abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf woensdag 16 december 2015 @ 13:10:04 #1
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158281188
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

* Maar hou het wel gezellig aub!





Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158286112
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht? zeker op zo'n regenachtige ochtend zoals vandaag. Elke keer rij je er eentje bijna aan of net niet aan, en mijn koplampen en ruitenwissers doen het goed hoor.

Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158286810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht? zeker op zo'n regenachtige ochtend zoals vandaag. Elke keer rij je er eentje bijna aan of net niet aan, en mijn koplampen en ruitenwissers doen het goed hoor.

Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Ik snap ook niet dat mensen het risico nemen. Donker buiten, zwart regenpak aan, geen licht op je fiets... Goede combinatie 8)7
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158286832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht? zeker op zo'n regenachtige ochtend zoals vandaag. Elke keer rij je er eentje bijna aan of net niet aan, en mijn koplampen en ruitenwissers doen het goed hoor.

Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Er is een groot verschil tussen verantwoordelijk en aansprakelijk. Maar daar is het ook wel mee gezegd.
Heb ook wel eens een fietser over de motorkap gehad.
Duister, geen verlichting, compleet in zwarte kleding en het was ook nog eens een neger.
Politie erbij (want licht gewond) en ik stond in mijn recht (niet dat je je daar veel toffer over voelt wanneer je er net een vliegles gegeven hebt). Maar verzekeringstechnisch kwamen de kosten wel allemaal bij mij terecht.
pi_158286890
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:08 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen verantwoordelijk en aansprakelijk. Maar daar is het ook wel mee gezegd.
Heb ook wel eens een fietser over de motorkap gehad.
Duister, geen verlichting, compleet in zwarte kleding en het was ook nog eens een neger.
Politie erbij (want licht gewond) en ik stond in mijn recht (niet dat je je daar veel toffer over voelt wanneer je er net een vliegles gegeven hebt). Maar verzekeringstechnisch kwamen de kosten wel allemaal bij mij terecht.
ja dat is dus zo naar, het boeit ze geen fuck want ze zijn toch niet schuldig

ze zouden gewoon wel zelf de lul moeten zijn als ze geen licht aandoen, wedden dat ze het dan niet meer doen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 17:22:10 #6
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_158287061
Yup, en wordt dubbel leuk als je in een coupé rijdt met matig zicht schuin naar achteren :X

Rotondes en afslagen nemen is dan ook echt.... joepie, ik zie al nauwelijks wat, en dan komt er ook nog zo'n fucking fietser in zwarte kleding zonder licht aangeknald die er "wel even vanuit gaat" dat ik hem toch wel zie |:(
pi_158287983
Aan de andere kant...

Ik reed net achter iemand en zag van links al iemand oversteken. Ik dacht gelijk, wanneer gaat ie remmen?

Nou pas toen de voetganger echt midden voor die auto liep, we reden zeker 45 en ik schat dat er nog 10m was om te remmen.
.
pi_158292291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht?
Je zou denken dat het (voor de fietser) nog veel irritanter is om steeds overhoop te worden gereden door automobilisten die je niet kunnen zien. Maar aangezien ze maar zonder licht blijven rijden is dat niet zo. Masochisten misschien?
quote:
Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Ik heb ooit een vrouw gesproken die het voor de rechter heeft gegooid en ze beweerde de zaak te hebben gewonnen en haar schade vergoed gekregen. Dat ging wat de fietser betreft om een volwassen man. Met een minderjarige fietser ben je sowieso altijd de pineut denk ik.
pi_158293792
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:11 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ja dat is dus zo naar, het boeit ze geen fuck want ze zijn toch niet schuldig
Daar koop je niets voor als je een tuintje op je buik hebt. Maar dat snappen ze vast ook niet.
pi_158295382
Hoe debiel fietsen zonder licht is kreeg ik pas door toen ik zelf mijn stuurpapiertje haalde :@ Niet dat ik standaard zonder fietste, maar als er een lampje stuk was dan sprong ik mooi wel op dat ding die avond en ging de volgende dag wel ff aan het klussen. Nu weet ik dus wat je zo'n bestuurder aandoet met die houding van "Boh, die ziet me wel..."

Die losse lampjes zijn wat dat betreft een uitkomst, heb altijd een voorraadje in huis dus geen smoezen meer hier.

Dit gezegd hebbende wou ik ook een eervolle vermelding doen voor een bepaalde categorie hardlopers, namelijk de echte professionals die menen op het fietspad te moeten lopen, ook als daardoor iedereen gehinderd wordt: zwalkende uitwijkende fietsers, remmende auto's wegens fietsers op de rijbaan. Vooral de diehards die zonder lampjes tegen het verkeer in sjokken in hun zwarte legging met donker shirtje: kudo's! ^O^

Deze week weer bijna eentje over de motorkamp gedrapeerd. Nog één keer (dit is de tweede keer dat ik m tegenkom) en ik stalk m tot aan zn huis in mijn auto en gooi wat extragratis looplampjes door zijn brievenbus met een begeleidend schrijven. Passief-agressiever kan ik het niet maken >:)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_158296615
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef deezler het volgende:

[..]

Je zou denken dat het (voor de fietser) nog veel irritanter is om steeds overhoop te worden gereden door automobilisten die je niet kunnen zien. Maar aangezien ze maar zonder licht blijven rijden is dat niet zo. Masochisten misschien?

[..]

Jij hebt nooit gefietst of was je al veertig toen je werd geboren?
pi_158297103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Jihawti het volgende:

Dit gezegd hebbende wou ik ook een eervolle vermelding doen voor een bepaalde categorie hardlopers, namelijk de echte professionals die menen op het fietspad te moeten lopen, ook als daardoor iedereen gehinderd wordt: zwalkende uitwijkende fietsers, remmende auto's wegens fietsers op de rijbaan. Vooral de diehards die zonder lampjes tegen het verkeer in sjokken in hun zwarte legging met donker shirtje: kudo's! ^O^

Dat asociale tuig heeft niet echt veel keus he, plek waar ze kunnen rennen.

Natuurlijk kan het op de stoep, dat kan zeker. Maar dat is ook weer minder fijn voor de voetgangers en andere arme mensjes die zich eventueel inclusief huisdier buiten de deur wagen.

Blijft één optie open, die jou vast en zeker aanspreekt. Alleen rennen op sportcomplexen, -terreinen of sportscholen. Klasse man
pi_158297420
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat asociale tuig heeft niet echt veel keus he, plek waar ze kunnen rennen.

Natuurlijk kan het op de stoep, dat kan zeker. Maar dat is ook weer minder fijn voor de voetgangers en andere arme mensjes die zich eventueel inclusief huisdier buiten de deur wagen.

Blijft één optie open, die jou vast en zeker aanspreekt. Alleen rennen op sportcomplexen, -terreinen of sportscholen. Klasse man
Ze kunnen er in ieder geval voor zorgen dat ze zichtbaar zijn.
Net zoals dames in boerka's :@ Echt, die zie je 's avonds zó slecht.
Tap tap tap
pi_158297596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Jihawti het volgende:
Hoe debiel fietsen zonder licht is kreeg ik pas door toen ik zelf mijn stuurpapiertje haalde :@ Niet dat ik standaard zonder fietste, maar als er een lampje stuk was dan sprong ik mooi wel op dat ding die avond en ging de volgende dag wel ff aan het klussen. Nu weet ik dus wat je zo'n bestuurder aandoet met die houding van "Boh, die ziet me wel..."

Ik woonde vroeger in een fietshemel. Goed verlichte brede fietspaden, op alle kruisingen hadden fietsers voorrang op auto's, er liggen zelfs speciale verkeersdrempels tegen te hard rijdende brommers. Toen zag ik nooit het gevaar in van een keertje zonder licht fietsen. Nu woon ik in een echt dorp waar je als fietser niet de koning te rijk bent, en dan fiets ik ieder najaar één keer zonder licht door de schemering en heb ik de volgende dag mijn lampjes bij.

Ik ben me inmiddels (zonder auto-papiertje) ervan bewust hoe slecht je te zien bent zonder licht. Het is zelfs een ergernis geworden. De gemeente alhier heeft er een handje van om de fietsstroken af te scheiden van de rijbaan. Door er een groenstrookje tussen te leggen, of het fietspad op gelijke hoogte met het trottoir aan te leggen. Waardoor je dus niet makkelijk om iemand heen kan slingeren, en ik regelmatig vol in de ankers moet omdat ik zo'n onverlicht figuur pas op het allerlaatst zie.

Die afgescheiden fietspaden zelf vind ik inmiddels ook een ergernis. Het geeft onduidelijke situaties waar er op kruisingen iemand voorrang moet némen en daar geld dus het recht van de sterkste. Dan sta ik liever tussen de auto's op de rijbaan.
pi_158298397
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze kunnen er in ieder geval voor zorgen dat ze zichtbaar zijn.
Volmondig met je eens

Ook over die boerka's :@ en ik zie ook al niet al te best in het donker (en zeker met regen)
pi_158298634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht? zeker op zo'n regenachtige ochtend zoals vandaag. Elke keer rij je er eentje bijna aan of net niet aan, en mijn koplampen en ruitenwissers doen het goed hoor.

Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Ik had laatst bijna een kennis op de motorkap liggen die zonder verlichting in een straat (ook zonder verlichting) van rechts kwam, waar ik rechtdoor moest.

Tja.. niet gezien :o !
  FOK!fotograaf woensdag 16 december 2015 @ 23:59:05 #17
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158299341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Jihawti het volgende:
Dit gezegd hebbende wou ik ook een eervolle vermelding doen voor een bepaalde categorie hardlopers, namelijk de echte professionals die menen op het fietspad te moeten lopen, ook als daardoor iedereen gehinderd wordt: zwalkende uitwijkende fietsers, remmende auto's wegens fietsers op de rijbaan. Vooral de diehards die zonder lampjes tegen het verkeer in sjokken in hun zwarte legging met donker shirtje: kudo's! ^O^
Oef, wat heb ik er daar op de fiets veel van de berm in gejaagd. Ik fietste net als ik auto rijd: Aardig door. Terug van sport door de polder, licht aan, sportspullen op mijn rug, op je stuur liggen en doorstampen. En heel vaak dat je die hardlopers weer hoorde vloeken. Niet gezien in het donker in de polder. Ook wel eens vol tegenop gereden. Werd niet gewaardeerd. En mijn gemopper over zichtbaarheid en verlichting al helemaal niet. :+ :+
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158299402
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij hebt nooit gefietst of was je al veertig toen je werd geboren?
Wel gefietst ja, vroeger 15 kilometer naar school en in de middag weer terug. Maar toen was er ook al fietsverlichting.
pi_158300359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Oef, wat heb ik er daar op de fiets veel van de berm in gejaagd. Ik fietste net als ik auto rijd: Aardig door. Terug van sport door de polder, licht aan, sportspullen op mijn rug, op je stuur liggen en doorstampen. En heel vaak dat je die hardlopers weer hoorde vloeken. Niet gezien in het donker in de polder. Ook wel eens vol tegenop gereden. Werd niet gewaardeerd. En mijn gemopper over zichtbaarheid en verlichting al helemaal niet. :+ :+
Ik ben voor de lol ook al een aantal keer, opzettelijk, vol op een groep hardlopers geklapt. Gloednieuwe mountainbike á 5 ruggen naar de tyfus + kleding én komende ziektewet voor mijn werkgever. Waar die hardlopers dus vol voor opdraaien _O-.
Dat is op een gegeven moment ook gewoon sport om op te zoeken, wel hilarisch. Aangezien zij de volle 100% pakken wat automobilisten hebben mbt fietsers. Om daarna voor de rechter vol te houden '' ja maar wij lopen met 6 man breed op een fietspad, dan zie je ons toch wel!!! ''.
pi_158301409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Jihawti het volgende:
Hoe debiel fietsen zonder licht is kreeg ik pas door toen ik zelf mijn stuurpapiertje haalde :@ Niet dat ik standaard zonder fietste, maar als er een lampje stuk was dan sprong ik mooi wel op dat ding die avond en ging de volgende dag wel ff aan het klussen. Nu weet ik dus wat je zo'n bestuurder aandoet met die houding van "Boh, die ziet me wel..."

Die losse lampjes zijn wat dat betreft een uitkomst, heb altijd een voorraadje in huis dus geen smoezen meer hier.

Dit gezegd hebbende wou ik ook een eervolle vermelding doen voor een bepaalde categorie hardlopers, namelijk de echte professionals die menen op het fietspad te moeten lopen, ook als daardoor iedereen gehinderd wordt: zwalkende uitwijkende fietsers, remmende auto's wegens fietsers op de rijbaan. Vooral de diehards die zonder lampjes tegen het verkeer in sjokken in hun zwarte legging met donker shirtje: kudo's! ^O^

Deze week weer bijna eentje over de motorkamp gedrapeerd. Nog één keer (dit is de tweede keer dat ik m tegenkom) en ik stalk m tot aan zn huis in mijn auto en gooi wat extragratis looplampjes door zijn brievenbus met een begeleidend schrijven. Passief-agressiever kan ik het niet maken >:)
Tegen het verkeer in is als hardloper veiliger dan geschampt worden door fietsers die je niet zagen omdat ze met hun telefoon aan het spelen zijn. En je rot schrikken als er ineens iemand voorbij zoeft die je niet hoort aan komen. Lampjes is dan wel weer een vereiste.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_158301411
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben voor de lol ook al een aantal keer, opzettelijk, vol op een groep hardlopers geklapt. Gloednieuwe mountainbike á 5 ruggen naar de tyfus + kleding én komende ziektewet voor mijn werkgever. Waar die hardlopers dus vol voor opdraaien _O-.
Dat is op een gegeven moment ook gewoon sport om op te zoeken, wel hilarisch. Aangezien zij de volle 100% pakken wat automobilisten hebben mbt fietsers. Om daarna voor de rechter vol te houden '' ja maar wij lopen met 6 man breed op een fietspad, dan zie je ons toch wel!!! ''.
Vet man.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_158301589
quote:
17s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tegen het verkeer in is als hardloper veiliger dan geschampt worden door fietsers die je niet zagen omdat ze met hun telefoon aan het spelen zijn. En je rot schrikken als er ineens iemand voorbij zoeft die je niet hoort aan komen. Lampjes is dan wel weer een vereiste.
Weet ik, ik loop zelf ook hard (met lampjes). Ik loop op het fietspad tegen de richting in tenzij ik hinder veroorzaak, dan ga ik naar het voetpad. Ik ben me continu bewust van mijn positie t.o.v. het verkeer en zorg dat niemand last heeft van me. Ik loop bijvoorbeeld nooit in de spits.

Mijn punt was vooral dat je er totaal niet zichtbare aso's tussen hebt zitten die onverstoorbaar verwachten dat iedereen de raarste dingen uithaalt om hen maar te faciliteren en geen rekening wensen te houden met anderen. Je weet wel, die types die verontwaardigd en agressief reageren zodra ze gewezen worden op hun gedrag.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 17 december 2015 @ 10:19:11 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158302805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht? zeker op zo'n regenachtige ochtend zoals vandaag. Elke keer rij je er eentje bijna aan of net niet aan, en mijn koplampen en ruitenwissers doen het goed hoor.

Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Gisteravond bij inparkeren zo'n achterlijke kut. Ik parkeer altijd achterwaarts in (lange auto, draaicirkel van een mammoettanker.) Er is een plekje aan de rechterkant van de weg vrij, haaks op de weg. Van voren komt niks, in de spiegels ook niks te zien. Ik rij er dus een stukje voorbij, om daarna achterwaarts erin te draaien. Staat er ineens een fietser op m'n raam te kloppen bij moment van indraaien. Of ik voortaan ff beter wil uitkijken.

Kijk ik goed, zie ik dat ze een regenmantel aan heeft die over d'r koplamp heen hangt. :')_!

Gek he dat ik je niet gezien heb domme kut.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158302837
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:27 schreef Jihawti het volgende:
Je weet wel, die types die verontwaardigd en agressief reageren zodra ze gewezen worden op hun gedrag.
Ah, 9 van de 10 wielrenners op de openbare weg.

OT: na een retourtje Breda vanuit omgeving Maastricht gisteravond heb ik m'n dosis snelwegirritaties weer gehad. Van die klapjosti's die 5 meter achter een vrachtwagen blijven sukkelen en dan net als ik met 135 op de CC langs kom hem ervoor gooien. :(
Flesje bier
pi_158303130
quote:
17s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tegen het verkeer in is als hardloper veiliger dan geschampt worden door fietsers die je niet zagen omdat ze met hun telefoon aan het spelen zijn. En je rot schrikken als er ineens iemand voorbij zoeft die je niet hoort aan komen. Lampjes is dan wel weer een vereiste.
moet je je wel realiseren dat je als (hard)loper aan de verkeerde kant van de weg loopt dat je dat doet zodat je kan zien wat er aan komt.
en daarvoor aan de kant moet gaan als er geen voetpad is, en niet als een josti met een bord voor je kop door blijft lopen ;(

meerdere malen meegemaakt dat ik dus lopers tegen kom in het buiten gebied die dus "aan de verkeerde kant" lopen, en ik een tegenligger heb waardoor ik niet om hun heen kan maar dat volk dan wel vrolijk door blijft lopen en me dan raar aan kijkt als ik vol in de ankers moet voor dat volk |:(

quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ah, 9 van de 10 wielrenners op de openbare weg.

OT: na een retourtje Breda vanuit omgeving Maastricht gisteravond heb ik m'n dosis snelwegirritaties weer gehad. Van die klapjosti's die 5 meter achter een vrachtwagen blijven sukkelen en dan net als ik met 135 op de CC langs kom hem ervoor gooien. :(
ze wouden die mooie grill van je in hun achterbumper omdat ze die zo mooi vonden :P :+
  FOK!fotograaf donderdag 17 december 2015 @ 11:26:05 #26
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158303876
Tering... Sommige mensen zijn zo dood achter het stuur dat ze zelfs naar links vliegen als er rechts een rijstrook bij komt... Invoeghulp zonder invoegstrook :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 17 december 2015 @ 12:08:14 #27
36461 Joppy
geen colaboy
pi_158304763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Tering... Sommige mensen zijn zo dood achter het stuur dat ze zelfs naar links vliegen als er rechts een rijstrook bij komt... Invoeghulp zonder invoegstrook :')
Als er op de bijkomende strook rechts een vrachtwagen rijdt met daar achter autos waarvan ik verwacht dat die naar links willen zodra het kan en ik heb ruimte links, dan doe ik dat ook weleens. Anders is het inderdaad best suf. Net als degenen die vanaf zo een strook toch gaan invoegen zonder dat er iets voor hen rijdt.
Let the beat control your body!
pi_158305206
Gaan we weer richting een vakantieperiode of is het weer te mooi?

Ieder geval weer mensen die je inhalen, naast je gas loslaten en blijven hangen. Vervolgens verder gaan, voor je gaan rijden en weer inhouden.

Ga er dan maar langs, geven ze weer gas bij, zodra je bij hun bumper bent.

Ga je weer erachter, weer inhouden.

En dat niet een, maar lijkt wel alsof ze het allemaal zo doen.
.
  FOK!fotograaf donderdag 17 december 2015 @ 13:19:01 #29
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158306166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef Joppy het volgende:

[..]

Als er op de bijkomende strook rechts een vrachtwagen rijdt met daar achter autos waarvan ik verwacht dat die naar links willen zodra het kan en ik heb ruimte links, dan doe ik dat ook weleens. Anders is het inderdaad best suf. Net als degenen die vanaf zo een strook toch gaan invoegen zonder dat er iets voor hen rijdt.
Er reden 2 autos en je mag er 80 (wat vrachtwagens daar ook rijden).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158306181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
:( :( :( :( FIETSERS ZONDER LICHT :( :( :( :(

AAAAAAAAAAAAAAARGHH

ok dat is eruit

maar ik haat dus echt fietsers zonder licht, is er iets irritanter dan fietsers zonder licht? zeker op zo'n regenachtige ochtend zoals vandaag. Elke keer rij je er eentje bijna aan of net niet aan, en mijn koplampen en ruitenwissers doen het goed hoor.

Ik vraag me altijd af hè, ben je nou echt altijd de lul als je er 1 op je motorkap hebt liggen als automobilist als je hem echt niet kon zien?
Auto's zonder verlichting in donkere en regenachtige omstandigheden zijn ook best irritant. En merkwaardig genoeg gaat het heel vaak om auto's in onopvallende kleuren zoals grijs, zwart, donkerblauw etc. Zie je in de regen iedereen duidelijk omdat ze met verlichting aan rijden, zit er altijd wel weer een waus tussen die géén verlichting voert en dus vrijwel onzichtbaar is.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_158306239
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:27 schreef Fer het volgende:
Gaan we weer richting een vakantieperiode of is het weer te mooi?

Ieder geval weer mensen die je inhalen, naast je gas loslaten en blijven hangen. Vervolgens verder gaan, voor je gaan rijden en weer inhouden.

Ga er dan maar langs, geven ze weer gas bij, zodra je bij hun bumper bent.

Ga je weer erachter, weer inhouden.

En dat niet een, maar lijkt wel alsof ze het allemaal zo doen.
Hier schets je inderdaad 1 van de meest merkwaardige gedragingen van weggebruikers. Vraag me altijd af wat dat soort mensen bezielt.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_158308106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef Martijn137 het volgende:

moet je je wel realiseren dat je als (hard)loper aan de verkeerde kant van de weg loopt dat je dat doet zodat je kan zien wat er aan komt.
en daarvoor aan de kant moet gaan als er geen voetpad is,
Dat dacht ik niet!
pi_158308122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Tering... Sommige mensen zijn zo dood achter het stuur dat ze zelfs naar links vliegen als er rechts een rijstrook bij komt... Invoeghulp zonder invoegstrook :')
Doet me denken aan deze:
Wat is het toch ook een troll ook he!?
pi_158308281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:05 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Doet me denken aan deze:
Wat is het toch ook een troll ook he!?
Even los van het gespreksonderwerp kan ik na het hebben gezien van een handvol filmpjes van deze man zeggen dat het gewoon een asociale regelnicht a la de Groningse fietsmeneer is.
Flesje bier
pi_158309204
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

moet je je wel realiseren dat je als (hard)loper aan de verkeerde kant van de weg loopt dat je dat doet zodat je kan zien wat er aan komt.
en daarvoor aan de kant moet gaan als er geen voetpad is, en niet als een josti met een bord voor je kop door blijft lopen ;(

meerdere malen meegemaakt dat ik dus lopers tegen kom in het buiten gebied die dus "aan de verkeerde kant" lopen, en ik een tegenligger heb waardoor ik niet om hun heen kan maar dat volk dan wel vrolijk door blijft lopen en me dan raar aan kijkt als ik vol in de ankers moet voor dat volk |:(

[..]

ze wouden die mooie grill van je in hun achterbumper omdat ze die zo mooi vonden :P :+
Ik ga niet naar de andere kant want weet niet wat er aan komt. Ga wel netjes zoveel mogelijk naar de rand.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_158309777
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef Martijn137 het volgende:

meerdere malen meegemaakt dat ik dus lopers tegen kom in het buiten gebied die dus "aan de verkeerde kant" lopen, en ik een tegenligger heb waardoor ik niet om hun heen kan maar dat volk dan wel vrolijk door blijft lopen en me dan raar aan kijkt als ik vol in de ankers moet voor dat volk |:(
Dan ben ik je vast wel eens tegengekomen. Je moet aan de uiterste rand van de rijbaan of in de berm lopen. Let op "of". Dus niet "je moet de berm in als er een auto aankomt". En ja, als jij niet langs mij heen kunt zonder op de andere weghelft te komen dan moet jij maar even op mij wachten.

Wat wel lullig is is dat de auto's die me achterop komen me rechts inhalen. En dat mag niet van artikel 11.
pi_158311701
Nog een extra klacht over fietsers zonder licht: fietsers met knipperlampjes. Een stroboscoop lampje gaat op zich nog wel maar vanmorgen zag ik dus een vriend fietsen en haar lampje was echt een puls van een halve seconde met een wacht van 2 seconden of zo. Wat heeft dat nou voor zin?

Stomme knipperfuncties op lampjes zijn sowieso irritant.

En ja voor 1 euro heb je bij 90% van de winkels wel zo'n lampensetje, snap niet dat ze die dingen niet gewoon op scholen uitdelen of zo als de wintertijd eraan komt

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:05 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Doet me denken aan deze:
Wat is het toch ook een troll ook he!?
De fietsautist ik bedoel de oldtimerautist
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158311718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:35 schreef ambertje90 het volgende:

Wat wel lullig is is dat de auto's die me achterop komen me rechts inhalen. En dat mag niet van artikel 11.
Als je rechts ingehaald wordt rij je onnodig links.
En dat mag ook niet volgens eoa artikel.
pi_158311926
Ik jog links en dat mag natuurlijk wel. Daar ging het toch over?
pi_158312128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:35 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dan ben ik je vast wel eens tegengekomen. Je moet aan de uiterste rand van de rijbaan of in de berm lopen. Let op "of". Dus niet "je moet de berm in als er een auto aankomt". En ja, als jij niet langs mij heen kunt zonder op de andere weghelft te komen dan moet jij maar even op mij wachten.

Wat wel lullig is is dat de auto's die me achterop komen me rechts inhalen. En dat mag niet van artikel 11.
Wat is dat voor poep? Jij bent toch geen bestuurder?
pi_158313395
Klopt maar zonder voetpad mag je gewoon de rijbaan gebruiken. En omdat je geen bestuurder bent mag dat ook links.
pi_158313668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:35 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dan ben ik je vast wel eens tegengekomen. Je moet aan de uiterste rand van de rijbaan of in de berm lopen. Let op "of". Dus niet "je moet de berm in als er een auto aankomt". En ja, als jij niet langs mij heen kunt zonder op de andere weghelft te komen dan moet jij maar even op mij wachten.

Wat wel lullig is is dat de auto's die me achterop komen me rechts inhalen. En dat mag niet van artikel 11.
Wanneer je als voetganger geen gebruik kan maken van een voetpad, maar je ergens wél mag lopen ben je gast, maar geen rechthebber op dat deel van de weg. Je zal als voetganger dus gewoon de berm in moeten wanneer er verkeer aan komt (dat wél rechthebber op dat deel van de weg is).
pi_158313773
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wanneer je als voetganger geen gebruik kan maken van een voetpad, maar je ergens wél mag lopen ben je gast, maar geen rechthebber op dat deel van de weg. Je zal als voetganger dus gewoon de berm in moeten wanneer er verkeer aan komt (dat wél rechthebber op dat deel van de weg is).
Als voetganger heb je het recht om aan de rand van de weg, maar wel op de weg, te lopen als er geen voetpad of fietspad aanwezig is. Uiteraard tenzij die weg gesloten is voor voetgangers, dan mag je er helemaal niet komen.
pi_158313786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:56 schreef Light het volgende:

[..]

Als voetganger heb je het recht om aan de rand van de weg, maar wel op de weg, te lopen als er geen voetpad of fietspad aanwezig is. Uiteraard tenzij die weg gesloten is voor voetgangers, dan mag je er helemaal niet komen.
Dat klopt, maar je mag het gewone verkeer niet opzettelijk hinderen. Iets dat je wel doet wanneer je op de weg blijft lopen met aankomend verkeer.
pi_158313811
een loslopende kat op straat mag je ook niet rechts inhalen
pi_158313872
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:57 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je mag het gewone verkeer niet opzettelijk hinderen. Iets dat je wel doet wanneer je op de weg blijft lopen met aankomend verkeer.
Dat doe je als je midden op de weg loopt, niet als je netjes aan de zijkant loopt. Of misschien is het dan nog wel hinderen, maar dat is niet anders dan een fietser die netjes aan de rechterkant van de weg fiets. Of moet die van jou ook de berm in?
pi_158315961
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je als voetganger geen gebruik kan maken van een voetpad, maar je ergens wél mag lopen ben je gast, maar geen rechthebber op dat deel van de weg.
Wat? Nee. Zonder voetpad of fietspad is de rijbaan jouw plaats op de weg. Niks gast.
pi_158316146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:33 schreef ambertje90 het volgende:
Klopt maar zonder voetpad mag je gewoon de rijbaan gebruiken. En omdat je geen bestuurder bent mag dat ook links.
Mij is altijd geleerd om JUIST links te lopen.. Iets met oogcontact tegemoet komend verkeer..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_158316320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd om JUIST links te lopen.. Iets met oogcontact tegemoet komend verkeer..
Oogcontact nog niet zozeer, maar je ziet dan wat op je afkomt waardoor je bij mogelijk gevaar eventueel nog kunt anticiperen door weg te springen of iets. Als je rechts loopt dan is de kans bij mogelijk gevaar dat je ongezien gegrepen wordt gewoon veel groter.

Persoonlijk heeft dat voor mij niks te maken met hoe het geleerd wordt of hoe het zou moeten; ik vind links lopen gewoon veel veiliger. Dus dat doe ik automatisch. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158316343
Ergernis van mij: mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde, waardoor ik onnodig sta te wachten met de rotonde oprijden :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158316408
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ergernis van mij: mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde, waardoor ik onnodig sta te wachten met de rotonde oprijden :(
Dat ja maar ik zie ook vaak mensen van links of rechts gaan en dan pas richting aangeven? Why doe het dan niet ofzo. Je bent er al
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!fotograaf donderdag 17 december 2015 @ 21:48:18 #52
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158316726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat ja maar ik zie ook vaak mensen van links of rechts gaan en dan pas richting aangeven? Why doe het dan niet ofzo. Je bent er al
Vanavond ook zo'n pareltje. Eerst van 80 naar 30 remmen en dan pas een keer je knipper aanzetten. Ja, thanks, nu hoef ik niet meer te anticiperen op je, ik rijd al 30.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158316828
Was er een tijdje niet geweest, maar man, ze rijden in 010 echt een stuk agressiever dan in 020. Zeker op de ringweg.
.
pi_158316935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:48 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Vanavond ook zo'n pareltje. Eerst van 80 naar 30 remmen en dan pas een keer je knipper aanzetten. Ja, thanks, nu hoef ik niet meer te anticiperen op je, ik rijd al 30.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er daarvoor iemand rijdt die wil afslaan, dan heeft de achterste auto geen knipper aanstaan.
  FOK!fotograaf donderdag 17 december 2015 @ 22:06:07 #55
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158317333
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:54 schreef Light het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat er daarvoor iemand rijdt die wil afslaan, dan heeft de achterste auto geen knipper aanstaan.
Dat zou kunnen, maar deze reed echt zelf voorop en ging zelf linksaf.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158317810
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:48 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Vanavond ook zo'n pareltje. Eerst van 80 naar 30 remmen en dan pas een keer je knipper aanzetten. Ja, thanks, nu hoef ik niet meer te anticiperen op je, ik rijd al 30.
Ja, dat. Zo irritant. Of stapvoets rijden op een weg met links en rechts parkeerplaatsen. Aan welke kant kan ik je dan inhalen??
  vrijdag 18 december 2015 @ 00:57:48 #57
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_158321926
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:51 schreef Fer het volgende:
Was er een tijdje niet geweest, maar man, ze rijden in 010 echt een stuk agressiever dan in 020. Zeker op de ringweg.
Dat valt toch wel wat mee?

Ik kom er niet iedere dag, maar ik heb nou niet het gevoel dat er veel verschil tussen zit.
pi_158323271
quote:
17s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ga niet naar de andere kant want weet niet wat er aan komt. Ga wel netjes zoveel mogelijk naar de rand.
je hoeft ook niet naar de andere kant, dat je tegen het verkeer in loopt is logisch. maar er vervolgens maar van uit gaan dat automobilisten je maar moeten ontwijken, ongeacht wat |:( :')

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:35 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dan ben ik je vast wel eens tegengekomen. Je moet aan de uiterste rand van de rijbaan of in de berm lopen. Let op "of". Dus niet "je moet de berm in als er een auto aankomt". En ja, als jij niet langs mij heen kunt zonder op de andere weghelft te komen dan moet jij maar even op mij wachten.

Wat wel lullig is is dat de auto's die me achterop komen me rechts inhalen. En dat mag niet van artikel 11.
de reden van van het tegen het verkeer inlopen is zodat jij kan zien wat er aan komt en daarvoor aan de kant kan (moet...) gaan, maar ik kom dus mensen tegen die stront eigenwijs echt blijven lopen ookal rij ik ze bijna plat omdat ik niet meer uit kan wijken voor ze.

artikel 11 rvv ? daar maken ze in eerste instantie inderdaad geen onderscheid tussen bestuurders of voetgangers maar de rest van het verhaal gaat alleen maar over bestuurders dus niet te veel mieren neuken en gewoon vanuit gaan dat je lekker rechts in gehaald mag worden als voetganger....zou wat zijn zeg :')
pi_158324724
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ergernis van mij: mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde, waardoor ik onnodig sta te wachten met de rotonde oprijden :(
Daar heb ik nog eens een topic over gemaakt :Y

Of mensen die driekwart de rotonde over gaan en geen richting aangeven naar links. Het is niet verplicht en bijna niemand doet het, maar het maakt 't wel een stuk duidelijker en het scheelt ook onnodig stoppen en/of wachten.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158324982
Driekwart hoef je geen richting aan te geven. Althans niet toen ik mijn rijbewijs haalde. En het verduidelijkt ook niets. Geen richting aangeven = je blijft op de rotonde.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158325056
Komt die linksknipperopderotonde discussie weer. Volgens mij vandaag precies een week geleden nog gehad.
Flesje bier
pi_158325237
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:07 schreef Martijn137 het volgende:
de reden van van het tegen het verkeer inlopen is zodat jij kan zien wat er aan komt en daarvoor aan de kant kan (moet...) gaan, maar ik kom dus mensen tegen die stront eigenwijs echt blijven lopen ookal rij ik ze bijna plat omdat ik niet meer uit kan wijken voor ze.
Remmen dus. Doe je voor andere weggebruikers toch ook?
quote:
artikel 11 rvv ? daar maken ze in eerste instantie inderdaad geen onderscheid tussen bestuurders of voetgangers maar de rest van het verhaal gaat alleen maar over bestuurders dus niet te veel mieren neuken en gewoon vanuit gaan dat je lekker rechts in gehaald mag worden als voetganger....zou wat zijn zeg
Ok, was een beetje flauw, in het RVV 1966 werden nog verplichtingen voor de ingehaalde bestuurder vastgelegd. In de toelichting van Hoofdstuk 2 paragraaf 2 bij invoering van het RVV1990 staat zelfs dat dat er expliciet uitgehaald is tbv WVW5. Maar dat de ingehaalde een bestuurder moet zijn staat er echt niet in.
Op basis van de tot standkoming van dat artikel met RVV1966 moet je wel concluderen dat het bestuurders betreft, maar het staat er niet, in het reglement noch in de toelichting.
pi_158325289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:09 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Remmen dus. Doe je voor andere weggebruikers toch ook?
ik bedoel dat ik ze echt bijna niet kan ontwijken ook niet door vol in de ankers te gaan, waar ik dan zoiezo door wordt gedwongen....

als ik je kan aan zien komen hou ik echt wel rekening met je ;)

quote:
[..]

Ok, was een beetje flauw, in het RVV 1966 werden nog verplichtingen voor de ingehaalde bestuurder vastgelegd. In de toelichting van Hoofdstuk 2 paragraaf 2 bij invoering van het RVV1990 staat zelfs dat dat er expliciet uitgehaald is tbv WVW5. Maar dat de ingehaalde een bestuurder moet zijn staat er echt niet in.
Op basis van de tot standkoming van dat artikel met RVV1966 moet je wel concluderen dat het bestuurders betreft, maar het staat er niet, in het reglement noch in de toelichting.
maar als we dan toch zouden stellen dat je als voetganger niet rechts ingehaald zou mogen worden zou dat dan niet ook betekenen dat ze uiterst rechts moeten houden ten alle tijden ? :+
pi_158325509
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:09 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Remmen dus. Doe je voor andere weggebruikers toch ook?

[..]

Ok, was een beetje flauw, in het RVV 1966 werden nog verplichtingen voor de ingehaalde bestuurder vastgelegd. In de toelichting van Hoofdstuk 2 paragraaf 2 bij invoering van het RVV1990 staat zelfs dat dat er expliciet uitgehaald is tbv WVW5. Maar dat de ingehaalde een bestuurder moet zijn staat er echt niet in.
Op basis van de tot standkoming van dat artikel met RVV1966 moet je wel concluderen dat het bestuurders betreft, maar het staat er niet, in het reglement noch in de toelichting.
Het RVV 1966 is in 1990 vervangen door het RVV (hoe verrassend) 1990. Dus kan je je niet meer beroepen op regelgevingen uit het RVV 1966.
Edit: laat maar, geef je zelf al aan, niet goed doorgelezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BMWK111RS op 18-12-2015 11:28:36 (aanvulling) ]
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:49:28 #65
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_158325853
Mensen die je als een bezetene inhalen op de snelweg en dan voor je gaan rijden met 80 of zo. "Ik vind dat jij te hard rijd en dat ga ik je laten merken ook" of iets dergelijks....

Of je inhalen en dan voor je langs helemaal naar rechts gaan om alsnog de uitvoegstrook te nemen. Wat voegt dat toe?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_158325917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef Martijn137 het volgende:
maar als we dan toch zouden stellen dat je als voetganger niet rechts ingehaald zou mogen worden zou dat dan niet ook betekenen dat ze uiterst rechts moeten houden ten alle tijden ?
Nee, want artikel 3 over rechtshouden wordt wel expliciet tot bestuurders beperkt.
pi_158325931
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:27 schreef BMWK111RS het volgende:
Het RVV 1966 is in 1990 vervangen door het RVV (hoe verrassend) 1990.
Ja dat zou je denken he? Niet dus.
1 november 1991
pi_158327272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:59 schreef Maegrim het volgende:
een loslopende kat op straat mag je ook niet rechts inhalen
Een kat wordt niet genoemd in het rvv. Die mag je gewoon aan alle kanten inhalen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158327358
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:54 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee, want artikel 3 over rechtshouden wordt wel expliciet tot bestuurders beperkt.
overheid 8)7
pi_158334819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd om JUIST links te lopen.. Iets met oogcontact tegemoet komend verkeer..
Mij ook, omdat je anders niet ziet wanneer iemand je in de rug gaat aanrijden
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:16:55 #71
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_158335255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Mij ook, omdat je anders niet ziet wanneer iemand je in de rug gaat aanrijden
Die zie je als je links loopt en in de rug aangereden wordt ook niet :6
pi_158335268
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Die zie je als je links loopt en in de rug aangereden wordt ook niet :6
ja op een erg smal weggetje waar je niet links of rechts aanhoudt maar altijd in het midden rijdt zal het wel niet zoveel uitmaken
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:27:09 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_158335562
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:07 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

je hoeft ook niet naar de andere kant, dat je tegen het verkeer in loopt is logisch. maar er vervolgens maar van uit gaan dat automobilisten je maar moeten ontwijken, ongeacht wat |:( :')

[..]

de reden van van het tegen het verkeer inlopen is zodat jij kan zien wat er aan komt en daarvoor aan de kant kan (moet...) gaan, maar ik kom dus mensen tegen die stront eigenwijs echt blijven lopen ookal rij ik ze bijna plat omdat ik niet meer uit kan wijken voor ze.

artikel 11 rvv ? daar maken ze in eerste instantie inderdaad geen onderscheid tussen bestuurders of voetgangers maar de rest van het verhaal gaat alleen maar over bestuurders dus niet te veel mieren neuken en gewoon vanuit gaan dat je lekker rechts in gehaald mag worden als voetganger....zou wat zijn zeg :')
Ik zeg toch dat ik daar niet van uitga :'). Is lezen net zo moeilijk als opletten op tegemoetkomende hardlopers?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_158335569
Voor zover ik weet heeft de temperatuur geen invloed op de cruise control.Maar het lijkt dat de hoge temperaturen, nogal wat ontregeld of onbruikbaar heeft gemaakt.

Het is deze week, nunal iedere dag, meerdere keren. Ik rijd op de cc, iemand komt aanrijden en haalt mij is. Gaat naast mij van het gas en blijft even hangen en vervolgens voor mij in te voegen en vervolgens langzamer te gaan rijden.

Dan haal ik die persoon maar weer in, waar deze dan gas gaat geven, zodra ik ernaast ben. Gelukkig kom je Nederland, dan al snel bij een oprit met treintje of een vrachtwagen, waar zo'n persoon zichzelf klem rijdt.
.
pi_158337858
Zo gaat ie goed :')
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 20:55:58 #76
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_158338241
Haha....tja, niet goed te praten wat ie doet, maar ergens ook heel goed voor te stellen dat je dit soort acties een keer heulemaal zat bent en denkt, fuck dit maar ;)

Ik heb precies zo'n zelfde situatie een keer gehad maar dan in Duitsland en ik reed rond de 150/160 en de vrachtwagen in kwestie gooide hem terwijl ik al flink dichtbij genaderd was zonder pardon op een tweebaansweg opeens naar links. Ik moest be-hoorlijk hard in de rem en schrok me helemaal de pleuris. :(
pi_158338355
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Zo gaat ie goed :')
Waarschijnlijk begon ie als een malle aan zijn linker hendel te trekken. Waarom reageert die trucker anders zo. Valt nog mee, dat die rechter hem niet de berm in drukte.
.
pi_158339059
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Geralt het volgende:
Geen richting aangeven = je blijft op de rotonde.
Juist omdat veel mensen geen richting aangeven als ze de rotonde verlaten, gaat dat niet werken en voor verwarrende situaties zorgen. In dat geval zou het dus duidelijker zijn als iedereen die driekwart over de rotonde gaat, richting aangeeft naar links (en een kwart ervoor weer richting aangeeft naar rechts). Je weet dan in ieder geval zeker dat je moet stoppen/wachten.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158339190
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Zo gaat ie goed :')
Wat een idioot. Waarom rijdt ie een half uur links terwijl er rechts helemaal niks rijdt. En vervolgens rechts via de vluchtstrook inhalen. Er had er verderop maar eens een met pech moeten staan. Dan ben je wel de sigaar met dit soort randdebielen op de weg.
  zaterdag 19 december 2015 @ 02:23:52 #80
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_158348878
Ik keur rechts inhalen niet af. Niet omdat ik vind dat het moet kunnen, maar omdat ik het wel kan begrijpen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_158349616
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef twiFight het volgende:
Ik keur rechts inhalen niet af. Niet omdat ik vind dat het moet kunnen, maar omdat ik het wel kan begrijpen.
Idem.
Tegenwoordig heb ik een erg rustige rijstijl, dat houdt ook in dat ik niet doe aan bumperkleven, knipperen met groot licht of claxonneren bij een eeuwige linksplakker.
Ik kijk het een tijdje aan en nadat ik goed in mijn spiegels heb gekeken of er misschien een politieauto in de buurt rijdt tuf ik er rustig rechts voorbij.
En daarna ga ik ook niet schoolmeesteren, ik vervolg gewoon rustig mijn weg.
pi_158349640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef twiFight het volgende:
Ik keur rechts inhalen niet af. Niet omdat ik vind dat het moet kunnen, maar omdat ik het wel kan begrijpen.
Ik keur het i.p. ook niet af, maar over de vluchtstrook, redresseerstrook, verdrijvinsvlakken etc. gaaf me te ver.
I feel kinda Locrian today
pi_158349670
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 03:29 schreef starla het volgende:

[..]

Ik keur het i.p. ook niet af, maar over de vluchtstrook, redresseerstrook, verdrijvinsvlakken etc. gaaf me te ver.
Veel te ver idd.
pi_158350559
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:55 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ja dat zou je denken he? Niet dus.
1 november 1991
Oh ja, even vergeten dat logica, haast en overheid niet in 1 zin passen. Het RVV is in 1990 herzien, maar dan duurt het weer een jaar voordat het geïmplementeerd wordt. :N
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_158350586
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 03:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Idem.
Tegenwoordig heb ik een erg rustige rijstijl, dat houdt ook in dat ik niet doe aan bumperkleven, knipperen met groot licht of claxonneren bij een eeuwige linksplakker.
Ik kijk het een tijdje aan en nadat ik goed in mijn spiegels heb gekeken of er misschien een politieauto in de buurt rijdt tuf ik er rustig rechts voorbij.
En daarna ga ik ook niet schoolmeesteren, ik vervolg gewoon rustig mijn weg.
Ja, na een tijdje geef je het op en kom je er achter dat dat de beste manier is. Anders zit je jezelf alleen maar op te fokken en daar wordt je eigen gedrag in het verkeer niet beter van.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_158352481
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef twiFight het volgende:
Ik keur rechts inhalen niet af. Niet omdat ik vind dat het moet kunnen, maar omdat ik het wel kan begrijpen.
Rechts inhalen over een rechter rijstrook bij iemand die maar op de linker rijstrook blijft hangen kan ik ook begrijpen, maar dat is heel wat anders dan via de vluchtstrook met twee vrachtwagens voor je die je het zicht naar voren grotendeels wegnemen.
pi_158353174
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ergernis van mij: mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde, waardoor ik onnodig sta te wachten met de rotonde oprijden :(
...ja, en dat dan het enige gaatje bleek te zijn en je daardoor weer een minuut moet wachten :(

...of mensen die een potentieel gat in de verkeersstroom richting de rotonde snel dichtrijden en zo het ritspatroon verstoren zodat je er niet tussen kan en nog een minuut moet wachten :(

..of dat je dan eindelijk de rotonde op bent en hem driekwart wil pakken en dat tegen die tijd het verkeer vaststaat en blinde vinken met een gebrek aan rij-inzicht de rotonde dichtrijden zodat je er niet meer afkan en moet wachten tot het verkeer door kan (wat meestal nog langer duurt omdat je letterlijk in een vaststaande cirkel terecht komt) :(

klacht: *altijd* de afrit vrijhouden. Je moet ffs toch wachten en je bent per definitie de EERSTE persoon die de rotonde opkan zodra het verkeer doorstroomt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 20 december 2015 @ 02:19:54 #88
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_158372622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:28 schreef deezler het volgende:

[..]

Rechts inhalen over een rechter rijstrook bij iemand die maar op de linker rijstrook blijft hangen kan ik ook begrijpen, maar dat is heel wat anders dan via de vluchtstrook met twee vrachtwagens voor je die je het zicht naar voren grotendeels wegnemen.
Mee eens. Ik zou in die video zelf er ook niet voorbij zijn gegaan hoor. Maar ik heb ooit eens met mijn goede gedrag 30 kilometer achter een linksrijder gezeten. Toen is er in mij iets veranderd en ben ik er mee begonnen. Jammer dat de politie in dit soort gevallen oorzaak en gevolg niet in acht nemen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 20 december 2015 @ 02:43:10 #89
66083 Platina
78th Element
pi_158372777
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Juist omdat veel mensen geen richting aangeven als ze de rotonde verlaten, gaat dat niet werken en voor verwarrende situaties zorgen. In dat geval zou het dus duidelijker zijn als iedereen die driekwart over de rotonde gaat, richting aangeeft naar links (en een kwart ervoor weer richting aangeeft naar rechts). Je weet dan in ieder geval zeker dat je moet stoppen/wachten.
Als er geen richting wordt aangegeven moet je ook zeker stoppen/wachten, dus dat schiet niks op.

Of gok jij wel dat iemand afslaat terwijl er geen richting wordt aangegeven?
pi_158374831
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 02:43 schreef Platina het volgende:

[..]

Of gok jij wel dat iemand afslaat terwijl er geen richting wordt aangegeven?
Ja, want er zijn genoeg mensen die geen richting aangeven als ze de rotonde verlaten.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158374969
Ik merk dat ik meer kijk naar de lijn van iemand, dan of diegene knippert of niet.
.
  zondag 20 december 2015 @ 11:07:14 #92
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_158375075
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

...ja, en dat dan het enige gaatje bleek te zijn en je daardoor weer een minuut moet wachten :(

...of mensen die een potentieel gat in de verkeersstroom richting de rotonde snel dichtrijden en zo het ritspatroon verstoren zodat je er niet tussen kan en nog een minuut moet wachten :(

..of dat je dan eindelijk de rotonde op bent en hem driekwart wil pakken en dat tegen die tijd het verkeer vaststaat en blinde vinken met een gebrek aan rij-inzicht de rotonde dichtrijden zodat je er niet meer afkan en moet wachten tot het verkeer door kan (wat meestal nog langer duurt omdat je letterlijk in een vaststaande cirkel terecht komt) :(

klacht: *altijd* de afrit vrijhouden. Je moet ffs toch wachten en je bent per definitie de EERSTE persoon die de rotonde opkan zodra het verkeer doorstroomt.
Rijd jij met een stadsbus dan? Ik hoef echt geen minuut te wachten op een gaatje. Na een paar auto's is er altijd wel een gaatje waar ik dan in kan.

Sommige mensen wachten juist tot er een gaatje van 2 of 3 auto's valt voordat ze erin durven, terwijl ze ook makkelijk in een wat kleiner gaatje passen.
pi_158375753
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:07 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Rijd jij met een stadsbus dan? Ik hoef echt geen minuut te wachten op een gaatje. Na een paar auto's is er altijd wel een gaatje waar ik dan in kan.

Sommige mensen wachten juist tot er een gaatje van 2 of 3 auto's valt voordat ze erin durven, terwijl ze ook makkelijk in een wat kleiner gaatje passen.
Je begrijpt het punt niet? Ik zie het ook regelmatig, op een drukke voorrangsweg, waar je dan staat te wachten achter de haaientanden. Iets wat een geschikt gaatje is, wordt in no time dichtgereden, door iemand op de voorrangsweg. Terwijl jij er makkelijk tussen had gepast, als diegene iets snelheid ingehouden had, of gewoon aan de maximumsnelheid gehouden had.

Maar schijnbaar is het hogere wiskunde voor sommigen.
.
  zondag 20 december 2015 @ 15:49:32 #94
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_158381149
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 11:47 schreef Fer het volgende:

[..]

Je begrijpt het punt niet? Ik zie het ook regelmatig, op een drukke voorrangsweg, waar je dan staat te wachten achter de haaientanden. Iets wat een geschikt gaatje is, wordt in no time dichtgereden, door iemand op de voorrangsweg. Terwijl jij er makkelijk tussen had gepast, als diegene iets snelheid ingehouden had, of gewoon aan de maximumsnelheid gehouden had.

Maar schijnbaar is het hogere wiskunde voor sommigen.
Dat heb ik nog nooit zien gebeuren op een rotonde.
pi_158382531
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

klacht: *altijd* de afrit vrijhouden. Je moet ffs toch wachten en je bent per definitie de EERSTE persoon die de rotonde opkan zodra het verkeer doorstroomt.
Geen reële klacht. Je hebt ook te maken met voetgangers die oversteken, of een fietspad dat voorrang heeft op de rotonde verlaters.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_158382629
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 10:59 schreef Fer het volgende:
Ik merk dat ik meer kijk naar de lijn van iemand, dan of diegene knippert of niet.
Daar vertrouw ik liever niet op :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158386303
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Geen reële klacht. Je hebt ook te maken met voetgangers die oversteken, of een fietspad dat voorrang heeft op de rotonde verlaters.
Niet altijd. In ieder geval niet op de rotonde waar ik altijd vaststa hierdoor.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_158386367
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit zien gebeuren op een rotonde.
Het gebeurt ook niet op de rotonde maar ervoor. Auto A rijdt bijna de rotonde op. Auto B rijdt er een flink stuk achter waardoor auto C ergens tussen A en B ook de rotonde op kan. B is van het type 'ik zie een gat en gaten moeten gedicht worden dus geeft flink gas zodat het gaatje tussen A en B net te klein wordt voor C om er tussen te piepen. C moet wachten op het volgende gat want intussen zijn A en B allebei de rotonde op.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_158405463
Check deze, gegarandeerd rage :D

http://www.dumpert.nl/med(...)/meneer_is_boos.html
http://www.dumpert.nl/med(...)t_hoorn_%282%29.html

gvd er waren er nog 2 maar die kan ik niet vinden ;(

deze gast is echt :')

oh wacht die stonden op youtube:


Veel plezier met pissig worden :D

oh fijn ik net al die dingen op een rij zetten kan je ze niet afspelen hier

Hij doet gewoon echt alles verkeerd. Snapt er niks van, kent de regels niet, rijdt asociaal, en zelf dentk die helemaal geweldig te zijn en nog schaamteloos z'n gedrag uploaden ook. Man man man geen woorden voor dit figuur.

Dit is echt niet goed voor m'n hart jonge _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door Baas_bas op 21-12-2015 12:07:55 ]
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158406172
DriveSafeNetherlands _O_
'Ik ben niet slecht in autorijden, iedere andere bestuurder is slecht!' :') Continu expres gevaarlijke situaties opzoeken en ze vooral zelf creëren. Dat eerste Dumperfilmpje, met vol gas door een straat rijden waar allemaal kinderen lopen en dan die kinderen de schuld geven als het bijna mis gaat :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158406224
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:19 schreef Tunafish het volgende:
DriveSafeNetherlands _O_
'Ik ben niet slecht in autorijden, iedere andere bestuurder is slecht!' :') Continu expres gevaarlijke situaties opzoeken en ze vooral zelf creëren. Dat eerste Dumperfilmpje, met vol gas door een straat rijden waar allemaal kinderen lopen en dan die kinderen de schuld geven als het bijna mis gaat :')
Het is echt schandalig deze gast. Ik heb ze al een keer gekeken maar ik kijk ze ff opnieuw. Ben nu bij filmpje 3 en echt ik kook gewoon. _O-

Ook die blinde niet voor laten gaan :') Hoe kan je zoiets gewoon doen en dat dan nog uploaden ook en niet je fout inzien.

En zelf wel fouten maken etc :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158406562
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:21 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Het is echt schandalig deze gast. Ik heb ze al een keer gekeken maar ik kijk ze ff opnieuw. Ben nu bij filmpje 3 en echt ik kook gewoon. _O-

Ook die blinde niet voor laten gaan :') Hoe kan je zoiets gewoon doen en dat dan nog uploaden ook en niet je fout inzien.

En zelf wel fouten maken etc :')
Echt, die vent heeft geen plank voor de kop maar de hele klaagmuur ofzo :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158406660
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:33 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Echt, die vent heeft geen plank voor de kop maar de hele klaagmuur ofzo :')
Filmpjes maken van mensen die kleven, en erna wel zelf iemand kleven die 60 rijdt waar 80 is toegestaan. :') Ok 60 waar 80 mag is irritant maar niet illegaal. Hij is echt blind _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158407189
Die koekwaus was eens bij dat programa "gevaarlijkste wegen van NL" voorbij gekomen. Typische gezette nerd, ik had al een gezicht bij die filmpjes, dat werd alleen maar bevestigd. En totaal blind voor z'n eigen fouten...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158407209
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:55 schreef Ridocar het volgende:
Die koekwaus was eens bij dat programa "gevaarlijkste wegen van NL" voorbij gekomen. Typische gezette nerd, ik had al een gezicht bij die filmpjes, dat werd alleen maar bevestigd. En totaal blind voor z'n eigen fouten...
Wat wat wat? :D is die op tv gekomen ? Is er nog een link van?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158408367
die drivesafeNL :'( ;( |:(
commentaar leveren in afl. 7 op mensen die 50 / 60 rijden op een 80km weg. en bij hun gaan kleven.

vervolgens commentaar leveren op anderen die liggen te kleven en dan nog het mooiste.
in afl. 8 rijdt hij zelf 50 op een 80 km weg zelfs nadat de wegwerkzaamheden klaar zijn en dan pissig worden op die vrachtwagenchauffeur 8)7 |:( o|O :|W
pi_158408411
Dat klagen over het rijgedrag van de politie ook :') :') :')
Flesje bier
pi_158408516
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:37 schreef Gezicht het volgende:
Dat klagen over het rijgedrag van de politie ook :') :') :')
oowja dat was ik vergeten.
maar inderdaad :') |:(
commentaar leveren op de politie dat ze doorrijden zonder zwaailicht... ja duh... dat mogen ze. }:|
pi_158409927
Wie heeft dat eerste dumpert filmpje geupload? En wie heeft die 2e video gemaakt? :P
Weten jullie niet hoeveel gezeik ik er wel niet mee krijg van een niet nader te noemen forum? :P
pi_158412369
Je parkeervergunning (zo'n a5'je) plus autobahn-sticker(s) aan de binnenkant aan de bestuurderskant plakken.. lekker in het zicht! plak het GVD aan de andere kant van je raam een beetje in de hoek! :|W

Niet nadenkende schapen die niet kunnen autorijden. ooit een paard met van die oogkleppen gezien? yep, dat zijn die "mensen"
pi_158415467
Jaja het is weer vakantieperiode en er vielen drie regendruppels en er is genoeg reden om weer idioot te gedragen. 6 auto's rechts ingehaald op de A9 over de spitsstrook. Iemand die een kilometer lang linksachter bleef rijden, iemand die volgas kwam invoegen en vervolgens rechts naast mij blijft rijden, terwijl zijn strook aan het ophouden is.
.
pi_158418595
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:50 schreef Baas_bas het volgende:
Check deze, gegarandeerd rage :D

http://www.dumpert.nl/med(...)/meneer_is_boos.html
http://www.dumpert.nl/med(...)t_hoorn_%282%29.html

gvd er waren er nog 2 maar die kan ik niet vinden ;(

deze gast is echt :')

oh wacht die stonden op youtube:


Veel plezier met pissig worden :D

oh fijn ik net al die dingen op een rij zetten kan je ze niet afspelen hier

Hij doet gewoon echt alles verkeerd. Snapt er niks van, kent de regels niet, rijdt asociaal, en zelf dentk die helemaal geweldig te zijn en nog schaamteloos z'n gedrag uploaden ook. Man man man geen woorden voor dit figuur.

Dit is echt niet goed voor m'n hart jonge _O-

Dit zijn dan nog de lichte en waarschijnlijk zwaar gecensureerde versie. Beetje niveau van de eerste Dumpert link (die ik hier ooit geplaatst heb). Hij heeft ze sindsdien offline gehaald hopend dat niemand ze ooit meer zal zien.

Maar als jij je echt, maar dan ook echt wilt ergeren. Dan kan ik je (legofreak) laurens aanbevelen. Zelfs op de fiets is ie een zware mongool die het niveau van de fietsautist kan overstijgen op bepaalde momenten :')
(edit: laatste compilatie van hem heeft ie offline gehaald).

[ Bericht 0% gewijzigd door TwisterNederland op 21-12-2015 20:13:02 ]
pi_158418927
quote:
18s.gif Op maandag 21 december 2015 20:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Dit zijn dan nog de lichte en waarschijnlijk zwaar gecensureerde versie. Beetje niveau van de eerste Dumpert link (die ik hier ooit geplaatst heb). Hij heeft ze sindsdien offline gehaald hopend dat niemand ze ooit meer zal zien.

Maar als jij je echt, maar dan ook echt wilt ergeren. Dan kan ik je (legofreak) laurens aanbevelen. Zelfs op de fiets is ie een zware mongool die het niveau van de fietsautist kan overstijgen op bepaalde momenten :')
(edit: laatste compilatie van hem heeft ie offline gehaald).
Wat een mongool zeg, beetje de kentekens en foto's van anderen op internet gooien terwijl hij zelf negen van de tien keer fout zit en het anticipatievermogen van een mol heeft.
Tap tap tap
pi_158419399
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat een mongool zeg, beetje de kentekens en foto's van anderen op internet gooien terwijl hij zelf negen van de tien keer fout zit en het anticipatievermogen van een mol heeft.
Je zou inderdaad anders verwachten van de lokale CU-SGP jugend van de gemeente Nieuwkoop welke familie en naastenliefde hoog in het vaandel heeft staan.

Mooi voorbeeldje in deze video
In 30 seconden:
- Door rood fietsen
- Bewust iemand aanrijden
- Bewust op iemand infietsen

Meneertje slaat trouwens ook op spiegels van foutparkeerders en iedereen zit fout behalve hijzelf.
Een echte fietsautist++. De Groningse versie zou trots kunnen zijn.
pi_158420156
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:55 schreef Ridocar het volgende:
Die koekwaus was eens bij dat programa "gevaarlijkste wegen van NL" voorbij gekomen. Typische gezette nerd, ik had al een gezicht bij die filmpjes, dat werd alleen maar bevestigd. En totaal blind voor z'n eigen fouten...
Een nerd ist bepaald niet. Vind zijn Engels altijd wel grappig. Net Louis van Gaal.
pi_158426588
quote:
18s.gif Op maandag 21 december 2015 20:07 schreef TwisterNederland het volgende:
Maar als jij je echt, maar dan ook echt wilt ergeren. Dan kan ik je (legofreak) laurens aanbevelen. Zelfs op de fiets is ie een zware mongool die het niveau van de fietsautist kan overstijgen op bepaalde momenten :')
(edit: laatste compilatie van hem heeft ie offline gehaald).
Man man man. Wat een ontzettende autistische randdebiel zeg :D Je kunt echt merken dat hij in totale woede ontsteekt als iemand zich niet aan de regeltjes houdt en blijkbaar ook meent op zo'n moment alles te kunnen maken en zichzelf totaal niet kan beheersen. Zie dat laatste filmpje waar hij zelf als een mongool over die rotonde scheurt, niet tijdig meer kan remmen en vervolgens als een kip zonder kop achter de taxibus aan scheurt en zijn auto stilzet voor het ding, ik neem aan om verhaal te gaan halen. En dan ook nog van die Jezusmuziek op de achtergrond en af en toe zijn moeder die moord en brand schreeuwt :D Ik erger me ook wel eens aan opaatjes en bumperklevende Audi's, maar dit is eigenlijk nog veel gevaarlijker. Wie dit sujet ooit een rijbewijs heeft gegeven moet zich echt schamen.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_158427211
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:21 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Het is echt schandalig deze gast. Ik heb ze al een keer gekeken maar ik kijk ze ff opnieuw. Ben nu bij filmpje 3 en echt ik kook gewoon. _O-

Ook die blinde niet voor laten gaan :') Hoe kan je zoiets gewoon doen en dat dan nog uploaden ook en niet je fout inzien.

En zelf wel fouten maken etc :')
Een blinde die met stok aangeeft over te steken heeft toch ook gewoon voorrang? Of is dat meer goed fatsoen om zo iemand voorrang te geven?
pi_158427594
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef Fixers het volgende:

[..]

Een blinde die met stok aangeeft over te steken heeft toch ook gewoon voorrang? Of is dat meer goed fatsoen om zo iemand voorrang te geven?
Zou mij niks verbazen als dat al naar het strafrecht verschoven is.
pi_158428026
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef Fixers het volgende:

[..]

Een blinde die met stok aangeeft over te steken heeft toch ook gewoon voorrang? Of is dat meer goed fatsoen om zo iemand voorrang te geven?
Per wet is geregeld dat je zo iemand voorrang moet verlenen.
Net als mensen die slecht ter been zijn maar dat vind ik persoonlijk een nogal wazige omschrijving.
pi_158430859
quote:
Bij die grote hond kneep 'ie 'm wel even :D
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158432466
Wat een mongool.....
Wie gaat er nou expres tegen iemand aanrijden om maar een filmpje te hebben?

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar als er een aanrijding buiten mijn schuld dreigt te gebeuren zegt mijn instinct toch echt dat ik die aanrijding moet proberen te voorkomen.

Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, het gaat er om wie de verstandigste is.
pi_158432570
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Je zou inderdaad anders verwachten van de lokale CU-SGP jugend van de gemeente Nieuwkoop welke familie en naastenliefde hoog in het vaandel heeft staan.

Mooi voorbeeldje in deze video
In 30 seconden:
- Door rood fietsen
- Bewust iemand aanrijden
- Bewust op iemand infietsen

Meneertje slaat trouwens ook op spiegels van foutparkeerders en iedereen zit fout behalve hijzelf.
Een echte fietsautist++. De Groningse versie zou trots kunnen zijn.
Het mooiste vind ik zijn steevaste gebel richting auto's die hem bijna omver rijden :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 22 december 2015 @ 08:57:54 #124
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158433174
Vanmorgen met de fiets naar de bso, op de heenweg een stop moeten maken omdat iemand die ging parkeren opeens (zonder knipper) zijn auto voor mijn fiets zette. Op de terugweg bijna aangereden door een automobilist die achteruit uit een parkeervak kwam. Bellen hoorde hij blijkbaar niet, dus ik vrees dat ik iemand heb gewekt met "pas op!!".
Ik fiets met licht én er staan in dat straatje zat lantaarnpalen.
pi_158433346
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:30 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Het mooiste vind ik zijn steevaste gebel richting auto's die hem bijna omver rijden :')
Als ie even een rotonde op raust en de automobilist niet eens de kans krijgt om voor hem te stoppen, meteen kwaad :')
Tap tap tap
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:16:39 #126
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_158436121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 04:52 schreef vannelle het volgende:
Wat een mongool.....
Wie gaat er nou expres tegen iemand aanrijden om maar een filmpje te hebben?

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar als er een aanrijding buiten mijn schuld dreigt te gebeuren zegt mijn instinct toch echt dat ik die aanrijding moet proberen te voorkomen.

Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, het gaat er om wie de verstandigste is.
Vraag me niet om een bron, maar volgens mij is het veroorzaken van een aanrijding die te voorkomen is gewoon strafbaar. Ongeacht het overtreden van regels; als je 'm kan voorkomen dan moet je dat doen. Als dat klopt dan is die beste man op basis van die beelden gewoon te veroordelen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_158436503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ie even een rotonde op raust en de automobilist niet eens de kans krijgt om voor hem te stoppen, meteen kwaad :')
Welke FOK!ker is het? :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158436651
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ie even een rotonde op raust en de automobilist niet eens de kans krijgt om voor hem te stoppen, meteen kwaad :')
De essentiële vraag is natuurlijk of er richting aangegeven is.
Het is echt niet dat die automobilist hem niet kon zien.
Het zou mij niks verbazen als ie dat even vergeten was. Voor een leuk filmpje enzo.
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:58:19 #129
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158436875
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Je zou inderdaad anders verwachten van de lokale CU-SGP jugend van de gemeente Nieuwkoop welke familie en naastenliefde hoog in het vaandel heeft staan.

Mooi voorbeeldje in deze video
In 30 seconden:
- Door rood fietsen
- Bewust iemand aanrijden
- Bewust op iemand infietsen

Meneertje slaat trouwens ook op spiegels van foutparkeerders en iedereen zit fout behalve hijzelf.
Een echte fietsautist++. De Groningse versie zou trots kunnen zijn.
Wat wil 'ie nou met die RDW-checks laten zien dan? :')
pi_158436979
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:46 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

De essentiële vraag is natuurlijk of er richting aangegeven is.
Het is echt niet dat die automobilist hem niet kon zien.
Het zou mij niks verbazen als ie dat even vergeten was. Voor een leuk filmpje enzo.
Ja, of op het allerlaatste moment terwijl hij de bocht al maakt een tel de rechterhand uitsteken, die zie je ook zo lekker als je in de auto zit.
Tap tap tap
pi_158437057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, of op het allerlaatste moment terwijl hij de bocht al maakt een tel de rechterhand uitsteken, die zie je ook zo lekker als je in de auto zit.
Onmogelijk, toen was ie al zijn fietsbel kapot aan het rossen
pi_158437066
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Onmogelijk, toen was ie al zijn fietsbel kapot aan het rossen
Ja maar die zit links. Dit is zo'n fantastische fietser die vast wel zonder handen kan fietsen.
Tap tap tap
pi_158437068
Toch, de fietsbel zit toch links? :@
Tap tap tap
pi_158437094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Toch, de fietsbel zit toch links? :@
Bij mij wel
pi_158437113
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Bij mij wel
Ja ik begon te twijfelen, fietsbel links en versnellingen rechts :@
Als ik op de fiets zit zoek ik de richtingaanwijzer.
Tap tap tap
pi_158437319
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Je zou inderdaad anders verwachten van de lokale CU-SGP jugend van de gemeente Nieuwkoop welke familie en naastenliefde hoog in het vaandel heeft staan.

Mooi voorbeeldje in deze video
In 30 seconden:
- Door rood fietsen
- Bewust iemand aanrijden
- Bewust op iemand infietsen

Meneertje slaat trouwens ook op spiegels van foutparkeerders en iedereen zit fout behalve hijzelf.
Een echte fietsautist++. De Groningse versie zou trots kunnen zijn.
Hij heeft een paar goede punten maar kolere, om nou te zeggen dat hij zelf zo'n fijne weggebruiker is :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158437513
Allejezus wat hoop ik dat die Laurens met z'n fietscam snel verongelukt, deze gast is nog erger dan de Groninger fietsautist.
Flesje bier
pi_158437515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft een paar goede punten maar kolere, om nou te zeggen dat hij zelf zo'n fijne weggebruiker is :')
Hij is af en toe echt clueless.
Toetert naar de auto voor hem omdat ie niet stilstaat op de snelweg (want file).
Racet met 60 door een woonwijk, toetert naar iemand die oversteekt en vraagt zich af waarom anderen daar niet zo gediend van zijn :')
De lijst is eindeloos en hij heeft nog niet eens een jaar zijn rijbewijs :')
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:48:44 #139
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158437842
@4:00
Wtf probeert 'ie hier nou te bereiken dan? Vrolijk al rechts inhalend dat zwarte autootje in de bumper vliegen en het dan gek vinden dat 'ie er alsnog niet langs kan. Terwijl 'ie ook nog uit wil voegen. Ei :')
pi_158437895
Dat filmpje dat 'ie een maand z'n rijbewijs heeft, zelf 0 verkeersinzicht en wel bij iedereen die een foutje maakt (vaak ook niet trouwens) bovenop z'n toeter hangen. :') :') :') Hier kan ik boos van worden zeg :D
Flesje bier
pi_158438039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Cassius het volgende:
@4:00
Wtf probeert 'ie hier nou te bereiken dan? Vrolijk al rechts inhalend dat zwarte autootje in de bumper vliegen en het dan gek vinden dat 'ie er alsnog niet langs kan. Terwijl 'ie ook nog uit wil voegen. Ei :')
Ja echt hem levensgevaarlijk, alsof hij ertussendoor wil :') Die lui schrikken zich wezenloos.
Tap tap tap
pi_158438772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ie even een rotonde op raust en de automobilist niet eens de kans krijgt om voor hem te stoppen, meteen kwaad :')
Gelukkig maakt ie zelf nooit fouten :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_158438932
quote:
18s.gif Op maandag 21 december 2015 20:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Dit zijn dan nog de lichte en waarschijnlijk zwaar gecensureerde versie. Beetje niveau van de eerste Dumpert link (die ik hier ooit geplaatst heb). Hij heeft ze sindsdien offline gehaald hopend dat niemand ze ooit meer zal zien.

Maar als jij je echt, maar dan ook echt wilt ergeren. Dan kan ik je (legofreak) laurens aanbevelen. Zelfs op de fiets is ie een zware mongool die het niveau van de fietsautist kan overstijgen op bepaalde momenten :')
(edit: laatste compilatie van hem heeft ie offline gehaald).
DIe Laurens zoekt zelfs ruzie in Frankrijk :') :')

vraag me altijd af in wat voor autos deze mensen rijdn
Zie!
pi_158439191
Wat een aardappel _O- Je krijgt wel de neiging om ze enorm te NSB'en, die filmpjes naar de politie/OM te sturen en te hopen dat hij even op cursus mag komen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158439208
Je zou zulke debielen maar eens tegenkomen :X
Tap tap tap
pi_158439383
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef johnson555 het volgende:

[..]

DIe Laurens zoekt zelfs ruzie in Frankrijk :') :')

vraag me altijd af in wat voor autos deze mensen rijdn
Dikke BMW jonguh!! Screenshot van zijn laatste (verwijderde) compilatie.
Wie shopt Hilda erin?


quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Cassius het volgende:
@4:00
Wtf probeert 'ie hier nou te bereiken dan? Vrolijk al rechts inhalend dat zwarte autootje in de bumper vliegen en het dan gek vinden dat 'ie er alsnog niet langs kan. Terwijl 'ie ook nog uit wil voegen. Ei :')
Ik heb echt geen idee :')
Maar wel een stoer filmpje! ^O^
pi_158440090
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Dikke BMW jonguh!! Screenshot van zijn laatste (verwijderde) compilatie.
Wie shopt Hilda erin?
[ afbeelding ]

[..]

Ik heb echt geen idee :')
Maar wel een stoer filmpje! ^O^
die Drivesaf rijdt in zo n gele kuiken toch :')
Zie!
pi_158440583
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef johnson555 het volgende:

[..]

die Drivesaf rijdt in zo n gele kuiken toch :')
Yup
pi_158440880
Kan die filmpjes altijd maar lastig kijken, vanwege de plaatsvervangende schaamte die zich meester van me maakt ;(
pi_158441764
Fijn die Kerstvakantie, rijden die verschrikkelijke kinderen tenminste niet meer met 3 fietsers naast elkaar over de hele weghelft.

Stiekem zou je ze gewoon even tegen het bandje willen tikken. |:(
- Met zuidelijke groet -
pi_158441806
Ik krijg de neiging hem de vangrail in de drukken als ik hem ooit tegen kom.
.
pi_158441866
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:59 schreef De-Hamster het volgende:
Fijn die Kerstvakantie, rijden die verschrikkelijke kinderen tenminste niet meer met 3 fietsers naast elkaar over de hele weghelft.

Stiekem zou je ze gewoon even tegen het bandje willen tikken. |:(
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:01 schreef Fer het volgende:
Ik krijg de neiging hem de vangrail in de drukken als ik hem ooit tegen kom.
Ik word een beetje bang van jullie.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158441880
Ik zou hem lekker voor laten, ben ik er van af.
Tap tap tap
pi_158443472
Had gister ook een mooie. Een of andere truffel heeft besloten een bushalte aan te leggen vlak voor het smalste gedeelte van een tweebaansweg en een afslag. Dus als de bus daar nu stopt, sta je echt ff vast. De vorige halte was nog geen dertig meter verderop op een veilige plek, dus hier heeft een planoloog echt zijn best op zitten doen.

Enniehoe, ik heb dus de pech achter die bus te rijden, bus stopt, ik stop, en een Fiat achter mij moet dus ook stoppen. Dat doet ie ook, maar onder protest. Toetertje, beetje gas geven en grommen achter mij. Nou ja, precies toen de bus klaar was en weer optrok en ik dat dus ook deed was de meneer in de Fiat het zat en ging proberen of hij er toch tussendoor paste. Niet dus :')

Wachten was geen optie voor hem natuurlijk. Resultaat was dat de bus verder hobbelde, hij nijdig over een stuk middenberm heen reed om ons per se (via de verkeerde weghelft) in te kunnen halen wat dus niet ging omdat de bus inmiddels op volle snelheid was. Ik moest helaas de afslag hebben, dus het laatste wat ik zag, was dat de bus en de Fiat nog steeds naast elkaar reden.

Liever spookrijden dan drie seconden geduld hebben |:(
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:00:47 #155
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_158444576
Ja en dat zijn dus vaak dezelfde idioten die komen mekkeren dat die buschauffeurs zulke idioten zijn op de weg. Leven en laten leven is al snel te veel gevraagd tegenwoordig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_158444906
Het is wel een groot probleem als je die filmpjes ziet. Ik heb voorrang dus ik ga gewoon.
Ik geef even gas op een versmalling omdat ik mag gaan. Echt zo werkt het niet in het verkeer.
Het is zo simpel, Gedraag je en mensen maken fouten ik ook. Soms ben je onbekend ergens en twijfel je en doe iets stoms. Maar om dan gelijk op je toeter te gaan zitten met je reet. Je kan ook even zwaaien en dan krijg je vaak een vriendelijke en sorry blik terug.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158446848
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Cassius het volgende:
@4:00
Wtf probeert 'ie hier nou te bereiken dan? Vrolijk al rechts inhalend dat zwarte autootje in de bumper vliegen en het dan gek vinden dat 'ie er alsnog niet langs kan. Terwijl 'ie ook nog uit wil voegen. Ei :')
Hij heeft wel lef! (en binnenkort een versleten toeter) Zo rijden en dat dan ook nog zelf openbaar maken. Ik zou het hem niet nadoen.
pi_158447064
Binnenkort komt het laatste filmpje een keer. Dat de auto stopt, knipperlichten aan gaan en twee kampers uutstapen.
.
pi_158447408
Iets meer dan een ergernis:

Hond achter auto aangesleept

Zelfs al is dat blijkbaar niet opzettelijk gebeurd, om zoiets kan ik echt woedend worden.
pi_158449172
Ik wil het niet eens lezen.
Tap tap tap
pi_158449240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:12 schreef Soury het volgende:
Het is wel een groot probleem als je die filmpjes ziet. Ik heb voorrang dus ik ga gewoon.
Ik geef even gas op een versmalling omdat ik mag gaan. Echt zo werkt het niet in het verkeer.
Het is zo simpel, Gedraag je en mensen maken fouten ik ook. Soms ben je onbekend ergens en twijfel je en doe iets stoms. Maar om dan gelijk op je toeter te gaan zitten met je reet. Je kan ook even zwaaien en dan krijg je vaak een vriendelijke en sorry blik terug.
Het is geven en nemen en je maakt het er voor jezelf en voor anderen gewoon een stuk beter op door je niet op winden over kleine dingetjes, om even mee te denken en anderen ruimte te gunnen, of ze daar nu recht op hebben of niet.
Tap tap tap
  dinsdag 22 december 2015 @ 21:36:17 #162
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_158449697
Ik beeld me altijd maar in dat de bestuurder toch een fatsoenlijke bestuurder is, maar elke bestuurder maakt wel eens foutjes en toevallig rij ik er dan net in de buurt wanneer die zo'n foutje maakt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_158450067
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef deezler het volgende:

[..]

Hij heeft wel lef! (en binnenkort een versleten toeter) Zo rijden en dat dan ook nog zelf openbaar maken. Ik zou het hem niet nadoen.
Ik zou het geen lef willen noemen. Eerder onwetendheid.
Er zijn er nog genoeg van "KIJK EENS, DIT KAN TOCH NIET" terwijl diegene die het op internet plaatst toch echt het ergst van allemaal is. Laurens is daar 1 van.
pi_158450855
Van die figuren die schijnen te denken "mijn fout is het niet dus GAS EROP!"

Je hebt natuurlijk wel eens dat iemand een foutje maakt. Vanmiddag weer zoiets. Ik stond bij een kruispunt, nog één auto voor mij, en wij moesten allebei rechtdoor. Verkeer van rechts had groen. Op gegeven moment kan het verkeer nergens meer heen, staat het dus vol en blokkeert de achterste auto het kruispunt. Vooruit, je hoort pas op te rijden als je weet dat je in één keer door kunt, maar ik denk dat werkelijk iedereen minstens één keer in zo'n situatie terecht komt, en laten we wel wezen, meer dan irritant is dat eigenlijk ook niet.

Vervolgens krijgen wij groen, de auto voor mij trekt met piepende banden op, breekt vlak voor hij tegen de stilstaande auto botst hard naar rechts, hangt vol op de claxon en knalt er rakelings achter langs.

Wat denkt zo iemand? Hij is fout, dus ik mag volgas wegrijden en vervolgens op de claxon hangen als ik het probleem (wat ik al een halve minuut voor me zag) tegenkom? Is dat dan zoiets van "mijn schuld is het niet als het mis gaat"? Wat ben je voor een boerendroplul als je op die manier reageert op fouten van anderen? Nog gevaarlijk ook, want het scheelde geen 10 centimeter. Wat is er nou zo moeilijk aan desnoods even vermoeid van nee schudden, gewoon rustig optrekken en er omheen rijden?


Edit: Hehe, zie nu pas dat een vergelijkbare klacht hierboven staat :') Wat een randdebielen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:01:55 #165
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158450950
Wat is er zo moeilijk aan een kruispunt vrij houden?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_158451103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef daNpy het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een kruispunt vrij houden?
Helemaal niks, maar zeker in druk stadsverkeer kan het nou eenmaal wel eens voorkomen dat men een inschattingsfoutje maakt. In dit geval trok er een rij auto's redelijk tegelijk weg bij het stoplcht terwijl er aan de andere kant van de brug een bus uit een zijstraat kwam die naar rechts afsloeg en daar bij een bushalte stil ging staan. Andere weghelft stond ook vol met de rij voor de brug en het kruispunt. En ja, als je dat van achter in de rij auto's niet door hebt, dan zou je zomaar eens op een kruispunt stil kunnen komen te staan.

Of wacht jij altijd tot de auto voor je volledig overgestoken is voordat je optrekt?

Shit happens, moeilijk is het niet, gewoon een inschattingsfoutje. Voor normale mensen geen enkel probleem om mee te dealen en al helemaal geen reden om vol op het gas en de claxon te gaan staan en verontwaardigd zijn dat er een auto stil staat, terwijl je die al een halve minuut recht voor je neus hebt zien staan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158451283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef daNpy het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een kruispunt vrij houden?
Dat is ook niet zo lastig, maar mij is het ook wel eens overkomen. Beetje slordigheid/onoplettendheid + een beetje pech. Ik heb relatief veel in grote Oost-Europese steden gereden, en als je deze situatie daar probeert te voorkomen door niet te gaan rijden als het groen is, maar even wacht of te kijken of het verkeer zich weer oplost, dan krijg je allemaal toeterende mensen achter je. Kortom, het is toch nooit goed...
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:10:51 #168
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158451304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Of wacht jij altijd tot de auto voor je volledig overgestoken is voordat je optrekt?
Als ik zie dat het druk is steek ik idd pas over als ik de kruising ook echt over kan.
Heel moeilijk is dat niet en inderdaad, het gebeurt wel eens dat het stopt en er iemand per ongeluk op het kruispunt terecht komt. Maar in 99% van de gevallen rijdt iedereen gewoon achter zijn voorganger aan "want het is groen" en interesseert het ze geen zak dat ze voor anderen de weg blokkeren.
Asociaal.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_158451407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Als ik zie dat het druk is steek ik idd pas over als ik de kruising ook echt over kan.
Heel moeilijk is dat niet en inderdaad, het gebeurt wel eens dat het stopt en er iemand per ongeluk op het kruispunt terecht komt. Maar in 99% van de gevallen rijdt iedereen gewoon achter zijn voorganger aan "want het is groen" en interesseert het ze geen zak dat ze voor anderen de weg blokkeren.
Asociaal.
En als zoiets zich voor jouw auto afspeelt en jij krijgt groen. Wat doe je dan? Knijp je je vuisten trillend en wit uitgeslagen om het stuur heen om met piepende banden je auto luid toeterend bijna in de zijkant van desbetreffende prutser te prakken? Of schud je desnoods even zuchtend het hoofd en rij je er gewoon omheen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:16:33 #170
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158451543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En als zoiets zich voor jouw auto afspeelt en jij krijgt groen. Wat doe je dan? Knijp je je vuisten trillend en wit uitgeslagen om het stuur heen om met piepende banden je auto luid toeterend bijna in de zijkant van desbetreffende prutser te prakken? Of schud je desnoods even zuchtend het hoofd en rij je er gewoon omheen?
Ik schud mijn hoofd en rijd inderdaad zo dicht mogelijk langs die persoon.
Uiteindelijk heeft dat toch geen zin want die persoon denkt echt niet "oh shit de volgende keer houd ik even meer afstand".

Ik heb ook een keer getoeterd naar iemand die midden op de weg stilstond.
Gaat ie gebaren "Ik kan er toch niet door" :') en vervolgens nog even extra wachten toen het voor hem al weg reed.
Het is gewoon triest dat men in NL de verkeersregels niet kent en daar anderen mee hindert/bijdehand gaat doen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_158452094
Ik gok het er weleens op, dat het toch nog gaat rijden. Vaak gaat het dan net, soms niet. Shit happens.
.
pi_158452246
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Fer het volgende:
Ik gok het er weleens op, dat het toch nog gaat rijden. Vaak gaat het dan net, soms niet. Shit happens.
HOE WAAG JE HET OM MENSEN TE HINDEREN EN DE VERKEERSREGELS NIET TE KENNEN :( :( :'(
pi_158453429
Precies, iedereen maakt fouten en als je dat even helpt oplossen gaan er vaak meerdere mensen met een goed gevoel verder. Met opgefokt en gevaarlijk gedoe laat je een spoor van opgefokte en angstige mensen achter in het beste geval en lichamelijk letsel in het ergste.

Niet dat ik me nooit irriteer, ik post hier toch ook *)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:26:43 #174
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_158454828
Een kruispunt blokkeren kan een stevige boete opleveren. Toch rij ik vaak wel door omdat mensen achter je anders agressief gaan doen.

[edit]: 230 euro in 2016.

[ Bericht 35% gewijzigd door twiFight op 22-12-2015 23:36:59 ]
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_158455213
Gewoon iedere dag op dit soort wegen rijden, iedere dag in die file staan. Opeens doe je gewoon wat net wel, net niet kan.
.
pi_158455321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:26 schreef twiFight het volgende:
Een kruispunt blokkeren kan een stevige boete opleveren. Toch rij ik vaak wel door omdat mensen achter je anders agressief gaan doen.
Het gaat me niet om het blokkeren van een kruispunt. Daar erger ik me ook wel aan, maar vaak kun je er prima langs, of wacht je twee seconden en heb je weer de ruimte. Feitelijk boeit het vrij weinig.

Waar ik een probleem mee heb is mensen die zien dat anderen fouten maken, om vervolgens vol gas op de situatie in te rijden, alsof ze dat niet hebben zien aankomen.

Dit zie je trouwens ook vaak met prutserige invoegmanoeuvres of het wisselen van baan, als er een achteropkomen met hoge snelheid aan komt. Natuurlijk is het bloedirritant als mensen voor je invoegen waardoor je in het anker moet, want volgens de wet moet men jou voorrang verlenen. Dan kun je twee dingen doen: je roept desnoods even dat de persoon in kwestie een mongool is, remt af en trekt weer op zodra daar ruimte is. Óf, wat sommige mensen ook doen, je geeft gas bij (!), gaat op 15cm van de bumper hangen met de claxon en groot licht op caps-lock mode. Het enige wat je daarmee doet, is gevaar creeëren.

Donder op met dat agressieve gedoe, mensen maken nou eenmaal fouten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158460771
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Fer het volgende:
Ik gok het er weleens op, dat het toch nog gaat rijden. Vaak gaat het dan net, soms niet. Shit happens.
Shit doesn't just happen, it is created by an asshole.
  woensdag 23 december 2015 @ 08:32:49 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158461326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het gaat me niet om het blokkeren van een kruispunt. Daar erger ik me ook wel aan, maar vaak kun je er prima langs, of wacht je twee seconden en heb je weer de ruimte. Feitelijk boeit het vrij weinig.

Waar ik een probleem mee heb is mensen die zien dat anderen fouten maken, om vervolgens vol gas op de situatie in te rijden, alsof ze dat niet hebben zien aankomen.

Dit zie je trouwens ook vaak met prutserige invoegmanoeuvres of het wisselen van baan, als er een achteropkomen met hoge snelheid aan komt. Natuurlijk is het bloedirritant als mensen voor je invoegen waardoor je in het anker moet, want volgens de wet moet men jou voorrang verlenen. Dan kun je twee dingen doen: je roept desnoods even dat de persoon in kwestie een mongool is, remt af en trekt weer op zodra daar ruimte is. Óf, wat sommige mensen ook doen, je geeft gas bij (!), gaat op 15cm van de bumper hangen met de claxon en groot licht op caps-lock mode. Het enige wat je daarmee doet, is gevaar creeëren.

Donder op met dat agressieve gedoe, mensen maken nou eenmaal fouten.
Daarbij als jij met hoge snelheid aankomt kun je voor trager verkeer slecht in te schatten zijn. Dat lijken veel mensen niet door te hebben om vervolgens te gaan zitten klagen hier of elders.

Terwijl als je netjes naar links gaat als je toch al vlot rijdt bij invoegstroken en genoeg afstand houdt je overal soepel voorbij kunt in de regel. Is er geen links (meer), dan kun je gas loslaten en kijken of dat voldoende is.

Maar kost wat kost gas bij geven en het erop wagen getuigd vooral van beperkt verkeersinzicht idd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158461557
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daarbij als jij met hoge snelheid aankomt kun je voor trager verkeer slecht in te schatten zijn. Dat lijken veel mensen niet door te hebben om vervolgens te gaan zitten klagen hier of elders.

Terwijl als je netjes naar links gaat als je toch al vlot rijdt bij invoegstroken en genoeg afstand houdt je overal soepel voorbij kunt in de regel. Is er geen links (meer), dan kun je gas loslaten en kijken of dat voldoende is.

Maar kost wat kost gas bij geven en het erop wagen getuigd vooral van beperkt verkeersinzicht idd.
Ik denk dat het meer een kwestie is van het niet willen inschatten door de figuur die met hoge snelheid rijdt. Er zijn gewoon weggebruikers die menen dat zij overal voorrang hebben, ook als dat niet het geval is en weigeren met andere weggebruikers rekening te houden.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  woensdag 23 december 2015 @ 08:56:17 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158461590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:53 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer een kwestie is van het niet willen inschatten door de figuur die met hoge snelehid rijdt. Er zijn gewoon weggebruikers die menen dat zij overal voorrang hebben, ook als dat niet het geval is en weigeren met andere weggebruikers rekening te houden.
Mwah, vaak genoeg meegemaakt dag ik auto X eerst op een paar honderd meter zie en dan bij het werkelijke invoegen hem mij zie inhalen, en das dan tussen twee keer rondkijken in. Dan wil je gewoon anusje de voorste zijn en wil je niet snappen dat voorspelbaarheid van verkeer het ook veiliger maakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158463021
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daarbij als jij met hoge snelheid aankomt kun je voor trager verkeer slecht in te schatten zijn. Dat lijken veel mensen niet door te hebben om vervolgens te gaan zitten klagen hier of elders.
mensen willen helemaal niks inschatten.....
als je kijkt naar duitsland waar ze onbeperkt gas mogen geven levert dit nauwelijks problemen op. omdat men het verkeer beter in de gaten houdt om te zien hoe hard iemand rijdt.

hier in nederland zitten veel meer slapers en mensen die voor eigen rechter spelen "je mag hier maar x km/h dus dat MOET jij dan maar." ;( :')

vandaag viel het voor mij mee qua iritaties... (tot nu toe :P :+ ) een paar die 70 rijden op een 80 weg maar die kon ik snel inhalen :)
pi_158463093
Duitsland werkt, omdat het doorgaans rustiger is dan Nederland. Zodra je in drukkere gebieden komt, werkt het net zo beroerd, zo niet slechter. Heb je weleens in een Duitse file gereden?

Volgas, remmen, volgas remmen.
.
pi_158463212
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:38 schreef Fer het volgende:
Duitsland werkt, omdat het doorgaans rustiger is dan Nederland. Zodra je in drukkere gebieden komt, werkt het net zo beroerd, zo niet slechter. Heb je weleens in een Duitse file gereden?

Volgas, remmen, volgas remmen.
gaat me meer om dat mensen niet willen anticiperen op elkaar.... wat men in duitsland wel meer doet.
dat je in nederland niet zo lekker door kan rijden als in duitsland snap ik wel met om de 2 km een afrit of invoegstrook e.d. :P

Files die ik tegen ben gekomen in duitsland waren eigenlijk alleen maar stapvoets rijdende files.
zoals jij ze omschrijft ben ik het niet tegen gekomen.
  woensdag 23 december 2015 @ 10:49:03 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158463333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

gaat me meer om dat mensen niet willen anticiperen op elkaar.... wat men in duitsland wel meer doet.
dat je in nederland niet zo lekker door kan rijden als in duitsland snap ik wel met om de 2 km een afrit of invoegstrook e.d. :P

Files die ik tegen ben gekomen in duitsland waren eigenlijk alleen maar stapvoets rijdende files.
zoals jij ze omschrijft ben ik het niet tegen gekomen.
Je reinste bullshit.

Dat jij dat daar denkt te zien heeft vooral te maken met het feit dat je er nog geen files hebt meegemaakt.

We doen het hier nog niet zo slecht, maar ik meen al te merken dat je een grote bek hebt over het gebrek aan anticipatie om een zin later aan te geven dat je sneller dan de maximumsnelheid moet kunnen rijden omdat je dat zou willen. Dan heb je iets domweg niet begrepen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158463407
quote:
Oja, da's waar.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158463658
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je reinste bullshit.

Dat jij dat daar denkt te zien heeft vooral te maken met het feit dat je er nog geen files hebt meegemaakt.

We doen het hier nog niet zo slecht, maar ik meen al te merken dat je een grote bek hebt over het gebrek aan anticipatie om een zin later aan te geven dat je sneller dan de maximumsnelheid moet kunnen rijden omdat je dat zou willen. Dan heb je iets domweg niet begrepen.
ben je een belg met een mes in de auto ofzo? want je snijd de bocht wel heel erg af.

vind het knap dat je weet wat ik wel en niet heb meegemaakt en gezien heb.... :') :W

wat een ieder op de weg doet en hoe hard hij wil rijden mag hij van mij zelf weten, als ik er geen last van heb. van mij mag je over de snelweg terug naar huis kruipen op handen en voeten.... veel plezier als je mij niet in de weg zit.

dat er schoolmeesters op de weg zitten om iedereen er ff op te wijzen wat ze wel en niet mogen en dat soms zelfs afdwingen daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
dan heb je volgens mij thuis niks te zeggen en heeft je partner de broek aan..... denk ik dan ;) dus dan uit je je frustratie maar even op de weg door andere te hinderen met je schoolmeester gedrag

als ik te hard rijdt moet ik dat zelf weten, dat de rest niet door heeft dat ik harder rijdt als de rest hou ik ook rekening mee. maar schijnbaar weet je al precies hoe ik rij dus maak het niet uit wat ik zeg :P :W


en kom op... om een uur of 12 s'avonds kan je rustig met 160 over de A2 en of A50 heen rijden vliegen geen kip die er om zeurt... ja die paar schoolmeester want "het mag niet"..... boehoe.... _O- :W
  woensdag 23 december 2015 @ 11:10:08 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158463787
Ah, de :W smilie, nou, dan ben ik wel uitgeluld hoor... :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158463820
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Ah, de :W smilie, nou, dan ben ik wel uitgeluld hoor... :')
als je er vervolgens nog inhoudelijk op zou reageren.....
maar zo te zien ben inderdaad wel uitgeluld :+ :W
  woensdag 23 december 2015 @ 11:13:05 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158463842
You're putting the "anti" in anticipatie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158463913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef Skull-splitter het volgende:
You're putting the "anti" in anticipatie.
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:11 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

als je er vervolgens nog inhoudelijk op zou reageren.....

maar zo te zien ben inderdaad wel uitgeluld :+ :W
;) :O

ik denk dat je de strekking van mijn verhaal mist...... ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:18:33 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158463951
Zie spoiler.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158464014
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Je zou inderdaad anders verwachten van de lokale CU-SGP jugend van de gemeente Nieuwkoop welke familie en naastenliefde hoog in het vaandel heeft staan.

Mooi voorbeeldje in deze video
In 30 seconden:
- Door rood fietsen
- Bewust iemand aanrijden
- Bewust op iemand infietsen

Meneertje slaat trouwens ook op spiegels van foutparkeerders en iedereen zit fout behalve hijzelf.
Een echte fietsautist++. De Groningse versie zou trots kunnen zijn.
:') jezus

hij en die fietsautist gaan echt een keer de verkeerde tegenkomen _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158464021
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

sneller dan de maximumsnelheid moet kunnen rijden omdat je dat zou willen.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Martijn137 het volgende:

[..]
en kom op... om een uur of 12 s'avonds kan je rustig met 160 over de A2 en of A50 heen rijden vliegen geen kip die er om zeurt... ja die paar schoolmeester want "het mag niet"..... boehoe.... _O- :W
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[ninja edit spoiler]
mooie uitsmijter ook, compleet irrelevante opmerking dat je 's nachts wél lekker door kunt jakkeren, want wordt je dan ook wel eens dwars gezeten door eigen rechters? :')
[/ninja edit spoiler]
daar sloeg de opmerking op...... ;)
pi_158464042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:59 schreef De-Hamster het volgende:
Fijn die Kerstvakantie, rijden die verschrikkelijke kinderen tenminste niet meer met 3 fietsers naast elkaar over de hele weghelft.

Stiekem zou je ze gewoon even tegen het bandje willen tikken. |:(
Ik ben de hele tijd juist bang dat echt iedereen z'n licht vergeten is omdat het zo rustig is qua fietsers _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:52:51 #195
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_158464608
Anti-klacht: vanmorgen over de nieuwe A4 gereden tussen Schiedam en Delft. Hoewel hij er al veel eerder had moeten liggen, toch fijn dat hij er nu eindelijk is. Fijn stukje asfalt en eindelijk de filedruk op de A13 omlaag. :)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:12:32 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158465027
quote:
12s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef Martijn137 het volgende:

[..]


[..]


[..]

daar sloeg de opmerking op...... ;)
En toch lijk je het nog steeds niet te snappen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158465501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef BigSmurf het volgende:
en eindelijk de filedruk op de A13 omlaag.
zullen we met die conclusie even wachten tot na de kerstvakantie?
pi_158466001
Memsen die als een achterlijke aarsmongool gaan inhalen. :') Gisteren heen en weer gereden naar een afgelegen dorpje en dat betekende een heel stuk over een 80-weg met vrij veel bochten, langs een kanaal. Helaas besloot gisteren ook heel trekkerrijdend Nederland dat ze nodig die weg op moesten, dus ik heb wel vijf keer achter een voertuig gereden wat maximaal 50km/h reed. Nou ja, prima, ik had geen haast ook dus rustig afwachten tot er een situatie is waar ik er veilig langs kon. Dat duurde even want zelfs als ik flink terugschakel duurt het eeuwen voor die Corsa op snelheid is. :P De auto achter mij was al helemaal aan het drukken en begreep volgens mij niet helemaal dat ik zoveel afstand hield omdat ik dan op eigen baan alvast wat snelheid kon maken als ik een kansje zag en op die manier beter overzicht had. Toen ik er eenmaal langs ging, dook hij er direct achter (maar zonder eerst zelf te accelereren) en kon vervolgens op het nippertje nog terug naar eigen weghelft, omdat het tegemoet komend verkeer op de rem ging. Bij de vijfde keer gingen zelfs twee auto's me rücksichtslos achterna. Wat is dat toch, een soort doodswens ofzo? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_158467466
Da's gewoon op de automatische piloot rijden en aannemen dat als degene voor je harder kan rijden, jij dat ook kunt, en je past hoeft te remmen als degene voor jou dat doet. Je ziet dat soort dodo's ook vaak nog door rood knallen of voetgangers bij zebrapaden van de sokken rijden, omdat ze alleen op hun voorganger letten en al het andere om zich heen compleet negeren.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:43:42 #200
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_158468626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:32 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

zullen we met die conclusie even wachten tot na de kerstvakantie?
Wens is de vader van de gedachte. Azijnzeiker. :')
pi_158469020
Hier in NH is bijna overal op de n wegen een inhaalverbod. Mensen kunnen dus ook nergens meer inhalen en leren het ook niet.

Zo op de N9 iemand zat constant te kleven en naar het midden te sturen, alsof ze wilde inhalen. Op een gegeven moment geef ik maar het goede voorbeeld. Terugschakelen, gas en mijn voorligger voorbij.

Vervolgens zie ik haar kilometers lang achter de auto ik zo inhaalde blijven kleven en maar kijken. Ofwel, wil wel, maar durf niet.
.
  woensdag 23 december 2015 @ 18:00:52 #202
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158473243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

gaat me meer om dat mensen niet willen anticiperen op elkaar.... wat men in duitsland wel meer doet.
dat je in nederland niet zo lekker door kan rijden als in duitsland snap ik wel met om de 2 km een afrit of invoegstrook e.d. :P

Files die ik tegen ben gekomen in duitsland waren eigenlijk alleen maar stapvoets rijdende files.
zoals jij ze omschrijft ben ik het niet tegen gekomen.
Je hebt duidelijk niet om 4 uur 's middags tijdens werkdagen in het Roergebied rondgecruised. Daar is het echt niet veel anders, zo niet erger omdat de wegen daar minder sjiek worden aangelegd dan hier in Nederland. Overigens verbaas ik me erover dat relatief veel Duitsers op de Autobahn bij het minste of geringste al op de rem trappen. Zo heel goed anticiperen kan men daar ook niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158473788
Duitsers doen vaak "overspringend remlicht" Dan rijden ze allemaal op 15m uit elkaar. Tikt de voorste even de rem aan en vervolgens zie je iedere auto erachter na doen.

Dan lijkt het remlichtje dus van auto naar auto te springen.
.
  woensdag 23 december 2015 @ 18:43:58 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158474192
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:26 schreef Fer het volgende:
Duitsers doen vaak "overspringend remlicht" Dan rijden ze allemaal op 15m uit elkaar. Tikt de voorste even de rem aan en vervolgens zie je iedere auto erachter na doen.

Dan lijkt het remlichtje dus van auto naar auto te springen.
Ja, dat zie je ook wel in Nederland, doordat we zo dicht op elkaar willen rijden (en dan bedoel ik niet dat extreme bumperkleven). Maar ze remmen ook soms echt out of the blue op de linkerbaan als er echt geen reden voor is. Dikwijls zit er dan ook niemand achter hen ofzo. Het ziet er gewoon suf uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 23 december 2015 @ 18:51:21 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158474369
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:26 schreef Fer het volgende:
Duitsers doen vaak "overspringend remlicht" Dan rijden ze allemaal op 15m uit elkaar. Tikt de voorste even de rem aan en vervolgens zie je iedere auto erachter na doen.

Dan lijkt het remlichtje dus van auto naar auto te springen.
Dat heb je hier net zo hard. Ik maak er altijd en sport van om niet mee te doen door in zulke situatie's én al in 5 te rijden waardoor ik kan afremmen op de motor, én iets meer afstand te pakken, én door al op de motor te gaan remmen als ik 3 auto's voor me dat remlichtje aan zie komen..
Volgens mij is het ook gewoon de dommigheid van mensen dat ze in zulke treintjes op de cc zitten, en dus als degene voor je hem eraf tikt met de rem, moet jij ook.. ALS ik wil CC'en in zulke situaties, zet ik soms de limiter erop.. dan heb je een soort van reverse CC. Kun je gewoon stampen als er ruimte is, dan rijdt ie gewoon 130, en als het weer hutjemutje wordt, kun je gewoon je voet optillen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158477940
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef BigSmurf het volgende:
Anti-klacht: vanmorgen over de nieuwe A4 gereden tussen Schiedam en Delft. Hoewel hij er al veel eerder had moeten liggen, toch fijn dat hij er nu eindelijk is. Fijn stukje asfalt en eindelijk de filedruk op de A13 omlaag. :)
Zou dat omlaag gaan van de filedruk deze dagen niet grotendeels komen door de kerst?

Daar waar ik normaal gesproken op weg naar mijn werk bij het stoplicht altijd een enkele minuten durende continue stroom auto's langs zie komen op de kruisende doorgaande weg, daar was het er vandaag slechts 1, en toen kreeg ik weer groen. Het was dus extreem rustig op de weg.
  woensdag 23 december 2015 @ 21:24:28 #207
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_158478896
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:55 schreef deezler het volgende:

[..]

Zou dat omlaag gaan van de filedruk deze dagen niet grotendeels komen door de kerst?

Daar waar ik normaal gesproken op weg naar mijn werk bij het stoplicht altijd een enkele minuten durende continue stroom auto's langs zie komen op de kruisende doorgaande weg, daar was het er vandaag slechts 1, en toen kreeg ik weer groen. Het was dus extreem rustig op de weg.
Het was een algemene opmerking, dat het nu vakantie is en er geen kip op de weg is snap ik ook wel. Dat is de reden dat ik in vakantieperiodes altijd het liefste doorwerk.

Let me rephrase: ik verwacht een structurele daling van de filedruk op de A13.
pi_158479698
Eindelijk verlost van die debiele overgang van de zuidelijke A20 ri A13. Je staat vaak in een keer daar stil en vervolgens sukkel je stapvoets onder de A20 door naar de A13.
.
pi_158506986
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:19 schreef Tunafish het volgende:
DriveSafeNetherlands _O_
'Ik ben niet slecht in autorijden, iedere andere bestuurder is slecht!' :') Continu expres gevaarlijke situaties opzoeken en ze vooral zelf creëren. Dat eerste Dumperfilmpje, met vol gas door een straat rijden waar allemaal kinderen lopen en dan die kinderen de schuld geven als het bijna mis gaat :')
Maar dat is hoe je populair wordt als Nederlandse Youtuber. En jullie trappen er allemaal in. Laat deze gast met rust en hij is vanzelf klaar met zijn rukzooi van een filmpjes.
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_158617919
U mag uw facepalms weer van zolder halen. Binnen een paar minuten is het weer raak met Laurens op vakantie
pi_158626339
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef TwisterNederland het volgende:
U mag uw facepalms weer van zolder halen. Binnen een paar minuten is het weer raak met Laurens op vakantie
Okee, wie heeft hem op z'n pik getrapt, tegeltje geplaatst of duimpje omlaag gegeven? Deze video heeft een enkeltje /dev/null gekregen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158626514
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:44 schreef Fer het volgende:
Eindelijk verlost van die debiele overgang van de zuidelijke A20 ri A13. Je staat vaak in een keer daar stil en vervolgens sukkel je stapvoets onder de A20 door naar de A13.
M'n vaste route is ook voortaan A29, A15, A4 en door naar Amsterdam. Sinds ik niet meer via Kleinpolderplein hoef gaat het een stuk beter. Niet meer afremmen (tot 35 per uur) in dat rare bochtje en de cruisecontrol kan ik aan laten staan.
Dat nieuwe stuk is een enorme betonnen bak met een hoop ledverlichting op korte lantaarnpalen. Vooral het contrast bij de aansluiting op het oude stuk bij Den Haag is opvallend.

Mooi hoor, waren alle snelwegen maar zo ingericht.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158627110
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef TwisterNederland het volgende:
U mag uw facepalms weer van zolder halen. Binnen een paar minuten is het weer raak met Laurens op vakantie



dat hij ruzie gaat zoeken met die Range Rover 8)7 |:(
hoe graag wil je dead ?

vervolgens op een minuut of 18 nog commentaar gaan leveren met groot licht als hij door die gele bus en SUV ingehaald wordt.... who cares. zelf haalt hij de raarste dingen uit maar als het hem uitkomt moet hij alles en iedereen er op wijzen wat wel en niet kan (volgens hem...) :') 8)7 :|W
pi_158627963
Niet beschikbaar?
pi_158631293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Bouke-p het volgende:
Niet beschikbaar?
Werkt nog gewoon :)
Hij heeft wel zijn kanaal opgeschoond van video's waarin ie zich als malloot gedraagt :')
Tijd voor een mirrorservice
pi_158631453
De tering, wat een prutser. Langs een pompstation aan de snelweg rijden en dan maar vol in de ankers gaan en tegen de richting rijden, moet kunnen. Maar oh wee als iemand je inhaalt, of afremt voor een afslag en je zelf niet afremt. Die vent heeft het het verkeersinzicht van een rotte aardappel.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158631636
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:40 schreef Tunafish het volgende:
De tering, wat een prutser. Langs een pompstation aan de snelweg rijden en dan maar vol in de ankers gaan en tegen de richting rijden, moet kunnen. Maar oh wee als iemand je inhaalt, of afremt voor een afslag en je zelf niet afremt. Die vent heeft het het verkeersinzicht van een rotte aardappel.
Z'n voet lijkt ook vastgelijmd te zitten aan het gaspedaal :{
Tap tap tap
pi_158631757
Achteruit rijden op de snelweg omdat hij een afslag gemist heeft :X Wat een mongool.
Tap tap tap
pi_158632173
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Z'n voet lijkt ook vastgelijmd te zitten aan het gaspedaal :{
En zijn rem gekoppeld aan de claxon. Voor zulke types is een nekschot passender dan een rijverbod. Eerst een met claxon, lichtsignalen en bumperkleven aan de kant drukken en in het volgende shot kwaad worden op iemand omdat ie aan het bumperkleven is :')
Maar goed, ouwe BMW 3 serie, Nederlandstalige muziek.... Hoog kampergehalte.
A mind with a heart of it's own
pi_158632209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En zijn rem gekoppeld aan de claxon. Voor zulke types is een nekschot passender dan een rijverbod. Eerst een met claxon, lichtsignalen en bumperkleven aan de kant drukken en in het volgende shot kwaad worden op iemand omdat ie aan het bumperkleven is :')
Maar goed, ouwe BMW 3 serie, Nederlandstalige muziek.... Hoog kampergehalte.
Hij wordt ook niet voor niets zowat bij elke grens aan de kant gezet.
Tap tap tap
pi_158632261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij wordt ook niet voor niets zowat bij elke grens aan de kant gezet.
Ik gok op kort sportbroekje, witte sokken, blauwe badslippers en een mat in de nek :P
A mind with a heart of it's own
pi_158633226
Geniale reactie dit _O- _O-


Het 1 op 1 kopiëren van een video waarin niks is gewijzigd heet de boel verdraaien en liegen.
Daarnaast mag je stevig doorrijden zonder te anticiperen want kutmoskee. Ik wist niet dat daar andere verkeersregels gelden. Heb weer even heerlijk mogen lachen. :D
pi_158633234
De schoolmeesterbenadering op Oost-Europese bestuurders toepassen :')
pi_158633631
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Bouke-p het volgende:
Niet beschikbaar?
Ik kan hem ook niet zien. Had me zo verheugd op een potje opfokkerij :(

EDIT: Ah, ik kon hem op mobiel niet kijken maar op m'n laptop wel. Dat zal het zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gezicht op 29-12-2015 14:04:14 ]
Flesje bier
pi_158634955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij wordt ook niet voor niets zowat bij elke grens aan de kant gezet.
Enkel het feit dat hij rondrijdt in een auto met Nederlandse kentekenplaten helpt ook niet.
pi_158635089
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:41 schreef Light het volgende:

[..]

Enkel het feit dat hij rondrijdt in een auto met Nederlandse kentekenplaten helpt ook niet.
Ik ben nog nooit aan de kant gezet/staande gehouden in het buitenland.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158635337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:45 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit aan de kant gezet/staande gehouden in het buitenland.
Ik wel, bij verschillende grensovergangen in Scandinavië. Een van de dounaniers heeft me toen uitgelegd dat een man alleen in een auto met NL platen al voldoende is voor een gesprekje.
pi_158635392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:53 schreef Light het volgende:

[..]

Ik wel, bij verschillende grensovergangen in Scandinavië. Een van de dounaniers heeft me toen uitgelegd dat een man alleen in een auto met NL platen al voldoende is voor een gesprekje.
Waarschijnlijk zal een penis ook niet helpen.

In Polen wel een kilometer of 5 een agent achter me aan (die er speciaal voor omdraaide), maar ook hij draaide uiteindelijk weer om.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158635830
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Geniale reactie dit

Haha! Het duurt even maar dan heb je ook wat!

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:53 schreef ambertje90 het volgende:
als ze nou eens stoeptegels in een standaardmaat hadden dan zou je die kunnen tellen en in combinatie met de 30fps framerate de snelheid kunnen bepalem. Maar ja, stomme tegelfabrikanten!
pi_158637054
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:08 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Haha! Het duurt even maar dan heb je ook wat!

[..]

maar de afstand tussen lantarenpalen is toch wel vast gelegd ? dan zou je het nog wel kunnen meten.

oh en hij weet dat "die homo's van fok" meelezen :P
quote:
DriveSafeNetherlands 1 hour ago (edited)
+louis smeets Haha ook de homo's op Fok lezen mee :) Prachtig hoe ze daar reageren !
pi_158637258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:34 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Werkt nog gewoon :)
Hij heeft wel zijn kanaal opgeschoond van video's waarin ie zich als malloot gedraagt :')
Tijd voor een mirrorservice
Ik krijg toch echt niet beschikbaar... zal zo ns ff mn laptop aanslingeren.

Gezien. Wat een verschrikkelijke kneus! Ik heb tijdje als bijbaanje gehad en offroad cursussen en slipcursussen gegeven en ik ken dat type. Idioot grote bek, stoel plat en ze kunnen alles!

Tot ze het een keer moeten doen en een noodstop @50 al verprutsen laat staan een auto uit een slip krijgen

[ Bericht 15% gewijzigd door Bouke-p op 29-12-2015 16:00:23 ]
pi_158637387
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

maar de afstand tussen lantarenpalen is toch wel vast gelegd ? dan zou je het nog wel kunnen meten.

oh en hij weet dat "die homo's van fok" meelezen :P

[..]

Nou, als hij toch meeleest ff de volgende boodschap:

Je bent een moralistische, te hard rijdende, linksplakkende en overdreven klootviool.
pi_158637998
Dat filmpje met die kinderen wat daar de weg oversteken :X :%

Je bent toch godverdomme nog te dom om te poepen als je daar geen rekening mee houdt. Natuurlijk zitten die kinderen fout maar dat geeft de bestuurder toch geen excuus om maar met een rotgang door te blijven rijden (en of dat nu de maximum toegestane snelheid is of niet, in deze situatie hoor je gewoon in te houden).
Het gaat hier om mensen(kinder)levens!!!, en niet om wie zich het netste aan de regeltjes houdt op de openbare weg, wat een domme klootzak ben je dan.
Flesje bier
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 16:07:38 #234
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158638209
Is er niet iets als goed zeemanschap (wettelijke regel dus) op de weg op basis waarvan deze malloot alsnog zijn rijbewijs in kan leveren?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158638239
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef Gezicht het volgende:
Dat filmpje met die kinderen wat daar de weg oversteken :X :%

Je bent toch godverdomme nog te dom om te poepen als je daar geen rekening mee houdt. Natuurlijk zitten die kinderen fout maar dat geeft de bestuurder toch geen excuus om godverdomme maar met een rotgang door te blijven rijden (en of dat nu de maximum toegestane snelheid is of niet, in deze situatie hoor je gewoon in te houden).
Het gaat hier om mensen(kinder)levens!!!, en niet om wie zich het netste aan de regeltjes houdt op de openbare weg, wat een domme klootzak ben je dan.
My thoughts excactly.
Het is een maximumsnelheid, langzamer mag best.
Sterker nog, in deze situatie MOET je gewoon langzamer, dit is gewoon compleet onverantwoord.
pi_158638294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is er niet iets als goed zeemanschap (wettelijke regel dus) op de weg op basis waarvan deze malloot alsnog zijn rijbewijs in kan leveren?
Ja, Wegenverkeerswet artikel 5 maar dat kan alleen maar bij staandehouding.
Maar die eikel verdient het. Absoluut!
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 16:13:23 #237
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158638475
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja, Wegenverkeerswet artikel 5 maar dat kan alleen maar bij staandehouding.
Maar die eikel verdient het. Absoluut!
Goed zeemanschap is zo'n mooie. Voorkom een aanvaring, zelfs als dat moet door niet de regels te volgen (of zelfs door deze te overtreden).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_158638965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

My thoughts excactly.
Het is een maximumsnelheid, langzamer mag best.
Sterker nog, in deze situatie MOET je gewoon langzamer, dit is gewoon compleet onverantwoord.
Inderdaad, je ziet dit al aankomen lang voordat ie in de remmen moet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158639616
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Martijn137 het volgende:
"die homo's van fok"
Hij brengt het alsof het iets slechts is. Liever dat dan zo'n shag-rokend wijf :*
Zegt ook iets over zijn vermogen tot zelfreflectie. Ergens is het komisch :')
pi_158639685
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hij brengt het alsof het iets slechts is. Liever dat dan zo'n shag-rokend wijf :*
Zegt ook iets over zijn vermogen tot zelfreflectie. Ergens is het komisch :')
Is dat zijn vrouw of zijn moeder die altijd naast hem zit?
pi_158639766
Ben ik een homo? O+
Tap tap tap
pi_158639805
Ja :) lol
pi_158639909
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:44 schreef Gammareactor het volgende:
Ja :) lol
Ben jij een van die dashcammers?

Als je DSN bent, laat je moeder aub voortaan haar bek dichthouden.
pi_158640776
Lol heb geneens een dashcam
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:25:58 #245
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_158641225
Die SUV's voelen volgens mij nóg groter dan ze al zijn _O-


Goed, de vakken zijn niet erg breed, maar die ML faalt wel behoorlijk hard.
pi_158641520
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:25 schreef Mano_ het volgende:
Die SUV's voelen volgens mij nóg groter dan ze al zijn _O-
[ afbeelding ]

Goed, de vakken zijn niet erg breed, maar die ML faalt wel behoorlijk hard.
Zou daar niet gewoon een kleine auto gestaan hebben? Hier zijn de vakken ook te klein en dan ontkom je er niet na een paar auto's aan, dat er een naast zijn vak komt en dat steeds erger wordt. Ik negeer de strepen ook maar, het komt nooit goed met vakken van 1,95m breed.
.
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:38:02 #247
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_158641635
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:34 schreef Fer het volgende:

[..]

Zou daar niet gewoon een kleine auto gestaan hebben? Hier zijn de vakken ook te klein en dan ontkom je er niet na een paar auto's aan, dat er een naast zijn vak komt en dat steeds erger wordt. Ik negeer de strepen ook maar, het komt nooit goed met vakken van 1,95m breed.
In het geval van die Daewoo Chevrolet misschien wel, maar die ML stond scheef in het midden tussen 2 vakken en had nog zeker een halve meter over aan de voorkant. Gevalletje 'interesseert me niet' of kan gewoon echt niet parkeren.

Het gebeurt mij ook wel eens daar dat ik niet 100% in het vak sta door de smalle vakken, maar dit is gewoon lomp.
pi_158663449
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is er niet iets als goed zeemanschap (wettelijke regel dus) op de weg op basis waarvan deze malloot alsnog zijn rijbewijs in kan leveren?
Ja, artikel 5 voorziet in een paar gevallen zeker.
Die vent moet begrijpen dat het verkeer niet alleen het opvolgen van regeltjes is, gezond verstand is ook handig.

Recht hebben op voorrang bestaat niet, de plicht om voorrang te verlenen wel. Verzaakt die ander in zijn plicht, dan is dat vervelend, dan wacht je even of los je het anders op, maar ga je niet als een halve malloot je gelijk proberen te halen om een punt te maken. (en zeker niet om een mooi filmpje te kunnen uploaden).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158663476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Goed zeemanschap is zo'n mooie. Voorkom een aanvaring, zelfs als dat moet door niet de regels te volgen (of zelfs door deze te overtreden).
Het staat niet met zoveel woorden in de wvw, maar ook op de weg heb je geen recht op een aanrijding.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158664867
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef Gezicht het volgende:
Dat filmpje met die kinderen wat daar de weg oversteken :X :%

Je bent toch godverdomme nog te dom om te poepen als je daar geen rekening mee houdt. Natuurlijk zitten die kinderen fout maar dat geeft de bestuurder toch geen excuus om maar met een rotgang door te blijven rijden (en of dat nu de maximum toegestane snelheid is of niet, in deze situatie hoor je gewoon in te houden).
Het gaat hier om mensen(kinder)levens!!!, en niet om wie zich het netste aan de regeltjes houdt op de openbare weg, wat een domme klootzak ben je dan.
Dit dus, dit snotjoch heeft gewoon echt geen normaal perspectief...

Ik had laatst ook in een 30-zone een hoop spelende kinderen op de weg. Reed dus al stapvoets en keek uit, gaat er ineens toch eentje achter een bal aan (heel cliché) vlak voor mijn motorkap. Je schrikt je het leplazerus en remt. Dat is normaal. Niet toeteren en doorblazen "want het is bij een kutmoskee".

Echt vreselijk om te lezen dat er iemand rondrijdt die zo met andermans leven speelt.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_158666544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:16 schreef Jihawti het volgende:
Echt vreselijk om te lezen dat er iemand rondrijdt die zo met andermans leven speelt.
Waar maak je je druk om? Het was maar bij een "kutmoskee". Die moslims hebben zo weer een nieuw kindje gemaakt hoor.

[/sarcasm]
pi_158672742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:56 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik kan hem ook niet zien. Had me zo verheugd op een potje opfokkerij :(

EDIT: Ah, ik kon hem op mobiel niet kijken maar op m'n laptop wel. Dat zal het zijn.
Oooh, is dattut?

*laptop tevoorschijn haalt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 30 december 2015 @ 16:02:56 #253
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_158675060
Wat een bosmongool. Maar, aan de andere kant, veel ouders zijn tegenwoordig ook wel van het klagen als je naar hun mening iets te hard of dicht langs hun kroost rijdt, zowel met de fiets als auto. Terwijl ik vroeger gewoon op m'n lazer kreeg als ik voetbalde op de weg en het verkeer hinderde. Kijk, een woonerf is logisch dat je stapvoets rijdt, maar een 30km zone in een woonwijk blijft gewoon een weg. En geen speelplaats. Dat je uitkijkt voor kinderen is logisch, maar als je 20 km/h rijdt en vervolgens komt er zo'n opgefokte moeder naar je toe "waarom je zo asociaal hard rijdt met al die spelende kinderen", dan heb je aan mij ook echt een verkeerde hoor.
  woensdag 30 december 2015 @ 16:53:58 #254
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_158677490
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om? Het was maar bij een "kutmoskee". Die moslims hebben zo weer een nieuw kindje gemaakt hoor.

[/sarcasm]
Sowieso, haten op moskeeën terwijl je in een Turkenbak rijdt :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_158740239
code geel om een beetje mist en iedereen zet gelijk groot licht aan :r
pi_158741548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:45 schreef d4v1d het volgende:
code geel om een beetje mist en iedereen zet gelijk groot licht aan :r
Lekker in de reflectie van je eigen licht kijken ;)
pi_158743517
Naast de zondagsrijder heb je blijkbaar ook de Nieuwjaarsdagrijder. Lekker met zijn allen in het midden plakken op een vijfbaansweg. En er waren wat flarden mist, dus dan moet het mistachterlicht aan! Zo'n Mini heeft er blijkbaar twee, doet echt bijna pijn aan je ogen na een tijdje.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_158744060
Mensen die dagen na de mist, nog hun mistachterlicht aan hebben. :-(
pi_158750007
Ik had vandaag ook zo'n handige Harrie achter me. Zijn linker dimlicht was stuk, dus hij had links alleen stadslicht. En hij reed met z'n linkerbanden (zo ongeveer) op de middenstreep. Het was een autoweg (100 km/u), wel met een dubbele middenstreep, dus bij een tegenligger die hetzelfde doet heb je best kans op een paar kapotte spiegels. En met links alleen stadslicht valt het ook nog een stuk minder op dan wanneer de verlichting wel op orde is.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:31:19 #260
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_158751369
Vandaag van Emmeloord tot Groningen voor en achter een Kia'tje met groot licht gezeten in de schemering. Reed onregelmatig, en ik hield strak de maximumsnelheid aan, dus we hebben elkaar een stuk of tien keer ingehaald.

Tientallen auto's (ik ook meerdere malen) hebben naar haar geseind om haar te attenderen op haar groot licht, maar helaas. Soms zou je ook wel zo'n lichtkrant op de hoedenplank willen hebben...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_158917454
Ze hebben Laurens gevonden en voor de camera getrokken. Maar heb het gevoel dat ze bij de televaag even wat meer research moeten gaan doen wat Laurens zoal nog meer uitvreet.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oorkomt_crash__.html

Die "verkeersexpert" :')
Gristenrock :')
Dikke BMW :')
pi_158917865
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Ze hebben Laurens gevonden en voor de camera getrokken. Maar heb het gevoel dat ze bij de televaag even wat meer research moeten gaan doen wat Laurens zoal nog meer uitvreet.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oorkomt_crash__.html

Die "verkeersexpert" :')
Gristenrock :')
Dikke BMW :')
Die snor _O- _O_

Virginity protected until judgement day
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_158917897
pi_158918410
18 jaar pas ook. |:(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158920985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag van Emmeloord tot Groningen voor en achter een Kia'tje met groot licht gezeten in de schemering. Reed onregelmatig, en ik hield strak de maximumsnelheid aan, dus we hebben elkaar een stuk of tien keer ingehaald.

Tientallen auto's (ik ook meerdere malen) hebben naar haar geseind om haar te attenderen op haar groot licht, maar helaas. Soms zou je ook wel zo'n lichtkrant op de hoedenplank willen hebben...
Ik vrees zelfs dat dat soort mensen dat niet eens zien.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 8 januari 2016 @ 06:42:17 #266
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_158921014
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Ze hebben Laurens gevonden en voor de camera getrokken. Maar heb het gevoel dat ze bij de televaag even wat meer research moeten gaan doen wat Laurens zoal nog meer uitvreet.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oorkomt_crash__.html

Die "verkeersexpert" :')
Gristenrock :')
Dikke BMW :')
Man man man wat een treurnis :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_158921028
_O-
pi_158921379
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Ze hebben Laurens gevonden en voor de camera getrokken. Maar heb het gevoel dat ze bij de televaag even wat meer research moeten gaan doen wat Laurens zoal nog meer uitvreet.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oorkomt_crash__.html

Die "verkeersexpert" :')
Gristenrock :')
Dikke BMW :')
zie het punt nu niet echt ? is die Laurens nou in eens een held omdat die een aanrijding weet te voorkomen ? damn... dit soort acties zijn bijna dagelijkse kost voor mij :{ ;( genoeg mensen die niet goed kijken bij zo'n turbo rotonde..... :')

ook nog dat hij het daarna nodig vind om er achter aan te gaan |:( :') 8)7
pi_158922876
Hoe neem jij zo'n rotonde dan? Als je ze rijd zoals t hoort heb je die mensen geblokkeerd en zullen zij in de ankers moeten ipv jij. Oh en ze zijn verbaasd en boos vaak :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:17:40 #270
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158922941
Telegraaf _O_

Die onderschriften bij de naam van de geïnterviewde :') :')

'ZIET DIKKE BMW OVER HET HOOFD' _O-
Flesje bier
pi_158922954
Een 20 jaar oude 316i een Dikke BMW noemen is ook nogal een inflatie van de term Dikke BMW.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_158923078
Jezus, moet je eens in een klein gebakje gaan rijden, dan heb je dit soort situaties wel vaker :D Maar ik rij ook wat rustiger en dan maken mensen er misbruik van ;(
Tap tap tap
pi_158924475
Vroeger is mij echt geleerd dat ik best naast vriendjes mocht fietsen, maar als er een auto komt dan ga je achter elkaar fietsen.

Hier fietsen gewoon dagelijks hordes fietsers lekker breed met twee of zelfs helemaal bont met drie fietsers naast elkaar. Het zijn al smalle wegen hier, maar zo vreselijk irritant.
- Met zuidelijke groet -
pi_158924504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:42 schreef De-Hamster het volgende:
Vroeger is mij echt geleerd dat ik best naast vriendjes mocht fietsen, maar als er een auto komt dan ga je achter elkaar fietsen.

Hier fietsen gewoon dagelijks hordes fietsers lekker breed met twee of zelfs helemaal bont met drie fietsers naast elkaar. Het zijn al smalle wegen hier, maar zo vreselijk irritant.
En dan een middelvinger naar je uitsteken als je erlangs wilt *O*
Tap tap tap
pi_158924534
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan een middelvinger naar je uitsteken als je erlangs wilt *O*
Oh, daar kijk ik niet eens meer naar. Eén keer een normale, korte tik op de toeter. Gaan ze ook helemaal schelden, maar meestal pas als je ze in de binnenspiegel een heel stuk terug ziet.
- Met zuidelijke groet -
  FOK!fotograaf vrijdag 8 januari 2016 @ 11:50:36 #276
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158924672
Gewoon als je erachter rijdt een keer koppeling in en flinke dot gas... Schrikken ze vaak ook van. :p
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:15:29 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_158926476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gewoon als je erachter rijdt een keer koppeling in en flinke dot gas... Schrikken ze vaak ook van. :p
Gemiddelde fietser hoort je niet eens vanwege de dopjes die ze in hebben.

In Den Bosch heb ik het vaak richting de Zuidwal dat fietsers spontaan inhalen. Terwijl zij een doorgetrokken streep hebben tussen fietspad en rijbaan. Hier gelden toch dezelfde regels voor?! Maar nee, ze gooien 'm gewoon naar links zonder zelfs om te kijken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_158926537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 08:08 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

zie het punt nu niet echt ? is die Laurens nou in eens een held omdat die een aanrijding weet te voorkomen ? damn... dit soort acties zijn bijna dagelijkse kost voor mij :{ ;( genoeg mensen die niet goed kijken bij zo'n turbo rotonde..... :')

ook nog dat hij het daarna nodig vind om er achter aan te gaan |:( :') 8)7
Ik weet niet wat triester is
Die "verkeersexpert" die zichzelf heel wat vindt en helemaal los op een simpele inschattingsfout of Laurens die stiekem alle video's verwijderd omdat hij toch echt helemaal mentaal is wanneer het op autorijden aankomt.

[ Bericht 10% gewijzigd door TwisterNederland op 08-01-2016 19:06:21 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 8 januari 2016 @ 14:02:29 #279
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158927646
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:18 schreef TwisterNederland het volgende:
Moet natuurlijk gevierd worden dat hij zichzelf nog niet te pletter heeft gereden met een best of van Laurens *)
Maak jij die? Heeft ie ook eens veel views...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:07:19 #280
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158927772
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Ze hebben Laurens gevonden en voor de camera getrokken. Maar heb het gevoel dat ze bij de televaag even wat meer research moeten gaan doen wat Laurens zoal nog meer uitvreet.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oorkomt_crash__.html

Die "verkeersexpert" :')
Gristenrock :')
Dikke BMW :')
:') :') :') :')
Ik ben geil
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:44:32 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158930652
Laat die Laurens eens met rust, of richt een fanclub-site op ofzo? Begint een beetje flauw te worden dit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158962430
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
Laat die Laurens eens met rust, of richt een fanclub-site op ofzo? Begint een beetje flauw te worden dit.
En het topic is dood. Geweldig hoe één persoon zoveel kan teweegbrengen.

OT. De A4 die om de haverklap dicht is. Het is een mooie weg, maar die issues maken het toch wat minder leuk.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158962727
Ik woon tegenover de plaatselijke voetbalvereniging en ik overdrijf niet als ik zeg dat 90% van de leden 's avonds na de training zonder licht op hun fiets naar huis fietst.

Echt, laat de politie daar eens op controleren ipv onder het mom van de veiligheid langs de weg te gaan staan.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:05:26 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158963182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:44 schreef JackLucifer het volgende:
Ik woon tegenover de plaatselijke voetbalvereniging en ik overdrijf niet als ik zeg dat 90% van de leden 's avonds na de training zonder licht op hun fiets naar huis fietst.

Echt, laat de politie daar eens op controleren ipv onder het mom van de veiligheid langs de weg te gaan staan.
De politie wil ws wel, maar die kan ze niet vinden in het donker :'(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158963230
Mensen die proberen in te halen op de snelweg en vervolgens vrij lang ernaast blijven rijden.

Of mensen die ineens een dot gas geven als je een inhaalmanoeuvre doet, waardoor het een halve roadrage wordt.

Mijn volgende auto wordt een rupsvoertuig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_158963563
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die proberen in te halen op de snelweg en vervolgens vrij lang ernaast blijven rijden.

Of mensen die ineens een dot gas geven als je een inhaalmanoeuvre doet, waardoor het een halve roadrage wordt.

Mijn volgende auto wordt een rupsvoertuig.
dat vind ik zelf ook zo vervelend. ik heb dat heel vaak dat ik iemand wil inhallen die te langsaam rijd en die gaat dan opeens ook weer sneller rijden waardoor mijn inhaalmanoeuvre langer duurt dan de bedoeling was....moet ik zelf ook weer meer gas geven waardoor ik weer sneller rijd dan de maximumsnelheid :')
pi_158963721
Een tunnel is daarom ook zo lachwekkend. Tunnel in iedereen gaat er vandoor, terwijl ik op de cc constant blijf rijden, auto's in mijn nek, auto's die mij rechts inhalen, alsof ik de schlemiel ben. We gaan weer omhoog, en de auto's rechts ga ik nu voorbij alsof ze stilstaan (ik ha gewoon al die tijd 105) en die achter mij is zelfs verdwenen.
.
pi_158965960
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die proberen in te halen op de snelweg en vervolgens vrij lang ernaast blijven
Waarna jij weer in de problemen komt met een vrachtwagen die steeds dichterbij komt.
Dat is ook de reden dat veel mensen niet naar de rechter baan durven en maar links blijven plakken.
pi_158966012
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Fer het volgende:
Een tunnel is daarom ook zo lachwekkend. Tunnel in iedereen gaat er vandoor, terwijl ik op de cc constant blijf rijden, auto's in mijn nek, auto's die mij rechts inhalen, alsof ik de schlemiel ben. We gaan weer omhoog, en de auto's rechts ga ik nu voorbij alsof ze stilstaan (ik ha gewoon al die tijd 105) en die achter mij is zelfs verdwenen.
Maar jij bent de Gene die niet op een natuurlijke wijze meerijdt met de stroming. Dus jij zit hier wel een beetje fout met het hinderen van de mensen achter je.
pi_158966085
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Maar jij bent de Gene die niet op een natuurlijke wijze meerijdt met de stroming. Dus jij zit hier wel een beetje fout met het hinderen van de mensen achter je.
Want de maximumsnelheid telt niet in een tunnel?
.
pi_158966209
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Fer het volgende:

[..]

Want de maximumsnelheid telt niet in een tunnel?
Jawel maar dan moet je naar de rechter baan gaan.
pi_158966277
Hier heb je een aso met hoveniersbedrijf die iedere avond zijn auto parkeert op het roelstolhellinkje op de hoek van het trottoir. (De parkeerstrook is hier op trottoirhoogte). Ik ben echt geneigd om de gemeente eens te tippen om de handhavers hier eens door de straat te laten wandelen of om zijn auto met bedrijfsnaam op internet te zetten.

Foutparkeren is één ding, maar rolstoelvoorzieningen blokkeren omdat je lui bent verdient een horkenboete.
pi_158966622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Fixers het volgende:
Hier heb je een aso met hoveniersbedrijf die iedere avond zijn auto parkeert op het roelstolhellinkje op de hoek van het trottoir. (De parkeerstrook is hier op trottoirhoogte). Ik ben echt geneigd om de gemeente eens te tippen om de handhavers hier eens door de straat te laten wandelen of om zijn auto met bedrijfsnaam op internet te zetten.

Foutparkeren is één ding, maar rolstoelvoorzieningen blokkeren omdat je lui bent verdient een horkenboete.
helemaal mee eens :)
pi_158971826
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Waarna jij weer in de problemen komt met een vrachtwagen die steeds dichterbij komt.
Dat is ook de reden dat veel mensen niet naar de rechter baan durven en maar links blijven plakken.
Als ik merk dat ik met 3mm snelheidsverschil ingehaald wordt en een vrachtwagen op zie doemen en het lijkt er niet op dat suffie links iets doorheeft en wil gaan versnellen, dan geef ik lekker een dot gas bij, ga voor de inhalert naar links (op fatsoenlijke afstand uiteraard) en haal die vrachtwagen eerst in. ^O^
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_158978749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:58 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Als ik merk dat ik met 3mm snelheidsverschil ingehaald wordt en een vrachtwagen op zie doemen en het lijkt er niet op dat suffie links iets doorheeft en wil gaan versnellen, dan geef ik lekker een dot gas bij, ga voor de inhalert naar links (op fatsoenlijke afstand uiteraard) en haal die vrachtwagen eerst in. ^O^
Irritante is ook dat zo'n situatie ontstaat, nadat zo'n sufkip eerst kilometerslang achter je rijdt op de middelste baan, zonder in te halen. Pas als jij naar rechts gaat, versnelt zo'n figuur, met enkele kilometer om je dan, tergend langzaam in te halen.
.
pi_158979024
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Irritante is ook dat zo'n situatie ontstaat, nadat zo'n sufkip eerst kilometerslang achter je rijdt op de middelste baan, zonder in te halen. Pas als jij naar rechts gaat, versnelt zo'n figuur, met enkele kilometer om je dan, tergend langzaam in te halen.
Ja die heb je er ook tussen zitten ja. Alsof ze half wakker schrikken van jouw manoeuvre naar rechs "oh, ik moet inhalen!" maar dan net niet genoeg om er echt iets bewusts van te maken.

Als ik een strontvervelende bui heb en zo'n pipo blijft naast me hangen, dan ga ik nog wel eens heel blij zwaaien :W
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  FOK!fotograaf zondag 10 januari 2016 @ 14:24:37 #297
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158983505
Mensen die fietsers voorrang gaan verlenen bij een oversteek van een voorrangsweg terwijl je bijna bij een kruispunt bent en er voor je een bus rijdt. Kan je gegarandeerd een rondje wachten :|W :|W
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 10 januari 2016 @ 16:01:07 #298
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_158986275
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Jawel maar dan moet je naar de rechter baan gaan.
Want de maximumsnelheid geldt niet op de linkerbaan?
pi_158986308
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Fixers het volgende:
Hier heb je een aso met hoveniersbedrijf die iedere avond zijn auto parkeert op het roelstolhellinkje op de hoek van het trottoir. (De parkeerstrook is hier op trottoirhoogte). Ik ben echt geneigd om de gemeente eens te tippen om de handhavers hier eens door de straat te laten wandelen of om zijn auto met bedrijfsnaam op internet te zetten.

Foutparkeren is één ding, maar rolstoelvoorzieningen blokkeren omdat je lui bent verdient een horkenboete.
Met je rolstoel er langs gaan en "per ongeluk" een dikke kras maken >:)
pi_158986564
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Fixers het volgende:
Hier heb je een aso met hoveniersbedrijf die iedere avond zijn auto parkeert op het roelstolhellinkje op de hoek van het trottoir. (De parkeerstrook is hier op trottoirhoogte). Ik ben echt geneigd om de gemeente eens te tippen om de handhavers hier eens door de straat te laten wandelen of om zijn auto met bedrijfsnaam op internet te zetten.

Foutparkeren is één ding, maar rolstoelvoorzieningen blokkeren omdat je lui bent verdient een horkenboete.
Foto van maken, melding aanmaken op politie.nl
Dat heeft de wijkagent hier mij eens verteld: vooral als het over invaliden-voorzieningen gaat willen ze dat graag weten om er iets aan te kunnen doen.
  FOK!fotograaf zondag 10 januari 2016 @ 16:13:42 #301
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_158986604
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef Tijn het volgende:
Want de maximumsnelheid geldt niet op de linkerbaan?
Want het feit dat je de maximaal ter plaatse toegestane snelheid rijdt ontslaat jou van de plicht zoveel mogelijk rechts te houden?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')