Ik zeg dit wel, maar dat gaat die mallerd natuurlijk nooit doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Die kan dus meteen opstappen zodra dat gebeurt.
Als Paradiso de Nederlandse Bataclan wordt is hij nog in staat naar de voorstelling te gaan als de schietpartij net is begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg dit wel, maar dat gaat die mallerd natuurlijk nooit doen.
Ik raak echt afgestompt van de onbegrensde naïviteit en dommigheid van onze bewindslieden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als Paradiso de Nederlandse Bataclan wordt is hij nog in staat naar de voorstelling te gaan als de schietpartij net is begonnen.
'Niks aan de hand jongens!'
Alleen de overgebleven maakbaarheids-fanatici niet vermoed ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik raak echt afgestompt van de onbegrensde naïviteit en dommigheid van onze bewindslieden.
De gebruikelijke dooddoener, "de toon van het debat"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef empa1010 het volgende:
Nederland zit vol met naïeve burgemeestersdeze betitelt de afkeuring die Rutte afgelopen vrijdag uitsprak als 'hijgerigheid'
het moet werkelijk niet gekker worden. Rutte zet volgens hem de verkeerde toon.
http://www.destentor.nl/r(...)jgerigheid-1.5611931
Het is niet meer de toon van het debat dat de muziek maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef empa1010 het volgende:
Nederland zit vol met naïeve burgemeestersdeze betitelt de afkeuring die Rutte afgelopen vrijdag uitsprak als 'hijgerigheid'
Dat, of de compleet afwezigen zoals Rutte. Ik bedoel, wie zwijgt stemt toe gaat in dit geval wel erg op vind je niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alleen de overgebleven maakbaarheids-fanatici niet vermoed ik.
Die vind ik eerlijk gezegd nog erger. Hij staat echt helemaal nergens voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat, of de compleet afwezigen zoals Rutte. Ik bedoel, wie zwijgt stemt toe gaat in dit geval wel erg op vind je niet.
Ja, dat mag!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. Als het maar lief is mag het blijkbaar wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dat mag!
En als je het er niet mee eens bent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ongeacht of dat wat hij zegt nu onzin is of niet, dit is jouw interpretatie en niet per se wat hij hoeft te zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef Confetti het volgende:
Dus de vrouwen in Koln hebben geen grenzen aangegeven.
Pfff wat een afkeuring zeg van Rutte. Weer een hoop blablabla, de onderste steen moet boven. En uiteindelijk gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef empa1010 het volgende:
En? Heb je al aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Die man is echt gevaarlijk.
Goed, hij heeft het gezegd. Als het toch gebeurt moet hij ook persoonlijk aangeklaagd worden.
Wat een hufter.
Wat wil je hem precies ten laste leggen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Die man is echt gevaarlijk.
Goed, hij heeft het gezegd. Als het toch gebeurt moet hij ook persoonlijk aangeklaagd worden.
Wat een hufter.
Hij kan ook niks zeggen. Hij kan ook realistisch zijn. Natuurlijk kan dit ook in Amsterdam gebeuren. Net als een aanslag. Dat erkennen is geen angstzaaien.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als hij zou zeggen dat hij Amsterdammers daar prima toe in staat acht.
Ach, ik zie het probleem niet. De man is optimistisch over zijn stad. Laat hem toch lekker. Zolang hij de politie niet sommeert de teugels te laten vieren, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij kan ook niks zeggen. Hij kan ook realistisch zijn. Natuurlijk kan dit ook in Amsterdam gebeuren. Net als een aanslag. Dat erkennen is geen angstzaaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |