Ow dat was hier:quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
Ik zou gezworen hebben dat ik in dit topic gereageerd had!?
[..]
Over die quote zei ik iets en ik wenste hem succes en alles met theedrinken.
Is mijn reactie verwijderd of was dat een ander topic?![]()
Die zitten er wel en dat weet hij. Dus dat kan hij niet bedoeld hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt juist dat hij bedoelde dat Amsterdammers te lief zijn om zoiets te doen, in tegenstelling tot Keulenaren. OF bedoelde hij dat er geen vluchtelingen in Amsterdam zitten?
Dus, zoals hierboven gezegd werd, is iedere vluchteling binnen 3 minuten dat-ie in Amsterdam belandt, meteen een Amsterdammer, en hij kent ze allemaal goed genoeg om te zeggen dat dit niet gaat gebeuren?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Laan geen onderscheid maakt tussen Amsterdammers met verschillende etnische en culturele achtergronden.
Dan doen burgemeesters meestal niet.
Daar ga ik ook van uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Laan geen onderscheid maakt tussen Amsterdammers met verschillende etnische en culturele achtergronden.
Dan doen burgemeesters meestal niet.
ÓF Amsterdam krijgt alleen maar de knuffelvluchtelingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die zitten er wel en dat weet hij. Dus dat kan hij niet bedoeld hebben.
Lieve Amsterdammers kunnen niet voorkomen dat vluchtelingen vrouwen aanranden, dat slaat nergens op. De enige logische conclusie is dus dat hij vluchtelingen ongeacht hun verblijfsduur in Amsterdam meteen al als Amsterdammers beschouwt (dat kan), en dat zij dan zó lief worden dat geen enkel gevaar van hen meer te vrezen is.
Het enige wat ik mij afvraag is hoe dat proces plaatsvind. Men wordt denk ik Amsterdammer bij inschrijving bij de gemeentelijke basisadministratie. Op dat exacte moment vind een magisch proces plaats, waarbij de ex-Syriëstrijder, Jihadist, groenteboer of journalist verandert in een Amsterdammer en daarmee ook superlief wordt.
Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen dat hij verwacht dat ook Amsterdammers binnenkort aan het aanranden slaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus, zoals hierboven gezegd werd, is iedere vluchteling binnen 3 minuten dat-ie in Amsterdam belandt, meteen een Amsterdammer, en hij kent ze allemaal goed genoeg om te zeggen dat dit niet gaat gebeuren?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen dat hij verwacht dat ook Amsterdammers binnenkort aan het aanranden slaan.
Inderdaad. Die mogelijkheid is er ook nog. Dat de selectie al plaatsvindt voordat ze ingeschreven worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF Amsterdam krijgt alleen maar de knuffelvluchtelingen.
Hij had ook kunnen zeggen dat hij in overleg met de politie en de veiligheidsdiensten er alles aan zal doen om te voorkomen dat situaties zoals in Keulen, Bielefeld, Helsinki et cetera, in Amsterdam gaan gebeuren. Met hierbij zo veel mogelijk aandacht voor de burgerrechten van iedere Amsterdammer. Dat was een betere uitspraak geweestquote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen dat hij verwacht dat ook Amsterdammers binnenkort aan het aanranden slaan.
Zou op zich best kunnen; hier in mijn omgeving komen bijvoorbeeld echt alleen maar Syrische gezinnetjes, naast de paar Somalische gezinnen die hier al zaten. Geen alleenstaande mannen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Die mogelijkheid is er ook nog. Dat de selectie al plaatsvindt voordat ze ingeschreven worden.
Dit dus, ja!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen zeggen dat hij in overleg met de politie en de veiligheidsdiensten er alles aan zal doen om te voorkomen dat situaties zoals in Keulen, Bielefeld, Helsinki et cetera, in Amsterdam gaan gebeuren. Met hierbij zo veel mogelijk aandacht voor de burgerrechten van iedere Amsterdammer. Dat was een betere uitspraak geweest
Kom op Koos, neem die seniele man niet zo in bescherming. Dat is een verloren strijd. Pick your battles! Geef gewoon toe dat het niet zo'n snuggere uitspraak was. Op deze manier houd je het topic alleen maar levend.
Bedoelt hij hiermee dat hij ff bij Jihadstrijders op de thee is geweest?quote:Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
Maar verder:
[..]
Bedoelt hij hiermee dat hij ff bij Jihadstrijders op de thee is geweest?
Nederland bombardeert IS. Vroeger werden Nederlanders die heulden met de vijand gewoon gefusilleerd. Nu mogen ze bij de burgemeester op bezoek. Ik vraag me af of er al een Amsterdamse militair die uitgezonden is geweest naar Syrië bij v/d Laan op bezoek is geweest. Ik denk het niet.quote:
En al gekeken naar wat ik opgezocht had!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en als dat in Keulen kan gebeuren, waarom dan niet in Amsterdam?
Maar ze waren juist aan het knuffelen daar in Keulen...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF Amsterdam krijgt alleen maar de knuffelvluchtelingen.
Ik steek even een natte vinger uit het raam. Ja hoor! David Bowie overleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Citaat Van der Laan:
Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is.
Dat zegt voor mij voldoende. Dat iemand met dit niveau burgemeester van Amsterdam kan worden! Een schande.
En hij schaart die Jihad-strijders ook onder de lieve Amsterdammers die zoiets nooit zouden doen?quote:
Beter leer je accepteren dat ik anders in elkaar steek dan jij. Denk bijvoorbeeld persoonlijk dat ik wat meer opgetogen in het leven sta. Dat is ook de reden dat ik mij wel kan vinden in de uitspraken van Van der Laan.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen zeggen dat hij in overleg met de politie en de veiligheidsdiensten er alles aan zal doen om te voorkomen dat situaties zoals in Keulen, Bielefeld, Helsinki et cetera, in Amsterdam gaan gebeuren. Met hierbij zo veel mogelijk aandacht voor de burgerrechten van iedere Amsterdammer. Dat was een betere uitspraak geweest
Kom op Koos, neem die seniele man niet zo in bescherming. Dat is een verloren strijd. Pick your battles! Geef gewoon toe dat het niet zo'n snuggere uitspraak was. Op deze manier houd je het topic alleen maar levend.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ze waren juist aan het knuffelen daar in Keulen...
Ja, dat kun je letterlijk uit zijn woorden opmaken. Misschien hebben ze in Syrië een beetje onthoofd, een beetje verbrand, een beetje verdronken, een beetje gekruisigd. Maar terug onder de vleugels van V/D Laan hebben ze berouw en zijn ze voor de rest van hun leven harstikke lief. Daar is hij van overtuigd.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij schaart die Jihad-strijders ook onder de lieve Amsterdammers die zoiets nooit zouden doen?
Da's een fijne manier om in het leven te staan, is ook beter voor je bloeddruk en je gemoedsrust, maar de harde realiteit kan dan soms wel een stuk harder aankomen als de poep écht een keer de ventilator raakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter leer je accepteren dat ik anders in elkaar steek dan jij. Denk bijvoorbeeld persoonlijk dat ik wat meer opgetogen in het leven sta. Dat is ook de reden dat ik mij wel kan vinden in de uitspraken van Van der Laan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat kun je letterlijk uit zijn woorden opmaken. Misschien hebben ze in Syrië een beetje onthoofd, een beetje verbrand, een beetje verdronken, een beetje gekruisigd. Maar terug onder de vleugels van V/D Laan hebben ze berouw en zijn ze voor de rest van hun leven harstikke lief. Daar is hij van overtuigd.
Ik accepteer je helemaal Koos, en vind het ook goed dat intelligente mensen die discussievaardig zijn maar aan de andere kant van het politieke spectrum staan hier op FOK! aanwezig zijn. Anders was er niks aan en was ik ook allang weggeweest.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter leer je accepteren dat ik anders in elkaar steek dan jij. Denk bijvoorbeeld persoonlijk dat ik wat meer opgetogen in het leven sta. Dat is ook de reden dat ik mij wel kan vinden in de uitspraken van Van der Laan.
Het is inderdaad absurdisme.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt, what the fuck gewoon!
Ik blijf er bij: South Park kan het niet zo absurd bedenken als dit!
Ik moet ook steeds aan Officer Barbrady denken. Move along, nothing to see here!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik moet ook steeds aan Officer Barbrady denken. Move along, nothing to see here!
Dan had v/d Laan moeten zeggen: "Het is uitgesloten dat een massaverkrachting zoals in Keulen in Amsterdam aan het licht komt. Daarvoor zijn de Amsterdammers veel te monddood gemaakt"quote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef Grems het volgende:
Die zijn hier inderdaad uitgesloten, de gutmenschen in Amsterdam hebben hun doofpotagenten namelijk een stuk beter afgericht dan die Duitse amateurs.
Nee, als het namelijk in de doofpot gehouden wordt dan is het nooit gebeurd. Veel beter zo, rechte onderbuiktokkies begrijpen dat niet maar het is wel zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan had v/d Laan moeten zeggen: "Het is uitgesloten dat een massaverkrachting zoals in Keulen in Amsterdam aan het licht komt. Daarvoor zijn de Amsterdammers veel te monddood gemaakt"
Nogal wiedes dat hij dit zegt. Ookal is de situatie in Amsterdam in het kader van het vluchtelingenprobleem (nog) niet te vergelijken met Keulen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_uitgesloten___.html
Toch een positief berichtje na al die massaverkrachtingsellende in Keulen, Helsinki, Weil am Rhein, Stockholm en Finland. In Amsterdam zijn de mensen veel te lief. ...
Of wie was dat ook alweer, die sprak over brabanders die elkaar gemoedelijk in elkaar sloegen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Net zoals er in Noord-Korea nooit geen raketlanceringen mislukken. Op die manier ja. Dan geloof ik het wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee, als het namelijk in de doofpot gehouden wordt dan is het nooit gebeurd. Veel beter zo, rechte onderbuiktokkies begrijpen dat niet maar het is wel zo.
Welke tijden de RAF tijden?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat hij dit zegt. Ookal is de situatie in Amsterdam in het kader van het vluchtelingenprobleem (nog) niet te vergelijken met Keulen.
Eigenlijk wel triest dat of hier, Duitsland of waar dan ook evenementen onder zware politiebeveiliging moet staan. Good old times....
Geen idee?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Of wie was dat ook alweer, die sprak over brabanders die elkaar gemoedelijk in elkaar sloegen.
DÁT is sowieso wel een punt; het is hier nog lang niet zo erg, maar dat het NOG niet zo erg is, betekent niet dat "Amsterdammers" zoiets NOOIT zullen gaan doen. (What the hell hij ook allemaal onder die vergaarbak moge schuiven.)quote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat hij dit zegt. Ookal is de situatie in Amsterdam in het kader van het vluchtelingenprobleem (nog) niet te vergelijken met Keulen.
Eigenlijk wel triest dat of hier, Duitsland of waar dan ook evenementen onder zware politiebeveiliging moet staan. Good old times....
Theo Maassen toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Of wie was dat ook alweer, die sprak over brabanders die elkaar gemoedelijk in elkaar sloegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |