen hebben een aantal jaar goud geld verdient met dvdverkoop van series, dat is in notime compleet ingestort
waar baseer je dat op?

Ik heb het idee dat juist de verkoop van series lijkt te zijn toegenomen door netflix. Film verkopen zijn lang niet zo groot als vroeger vermoed ik (dit baseer ik op verkopen bij een (dvd)zaak waar ik werk)
pi_159149565
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:12 schreef mschol het volgende:

[..]

waar baseer je dat op?

Ik heb het idee dat juist de verkoop van series lijkt te zijn toegenomen door netflix. Film verkopen zijn lang niet zo groot als vroeger vermoed ik (dit baseer ik op verkopen bij een (dvd)zaak waar ik werk)
Mijn 'amen' sloeg met name op de laatste alinea van Jovatov's post. Eerlijk gezegd geen idee hoe het precies zit met de dvd-verkoop...
Tails tell tales
pi_159149650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk staat Gotham erop!!!
Is dat goed? Wat is het voor iets?
pi_159149688
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:41 schreef KingRadler het volgende:
RTL en SBS moeten stoppen met aankopen van tv series hoe eerder wij er van kunnen genieten op Netflix.
Ze zijn op de goede weg met Celblok H een remake van Wentworth (Australische serie), geen idee waarom het origineel niet voldoet.
pi_159149757
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze zijn op de goede weg met Celblok H een remake van Wentworth (Australische serie), geen idee waarom het origineel niet voldoet.
Wentworth is fantastisch. Net seizoen 3 afgekeken op de US Netflix O+
pi_159149765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Is dat goed? Wat is het voor iets?
Gotham
pi_159149991
Als ik even puur naar mijzelf en meneer Forbry kijk, dan kijken en/of kopen wij beide nauwelijks nog DVD's. Is ook de reden dat wij uiteindelijk nooit tot de aanschaf van een Blu-ray speler overgegaan zijn. Ik weet alleen niet of dat ook echt (deels) aan ons abonnement op Netflix ligt. Volgens mij hadden wij voor die tijd al besloten dat wij zowel wat games, muziek als films/series betreft zo veel mogelijk op de digitale toer wilden gaan. Netflix heeft dat in ieder geval wel een heel stuk makkelijker voor ons gemaakt (net als Steam op het gebied van games en Spotify op het gebied van muziek). :)
Tails tell tales
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 16:04:05 #175
382129 crew  Donna
pi_159150196
Ik heb juist al m`n series op DVD verkocht. Zou niet weten wat ik er nog mee moet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')