abonnement Unibet Coolblue
pi_158536965
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef mignonne het volgende:
Als je er ziek van wordt dan is het wel ongeveer vergelijkbaar met wanneer mannen verkouden zijn, dus het verloopt wel heftig.
Ik moest heel hard lachen :')
pi_158537045
Ik ook. :) M'n vriend kon er niet om lachen, hahahaha.
pi_158537421
Ik kom even egocentrisch hier binnenvallen. Sinds woensdag weten wij dat ik zwanger ben en ivm feestdagen en alcohol enzo hebben we het gisteren ook al aan mijn familie verteld. Anders zouden vrienden er met nieuwjaar als eerste achter komen. Vanmiddag staat de zijne op de planning.

Ik ben alleen zo vreselijk onzeker of alles wel goed gaat zijn en ben geneigd om alleen maar negatief te denken. om mijzelf niet blij te maken met een dooie mus. Woensdag 3 testen gedaan, 2 dipsticks en 1 midstream test. Gisteren ochtend weer het zelfde, alleen gedroegen de dipsticks zich raar. De eerste gaf een heel licht streepje, controlestreep kwam ook vrij laat en haaks op die strepen had de test een donkere balk over de hele test. Ik vertrouwde die dus niet. Tweede dipstick gaf lichtere streepjes als de woensdag testen en de midstream knalde er wel uit. Allemaal met de zelfde urine. Ik neig er dus naar om die dipsticks af te schrijven, maar mijn onderbewuste denkt nog steeds dat het fout is of kan gaan. Iedereen zegt geniet er van en je mag niet negatief denken, maar ik word zo onzeker en bang van dit, waar je geen controle over hebt, je helemaal niks zeker weet en je ook nog een paar weken moet wachten totdat je het wel weet. Is dit herkenbaar? Ik wil zo graag blij zijn maar ben zo bang dat het fout gaat..

Sorry voor de lap tekst. Ik moest het kwijt.
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:48:49 #54
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158537458
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef mignonne het volgende:
vsv fok O+
ik sluit me er bij aan :)

Kans dat een ei besmet is met salmonella is 0.03% (bron rivm), en daarvan is er weer een kleine kans dat je ziek wordt. Het risico betreft de zwangere zelf en niet het kind. Als je er ziek van wordt dan is het wel ongeveer vergelijkbaar met wanneer mannen verkouden zijn, dus het verloopt wel heftig. Althans dat kan.

Kansen kansen :) Als het niet hoeft kun je het best vermijden. Als je t al op hebt en je leeft nog de volgende dag dan loopt het wel los ;) en als je het niet kunt laten dan loopt het waarschijnlijk ook wel los maar trek dan wel aan de bel mocht je toch koorts krijgen en zulks.
:D _O- :+ dus nu maak ik voor niks chocoladefondue vanavond. Goed om te weten dit, kan ik af en toe best een zacht gekookt ei eten :9
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:55:15 #55
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158537545
Nazil allereerst stop met steeds testen en testen vergelijken. Verschillende testen kunnen heel anders reageren. En van steeds weer testen wordt de kans dat het goed gaat niet groter en jij alleen onzekerder. Maak anders met jezelf de afspraak dat je volgende week weer mag testen. Maar bedenk dat het weinig zegt. Het kan al mis zijn terwijl de test nog positief uitslaat.

Ten tweede is al die onzekerheid helaas herkenbaar en hoort dat een beetje bij de eerste weken. Bedenk hoe moeilijk dat ook is dat je er geen invloed op hebt en probeer uit te gaan van dat het goed gaat :* moeilijk maar wel fijner voor jezelf. En hier al je onzekerheid spuien mag altijd, genoeg begrip hier.

En at last but not least: GEFELICITEERD! *O* *O* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158537591
In principe geldt bij zwangerschapstesten toch 'een streep is een streep'? Ze waren allemaal positief alleen knalden ze niet allemaal? Dan zou ik er gewoon vanuit gaan dat je echt zwanger bent!
Gefeliciteerd!

En over het verloop kun je niets zeggen, ook met een knaltest niet. Ik heb me over het algemeen goed gevoeld maar ben ook vaak onzeker geweest of alles wel goed zat. Ik heb heel weinig zwangerschapssymptomen dus ben ik dan wel echt zwanger? Maar vooralsnog toch echt!
Ik ben nu zelf 16+2 en het is 3 weken geleden dat ik de baby heb gezien, ik voel nog niks bewegen en nu begin ik zo langzamerhand ook te twijfelen of alles wel goed zit want ik merk dus niks. Behalve dat ik flink groei. Volgende week echo dus dan zien we kindje weer! Maar het blijft onzeker, helaas.

Ik hoop dat je toch wat kan genieten van de komende tijd, ook al is het onzeker! En veel plezier met vertellen! Hebben wij ook gedaan aan familie zodra de test droog was, kei leuk!
pi_158537625
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:16 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Ik moest heel hard lachen :')
Ik ook :')

Mijn VK zei precies hetzelfde. Dus ik eet gewoon weer zachtgekookte eitjes en spiegeleieren :9
pi_158537670
Haha. Nou toch fijn!

ik ben gewoon niet alert genoeg. Ik weet alles wel ongeveer, maar niet echt precies.
pi_158537680
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:32 schreef Arja het volgende:
Onom dus het idee van zwanger zijn blijft onwerkelijk?
Ok dacht steeds dat het zou komen na de eerste echo, na de eerste keer het hartje horen of na de eerste keer getrappel voelen of als je het geslacht weet. Maar het lijkt er op van niet
Nouja, het idee van zwanger zijn, daar ben ik inmiddels aan gewend. Al die momenten die je noemt, het hartje, bewegingen, maar ook (vooral) het groeien van m'n buik.. De eerste periode voelde het vooral als een feitelijk weten dat je zwanger bent (maar op misselijkheid etc na niet merken dat het zo is), maar nu voel ik me ontzettend heel erg zwanger O+ Alleen het idee dat er straks ook echt een baby is, en hoe het dan allemaal zal gaan, dat voelt nog zo abstract :@ En zo te lezen van amsel blijft dat gewoon zo :+ :D

Jammer dat het niet doorzet Myrr!

Over koffie: ik drink 1-2 kopjes (en vaak genoeg ook dagen niet, het is geen routine-ding bij mij), maar het verschilt bij mij hoe goed het valt. Soms kan een cola light (waar veel minder caffeine in zit dan in een koffie) al na een paar slokken verkeerd vallen, hartkloppingen etc.. En soms drink ik twee koppen in relatief korte tijd en merk ik niks. :)

Mignonne :D

Nazil, gefeliciteerd! Rot dat je je zo onzeker voelt.. Voelt het wel goed om het nu al aan je omgeving te vertellen? Of haal je er juist steun uit? Ik zou in elk geval stoppen met testen nu, om wat Chanty al zegt, je kan niet beïnvloeden hoe het allemaal gaat lopen, maar wel jezelf nog onzekerder maken. Ik herken de onzekerheid in elk geval wel, de eerste weken totdat je bevestiging kan krijgen bij de vk duren echt eindeloos.. Heel veel afleiding zoeken en vooral spuien bij manlief hielp voor mij erg, het samen onzeker zijn maakte in elk geval dat ik niet continu bleef malen over wat er allemaal mis kon gaan enzo. Hopelijk krijg je er een beetje vertrouwen in naarmate de tijd verstrijkt! :*
pi_158537731
Myrr, je maakt het wel spannend! Maar toch al bijna bij de 37 weken, jee!

Wat betreft koffie: ik drink op werk meestal 1 of 2 koppen koffie per dag. Soms een derde, maar dat is dan een cappuccino waarvan het kopje voor de helft gevuld is met melk. Richtlijn die ik meekreeg van de VK is 3 tot 4 koppen max per dag. Richtlijn die ik voor mezelf hanteer is 2 per dag, een enkele keer 3. Soms heb ik een dag geen zin in koffie, dan pak ik water.
Thuis drink ik nooit koffie, voorheen ook al niet. Op visite soms een kop, maar vaak ook thee.
Ik heb op werk wel een doosje rooibos thee liggen, zodat ik niet via normale thee ook nog wat caffeine binnen krijg naast de koffie.
pi_158538304
Bedankt iedereen voor de lieve berichten. Alle testen hadden inderdaad wel een streep. Het voelde wel heel fijn om het te vertellen, ik heb een hele goede band met mijn moeder en ik wilde er ook zo graag met haar over praten hoe het bij haar was enzo. En ze zegt ook, we kunnen jullie steunen als het misgaat maar je moet er gewoon niet vanuit gaan. Vriend is heel erg lief, daar kan ik bij terecht. Ik ga proberen te stoppen met die testen :'). Dit allemaal is het engste wat ik ooit gedaan heb maar het wordt iets van ons tweeën dus het kan alleen maar goed zijn *;
pi_158538675
Een zachtgekookt ei kan volgens mij sowieso wel, want salmonella gaat bij 60 graden al dood en dan haal je wel bij koken :) Zo kun je een ei ook pasteuriseren en dan blijft het ook nog vloeibaar maar kun je het verwerken als rauw ei.

Gefeliciteerd Nazil! De eerste periode is ook spannend! Wel fijn dat je hiermee terecht kunt bij je omgeving en al lijken de eerste weken echt voorbij te kruipen, het gaat sneller dan je denkt!
pi_158538784
Nazil vervelend die onzekerheid. Misschien waren de testen idd niet goed want die van de action sloeg wel donker uit toch? Als je nog een keer gaat testen zou ik er een paar dagen tussen laten. Niet meer testen is het beste maar ik snap heel goed dat je het ter bevestiging wel wilt doen. Ik heb deze keer ook 5 testen gedaan om de paar dagen, gewoon voor mijn eigen gevoel.
Ik heb inmiddels al een echo gehad en nog steeds ben ik onzeker of het wel goed blijft gaan.
Dit is gewoon iets wat je zo graag wil maar waar je geen controle over hebt. En die eerste weken gaan gewoon zoooo langzaam

Mignonne _O-

Wij hebben net een nieuw koffiezetapparaat. Zn 1 met bonen. En nu lust ik geen koffie meer ;(
Ik drink nu veel melk, rooibos thee en water.

Myrr wat spannend zeg! Zijn jullie gisteren nog wel bij jullie vrienden gebleven of ben je naar huis gegaan?
Ik ben benieuwd wanneer jullie kleintje uiteindelijk besluit te komen. Eigenwijs ding :D

LB 30 weken *O* schiet al lekker op.

Ono 28 weken *O*
pi_158541666
Koffie? Blegh! :r
Bij de eerste lustte ik het tijdens de zwangerschap niet meer, maar daarna weer wel. Sinds de tweede vind ik het echt niet lekker meer, zwanger of niet. Nu vind ik het nog viezer dan normaal, helemaal de geur van espresso...

Mignonne, die opmerking over verkouden mannen _O_ manlief kon er alleen niet om lachen >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Piekie81 op 26-12-2015 15:15:54 (Mistypsels) ]
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158542806
:W hoi!
  zaterdag 26 december 2015 @ 16:01:41 #66
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158542829
Wat hebben jullie allemaal humorloze mannen zeg :P die van mij kon er wel om lachen gelukkig
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 26 december 2015 @ 21:56:11 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158550876
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef mignonne het volgende:
Als je er ziek van wordt dan is het wel ongeveer vergelijkbaar met wanneer mannen verkouden zijn, dus het verloopt wel heftig.
_O-

Zo, eerste keer dat ik weer kan lachen :') Wij hadden vanavond ons kerstdiner, en t víel toch verkeerd bij mij!! :'( :X Zit al 3 uur kotsmisselijk doodstil op de bank te wachten tot t beter voelt... Heb even een beetje geslapen (rechtop in de kussens) en nu voelt t niet meer alsof er ineens 3 kinderen in mn buik zitten, pfff.
pi_158550956
Weet je wel zeker dat het er maar 1 is dan? :P
  zaterdag 26 december 2015 @ 21:59:58 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158551030
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:00 schreef Crumpette het volgende:
:W hoi!
Hoi??! :o
pi_158551075
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hoi??! :o
Ja hoi! O+
pi_158551105
Ooooh! Gefeliciteerd! O+
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:02:52 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158551121
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:01 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja hoi! O+
Oh myyyyy echt waar? Ook streepjes geplast??! Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_158551218
Thanks! Zit in week 7 volgens eigen berekening. Nog niks op fb enzo graag, het is nog vroeg. Over een paar dagen intake bij de vk en echo! *O*
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:08:31 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158551313
Oh vroege echo, fijn!! Supergaaf zeg O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 december 2015 @ 22:16:57 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158551655
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:05 schreef Crumpette het volgende:
Thanks! Zit in week 7 volgens eigen berekening. Nog niks op fb enzo graag, het is nog vroeg. Over een paar dagen intake bij de vk en echo! *O*
gefeliciteerd!!! een brusje voor W O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158553636
Crumpette gefeliciteerd en welkom.

Nazil ook gefeliciteerd en welkom. Sluit mij aan bij het advies van de anderen.

Lb wat balen van het kerstdiner.

Ikke, herkenbaar alleen ipv koffiezetapparaat ging het om een broodbakmachine, maar die lucht :r

Hier is het in ieder geval geen kerstkindje geworden. Vanmiddag wel veel harde pijnlijke buiken, maar misschien was de wandeling van een paar kilometer toch te ver...

Myrr hoe is het verder gegaan bij jou?
pi_158554584
Ohh gefeliciteerd!! <3
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158561093
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef Sethiwe het volgende:
Crumpette gefeliciteerd en welkom.

Nazil ook gefeliciteerd en welkom. Sluit mij aan bij het advies van de anderen.

Lb wat balen van het kerstdiner.

Ikke, herkenbaar alleen ipv koffiezetapparaat ging het om een broodbakmachine, maar die lucht :r

Hier is het in ieder geval geen kerstkindje geworden. Vanmiddag wel veel harde pijnlijke buiken, maar misschien was de wandeling van een paar kilometer toch te ver...

Myrr hoe is het verder gegaan bij jou?
Niets spannends meer verder. Af en toe buiken en wat rugsteken en continu een steen in m'n plasbuis gevoel maar daar blijft het bij. En echt lek als een mandje maar dan waterdunne afscheiding. :X

Ahja, wel lekker kerst gevierd en de rest de boel laten opruimen terwijl ik op bed kroop. O~)

Ben twee dagen in de weer geweest dus morgen lekker niksen, hij komt wel als hij er zin in heeft. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 05:42:04 ]
pi_158561208
Welkom Crumpette *O* en gefeliciteerd! :)
pi_158561462
Crump. Gefeliciteerd *O*
pi_158561772
Crump gefeliciteerd! *O*
pi_158561894
Gefeliciteerd Crumpette! *O*
pi_158562388
Crumpette gefeliciteerd! *O*

LB, je kerstdinerdrieling :X Mijn kerstdiner bestond gisteren uit een gloeiende peuter die alleen maar op me wilde slapen, met dank aan sesamstraat heb ik net wat stoofpeertjes en een geroosterd aaardappeltje kunnen eten. :') Gelukkg doet ze het nu weer een beetje. (En ik kruip zo mijn bed weer in :O )
pi_158562798
Crumpette, gefeliciteerd!!!

Sethiwe, vervelend die harde buiken... Hopelijk geen wandelingen meer op t programma.

Ophelia, ach wat sneu, beterschap voor peuter en slaap lekker voor jou :)

Hier de kerst ook weer voorbij! 2 dagen achter elkaar gegourmet... En gisteren ook nog de hele afwas van 20 man kunnen doen omdat men geen plastic wilde. Domdomdom ik had een heel goed excuus gehad om niet af te wassen bedacht ik later...

Nu lekker een rustig dagje, met bergen playmobil :)
pi_158563969
Ophelia beterschap voor je peuter.

Myrr groot gelijk dat je de rest hebt laten opruimen.

Sprotje en kwam er niemand helpen met afwassen?

Wandeling had ik mijzelf aangedaan, probeer elke dag nog een stukje te wandelen met ons peutertje, maar gisteren dus iets verder en dat kon ik gelijk merken :X
  zondag 27 december 2015 @ 12:15:16 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158564131
Ach Ophelia ook al een zieke peuter... het is wat met die kindjes. Hopelijk knapt ze gauw op!

Ik ben weer ok na een goeie nacht ^O^ en vriendje is bezig in de nieuwe kamer voor E dus er komt schot in de zaak! *O*
pi_158564211
Gefeliciteerd Crumpette!

Ik heb de hele nacht wakker gelegen van de maagzuur. Verder wel een leuk kerstdiner gehad, maar viel dus iets te zwaar. Voortaan zorgen dat ik rennies bij me heb.

Ik wilde eigenlijk gaan shoppen voor gordijnen vandaag, maar ben toch iets te moe. Dus nu ga ik toch maar naar huis ipv naar een meubelboulevard.
pi_158564416
@sethiwe, nope... Alleen mn schoonzus heeft 3 kopjes afgedroogd en ging toen weer weg onder t mom van toetje voorbereiden... Grinnik toetje kwam pas 1,5 uur later ;) goed hoor elke dag nog wandelen!! Wellicht iets kortere ;)

Ladyblack, fijn zo'n nacht goed slapen!!

Lunamatic, he dat is balen zeg!! Nou vandaag maar rustig aan doen en uitrusten!
  zondag 27 december 2015 @ 13:15:39 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158565576
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef sprotje het volgende:
Crumpette, gefeliciteerd!!!

Sethiwe, vervelend die harde buiken... Hopelijk geen wandelingen meer op t programma.

Ophelia, ach wat sneu, beterschap voor peuter en slaap lekker voor jou :)

Hier de kerst ook weer voorbij! 2 dagen achter elkaar gegourmet... En gisteren ook nog de hele afwas van 20 man kunnen doen omdat men geen plastic wilde. Domdomdom ik had een heel goed excuus gehad om niet af te wassen bedacht ik later...

Nu lekker een rustig dagje, met bergen playmobil :)
Mijn hormonen zouden boos zijn geworden (zelfs niet zwanger) :') Dat er van 20 man dan niemand mee kan helpen…
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158566093
Och ben t wel gewend, vind t niet zo erg!
Lekker FF rustig in de keuken ipv verplicht gezellig moeten doen ;)
pi_158573662
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef sprotje het volgende:
Crumpette, gefeliciteerd!!!

Sethiwe, vervelend die harde buiken... Hopelijk geen wandelingen meer op t programma.

Ophelia, ach wat sneu, beterschap voor peuter en slaap lekker voor jou :)

Hier de kerst ook weer voorbij! 2 dagen achter elkaar gegourmet... En gisteren ook nog de hele afwas van 20 man kunnen doen omdat men geen plastic wilde. Domdomdom ik had een heel goed excuus gehad om niet af te wassen bedacht ik later...

Nu lekker een rustig dagje, met bergen playmobil :)
Volgende keer gewoon iets van zeggen, logisch toch dat je samen de boel weer aan kant maakt en het huis netjes achter laat bij vertrek.

Nazil en Crump welkom!
pi_158573772
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:36 schreef sprotje het volgende:
Och ben t wel gewend, vind t niet zo erg!
Lekker FF rustig in de keuken ipv verplicht gezellig moeten doen ;)
Oh my ook nog een ik stond erbij en ik keek er naar. _O- :X

Zou me helemaal te pletter schamen als ik onderdeel zou zijn van het 20koppige gezelschap.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 17:39:23 ]
  zondag 27 december 2015 @ 19:28:16 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158576968
Zie net pas de update :o gefeliciteerd Crumpette, wat tof!
  zondag 27 december 2015 @ 19:49:17 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158577659
Zeg even gewoon voor mijn geruststelling he; die harde buiken, die had ik bij E dus eigenlijk zelden, en nu best wel vaak. Als ik ga lopen (ook als dat 5 minuten naar de supermarkt is), als ik te snel beweeg, maar ook vaak als ik me omdraai in bed of wat aan mn buik aai.

Gewoon een reactie van mijn lijf of van de baby?
pi_158577779
Gefeliciteerd Crumpette!

Wij vierden gisteren kerst met mijn familie en toen hadden mijn broer en zijn vriendin het leuke nieuwtje ook hun eerste kindje te verwachten, en het leuke is dat we waarschijnlijk maar een paar dagen schelen. Heel leuk! Én we mogen allebei een kinderwagen uitzoeken van m'n ouders. Allemaal leuk leuk leuk! *O*
pi_158577815
Kan goed hoor LB. Ik had het ook vaak bij lopen, zeker vanaf een week of 23. En bij een tweede kun je dat meer verwachten toch? Bij twijfel altijd je VK bellen! Vragen staat vrij. :Y
  zondag 27 december 2015 @ 19:53:42 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158577817
Woow tof Fien! Voor jou & je schoonzusje, maar voor je ouders ook zeg, stel je voor O+
  zondag 27 december 2015 @ 19:54:53 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158577862
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 19:53 schreef Crumpette het volgende:
Kan goed hoor LB. Ik had het ook vaak bij lopen, zeker vanaf een week of 23. En bij een tweede kun je dat meer verwachten toch? Bij twijfel altijd je VK bellen! Vragen staat vrij. :Y
True, maar ik maak me er geen zorgen over als in dat t iets zegt over voorwerk ofzo, maar meer dat ik denk: doe ik mn kind dan iets aan als ik zo plotseling beweeg :?

Als de reden is dat mn baarmoeder nu gevoeliger is, want tweede kind, dan is dat prima.
pi_158577956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:47 schreef Nazil het volgende:
Ik kom even egocentrisch hier binnenvallen. Sinds woensdag weten wij dat ik zwanger ben en ivm feestdagen en alcohol enzo hebben we het gisteren ook al aan mijn familie verteld. Anders zouden vrienden er met nieuwjaar als eerste achter komen. Vanmiddag staat de zijne op de planning.

Ik ben alleen zo vreselijk onzeker of alles wel goed gaat zijn en ben geneigd om alleen maar negatief te denken. om mijzelf niet blij te maken met een dooie mus. Woensdag 3 testen gedaan, 2 dipsticks en 1 midstream test. Gisteren ochtend weer het zelfde, alleen gedroegen de dipsticks zich raar. De eerste gaf een heel licht streepje, controlestreep kwam ook vrij laat en haaks op die strepen had de test een donkere balk over de hele test. Ik vertrouwde die dus niet. Tweede dipstick gaf lichtere streepjes als de woensdag testen en de midstream knalde er wel uit. Allemaal met de zelfde urine. Ik neig er dus naar om die dipsticks af te schrijven, maar mijn onderbewuste denkt nog steeds dat het fout is of kan gaan. Iedereen zegt geniet er van en je mag niet negatief denken, maar ik word zo onzeker en bang van dit, waar je geen controle over hebt, je helemaal niks zeker weet en je ook nog een paar weken moet wachten totdat je het wel weet. Is dit herkenbaar? Ik wil zo graag blij zijn maar ben zo bang dat het fout gaat..

Sorry voor de lap tekst. Ik moest het kwijt.
Ik begrijp de onzekerheid wel, dat heb ik ook. Over 8 dagen echo, ik kan echt niet wachten. Vooral omdat ik het tot nu toe wel erg meevallen vind allemaal :P. Stiekem heb ik ook iets van 6 testen gedaan met steeds een paar dagen ertussen :@.

Met kerst aan mijn zus verteld. Ik twijfelde een beetje, maar het is toch wel fijn om het met iemand te delen. Daarnaast rookt ze, en is het beter als ze het weet zodat ze het niet bij mij in de buurt deed :P. Ze moest half huilen zo leuk vond ze het :D

Ik drink trouwens helemaal geen koffie, maar dat deed ik al nooit. Wel thee, maar die drink ik nu wel extra slap :@ :P.

Welkom Crumpette!

En Myrr, ik vind het toch spannend hoor! :9

Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal :')
  zondag 27 december 2015 @ 20:06:37 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158578257
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:57 schreef Miezziej het volgende:


Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal :')
Ruim 12 jaar fok-ervaring :7
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')