abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158553636
Crumpette gefeliciteerd en welkom.

Nazil ook gefeliciteerd en welkom. Sluit mij aan bij het advies van de anderen.

Lb wat balen van het kerstdiner.

Ikke, herkenbaar alleen ipv koffiezetapparaat ging het om een broodbakmachine, maar die lucht :r

Hier is het in ieder geval geen kerstkindje geworden. Vanmiddag wel veel harde pijnlijke buiken, maar misschien was de wandeling van een paar kilometer toch te ver...

Myrr hoe is het verder gegaan bij jou?
pi_158554584
Ohh gefeliciteerd!! <3
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158561093
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef Sethiwe het volgende:
Crumpette gefeliciteerd en welkom.

Nazil ook gefeliciteerd en welkom. Sluit mij aan bij het advies van de anderen.

Lb wat balen van het kerstdiner.

Ikke, herkenbaar alleen ipv koffiezetapparaat ging het om een broodbakmachine, maar die lucht :r

Hier is het in ieder geval geen kerstkindje geworden. Vanmiddag wel veel harde pijnlijke buiken, maar misschien was de wandeling van een paar kilometer toch te ver...

Myrr hoe is het verder gegaan bij jou?
Niets spannends meer verder. Af en toe buiken en wat rugsteken en continu een steen in m'n plasbuis gevoel maar daar blijft het bij. En echt lek als een mandje maar dan waterdunne afscheiding. :X

Ahja, wel lekker kerst gevierd en de rest de boel laten opruimen terwijl ik op bed kroop. O~)

Ben twee dagen in de weer geweest dus morgen lekker niksen, hij komt wel als hij er zin in heeft. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 05:42:04 ]
pi_158561208
Welkom Crumpette *O* en gefeliciteerd! :)
pi_158561462
Crump. Gefeliciteerd *O*
pi_158561772
Crump gefeliciteerd! *O*
pi_158561894
Gefeliciteerd Crumpette! *O*
pi_158562388
Crumpette gefeliciteerd! *O*

LB, je kerstdinerdrieling :X Mijn kerstdiner bestond gisteren uit een gloeiende peuter die alleen maar op me wilde slapen, met dank aan sesamstraat heb ik net wat stoofpeertjes en een geroosterd aaardappeltje kunnen eten. :') Gelukkg doet ze het nu weer een beetje. (En ik kruip zo mijn bed weer in :O )
pi_158562798
Crumpette, gefeliciteerd!!!

Sethiwe, vervelend die harde buiken... Hopelijk geen wandelingen meer op t programma.

Ophelia, ach wat sneu, beterschap voor peuter en slaap lekker voor jou :)

Hier de kerst ook weer voorbij! 2 dagen achter elkaar gegourmet... En gisteren ook nog de hele afwas van 20 man kunnen doen omdat men geen plastic wilde. Domdomdom ik had een heel goed excuus gehad om niet af te wassen bedacht ik later...

Nu lekker een rustig dagje, met bergen playmobil :)
pi_158563969
Ophelia beterschap voor je peuter.

Myrr groot gelijk dat je de rest hebt laten opruimen.

Sprotje en kwam er niemand helpen met afwassen?

Wandeling had ik mijzelf aangedaan, probeer elke dag nog een stukje te wandelen met ons peutertje, maar gisteren dus iets verder en dat kon ik gelijk merken :X
  zondag 27 december 2015 @ 12:15:16 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158564131
Ach Ophelia ook al een zieke peuter... het is wat met die kindjes. Hopelijk knapt ze gauw op!

Ik ben weer ok na een goeie nacht ^O^ en vriendje is bezig in de nieuwe kamer voor E dus er komt schot in de zaak! *O*
pi_158564211
Gefeliciteerd Crumpette!

Ik heb de hele nacht wakker gelegen van de maagzuur. Verder wel een leuk kerstdiner gehad, maar viel dus iets te zwaar. Voortaan zorgen dat ik rennies bij me heb.

Ik wilde eigenlijk gaan shoppen voor gordijnen vandaag, maar ben toch iets te moe. Dus nu ga ik toch maar naar huis ipv naar een meubelboulevard.
pi_158564416
@sethiwe, nope... Alleen mn schoonzus heeft 3 kopjes afgedroogd en ging toen weer weg onder t mom van toetje voorbereiden... Grinnik toetje kwam pas 1,5 uur later ;) goed hoor elke dag nog wandelen!! Wellicht iets kortere ;)

Ladyblack, fijn zo'n nacht goed slapen!!

Lunamatic, he dat is balen zeg!! Nou vandaag maar rustig aan doen en uitrusten!
  zondag 27 december 2015 @ 13:15:39 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158565576
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef sprotje het volgende:

Sethiwe, vervelend die harde buiken... Hopelijk geen wandelingen meer op t programma.

Hier de kerst ook weer voorbij! 2 dagen achter elkaar gegourmet... En gisteren ook nog de hele afwas van 20 man kunnen doen omdat men geen plastic wilde. Domdomdom ik had een heel goed excuus gehad om niet af te wassen bedacht ik later...

Mijn hormonen zouden boos zijn geworden (zelfs niet zwanger) :') Dat er van 20 man dan niemand mee kan helpen…
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158566093
Och ben t wel gewend, vind t niet zo erg!
Lekker FF rustig in de keuken ipv verplicht gezellig moeten doen ;)
pi_158573662
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef sprotje het volgende:

Volgende keer gewoon iets van zeggen, logisch toch dat je samen de boel weer aan kant maakt en het huis netjes achter laat bij vertrek.

Nazil en Crump welkom!
pi_158573772
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:36 schreef sprotje het volgende:
Och ben t wel gewend, vind t niet zo erg!
Lekker FF rustig in de keuken ipv verplicht gezellig moeten doen ;)
Oh my ook nog een ik stond erbij en ik keek er naar. _O- :X

Zou me helemaal te pletter schamen als ik onderdeel zou zijn van het 20koppige gezelschap.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 17:39:23 ]
  zondag 27 december 2015 @ 19:28:16 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158576968
Zie net pas de update :o gefeliciteerd Crumpette, wat tof!
  zondag 27 december 2015 @ 19:49:17 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158577659
Zeg even gewoon voor mijn geruststelling he; die harde buiken, die had ik bij E dus eigenlijk zelden, en nu best wel vaak. Als ik ga lopen (ook als dat 5 minuten naar de supermarkt is), als ik te snel beweeg, maar ook vaak als ik me omdraai in bed of wat aan mn buik aai.

Gewoon een reactie van mijn lijf of van de baby?
pi_158577779
Gefeliciteerd Crumpette!

Wij vierden gisteren kerst met mijn familie en toen hadden mijn broer en zijn vriendin het leuke nieuwtje ook hun eerste kindje te verwachten, en het leuke is dat we waarschijnlijk maar een paar dagen schelen. Heel leuk! Én we mogen allebei een kinderwagen uitzoeken van m'n ouders. Allemaal leuk leuk leuk! *O*
pi_158577815
Kan goed hoor LB. Ik had het ook vaak bij lopen, zeker vanaf een week of 23. En bij een tweede kun je dat meer verwachten toch? Bij twijfel altijd je VK bellen! Vragen staat vrij. :Y
  zondag 27 december 2015 @ 19:53:42 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158577817
Woow tof Fien! Voor jou & je schoonzusje, maar voor je ouders ook zeg, stel je voor O+
  zondag 27 december 2015 @ 19:54:53 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158577862
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 19:53 schreef Crumpette het volgende:
Kan goed hoor LB. Ik had het ook vaak bij lopen, zeker vanaf een week of 23. En bij een tweede kun je dat meer verwachten toch? Bij twijfel altijd je VK bellen! Vragen staat vrij. :Y
True, maar ik maak me er geen zorgen over als in dat t iets zegt over voorwerk ofzo, maar meer dat ik denk: doe ik mn kind dan iets aan als ik zo plotseling beweeg :?

Als de reden is dat mn baarmoeder nu gevoeliger is, want tweede kind, dan is dat prima.
pi_158577956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:47 schreef Nazil het volgende:
Ik kom even egocentrisch hier binnenvallen. Sinds woensdag weten wij dat ik zwanger ben en ivm feestdagen en alcohol enzo hebben we het gisteren ook al aan mijn familie verteld. Anders zouden vrienden er met nieuwjaar als eerste achter komen. Vanmiddag staat de zijne op de planning.

Ik ben alleen zo vreselijk onzeker of alles wel goed gaat zijn en ben geneigd om alleen maar negatief te denken. om mijzelf niet blij te maken met een dooie mus. Woensdag 3 testen gedaan, 2 dipsticks en 1 midstream test. Gisteren ochtend weer het zelfde, alleen gedroegen de dipsticks zich raar. De eerste gaf een heel licht streepje, controlestreep kwam ook vrij laat en haaks op die strepen had de test een donkere balk over de hele test. Ik vertrouwde die dus niet. Tweede dipstick gaf lichtere streepjes als de woensdag testen en de midstream knalde er wel uit. Allemaal met de zelfde urine. Ik neig er dus naar om die dipsticks af te schrijven, maar mijn onderbewuste denkt nog steeds dat het fout is of kan gaan. Iedereen zegt geniet er van en je mag niet negatief denken, maar ik word zo onzeker en bang van dit, waar je geen controle over hebt, je helemaal niks zeker weet en je ook nog een paar weken moet wachten totdat je het wel weet. Is dit herkenbaar? Ik wil zo graag blij zijn maar ben zo bang dat het fout gaat..

Sorry voor de lap tekst. Ik moest het kwijt.
Ik begrijp de onzekerheid wel, dat heb ik ook. Over 8 dagen echo, ik kan echt niet wachten. Vooral omdat ik het tot nu toe wel erg meevallen vind allemaal :P. Stiekem heb ik ook iets van 6 testen gedaan met steeds een paar dagen ertussen :@.

Met kerst aan mijn zus verteld. Ik twijfelde een beetje, maar het is toch wel fijn om het met iemand te delen. Daarnaast rookt ze, en is het beter als ze het weet zodat ze het niet bij mij in de buurt deed :P. Ze moest half huilen zo leuk vond ze het :D

Ik drink trouwens helemaal geen koffie, maar dat deed ik al nooit. Wel thee, maar die drink ik nu wel extra slap :@ :P.

Welkom Crumpette!

En Myrr, ik vind het toch spannend hoor! :9

Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal :')
  zondag 27 december 2015 @ 20:06:37 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158578257
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:57 schreef Miezziej het volgende:

Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal :')
Ruim 12 jaar fok-ervaring :7
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')