Niks mis mee, alles gaat net even wat soepeler, zoals bv de koppeling, bij de OG moest je daar nog flink voor doortrappen dit gaat een stuk lichter. En het is een diesel natuurlijk, lekker veel koppel en heerlijk rustig op de cruise met een gangetje van 120 op de snelweg.quote:Op maandag 18 december 2017 17:23 schreef Leandra het volgende:
Ah, van een OG naar een Sport Sedan/Estate, hoe vind je het rijden?
Klopt. Maar ja, de OG was voor mij al een openbaring aangezien ik daarvoor 6 jaar in een W123 200D (BJ 1977) rondgereden heb... Ik dacht dat ik in een vliegtuig stapte bij wijze van spreken. De overgang is nu een stuk kleiner.quote:Op maandag 18 december 2017 17:46 schreef Leandra het volgende:
Het rijdt idd prima, alleen wel heel anders vind ik, mechanisch VS elektronisch.
quote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, de OG was voor mij al een openbaring aangezien ik daarvoor 6 jaar in een W123 200D (BJ 1977) rondgereden heb... Ik dacht dat ik in een vliegtuig stapte bij wijze van spreken. De overgang is nu een stuk kleiner.
Morgen een rit van bijna 400 km, dus we zullen zien hoe het gaat.quote:Op maandag 18 december 2017 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het ook prima af te wisselen toen ik er van ieder nog een had.
Dat rijdt waarschijnlijk relaxter, hoewel ik persoonlijk niet erg prettig in een diesel rijd, maar dat kan bij een Saab diesel anders zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Morgen een rit van bijna 400 km, dus we zullen zien hoe het gaat.
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten maar ik heb vandaag met de "nieuwe" ook hele stukken op de cruise gereden en mij is niks vreemds opgevallen tov de T5... Als het pedaal bij mij nu ook op de nulstand had gestaan was mij dat zeker opgevallen schat ik zo in.quote:Op maandag 18 december 2017 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Over mechanisch VS elektronisch gesproken:
Weten jullie of je bijv met een tech2 kan instellen dat je bij een T7 9-3, je gaspedaal mee laat gaan met de cruisecontrol? Ik vond dat super fijn op mijn vorige T5 9-3 dat het pedaal op de stand zat waar je gas zat. Nu met de T7 is met ingeschakelde CC het pedaal nog steeds gewoon bovenaan en dat voelt toch minder handig / logisch omdat je dan met een klein beetje gas toch veel harder kan rijden, snap je? Klopt gewoon niet naar mijn idee.
Bij T5 doet het gaspedaal wat je voet normaal ook zou doen, dus rij je 100 is hij half ingedrukt.quote:Op maandag 18 december 2017 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten maar ik heb vandaag met de "nieuwe" ook hele stukken op de cruise gereden en mij is niks vreemds opgevallen tov de T5... Als het pedaal bij mij nu ook op de nulstand had gestaan was mij dat zeker opgevallen schat ik zo in.
Maar het klinkt irritant idd.
Edit: Hoe zit dat met dat tech 2 verhaal eigenlijk? Ik heb gezien dat ik zelf een aux kan inbouwen maar dan moet eea aangemeld worden door een tech 2... Kan elke garage dat?
Dat begreep ik, ik wilde aangeven dat het bij mijn 2.2 TiD exact zo werkt als bij de T5. Dus half gas is 120.quote:Op maandag 18 december 2017 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij T5 doet het gaspedaal wat je voet normaal ook zou doen, dus rij je 100 is hij half ingedrukt.
Bij T5 is hij gewoon helemaal bovenaan en zelfs een klein tikje is dan 100+, iets wat ik irritant vind.
Goeie vwb die FM transmitters, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan. Ik denk dat ik daar for the time being maar mee begin.quote:1 Qua aux zijn er heel veel mogelijkheden, de makkelijkste is cdconnect (ipv cd wisselaar), is plug en play, letterlijk 2 minuten werk.
2 Daarna het makkelijkste is een fm modulator, aux kabel via je fm antenne, kwaliteit vergelijkbaar met fm radio dus iets minder goed dan optie 1, maar nog steeds prima.
Ik heb nu optie 2, maar wil uiteindelijk optie 1 zodra ik het geld er voor over heb.
Hiervan hoef je niks met een tech2 te doen.
Let wel op bij fm transmitter krijg je vaak de draadloze versie, die de audio via fm naar je radio stuurt. Dat is echt bagger! Als je zoekt op fm modulator vind je meestal de bedrade versie, dus die plaats je tussen je antenne kabel, en die is echt vele malen beter.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat begreep ik, ik wilde aangeven dat het bij mijn 2.2 TiD exact zo werkt als bij de T5. Dus half gas is 120.
[..]
Goeie vwb die FM transmitters, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan. Ik denk dat ik daar for the time being maar mee begin.
Tesla nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 00:46 schreef JohnB52 het volgende:
Topsnelheid is vaak beperkt, doordat dat zeer veel energie kost, en zo de batterij zo snel leeg is. Zo lost NEVS dit op...(en vele andere autobouwers ook)
Ik heb al zo'n draadloze gescoord en dat is voorlopig goed genoeg, ik ben niet zo'n audiofiel... Ik ben nog van de generatie die een cassettespeler in de auto al heel wat vond...quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Let wel op bij fm transmitter krijg je vaak de draadloze versie, die de audio via fm naar je radio stuurt. Dat is echt bagger! Als je zoekt op fm modulator vind je meestal de bedrade versie, dus die plaats je tussen je antenne kabel, en die is echt vele malen beter.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb net een stapel nieuwe cassettebandjes weten te kopen, daar neem ik muziek op op voor in mijn 9-5 (met cd-speler èn cassette). Ik vind het schitterend Op zoek naar meer bandjes!
Dan zal er waarschijnlijk een draadbreuk zitten in je klokveer onder het stuur. Helaas zijn die niet heel goedkoop om te vervangen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n draadloze gescoord en dat is voorlopig goed genoeg, ik ben niet zo'n audiofiel... Ik ben nog van de generatie die een cassettespeler in de auto al heel wat vond...
Ik ben op die lange rit wel een probleem met de cruise tegengekomen, in 1 keer kapte hij er mee en ik kreeg hem ook niet meer aan... Het lampje bleef wel gewoon branden maar hij hield de snelheid niet meer vast, als ik de plus ingedrukt hield voelde ik de auto wel versnellen maar als ik hem daar weer losliet was het weer nul... Ook geen foutemeldingen verder. Thuis gekomen meteen naar de pedaalschakelaars gekeken en opnieuw afgesteld, nog steeds hetzelfde probleem. Computer gereset (min pool accu er een tijdje af) opnieuw aangesloten en nog steeds niet opgelost. Weer een stuk gereden en wat lopen jutteren met de cruise knoppen en opeens bleef de snelheid weer staan... Ik blij, tot ik de radio ging bedienen met de knoppen op het stuur, hup, en de cruise weer uit... Weer wat jutteren aan de cruise knoppen en weer goed.
Na wat proberen ben ik erachter gekomen dat de cruise uitvalt als ik wat voor knop dan ook op het stuur induw, muv van de claxon, als ik die induw is er niets aan de hand... Als ik de radio bedien via de radio zelf is er niks aan de hand... Het lijkt dus op iets van sluiting in het stuur ofzo.
Herkent iemand dit probleem? Of moet ik het zoeken in de cruise pook?
Bij mij viel de cruise control uit als er een P1681 foutmelding was icm een brandend check engine lampje.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n draadloze gescoord en dat is voorlopig goed genoeg, ik ben niet zo'n audiofiel... Ik ben nog van de generatie die een cassettespeler in de auto al heel wat vond...
Ik ben op die lange rit wel een probleem met de cruise tegengekomen, in 1 keer kapte hij er mee en ik kreeg hem ook niet meer aan... Het lampje bleef wel gewoon branden maar hij hield de snelheid niet meer vast, als ik de plus ingedrukt hield voelde ik de auto wel versnellen maar als ik hem daar weer losliet was het weer nul... Ook geen foutemeldingen verder. Thuis gekomen meteen naar de pedaalschakelaars gekeken en opnieuw afgesteld, nog steeds hetzelfde probleem. Computer gereset (min pool accu er een tijdje af) opnieuw aangesloten en nog steeds niet opgelost. Weer een stuk gereden en wat lopen jutteren met de cruise knoppen en opeens bleef de snelheid weer staan... Ik blij, tot ik de radio ging bedienen met de knoppen op het stuur, hup, en de cruise weer uit... Weer wat jutteren aan de cruise knoppen en weer goed.
Na wat proberen ben ik erachter gekomen dat de cruise uitvalt als ik wat voor knop dan ook op het stuur induw... Als ik de radio bedien via de radio zelf is er niks aan de hand... Het lijkt dus op iets van sluiting in het stuur ofzo.
Herkent iemand dit probleem? Of moet ik het zoeken in de cruise pook?
Methode 1 geprobeerd, lijkt me verder idd niet schadelijk, cruise werkt nog steeds maar weet niet of hij uitgaat bij indrukken van knoppen op het stuur... Maar dat ga ik allemaal wel zien. Maar ja, ik heb verder ook geen foutmeldingen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij viel de cruise control uit als er een P1681 foutmelding was icm een brandend check engine lampje.
De garage heeft dat uiteindelijk nooit kunnen oplossen, het vervangen van het gasklephuis loste het iig niet op, wat het lampje, en de op dat moment aanwezige storing wel oploste was dit: http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=136317
Geen idee hoe, wie, wat, waar dat nou zat, maar de link kon ik zo bovenwater toveren omdat ik hem in mijn telefoon tot bladwijzer had gemaakt, regelmatig nodig gehad dus.
Geen idee of eea bij een diesel anders werkt, maar het ziet er niet uit als een methode die schadelijk is.
Vol gas starten en 5 seconden het gas vol inhouden?quote:- Gas vol indrukken.
- Sleutel in contact.
- Motor starten
- 5 seconden wachten(CHECK OK in display).
- Gas los.
- Sleutel weer draaien tot Off.
- Auto starten.
Ja, dat klinkt heel erg alsof hij dan brullend zou starten, maar dat doet hij dus niet, vreemd genoeg start hij dan altijd heel beschaafd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Methode 1 geprobeerd, lijkt me verder idd niet schadelijk, cruise werkt nog steeds maar weet niet of hij uitgaat bij indrukken van knoppen op het stuur... Maar dat ga ik allemaal wel zien. Maar ja, ik heb verder ook geen foutmeldingen.
Methode 2 gruwel ik al van bij het lezen...
[..]
Vol gas starten en 5 seconden het gas vol inhouden?
Oh... Ik ben natuurlijk nog van de generatie gaskabels...quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt heel erg alsof hij dan brullend zou starten, maar dat doet hij dus niet, vreemd genoeg start hij dan altijd heel beschaafd.
Gliptone Liquid Leather Cleaner en Conditioner.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Wat gebruiken jullie om de leren stoelen mooi te houden?
Als je geen overdekte plek voor hem hebt, zou ik het NIET doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:51 schreef Duvel het volgende:
Hallo, ik zit eraan te denken mezelf te trakteren op een Saab Cabrio, zeg zo van rond 2000/2002 (dus de eerste generatie 9-3). Iemand tips?
N.B. Dit wordt m'n tweede Saab, de eerste was een 900 turbo uit 1986, gekocht in 2002.
Kijken of een een FSP (dus voor 2000) kunt vinden, heb je ook gelijk een T5 motor.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:51 schreef Duvel het volgende:
Hallo, ik zit eraan te denken mezelf te trakteren op een Saab Cabrio, zeg zo van rond 2000/2002 (dus de eerste generatie 9-3). Iemand tips?
N.B. Dit wordt m'n tweede Saab, de eerste was een 900 turbo uit 1986, gekocht in 2002.
Het is gewoon niet handig.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:00 schreef Duvel het volgende:
Daar hoor ik gemengde verhalen over. Wat is jouw argumentatie?
Navragen bij specialist of je echt eerste generatie wilt. Ergens is een update geweest waarbij de cabrio op heel veel punten is verbeterd.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:51 schreef Duvel het volgende:
Hallo, ik zit eraan te denken mezelf te trakteren op een Saab Cabrio, zeg zo van rond 2000/2002 (dus de eerste generatie 9-3). Iemand tips?
N.B. Dit wordt m'n tweede Saab, de eerste was een 900 turbo uit 1986, gekocht in 2002.
Was dat niet de stap 900NG naar 9-3?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Navragen bij specialist of je echt eerste generatie wilt. Ergens is een update geweest waarbij de cabrio op heel veel punten is verbeterd.
Ik weet niet waar de spreekwoordelijke klepel hangt. Zou ook heel goed kunnen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was dat niet de stap 900NG naar 9-3?
Te nieuw voor jou!quote:Op maandag 5 februari 2018 23:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de spreekwoordelijke klepel hangt. Zou ook heel goed kunnen.
Volgens mij die in het dorpje Zeeland in Brabant.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef delano.888 het volgende:
Weten jullie toevallig of er ergens een specialist is die heel goed is met cabrio daken/ramen/deuren stellen?
Ik heb echt best veel wind bij mijn linker voor raam, word er ramgek van. Heeft al bij 2 garages gestaan maar t is er niet echt beter op geworden.
Peter Mink in Breda is ook erg kundige saab specialistquote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef delano.888 het volgende:
Weten jullie toevallig of er ergens een specialist is die heel goed is met cabrio daken/ramen/deuren stellen?
Ik heb echt best veel wind bij mijn linker voor raam, word er ramgek van. Heeft al bij 2 Saab specialisten gestaan maar t is er niet echt beter op geworden.
Ook hangt mijn linker deur te laag, de lijnen lopen niet mooi door. Beide specialisten konden dit ook niet oplossen.. (want een deur hoogte kun je niet stellen?)
Dat is meestal degene die naar voren komt als het om cabriokappen gaat.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij die in het dorpje Zeeland in Brabant.
Zoiets is het iig.
Van Dongen denk ik.
Dat is iig het eerste dat bij me opkomt, maar ik weet niet waarom.
delano zit ook op het saabforum, die zal dat daar ook wel te horen krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werkt mijn brein soms toch nog als ik het nodig heb
Daar heb ik het niet gevraagd, ben een beetje klaar met de reacties van sommige saabforummers.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
delano zit ook op het saabforum, die zal dat daar ook wel te horen krijgen.
De wachttijd bij mijn Saab-specialist loopt ook al tegen de 2 maanden, heb al een afspraak voor begin mei staanquote:Op zondag 25 maart 2018 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet gevraagd, ben een beetje klaar met de reacties van bepaalde forummers. Maar zal een keertje richting breda rijden, jammer dat er niet zo'n super goede in omg Arnhem zit.
(1 van de 2 specialisten was Saab cabrio center Velp, die zei dus nee helaas dit is niet te fixen, of hij moest er een hele dag aan besteden maar daarvoor had hij het te druk).
Ja en de cabrio specialisten zijn natuurlijk helemaal op topdrukte nu net voor de zomer.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De wachttijd bij mijn Saab-specialist loopt ook al tegen de 2 maanden, heb al een afspraak voor begin mei staan
Yep.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja en de cabrio specialisten zijn natuurlijk helemaal op topdrukte nu net voor de zomer.
Haha zeker, maar heb toch wel een grens van minimaal 15 graden gesteld voor mezelf, en die is nog net niet gehaald.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
Nou ja, met de kap los heb je er minder last van
Ik heb gisteren open gereden, op de snelweg ook, was prima te doenquote:Op maandag 26 maart 2018 00:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha zeker, maar heb toch wel een grens van minimaal 15 graden gesteld voor mezelf, en die is nog net niet gehaald.
Ik zit er pas net. Beetje te viel kliekjes?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet gevraagd, ben een beetje klaar met de reacties van sommige saabforummers.
Ja ik ook, was heerlijk en de kachel houdt je prima warm.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gisteren open gereden, op de snelweg ook, was prima te doen
Nee bepaalde mensen die zich beter voelen dan alle anderen als je "domme" vragen stelt. Daar is een forum voor, dacht ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zit er pas net. Beetje te viel kliekjes?
Ja, van na 1992 dus katalysator verplicht.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders....
Die Esso reclame, dat is toch een 900NG Talladega? Die had toch gewoon sowieso een katalysator?
Zie je wel, ik vond het altijd al zo raar.... en volgens mij was het in de VS voor buitenlandse auto's nog eerder verplicht, toen ik daar in 1985 woonde moest ik al kiezen tussen gewone benzine en loodvrije benzine, dat was hier nog amper.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, van na 1992 dus katalysator verplicht.
Linker deur hangt te laag? Dat is niet een goed teken en daar zal een cabriodakspecialist niet veel aan kunnen doen. Dat duidt eerder op een schadeauto.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef delano.888 het volgende:
Weten jullie toevallig of er ergens een specialist is die heel goed is met cabrio daken/ramen/deuren stellen?
Ik heb echt best veel wind bij mijn linker voor raam, word er ramgek van. Heeft al bij 2 Saab specialisten gestaan maar t is er niet echt beter op geworden.
Ook hangt mijn linker deur te laag, de lijnen lopen niet mooi door. Beide specialisten konden dit ook niet oplossen.. (want een deur hoogte kun je niet stellen?)
Heb hem een paar maanden. Zag bij de aankoop niet dit soort dingen, maar het is inderdaad mogelijk een schade auto, alleen de vorige eigenaar die hem een jaar had, zegt dit niet geweten te hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Linker deur hangt te laag? Dat is niet een goed teken en daar zal een cabriodakspecialist niet veel aan kunnen doen. Dat duidt eerder op een schadeauto.
Toen ik zelf ooit op zoek was naar een 900 ng cabrio, heb ik naast zo'n auto gestaan. Ik deed de deur open en weer dicht en heb rechtsomkeert gemaakt.
Hoe lang heb je hem zelf?
Ik zou misschien toch eerst iemand naar de chassisbalken laten kijken, voor dat je hem 'perfect' gaat maken. Anwb keurmeester, of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 09:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb hem een paar maanden. Zag bij de aankoop niet dit soort dingen, maar het is inderdaad mogelijk een schade auto, alleen de vorige eigenaar die hem een jaar had, zegt dit niet geweten te hebben.
Ik ben ook wel kritisch moet ik zeggen, maar ik gebruik hem het hele jaar door ipv alleen de leuke tour ritjes in de zomer, dus wil hem perfect hebben.
De deur hangt gewoon een beetje lager, dat kan toch wel aangepast worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zou misschien toch eerst iemand naar de chassisbalken laten kijken, voor dat je hem 'perfect' gaat maken. Anwb keurmeester, of zo.
Daar heb ik een zwaar hoofd in. Heb jij wel eens verstelbare scharnieren aan een autoportier gezien?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:00 schreef delano.888 het volgende:
De deur hangt gewoon een beetje lager, dat kan toch wel aangepast worden?
Hahaha ik ga een super auto weg doen omdat de deur 2mm te laag hangtquote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar heb ik een zwaar hoofd in. Heb jij wel eens verstelbare scharnieren aan een autoportier gezien?
Als het mijn auto was zou ik hem waarschijnlijk gewoon weg doen.
Als de deur 2 mm te laag hangt vanwege een kromme chassisbalk....quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:19 schreef delano.888 het volgende:
Hahaha ik ga een super auto weg doen omdat de deur 2mm te laag hangt
Nee snap dat het niet normaal is, maar daar ga je toch niet een verder super auto voor weg doen? Ik zoek dus gewoon een plek die het kan maken, zal vast wel bestaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als de deur 2 mm te laag hangt vanwege een kromme chassisbalk....
Heb bijna 10 jaar in een 900 ng cabrio gereden. 23 jaar oud toen hij wegging en 360dkm op de teller en daar was helemaal niets scheef aan. Het is gewoon niet normaal.
Overigens zie je het vrijwel niet eens van buiten, het is puur dat het meer wind geluid veroorzaakt wat me irriteert.
Ringetje ertussen, klaarquote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar heb ik een zwaar hoofd in. Heb jij wel eens verstelbare scharnieren aan een autoportier gezien?
Als het mijn auto was zou ik hem waarschijnlijk gewoon weg doen.
De deurscharnieren kunnen ook verbogen zijn, legio mogelijkheden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als de deur 2 mm te laag hangt vanwege een kromme chassisbalk....
Heb bijna 10 jaar in een 900 ng cabrio gereden. 23 jaar oud toen hij wegging en 360dkm op de teller en daar was helemaal niets scheef aan. Het is gewoon niet normaal.
Ik zou hem bij garage loveli brengen. Visje bij de thee en je neemt hem zo weer mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee snap dat het niet normaal is, maar daar ga je toch niet een verder super auto voor weg doen? Ik zoek dus gewoon een plek die het kan maken, zal vast wel bestaan.
Daarnaast zie je het vrijwel niet, het is voornamelijk het probleem dat het wind geluid me irriteert.
Je kent wel veel auto's waarbij dat gebeurt?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:43 schreef AchJa het volgende:
De deurscharnieren kunnen ook verbogen zijn, legio mogelijkheden.
Wat is je punt?quote:Op woensdag 28 maart 2018 07:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je kent wel veel auto's waarbij dat gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |